"Мемлекеттік кепілдіктер беру үшін инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеуге немесе түзетуге, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуге қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің міндетін атқарушысының 2010 жылғы 6 тамыздағы № 136 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2021 жылғы 21 шiлдедегi № 70 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 22 шілдеде № 23661 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттік кепілдіктер беру үшін инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеуге немесе түзетуге, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуге қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің міндетін атқарушысының 2010 жылғы 6 тамыздағы № 136 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6402 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұрықпен бекітілген Мемлекеттік кепілдіктер беру үшін инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеуге немесе түзетуге, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуге қойылатын талаптарында:

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Инвестициялық жобаның ТЭН-ін әзірлеудің мақсаты оңтайлы жобалық шешімдер, оның ішінде, жобаның барынша оңтайлы құрылымы мен ауқымын, жобаны іске асыру шеңберінде көзделетін барынша орынды маркетингтік, техникалық-технологиялық, қаржылық, институционалдық, экологиялық, экономикалық және басқа де шешімдер бойынша ұсыныстарды әзірлеу болып табылады.

      Бұл тармақ қорғаныс, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету мұқтаждарына арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жобаларға қолданылмайды.";

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Қорғаныс, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету мұқтаждарына арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жобаны қоспағанда, инвестициялық жоба ТЭН-інің мынадай құрылымға сәйкес болуға тиіс:

      жобаның паспорты;

      кіріспе;

      институционалдық бөлім;

      маркетингтік бөлім;

      техникалық-технологиялық бөлім;

      экологиялық бөлім;

      қаржылық бөлім;

      әлеуметтік-экономикалық бөлім;

      қауіптерді бағалау және бөлу;

      жоба бойынша тұжырымдар;

      қосымшалар (қажет болған жағдайда).";

      мынадай мазмұндағы 8-1-тармақпен толықтырылсын:

      "8-1. Қорғаныс, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету мұқтаждарына арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жоба ТЭН-інің мынадай құрылымға сәйкес болуға тиіс:

      жобаның паспорты;

      кіріспе;

      институционалдық бөлім;

      техникалық-технологиялық бөлім;

      қаржылық бөлім;

      қауіптерді бағалау және бөлу;

      жоба бойынша тұжырымдар.";

      мынадай мазмұндағы 14-1-тармақпен толықтырылсын:

      "14-1. Қорғаныс, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету мұқтаждарына арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жоба ТЭН-інің техникалық-технологиялық бөлімі мыналарды қамтиды:

      техникалық-технологиялық шешімдердің сипаттамасы;

      әскери/қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) объектіні/тауарларды (өнімдерді) құру/реконструкциялау/сатып алу және оны жылдар бойынша пайдалану кезеңін көрсететін жобаны іске асыру мерзімдері.

      Бұл бөлім орталық және арнаулы мемлекеттік органдардың салалық сараптама қорытындыларымен расталады.";

      мынадай мазмұндағы 16-1-тармақпен толықтырылсын:

      "16-1. Қорғаныс, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету мұқтаждарына арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жоба ТЭН-інің қаржылық бөлімі мыналарды қамтиды:

      сатып алынатын әскери мақсаттағы тауарлардың (өнімдердің), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімдердің), әскери мақсаттағы жұмыстардың және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтердің құнын сипаттау;

      жалпы инвестициялық шығындардың сипаттамасы;

      қарыз тарту шарттарының сипаттамасы.

      Бұл бөлім орталық және арнаулы мемлекеттік органдардың салалық сараптама қорытындысымен расталады.";

      мынадай мазмұндағы 18-1-тармақпен толықтырылсын:

      "18-1. Қорғаныс, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету мұқтаждарына арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жоба ТЭН-інің "Тәуекелдерді бағалау және бөлу" бөлімі мыналарды қамтиды:

      техникалық тәуекелдерді бағалау;

      қаржылық тәуекелдерді бағалау.

      Бұл бөлім орталық және арнаулы мемлекеттік органдардың салалық сараптама қорытындысымен расталады.";

      21, 22 және 23-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Қорғаныс мұқтаждарына, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз етуге арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жобаны қоспағанда, инвестициялық жоба ТЭН-не экономикалық сараптама (бұдан әрі – инвестициялық жоба сараптамасы) мынадай қағидаттарды басшылыққа ала отырып жүргізіледі:

      жобаның нәтижелілігі – оны жүзеге асыру тиімділігінің оң болуы, яғни жинақталатын нәтижелер бағасының жобаны іске асыру үшін талап етілетін жиналған шығындар бағасынан асып кетуі;

      барабарлық және объективтілік – дұрыс емес және белгісіздік дәрежесі ескеріле отырып қаралатын жобаға қатысты объектінің құрылымын және сипаттамасын дұрыс көрсету;

      жинақтылық – экономикалық, сондай-ақ әлеуметтік, экологиялық және басқа да экономикадан тыс салаларда жобаны іске асырудың әртүрлі салдарларын есепке алу және нәтижелер мен шығындардың тиісті түрлері мен шамаларын айқындау;

      жекелік – әрбір қатысушы тұрғысынан жобаның тиімділігін бағалау;

      келісілгендік – инвестициялық жоба ТЭН-інің әртүрлі бөлімдерінде көрсетілген және құжаттарда келтірілген деректер мен ақпараттар өзара келісіледі;

      негізділік – инвестициялық жобаның ТЭН-інің шеңберінде қабылданған шешімдер негізделген болып табылады;

      дұрыстық – инвестициялық жоба ТЭН-інің бөлімдерінде көрсетілген ақпараттар мен деректер инвестициялық жоба ТЭН-інің басқа сараптама қорытындыларында расталған, сондай-ақ құжаттар мен есептемелерде келтірілген;

      есептеменің дұрыстығы – есептеу тәртібі және алынған көрсеткіштер дұрыс болып табылады.

      22. Қорғаныс мұқтаждарына, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз етуге арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жобаны қоспағанда, инвестициялық жоба сараптамасы ұсынылған инвестициялық жоба ТЭН-і, инвестициялық жоба ТЭН-ін енгізу алдындағы қарыз алушының соңғы үш жылдағы қаржылық есептілігінің және жобаның ерекшелігіне байланысты инвестициялық жоба ТЭН-іне жүргізілуге қажетті тиісті оң сараптамалардың, атап айтқанда:

      1) егер жоба бойынша құрылыс (құрылыс-монтаждау) жұмыстарын жүргізу көзделген жағдайда, Қазақстан Республикасының Үкіметі уәкілеттік берген, Заңды тұлға жүзеге асыратын ведомстводан тыс кешенді сараптама;

      2) тиісті саланың уәкілетті орган сараптамасының негізінде жүргізіледі.

      23. Қорғаныс мұқтаждарына, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз етуге арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезіндегі инвестициялық жобаны қоспағанда, инвестициялық жоба сараптамасының қорытындысы мыналарды қамтуға тиіс:

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы шеңберінде жобаның іске асырылуын талдау;

      жобаны іске асырудың әлеуметтік-экономикалық тиімділігін талдау;

      жобаны іске асырудың коммерциялық тиімділігін талдау;

      мемлекеттік кепілдіктер бойынша ықтимал төлемдерді ескере отырып жобаны іске асырудың бюджеттік тиімділігін талдау;

      жоба тәуекелдерін және оларды төмендету жөніндегі шараларды талдау;

      тұжырымдар мен ұсынымдар.

      Қорғаныс, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету мұқтаждарына арналған әскери мақсаттағы тауарларды (өнімдерді), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарларды (өнімдерді), әскери мақсаттағы жұмыстарды және әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтерді импорттау кезінде инвестициялық жоба сараптамасының қорытындысы орталық және арнаулы мемлекеттік органдардың салалық оң қорытындыларының болуын бағалауды қамтиды.".

      2. Инвестициялық саясат департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика министрінің м.а.
А. Абдыкадыров

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

О внесении изменений и дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 6 августа 2010 года № 136 "Об утверждении Требований к разработке или корректировке, а также проведению необходимых экспертиз технико-экономического обоснования инвестиционного проекта для предоставления государственных гарантий"

Приказ и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 21 июля 2021 года № 70. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 22 июля 2021 года № 23661

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ исполняющего обязанности Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 6 августа 2010 года № 136 "Об утверждении Требований к разработке или корректировке, а также проведению необходимых экспертиз технико-экономического обоснования инвестиционного проекта для предоставления государственных гарантий" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6402) следующие изменения и дополнения:

      в Требованиях к разработке или корректировке, а также проведению необходимых экспертиз технико-экономического обоснования инвестиционного проекта для предоставления государственных гарантий, утвержденных указанным приказом:

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Целью разработки ТЭО инвестиционного проекта является выработка оптимальных проектных решений, в том числе наиболее оптимальной структуры и масштаба проекта, предложений по наиболее целесообразным маркетинговым, технико-технологическим, финансовым, институциональным, экологическим, экономическим и другим решениям, предполагаемых в рамках реализации проекта.

      Настоящий пункт не распространяется на инвестиционные проекты при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка.";

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. ТЭО инвестиционного проекта, за исключением инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка, должно соответствовать следующей структуре:

      паспорт проекта;

      введение;

      институциональный раздел;

      маркетинговый раздел;

      технико-технологический раздел;

      экологический раздел;

      финансовый раздел;

      социально-экономический раздел;

      оценка и распределение рисков;

      выводы по проекту;

      приложения (в случае необходимости).";

      дополнить пунктом 8-1 следующего содержания:

      "8-1. ТЭО инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка должно соответствовать следующей структуре:

      паспорт проекта;

      введение;

      институциональный раздел;

      технико-технологический раздел;

      финансовый раздел;

      оценка и распределение рисков;

      выводы по проекту.";

      дополнить пунктом 14-1 следующего содержания:

      "14-1. Технико-технологический раздел ТЭО инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка содержит:

      описание технико-технологических решений;

      сроки реализации проекта, который отражает период создания/реконструкции/закупа объекта/товаров (продукции) военного/двойного назначения (применения), и его эксплуатации по годам.

      Данный раздел подтверждается заключениями отраслевой экспертизы центрального и специального государственных органов.";

      дополнить пунктом 16-1 следующего содержания:

      "16-1. Финансовый раздел ТЭО инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка содержит:

      описание стоимости закупаемых товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения;

      описание общих инвестиционных затрат;

      описание условий привлечения займа.

      Данный раздел подтверждается заключениями отраслевой экспертизы центрального и специального государственных органов.";

      дополнить пунктом 18-1 следующего содержания:

      18-1. Раздел "Оценка и распределение рисков" ТЭО инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка содержит:

      оценку технических рисков;

      оценку финансовых рисков.

      Данный раздел подтверждается заключениями отраслевой экспертизы центрального и специального государственных органов.";

      пункты 21, 22 и 23 изложить в следующей редакции:

      "21. Экономическая экспертиза ТЭО инвестиционного проекта, за исключением инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка, (далее – экспертиза инвестиционного проекта) проводится руководствуясь принципами:

      результативности проекта – положительность эффекта его осуществления, то есть превышение оценки слагаемых результатов над оценкой совокупных затрат, требуемых для реализации проекта;

      адекватности и объективности – правильное отражение структуры и характеристик объекта, применительно к которому рассматривается проект с учетом степени недостоверности и неопределенности;

      комплексности – учет разносторонних последствий реализации проекта, как в экономической, так и в социальной, экологической и в других внеэкономических сферах и определение соответствующих видов и величин результатов и затрат;

      индивидуальности – оценка эффективности проекта с позиций каждого участника;

      согласованности – данные и информация, отраженные в различных разделах ТЭО инвестиционного проекта и представленные в документах согласуются между собой;

      достоверности – информация и данные, представленные в разделах ТЭО инвестиционного проекта подтверждены в заключениях других экспертиз ТЭО инвестиционного проекта, а также представленные в документах и в расчетах;

      обоснованности – решения, принятые в рамках ТЭО инвестиционного проекта, являются обоснованными;

      правильности расчета – порядок расчета и полученные показатели являются верными.

      22. Экспертиза инвестиционного проекта, за исключением инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка, проводится на основании представленного ТЭО инвестиционного проекта, финансовой отчетности заемщика за последние три года, предшествующие внесению ТЭО инвестиционного проекта, и соответствующих положительных экспертиз, необходимых к проведению на ТЭО инвестиционного проекта в зависимости от специфики проекта, а именно:

      1) комплексной вневедомственной экспертизы, осуществляемой Юридическим лицом, уполномоченным Правительством Республики Казахстан, в случае если по проекту предполагается проведение строительных (строительно-монтажных) работ;

      2) экспертизы уполномоченного органа соответствующей отрасли.

      23. Заключение экспертизы инвестиционного проекта, за исключением инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка, должно содержать:

      анализ реализации проекта в рамках действующего законодательства Республики Казахстан;

      анализ социально-экономической эффективности реализации проекта;

      анализ коммерческой эффективности реализации проекта;

      анализ бюджетной эффективности реализации проекта с учетом возможных выплат по государственным гарантиям;

      анализ рисков проекта и мер по их снижению;

      выводы и рекомендации.

      Заключение экспертизы инвестиционного проекта при импорте товаров (продукции) военного назначения, товаров (продукции) двойного назначения (применения), работ военного назначения и услуг военного назначения, предназначенных для нужд обороны, обеспечения безопасности и правопорядка содержит оценку наличия положительных отраслевых заключений центральных и специальных государственных органов.".

      2. Департаменту инвестиционной политики в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан;

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      И.о. министра
Национальной экономики
Республики Казахстан А. Абдыкадыров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан