Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облысы әкімдігінің 2019 жылғы 30 мамырдағы № 213 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 12 маусымда № 6250 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2020 жылғы 4 мамырдағы № 187 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 04.05.2020 № 187 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 26 маусымдағы № 387 "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 15398 тіркелген бұйрығына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу саласындағы келесі мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері бекітілсін:

      1) "Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті, 1 қосымшаға сәйкес;

      2) "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін, 2 қосымшаға сәйкес.

      2. "Ақтөбе облысының құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны Ақтөбе облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің электрондық түрдегі эталондық бақылау банкінде жариялауды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ақтөбе облысының әкімі О. Оразалин

  Ақтөбе облысы әкімдігінің 2019 жылғы 30 мамырдағы № 213 қаулысына 1 қосымша

"Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 26 маусымдағы № 387 "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген, нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 15398 тіркелген "Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес, үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру (әрі қарай - рұқсат беру) немесе Стандарттың 10-тармағында қарастырылған жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар тізбесі Мемлекеттік корпорациядан келуі мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды Мемлекеттік корпорация инспекторына ұсынады;

      2) Мемлекеттік корпорация инспекторы 15 (он бес) минут ішінде өтінімді қабылдайды және қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы түбіртек береді, немесе көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді, одан әрі құжаттарды жинақтау секторына береді;

      Нәтижесі – құжаттарды қабылдау немесе қабылдаудан бас тарту.

      3) жинақтау секторы құжаттарды жинайды, тізілім жасайды және 20 (жиырма) минут ішінде Мемлекеттік корпорация курьері арқылы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді;

      Нәтижесі – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің бөлім кеңсесіне жіберу.

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 минут ішінде Мемлекеттік корпорациядан Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды қабылдайды, құжаттар топтамасын қабылдаған күні мен уақытын көрсете отырып тіркеу туралы белгі қояды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады.

      Нәтижесі - түскен құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау.

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысып, бұрыштама қояды және 1 (бір) жұмыс күні ішінде қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді.

      Нәтижесі – құжаттарды жауапты орындаушыға жолдау.

      6) қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың заңға сәйкестігін қарайды, рұқсат беру жобасын әзірлейді, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден Стандарттың 9-тармағына сәйкес дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауап 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде әзірлейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды.

      Нәтижесі – рұқсат беруді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауапты дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау.

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсат беруге немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауапқа 1 (бір) жұмыс күні ішінде қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды.

      Нәтижесі – рұқсат беруге немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдау.

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері сол күн ішінде шешімді тіркейді және үзінді беруді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауапты Мемлекттік корпорацияға жолдайды, бұл ретте мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірілмей беріледі.

      Нәтижесі – рұқсат беруді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауапты көрсетілетін қызметті алушыға Мемлекеттік корпорация арқылы ұсыну.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) тiзбесі:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды Мемлекеттік корпорация инспекторына ұсынады;

      2) Мемлекеттік корпорация инспекторы 15 (он бес) минут ішінде өтінімді қабылдайды және қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы түбіртек береді, немесе көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді, одан әрі құжаттарды жинақтау секторына береді;

      3) жинақтау секторы құжаттарды жинайды, тізілім жасайды және 20 (жиырма) минут ішінде Мемлекеттік корпорация курьері арқылы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді;

      4) қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 минут ішінде Мемлекеттік корпорациядан Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды қабылдайды, құжаттар топтамасын қабылдаған күні мен уақытын көрсете отырып тіркеу туралы белгі қояды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады.

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысып, бұрыштама қояды және 1 (бір) жұмыс күні ішінде қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді.

      6) қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың заңға сәйкестігін қарайды, рұқсат беру жобасын әзірлейді, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден Стандарттың 9-тармағына сәйкес дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауап 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде әзірлейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды.

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсат беруге немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауапқа 1 (бір) жұмыс күні ішінде қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды.

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері сол күн ішінде шешімді тіркейді және үзінді беруді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауапты Мемлекттік корпорацияға жолдайды, бұл ретте мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірілмей беріледі.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеудің ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация қызметкеріне өтінішті ұсынады. Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға тапсырған кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі;

      2) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған өтініштің дұрыс толтырылуын және құжаттар топтамасының толықтығын тексереді – 5 (бес) минут;

      3) 1-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияның қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орнына логин мен парольді (авторизациялау процесі) енгізуі – 1 (бір) минут;

      4) 2-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, экранға мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының, сондай-ақ қызметті алушының сенімді өкілі келген жағдайда оның сенімхат бойынша мәліметтерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, басқа куәландырылған сенімхатының мәліметтері толтырылмайды) енгізуі – 1 (бір) минут;

      5) 3-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына немесе заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТМДҚ/ЗТМДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы, сонымен бірге Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі – БНАЖ) – көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат мәліметтері туралы сұранысты жолдауы – 1 (бір) минут;

      6) 1-шарт–ЖТМДҚ/ЗТМДҚ көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінің және БНАЖ сенімхат мәліметтерінің бар болуын тексеруі – 1 (бір) минут;

      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТМДҚ/ЗТМДҚ мәліметтерінің және БНАЖ сенімхат мәліметтерінің болмауына байланысты, мәліметтерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарлама қалыптастырылуы – 1 (бір) минут;

      8) 5-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің электрондық сандық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭСҚ) куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) ЭҮШ арқылы электрондық үкіметінің аумақтық шлюзі автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) жолдауы – 1 (бір) минут;

      9) 6-процесс – ЭҮАШ АЖО электрондық құжатты тіркеу – 1 (бір) минут;

      10) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының тіркеген құжаттар топтамасының сәйкестігін тексеруі (өңдеуі) – 1 (бір) минут;

      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасында бұзушылықтың болуына байланысты сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастыру немесе көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы тиісті құжаттарды алғандығы туралы қолхат алуы – 1 (бір) минут;

      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат) алуы.

      Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету мерзімі – 10 (он) жұмыс күні.

      Мемлекеттік корпорацияға өтініш берген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдердің (іс- әрекеттердің) өзара іс-әрекеттерінің реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-әрекет тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Үлескерлердің ақшасын тартуға рұқсат беру" регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы









  Ақтөбе облысы әкімдігінің 2019 жылғы 30 мамырдағы № 213 қаулысына 2 қосымша

"Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Ақтөбе облысының құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 26 маусымдағы № 387 "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген, нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 15398 тіркелген "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес, тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру (әрі қарай - үзінді беру) немесе Стандарттың 10-тармағында қарастырылған жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

      4. Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар тізбесі Мемлекеттік корпорациядан келуі мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінің құрамына әрбір кіретін рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды Мемлекеттік корпорация инспекторына ұсынады;

      2) Мемлекеттік корпорация инспекторы 15 (он бес) минут ішінде өтінімді қабылдайды және қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы түбіртек береді, немесе көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді, одан әрі құжаттарды жинақтау секторына береді;

      Нәтижесі – құжаттарды қабылдау немесе қабылдаудан бас тарту.

      3) жинақтау секторы құжаттарды жинайды, тізілім жасайды және 20 (жиырма) минут ішінде Мемлекеттік корпорация курьері арқылы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді;

      Нәтижесі – құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің бөлім кеңсесіне жіберу.

      4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 минут ішінде Мемлекеттік корпорациядан Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды қабылдайды, құжаттар топтамасын қабылдаған күні мен уақытын көрсете отырып тіркеу туралы белгі қояды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады.

      Нәтижесі - түскен құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау.

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысып, бұрыштама қояды және 1 (бір) жұмыс күні ішінде қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді.

      Нәтижесі – құжаттарды жауапты орындаушыға жолдау.

      6) қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың заңға сәйкестігін қарайды, үзінді беру жобасын әзірлейді, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден Стандарттың 9-тармағына сәйкес дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауап 4 (төрт) жұмыс күні ішінде әзірлейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды.

      Нәтижесі – үзінді беруді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауапты дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау.

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үзінді беруге немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауапқа 1 (бір) жұмыс күні ішінде қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды.

      Нәтижесі – үзінді беруге немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауапқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдау.

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері сол күн ішінде шешімді тіркейді және үзінді беруді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауапты Мемлекттік корпорацияға жолдайды, бұл ретте мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірілмей беріледі.

      Нәтижесі – үзінді беруді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауапты көрсетілетін қызметті алушыға Мемлекеттік корпорация арқылы ұсыну.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) тiзбесі:

      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды Мемлекеттік корпорация инспекторына ұсынады;

      2) Мемлекеттік корпорация инспекторы 15 (он бес) минут ішінде өтінімді қабылдайды және қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы түбіртек береді, немесе көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді, одан әрі құжаттарды жинақтау секторына береді;

      3) жинақтау секторы құжаттарды жинайды, тізілім жасайды және 20 (жиырма) минут ішінде Мемлекеттік корпорация курьері арқылы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жібереді;

      4) қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 минут ішінде Мемлекеттік корпорациядан Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды қабылдайды, құжаттар топтамасын қабылдаған күні мен уақытын көрсете отырып тіркеу туралы белгі қояды, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады.

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысып, бұрыштама қояды және 1 (бір) жұмыс күні ішінде қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді.

      6) қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың заңға сәйкестігін қарайды, үзінді беру жобасын әзірлейді, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден Стандарттың 9-тармағына сәйкес дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауап 4 (төрт) жұмыс күні ішінде әзірлейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды.

      7) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы үзінді беруге немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауапқа 1 (бір) жұмыс күні ішінде қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды.

      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері сол күн ішінде шешімді тіркейді және үзінді беруді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден дәлелді жазбаша бас тарту туралы жауапты Мемлекттік корпорацияға жолдайды, бұл ретте мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өткенге дейін бір тәуліктен кешіктірілмей беріледі.

4. "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұранысын өңдеудің ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация қызметкеріне өтінішті ұсынады. Көрсетілетін қызметті алушыға барлық қажетті құжаттарды Мемлекеттік корпорацияға тапсырған кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі;

      2) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған өтініштің дұрыс толтырылуын және құжаттар топтамасының толықтығын тексереді – 5 (бес) минут;

      3) 1-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияның қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орнына логин мен парольді (авторизациялау процесі) енгізуі – 1 (бір) минут;

      4) 2-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, экранға мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының, сондай-ақ қызмет алушының сенімді өкілі келген жағдайда оның сенімхат бойынша мәліметтерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, басқа куәландырылған сенімхатының мәліметтері толтырылмайды) енгізуі – 1 (бір) минут;

      5) 3-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына немесе заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТМДҚ/ЗТМДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы, сонымен бірге Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі – БНАЖ) – көрсетілетін қызметті алушы уәкілетті өкілінің сенімхат мәліметтері туралы сұранысты жолдауы – 1 (бір) минут;

      6) 1-шарт – ЖТМДҚ/ЗТМДҚ көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінің және БНАЖ сенімхат мәліметтерінің бар болуын тексеруі – 1 (бір) минут;

      7) 4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТМДҚ/ЗТМДҚ мәліметтерінің және БНАЖ сенімхат мәліметтерінің болмауына байланысты, мәліметтерді алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарлама қалыптастырылуы – 1 (бір) минут;

      8) 5-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің электрондық сандық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭСҚ) куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) ЭҮШ арқылы электрондық үкіметінің аумақтық шлюзі автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) жолдауы – 1 (бір) минут;

      9) 6-процесс – ЭҮАШ АЖО электрондық құжатты тіркеу – 1 (бір) минут;

      10) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының тіркеген құжаттар топтамасының сәйкестігін тексеруі (өңдеуі) – 1 (бір) минут;

      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасында бұзушылықтың болуына байланысты сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастыру немесе көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы тиісті құжаттарды алғандығы туралы қолхат алуы – 1 (бір) минут;

      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді) алуы.

      Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету мерзімі – 6 (алты) жұмыс күні.

      Мемлекеттік корпорацияға өтініш берген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді.

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдердің (іс- әрекеттердің) өзара іс-әрекеттерінің реттілігінің толық сипаттамасы, сондай-ақ өзге көрсетілген қызметті берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-әрекет тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы шарттың есептік жазбасы туралы үзінді беру" регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-үдерістерінің анықтамалығы







Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере долевого участия в жилищном строительстве

Постановление акимата Актюбинской области от 30 мая 2019 года № 213. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 12 июня 2019 года № 6250. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 4 мая 2020 года № 187

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 04.05.2020 № 187 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 июня 2017 года № 387 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере долевого участия в жилищном строительстве", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15398, акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить следующие регламенты государственных услуг в сфере долевого участия в жилищном строительстве:

      1) регламент государственной услуги "Выдача разрешения на привлечение денег дольщиков", согласно приложению 1;

      2) регламент государственной услуги "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве, согласно приложению 2.

      2. Государственному учреждению "Управление строительства, архитектуры и градостроительства Актюбинской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции Актюбинской области;

      2) направление настоящего постановления на официальное опубликование в электронном виде в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Актюбинской области.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Актюбинской области О. Уразалин

  Приложение 1 к постановлению акимата Актюбинской области от 30 мая 2019 года № 213

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на привлечение денег дольщиков"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве" (далее – государственная услуга) государственным учреждением "Управление строительства, архитектуры и градостроительства Актюбинской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача разрешения на привлечение денег дольщиков (далее - разрешение) согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача разрешения на привлечение денег дольщиков" (далее - Стандарт), утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 июня 2017 года № 387 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере долевого участия в жилищном строительстве", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15398, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем перечня документов согласно пункту 9 Стандарта из Государственной корпорации.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет документы, указанные в пунктe 9 Стандарта инспектору Государственной корпорации;

      2) инспектор Государственной корпорации в течении 15 (пятнадцати) минут регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов, либо, в случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту, далее документы передает в накопительный сектор;

      Результат - прием документов или отказ в приеме.

      3) накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и в течении 20 (двадцати) минут передает документы через курьера Государственной корпорации в канцелярию услугодателя;

      Результат - передача документов в канцелярию отдела услугодателя.

      4) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 минут с момента поступления необходимых документов из Государственной корпорации, указанных в пункте 9 Стандарта, осуществляет прием, делает отметку о регистрации с указанием даты и времени, регистрирует и передает руководителю услугодателя;

      Результат – передача поступивших документов руководителю услугодателя.

      5) руководитель услугодателя, ознакомившись с документами, накладывает резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Результат – передача документов ответственному исполнителю.

      6) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие законодательству, готовит проект разрешения, либо готовит письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в соответствии с пунктом 9 Стандарта и в течение 8 (восьми) рабочих дней направляет руководителю услугодателя для подписания.

      Результат – подготовка разрешения или мотивированного отказа и передача руководителю услугодателя.

      7) руководитель услугодателя подписывает разрешение или мотивированный ответ об отказе и передает сотруднику канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Результат – подписание разрешения или мотивированного отказа и передача сотруднику канцелярии услугодателя.

      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет выписку или мотивированный ответ об отказе в Государственную корпорацию в течение того же дня, при этом результат оказания государственной услуги предоставляется в Государственную корпорацию не позднее, чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги.

      Результат – выдача разрешения или мотивированного отказа услугополучателю через Государственную корпорацию.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      сотрудник канцелярии услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      ответственный исполнитель услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет документы, указанные в пунктe 9 Стандарта инспектору Государственной корпорации;

      2) инспектор Государственной корпорации в течении 15 (пятнадцати) минут регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов, либо, в случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту, далее документы передает в накопительный сектор;

      3) накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и в течении 20 (двадцати) минут передает документы через курьера Государственной корпорации в канцелярию услугодателя;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 минут с момента поступления необходимых документов из Государственной корпорации, указанных в пункте 9 Стандарта, осуществляет прием, делает отметку о регистрации с указанием даты и времени, регистрирует и передает руководителю услугодателя;

      5) руководитель услугодателя, ознакомившись с документами, накладывает резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.

      6) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие законодательству, готовит проект разрешения, либо готовит письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в соответствии с пунктом 9 Стандарта и в течение 8 (восьми) рабочих дней направляет руководителю услугодателя для подписания.

      7) руководитель услугодателя подписывает разрешение или мотивированный ответ об отказе и передает сотруднику канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.

      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет выписку или мотивированный ответ об отказе в Государственную корпорацию в течение того же дня, при этом результат оказания государственной услуги предоставляется в Государственную корпорацию не позднее, чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) услугополучатель подает сотруднику Государственной корпорации заявление. При подаче услугополучателем всех необходимых документов в Государственную корпорацию выдается расписка о приеме соответствующих документов;

      2) сотрудник Государственной корпорации проверяет правильность заполнения заявления и полноту пакета документов, представленных услугополучателем – 5 (пять) минут;

      3) процесс 1 – ввод сотрудником Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги – 1 (одна) минута;

      4) процесс 2 – выбор сотрудником Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя в случае обращения доверенного лица (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности не заполняются) – 1 (одна) минута;

      5) процесс 3 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц или государственную базу данных юридических лиц (далее – ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС) о данных доверенности представителя услугополучателя – 1 (одна) минута;

      6) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС – 1 (одна) минута;

      7) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ или данных доверенности в ЕНИС – 1 (одна) минута;

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) сотрудника Государственной корпорации через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП) – 1 (одна) минута;

      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП – 1 (одна) минута;

      10) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенного услугополучателем пакета документов – 1 (одна) минута;

      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в пакете документов услугополучателя или получение услугополучателем через сотрудника Государственной корпорации расписки о приеме соответствующих документов – 1 (одна) минута;

      12) процесс 8 – получение услугополучателем через сотрудника Государственной корпорации результата государственной услуги (разрешение на привлечение денег дольщиков).

      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов в Государственную корпорацию – 10 (десять) рабочих дней.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение к регламенту "Выдача разрешения на привлечение денег дольщиков"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги







  Приложение 2 к постановлению акимата Актюбинской области от 30 мая 2019 года № 213

Регламент государственной услуги "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление строительства, архитектуры и градостроительства Актюбинской области" (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве (далее - выписка) согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве" (далее - Стандарт), утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 июня 2017 года № 387 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере долевого участия в жилищном строительстве", зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 15398, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренных пунктом 10 Стандарта.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем перечня документов согласно пункту 9 Стандарта из Государственной корпорации.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет документы, указанные в пунктe 9 Стандарта инспектору Государственной корпорации;

      2) инспектор Государственной корпорации в течении 15 (пятнадцати) минут регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов, либо, в случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту, далее документы передает в накопительный сектор;

      Результат - прием документов или отказ в приеме.

      3) накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и в течении 20 (двадцати) минут передает документы через курьера Государственной корпорации в канцелярию услугодателя;

      Результат - передача документов в канцелярию отдела услугодателя.

      4) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 минут с момента поступления необходимых документов из Государственной корпорации, указанных в пункте 9 Стандарта, осуществляет прием, делает отметку о регистрации с указанием даты и времени, регистрирует и передает руководителю услугодателя;

      Результат – передача поступивших документов руководителю услугодателя.

      5) руководитель услугодателя, ознакомившись с документами, накладывает резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Результат – передача документов ответственному исполнителю;

      6) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие законодательству, готовит проект выписки, либо готовит письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в соответствии с пунктом 9 Стандарта и в течение 4 (четырех) рабочих дней и направляет руководителю услугодателя для подписания.

      Результат – подготовка выписки или мотивированного отказа и передача руководителю услугодателя;

      7) руководитель услугодателя подписывает выписку или мотивированный ответ об отказе и передает сотруднику канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Результат – подписание выписки или мотивированного отказа и передача сотруднику канцелярии услугодателя;

      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет выписку или мотивированный ответ об отказе в Государственную корпорацию в течение того же дня, при этом результат оказания государственной услуги предоставляется в Государственную корпорацию не позднее, чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги.

      Результат – выдача выписки или мотивированного отказа услугополучателю через Государственную корпорацию.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений, (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      сотрудник канцелярии услугодателя;

      руководитель услугодателя;

      ответственный исполнитель услугодателя.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги:

      1) услугополучатель (либо его представитель по доверенности) предоставляет документы, указанные в пунктe 9 Стандарта инспектору Государственной корпорации;

      2) инспектор Государственной корпорации в течении 15 (пятнадцати) минут регистрирует поступившие документы и выдает расписку услугополучателю о приеме соответствующих документов, либо, в случае представления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 стандарта, расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к стандарту, далее документы передает в накопительный сектор;

      3) накопительный сектор собирает документы, составляет реестр и в течении 20 (двадцати) минут передает документы через курьера Государственной корпорации в канцелярию услугодателя;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 минут с момента поступления необходимых документов из Государственной корпорации, указанных в пункте 9 Стандарта, осуществляет прием, делает отметку о регистрации с указанием даты и времени, регистрирует и передает руководителю услугодателя;

      5) руководитель услугодателя, ознакомившись с документами, накладывает резолюцию и передает ответственному исполнителю услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.

      6) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы на соответствие законодательству, готовит проект выписки, либо готовит письменный мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в соответствии с пунктом 9 Стандарта и в течение 4 (четырех) рабочих дней и направляет руководителю услугодателя для подписания.

      7) руководитель услугодателя подписывает выписку или мотивированный ответ об отказе и передает сотруднику канцелярии услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня.

      8) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и направляет выписку или мотивированный ответ об отказе в Государственную корпорацию в течение того же дня, при этом результат оказания государственной услуги предоставляется в Государственную корпорацию не позднее, чем за сутки до истечения срока оказания государственной услуги.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) услугополучатель подает сотруднику Государственной корпорации заявление. При подаче услугополучателем всех необходимых документов в Государственную корпорацию выдается расписка о приеме соответствующих документов;

      2) сотрудник Государственной корпорации проверяет правильность заполнения заявления и полноту пакета документов, представленных услугополучателем – 5 (пять) минут;

      3) процесс 1 – ввод сотрудником Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги – 1 (одна) минута;

      4) процесс 2 – выбор сотрудником Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя в случае обращения доверенного лица (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности не заполняются) – 1 (одна) минута;

      5) процесс 3 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц или государственную базу данных юридических лиц (далее – ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС) о данных доверенности представителя услугополучателя – 1 (одна) минута;

      6) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС – 1 (одна) минута;

      7) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ или данных доверенности в ЕНИС – 1 (одна) минута;

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) сотрудника Государственной корпорации через ШЭП в автоматизированное рабочее место регионального шлюза "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП) – 1 (одна) минута;

      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП – 1 (одна) минута;

      10) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенного услугополучателем пакета документов – 1 (одна) минута;

      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в пакете документов услугополучателя или получение услугополучателем через сотрудника Государственной корпорации расписки о приеме соответствующих документов – 1 (одна) минута;

      12) процесс 8 – получение услугополучателем через сотрудника Государственной корпорации результата государственной услуги (выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве).

      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов в Государственную корпорацию – 6 (шесть) рабочих дней.

      При обращении в Государственную корпорацию день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги.

      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение к регламенту "Выдача выписки об учетной записи договора о долевом участии в жилищном строительстве"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги