Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысында локомотив тартымы операторының шығындарын ұзақмерзімді субсидиялау көлемін анықтау әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2020 жылғы 22 сәуірдегі № 218 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 23 сәуірде № 20468 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.12.2020 бастап қолданысқа енеді

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы "Теміржол көлігі туралы" Заңының 14 бабы 2 тармағы 33-2) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берілген Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысында лококтив тартымы операторының шығындарын ұзақмерзімді субсидиялау әдістемесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін;

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. 2020 жылғы 1 желтоқсаннан бастап осы бұйрық қолданысқа енгізіледі және ресми жариялауға жатады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 19.08.2020 № 436 (01.07.2020 ж. қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының Индустрия және
инфрақұрылымдық даму министрі
Б. Атамкулов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2020 жылғы 22 сәуірдегі
№ 218 бұйрығымен
бекітілген

Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысында локомотив тартымы операторының шығындарын ұзақмерзімді субсидиялау көлемін анықтау әдістемесін бекіту туралы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялаудың көлемдерін айқындау әдістемесі (бұдан әрі – әдістеме) "темір жол көлігі туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Заңының 14-бабы 2-тармағының 33-2) тармақшасына сәйкес әзірленді және әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялаудың көлемдерін айқындайды.

      2. Әдістемені қолданудың негізгі принциптері:

      1) жолаушылар темір жол тасымалының Әлеуметтік және стратегиялық маңызы;

      2) жолаушылар тасымалының тиімділігін арттыру.

      3. Осы Әдістемеде келесі ұғымдар қолданылады:

      1) Жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторы – меншік құқығында немесе өзге де заңды негіздерде жолаушылар тасымалдары үшін пайдаланылатын тартқыш көлік құралына (локомотивке) иелік ететін, оны күтіп-ұстауды, пайдалануды қамтамасыз ететін тұлға;;

      2) Тасымалдаушы-жүктерді немесе жолаушыларды, багажды, жүк-багажды, почта жөнелтілімдерін тасымалдау жөніндегі қызметті жүзеге асыратын және тасымалдау құжаттарында көрсетілген, тартқыш Көлік құралдарын қоса алғанда, меншік құқығында немесе өзге де заңды негізде жылжымалы құрамды иеленетін тұлға;;

      3) уәкілетті орган - темір жол көлігі саласындағы басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекте салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

      4. Әдістеме бойынша есептеулер уәкілетті органмен жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартым операторын субсидиялау бағдарламасы шеңберінде бюджеттік өтінімді ұсынған кезде есеп айырысуларды негіздеу үшін қолданылады.

2-тарау. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау көлемдерін айқындау

      5. Жолаушылар қозғалысында локомотивтік тартым ұсыну қызметтері үшін шығыстарды есептеу 2-кезең формулалары бойынша айқындалады:

      1-кезең: пойыз бойынша қызметтердің құны:

      Rлок = Vтеп.лок.сағат * (Ртеп.лок.сағ.пред. - Ртеп.лок.сағ.отпуск.) + Vэлек . лок.сағат * (Рэлек.лок.сағ.пред. – Рэлек.лок.сағ.отпуск.)

      онда:

      Rлок-поезд бойынша локомотивтік тартым қызметтері үшін шығыстар;

      Vтеп.лок.сағат-тепловоз тартымының жоспарланған Локомотив-сағаттарының саны;

      Ртеп.лок.сағ.пред. - тепловоз тартымы қызметі үшін шекті баға бойынша тариф, теңге;

      Ртеп.лок.сағ.отпуск. - жолаушылар қозғалысындағы тасымалдаушы мен локомотивтік тартқыш операторы арасындағы Шарттың талаптарында айқындалған босату бағасы бойынша тепловоз тартымы қызметтері үшін тариф, теңге;

      Vэлек.лок.сағат-электровоз тартымының жоспарланған Локомотив-сағаттарының саны;

      Рэлек.лок.сағ.пред. - шекті баға бойынша Электровозды тартым қызметі үшін тариф, теңге;

      Рэлек.лок.сағ.отпуск. - жолаушылар қозғалысындағы тасымалдаушы мен локомотивтік тартқыш операторы арасындағы Шарттың талаптарында айқындалған босату бағасы бойынша Электровозды тартым қызметтері үшін тариф, теңге;

      2-кезең: вагон түрлері бойынша қызметтердің құны:



      онда:

      Rлок.ваг. - поезд құрамында жүретін вагондардың I-типі немесе тобы бойынша қызметтердің құны, теңге;

      Rлок-поезд бойынша қызметтердің құны, теңге;

      Vqiваг-км. поезд-поездың Қазақстан Республикасының аумағы бойынша жоспарланатын кезеңге жүрісі, ваг / км;

      VQiваг-км. ваг. - Қазақстан Республикасының аумағы бойынша жоспарланған кезеңге поезд құрамында жүретін тиісті вагонның жүрісі, ваг / км.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 31.12.2021 № 679 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша жолаушылар қозғалысындағы локомотивтік тартқыш операторының шығыстарын ұзақ мерзімді субсидиялау көлемі осы Әдістеменің 5-тармағына сәйкес қызметтерге есептелген шығыстарды негізге ала отырып айқындалады.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 31.12.2021 № 679 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      7. Алып тасталды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 31.12.2021 № 679 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Об утверждении Методики определения объемов долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 22 апреля 2020 года № 218. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 апреля 2020 года № 20468.

      Примечание ИЗПИ!
Настоящий приказ вводится в действие с 01.12.2020.

      В соответствии с подпунктом 33-2) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику определения объемов долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям.

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие с 1 декабря 2020 года и подлежит официальному опубликованию.

      Сноска. Пункт 4 - в редакции приказа и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 19.08.2020 № 436 (вводится в действие c 01.07.2020).

      Министр индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Б. Атамкулов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

  Утверждена
приказом Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 22 апреля 2020 года № 218

Методика определения объемов долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика определения объемов долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 33-2) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" и определяет объемы долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям.

      2. Основными принципами применения Методики, являются:

      1) социальная и стратегическая значимость пассажирских железнодорожных перевозок;

      2) повышение эффективности пассажирских перевозок.

      3. В настоящей Методике используются следующие понятия:

      1) оператор локомотивной тяги в пассажирском движении – лицо, владеющее на праве собственности или иных законных основаниях тяговым транспортным средством (локомотивом), используемым для пассажирских перевозок, обеспечивающее его содержание, эксплуатацию;

      2) перевозчик – лицо, осуществляющее деятельность по перевозке грузов или пассажиров, багажа, грузобагажа, почтовых отправлений и указанное в перевозочных документах, владеющее на праве собственности или на ином законном основании подвижным составом, включая тяговые транспортные средства;

      3) уполномоченный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство в сфере железнодорожного транспорта, а также в пределах, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, - межотраслевую координацию.

      4. Расчеты по Методике применяются уполномоченным органом для обоснования расчетов при представлении бюджетной заявки в рамках программы субсидирования оператора локомотивной тяги в пассажирском движении.

Глава 2. Определение объемов долгосрочного субсидирование расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям

      5. Расчет расходов за услуги предоставления локомотивной тяги в пассажирском движении определяется по формулам двумя этапами:

      1-этап: Стоимость услуг по поезду:

      Rлок = Vтеп.лок.час* (Ртеп.лок.час.пред. – Ртеп.лок.час.отпуск.) + Vэлек.лок.час* (Рэлек.лок.час.пред. – Рэлек.лок.час.отпуск.)

      где:

      Rлок – расходы за услуги локомотивной тяги по поезду;

      Vтеп.лок.час – количество планируемых локомотиво-часов тепловозной тяги;

      Pтеп.лок.час.пред. – тариф за услуги тепловозной тяги по предельной цене, тенге;

      Pтеп.лок.час.отпуск. – тариф за услуги тепловозной тяги по отпускной цене, определенной условиями договора между перевозчиком и оператором локомотивной тяги в пассажирском движении, тенге;

      Vэлек.лок.час – количество планируемых локомотиво-часов электровозной тяги;

      Pэлек.лок.час.пред. – тариф за услуги электровозной тяги по предельной цене, тенге;

      Pэлек.лок.час.отпуск. – тариф за услуги электровозной тяги по отпускной цене, определенной условиями договора между перевозчиком и оператором локомотивной тяги в пассажирском движении, тенге;

      2-этап: Стоимость услуг по типам вагонов:



      где:

      Rлок.ваг. – стоимость услуг по i-типу или группе вагонов, курсирующих в составе поезда, тенге;

      Rлок – стоимость услуг по поезду, тенге;

      VQiваг-км.поезд – пробег поезда по территории Республики Казахстан на планируемый период, ваг/км;

      VQiваг-км.ваг. – пробег по территории Республики Казахстан соответствующего вагона, курсирующего в составе поезда на планируемый период, ваг/км.

      Сноска. Пункт 5 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 31.12.2021 № 679 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Объем долгосрочного субсидирования расходов оператора локомотивной тяги в пассажирском движении по социально значимым сообщениям определяется исходя из рассчитанных расходов на услуги согласно пункту 5 настоящей Методики.

      Сноска. Пункт 6 - в редакции приказа Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 31.12.2021 № 679 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      7. Исключен приказом Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 31.12.2021 № 679 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).