"Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 8 ақпандағы № 36 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Жамбыл облысының әкімдігінің 2019 жылғы 1 қазандағы № 217 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 3 қазанда № 4347 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2020 жылғы 12 қазандағы № 226 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 12.10.2020 № 226 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Жамбыл облысы әкімдігінің 2016 жылғы 8 ақпандағы № 36 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2968 болып тіркелген, 2016 жылдың 25 наурызда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қаулымен бекітілген "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Жамбыл облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулының мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оны ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулының Жамбыл облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      4) осы қаулыдан туындайтын басқа да шаралардың қабылдануын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары М. Шүкеевке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Мырзахметов

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2019 жылғы "___" ________
№____ қаулысына қосымша
  Жамбыл облысы әкімдігінің
2016 жылғы "8" ақпандағы
№ 36 қаулысымен бекітілген

"Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу"
1. Жалпы ережелер

      1. "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 9-3/1001 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12439 болып тіркелген бекітілген "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарды аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – стандарт) сәйкес Жамбыл облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Мәлімдеме қабылдау және нәтиже беру жұмыстарын, мемлекеттік қызмет тұрғысында жәрдем көрсетуді "Мемлекеттік корпорация "Азаматтарға үкімет" (әрі қарай – Мемлекеттік корпорация) тұрғысында коммерциялық емес акционерлік қоғам қамтамасыз етеді.

      2. Мемлекеттік көмек көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көмектегі қызмет нәтижелері – агроөнеркәсіптік комплекске қатысты дайындықты ұйымдастырушыларды тізімге кіргізу және оларды көмек берушінің интернет-ресурсына енгізу болып табылады.

      Мемлекеттік көмек көрсетудегі нәтижелерді беру нысаны – қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көмек көрсетудегі процедура (іс – әрекет) басталымының негізі: көмек алушыға немесе сенімді өкіліне (әрі қарай – көмек алушы) мемлекеттік көмек стандартының 9 пунктіне қатысты белгіленген.

      5. Мемлекеттік көмек көрсету процессінің құрамына кіретін әр процедураның (әс – әрекеттің) орындалу ұзақтығы, мазмұны:

      1) көмек алушы Мемлекеттік корпорацияға стандарттың 9 бабына сәйкес процедуралардың (іс – әрекеттердің) мәліметтерін ұсынады, яғни:

      2) Мемлекеттік корпорацияның қызметшісі мәліметті тіркейді және көмек алушыға мәліметтің қабылданғаны жайлы немесе белгіленген формаға сәйкес болмаған жағдайда, мәлімдеменің қабылданбағаны туралы стандарттың 2 қыстырмасына сәйкес қолхат береді (отыз минут ішінде);

      Мемлекеттік корпорацияның қызметшісі, мағлұматтарды пайдалануда, бағдарлама жүйесінің маңыздылығына қатысты Қазақстан Республикасының заңдарында қарастырылған құпия заңдарының сақталуы үшін жазба түрінде мемлекеттік көмек көрсетушінің келісімін алады;

      3) Мемлекеттік корпорацияның жинақтаушы бөлімінің қызметкері көмек берушіге құжаттарды (бір жұмыс күні мерзімінде, құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік көмекке жатпайды) бағыттайды. Процедуралар (іс – әрекеттер) нәтижелері: көмек берушіге құжаттарды бағыттау;

      4) Көмек беруші канцелярияның қызметкері құжаттарды тіркейді және (отыз минут ішінде) көмек берушінің басшысына береді. Процедуралар (іс – әрекеттер) нәтижелері: көмек берушінің бастығының пайдалануына құжаттарды бағыттау;

      5) Көмек берушуінің бастығы құжаттарды қарастырады және көмек беруге қатысты жауапты орындаушыны (отыз минут ішінде) анықтайды. көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарап, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкерін анықтайды (отыз минуттан аспайды).

      Процедуралар (іс – әрекеттер) нәтижелері: көмек берушінің бастығының пайдалануына құжаттарды бағыттау; көмек берудегі орындаушыға құжаттарды бағыттау;

      6) Көмек берудегі орындаушы мәліметтерді мағлұматтардың толықтығы тұрғысынан қарастырады, агроөнеркәсіптік комплекс сферасындағы дайындықты ұйымдастырушылардың тізіміне қоюды қамтамасыз етеді және тізімді интернет – ресурсқа (үш жұмыс күні ішінде) енгізеді. Процедурала (іс – әрекеттер) нәтижелері: Көмек алушының тізімді жасау және оны көмек берушінің интернет-ресурсына енгізуі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көмек көрсету процессіне көмек берушінің және басқа ұйымдардың, қатысушы құрылымдық бөлімдердің (қызметкерлердің) тізімі:

      1) мемлекеттік корпорация қызметкері;

      2) мемлекеттік корпорация бөліміндегі жинақтау қызметкері;

      3) көмек көрсетуші канцелярияның қызметкері;

      4) көмек берушінің бастығы;

      5) көмек берудегі орындаушы.

      7. Мемлекеттік көмек беру процессінде құрылымдық бөлімдерінің (қызметкерлердің), басқа көмек көрсетушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс – әрекеті осы таңдағы регламентке қатысты қыстырма, яғни мемлекеттік көмек көрсетудегі бизнес-процесс анықтамасында белгіленген.

      Бизнес – процесс анықтамасындағы мемлекеттік көмек көрсету шаралары "Жамбыл облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы", Жамбыл облыстық әкімдігі, Жамбыл аудандар және Тараз қаласы әкімдігі сияқты мемлекеттік мекемелердің ресми сайтында интернет – ресурстарына орналастырылған.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының жүгіну тәртібін және рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі және бизнес-сәйкестендіру нөмірі және парольдың (порталда тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады;

      2) 1 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының порталға жеке сәйкестендіру нөмірін және бизнес-сәйкестендіру нөмірін және парольды енгізуі (авторизациялау процесі);

      3) 1 шарт – порталда жеке сәйкестендіру нөмірі, бизнес–сәйкестендіру нөмірі және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;

      4) 2 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;

      5) 3 үдеріс –көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу), сұрау салу нысанына стандарттың 9-тармағында көрсетілген электрондық түрдегі қажетті құжаттардың көшірмелерін тіркеу, сондай-ақ тұтынушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2 шарт – порталда электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай–ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі мен бизнес сәйкестендіру нөмірі мен электрондық цифрлық қолтаңбаның тіркеу куәлігінде көрсетілген жеке сәйкестендіру нөмірі мен бизнес сәйкестендіру нөмірі арасындағы) сәйкестігін тексеру;

      7) 4 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастырылады;

      8) 5 үдеріс - көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) порталға жолдау;

      9) 6 үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының порталмен қалыптастырылған қызмет нәтижесін 30 (отыз) минут ішінде алуы.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Жамбыл облысы әкімдігінің (http://zhambyl.gov.kz) интернет-ресурсында және көрсетілетін қызметті берушінің ресми сайтында (http://ush.zhambyl.kz) орналастырылады.

  "Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы
дайындаушы ұйымдарда аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1 қосымша

"Мемлекеттік көмек көрсету бизнес-процесс анықтамасы
"Агроөнеркәсіптік кешен саласындағы дайындаушы ұйымдарда аккредиттеу"

     


Шартты белгілер:

     


О внесении изменения в постановление акимата Жамбылской области от 8 февраля 2016 года № 36 "Об утверждении регламента государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса"

Постановление акимата Жамбылской области от 1 октября 2019 года № 217. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 3 октября 2019 года № 4347. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 12 октября 2020 года № 226

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 12.10.2020 № 226 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата Жамбылской области от 8 февраля 2016 года № 36 "Об утверждении регламента государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2968, опубликовано в информационно-правовой системе "Әділет" 25 марта 2016 года) следующее изменение:

      регламент государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса", утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Коммунальному государственному учреждению "Управление сельского хозяйства акимата Жамбылской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего постановления его направление на официальное опубликование;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области;

      4) принятие иных мер, вытекающих из настоящего постановления.

      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области М. Шукеева.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А. Мырзахметов

  Приложение к постановлению
акимата Жамбылской области
от "__" ______ 2019 года №___
  Утверждено постановлением
акимата Жамбылской области
от "8" февраля 2016 года № 36

Регламент государственной услуги
"Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса" (далее – государственная услуга) в соответствии со стандартом государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса", утвержденного приказом Министра селького хозяйства Республика Казахстана от 16 ноября 2015 года № 9-3/1001 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса", (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под №12439) (далее - стандарт). оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление сельского хозяйства акимата Жамбылской области" (далее-услугодатель).

      Прием заявки и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан"" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – включение в перечень заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса и его размещение на интернет-ресурсе услугодателя.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основание для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги: предоставление услугополучателем либо его представителем по доверенности (далее – услугополучатель

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:

      1) услугополучатель предоставляет в Государственную корпорацию заявка согласно пункту 9 стандарта Результат процедуры (действия): предоставление заявки;

      2) работник Государственной корпорации регистрирует заявку и выдает услугополучателю расписку о приеме заявки либо в случае предоставления услугополучателем заявки, не соответствующей установленной форме, отказывает в приеме заявки и выдает расписку об отказе в приеме заявки по форме, согласно приложению 2 к стандарту (не более тридцати минут);

      работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан;

      3) работник накопительного отдела Государственной корпорации направляет документы услугодателю (в течение одного рабочего дня, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги). Результат процедуры (действия): направление документов услугодателю;

      4) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует и предоставляет документы руководителю услугодателя (не более тридцати минут). Результат процедуры (действия): предоставление документов руководителю услугодателя;

      5) руководитель услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя (не более тридцати минут). Результат процедуры (действия): направление документов исполнителю услугодателя;

      6) исполнитель услугодателя рассматривает заявку на полноту содержащихся в нем сведений, осуществляет постановку услугополучателя на учет путем включения в перечень заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса (далее – перечень) и размещает перечень на интернет-ресурсе услугодателя (в течение трех рабочих дней). Результат процедуры (действия): постановка услугополучателя на учет путем включения в перечень и размещение перечня на интернет-ресурсе услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и иных организаций, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник Государственной корпорации;

      2) работник накопительного отдела Государственной корпорации;

      3) сотрудник канцелярии услугодателя;

      4) руководитель услугодателя;

      5) исполнитель услугодателя.

      7. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя, а также описание порядка взаимодействия с другими усдугодателями и (или) с Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на официальных интернет-ресурсах государственного учреждения "Управление сельского хозяйства Жамбылской области", акимата Жамбылской области, акиматов районов и города Тараза.

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера, бизнес–идентификационного номера и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на портале);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем индивидуального идентификационного номера и бизнес–идентификационного номера и пароля (процесс авторизации) на портале;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через индивидуальный идентификационный номер, бизнес–идентификационный номер и пароля;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между индивидуальным идентификационным номером и бизнес–идентификационным номером, указанным в запросе, и индивидуальным идентификационным номером и бизнес–идентификационным номером, указанным в регистрационном свидетельстве электронной цифровой подписи);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности электронной цифровой подписи услугополучателя;

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью услугополучателя в портал;

      9) процесс 6 – получение услугополучателем результата услуги, сформированного порталом в течение 30 (тридцати) минут.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в "справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги" согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе акимата Жамбылской области (http://zhambyl.gov.kz) и на официальном сайте услугодателя (http://ush.zhambyl.kz).

  Приложение
к регламенту государственной услуги
"Аккредитация заготовительных организаций
в сфере агропромышленного комплекса"

Справочник бизнес-процесса оказания государственной услуги "Аккредитация заготовительных организаций в сфере агропромышленного комплекса"

     


Условные обозначения: