Алматы қаласы әкімдігінің "Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" 2015 жылғы 23 шілдедегі № 3/461 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2019 жылғы 22 cәуірдегі № 2/248 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2019 жылғы 24 cәуірде № 1549 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 20 қазандағы № 4/438 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 20.10.2020 № 4/438 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16 бабына, Қазақстан Республикасының 2016 жылғы 6 сәуірдегі "Құқықтық актілер туралы" Заңының 50 бабына сәйкес, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Алматы қаласы әкімдігінің "Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" 2015 жылғы 23 шілдедегі № 3/461 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 1193 болып тіркелген, 2015 жылғы 20 тамызда "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:

      қаулының тақырыбы келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "Оралман мәртебесін беру немесе ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламетін бекіту туралы";

      1 тармақ келесі редакцияда мазмұндалсын:

      "1. Қоса беріліп отырған "Оралман мәртебесін беру немесе ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін".";

      аталған қаулымен бекітілген "Оралман мәртебесін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын.

      2. Алматы қаласы Әлеуметтік әл-ауқат басқармасы Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді, кейіннен мерзімді баспа басылымдарында ресми жариялауды және Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Е. Әукеновке жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі Б. Байбек

  Алматы қаласы әкімдігінің
2019 жылғы 22 сәуірдегі
№ 2/248 қаулысына
қосымша
  Алматы қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 23 шілдедегі
№ 3/461 қаулысымен
бекітілген

"Оралман мәртебесін беру немесе ұзарту" мемлекеттік қызмет регламенті 1.Жалпы ережелер

      1. "Оралман мәртебесін беру немесе ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 сәуірдегі № 279 бұйрығымен бекітілген "Оралман мәртебесін беру немесе ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде "Алматы қаласы Әлеуметтік әл-ауқат басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі арқылы Алматы қаласының әкімдігі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті беруші;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі: оралман куәлігін беру.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын алуы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан не Мемлекеттік корпорация курьерінен құжаттарды қабылдауы, өтінішті тіркеу және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына беру, рәсімнің ұзақтығы – 30 (отыз) минут;

      Құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің маманы құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі, жауапты орындаушыны анықтау, тиісті бұрыштама қою және орындау үшін беру, рәсімнің ұзақтығы – 30 (отыз) минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдеуі, рәсімнің ұзақтығы – 4 (төрт) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға немесе Мемлекеттік корпорацияның курьеріне беруі, рәсімнің ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні.

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) құжаттардың қабылдағаны туралы хабарламаны көрсетілетін қызметті алушыға немесе қол қойылған тізілімді Мемлекеттік корпорацияның курьеріне беру;

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) оралман куәлігін дайындау;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға немесе Мемлекеттік корпорацияның курьеріне мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің
сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің маманы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің маманы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) ретінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері өтінішті тіркейді, құжаттарды қабылдайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды, рәсімнің ұзақтығы – 30 (отыз) минут;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы істің материалдарын қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманына орындауға жібереді, рәсімнің ұзақтығы – 30 (отыз) минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты маманы құжаттардың толықтығын тексереді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын дайындайды, рәсімнің ұзақтығы – 4 (төрт) жұмыс күні;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түпкілікті нәтижесіне қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетінқызметті алушыға немесе Мемлекеттік корпорацияның курьеріне береді, рәсімнің ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күні.

4. Мемлекеттік корпорациямен және көрсетілетін қызметті берушімен өзара іс-қимыл
тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібінің сипаттамасы және көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеудің ұзақтығы:

      1) 1 процесс – көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш береді;

      2) 2 процесс – Мемлекеттік корпорация операторының қызмет көрсету үшін Мемлекеттік корпорацияның ақпараттық жүйесінің (бұдан әрі – АЖ) автоматтандырылған жұмыс орнына логин мен парольді енгізуі (авторландыру процесі);

      3) 3 процесс – Мемлекеттік корпорация операторының мемлекеттік қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы, көрсетілетін қызметті алушының қоса тіркеген Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттардың сәйкестігін тексеруі және Мемлекеттік корпорация операторының көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;

      4) 4 процесс – Мемлекеттік корпорацияның операторы көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы штрих-коды бар қолхат немесе Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      10. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу процесінің сипаттамасы:

      1) 1 процесс – құжаттар топтамасымен бірге өтінішті қалыптастыру және көрсетілетін қызметті берушіге жіберілетін құжаттардың тізілімін екі данада жасау;

      2) 2 процесс – Мемлекеттік корпорация операторының тізілімнің екі данасымен бірге құжаттар топтамасын көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік қызмет арқылы жолдауы;

      Тізілімнің екінші данасы көрсетілетін қызметті берушінің алғаны туралы белгісімен Мемлекеттік корпорацияға қайтарылады.

      3) 3 процесс – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тіркеуі, өңдеуі, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді жүргізуі және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (оралман куәлігін) ресімдеуі;

      4) 4 процесс – көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 4 тармағында көрсетілген мерзімде тиісті тізіліммен бірге Мемлекеттік корпорацияға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (оралман куәлігін) курьерлік қызмет арқылы жолдауы;

      5) 5 процесс – көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорацияның операторы арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін (оралман куәлігін) алуы.

      Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (оралман куәлігін) беру кезінде Мемлекеттік корпорация операторы сканерлеу үшін көрсетілетін қызметті алушыдан штрих-коды бар қолхатты қабылдайды. Сканерлеу жүргізілгеннен кейін Мемлекеттік корпорацияның АЖ-да автоматты түрде іздеу жүргізіледі және көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін берген өтінімі тексеріледі.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) ретінің, мемлекеттік қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылының сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген.

  "Оралман мәртебесін беру
немесе ұзарту" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет
регламентіне қосымша

"Оралман мәртебесін беру немесе ұзарту" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы







О внесении изменений в постановление акимата города Алматы от 23 июля 2015 года № 3/461 "Об утверждении регламента государственной услуги "Присвоение статуса оралмана"

Постановление акимата города Алматы от 22 апреля 2019 года № 2/248. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Алматы 24 апреля 2019 года № 1549. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 20 октября 2020 года № 4/438

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 20.10.2020 № 4/438 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", со статьей 50 Закона Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата города Алматы от 23 июля 2015 года № 3/461 "Об утверждении регламента государственной услуги "Присвоение статуса оралмана" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1193, опубликованное 20 августа 2015 года в газетах "Алматы ақшамы" и "Вечерний Алматы") следующие изменения:

      заголовок постановления изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении регламента государственной услуги "Присвоение или продление статуса оралмана";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Присвоение или продление статуса оралмана".";

      регламент государственной услуги "Присвоение статуса оралмана", утвержденный указанным постановлением изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Управлению социального благосостояния города Алматы в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим официальным опубликованием в периодических печатных изданиях и размещение на интернет-ресурсе акимата города Алматы.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Е. Аукенова.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы Б. Байбек

  Приложение
к постановлению акимата
города Алматы
22 апреля 2019 года № 2/248
  Утвержден
постановлением акимата
города Алматы
от 23 июля 2015 года № 3/461

Регламент государственной услуги "Присвоение или продление статуса оралмана" 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Присвоение или продление статуса оралмана" (далее – государственная услуга) оказывается акиматом города Алматы через коммунальное государственное учреждение "Управление социального благосостояния города Алматы" (далее – услугодатель) на основании стандарта государственной услуги "Присвоение или продление статуса оралмана", утвержденного приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 апреля 2015 года № 279 (далее – Стандарт).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация)".

      2. Форма оказания государственной услуги – бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги: выдача удостоверения оралмана.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем пакета документов, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием документов сотрудником услугодателя у услугополучателя, либо курьера Государственной корпорации, регистрация заявления и передача руководителю услугодателя, длительность процедуры – 30 (тридцать) минут.

      В случае предоставления неполного пакета документов специалистом услугодателя выдается расписка об отказе в приеме документов.

      2) рассмотрение заявления и проверка предоставленных документов руководителем услугодателя, определение ответственного исполнителя, наложения соответствующей визы и передача для исполнения, длительность процедуры – 30 (тридцать) минут.

      3) оформление результата оказания государственной услуги ответственным специалистом услугодателя, длительность процедуры – 4 (четыре) рабочих дня;

      4) подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя и выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю или курьеру Государственной корпорации, длительность процедуры – 1 (один) рабочий день.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) выдача уведомления услугополучателю или подписанного реестра курьеру Государственной корпорации о приеме документов;

      2) виза руководителя услугодателя;

      3) подготовка удостоверения оралмана;

      4) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю или курьеру Государственной корпорации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      1) специалист услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) специалист услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) сотрудник услугодателя регистрирует заявление, принимает документы и направляет на рассмотрение руководителю услугодателя, длительность процедуры – 30 (тридцать) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает материалы дела и отписывает ответственному специалисту услугодателя для исполнения, длительность процедуры – 30 (тридцать) минут;

      3) ответственный специалист услугодателя осуществляет проверку полноты документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги, длительность процедуры – 4 (четыре) рабочих дня;

      4) руководитель услугодателя подписывает окончательный результат государственной услуги и сотрудник услугодателя передает результат государственной услуги услугополучателю или курьеру Государственной корпорации, длительность процедуры – 1 (один) рабочий день.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и услугодателем,
а также порядка использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) процесс 1 – услугополучатель предоставляет заявление по форме согласно приложению 1 к Стандарту;

      2) процесс 2 – ввод оператором Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место информационной системы (далее – ИС) Государственной корпорации логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;

      3) процесс 3 – выбор оператором Государственной корпорации государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги, проверка соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя;

      4) процесс 4 – услугополучателю выдается расписка со штрих-кодом о приеме соответствующих документов оператором Государственной корпорации либо выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к Стандарту.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию:

      1) процесс 1 – формирование заявления с пакетами документов и составление реестра передаваемых услугодателю документов в двух экземплярах;

      2) процесс 2 – направление пакета документов оператором Государственной корпорации с двумя экземплярами реестра услугодателю через курьерскую службу;

      Второй экземпляр реестра возвращается в Государственную корпорацию с отметкой услугодателя о получении.

      3) процесс 3 – регистрация, обработка документов услугополучателя, проведение процедуры по оказанию государственной услуги и оформление результата оказания государственной услуги (удостоверения оралмана) услугодателем;

      4) процесс 4 – направление услугодателем через курьерскую службу результата оказания государственной услуги (удостоверения оралмана) в Государственную корпорацию соответствующим реестром в сроки, указанные в пункте 4 Стандарта;

      5) процесс 5 – получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата государственной услуги (удостоверения оралмана).

      При выдаче услугополучателю результата государственной услуги (удостоверения оралмана) оператор Государственной корпорации принимает у услугополучателя расписку со штрих-кодом для сканирования. После сканирования в ИС Государственной корпорации производится автоматический поиск и проверка заявки услугополучателя на оказание государственной услуги.

      11. Описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорации в процессе оказания государственной услуги отражены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Присвоение или
продление статуса оралмана"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Присвоение или
продление статуса оралмана"