Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және жөндеу жөніндегі ұйымдарға қойылатын сертификаттық талаптарды бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 3 қыркүйектегі № 688 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 4 қыркүйекте № 19340 болып тіркелді.

      "Қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс туралы" 2019 жылғы 18 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 12) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және жөндеу жөніндегі ұйымдарға қойылатын сертификаттық талаптар бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Қорғаныс-өнеркәсіп кешенін дамыту департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Р. Скляр

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қорғаныс министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия
және инфрақұрылымдық
даму министрінің
2019 жылғы 3 қыркүйектегі
№ 688 бұйрығымен
бекітілген

Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымдарға қойылатын сертификаттау талаптары

      Ескерту. Сертификаттық талаптар жаңа редакцияда - ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 30.09.2022 № 545 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымдарға қойылатын сертификаттау талаптары (бұдан әрі – сертификаттау талаптары) "Қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының 12) тармақшасына сәйкес әзірленді және мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымға қойылатын міндетті талаптарды белгілейді.

      2. Осы сертификаттау талаптарында мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) авиациялық техника (бұдан әрі - АТ) – авиациялық техникалық құралдар кешені (әуе кемелері, олардың борттық жабдығы мен агрегаттары, қозғалтқыштары, мемлекеттік авиация әуе кемелерінің авиациялық қару-жарақтары, құтқарудың авиациялық құралдары, кешенді тренажерлер (ұшу симуляторлары), жиынтықтаушы бұйымдар, әуе қозғалысын басқарудың, қону навигациясы мен байланыстың техникалық құралдары, сондай-ақ ұшуды орындауға, әуе қозғалысын басқаруды және ұшуды жерүсті қамтамасыз етуді ұйымдастыруға арналған жалпы және арнайы қолданылатын жерүсті қамтамасыз ету құралдары;

      2) авиациялық техниканы жөндеу - АТ жарамдылығын немесе жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіру және АТмен оның құрамдас бөліктерінің ресурстарын (қызмет мерзімдерін) қалпына келтіру жөніндегі операциялар кешені;

      3) авиациялық техникада жұмыстарды орындау сапасының жоспар-кестесі (бұдан әрі – сапаның жоспар-кестесі) – жобаның, өнімнің, процестің немесе шарттың талаптарына сәйкестікті қамтамасыз ету үшін қандай процестер, рәсімдер мен тиісті ресурстар қандай объектіге және қандай мерзімдерде қолданылуға тиіс айқындайтын құжат;

      4) әзірлеуші – АТ әзірлеуді жүзеге асыратын заңды тұлға;

      5) әскери өкілдіктер - мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс шеңберінде жеткізілетін әскери мақсаттағы тауарлардың (өнімдердің), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімдердің), орындалған әскери мақсаттағы жұмыстардың және көрсетілген әскери мақсаттағы қызметтердің сапасын бақылауды және қабылдауды жүзеге асыру үшін меншік нысандарына қарамастан ұйымдарда орналастырылатын Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің оқшауланған құрылымдық бөлімшелері;

      6) басқарушы персонал - өздеріне жүктелген міндеттерге сәйкес мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және жөндеу (бұдан әрі –АТ ТҚКЖ) жөніндегі барлық жұмыстарды ресурстық және ұйымдастырушылық қамтамасыз етуді жүзеге асыратын МА ТҚКЖ жөніндегі ұйымның персоналы құрамындағы уәкілетті адамдар;

      7) бұзылмайтын бақылау – объектіні жұмыстан немесе демонтаждан шығаруды талап етпейтін және оның жеке элементтерінің/тораптарының немесе объектінің құрылымдары мен параметрлерінің негізгі жұмыс беріктігін бақылау;

      8) жөндеу құжаттамасы – жөндеуге арналған құжаттама (күрделі, орташа, ағымдағы) жөндеу өндірісін дайындауға, жөнделген бұйымдарды және олардың құрамдас бөліктерін жөндеуге және бақылауға арналған;

      9) инженерлік-техникалық персонал - АТ ТҚКЖ бойынша жұмысқа рұқсаты бар авиация персоналының қолданыстағы куәлігі бар авиация персоналы;

      10) конфигурация - техникалық құжаттарда белгіленген және онда іске асырылған функционалдық және физикалық сипаттамалар;

      11) контрафактілік бұйым – түпнұсқа бұйым ретінде ұсынылған, сәйкестендірілген және таңбаланған және (немесе) жалған ақпарат беру, жаңылыстыру немесе алдау ниетімен заңды құқықтарынсыз келіп түсу көзі өзгертілген көшірме, имитация немесе ауыстыру болып табылатыны расталған жалған бұйым;

      12) конструкторлық құжаттама – олардың мақсатына байланысты бұйымды әзірлеу, дайындау, бақылау, қабылдау, пайдалану және жөндеу үшін қажетті деректерді қамтитын конструкторлық құжаттар жиынтығы;

      13) қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) - қорғаныс өнеркәсібі және мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      14) мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымның сертификаты (бұдан әрі - сертификат) – АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның сертификаттау талаптары бойынша сәйкестігін куәландыратын, қондырылған үлгідегі құжат;

      15) мемлекеттік авиацияның авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету және жөндеу жөніндегі ұйым (бұдан әрі - АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым МА) -техникалық қызмет көрсету және (немесе) оны жөндеуді жүзеге асыратын және қолданыстағы сертификаты бар заңды тұлға;

      16) мемлекеттік авиацияның авиациялық техикасын жөндеуге техникалық қызмет көрсету жөніндегі ұйымның ақпараты – (бұдан әрі - ақпарат) тасымалдағышта тіркелген құрылымдалған ақпарат;

      17) өндірістік құжаттама – АТ ТҚКЖ жөніндегі жұмыстарды орындауға дейінгі бұйымның жай-күйі, АТ ТҚКЖ жөніндегі орындалған жұмыстардың тәсілдері мен көлемі және бақылау нәтижелері туралы мәліметтерді қамтитын құжаттама;

      18) пайдалану құжаттамасы - техникалық қызмет көрсетуді қоса алғанда, авиациялық техниканың ұшу және техникалық пайдаланылуын регламенттейтін және пайдаланудағы шектеулерді, рәсімдер және ұсынымдарды қамтитын құжаттама;

      19) сапа жүйесі – АТ ТҚКЖ сапасын басқаруды жүзеге асыру үшін қажетті ұйымдық құрылымның, құжаттамалық әдістемелердің, процестер мен ресурстардың жиынтығы;

      20) техникалық құжаттама – авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету және (немесе) оны жөндеу кезінде жұмыстардың орындалуын белгілейтін құжат;

      21) технологиялық құжаттама – жөндеу өндірісін дайындауға, жөндеу жүргізуге және жөндеуден кейін бұйымды бақылауға арналған жөндеу және құжаттама;

      22) техникалық қызмет көрсету – жеке ретінде де, үйлестіріп те орындалатын бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын, тексеруді, алмастыруды, ақауларды жоюды қоса алғанда, әуе кемесінің ұшуға жарамдылығын сақтауды қамтамасыз ету үшін қажетті жұмыстарды жүргізу, сондай-ақ түрлендіруді іс жүзінде жүзеге асыру.

2-тарау. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымдарға қойылатын сертификаттау талаптары 1-параграф. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымның қызметіне қойылатын талаптар

      3. АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда қызметті жүзеге асыру үшін:

      1) АТ ТҚКЖ орындау үшін қажетті жабдықтар, құрал-саймандар, материалдар, қосалқы бөлшектер және шығыс материалдары;

      2) АТ ТҚКЖ сапалы және уақтылы орындалуын қамтамасыз ететін персонал;

      3) инфрақұрылым, өндірістік алаңдар, ангарлар, цехтар, қойма үй-жайлар бар;

      4) мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйым басшысы бекіткен, мынадай ақпаратты қамтитын МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның рәсімдері жөніндегі нұсқаулық (стандарт) (бұдан әрі – МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның рәсімдері жөніндегі нұсқаулық):

      МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның басшысы қол қойған ұйым рәсімдерінің МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның рәсімдері жөніндегі нұсқаулықтың ережелеріне сәйкес қызметті жүзеге асыру кезінде осы сертификаттау талаптарының талаптарына сәйкестігі туралы декларация, сондай-ақ осы сәйкестікті тұрақты қолдайды.

      ұйымның қауіпсіздік және сапа саласындағы саясаты;

      тегі мен лауазымдар тізбесі, олардың құқықтары мен міндеттемелері, ұйымдық құрылымы;

      МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым қызметкерлері құрамының жалпы сипаттамасы;

      өтінімде көрсетілген МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның әрбір мекенжайы бойынша орналасқан өндірістік қуаттардың жалпы сипаттамасы;

      сұрау салынған бекіту саласына сәйкес АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның қызметі саласының сипаттамасы;

      АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның рәсімдер жөніндегі нұсқаулығына өзгерістер енгізу рәсімдері;

      ұйым АТ ТҚКЖ қызметтерін ұсынатын АТ пайдаланушысымен және/немесе АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйыммен өзара іс-қимыл тәртібі;

      АТ ТҚКЖ орындауға тартылатын бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау тәртібі;

      желілік (сыртқы) техникалық қызмет көрсету станцияларымен өзара іс-қимыл;

      әскери өкілдіктермен өзара іс-қимыл жасау тәртібі;

      5) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымға және мәлімделген қызмет саласына сәйкес жұмысты орындауға қойылатын талаптарды айқындайтын АТ-ның өзектілендірілген пайдалану және жөндеу құжаттамасы;

      6) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның басшысы бекіткен персоналдың біліктілігін қолдау (арттыру) жүйесі, оны даярлау және қайта даярлау;

      7) сақтауға арналған жеке қойма үй-жайлары және/немесе сақталатын бұйымдардың (қосалқы бөлшектердің, жабдықтардың, құрал-саймандар мен материалдардың) ескіруі мен зақымдануының алдын алуға арналған үй-жайлар;

      8) тапсырыс берушімен жасалған шартта (келісімшартта) көрсетілген барлық талаптардың орындалғанын куәландыратын АТ ТҚКЖ туралы тіркелетін деректер;

      9) ұшу қауіпсіздігін басқару жүйесі.

      4. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым.

      1) әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне, олардың жабдықтарына және әуеайлақ аумағы жанында орналасқан және (немесе) орналасқан адамдарға әсер ететін қару мен оқ-дәрілердің кез келген түрін қоспағанда, қоса салынған, алмалы-салмалы қару-жарақтың сақталуын қамтамасыз етеді;

      2) "Мемлекеттік құпиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарын сақтауды.

2-параграф. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымның сапасы мен тәуекелдерін басқаруға қойылатын талаптар

      5. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда сапа мен тәуекелдерді басқаруды қамтамасыз ету үшін мыналар көзделеді:

      1) мыналарды қамтитын сапа жүйесі:

      сапа жүйесіне қойылатын талаптар;

      мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс бойынша жұмыстарды, қажетті ресурстарды, техникалық бақылауды, жерүсті және ұшу сынақтарын орындауды жоспарлаудың сипаттамасы;

      МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым қызметінің негізгі орнынан тыс жерлердегі жұмыстарды орындау кезінде байланысты қамтамасыз етуге қойылатын талаптар;

      2) сапа және тәуекелдерді басқару бөлімшесі.

      6. Сапаны және тәуекелдерді басқару бөлімшесінің қызметкерлеріне өндірістік операцияларды орындау жөніндегі міндеттерді жүктеуге жол берілмейді.

      7. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда жыл сайын әскери өкілдікті тексеру нәтижелері туралы хабардар ете отырып, мамандандырылған аудиторлық ұйымдар сапа жүйесіне тексеру жүргізеді.

      8. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым осы сертификаттау талабына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сапаның жоспар-кестесін келісу үшін уәкілетті органға және (немесе) әскери өкілдікке ұсынады.

      9. Сапаның жоспар-кестесіне өзгерістер енгізілген жағдайда МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым үш жұмыс күні ішінде уәкілетті органды және (немесе) әскери өкілдікті болжамды түзету іс-шаралары туралы хабардар етеді.

      10. Тапсырыс берушілердің, уәкілетті органның және (немесе) әскери өкілдіктің мемлекеттік қорғаныстық тапсырысын орындауға арналған шарттар (оның ішінде жарнамалық актілер, авиациялық оқиғалар мен оқыс оқиғалар туралы ақпарат) бойынша талаптарды қабылдауды және тіркеуді МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым қабылдайды және тіркейді.

      11. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым тапсырыс берушілердің олардың қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру дәрежесіне мониторинг жүргізеді.

      12. Тұрақты негізде МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым мемлекеттік қорғаныстық тапсырыс бойынша жұмыстарды орындау сапасына байланысты сәйкессіздіктердің негізгі себептерін талдауды өзектендіреді.

3-параграф. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымның персоналына қойылатын талаптар

      13. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның ұйымдық құрылымында мыналар:

      1) тапсырыс берушінің талаптарына сәйкес АТ ТҚКЖ жөніндегі жұмыстарды қаржыландыру және уақтылы орындау жөніндегі басшы;

      2) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның осы сертификаттау талаптарына тұрақты сәйкестігін қамтамасыз ететін басқарушы персонал;

      3) сапа жүйесінің жұмыс істеуі үшін қажетті процестерді құруды, әзірлеуді, енгізуді және қолдауды қамтамасыз ететін мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындау сапасы жөніндегі басшы;

      4) өндірістік персонал, оның ішінде инженерлік-техникалық персонал көзделеді.

      14. Басқарушы персонал МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысына бағынады. МА АТ ТҚ КЖ жөніндегі ұйымда басқарушы персоналдың әрқайсысы ұзақ болмаған жағдайда оларды алмастыру рәсімдері қамтамасыз етіледі.

      15. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда мынадай құжаттама көзделеді:

      1) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысы бекіткен персонал тізбесі (тізімі), ол мыналарды қамтиды:

      АТ ТҚКЖ бойынша мамандардың білімі туралы мәліметтер (диплом, аттестат, куәлік);

      даярлау, қайта даярлау бағдарламалары, мамандар өткен аттестаттау нәтижелері бойынша мәліметтер (куәлік, куәліктер, сертификаттар);

      2) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысы бекіткен АТ ТҚКЖ жөніндегі жұмыстарды орындаумен, қабылдаумен және басшылықпен айналысатын мамандарды даярлау, қайта даярлау, біліктілігін арттыру және жұмысқа жіберу рәсімдері жөніндегі ұйымның стандарты;

      3) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысы бекіткен авиация персоналын кәсіптік даярлау бағдарламасы;

      4) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысының МА АТ ТҚКЖ жөніндегі жұмыстарды орындауға өндірістік персоналға рұқсат беру туралы бұйрығы;

      5) осы сертификаттау талабына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шартты орындау кезінде тартылған адамдардың хабардарлығын есепке алу журналы.

4-параграф. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымның құжаттамасына қойылатын талаптар

      16. АТ ТҚКЖ орындау кезінде МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым:

      1) АТ жөндеу және техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асыруды;

      2) АТ конструкциясының модификациялары мен өзгерістерін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін пайдалану, жөндеу, конструкторлық және технологиялық құжаттаманы пайдаланады;

      3) технологиялық және пооперациялық карталардың техникалық және өндірістік құжаттамасын әзірлеуді.

      17. Пайдалану, жөндеу, технологиялық және өндірістік құжаттаманы пайдалану, өзгерістер енгізу, орындаушыларға жеткізу, есепке алу және сақтау рәсімдері бойынша ұйымның стандарты МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысы бекітеді.

      18. Өз әзірлемесінің технологиялық құжаттамасын пайдаланған кезде АТ ТҚКЖ МА жөніндегі ұйым АТ және (немесе) бұйымды әзірлеуші ұйыммен құжаттаманы келіседі.

      19. Мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шартта көзделген міндеттемелердің орындалуын растайтын АТ-ға арналған өндірістік құжаттамаға МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның инженерлік-техникалық мамандары қол қояды.

      20. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның АТ-ға арналған өндірістік құжаттаманың құрамы мен нысандары қолданыстағы пайдалану, жөндеу немесе технологиялық құжаттама негізінде АТ типіне және жұмыстарды ұйымдастыруға қатысты әзірленеді, бекітіледі және түзетіледі.

      21. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның АТ-ға арналған өндірістік құжаттама:

      1) АТ техникалық қызмет көрсету жағдайында "ТҚК ісі";

      2) АТ жөндеу немесе түрлендіру жағдайында "Жөндеу ісі" деген атаумен бірыңғай құжаттар топтамасына жинақталады.

      22. АТ- ға техникалық қызмет көрсетуге арналған өндірістік құжаттаманы ("ТҚК ісі") АТ бұйымын пайдалану құжаттамасының негізінде МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым әзірлейді және мыналарды:

      1) АТ бұйымының атауы және нөмірін;

      2) жұмыстарды орындау және бақылау күнін;

      3) орындаушылар мен оларды бақылайтын адамдардың тегі мен қолдарын (мөртабандар, жеке таңбалар) қамтиды;

      4) техникалық қызмет көрсету бойынша орындалған жұмыстардың көлемі мен пооперациялық мазмұнын.

      23. АТ жөндеуге немесе түрлендіруге арналған өндірістік құжаттаманы ("Жөндеу ісі") жөндеу және технологиялық құжаттама негізінде МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым әзірлейді және мыналарды:

      1) АТ атауы және нөмірін;

      2) бөлшектердің, тораптардың және бұйымдардың нақты сипаттамалары мен параметрлерін;

      3) жұмыстарды орындау және бақылау күнін;

      4) орындаушылар мен оларды бақылайтын адамдардың тегі мен қолдарын (мөртабандар, жеке таңбалар) қамтиды;

      5) түрлендіруді және жөндеу немесе технологиялық құжаттамада көзделген талаптардан жол берілген ауытқуларды қоса алғанда, орындалған жұмыстардың көлемі мен мазмұнын (техникалық шешімдер парақтары, рұқсаттар карталары).

5-параграф. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымдардың инфрақұрылымына қойылатын талаптар

      24. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның АТ ТҚКЖ жөніндегі жоспарланған жұмыстарды, ТҚКЖ құралдары мен персоналды орналастыру үшін сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасының талаптарына сәйкес келмейтін өнімдерді жеке сақтау үшін өндірістік алаңдары, ангарлары, цехтары, қойма, қызметтік, тұрмыстық үй-жайлары және оқшауланған орындары болады.

      25. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның өндірістік алаңдарында:

      1) АҚ және оның құрамдас бөлігінің бетінде шаңның көрінетін ұшуы пайда болғанға дейін жұмыс аймағы ауасының ластануына жол бермеу;

      2) бақылау және өрттен, жарылыстан, уытты әсерлерден қорғау жүйелерінің болуы;

      3) жұмыстарды орындау үшін қажетті энергия көздері мен коммуникациялардың (электр энергиясымен, сығылған ауамен, жылумен, сумен, желдеткішпен) болуы;

      4) жұмыстарды орындауға артық шудың әсерін болдырмау көзделген, шу көзін реттеу орынсыз болған кезде персонал шудан қорғаудың дербес құралдарымен қамтамасыз етіледі;

      5) өлшемдердің, жоспарлардың, жарықтандыру көрсеткіштерінің, температураның, ылғалдылықтың, тазалықтың және басқа да параметрлердің пайдалану және жөндеу құжаттамасына сәйкестігі;

      26. Жұмыс жағдайлары температураның, ылғалдылықтың, тұманның, мұздың, қардың, желдің, жарықтың, шаңның немесе ауаның өзге де ластануының бөлігінде қолайсыз деңгейге дейін нашарлаған жағдайда, АТ ТҚКЖ жұмысы немесе түрі қолайлы жұмыс жағдайлары қалпына келтірілгенге дейінгі кезеңге қойылады.

      27. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда:

      1) бұйымдарды құрастыру учаскелерін жоңқа, металл және абразивтік шаң және басқа да ластанулар түзе отырып, механикалық өңдеудің кез келген түрлері орындалатын жерлерден оқшаулау;

      2) бұйымдарды тазалау, жуу, бояу бойынша учаскелерді басқа жұмыс орындарынан оқшаулау;

      3) жоспарлауды жүзеге асыруға арналған қызметтік үй-жай, АТ ТҚКЖ нұсқаулығы, сапаны басқару, құжаттаманы ресімдеу және зерделеу;

      4) жоспарланған жұмыстарды сәйкестендіру мен есепке алуды қамтамасыз ете отырып, оларды орындау үшін қажетті технологиялық жарақтандыру құралдары;

      5) қойма үй-жайларында кондициялық, кондициялық емес материалдарды, бұйымдарды, қосалқы бөлшектерді, құрал-саймандар мен жабдықтарды бөлек сақтау;

      6) технологиялық жарақтандыру құралдарын пайдалану тәртібі бойынша ақпарат;

      7) технологиялық жабдыққа техникалық қызмет көрсетуді, жөндеуді жүзеге асыру бойынша ақпарат және осы жұмыстардың орындалуы туралы деректерді тіркеу көзделеді;

      8) энергия тасымалдаушылардың сапасына, электромагниттік сәулеленудің әсерінен қорғауға және АТ ТҚКЖ сапасына әсер ететін өндірістік ортаның басқа да сипаттамаларына Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасында белгіленген экологиялық талаптарды сақтау.

      28. Өнеркәсіптік тазалықты, экологиялық қауіпсіздік нормаларын және еңбекті қорғауды қамтамасыз ету үшін МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда бөлімше құрылады.

      29. Технологиялық жарақтандыру құралдарын есепке алу, сәйкестендіру және оларға техникалық қызмет көрсету мен жөндеуді ұйымдастыру жөніндегі, жалпы және жеке пайдаланылатын құралдарды таңбалау, есепке алу, беру, олардың бар-жоғын тексеру жөніндегі ұйымның стандартын МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысы бекітеді.

      30. Егер АТ әзірлеушісі пайдалану немесе жөндеу құжаттамасында технологиялық жарақтандырудың нақты құралын қолдануды ұйғарса, онда МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым, АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның құжатталған рәсімінде технологиялық жарақтандыру құралдарының өзге (баламалы) түрлерін қолдану жөніндегі рәсімдер белгіленгеннен басқа, осы құралды пайдаланады.

      МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым пайдалану немесе жөндеу құжаттамасында АТ әзірлеуші ұйым ұсынбаған технологиялық жарақтандыру құралдарының өзге (баламалы) түрлерін қолданған кезде технологиялық жарақтандыру құралдарының баламалылығын МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым технологиялық жарақтандыру құралдарының техникалық және метрологиялық сипаттамаларын салыстырмалы талдаумен растайды. Салыстырмалы талдау нәтижелері әскери өкілдікпен және (немесе) уәкілетті органмен келісілген актіде көзделеді.

      Міндеттемелерді орындау мақсатында мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шартқа сәйкес МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйым әскери өкілдікпен келісім бойынша пайдалану немесе жөндеу құжаттамасында АТ әзірлеушісі ұйғарған баламалы технологиялық жарақтандыру құралдарын дайындауына жол беріледі.

6-параграф. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымдардың өндірістік процесін басқаруға және өнім шығаруға қойылатын талаптар

      31. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда өндірістік процесті басқару және өнім шығару үшін мыналар көзделеді:

      1) АТ ТҚКЖ жөніндегі жұмыстардың әрбір кезеңінде АТ бұйымын түпкілікті қабылдауға дейінгі мемлекеттік қорғаныстық тапсырысын орындау шартының белгіленген талаптарына сәйкестігін көрсету үшін қажетті верификацияны (бақылауды) валидациялау (сынау) әдістері;

      2) қабылдауды және АТ конфигурациясы туралы мәліметтерді қамтитын ақпарат;

      3) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысы бекіткен өндірісті технологиялық дайындау, өндірістік процесті басқару және техникалық бақылау рәсімдері жөніндегі ұйымның стандарты;

      4) конфигурацияны басқару жөніндегі қосымша талаптарды іске асыру рәсімдері мен жұмыстарға конфигурацияны басқару процесін қолданудың сипаттамасын қамтитын АТ конфигурациясын басқарудың әзірленген жоспары;

      5) мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шартқа сәйкес АТ жаңғырту және пысықтау олардың көмегімен жүзеге асырылатын бюллетеньдердің тізбесі;

      6) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысы бекіткен сәйкес келмейтін өнімді басқару рәсімдері бойынша ұйымның стандарты;

      7) өнімді кіріс бақылау, сақтау, дайындау және сынау операциялары процесінде бұйымдардың жай-күйін айқындауға мүмкіндік беретін сәйкестендіру және бақылау тәртібі. Мыналар сәйкестендіру және қадағалауды қамтамасыз ету құралдары болып табылады: мөртабандар (мөрлер), жапсырмалар, этикеткалар (биркалар) немесе тексеруге болатын басқа да құралдар, ілеспе, толық өлшемді, техникалық және өндірістік құжаттама;

      8) сыни сипаттамаларға жататын өнімге және оның қасиеттеріне қойылатын талаптар бойынша ақпарат (ресурс және қызмет ету мерзімі, қауіпсіздік, пайдалану тиімділігінің көрсеткіштері және сенімділік).

      32. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда метрологиялық қамтамасыз ету үшін:

      1) егер өлшем құралдары өлшем бірлігін қамтамасыз ету жүйесінің халықаралық және ұлттық стандарттарының талаптарына сәйкес келмеген жағдайда, өлшеу нәтижелерін бағалау және тіркеу көзделген;

      2) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның бірінші басшысы бекіткен халықаралық стандарттың немесе оған ұқсас ұлттық стандарттың талаптарына сәйкес келетін метрологиялық қамтамасыз ету рәсімдері бойынша МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның стандарты;

      3) метрологиялық қызмет;

      4) МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымның технологиялық және конструкторлық құжаттамасына метрологиялық сараптама;

      5) өлшем құралдарының тізілімі және өлшем құралдарының жарамдылығын метрологиялық растау графиктері;

      6) технологиялық процестен алынған, метрологиялық тексеруден өтпеген ақаулы өлшем құралдарының және өлшем құралдарының тізбесі.

      33. Өлшеу құралдары:

      1) жарамдылығын растау мәртебесін белгілеу мақсатында өлшем құралдарын сәйкестендірумен;

      2) "Өлшем бірлігін қамтамасыз ету туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес белгіленген мерзімдерде жарамдылығын метрологиялық растаумен;

      3) пайдалану, техникалық қызмет көрсету және сақтау барысында зақымданудан және жай-күйінің нашарлауынан қорғаумен қамтамасыз етіледі;

      4) реттеуден қорғаумен.

7-параграф. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымдардың бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдардың өнімін верификациялауға қойылатын талаптар

      34. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау үшін мыналар:

      1) АТ-ға контрафактілік бұйымдарды анықтау, кәдеге жарату және орнатуды болдырмау процестері бойынша рәсімдері;

      2) бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдардан жеткізу бойынша ақпарат;

      3) жұмыстардың сапасын қамтамасыз ету жөніндегі бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдар қызметін мониторингілеу;

      4) Жөнделген, қайта жасалған және қабылдаудан бас тартылған әскери өкілдіктің және бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдардың өнімдері жөніндегі уәкілетті органның хабарламасы көзделеді;

      5) мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шарттың талаптарын орындау үшін қажетті рәсімдерді бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдардың сақтауы бойынша мониторингілеу;

      6) өнімдер мен қызметтерді ұсынатын бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдардың өзектілендірілген тізбесі (тізімі).

      35. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдардың өнімін верификациялау үшін мыналар:

      1) жарамдылық мерзімі шектеулі (қызмет ету мерзімі) өнімді сақтау мерзімдері бойынша ақпарат;

      2) қажетті сандық параметрлерді тексеруді және материалдарға (бұйымдарға) және бағдарламалық құралдарға паспорттардың (сертификаттар, формулярлар, сынақ хаттамалары), тапсырыс талаптарына сәйкестігін тексеруді көздейтін бөгде (қосалқы мердігерлік) ұйымдардың өнімдерін верификациялау және кіру бақылауы бойынша ақпарат;

      3) қоймалау және сақтау көзделетін жұмыстарды орындау барысында өнімді пайдалану кезінде оның сапасын қамтамасыз ету және сақтау жөніндегі рәсімдері;

      4) өнімнің жарамдылық мерзімінің (қызмет ету мерзімінің) қалдығы туралы әскери өкілдіктің хабардарламасы көзделеді.

8-параграф. Мемлекеттік авиацияның авиациялық техникасына техникалық қызмет көрсету және оны жөндеу жөніндегі ұйымдарда бұзбайтын бақылауға қойылатын талаптар

      36. МА АТ ТҚКЖ жөніндегі ұйымда бұзбайтын бақылау жүргізу үшін мыналар:

      1) бұзбайтын бақылау бөлімшелерінің қызметін бақылау рәсімдері;

      2) бұзбайтын бақылаудың барлық қолданылатын әдістерін орындау рәсімдері;

      3) бұзылмайтын бақылаудың технологиялық процестеріне технологиялық нұсқаулықтар;

      4) бұзбайтын бақылау жүргізу үшін жеке үй-жайлар, зертханалар немесе арнайы жабдықталған жұмыс орындары және құйын тәрізді тоқ, ультрадыбыстық, акустикалық, магитті ұнтақты, капиллярлық, оптикалық визуалды бақылау әдістері кезінде қолданылатын стандартты үлгілер көзделеді;

      5) жөнделетін авиациялық техниканың тораптары мен бөлшектерін бұзбай бақылаудың нәтижелерін ресімдеу және шешім қабылдау, бақылау нәтижелерін өндірістік-бақылау құжаттамасында тіркеу жөніндегі рәсімдер;

      6) құйын тәрізді ток, ультрадыбыстық, магниттік, капиллярлық бақылау үшін салалық бақылау және жұмыс үлгілерін қолдануды реттейтін рәсімдер.

      37. Бұзбайтын бақылау кезінде қолданылатын жабдық өлшеу дәлдігінің кепілдігі үшін мерзімдік метрологиялық тексеруден өтуі тиіс.

      38. Бұзбайтын бақылауды орындаудың жұмыс орындары бұзбайтын бақылау жөніндегі технологиялық құжаттамамен қамтамасыз етілуі және жабдықты баптау үшін эталонмен жарақталуы тиіс.

  Мемлекеттік авиацияның
авиациялық техникасына
техникалық қызмет
көрсету және оны жөндеу
жөніндегі ұйымдарға қойылатын
сертификаттау талаптарына
1-қосымша

КЕЛІСІЛДІӘскери өкілдік және (немесе) уәкілеттік орган______________ (Аты-жөні) (болған жағдайда)(қолы)жылғы ______ "____" _______________

БЕКІТЕМІНҰйым басшысы__________( Аты-жөні) (болған жағдайда) (қолы) жылғы ___ "___" _______

Авиациялық техникада жұмыстарды орындау сапасының жоспар-кестесі


р/с

Авиациялық техника түрі
Сериялық
(зауыттық)
Ұлттық және тіркелу №


Шарт (Келісімшарт)
рәсім құжаты

Орындалған жұмыстар (Өндіріс процестері) рәсім құжаты

Орындалу кезеңі

Басталуы

Аяқталуы

1







2







3












      Кестенің жалғасы

жыл

қаңтар

ақпан

наурыз

сәуір

мамыр

маусым

шілде

тамыз

қыркүйек

қазан

қараша

желтоқсан



















































  Мемлекеттік авиацияның
авиациялық техникасына
техникалық қызмет
көрсету және оны жөндеу
жөніндегі ұйымдарға қойылатын
сертификаттау талаптарына
2-қосымша

Мемлекеттік қорғаныстық тапсырысты орындауға арналған шартты орындау кезінде тартылған адамдардың хабардар болуын есепке алу журналы

Авиациялық техника атауы

Зауыттық №

Борттық №

Жұмыс түрі

Орындаушы Аты-жөні
(болған жағдайда)

Күні және қолы

Техникалық бақылау бөлімі қортындысы
Аты-жөні
(болған жағдайда)

Күні және қолы

Әскери өкіл қортындысы
Аты-жөні
(болған жағдайда)

Күні және қолы
































































Об утверждении Сертификационных требований к организациям по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 3 сентября 2019 года № 688. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 сентября 2019 года № 19340.

      В соответствии с подпунктом 12) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 18 марта 2019 года "Об оборонной промышленности и государственном оборонном заказе", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые сертификационные требования к организациям по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации.

      2. Департаменту развития оборонно-промышленного комплекса Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр Р. Скляр

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство обороны
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 3 сентября 2019 года № 688

Сертификационные требования к организациям по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      Сноска. Сертификационные требования - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 30.09.2022 № 545 (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие сертификационные требования к организациям по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации (далее – сертификационные требования) разработаны в соответствии с подпунктом 12) статьи 6 Закона Республики Казахстан "Об оборонной промышленности и государственном оборонном заказе" и определяет требования к организациям по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации.

      2. В настоящих сертификационных требованиях используются следующие понятия:

      1) авиационная техника (далее – АТ) – комплекс авиационных технических средств (воздушные суда, их бортовое оборудование и агрегаты, двигатели, авиационное вооружение воздушных судов государственной авиации, авиационные средства спасения, комплексные тренажеры (летные симуляторы), комплектующие изделия, технические средства управления воздушным движением, навигации посадки и связи, а также средства наземного обеспечения общего и специального применения, предназначенных для выполнения полета, организации управления воздушным движением и наземного обеспечения полетов;

      2) ремонт авиационной техники – комплекс операций по восстановлению исправности или работоспособности АТ и восстановлению ресурсов (сроков службы) АТ и ее составных частей;

      3) план-график качества выполнения работ на авиационной технике (далее – план-график качества) – документ, определяющий, какие процессы, процедуры и соответствующие ресурсы к какому объекту и в какие сроки должны быть применены для обеспечения соответствия требованиям проекта, продукции, процесса или договора;

      4) разработчик – юридическое лицо, осуществляющее разработку АТ;

      5) военные представительства – обособленные структурные подразделения Министерства обороны Республики Казахстан, размещаемые в организациях независимо от форм собственности для осуществления контроля качества и приемки поставляемых товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), выполненных работ военного назначения и оказанных услуг военного назначения в рамках государственного оборонного заказа;

      6) руководящий персонал – уполномоченные лица в составе персонала организации по ТОиР АТ ГА, осуществляющие ресурсное и организационное обеспечение всех работ по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации (далее – ТОиР АТ), в соответствии с возложенными на них обязанностями;

      7) неразрушающий контроль – контроль надежности основных рабочих свойств и параметров объекта или отдельных его элементов/узлов, не требующий выведения объекта из работы либо его демонтажа;

      8) ремонтная документация – документация на ремонт (капитальный, средний, текущий) предназначенная для подготовки ремонтного производства, ремонта и контроля отремонтированных изделий и их составных частей;

      9) инженерно-технический персонал - авиационный персонал, имеющий действующее свидетельство авиационного персонала с допуском работы по ТОиР АТ;

      10) конфигурация – функциональные и физические характеристики, установленные в технических документах и реализованные в ней;

      11) контрафактное изделие – фальсифицированное изделие, для которого подтверждено, что оно является копией, имитацией или заменой, и, которое было представлено, идентифицировано и маркировано как подлинное изделие и (или) было изменено источником поступления без законных прав на это с намерением дезинформировать, ввести в заблуждение или обмануть;

      12) конструкторская документация – совокупность конструкторских документов, содержащих в зависимости от их назначения данные, необходимые для разработки, изготовления, контроля, приемки, эксплуатации и ремонта изделия;

      13) уполномоченный орган в области оборонной промышленности и государственного оборонного заказа (далее – уполномоченный орган) – государственный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в области оборонной промышленности и государственного оборонного заказа;

      14) сертификат организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации (далее – сертификат) – документ установленного образца, удостоверяющий соответствие организации по ТОиР АТ ГА сертификационным требованиям;

      15) организация по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации (далее – организация по ТОиР АТ ГА) – юридическое лицо, осуществляющее техническое обслуживание и (или) ремонт АТ и имеющее действующий сертификат;

      16) информация организации по техническому обслуживанию ремонту авиационной техники государственной авиации (далее – информация) – структурированная информация, зафиксированная на носителе;

      17) производственная документация – документация, содержащая сведения о состоянии изделия до выполнения работ по ТОиР АТ, способах и объемах выполненных работ по ТОиР АТ и результатах контроля;

      18) эксплуатационная документация – документация, регламентирующая летную и техническую эксплуатацию авиационной техники, включая техническое обслуживание, и содержащая эксплуатационные ограничения, процедуры и рекомендации;

      19) система качества – совокупность организационной структуры, документальных методик, процессов и ресурсов, необходимых для осуществления управления качеством ТОиР АТ;

      20) техническая документация – документ, устанавливающий выполнение работ при техническом обслуживании и (или) ремонте авиационной техники;

      21) технологическая документация – ремонтная и другая документация, предназначенная для подготовки ремонтного производства, проведения ремонта и контроля изделия после ремонта;

      22) техническое обслуживание – проведение работ, необходимых для обеспечения сохранения летной годности воздушного судна, включая контрольно-восстановительные работы, проверки, замены, устранения дефектов, выполняемые как в отдельности, так и в сочетании, а также практическое осуществление модификации.

Глава 2. Сертификационные требования к организациям по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

Параграф 1. Требования к деятельности организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      3. Для осуществления деятельности организация по ТОиР АТ имеет:

      1) оборудование, инструменты, материалы, запасные части и расходные материалы, необходимые для выполнения ТОиР АТ;

      2) персонал, обеспечивающий качественное и своевременное выполнение ТОиР АТ;

      3) инфраструктура, производственные площади, ангары, цеха, складские помещения;

      4) руководство (стандарт) по процедурам организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации (далее – руководство по процедурам организации по ТОиР АТ ГА), утвержденное руководителем организации по ТОиР АТ ГА, которое содержит следующую информацию:

      подписанную руководителем организации по ТОиР АТ ГА декларацию о соответствии процедур организации настоящим сертификационным требованиям при осуществлении деятельности согласно положениям руководства по процедурам организации по ТОиP AT ГА, а также поддерживает это соответствие постоянно;

      политику организации в области безопасности и качества;

      перечень фамилий и должностей, их права и обязанности, организационную структуру;

      реестр инженерно-технического персонала;

      общее описание состава работников организации по ТОиР АТ ГА;

      общее описание производственных мощностей, расположенных по каждому из адресов организации по ТОиР АТ ГА, указанных в заявке;

      описание области деятельности организации по ТОиР АТ ГА в соответствии с запрашиваемой областью утверждения;

      процедуры внесения изменений в руководство по процедурам организации по ТОиP AT ГА;

      процедуры и систему качества, установленные в организации по ТОиР АТ ГА;

      порядок взаимодействия с эксплуатантом АТ и (или) организациейпо ТОиP AT, для которых организация предоставляет услуги ТОиP AT;

      порядок взаимодействия со сторонними (субподрядными) организациями, привлекаемыми к выполнению ТОиP AT;

      порядок взаимодействия с линейными (внешними) станциями технического обслуживания;

      порядок взаимодействия с военными представительствами;

      5) актуализированная эксплуатационная и ремонтная документация АТ, определяющая требования к организации по ТОиР АТ ГА и выполнению работы в соответствии с заявленной областью деятельности;

      6) система поддержания (повышения) квалификации персонала, его подготовка и переподготовка, утвержденная руководителем организации по ТОиР АТ ГА;

      7) отдельные складские помещения для хранения и (или) специальные помещения для предупреждения старения и повреждения хранящихся изделий (запасных частей, оборудования, инструментов и материалов);

      8) регистрируемые данные о ТОиР АТ, свидетельствующие о выполнении всех требований указанных в договоре (контракте) заключенным с заказчиком;

      9) система управления безопасностью полетов.

      4. Организации по ТОиР АТ ГА обеспечивает:

      1) сохранность встроенного, съемного вооружения, за исключением любого вида оружия и боеприпасов, влияющих на безопасность полетов воздушных судов, их оборудование и людей, находящихся и (или) расположенных при аэродромной территории;

      2) соблюдение требований Закона Республики Казахстан "О государственных секретах".

Параграф 2. Требования к управлению качеством и рисками организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      5. Для обеспечения управления качеством и рисками в организации по ТОиР АТ ГА предусматривается:

      1) система качества, которая содержит:

      требования к системе качества;

      план исполнения работ по государственному оборонному заказу, необходимых ресурсов, технического контроля, наземных и летных испытаний;

      требования к обеспечению связи при выполнении работ в местах, расположенных вне основного места деятельности организации по ТОиР АТ ГА;

      2) подразделение по управлению качеством и рисками.

      6. На работников подразделения по управлению качеством и рисками не возлагаются функции по выполнению производственных операций.

      7. В организации по ТОиР АТ ГА ежегодно проводится проверка системы качества специализированными аудиторскими организациями с уведомлением военного представительства о результатах проверки.

      8. Организация по ТОиР АТ ГА предоставляет в уполномоченный орган и (или) военное представительство для согласования план – график качества выполнения работ на авиационной технике по форме согласно приложению 1 к настоящему сертификационному требованию.

      9. В случае внесения изменений в план – график качества организация по ТОиР АТ в течение трех рабочих дней уведомляет уполномоченный орган и (или) военное представительство о предполагаемых корректирующих мероприятиях.

      10. Прием и регистрация претензий заказчиков уполномоченного органа и (или) военного представительства по договорам на выполнение государственного оборонного заказа (в том числе рекламационные акты, информацию об авиационных происшествиях и инцидентах), осуществляются организацией по ТОиР АТ ГА.

      11. Организацией по ТОиР АТ ГА проводится мониторинг степени удовлетворения заказчиков их потребностям и ожиданиям.

      12. На постоянной основе организация по ТОиР АТ ГА актуализирует анализ основных причин несоответствий, связанных с качеством выполнения работ по государственному оборонному заказу.

Параграф 3. Требования к персоналу организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      13. В организационную структуру организации по ТОиР АТ ГА входят:

      1) руководитель по финансированию и своевременному выполнению работ по ТОиР АТ согласно требованиям заказчика;

      2) руководящий персонал, обеспечивающий постоянное соответствие организации по ТОиР АТ ГА настоящим сертификационным требованиям;

      3) руководитель по качеству выполнения государственного оборонного заказа, обеспечивающий создание, разработку, внедрение и поддержание процессов необходимых для функционирования системы качества;

      4) производственный персонал в том числе инженерно-технический персонал.

      14. Руководящий персонал подчиняется первому руководителю организации по ТОиР АТ ГА. В организации по ТОиР АТ ГА обеспечиваются процедуры замещения каждого из руководящего персонала на случай их продолжительного отсутствия.

      15. В организации по ТОиР АТ ГА предусматривается следующая документация:

      1) перечень (список) персонала, утвержденный первым руководителем организации по ТОиР АТ ГА, который включает в себя:

      сведения (диплом, аттестат, свидетельство) об образовании специалистов по ТОиР АТ;

      сведения (удостоверение, свидетельства, сертификаты), по программам подготовкам, переподготовкам, результатам аттестации, пройденных специалистами;

      2) стандарт организации по процедурам подготовки, переподготовки, повышению квалификации и допуска к работе специалистов, занятых выполнением, приемкой и руководством работ по ТОиР АТ ГА, утвержденный первым руководителем организации по ТОиР АТ ГА;

      3) программа профессиональной подготовки авиационного персонала, утвержденная первым руководителем организации по ТОиР АТ ГА;

      4) приказ первого руководителя организации по ТОиР АТ ГА о допуске производственного персонала к выполнению работ по ТОиР АТ ГА;

      5) журнал учета осведомленности лиц, задействованных при исполнении договора на выполнение государственного оборонного заказа по форме согласно приложению 2 к настоящему сертификационному требованию.

Параграф 4. Требования к документации организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      16. При выполнении ТОиР АТ организация по ТОиР АТ ГА использует эксплуатационные, ремонтные, конструкторские и технологические документации, обеспечивающие:

      1) осуществление ремонта и технического обслуживания АТ;

      2) осуществление модификаций и изменений конструкции АТ;

      3) разработку технической и производственной документации технологических и пооперационных карт.

      17. Стандарт организации по процедурам использования, внесения изменений, доведения до исполнителей, учета и хранения эксплуатационной, ремонтной, технологической и производственной документации утверждается первым руководителем организации по ТОиР АТ ГА.

      18. При использовании технологической документации собственной разработки организация по ТОиР АТ ГА согласовывает документацию с организацией разработчиком АТ и (или) изделия.

      19. Производственная документация на АТ по договорам на выполнение государственного оборонного заказа подписывается инженерно-техническими специалистами организации по ТОиР АТ ГА.

      20. Состав и формы производственной документации на АТ разрабатываются, утверждаются и корректируются организацией по ТОиР АТ ГА, на основании действующей эксплуатационной, ремонтной или технологической документации.

      21. Производственная документация на АТ организации по ТОиР АТ ГА комплектуется в единый пакет документов под названием:

      1) "Дело ТО" в случае технического обслуживания АТ;

      2) "Дело ремонта" в случае ремонта или модификации АТ.

      22. Производственная документация на техническое обслуживание АТ ("Дело ТО") разрабатывается организацией по ТОиP AT ГА на основе эксплуатационной документации изделия АТ и включает в себя:

      1) наименование и номер изделия АТ;

      2) даты выполнения и контроля работ;

      3) фамилии и подписи (штампы, личные клейма) исполнителей и контролирующих их лиц;

      4) объем и пооперационное содержание выполненных работ по техническому обслуживанию.

      23. Производственная документация на ремонт или модификации АТ ("Дело ремонта") разрабатывается организацией по ТОиP AT ГА на основе ремонтной и технологической документации и включает в себя:

      1) наименование и номер АТ;

      2) фактические характеристики и параметры деталей, узлов и изделий;

      3) даты выполнения и контроля работ;

      4) фамилии и подписи (штампы, личные клейма) исполнителей и контролирующих их лиц;

      5) объем и содержание выполненных работ, включая модификации и допущенные отклонения от требований, предусмотренных ремонтной или технологической документацией (листы технических решений, карты разрешений).

Параграф 5. Требования к инфраструктуре организаций по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      24. Организация по ТОиР АТ ГА имеет производственные площади, ангары, цеха, складские, служебные, бытовые помещения и изолированные места для отдельного хранения несоответствующей продукции в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан в сфере архитектурной, строительной и градостроительной деятельности для выполнения запланированных работ по ТОиP AT, средств ТОиР и размещения персонала.

      25. На производственных площадях организации по ТОиР АТ ГА предусматривается:

      1) не допущение загрязнения воздуха рабочей зоны до появления видимого налета пыли на поверхности АТ и его компонента;

      2) наличие систем контроля и защиты от пожара, взрыва, токсичных воздействий;

      3) наличие необходимыми для выполнения работ источниками энергии и коммуникациями (электроэнергией, сжатым воздухом, теплом, водой, вентиляцией);

      4) исключение влияния избыточного шума на выполнение работ, при нецелесообразности регулирования источника шума персонал обеспечивается персональными средствами защиты от шума;

      5) соответствие размеров, планировок, показателей освещенности, температуры, влажности, чистоты и параметров к эксплуатационной и ремонтной документации.

      26. В случае ухудшения условий работы до неприемлемого уровня в части температуры, влажности, тумана, льда, снега, ветра, освещенности, пыли или иных загрязнений воздуха, работы или вид ТОиP AT откладываются на период до восстановления приемлемых условий работ.

      27. В организации по ТОиР АТ ГА предусматривается:

      1) изоляция участков сборки изделий от мест, где выполняются любые виды механической обработки с образованием стружки, металлической и абразивной пыли и других загрязнений;

      2) изоляция участков по очистке, промывке, окраске изделий от других рабочих мест;

      3) служебное помещение для осуществления планирования, руководства ТОиP AT, управления качеством, оформления и изучения документации;

      4) средства технологического оснащения, необходимые для выполнения запланированных работ, с обеспечением их идентификации и учета;

      5) раздельное хранение в складских помещениях кондиционных, не кондиционных материалов, изделий, запасных частей, инструментов и оборудования;

      6) информация по порядку использования средств технологического оснащения;

      7) информация по осуществлению технического обслуживания, ремонта технологического оборудования и регистрация данных о выполнении этих работ;

      8) соблюдение экологических требований, установленных экологическим законодательством Республики Казахстан к качеству энергоносителей, защите от воздействия электромагнитного излучения и другим характеристикам производственной среды, влияющим на качество ТОиР АТ.

      28. По обеспечению и контроля промышленной чистоты, норм экологической безопасности и охраны труда в организации по ТОиР АТ ГА создается подразделение.

      29. Стандарт организации по учету, идентификации и организации технического обслуживания и ремонта средств технологического оснащения, по маркировке, учету, выдаче, проверке наличия инструментов общего и индивидуального пользования утверждается первым руководителем организации по ТОиР АТ ГА.

      30. Если разработчик АТ предписывает в эксплуатационной или ремонтной документации применение конкретного средства технологического оснащения, то организация по ТОиР АТ ГА использует это средство, за исключением, когда в документированной процедуре организации по ТОиP AT установлены процедуры по применению иных (эквивалентных) видов средств технологического оснащения.

      При применении организацией по ТОиР АТ ГА иных (эквивалентных) видов средств технологического оснащения, не предписанных организацией-разработчиком АТ в эксплуатационной или ремонтной документации, эквивалентность средств технологического оснащения подтверждается организацией по ТОиР АТ ГА сравнительным анализом технических и метрологических характеристик средств технологического оснащения. Результаты сравнительного анализа предусматриваются в акте, согласованным военным представительством и (или) уполномоченным органом.

      В целях исполнения обязательств, в соответствии с договором на выполнение государственного оборонного заказа допускается, что организация по ТОиР АТ ГА по согласованию с военным представительством изготавливает средства технологического оснащения, эквивалентные предписанным разработчиком AT в эксплуатационной или ремонтной документации.

Параграф 6. Требования к управлению производственным процессом и выпуску продукции организаций по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      31. Для управления производственным процессом и выпуска продукции в организации по ТОиР АТ ГА предусматривается:

      1) методы валидации (испытаний) и верификации (контроля) необходимые для демонстрации соответствия установленным требованиям договора выполнения государственного оборонного заказа на каждом этапе работ по ТОиР АТ вплоть до окончательной приемки изделия АТ;

      2) информация, включающая приемку и сведения о конфигурации АТ;

      3) стандарт организации по процедурам технологической подготовки производства, управлению производственным процессом и технического контроля, утвержденный первым руководителем организации по ТОиР АТ ГА;

      4) разработанный план управления конфигурацией АТ, содержащий описание применения процесса управления конфигурацией к работам и процедуры реализации дополнительных требований по управлению конфигурацией;

      5) перечень бюллетеней с помощью которых осуществляется модернизация и доработка АТ в соответствии с договором на выполнение государственного оборонного заказа;

      6) стандарт организации по процедурам управления несоответствующей продукцией, утвержденный первым руководителем организации по ТОиР АТ ГА;

      7) порядок идентификации и прослеживаемости, позволяющий определить состояние изделий в процессе операций входного контроля, хранения, изготовления и испытаний продукции. Средствами идентификации и обеспечения прослеживаемости являются: штампы (печати), ярлыки, этикетки (бирки) или поддающиеся проверке средства, сопроводительная, полномерная, техническая и производственная документация;

      8) информация по требованиям к продукции и ее свойствам, которые относятся к критическим характеристикам (ресурс и срок службы, безопасность, показатели эффективности эксплуатации и надежность).

      32. Для метрологического обеспечения в организации по ТОиР АТ ГА предусматривается:

      1) оценка и регистрация результатов измерения, в случае если средства измерения не соответствует требованиям международных и национальных стандартов системы обеспечения единства измерений;

      2) стандарт организации по ТОиР АТ ГА по процедурам метрологического обеспечения, соответствующий требованиям международного стандарта или идентичному ему национального стандарта, утвержденный первым руководителем организации по ТОиР АТ ГА;

      3) метрологическая служба;

      4) метрологическая экспертиза технологической и конструкторской документации организации по ТОиР АТ ГА;

      5) реестр средств измерений и графики метрологического подтверждения пригодности средств измерений;

      6) перечень неисправных средств измерений и средств измерений не прошедших метрологическую проверку, которые изъяты из технологического процесса.

      33. Средства измерения обеспечиваются:

      1) идентификацией средств измерений с целью установления статуса подтверждения пригодности;

      2) метрологическим подтверждением пригодности в сроки, установленные в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об обеспечении единства измерений";

      3) защитой от повреждений и ухудшения состояния в ходе использования, технического обслуживания и хранения;

      4) защитой от регулировок.

Параграф 7. Требования к верификации продукции сторонних (субподрядных) организаций организациями по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      34. Для взаимодействия со сторонними (субподрядными) организациями в организации по ТОиР АТ ГА предусматривается:

      1) процедуры по процессам обнаружения, утилизации и предотвращения установки на АТ контрафактного изделия;

      2) информацию по поставке от сторонних (субподрядных) организаций;

      3) мониторинг деятельности сторонних (субподрядных) организаций по обеспечению качеством работ;

      4) уведомление военного представительства и уполномоченного органа по продукции сторонних (субподрядных) организаций, которая подвергалась ремонту, переделке и была отклонена от приемки;

      5) мониторинг по соблюдению сторонними (субподрядными) организациями процедур, необходимых для выполнения требований договора на выполнение государственного оборонного заказа;

      6) актуализированный перечень (список) сторонних (субподрядных) организаций, предоставляющих продукции и услуги.

      35. Для верификации продукции сторонних (субподрядных) организаций организация по ТОиР АТ ГА включает в себя:

      1) информацию по срокам хранения продукции с ограниченным сроком годности (сроком службы);

      2) информацию по верификации продукции сторонних (субподрядных) организаций и входного контроля, который предусматривает проверку необходимых количественных параметров и проверку соответствия паспортов (сертификаты, формуляры, протоколы испытаний) на материалы (изделия) и программные средства, требованиям заказа;

      3) процедуры по обеспечению и сохранению качества продукции при использовании ее в ходе выполнения работ, которая предусматривается складирование и хранение;

      4) уведомление военного представительства об остатке срока годности (срока службы) продукции.

Параграф 8. Требования к неразрушающему контролю в организациях по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники государственной авиации

      36. Неразрушающий контроль в организации по ТОиР АТ ГА включает в себя:

      1) процедуры контроля деятельности подразделений неразрушающего контроля;

      2) процедуры выполнения для всех применяемых методов неразрушающего контроля;

      3) технологические инструкции на технологические процессы неразрушающего контроля;

      4) отдельные помещения, лаборатории или специально оборудованные рабочие места для проведения неразрушающего контроля и стандартные образцы, применяемые при вихре токовом, ультразвуковом, акустическом, магнитопорошковом, капиллярном, оптико визуальном методах контроля;

      5) процедуры, регламентирующие применение отраслевых контрольного и рабочего образцов для вихревого тока, ультразвукового, магнитного, капиллярного контроля;

      6) процедуры по оформлению результатов и принятию решения неразрушающего контроля узлов и деталей ремонтируемой авиационной технике, по регистрации результатов контроля в производственно-контрольной документации.

      37. Оборудование, применяемое при неразрушающем контроле, для гарантии точности измерений должны проходит периодическую метрологическую поверку.

      38. Рабочие места выполнения неразрушающего контроля должны быть обеспечены технологической документацией по неразрушающему контролю и оснащены эталонами для настройки оборудования.

  Приложение 1
к Сертификационным требованиям
к организациям по техническому
обслуживанию и ремонту
авиационной техники
государственной авиации
  Форма

Согласовано Военное представительство
и (или) Уполномоченный орган
_______________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии) (подпись)
"____" _________________ год

УТВЕРЖДАЮ
Руководитель организации
______________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии)) (подпись)
"____"_________________год

План – график качества выполнения работ на авиационной технике

№ п/п

Тип Авиационной техника
Серийный
(заводский)
Национальный и Регистр №

№ Договора (Контракт)
Документ
Процедура

Выполняемые работы (Процессы производства) Документ процедуры

Период выполнения

Начало

Окончание

1







2







3












      Продолжение таблицы

Период выполнения

______ год

Начало

Окончание

январь

февраль

март

апрель

май

июнь

июль

август

сентябрь

октябрь

ноябрь

декабрь



























































  Приложение 2
организациям по техническому
обслуживанию и ремонту
авиационной техники
государственной авиации
  Форма

Журнал учета осведомленности лиц, задействованных при исполнении договора на выполнение государственного оборонного заказа

Наименование Авиационной техники

Заводской №

Бортовой №

Вид работ

Исполнитель
Фамилия имя отчества
(при наличии)

Дата и подпись

Заключение Отдел технического контроля
Фамилия имя отчества
(при наличии)

Дата и подпись

Заключение Военное представитель
Фамилия имя отчества
(при наличии)

Дата и подпись