Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссиясының регламентін, ережесі мен құрамын айқындау туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 4 тамыздағы № ҚР ДСМ-74 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 5 тамызда № 23874 болып тіркелді

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі 29-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссияның регламенті айқындалсын.

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссиясының ережесі мен құрамы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Цой

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2021 жылғы 4 тамыздағы
№ ҚР ДСМ-74 бұйрығына
1-қосымша

Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссияның регламенті

      1. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссиясы (бұдан әрі – Комиссия) өз қызметін "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне, Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік Кодексіне, Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік Кодексіне, Тексеру нәтижелері туралы актіге және медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссиясының ережесі мен құрамына және осы регламентіне (бұдан әрі – Регламент) сәйкес жүзеге асырады.

      2. Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органға келіп түскен тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағым (бұдан әрі – шағым), 1 (бір) жұмыс күні ішінде Комиссияның жұмыс органына жіберіледі.

      Комиссияның жұмыс органы медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның басшысының бұйрығымен бекітілген құрылымдық бөлімше (бұдан әрі – жұмыс органы) болып табылады.

      3. Комиссияның отырысы шағымның түсуіне қарай өткізіледі.

      Егер отырысты өткізу күні мерекелік күнге сәйкес келсе, онда отырыс одан кейінгі жұмыс күніне ауыстырылады.

      Комиссияның төрағасы қажет болған жағдайда отырысты бейнеконференсбайланыс арқылы онлайн-режимде тағайындайды, сондай-ақ Комиссия мүшелерінің жалпы санының жартысынан астамы болмаған жағдайларда, отырысты өткізу күнін кейінге қалдырады.

      Бұл ретте жұмыс органы Комиссия мүшелеріне отырыс күнін ауыстыру туралы хабарлайды.

      4. Шағымды Комиссия шағым жасалған мәселелер шегінде қарайды.

      5. Жұмыс органы шағым түскен күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде Комиссия мүшелеріне:

      шағымдар;

      тексеру нәтижелері туралы актінің және (немесе) анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманың көшірмелері қоса беріледі.

      Көрсетілген құжаттардың көшірмелері Комиссия мүшелерінің:

      мемлекеттік органдардың қызметкерлері болып табылатындарға – мемлекеттік органдардың интранет-порталында бірыңғай электрондық пошта жүйесіне;

      мемлекеттік органдардың қызметкерлері болып табылмайтындарға – олар жұмыс органына ұсынған электрондық пошта мекенжайларына жіберіледі.

      Өтініш беруші шағымға қосымша материалдарды қоса берген жағдайда, жұмыс органы мұндай материалдарды Комиссия мүшелерінің электрондық пошта мекенжайларына жібереді.

      6. Жіберілген шағым материалдарын Комиссия мүшелері жұмыс органынан шағым материалдары келіп түскен күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қарайды. Шағым материалдарын қарау кезінде өтініш иесі берген құжаттар мен мәліметтер Комиссия немесе жұмыс органы өзгеше белгілемейінше дұрыс болып саналады.

      7. Комиссия мүшелерінің сұрау салулары бойынша жұмыс органы Комиссияның осындай мүшелеріне шағымды қарау үшін қажетті, оның ішінде коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді және (немесе) ақпаратты, сондай-ақ құпия ақпаратты ұсынады.

      8. Комиссия мүшелерінің бастамасы бойынша жұмыс органы 2 (екі) жұмыс күні ішінде тексеруді жүзеге асырған медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органға, сондай-ақ өтініш берушіге туындаған мәселелер бойынша жазбаша нысанда түсініктеме және (немесе) ұстанымын беру туралы сұрау салу жібереді.

      Сұрау салуға жауап 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылады.

      Сұрау салуға жауап ұсынбау шағымды қарауға кедергі келтірмейді. Жұмыс органы өтініш иесіне өтінішке қатысты өз ұстанымын білдіруге мүмкіндік беру бойынша шаралар қабылдайды, өтініш беруші ұялы байланыстың абоненттік нөмірі немесе электрондық мекенжай бойынша 2 (екі) жұмыс күн бұрын мәтіндік хабарлама арқылы хабарланады.

      9. Қосымша түсіндіруді талап ететін мәселелер туындаған кезде Комиссия отырысына:

      нәтижелері шағымдалатын тексеруді жүзеге асырған лауазымды адам;

      осындай органдардың құзыретіндегі мәселелер бойынша мемлекеттік органдардың өкілдері (келісім бойынша);

      арнайы білім мен дағдыларды талап ететін мәселелерді зерттеу және консультациялар алу үшін шағымды қарау нәтижесіне мүдделі емес басқа да мамандар (келісу бойынша) шақырылуы мүмкін.

      10. Комиссия шағымданған мәселелерді қарау нәтижелері бойынша Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік Кодексінің 100-бабына сәйкес бір шешімді шығарады.

      Шағым мәселелері жөніндегі комиссияның шешімі отырысқа қатысып отырған қарапайым көпшілік дауыспен ашық дауыс беру арқылы қабылданады.

      Дауыс беру Комиссия отырысында осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша дауыс беру парағын толтыру жолымен жүргізіледі.

      Дауыстар тең болған жағдайда, Комиссияның төрағасы дауыс берген шешім қабылданды деп есептеледі.

      Дауыс беру құқығы бар Комиссия мүшелері өздерінің ерекше пікірін жазбаша бере алады, оны хаттамаға қоса бере алады, ол туралы соңғысында жазба жасалады.

      11. Комиссияның шешімі ұсынымдық сипатта болады және жоғары тұрған мемлекеттік орган басшысының атына беріледі. Комиссия шешімінің нәтижелері бойынша жоғары тұрған мемлекеттік органның басшысы тексеру нәтижелері туралы актіні, бақылау мен қадағалау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау мен қадағалау қорытындысын және заңдылықты бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік Кодексінің 156-бабына сәйкес жарамсыз деп тану және олардың күшін жою туралы шешім қабылдауға құқылы.

      12. Шағымды қарау нәтижелері жөніндегі комиссия қабылдаған шешімдер тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға қажетті құжаттарды қоса бере отырып, осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша анықталған (бұдан әрі – хаттама) шағымды қарау жөніндегі комиссия отырысының хаттамасында көрсетіледі.

      13. Хаттаманы комиссия хатшысы жүргізеді.

      14. Хаттамада:

      отырыстың орны мен күні;

      Комиссияға қатысып отырған мүшелерді, шақырылған тұлғаларды (бар болса), жұмыс органының өкілдерін атап шығу;

      шағымды берген жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) (заңды тұлғаның атауы), жеке сәйкестендіру нөмірі (бизнес сәйкестендіру нөмірі);

      тексеру нәтижелері туралы шағым жасалған актінің және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманың нөмірі мен күні;

      шағым фактісінің қысқаша сипаттамасы;

      тексеру нәтижелері туралы шағым жасалып отырған актіні және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманы толтырған лауазымды тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса);

      қабылданған шешім;

      ерекше пікір (бар болса) көрсетіледі.

      15. Хаттама жобасы оның отырысына қатысқан Комиссия мүшелерімен келісіледі.

      16. Хаттамаға Комиссия төрағасы мен хатшы қол қояды.

      17. Комиссияның хаттамалары мен материалдарын есепке алуды және сақтауды Комиссияның жұмыс органы жүзеге асырады.

      18. Комиссия отырысында екі және одан да көп шағымдар бойынша мәселелер қаралған жағдайда әрбір шағым бойынша жеке хаттама ресімделеді.

      19. Дауыс беру хаттамасы мен парақтары тиісті шағымның материалдарына қоса тіркеледі.

      20. Өтініш беруші Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген тәртіппен сотқа жүгінген жағдайларда, сот шешім шығарғанға дейін Комиссия шағымды қарауын тоқтатады.

      21. Бұрын шағым жасалған және ол бойынша шағым жасалған және ол бойынша шешім шығарылған кезде Комиссия мұндай шағымды қараусыз, сондай-ақ Комиссия отырысына шығарусыз қалдырады.

      22. Егер өтініш беруші шағымды Комиссия мүшелерінің қарауы барысында кері қайтарып алған жағдайда, Комиссия мұндай шағымды Комиссия мүшелеріне жазбаша хабарлай отырып, қараусыз қалдырады.

      23. Комиссияның шағымды қарау жөніндегі өз өкілеттіктерін жүзеге асыруы кезінде оның қызметіне араласуға және Комиссия мүшелеріне қандай да бір ықпал етуге жол берілмейді.

      24. Комиссия жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 1 сәуіріне дейінгі мерзімде тексеру нәтижелері туралы актілерге және заңдылықты бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау нәтижелеріне қорытынды жасайды, Қазақстан Республикасының заңнамасын жетілдіру жөнінде ұсынымдар дайындайды, олар жұмыс органға жіберіледі.

  Медициналық қызметтер
(көмек) көрсету және дәрілік
заттар мен медициналық
бұйымдардың айналысы
салаларындағы мемлекеттік
органның тексеру нәтижелері
туралы актіге және анықталған
бұзушылықтарды жою туралы
нұсқамаға шағымды қарау
жөніндегі апелляциялық
комиссияның регламентіне
1-қосымша
  Нысан

Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның Тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссия мүшелерінің дауыс беру парағы

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы_______________________

      Шағым бойынша ______________________________________

      (шағымды берген жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) (заңды тұлғаның атауы);

      Жеке сәйкестендіру нөмірі (бизнес-сәйкестендіру нөмірі) __________

Сұрақтардың №

Сұрақтардың мазмұны

Аппеляциялық комиссия мүшесінің шешімі



Тексеру нәтижелері туралы актінің және (немесе) анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманың күшін жою

Тексеру нәтижелері туралы актінің және (немесе) анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманың күшін жою және жаңа тексеру нәтижелері туралы актіні және (немесе) анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманы қабылдау

Әкімшілік әрекет жасау

Шағымды қанағаттандырусыз қалдыру

Тексеру нәтижелері туралы актіні және (немесе) анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқаманы жол берілген бұзушылықтарды және оларды жою жөніндегі ұсыныстарды көрсете отырып жүзеге асыру үшін нәтижелері шағымдалатын тексеруді жүзеге асырған лауазымды адамға жіберу

Шағымды қараусыз қалдыру

  ________________________
  Қолы

      Ескертпе: тікелей комиссия отырысында толтырылады және дауыс беру нәтижелерін есепке алу үшін жұмыс органына беріледі.

  Медициналық қызметтер
(көмек) көрсету және дәрілік
заттар мен медициналық
бұйымдардың айналысы
салаларындағы мемлекеттік
органның тексеру нәтижелері
туралы актіге және анықталған
бұзушылықтарды жою туралы
нұсқамаға шағымды қарау
жөніндегі апелляциялық
комиссияның регламентіне
2-қосымша
  Нысан

Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссия отырысының № ___ хаттамасы

      Өткізілген орны мен күні ________________ ____________

      Комиссия төрағасы: (көрсетіледі)

      Комиссия мүшелері: (санамалады)

      Комиссия хатшысы: (көрсетіледі)

      Қатысқандар:

      Шақырылған адамдар (бар болса)

      Шағым __________________________________________________________________

      (шағымды берген жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      (заңды тұлғаның атауы), жеке сәйкестендіру нөмірі (бизнес сәйкестендіру нөмірі),

      тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы

      нұсқамаға шағымданған нөмірі мен күні және тексеру нәтижелеріне шағымданған

      актіні жасаған лауазымдық тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) көрсетіледі)

      Шешім: ___________________________________________________________

      (қабылданған шешім көрсетіледі)

      Комиссияның төрағасы: __________ ___________________________________

      (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      Комиссияның хатшысы: __________ ___________________________________

      (қолы)       (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2021 жылғы 4 тамыздағы
№ ҚР ДСМ-74 бұйрығына
2-қосымша

Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссиясының ережесі мен құрамы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссиясының ережесі мен құрамы (бұдан әрі – Ереже) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі (бұдан әрі – Кодекс) 29-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және тексеру нәтижелері туралы актіге және медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамдар шығарған, анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау жөніндегі апелляциялық комиссияның (бұдан әрі – Комиссия) қызметін жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

      2. Комиссия медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның жанындағы консультациялық-кеңесші орган болып табылады.

      Медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамдар шығарған тексеру нәтижелері туралы акті мен анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға жоғары тұрған органға шағым жасалуы мүмкін.

      Облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың медициналық және фармацевтикалық бақылау департаменттерінің лауазымды адамдары жүргізген тексерулер нәтижелері бойынша шағым медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның басшысының атына беріледі.

      3. Тексеру нәтижелері туралы акті мен анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымдарды қарау үшін жоғары тұрған мемлекеттік орган апелляциялық комиссия құрады, оның құрамына медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның және Қазақстан Республикасының үкіметтік емес ұйымдарының өкілдері кіреді.

      4. Комиссия өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілерін және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

2-тарау. Комиссияның функциялары

      5. Комиссияның функциялары:

      1) тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау;

      2) тексеру нәтижелері туралы актіге және анықталған бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаға шағымды қарау нәтижелері бойынша ұсынымды шағымды қарауға уәкілетті медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның басшысына және өтініш иесіне жіберу;

      3) жыл сайын тексеру нәтижелері туралы актілерге және бұзушылықтарды жою туралы нұсқамаларға шағымдарды қарау нәтижелерін қорытындылау жүргізу және Қазақстан Республикасының заңнамасын жетілдіру жөнінде ұсынымдарды қорытындылау болып табылады.

3-тарау. Комиссияның құқықтары

      6. Комиссия өз құзыреті шегінде:

      1) медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның басшысына жүргізілген тексеру нәтижелеріне ескертулердің болуы (болмауы) туралы ұсынымдар енгізуге;

      2) коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді, сондай-ақ құпия ақпарат тиісінше медициналық қызметтер (көмек) көрсету, дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік орган әзірлейтін және бекітетін қағидаларға сәйкес, тексеру нәтижелері туралы актіге және заңдылықты бұзушылықтар жою туралы нұсқамаға шағымды қарау кезінде шағымды берген адамның жазбаша рұқсаты алынбастан алуға құқылы.

      Шағымды қарау кезінде алынған коммерциялық құпияны, қызметтік, заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпарат жария етілуге жатпайды.

      3) Комиссияға жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін қажетті өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқылы.

4-тарау. Комиссия қызметі

      7. Комиссияны Комиссия төрағасы басқарады. Комиссияның төрағасы болып медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның лауазымды адамы айқындалады. Комиссия төрағасы болмаған уақытта оның функцияларын оның орынбасары орындайды.

      8. Комиссияның құрамына Комиссия төрағасы, сондай-ақ Комиссия мүшелері алты адам кіреді.

      Комиссияның құрамы тұрақты жұмыс істейтін болып табылады, және Кодекстің 29-бабының 3-тармағына сәйкес жоғары тұрған мемлекеттік органның басшысы бекітеді.

      Комиссияның құрамына міндетті түрде медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның және Қазақстан Республикасының үкіметтік емес ұйымдарының өкілдері кіреді.

      9. Комисияның төрағасы:

      1) Комиссияның қызметін басқарады;

      2) Комиссия отырысының кестесін, сондай-ақ Комиссия отырысының өткізілу орнын және уақытын белгілейді;

      3) Комиссияның отырысын шақырады және оларға төрағалық етеді.

      10. Комиссия отырыстары, егер оған Комиссия мүшелерінің жалпы санының кемінде жартысы қатысса және Комиссия мүшелерінің – медициналық қызметтер (көмек) көрсету және дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысы салаларындағы мемлекеттік органның, Қазақстан Республикасының үкіметтік емес ұйымдары өкілдерінің міндетті қатысуы талаптары жағдайында құқыққа сыйымды деп есептеледі.

      Комиссия отырысына қатысуға мемлекеттік органдардың, мемлекеттік емес ұйымдардың, қоғамдық бірлестіктердің, қауымдастықтардың (одақтардың) сарапшылары (келісу бойынша) тартылуы мүмкін.

      11. Комиссия хатшысы Комиссия мүшесі болып табылмайды.

Об определении регламента, положения и состава апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалобы на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 4 августа 2021 года № ҚР ДСМ-74. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 августа 2021 года № 23874

      В соответствии с пунктом 3 статьи 29 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Определить:

      1) регламент апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалобы на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) положение и состав апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалобы на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету медицинского и фармацевтического контроля Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
А. Цой

  Приложение 1 к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 4 августа 2021 года № ҚР ДСМ-74

Регламент апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалоб на акт о результатах проверки и предписании об устранении выявленных нарушений

      1. Апелляционная комиссия государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалоб на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений (далее – Комиссия) осуществляет свою деятельность в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения", Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан, Предпринимательским кодексом Республики Казахстан, Положением и составом апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалоб на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий и настоящим регламентом (далее – Регламент).

      2. Жалоба на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений (далее – жалоба), поступившая в государственный орган в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий, направляется в течении 1 (одного) рабочего дня в рабочий орган Комиссии.

      Рабочим органом Комиссии является структурное подразделение, закрепленное приказом руководителя государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий (далее – рабочий орган).

      3. Заседание Комиссии проводится по мере поступления жалобы.

      Если день проведения заседания приходится на праздничный день, то заседание переносится на следующий за ним рабочий день.

      Председатель Комиссии в случае необходимости назначает заседание в онлайн-режиме посредством видеоконференцсвязи, а также в случаях отсутствия больше половины от общего числа членов Комиссии, переносит дату проведения заседания.

      При этом рабочий орган оповещает членов Комиссии о переносе даты заседания.

      4. Жалоба рассматривается Комиссией в пределах обжалуемых вопросов.

      5. Рабочий орган в течение 2 (двух) рабочих дней со дня поступления жалобы направляет членам Комиссии копии:

      жалобы;

      акта о результатах проверки и (или) предписания об устранении выявленных нарушений.

      Указанные копии документов направляются на адреса электронной почты членов Комиссии:

      являющихся работниками государственных органов – в единой электронной почтовой системе на интранет-портале государственных органов;

      не являющихся работниками государственных органов – представленные ими в рабочий орган.

      В случае приложения заявителем к жалобе дополнительных материалов, рабочий орган направляет такие материалы на адреса электронной почты членов Комиссии.

      6. Направленные материалы жалобы рассматриваются членами Комиссии в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня поступления материалов жалобы от рабочего органа. При рассмотрении материалов жалобы, документы и сведения, представленные заявителем, считаются достоверными до тех пор, пока Комиссия или рабочий орган не установят обратное.

      7. По запросам членов Комиссии рабочим органом представляются таким членам Комиссии необходимые для рассмотрения жалобы сведения и (или) информация, касающиеся заявителя, в том числе составляющие коммерческую и иную охраняемую законом тайну, а также конфиденциальная информация.

      8. По инициативе членов Комиссии рабочий орган направляет запрос в течение 2 (двух) рабочих дней в государственный орган в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий осуществивший проверку, а также заявителю о представлении в письменной форме пояснения и (или) позиции по возникшим вопросам.

      Ответ на запрос представляется в течение 2 (двух) рабочих дней.

      Не представление ответа на запрос не препятствует рассмотрению жалобы. Рабочий орган принимает меры по предоставлению возможности заявителю выразить свою позицию касательно заявления, заявитель уведомляется заранее текстовым сообщением по абонентскому номеру сотовой связи или по электронному адресу.

      9. При возникновении вопросов, требующих дополнительных пояснений, на заседание Комиссии могут быть приглашены:

      должностное лицо, осуществившее проверку, результаты которой обжалуются;

      представители государственных органов, по вопросам, находящимся в компетенции таких органов (по согласованию);

      другие специалисты, не заинтересованные в исходе рассмотрения жалобы, для получения консультации и исследования вопросов, требующих специальных знаний и навыков.

      10. По результатам рассмотрения обжалуемых вопросов Комиссией выносится одно из решений, согласно статьи 100 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

      Решение Комиссии по вопросам жалобы принимается открытым голосованием простым большинством голосов, присутствующих на заседании.

      Голосование проводится путем заполнения на заседании Комиссии листа голосования по форме согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

      В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председатель Комиссии.

      Члены Комиссии, имеющие право голоса, могут письменно изложить свое особое мнение и приложить его к протоколу, о чем в последнем делается отметка.

      11. Решение Комиссии носит рекомендательный характер и выносится на имя руководителя вышестоящего государственного органа. По результатам решения комиссии руководитель вышестоящего государственного органа вправе принять решение о признании акта о результатах проверки, заключения профилактического контроля и надзора с посещением субъекта (объекта) контроля и надзора, и предписания об устранении нарушений законности недействительными и их отмене в соответствии со статьей 156 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан.

      12. Решения, принятые Комиссией по результатам рассмотрения жалобы, отражаются в протоколе заседания комиссии по рассмотрению жалобы на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений (далее – протокол) по форме согласно приложению 2 к настоящему Регламенту с приложением необходимых документов.

      13. Протокол ведет секретарь Комиссии.

      14. В Протоколе указываются:

      место и дата заседания;

      перечисление присутствовавших членов Комиссии, приглашенных лиц (при наличии), представителей рабочего органа;

      фамилия, имя, отчество (при его наличии) физического лица (наименование юридического лица) подавшего жалобу, индивидуальный идентификационный номер (бизнес идентификационный номер);

      номер и дата обжалуемого акта о результатах проверки и предписания об устранении выявленных нарушений;

      краткое описание факта обжалования;

      фамилия, имя, отчество (при его наличии) должностного лица, составившего обжалуемый акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений;

      принятое решение;

      особое мнение (в случае наличия).

      15. Проект протокола согласовывается членами Комиссии, принимавшими участие в ее заседании.

      16. Протокол подписывается председателем и секретарем Комиссии.

      17. Учет и хранение протоколов и материалов Комиссии осуществляет рабочий орган Комиссии.

      18. В случае рассмотрения на заседании Комиссии вопросов по двум и более жалобам по каждой жалобе оформляется отдельный протокол.

      19. Протокол и листы голосования приобщаются к материалам соответствующей жалобы.

      20. В случаях обращения заявителя в суд в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан, приостанавливается рассмотрение жалобы Комиссией до вынесения решения судом.

      21. При поступлении повторной жалобы, которая ранее обжаловалась и по которой вынесено решение, Комиссия оставляет такую жалобу без рассмотрения, а также без вынесения на заседание Комиссии.

      22. В случае если заявителем жалоба отозвана в ходе рассмотрения ее членами Комиссии, Комиссия такую жалобу оставляет без рассмотрения, с письменным уведомлением членов Комиссии.

      23. Не допускаются вмешательство в деятельность Комиссии при осуществлении ею своих полномочий по рассмотрению жалобы и оказание какого-либо воздействия на членов Комиссии.

      24. Комиссия ежегодно, в срок до 1 апреля года, следующего за отчетным годом, проводит обобщение результатов рассмотрения жалоб на акт о результатах проверки и предписание об устранении нарушений законности, вырабатывает рекомендации по совершенствованию законодательства Республики Казахстан, которые направляются в рабочий орган.

  Приложение 1
к Регламенту апелляционной
комиссии государственного
органа в сферах оказания
медицинских услуг (помощи) и
обращения лекарственных
средств и медицинских изделий
по рассмотрению жалоб на акт о
результатах проверки и
предписание об устранении
выявленных нарушений
  Форма

Лист
голосования членов апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалобы на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность ________________
      по жалобе ______________________________________________________
                  (фамилия, имя, отчество (при его наличии) физического лица
                  (наименование юридического лица) подавшего жалобу)

      Индивидуальный идентификационный номер (бизнес–идентификационный номер) ___________________

№ вопроса

Содержание вопроса

Решение члена Апелляционной Комиссии:



Отменить акт о результатах проверки и (или) предписание об устранении выявленных нарушений

Отменить акт о результатах проверки и (или) предписание об устранении выявленных нарушений и принять новый акт о результатах проверки и (или) предписание об устранении выявленных нарушений

Совершить административное действие

Оставить жалобу без удовлетворения

Направить акт о результатах проверки и (или) предписание об устранении выявленных нарушений должностному лицу, осуществившему проверку, результаты которой обжалуются, для осуществления административной процедуры с указанием допущенных нарушений и предложений по их устранению

Оставить жалобу без рассмотрения

  ________________________
(Подпись)

      Примечание: заполняется непосредственно на заседании Комиссии и передается в рабочий орган для учета результатов голосования.

  Приложение 2
к Регламенту апелляционной
комиссии государственного
органа в сферах оказания
медицинских услуг (помощи) и
обращения лекарственных
средств и медицинских изделий
по рассмотрению жалоб на акт о
результатах проверки и
предписание об устранении
выявленных нарушений
  Форма

Протокол № ___
заседания апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалоб на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений

      Место, дата проведения _____________ ___________
      Председатель Комиссии: (указывается)
      Члены Комиссии: (перечисляются)
      Секретарь Комиссии: (указывается)
      Присутствовали:
      Приглашенные лица (при наличии)

      Жалоба___________________________________________________________________
                  (указываются: фамилия, имя, отчество (при его наличии)
            физического лица (наименование юридического лица) подавшего жалобу,
            индивидуальный идентификационный номер (бизнес-идентификационный
            номер), номер и дата обжалуемого акта о результатах проверки и предписания
            об устранении выявленных нарушений и фамилия, имя, отчество
            (при его наличии) должностного лица, составившего обжалуемый акт о
            результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений)

      Решение: ___________________________________________________________
                              (указывается принятое решение)
      Председатель Комиссии: __________       ________________________________
                              (подпись)       (фамилия, имя, отчество (при его наличии))
      Секретарь Комиссии: ___________       __________________________________
                              (подпись)       (фамилия, имя, отчество (при его наличии))

  Приложение 2 к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 4 августа 2021 года № ҚР ДСМ-74

Положение и состав апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалоб на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящее Положение и состав апелляционной комиссии государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий по рассмотрению жалоб на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений (далее – Положение) разработано в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" (далее – Кодекс) и определяет порядок осуществления деятельности апелляционной комиссии по рассмотрению жалобы на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений, вынесенные должностными лицами, осуществляющими государственный контроль в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий (далее – Комиссия).

      2. Комиссия является консультативно-совещательным органом при государственном органе в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий.

      Aкт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений, вынесенные должностными лицами, осуществляющими государственный контроль в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий, могут быть обжалованы в вышестоящий орган.

      По результатам проверок, проведенных должностными лицами департаментов медицинского и фармацевтического контроля областей, городов республиканского значения, столицы, жалоба подается на имя руководителя государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий.

      3. Для рассмотрения жалобы на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений вышестоящий государственный орган создает апелляционную комиссию, в состав которой входят представители государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий и неправительственных организаций Республики Казахстан.

      4. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан и иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

Глава 2. Функции Комиссии

      5. Функции Комиссии:

      1) рассмотрение жалобы на акт о результатах проверки и предписании об устранении выявленных нарушений;

      2) внесение рекомендаций по результатам рассмотрения жалобы на акт о результатах проверки и предписание об устранении выявленных нарушений руководителю государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий, уполномоченному рассматривать жалобу и заявителю;

      3) ежегодное проведение обобщений результатов рассмотрения жалоб на акты о результатах проверки и предписания об устранении нарушений и выработка рекомендаций по совершенствованию законодательства Республики Казахстан.

Глава 3. Права Комиссии

      6. Комиссия в пределах своей компетенции вправе:

      1) вносить руководителю государственного органа. в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий, рекомендации о наличии (отсутствии) замечаний к результатам проведенной проверки;

      2) получать сведения, составляющие коммерческую и иную охраняемую законом тайну, а также конфиденциальную информацию при рассмотрении жалоб на акт о результатах проверки и предписание об устранении нарушений законности в соответствии с правилами, разрабатываемыми и утверждаемыми соответственно государственным органом в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий, без получения письменного разрешения лица, подавшего жалобу;

      Информация, составляющая коммерческую тайну, служебную, иную охраняемую законом тайну, полученная при рассмотрении жалобы, не подлежит разглашению.

      3) осуществлять иные права, необходимые для осуществления возложенных на Комиссию функций.

Глава 4. Деятельность Комиссии

      7. Комиссию возглавляет председатель Комиссии. Председателем Комиссии определяется должностное лицо государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий. Во время отсутствия председателя Комиссии его функции выполняет его заместитель.

      8. В состав Комиссии входят Председатель Комиссии, а также члены Комиссии в количестве шести человек.

      Состав Комиссии является постоянно действующим, и утверждается вышестоящим государственным органом в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Кодекса.

      В состав Комиссии в обязательном порядке входят представители государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий, и неправительственных организаций Республики Казахстан.

      9. Председатель Комиссии:

      1) руководит деятельностью Комиссии;

      2) определяет график заседания Комиссии, а также место и время проведения заседаний Комиссии;

      3) созывает заседания Комиссии и председательствует на них.

      10. Заседания Комиссии считаются правомочными если на них присутствует не менее половины от общего числа членов и при условии обязательного участия членов Комиссии – представителей государственного органа в сферах оказания медицинских услуг (помощи) и обращения лекарственных средств и медицинских изделий, неправительственных организаций Республики Казахстан.

      К участию в заседании Комиссии могут быть привлечены эксперты государственных органов, негосударственных организаций, общественных объединений, ассоциаций (союзов) (по согласованию).

      11. Секретарь Комиссии не является членом Комиссии.