Азаматтық қорғау органдарындағы лауазымдарға конкурстан тыс орналасу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 24 тамыздағы № 412 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 1 қыркүйекте № 24183 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің м.а. 2022 жылғы 18 тамыздағы № 33 бұйрығымен.

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Төтенше жағдайлар министрінің м.а. 18.08.2022 № 33 (11.09.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Азаматтық қорғау органдарындағы лауазымдарға конкурстан тыс орналасу қағидалары мен шарттары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Кадр саясаты департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар вице-министріне және Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Кадр саясаты департаментіне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
Ю. Ильин

  Қазақстан Республикасы
  Төтенше жағдайлар министрі
  2021 жылғы 24 тамыздағы
  № 412 бұйрығымен
  бекітілген

Азаматтық қорғау органдарындағы лауазымдарға конкурстан тыс орналасу қағидалары мен шарттары

      1. Осы Азаматтық қорғау органдарындағы лауазымдарға конкурстан тыс орналасу қағидалары мен шарттары (бұдан әрі - Қағидалар) "Құқық қорғау қызметі туралы" Заңының (бұдан әрі - Заң) 7-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және азаматтық қорғау органдарындағы (бұдан әрі - АҚО) лауазымдарға конкурстан тыс орналасу тәртібі мен шарттарын айқындайды.

      Осы Қағидалардың күші "азаматтық қорғау" арнаулы атақтары берілетін АҚО-ның бос лауазымдарына үміткер кандидаттарға қатысты қолданылады.

      2. АҚО-ға конкурстық iрiктеусiз теріс себептермен жұмыстан шығарылған не өз өкілеттігін теріс себептермен тоқтатқандарды қоспағанда, өз өкілеттігін тоқтатқан және Заңның 29-бабының 3-тармағына сәйкес бекітілетін азаматтық қорғау органдары лауазымдарының санаттарына қойылатын тиісті бiлiктiлiк талаптарына сәйкес келетiн Заңның 7-бабының 3-тармағында көрсетілген адамдар қабылданады.

      3. АҚО-ға конкурстық іріктеусіз тұруға үміткер кандидаттар осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес АҚО-ға қызметке конкурстан тыс іріктеу арқылы қабылдау туралы:

      1) Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің (бұдан әрі - ТЖМ) орталық аппараты лауазымдарына – Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің (бұдан әрі - Министр) атына;

      2) ТЖМ аумақтық бөлімшелері мен қарамағындағы мемлекеттік мекемелері лауазымдарына – АҚО-ның уәкілетті басшысының атына жазбаша өтініш береді.

      АҚО-ға қызметке конкурстан тыс іріктеу арқылы қабылдау туралы шешімді қабылдау үшін Министр, АҚО-ның уәкілетті басшылары немесе олардың тапсырмасы бойынша кандидатты тағайындау жорамалданып отырған ТЖМ орталық аппаратының, ведостволарының, умақтық бөлімшелері мен ведомстволық бағынысты мемлекеттік мекемелерінің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары өтініш тіркелген күннен бастап он жұмыс күні ішінде әңгімелесу жүргізеді, кандидатқа атқаратын жұмыстың сипатын және лауазымдық міндеттерін түсіндіреді.

      4. Әңгімелесу жүргізілгеннен кейін кандидат бес жұмыс күні ішінде кадр қызметіне мынадай құжаттарды:

      1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сауалнаманы;

      2) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өмірбаянды;

      3) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін;

      4) білімі туралы құжаттардың көшірмелерін;

      5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесін;

      6) әскери қызметін өткергенін немесе Қорғаныс министрлігінің мамандандырылған ұйымдарында әскери-оқу резервін даярлау бойынша әскери даярлықтан өткенін, сондай-ақ "Әскери қызмет және әскери қызметшілердің мәртебесі туралы"Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мерзімді әскери қызметке шақырудан босатылғанын немесе шақырудың кейінге шегерілгенін растайтын құжаттың көшірмесін;

      7) көлемі 3х4 (4 дана) фотосуретін;

      8) кандидат және оның зайыбы (жұбайы) "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тұрғылықты жері бойынша мемлекеттік кірістер органдарына табыстары және мүлкі туралы декларацияны табыс еткенін растайтын құжаттарды;

      9) осы қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағын;

      10) соңғы жұмыс (оқу) орнынан мінездемені ұсынады.

      5. Кандидаттар өздерінің білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіби деңгейі мен беделіне қатысты қосымша ақпараттарды (біліктілігін арттыру, ғылыми дәреже мен атақ беру туралы құжаттардың көшірмелері, ұсынымдар, ғылыми басылымдар, олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) ұсына алады.

      6. Кандидат осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген құжаттарды қағаз тігілетін мұқабаға салып, қолма-қол тәртіпте ұсынады.

      Осы Қағидалардың 4-тармағының 3), 4), 5) және 6) тармақшаларында көзделген құжаттардың көшірмелерін қабылдаған кезде салыстырып тексеру үшін олардың түпнұсқалары қаралады немесе нотариалды куәландырылған көшірмелер қабылданады.

      7. Конкурстан тыс іріктеу арқылы қабылданатын кандидаттарды зерделеу, олардың біліктілік талаптарына және Заңның 6-бабының 1 және 2-тармақтарындағы талаптарға сәйкестігін тексеруді АҚО-ның кадр жұмыстары жүзеге асырады.

      8. Кадр қызметі осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген құжаттарды алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде оларды қарастырады, кандидаттың біліктілік талаптарына сәйкестігін тексеруді, сондай-ақ кандидатты Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің ақпараттық қызметі арқылы тексереді.

      9. Құжаттар пакетін толық ұсынбаған, оларды тиісті түрде ресімдемеген жағдайда құжаттар қайтарылу себептері көрсетіле отырып, кемшіліктерді жою үшін қайтарылуға жатады.

      10. Кандидаттар ұсынған құжаттарды тексеру аяқталғаннан кейін кадр қызметі "Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары мен Мемлекеттік фельдъегерлік қызметінде әскери-дәрігерлік сараптама жүргізу қағидаларын және Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарындағы әскери-дәрігерлік сараптама комиссиялары туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 2 қарашадағы № 758 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21580 болып тіркелген) және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 19 маусымдағы № 683 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдарында полиграфологиялық зерттеуден өту қағидаларына сәйкес кандидаттың қызметке жарамдылығын анықтау үшін оған әскери-дәрігерлік комиссиялардан медициналық және психофизиологиялық куәландырудан, соның ішінде полиграфологиялық зерттеуден өту үшін жолдама береді.

      11. Кадр қызметі кандидаттың және оның жақын туыстарына қатысты материалдарды арнайы тексеріс жүргізу үшін ұлттық қауіпсіздік органдарына жолдайды.

      12. Бұрынғы құқық қорғау органдарының қызметкерлерін, әскери қызметшілерді қызметке қабылдау кезінде кадр қызметі мұрағаттық жеке істі зерделейді және осы Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген жаңартылған құжаттарды қосады.

      13. Кандидатты зерделеудің нәтижесінде және осы Қағидалардың 10 және 11-тармақтарының ережелерін ескере отырып, кадр қызметі үш жұмыс күні ішінде АҚО-ға қызметке қабылдау туралы қорытындыны (еркін нысанда) (бұдан әрі - қорытынды) дайындап, оны осы Қағидалардың 3-тармағында көзделген адамдарға бекітуге енгізеді.

      14. Кадр қызметі қорытындыны енгізгеннен кейін осы Қағидалардың 3-тармағында көзделген адамдар он жұмыс күні ішінде мына шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) қызметке қабылдауға келісім береді;

      2) қызметке қабылдаудан дәлелді түрде бас тартады.

      15. Кандидаттың қойылған біліктілік талаптарға және Заңның 6-бабының 2-тармағында көзделген құқық қорғау қызметіне тұру шарттарына сәйкес келмеуі, Заңның 6-бабының 2-тармағында көрсетілген мәліметтерді ұсынбауы немесе бұрмалауы АҚО-ға қызметке қабылдаудан бас тартуға негіз болады.

      Қорытындымен келіспеген жағдайда, кандидат оған Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабымен белгіленген тәртіпте шағым жасауға құқылы.

  Азаматтық қорғау органдарындағы лауазымдарға конкурстан тыс орналасу қағидалары мен шарттарына
  1-қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайдар министріне / азаматтық қорғау органдарының уәкілетті басшысына
  ____________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Өтініш (азаматтық қорғау органдарына конкурстан тыс іріктеу арқылы қабылдау туралы)

      Мені азаматтық қорғау органдарына қызметке қабылдауды сұраймын.

      Азаматтық қорғау органдарындағы лауазымдарға конкурстан тыс орналасу қағидалары мен шарттарының талаптарымен келісемін және оларды орындауға міндеттенемін.

      Ұсынылған құжаттар мен мәліметтердің дәйектілігін растаймын.

      Мен хабарлаған жалған мәліметтердің азаматтық қорғау органдарына қызметке қабылдаудан бас тартуға әкеліп соғуы мүмкін екені маған белгілі.

      Маған қатысты тексеріс іс-шараларын жүргізуге келісемін.

      Қоса берілетін құжаттар:

      ___________________________________________________________________;

      ___________________________________________________________________.

      (қолы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) 20__ жылғы "__"_______ .

  Азаматтық қорғау органдарындағы лауазымдарға конкурстан тыс орналасу қағидалары мен шарттарына
  2-қосымша
  Нысан

Сауалнама (өз қолымен толтырылады)

  1. Тегі (егер өзгертсеңіз, бұрынғыны көрсетіңіз) _______________________
  Аты ________________________________________________________
  Әкесінің аты (болған кезде)
  ___________________________
  2. Азаматтығы
  ____________________________
  ____________________________
  Егер өзгертсеңіз, онда қашан екенін көрсетіңіз
  ______________________
  3. Сіз сотталдыңыз ба, қашан және не үшін
  __________________________
  4. Шет елдегі оқуы немесе жұмысы
  __________________________
  Болған елі
  ___________________________
  ___________________________
  Болған уақыты
  ____________________________
  ____________________________
  Жұмыс істеген немесе оқу орны ____________________________
  5. Сот шешімімен Сіз қабілетсіз немесе қабілеті шектеулі деп танылдыңыз ба, қашан, не үшін ____________________________
  6. Сіз белгіленген мерзім ішінде мемлекеттік лауазымды атқару құқығынан айырылдыңыз ба, қашан, не үшін ___________________________
  7. Сіз мына лауазымды атқаратын азаматтық қорғау органдары қызметкерінің жақын туысы (ата-анасы, баласы, қызы, бала асырап алушы, асырап алған, толық немесе толық емес ағасы және апасы, атасы, әжесі, немересі, күйеуі немесе әйелі) боласыз ба:
  1) Сіз үміттенетін лауазымға тікелей бағыныстағы
  _____________________
  2) Сіз үміттенетін лауазым тікелей бағынатын
  _________________________
  8. Қызметке қабылданар алдында бір жыл ішінде қасақана құқық бұзғаныңыз үшін сот тәртібімен әкімшілік жазаға тартылдыңыз ба, қашан, не үшін
  __________________________
  9. Қызметке қабылданар алдында үш жыл ішінде сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасағаныңыз үшін әкімшілік жазаға тартылдыңыз ба, қашан, не үшін
  ___________________________
  ___________________________
  10. Сіз бұрын мемлекеттік қызметте болдыңыз ба ____________________, егер болсаңыз жұмыстан шығу себебін көрсетіңіз
  _____________________

      20____ жылғы "___"_____________ _______________ (қолы)

  Азаматтық қорғау
органдарындағы лауазымдарға
конкурстан тыс орналасу
қағидалары мен шарттарына
3-қосымша
  Нысан

Өмірбаян

Өмірбаян қатысушының өз қолымен, еркін түрде, түзетусіз, шимақсыз, мынандай мәліметтерді міндетті түрде көрсетумен толтырылады:
аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі, туған күні мен жері, ұлты (қалауы бойынша), ана тілі, қандай тілдерді біледі;
қашан, қайда, қандай оқу мекемелерінде оқыған, білімі бойынша мамандығы;
қандай қызметте, қашан, қайда жұмыс атқарған, кәсіпорынның, мекеменің немесе ұйымның толық атауы және мекен-жайы, бір жұмыс орнынан екіншіге ауысу себебі, тәртіптік, әкімшілік, материалдық немесе қоғамдық шаралар қолданылған ба, қолданылса, қашан, кіммен, не үшін (қандай шара);
әскери міндетке қатысы: қашан және кіммен нақты әскери қызметке шақырылған (егер шақырылмаса, не себептен), қандай әскери бөлімде (нөмірі), қандай қызметте қызмет атқарған, қашан және қандай лауазымнан Қарулы Күштердің запасына шығарылған, әскери атағы; отбасы жағдайы: қашан некеге тұрған, жұбайының (зайыбының) аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі, туған күні мен жері, ұлты, жұмыс орны, лауазымы, егер қатысушының, оның жұбайының (зайыбының), жақын туыстарының тегі өзгертілген болса, олардың алғашқы аты-жөнін көрсету қажет;
қатысушы, оның жұбайы (зайыбы) немесе туыстарының бірі шетел азаматтығында болған немесе бар ма (кім, туысқандық дәрежесі), олардың ішінде шетелде болған ба (қашан, қайда, қандай мақсатпен) немесе шетелге тұрақты тұру үшін шығу туралы қолдаухат ұсынған ба (қашан, қандай себептермен), шетел азаматы болып табылатын туыстар мен таныстар, шетелде тұратын, бірақ қазақстандық азамат болып табылатын туыстар мен таныстар бар ма (аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі, туысқандық дәрежесі, айналысатын кәсібі, мекен-жайы), олармен қандай қарым-қатынаста;
қатысушы, оның жұбайы (зайыбы), жақын туыстары қылмыстық жауапкершілікке тартылған ба (қашан, не үшін, қандай жазаға).






"_____"___________________________20____жыл
(толтырылған күні)

Қолы
______________________________

  Азаматтық қорғау
органдарындағы лауазымдарға
конкурстан тыс орналасу
қағидалары мен шарттарына
4-қосымша
  Нысан

Кадрларды есепке алу жеке парағы

1. Тегі _____________________________________
Аты _______________________________________
Әкесінің аты (ол болған жағдайда) ____________
2. Жынысы ________
3. Туылған жылы, күні, айы ___________________
4. Туылған жері _____________________________
(село, ауыл, қала, аудан, облыс, республика)
5. Ұлты (қалауы бойынша) ____________________
6.Азаматтығы _______________________________
7. Білімі ____________________________________

Фотосурет орны


Оқу орнының атауы және оның орналасқан жері

Факультеті немесе бөлімшесі

Түскен жылы

Бітірген немесе шыққан
жылы

Бітірмесе, қай курстан шықты

Оқу орнын бітірген соң қандай біліктілік алды, дипломның немесе куәліктің № көрсету

8. Ана тілі, қандай тілдерді біледі және қандай деңгейде
________________________________________________________________
(сөздікпен, оқиды және ойын жеткізе алады, еркін меңгерген)
9. Ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы _________________________________
10. Қандай ғылыми еңбектеріңіз және жаңалықтарыңыз бар ________________________________________________________________
11. Сіз және сіздің жақын туыстарыңыз әкімшілік және/немесе қылмыстық жауаптылыққа тартылғансыз ба _________________________________________
(қашан, не үшін кім соттады, жазалау шарасы)
12. Еңбек жолы басталғаннан бері атқаратын жұмысы (жоғары және орта арнаулы оқу орнындарындағы оқуды, әскери қызметті және қоса атқаратын жұмысты қосқанда)

Айы мен жылы

Лауазымы, кәсіпорындарды, ұйым-мекемелерді, сондай-ақ министрлікті (ведомствоны) көрсете отырып

Кәсіпорындардың, ұйым-мекемелердің орналасқан жері

Түскен

Шыққан

Осы тармақты толтыратын кезде мекемелердің, ұйымдардың және кәсіпорындардың атауларын кезінде қалай аталғанына қарай атап, әскери қызметті лауазымды, округты көрсете отырып толтыру керек.
13. Жеке іс парақ толтырған сәттегі отбасы жағдайы, сіздің жақын туыстарыңыз

Туыстық дәрежесі

Тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

Күні және туған жері

Жұмыс орны, лауазымы

Тұрғылықты жері

14. Шет елде болуы (жұмыс, қызметтік іссапар, делегациямен бірге сапар)

Айы мен жылы

Қай елде

Шет елде болу мақсаты

Қай уақыттан

Қай уақытқа

15. Қандай сайланбалы органдарға (қашан, қандай және қай жерде) сайланған немесе сайланды ____________________________________________________
________________________________________________________________
16. Әскери міндеттілікке қатысы
________________________________________________________________
(әскери міндетті, әскери міндетті емес, әскери есептік мамандығы, әскери атағы, әскери билеттің нөмері және жеке нөмері)
17. Қандай мемлекеттік наградаларыңыз бар (қашан, немен, кім марапаттады)
________________________________________________________________
18. Төлқұжат _____________________________________________________
(сериясы, нөмірі, қашан, кім берген, тіркелген мекен-жайы)
19. Тұрғылықты жері ______________________________________________
20___ жыл "_____" ___________. Жеке қолы _________________________
________________________________________________________________
(толтырған күні)


Об утверждении Правил и условий внеконкурсного занятия должностей в органах гражданской защиты

Приказ Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 24 августа 2021 года № 412. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 1 сентября 2021 года № 24183. Утратил силу приказом и.о. Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 18 августа 2022 года № 33.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра по чрезвычайным ситуациям РК от 18.08.2022 № 33 (вводится в действие с 11.09.2022).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 7 Закона Республики Казахстан "О правоохранительной службе" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила и условия внеконкурсного занятия должностей в органах гражданской защиты.

      2. Департаменту кадровой политики Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан и Департамент кадровой политики Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
Ю. Ильин

  Утверждены
приказом Министра
по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 24 августа 2021 года № 412

Правила и условия внеконкурсного занятия должностей в органах гражданской защиты

      1. Настоящие Правила и условия внеконкурсного занятия должностей в органах гражданской защиты (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 7 Закона Республики Казахстан "О правоохранительной службе" (далее – Закон) и определяют порядок и условия внеконкурсного занятия должностей в органах гражданской защиты (далее - ОГЗ).

      Действие настоящих Правил распространяется в отношении кандидатов, претендующих на вакантные должности ОГЗ, которым присваиваются специальные звания "гражданской защиты".

      2. На службу в ОГЗ вне конкурсного отбора принимаются лица, указанные в пункте 3 статьи 7 Закона, за исключением лиц, уволенных либо прекративших свои полномочия по отрицательным мотивам, и соответствующие предъявляемым квалификационным требованиям к категориям должностей ОГЗ, утверждаемым в соответствии с пунктом 3 статьи 29 Закона (далее – квалификационные требования).

      3. Кандидаты, претендующие на занятие вакантной должности в ОГЗ вне конкурсного отбора подают письменное заявление о приеме на службу в ОГЗ вне конкурсного отбора согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее - заявление):

      1) на должности центрального аппарата Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан (далее - МЧС) – на имя Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан (далее - Министр);

      2) на должности территориальных подразделений и государственных учреждений, находящихся в ведении МЧС – на имя уполномоченного руководителя ОГЗ.

      Для принятия решения о приеме на службу в ОГЗ вне конкурсного отбора Министр, уполномоченные руководители ОГЗ или по их поручению руководители структурных подразделений центрального аппарата, ведомств, территориальных подразделений и подведомственных государственных учреждений МЧС, в которые предполагается назначение кандидата, в течение десяти рабочих дней со дня регистрации заявления, проводят собеседование, в ходе которого разъясняют кандидату характер предстоящей службы и должностные обязанности.

      4. После проведения собеседования, в течение пяти рабочих дней кандидат предоставляет в кадровую службу следующие документы:

      1) анкету по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      2) автобиографию по форме, согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      3) копию документа, удостоверяющего личность гражданина Республики Казахстан;

      4) копии документов об образовании;

      5) копию документа, подтверждающего трудовую деятельность;

      6) копию документа, подтверждающего прохождение воинской службы или военной подготовки в специализированных организациях Министерства обороны Республики Казахстан по подготовке военно-обученного резерва, а также освобождение или отсрочку от призыва на срочную воинскую службу в соответствии с Законом "О воинской службе и статусе военнослужащих";

      7) фотографию размером 3х4 (4 штуки);

      8) документы, подтверждающие предоставление кандидатом и его супругой (супругом) в органы государственных доходов по месту жительства декларации о доходах и имуществе в соответствии с Законом Республики Казахстан "О противодействии коррупции";

      9) личный листок по учету кадров по форме, согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      10) характеристику с последнего места работы (учебы).

      5. Кандидатам допускается предоставлять дополнительную информацию, касающуюся их образования, опыта работы, профессионального уровня и репутации (копии документов о повышении квалификации, присвоении ученых степеней и званий, рекомендации, научные публикации и сведения, характеризующие их профессиональную деятельность, квалификацию).

      6. Кандидат представляет документы, указанные в пункте 4 настоящих Правил, вложенные в скоросшиватель, в нарочном порядке.

      При приеме копий документов, предусмотренных подпунктами 3), 4), 5) и 6) пункта 4 настоящих Правил для сверки обозреваются их оригиналы или принимаются нотариально засвидетельствованные копии.

      7. Изучение кандидатов, поступающих вне конкурсного отбора, их проверка на соответствие квалификационным требованиям и требованиям, предусмотренным пунктами 1 и 2 статьи 6 Закона, осуществляется кадровыми службами ОГЗ.

      8. Кадровая служба в течение трех рабочих дней со дня получения документов, указанных в пункте 4 настоящих Правил, рассматривает их, осуществляет проверку соответствия кандидата квалификационным требованиям, а также осуществляет проверку кандидата по информационному сервису Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.

      9. При представлении неполного пакета документов, ненадлежащем их оформлении они подлежат возврату для устранения недостатков с указанием причин возврата.

      10. После завершения проверки документов, представленных кандидатом, кадровой службой ему выдается направление на медицинское и психофизиологическое освидетельствование, в том числе полиграфологическое исследование, в военно-врачебных комиссиях для определения пригодности к службе в соответствии с приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 2 ноября 2020 года № 758 "Об утверждении Правил проведения военно-врачебной экспертизы в правоохранительных органах и Государственной фельдъегерской службе Республики Казахстан и Положения о комиссиях военно-врачебной экспертизы в органах внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 21580) и Правилами прохождения полиграфологического исследования в правоохранительных органах Республики Казахстан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 июня 2014 года № 683.

      11. Кадровая служба направляет в отношении кандидата и его близких родственников материалы в органы национальной безопасности для проведения специальной проверки.

      12. При приеме на службу бывших сотрудников правоохранительных органов, военнослужащих, кадровая служба изучает архивное личное дело и прикладывает обновленные документы, указанные в пункте 4 настоящих Правил.

      13. По результатам изучения кандидата и с учетом положений пунктов 10 и 11 настоящих Правил, кадровой службой в течении трех рабочих дней готовится заключение о приеме на службу в ОГЗ (в произвольной форме) (далее - заключение) и после чего вносится на утверждение лиц, указанных в пункте 3 настоящих Правил.

      14. После предоставления кадровой службой заключения, лица указанные в пункте 3 настоящих Правил в течении десяти рабочих дней принимают одно из следующих решений:

      1) дают согласие о приеме на службу;

      2) мотивировано отказывают в приеме на службу.

      15. Основаниями для отказа в приеме на службу в ОГЗ являются несоответствие кандидата предъявляемым квалификационным требованиям к должности, на которую предполагается назначение кандидата, условиям поступления на правоохранительную службу, предусмотренным пунктом 2 статьи 6 Закона, непредставление или искажение сведений, указанных в пункте 2 статьи 6 Закона.

      В случае несогласия с заключением, кандидат вправе обжаловать его в установленном статьей 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан порядке.

  Приложение 1
к Правилам и условиям
внеконкурсного занятия
должностей в органах
гражданской защиты
Министру по чрезвычайным
ситуациям Республики
Казахстан/ уполномоченному
руководителю органов
гражданской защиты
от __________________
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии))

Заявление (о приеме на службу в органы гражданской защиты вне конкурсного отбора)

      Прошу принять меня на службу в органы гражданской защиты.

      С требованиями Правил и условий внеконкурсного занятия должностей в органы гражданской защиты согласен (согласна) и обязуюсь их выполнять.

      Подлинность представленных документов и сведений подтверждаю.

      Мне известно, что недостоверные сведения, сообщенные мною, могут повлечь отказ в принятии на службу в органы гражданской защиты.

      Согласен (согласна) на проведение в отношении меня проверочных мероприятий.

      Прилагаемые документы:
      ___________________________________________________________________;
      ___________________________________________________________________.
                  (подпись, фамилия, имя и отчество (при его наличии)
      "____" _______________ 20__ года.

  Приложение 2
к Правилам и условиям
внеконкурсного занятия
должностей в органах
гражданской защиты
  Форма

Анкета (заполняется собственноручно)

      1. Фамилия (если изменяли, то укажите прежнюю) _________________________
      Имя _________________________________________________________________
      Отчество (при его наличии) _____________________________________________
      2. Гражданство ________________________________________________________
      Если изменяли, то укажите, когда ________________________________________
      3. Были ли Вы судимы, когда и за что _____________________________________
      4. Учеба или работа за границей _________________________________________
      Страна пребывания ____________________________________________________
      Время пребывания ____________________________________________________
      Место работы или учебы _______________________________________________
      5. Признавались ли Вы недееспособным или ограниченно дееспособным решением суда, когда и за что __________________________________________
      6. Лишались ли Вы права занимать государственные должности в течение определенного срока, когда и за что _____________________________________
      7. Являетесь ли Вы близким родственником (родителем, сыном, дочерью, усыновителем, усыновленным, полнородным и неполнородным братом или сестрой, дедушкой, бабушкой, внуком, супругом или супругой) сотрудника органов гражданской защиты, занимающего должность:

      1) находящуюся в непосредственной подчиненности должности, на которую Вы претендуете __________________________________________________________
      2) в непосредственной подчиненности к которой находится должность, на которую Вы претендуете _____________________________________________
      8. Налагалось ли на Вас в течение года перед поступлением на службу в судебном порядке административное взыскание за умышленное правонарушение,
      когда и за что __________________________________________

      9. Налагалось ли на Вас в течение трех лет перед поступлением на службу в судебном порядке административное взыскание за совершение коррупционного правонарушения, когда и за что ___________________________
      10. Состояли ли Вы ранее на государственной службе _________________,
      если да, то укажите мотивы увольнения _____________________________
      "___"_________________ 20____ года ______________ (подпись)

  Приложение 3
к Правилам и условиям
внеконкурсного занятия
должностей в органах
гражданской защиты
  Форма

Автобиография

Автобиография пишется кандидатом собственноручно, в произвольной форме, без помарок и исправлений, с обязательным указаниям следующих сведений:
фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата и место рождения, национальность (по желанию), родной язык, какими языками еще владеет;
когда, где, в каких учебных заведениях учился, специальность по образованию;
кем, когда и где работал с указанием полного наименования и адреса предприятия, учреждения или организации, причины перехода с одной работы на другую, применялись ли меры дисциплинарного, административного, материального или общественного воздействия, если да, то когда, кем, за что (мера воздействия);
отношение к воинской обязанности: когда и кем призван на действительную воинскую службу (если не призывался, то указать причину), в каких воинских частях (указать номер) и в качестве кого проходил службу, когда и с какой должности уволен в запас Вооруженных Сил, воинское звание;
семейное положение: когда вступил в брак, фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата и место рождения, национальность, место работы и должность, место жительства супруги (супруга), если участник, его супруга (супруг) или их близкие родственники меняли фамилию, указать прежние установочные данные;
состоял или состоит ли участник, его супруга (супруг) или кто-нибудь из их родственников в иностранном гражданстве (кто, степень родства), кто из них был за границей (где, когда, с какой целью) или ходатайствовал о выезде за границу на постоянное место жительства (когда, по какой причине), имеются ли родственники и знакомые из числа иностранцев, родственники и знакомые из числа казахстанских граждан, проживающих за границей (фамилия, имя, отчество (при его наличии), степень родства, род занятий, где проживают), в чем выражается связь с ними;
привлекался ли участник, его супруга (супруг) или кто-либо из их близких родственников к уголовной ответственности (когда, за что, мера наказания).






"_____" ___________________________20___год.
(дата заполнения)

________________________________
Подпись

  Приложение 4
к Правилам и условиям
внеконкурсного занятия
должностей в органах
гражданской защиты
  Форма

Личный листок по учету кадров

1. Фамилия___________________________________
имя _________________________________________
отчество (при его наличии) _____________________
2. Пол ________
3. Год, число и месяц рождения _________________
4. Место рождения ____________________________
(село, деревня, город, район, область, республика)
5. Национальность (по желанию) ________________
6. Гражданство _______________________________
7. Образование ______________________________

Место для
фотокарточки



Название учебного заведения и его местонахождение

Факультет или отделение

Год
поступления

Год окончания или ухода

Если не окончил, то с какого курса ушел

Какую квалификацию получил в результате
окончания учебного заведения, указать № диплома или удостоверения

      8. Родной язык, какими другими языками владеете и в какой степени
      __________________________________________________________________
            (со словарем, читаете и можете объясняться, владеете свободно)
      9. Ученая степень, ученое звание _____________________________________
      10. Какие имеете научные труды и изобретения _________________________
      11. Привлекались ли Вы и Ваши близкие родственники к административной и/или уголовной ответственности _________________________________________________
                              (кем, когда и за что осужден, мера наказания)

      12. Выполняемая работа с начала трудовой деятельности (включая учебу в высших и средних специальных учебных заведениях, воинскую службу, работу по совместительству)

Месяц и год

Должность с указанием учреждения, организации, предприятия, а также министерства (ведомства)

Местонахождение учреждения, организации, предприятия

Вступления

Ухода

      При заполнении данного пункта учреждения, организации и предприятия необходимо именовать так, как они назывались в свое время, воинскую службу записывать с указанием должности, округа.
      13. Семейное положение в момент заполнения личного листка, Ваши близкие родственники

Степень родства

Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

Дата и место рождения

Место работы, должность

Адрес проживания

            14. Пребывание за границей (работа, служебная командировка, поездка с делегацией)

Месяц и год

В какой стране

Цель пребывания за границей

С какого времени

По какое время

      15. В какие выборные органы избирался или избрали (где, в какие и когда)
      __________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      16. Отношение к воинской обязанности (военнообязанный, невоеннообязанный)
      __________________________________________________________________
      (военно-учетная специальность, воинское звание, номер военного билета и личный номер)
      17. Какие имеете государственные награды (когда, кем и чем награждены)
      __________________________________________________________________
      18. Паспорт ________________________________________________________
                        (серия, номер, кем и когда выдан, адрес прописки)
      19. Место жительства _______________________________________________
      "_____" ___________ 20___ год. Личная подпись ________________________
      __________________________________________________________________
                              (дата заполнения)