"Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2019 жылғы 19 сәуірдегі № 105 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 23 сәуірде № 5365 болып тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2020 жылғы 12 ақпандағы № 30 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы əкімдігінің 12.02.2020 № 30 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабы 2-тармағына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2018 жылғы 24 сәуірдегі № 114 қаулысының (2018 жылғы 14 мамырда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің электрондық түрдегі эталондық бақылау банкінде жарияланды, Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4703 болып тіркелді) күші жойылды деп танылсын.

      3. "Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі мыналарды Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте қамтамасыз етсін:

      1) осы қаулыны "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаменті" республикалық мемлекеттік мекемесінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы әкімдік қаулысын мемлекеттік тіркеген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның мемлеке(ттік және орыс тіліндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының филиалы - Солтүстік Қазақстан аймақтық құқықтық ақпарат орталығына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін жолдауды;

      3) осы қаулыны ресми жариялағаннан кейін Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің жетекшілік ететін мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан
облысының әкімі
Қ. Ақсақалов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2019 жылғы "19" сәуірдегі № 105 қаулысымен бекітілді

"Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2017 жылғы 8 маусымдағы № 229 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15374 болып тіркелді) бекітілген "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде әзірленді.

      2. "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы ("Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің ауыл шаруашылығы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      3. Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі - 10 (он) жұмыс күні.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (толық автоматтандырылған).

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - субсидияның аударылғаны туралы хабарлама не осы Регламенттің 14-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден уәжді бас тарту туралы хабарлама.

      Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны - электрондық.

      Көрсетілетін қызметті алушыға субсидияның аударылғаны туралы хабарлама не көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында Стандартқа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама жолданады. Хабарлама көрсетілетін қызметті алушы субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркелген кезде көрсеткен электрондық пошта мекенжайына, сондай-ақ субсидиялаудың ақпараттық жүйесіндегі "жеке кабинетке" жолданады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны - электрондық.

      Өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру кестесі - жөндеу жұмыстарын жүргізумен байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Заңының 5-бабына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда, өтінімдерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

      Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағат 9.00-ден 17.30-ға дейін.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдары тәртібін сипаттау

      7. Көрсетілетін қызметті алушы порталға мынадай құжатты ұсынады:

      Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушы мен қаржы институтының электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы субсидиялау шартын жасасуға арналған ұсыныс.

      Субсидиялау шартын жасасуға арналған ұсыныстың қабылданғанын растаумен субсидиялаудың ақпараттық жүйесіндегі көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіндегі" мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған сұранымның қабылданғаны туралы тиісті мәртебе болып табылады.

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынысты алған күнінен бастап мынаны жүзеге асырады:

      ұсынысты субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркеуді және ұсыныстың субсидиялау шарттарына сәйкестігін тексеруді, соның ішінде – – 2 (екі) жұмыс күні;

      ұсыныс бойынша шешімді қабылдау мен ресімдеу және бұл туралы көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ қол қою жолымен көрсетілетін қызметті алушыны хабардар ету – 1 (бір) сағат;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің ұсынысы бойынша оң шешім негізінде басшының ЭЦҚ қол қою жолымен көрсетілетін қызметті алушы арасында веб-порталда электрондық нысанда субсидиялау шарты жасалады – 4 (төрт) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті алушы веб-порталда ЭЦҚ-мен субсидиялауға арналған өтінімді қалыптастырады – 30 (отыз) минут;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ЭЦҚ пайдалана отырып, қол қою жолымен субсидиялауға арналған өтінімнің қабылданғанын растайды және көрсетілетін қызметті берушінің қаржыландыру бөлімі көрсетілетін қызметті алушының банктік шотына субсидияларды аудару үшін басшының ЭЦҚ-сы қойылатын субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде "Қазынашылық-Клиент" ақпараттық жүйесіне жүктелетін субсидияларды төлеуге арналған төлем тапсырмаларын қалыптастырады – 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті беруші субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде көрсетілетін қызметті алушыдан қолданыстағы қарыз шартының талаптарын өзгерту туралы хабарлама алған күннен бастап:

      қарыз шартының өзгертілген талаптарының субсидиялау талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, ұсынылатын өзгерістер Қағидалардың талаптарына сәйкес болған жағдайда, субсидиялау шартына өзгеріс енгізу бойынша шешім қабылдап, оны рәсімдейді және бұл туралы көрсетілетін қызметті алушыны хабардар етеді және басшының ЭЦҚ-сы қойылады – 1 (бір) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті беруші қаржы институтынан хабарлама алған күннен бастап субсидиялау шартын тоқтатуға шешім қабылдап, оны ресімдейді және бұл туралы көрсетілетін қызметті алушыны хабардар етеді және тиісті шешімге басшының ЭЦҚ-сы қойылады – 1 (бір) жұмыс күні.

      9. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынысты тіркейді және субсидиялау шарттарына сәйкестігін тексереді, сондай-ақ ұсыныс бойынша шешім қабылдайды және ресімдейді, бұл туралы қарыз алушы мен қаржы институтын хабардар етеді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен Субсидиялау шартына қол қою;

      3) көрсетілетін қызметті алушымен субсидиялауға арналған өтінімді қалыптастыру;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен субсидияларды төлеуге арналған төлем тапсырмаларына қол қою;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен субсидиялау шартының өзгеруі бойынша шешім қабылдап, қол қою;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен субсидиялау шартын тоқтатуға шешім қабылдап, қол қою.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің қаржыландыру бөлімі.

      11. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту реттілігін сипаттау:

      Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынысты алған күнінен бастап мынаны жүзеге асырады:

      ұсынысты субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде тіркеуді және ұсыныстың субсидиялау шарттарына сәйкестігін тексеруді, соның ішінде – – 2 (екі) жұмыс күні;

      ұсыныс бойынша шешімді қабылдау мен ресімдеу және бұл туралы көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ қол қою жолымен көрсетілетін қызметті алушыны хабардар ету – 1 (бір) сағат;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің ұсынысы бойынша оң шешім негізінде басшының ЭЦҚ қол қою жолымен көрсетілетін қызметті алушы арасында веб-порталда электрондық нысанда субсидиялау шарты жасалады – 4 (төрт) жұмыс күні;

      3) көрсетілетін қызметті алушы веб-порталда ЭЦҚ-мен субсидиялауға арналған өтінімді қалыптастырады – 30 (отыз) минут;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ЭЦҚ пайдалана отырып, қол қою жолымен субсидиялауға арналған өтінімнің қабылданғанын растайды және көрсетілетін қызметті берушінің қаржыландыру бөлімі көрсетілетін қызметті алушының банктік шотына субсидияларды аудару үшін басшының ЭЦҚ-сы қойылатын субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде "Қазынашылық-Клиент" ақпараттық жүйесіне жүктелетін субсидияларды төлеуге арналған төлем тапсырмаларын қалыптастырады – 1 (бір) жұмыс күні;

      5) көрсетілетін қызметті беруші субсидиялаудың ақпараттық жүйесінде көрсетілетін қызметті алушыдан қолданыстағы қарыз шартының талаптарын өзгерту туралы хабарлама алған күннен бастап:

      қарыз шартының өзгертілген талаптарының субсидиялау талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, ұсынылатын өзгерістер Қағидалардың талаптарына сәйкес болған жағдайда, субсидиялау шартына өзгеріс енгізу бойынша шешім қабылдап, оны рәсімдейді және бұл туралы көрсетілетін қызметті алушыны хабардар етеді және басшының ЭЦҚ-сы қойылады – 1 (бір) жұмыс күні;

      6) көрсетілетін қызметті беруші қаржы институтынан хабарлама алған күннен бастап субсидиялау шартын тоқтатуға шешім қабылдап, оны ресімдейді және бұл туралы көрсетілетін қызметті алушыны хабардар етеді және тиісті шешімге басшының ЭЦҚ-сы қойылады – 1 (бір) жұмыс күні.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау.

      12. "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорация және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы көрсетілмейді.

      13. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызмет алушының жүгіну тәртібін және рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркеуді (авторландыруды) жүзеге асырады;

      2) көрсетілетін қызметті алушы электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдайды, электрондық сұраудың нысанын толтырады және құжаттар топтамасын бекітеді (болған жағдайда растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері қоса беріледі),

      3) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін электрондық сұрауды куәландыру;

      4) көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде мемлекеттік қызметтерді алу тарихында мемлекеттік қызмет көрсетудің электронды сұрау мәртебесі мен мерзімі туралы хабарландыруларды алуы;

      5) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерін (іс-қимылдарының), өзара іс-қимылы реттілігінің сипаттамасына сәйкес жүзеге асырады және ЭЦҚ-мен қол қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдайды;

      6) көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алу тарихында мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушының алуы.

      Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызмет алушының жүгіну тәртібін және рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігін сипаттау осы Регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процесстерінің анықтамалығында көрсетіледі.

      14. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсетуден мынадай негіздер бойынша бас тартады:

      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректердің және мәліметтердің "Кредиттер және технологиялық жабдықтың, ауыл шаруашылығы малын сатып алудың лизингі, сондай-ақ ауыл шаруашылығы техникасының лизингі бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2018 жылғы 26 қазандағы № 436 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17741 болып тіркелді) бекітілген Кредиттер және технологиялық жабдықтың, ауыл шаруашылығы малын сатып алудың лизингі, сондай-ақ ауыл шаруашылығы техникасының лизингі бойынша сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау қағидаларында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

5. Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетудің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

      15. Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары:

      1) тиісті көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсында;

      2) Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.moa.gov.kz интернет-ресурсындағы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде, "Мемлекеттік қызметті көрсету орындарының мекенжайлары" кіші бөлімінде орналастырылған.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинет" және Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.

      17. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары порталда көрсетілген. Бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8-800-080-7777.

  "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне қосымша

Портал арқылы "Ауыл шаруашылығы малын, техниканы және технологиялық жабдықты сатып алуға кредит беру, сондай-ақ лизинг кезінде сыйақы мөлшерлемелерін субсидиялау" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процесстерінің анықтамалығы

     


      Шартты белгілер:

     


Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 19 апреля 2019 года № 105. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 23 апреля 2019 года № 5365. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 12 февраля 2020 года № 30

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 12.02.2020 № 30 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан и пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования".

      2. Признать утратившим силу постановление акимата Северо- Казахстанской области "Об утверждении регламента государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования" от 24 апреля 2018 года № 114 (опубликовано 14 мая 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде, зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 4703).

      3. Коммунальному государственному учреждению "Управление сельского хозяйства акимата Северо-Казахстанской области" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Республиканском государственном учреждении "Департамент юстиции Северо-Казахстанской области Министерства юстиции Республики Казахстан";

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего постановления акимата направление его копии в бумажном и электронном виде на государственном и русском языках в Северо-Казахстанском региональном центре правовой информации – филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Северо-Казахстанской области после его официального опубликования.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Северо-Казахстанской области по курируемым вопросам.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким
Северо-Казахстанской области
К. Аксакалов

  Утвержден постановлением акимата Северо-Казахстанской области от "19" апреля 2019 года № 105

Регламент государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования" (далее – Регламент) разработан на основании стандарта государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования" (далее – Стандарт), утвержденного приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 8 июня 2017 года № 229 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 15374).

      2. Государственная услуга "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (коммунальным государственным учреждением "Управление сельского хозяйства акимата Северо-Казахстанской области") (далее – услугодатель).

      3. Прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" www.еgov.kz (далее – портал).

      4. Срок оказания государственной услуги – 10 (десять) рабочих дней.

      5. Форма оказания государственной услуги - электронная (полностью автоматизированная).

      6. Результат оказания государственной услуги – уведомление о перечислении субсидии либо уведомление об отказе в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 14 настоящего Регламента.

      Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      Форма представления результата оказания государственной услуги – электронная.

      Услугополучателю направляется уведомление о перечислении субсидии либо уведомление об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугодателя, согласно приложениям 1 и 2 к Стандарту. Уведомление направляется на адрес электронной почты, указанный услугополучателем при регистрации в информационной системе субсидирования, а также в "личный кабинет" в информационной системе субсидирования.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги - электронная.

      График приема заявок и выдачи результатов оказания государственной услуги – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан и статьи 5 Закона Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан", прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      График работы услугодателя - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 17.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Услугополучатель представляет следующий документ на портал:

      Предложение на заключение договора субсидирования в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя, согласно приложению 3 к Стандарту.

      Подтверждением принятия предложения на заключение договора субсидирования является соответствующий статус в "личном кабинете" услугополучателя в информационной системе субсидирования о принятии запроса для оказания государственной услуги.

      8. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги и длительность их выполнения:

      1) ответственный исполнитель услугодателя с даты получения предложения осуществляет:

      регистрацию предложения в информационной системе субсидирования и проверку соответствия предложения условиям субсидирования, в том числе – 2 (два) рабочих дня;

      принятие и оформление решения по предложению и уведомление об этом услугополучателя, путем подписания ЭЦП руководителя услугодателя - 1 (один) час;

      2) на основании положительного решения по предложению услугодателя заключается Договор субсидирования в электронной форме на веб-портале между услугополучателем, путем подписания ЭЦП руководителя – 4 (четыре) рабочих дня;

      3) услугополучатель формирует на веб-портале с ЭЦП заявку на субсидирование – 30 (тридцать) минут;

      4) ответственный исполнитель услугодателя подтверждает принятие заявки на субсидирование путем подписания с использованием ЭЦП и отдел финансирования услугодателя формирует в информационной системе субсидирования платежные поручения на выплату субсидий загружает в информационную систему "Казначейство-Клиент", подписываемые ЭЦП руководителя для перечисления субсидий – 1 (один) рабочий день;

      5) услугодатель со дня получения уведомления в информационной системе субсидирования от услугополучателя по изменению условий действующего договора займа:

      осуществляет проверку соответствия измененных условий договора займа условиям субсидирования, в случае соответствия предлагаемых изменений требованиям Правил принимает и оформляет решение по внесению изменения в договор субсидирования и уведомляет об этом услугополучателя и подписывается ЭЦП руководителя – 1 (один) рабочий день;

      6) услугодатель со дня получения уведомления от финансового института принимает и оформляет решение на прекращение договора субсидирования и уведомляет об этом услугополучателя и соответствующее решение подписывается ЭЦП руководителя– 1 (один) рабочий день.

      9. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) ответственный исполнитель услугодателя регистрирует и проверяет предложение на соответствие условиям субсидирования, а также принимает и оформляет решение по предложению и уведомляет об этом заемщика и финансовый институт;

      2) подписание руководителем услугодателя Договора субсидирования;

      3) формирование услугополучателем заявки на субсидирование;

      4) подписание руководителем услугодателя платежных поручений на выплату субсидий;

      5) принятие руководителем услугодателя и подписание решения по изменению договора субсидирования;

      6) принятие руководителем услугодателя и подписание решения на прекращение договора субсидирования.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      10. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) ответственный исполнитель услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) отдел финансирования услугодателя.

      11. Описание последовательности прохождение каждой процедуры (действия) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги и длительность их выполнения:

      1) ответственный исполнитель услугодателя с даты получения предложения осуществляет:

      регистрацию предложения в информационной системе субсидирования и проверку соответствия предложения условиям субсидирования, в том числе – 2 (два) рабочих дня;

      принятие и оформление решения по предложению и уведомление об этом услугополучателя, путем подписания ЭЦП руководителя услугодателя - 1 (один) час;

      2) на основании положительного решения по предложению услугодателя заключается Договор субсидирования в электронной форме на веб-портале между услугополучателем, путем подписания ЭЦП руководителя – 4 (четыре) рабочих дня;

      3) услугополучатель формирует на веб-портале с ЭЦП заявку на субсидирование – 30 (тридцать) минут;

      4) ответственный исполнитель услугодателя подтверждает принятие заявки на субсидирование путем подписания с использованием ЭЦП и отдел финансирования услугодателя формирует в информационной системе субсидирования платежные поручения на выплату субсидий загружает в информационную систему "Казначейство-Клиент", подписываемые ЭЦП руководителя для перечисления субсидий – 1 (один) рабочий день;

      5) услугодатель со дня получения уведомления в информационной системе субсидирования от услугополучателя по изменению условий действующего договора займа:

      осуществляет проверку соответствия измененных условий договора займа условиям субсидирования, в случае соответствия предлагаемых изменений требованиям Правил принимает и оформляет решение по внесению изменения в договор субсидирования и уведомляет об этом услугополучателя и подписывается ЭЦП руководителя – 1 (один) рабочий день;

      6) услугодатель со дня получения уведомления от финансового института принимает и оформляет решение на прекращение договора субсидирования и уведомляет об этом услугополучателя и соответствующее решение подписывается ЭЦП руководителя– 1 (один) рабочий день.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      12. Государственная услуга "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования" через Государственную корпорацию "Правительство для граждан" и канцелярию услугодателя не оказывается.

      13. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию (авторизацию) на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП;

      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление пакета документов (при наличии прилагаются электронные копии подтверждающих документов);

      3) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя;

      4) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг личного кабинета услугополучателя;

      5) услугодатель осуществляет процедуры (действия) в соответствии с описанием порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и направляет в "личный кабинет" услугополучателя результат оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП;

      6) получение услугополучателем результата государственной услуги в истории получения государственных услуг личного кабинета услугополучателя.

      Подробное описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему Регламенту.

      14. Услугодатель отказывает в оказании государственной услуги по следующим основаниям:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленными Правилами субсидирования ставок вознаграждения по кредитам и лизингу технологического оборудования, на приобретение сельскохозяйственных животных, а также лизингу сельскохозяйственной техники, утвержденных приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан – Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 26 октября 2018 года № 436 "Об утверждении Правил субсидирования ставок вознаграждения по кредитам и лизингу технологического оборудования, на приобретение сельскохозяйственных животных, а также лизингу сельскохозяйственной техники" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17741).

5. Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме

      15. Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:

      1) интернет-ресурсе соответствующего услугодателя;

      2) интернет - ресурсе Министерства сельского хозяйства: www.mgov.kz, раздел "Государственные услуги", подраздел "Адреса мест оказания государственной услуги".

      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" на портале и Единого контакт-центра.

      17. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на портале. Единый контакт-центр: 1414, 8-800- 080-7777.

  Приложение к регламенту государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования"

Справочник бизнес - процессов оказания государственной услуги "Субсидирование ставок вознаграждения при кредитовании, а также лизинге на приобретение сельскохозяйственных животных, техники и технологического оборудования"" через портал

     


      Условные обозначения