Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің бірқатар бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 12 қаңтардағы № 7 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 24 қаңтарда № 26619 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің өзгерістер енгізілетін бірқатар бұйрықтарының тізбесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім беру комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 2-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Білім және ғылым министрі А. Аймагамбетов

  Қазақстан Республикасының
  Білім және ғылым министрі
  2022 жылғы 12 қаңтардағы
  № 7 бұйрығына
  қосымша

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің өзгерістер енгізілетін бірқатар бұйрықтарының тізбесі

      1. "Білім беру ұйымдары мен ғылыми ұйымдардың қызметкерлеріне мамандық бойынша жұмыс өтілін есептеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2010 жылғы 14 маусымдағы № 302 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6340 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бiлiм ұйымдары мен ғылыми ұйымдардың қызметкерлерiне мамандық бойынша жұмыс стажын есептеу ережесiне қосымшасы осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. "Мемлекеттік ұйымдар педагогтерінің жалақысын есептеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы № 191 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20622 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік ұйымдар педагогтерінің жалақысын есептеу қағидаларында:

      23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "23. Шағын жинақты жалпы білім беретін мектептердің педагогтерінің жалақысы педагогикалық жұмыстың бір аптадағы нақты оқу жүктемесі үшін есептеледі, бірақ сынып-жиынтыққа кіретін басқа сыныптармен салыстырғанда оқу уақытының ең көп көлемі көрсетілген сынып-жиынтыққа кіретін сыныптың оқу жоспарында көзделгеннен жоғары емес.

      Бір мұғалімге бір жарым ауысымдағы жұмысы үшін жалақы оқушылардың жалпы контингенті 20 адамға дейін екі бастауыш сынып, оқушылардың жалпы контингенті 15 адамға дейін үш бастауыш сынып, оқушылардың жалпы контингенті 10 адамға дейін төрт бастауыш сынып болған кезде білім алушылар біріктірілетін сынып-жиынтығы бар оқу жоспары бойынша оқу уақытының көлеміне байланысты есептеледі.

      Егер екі бастауыш сыныптағы оқушылар саны 20 және одан да көп адамды құраса, әрбір мұғалімге жеке сыныбымен жұмыс істегені үшін жалақы есептеледі.

      Егер оқушылардың саны 15 және одан да көп адам болса, үш бастауыш сынып біріктірілгенде, 10 және одан да көп адам санымен төрт бастауыш сыныптарды біріктірген кезде мұғалімге жалақы әрбір сынып-жиынтыққа есептеледі.

      Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға арналған 15 білім алушыдан (тәрбиеленушіден) кем арнайы білім беру ұйымдарын қоспағанда, мектептер мен мектеп-интернаттардың сыныптарында сыныптарға басшылық жасағаны, дәптерлерін және жазбаша жұмыстарын тексергені үшін лауазымдық айлықақыларына (мөлшерлемелеріне) қосымша ақы қаулыда белгіленген мөлшердің 50 пайызы мөлшерінде жүргізіледі. Бұл тәртіп сыныптарды кіші топтарға бөлу кезінде де қолданылады.";

      3. "Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының оқулықтарға және оқу-әдістемелік кешендерге қажеттілігін болжау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 29 қаңтардағы № 97 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13307 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      бұйрықтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламаларын, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерге қажеттілігін болжау әдістемесін бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламаларын, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының оқулықтарға және оқу-әдістемелік кешендерге қажеттілігін болжау әдістемесі бекітілсін.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының оқулықтарға және оқу-әдістемелік кешендерге қажеттілігін болжау әдістемесінде:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламаларын, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерге қажеттілігін болжау әдістемесі";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Осы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бағдарламаларын, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының оқулықтарға және оқу-әдістемелік кешендерге қажеттілігін болжау әдістемесі (бұдан әрі – Әдістеме) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 19-1) тармақшасына сәйкес әзірленді.".

  Қазақстан Республикасының
  Білім және ғылым министрі
  2022 жылғы 12 қаңтардағы
  № 7 бұйрығына
  қосымша

Ондағы жұмыс уақыты оқу-тәрбие ұйымдарындағы тиiстi лауазымдардағы қызметкерлердiң мамандық бойынша жұмыс стажына есептелетiн оқу орындарының, ұйымдарының және лауазымдарының тiзбесi

Оқу орындарының, мекемелердiң және ұйымдардың атауы

Лауазымдардың атауы

1. Жалпы бiлiм беретін мектептер, оның iшiнде лицейлер (мектеп-лицейлер), гимназиялар (мектеп-гимназиялар), мамандандырылған, Тұңғыш Президенттің интеллектуалдық мектептері, шағын комплектілі, кешкi (ауысымды) және сырттай оқыту мектептерi, сырттай оқыту бөлiмдерi, эксперименттiк алаңдар, санаторлық мектептер және мектеп-интернаттар, санаторлық-орманды мектептер, барлық үлгiдегi және атаулы спорт мектептерi, мектеп-балабақшалар, балабақша-мектеп кешендерi, оқу-тәрбие, оқу-сауықтыру, оқу-тәрбие орталықтары (кешендерi), ұзартылған күн мектептерi және ұзартылған күн топтары, үш жылдық шеберлер мектебi, музыканттық тәрбие мектебi, арнаулы білім беру ұйымдар (дене бiтiмiнiң немесе ақыл-есiнің жетiлуiнде кемiстiгi бар балалар мен жасөспiрiмдерге арналған мектептер, мектеп-интернаттар, сыныптар, ерекше тәрбиелеу жағдайын қажет ететiн балалар мен жасөспiрiмдерге арналған арнаулы ұйымдар және т.б.) барлық үлгiдегi және атаулы мектеп-интернаттар, мектеп жанындағы интернаттар, оқушыларды еңбекке баулу және кәсiптiк бағдар беретін мектепаралық оқу-өндiрiстiк комбинаттар.
  Музыкалық және көркем-өнер мектептерi мен мектеп-интернаттары. Мамандандырылған әскери орта мектептер, мектеп-интернаттар және училищелер. Логопедтiк пунктілер, психологиялық-медициналық-педаго икалық консультациялар.
Оңалту орталықтары, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері, түзету және инклюзивтік білім кабинеттері. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған интернаттық білім ұйымдары, жасөспiрiмдер үйлерi, балалар деревнясы, балалар қалашықтары, балалар үйлері, кәмелетке толмаған балаларға арналған жетімханалар.
Балалардың еңбек және тәрбиелiк-еңбек колониялары, балалар қабылдау пунктілерi, кәмелетке толмағандарға арналған қабылдау-бөлу орындары, мектеп-колониялар (атауына қарамастан), ғылыми медициналық-педагогикалық консультациялар, еңбекке тәрбиелеу институттары, шәлкес мiнездi адамдарды ерекше жағдайда ұстайтын бiлiм беру ұйымдары.
Мектепке дейiнгi ұйымдардың барлық түрлерi мен атаулары (балабақшалар, бөбекжай-бақшалар, бөбекжайлар, мектепке дейінгі мини орталықтар).
Мектептен тыс балалар ұйымдары (номенклатураға сәйкес).
Клубтар, мәдениет сарайлары және тұрғын үй-пайдалану ұйымдары жанындағы оқушы бөлмелерi.
Техникалық және кәсiптiк, орта білімнен кейінгі бiлiм беру ұйымдары:
кәсіптік лицей;
колледж;
училище;
кәсіптік-еңбекпен оқыту орталықтары;
еңбекпен түзету мекемелері жанындағы кәсіптік мектеп (лицей);
мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған кәсіптік мектеп (лицей);
жетім балаларға арналған кәсіптік лицейлер;
әскери-техникалық мектеп;
өңіраралық кәсіптік білім беретін орталық;
жоғары техникалық мектеп;
кәсіптік-техникалық оқыту орталығы;
фабрика-зауыттық оқыту және тәлімгерлік мектебі, азаматтық авиация мектептерi мен оқу-жаттығу бөлiмшелерi және атауына қарамастан кадрлар даярлау жөнiндегi оқу орындары.
Бiлiктiлiкті арттыру жөнiндегi курстарды, оның iшiнде сырттан оқытатын курстарды іске асыратын ұйымдар.
Денсаулық сақтау және әлеуметтiк қамсыздандыру мекемелерi: бөбек үйлерi, балалар санаторийлерi, клиникалар, емханалар, ауруханалар, сондай-ақ ересектер мекемелерiндегi балаларға арналған бөлiмшелер, палаталар. Жоғары оқу орындарының филиалын қоспағандағы бiлiм беру ұйымдарының филиалдары. Студиялар, клубтар.
Студенттiк-зерттеу бюролары.
Оқу-консультация пунктілері, оқу (оқу-жаттығу) орталықтары, оқу-өндiрiстiк, оқу курстық комбинаттар, оқу-ғылыми-өндiрiстiк кешендер, оқу-сауықтыру, оқу-тәрбие орталықтары.
Лагерлер (спорттық-қорғаныс, сауықтыру, мектептiк, еңбек және демалыс лагерлерi).
Бiлiм беру ұйымдарының оқу полигондары.
Оқу шаруашылықтары

1. Мұғалiмдер, барлық мамандық педагогтары, педагог-психологтар, сурдопедагогтар, әлеуметтiк педагогтар, педагог-ұйымдастырушылар, дефектолог мұғалiмдер, мұғалiм-логопедтер, оқытушылар, логопедтер, логопедтiк пункттердiң меңгерушiлерi, тәрбиешiлер (тәрбиешi-басшылар), тәрбиешi-әдiскерлер, аға тәрбиешiлер, аға әдiскерлер (курстардағы әдiскерлер, егер бұл курстар олар үшiн негiзгi жұмыс орны болып есептелген жағдайда), концертмейстерлер, сүйемелдеушiлер, музыкалық жетекшiлер (қызметкерлер), қосымша бiлiм беру педагогтерi, массовиктер және экскурсоводтар (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн), спорт бойынша аға жаттықтырушы-оқытушылар (жаттықтырушылар, оқытушылар), вожатыйлар, аға вожатыйлар, мәдениет ұйымдастырушылар, еңбек жөнiндегi нұсқаушылар, аға шеберлер, өндiрiстiк оқу шеберлерi (нұсқаушылары), дыбыс кабинеттерiнiң нұсқаушылары, дыбыс кабинеттерiнiң меңгерушiлерi (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн), денешынықтыру жөніндегi нұсқаушылар, жүзу жөніндегі нұсқаушылар, аға нұсқаушылар-әдіскерлер, нұсқаушы-әдiскерлер (оның iшiнде денешынықтыру және спорт, туризм бойынша), басшылар, директорлар, меңгерушiлер, бастықтар, олардың орынбасарлары (көмекшiлерi) (шаруашылық жұмыс жөнiндегi қызметкерлер санатынан басқа), оқу, оқу-тәрбие, педагогикалық бөлiм меңгерушiсi, өндiрiстiк оқыту, шет тiлі жөнiндегi оқу бөлiмiнiң меңгерушiлерi, бөлiмдердiң, зертханалардың, кабинеттердiң, шеберханалардың, бөлiмшелердiң, секциялардың, секторлардың, филиалдардың, оқу-консультациялық пунктілердің, психологиялық-медициналық-педаго икалық консультациялардың меңгерушiлерi (бастықтары), курстардың, оқу-өндiрiстік, оқу курстық комбинаттардың, циклдардың бастықтары, өндiрiстiк, педагогикалық практика меңгерушiлерi, тәртiп жөнiндегi аға кезекшiлер, тәртiп жөнiндегi кезекшiлер, бастауыш әскери дайындық жөнiндегi оқытушы-ұйымдастырушылар, бiлiм беру ұйымдарындағы аудармашы-дактилолог (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiнгi сурдопедагог).

2. Жоғары оқу орындары.

2. Профессорлық-оқытушылық құрам, ғылыми қызметкерлер

3. Жоғары, техникалық және кәсiптiк әскери оқу орындары

3. Профессорлық-оқытушылық лауазымдардағы жұмыс (қызмет)

4. Кадрларды жетiлдiру, қайта даярлау, бiлiктiлiгiн арттыру институттары, барлық атаулы әдiстемелiк ұйымдар (ведомстволық бағыныстылығына қарамастан)

4. Профессорлық-оқытушылық құрам, оқытушылар, әдiскерлер (ғылыми қызметкерлер), аға әдiскерлер, директорлар, меңгерушiлер, олардың орынбасарлары, оқу бөлiмiнiң, секторлардың, кабинеттердiң, зертханалардың меңгерушiлерi.

5. Бiлiм беру органдары және бiлiм беру ұйымдарына басшылық етудi iске асыратын органдар.

5. Басқарушы, инспекторлық (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн), әдiскерлiк лауазымдар, сондай-ақ педагогикалық қызметпен байланысты лауазымдар.

6. Қазақстан Республикасы Iшкi істер министрлiгi, iшкi iстер басқармалары (бас басқармалары), Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің еңбекпен түзеу мекемелерiнiң басқармалары.

6. Аға инспекторлар (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн), жалпы бiлiм беру, оқу-тәрбие, әдiстемелiк, мектептен тыс жұмыстар, өндiрiстiк оқу, баланы қорғау, мектепке дейiнгi тәрбие және оқу жөнiндегi инспекторлар.

7. Өндiрiстiк бiрлестiктер құрамында ұйымдастырылған мектепке дейiнгi балалар ұйымдарының, әлеуметтiк мәдени объектiлердің және спорттық ғимараттардың басқармалары (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн).

7. Мектепке дейiнгi тәрбие және оқыту, жастармен жұмыс бөлiмдерiнiң инспекторлары (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн)

8. Техникалық оқыту бөлiмдерi (бюро), кәсiпорындардың, бiрлестiктердiң кадр бөлімдері, өндiрiсте кадрлар даярлаумен және олардың бiлiктiлiгiн арттырумен айналысатын министрлiктердiң (ведомстволардың) бөлiмшелерi.

8. Штаттық оқытушылар, өндiрiсте жұмысшыларды өндiрiстiк оқыту шеберлерi, қызметi кадрлар даярлау және олардың бiлiктiлiгiн арттыру мәселесi мен байланысты басшылық, инспекторлық, инженерлiк (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн), әдiскерлiк лауазымдар

9. ДОСААФ және азаматтық авиация оқу орындары және оқу ұйымдары.

9. Басшылық, командалық-ұшу, командалық-нұсқаушылық, инженерлік-нұсқаушылық, нұсқаушылық, инженер-әдіскерлер, инженер-ұшқыш-әдiскерлер (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн) оқытушылық құрам және өндiрiстiк оқыту шеберлерi.

10. Мекемелердiң, кәсiпорындардың және ұйымдардың жатақханалары, тұрғын үй-пайдалану ұйымдары, жастар тұрғын үй кешендерi, балалар кинотеатрлары, жасөспiрiм көрермен театрлары, қуыршақ театрлары, балалармен және жасөспiрiмдермен жұмыс жүргiзу жөнiндегi кәсiпорындар мен ұйымдардың мәдени-ағарту мекемелерi

10. Тәрбиешiлер, педагог-ұйымдастырушылар, психологтар, оқытушылар, қосымша бiлiм беру педагогтары, нұсқаушылар және нұсқаушы-әдiскерлер, жаттықтырушы-оқытушылар және балалармен және жасөспiрiмдермен жұмыс жүргiзу жөнiндегi мамандар, балалар бөлiмдерiнiң, секторларының меңгерушiлерi

11. Еңбекпен түзеу колониялары, еңбекке тәрбиелеу колониялары, тергеу изоляторлары және түрмелер, емдеу-еңбек және еңбекпен тәрбиелеу профилакторийлерi, бұрынғы әскери тұтқындар мен жер аударылғандар лагерлерiнiң бөлiмдерi, арнаулы оқу-еңбек мекемелерi

11. Педагогикалық бiлiмi бар адамдардың бастықтың саяси-тәрбие жұмысы жөнiндегi орынбасары, саяси-тәрбие жұмысы жөнiндегi аға нұсқаушы және нұсқаушы (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн), отряд бастығы, жалпы бiлiм беру жұмысы жөнiндегi аға инспектор және инспектор, аға нұсқаушы-әдiскер, кәмелетке толмағандармен жұмыс жүргiзу жөнiндегi аға нұсқаушы және нұсқаушы (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн), өндiрiстiк-техникалық оқу жөнiндегi аға инженер және инженер (1999 жылғы 15 қыркүйекке дейiн), өндiрiстiк оқу жөнiндегi аға шебер және шебер, күзет және тәртiп жөнiндегi аға инспектор және инспектор, оқу-техникалық кабинет меңгерушiсi, психолог, аудармашы лауазымындағы жұмысы (қызметi)


О внесении изменений в некоторые приказы Министра образования и науки Республики Казахстан

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 12 января 2022 года № 7. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 января 2022 года № 26619

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый перечень некоторых приказов Министра образования и науки Республики Казахстан, в которые вносятся изменения.

      2. Комитету дошкольного и среднего образования Министерства образования и науки Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятиях, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра образования и науки Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и
науки Республики Казахстан
А. Аймагамбетов

  Приложение к приказу
Министра образования и
науки Республики Казахстан
от 12 января 2022 года № 7

Перечень некоторых приказов Министра образования и науки Республики Казахстан, в которые вносятся изменения

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 июня 2010 года № 302 "Об утверждении Правил исчисления стажа работы по специальности работникам организаций образования и научных организаций" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6340) следующее изменение:

      Приложение к Правилам исчисления стажа работы по специальности работникам организаций образования и научных организаций утвержденный указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 11 мая 2020 года № 191 "Об утверждении Правил исчисления заработной платы педагогов государственных организаций" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 20622) следующее изменение:

      в Правилах исчисления заработной платы педагогов государственных организаций, утвержденных указанным приказом:

      пункт 23 изложить в следующей редакции:

      "23. Заработная плата педагогам малокомплектных общеобразовательных школ исчисляется за фактическую учебную нагрузку педагогической работы в неделю, но не выше, чем предусмотрено учебным планом класса, входящим в класс-комплект, в котором указан наибольший объем учебного времени в сравнении с другими классами, также входящими в класс-комплект.

      Заработная плата исчисляется одному учителю за работу в полторы смены в зависимости от объема учебного времени по учебному плану с класс-комплектом, в который объединяются обучающиеся, при наличии двух начальных классов с общим контингентом учеников до 20 человек, трех начальных классов с общим контингентом учеников до 15 человек, четырех начальных классов с общим контингентом учеников до 10 человек.

      Заработная плата исчисляется каждому учителю за работу с отдельным классом, если число учеников в двух начальных классах составляет 20 и более человек.

      Заработная плата исчисляется учителю на каждый класс-комплект, в который объединяются три начальных класса, если количество обучающихся составляет 15 и более человек, при объединении четырех начальных классах с количеством 10 и более человек.

      В классах школ и школ-интернатов, за исключением специальных организаций образования для детей с особыми образовательными потребностями, с числом менее 15 обучающихся (воспитанников) доплаты к должностным окладам (ставкам) за классное руководство, проверку тетрадей и письменных работ производятся в размере 50 процентов от размеров, установленных Постановлением. Данный порядок применяется также при делении классов на подгруппы.".

      3. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 января 2016 года № 97 "Об утверждении методики прогнозирования потребности организаций образования, реализующих общеобразовательные учебные программы дошкольного, начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального образования, в учебниках и учебно-методических комплексах" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13307) следующие изменения:

      заголовок приказа изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении методики прогнозирования потребности организаций образования, реализующих программы дошкольного воспитания и обучения, общеобразовательные учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального образования, в учебниках и учебно-методических комплексах";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемую методику прогнозирования потребности организаций образования, реализующих программы дошкольного воспитания и обучения, общеобразовательные учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального образования, в учебниках и учебно-методических комплексах.";

      в Методике прогнозирования потребности организаций образования, реализующих общеобразовательные учебные программы дошкольного, начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального образования, в учебниках и учебно-методических комплексах, утвержденной указанным приказом:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Методика прогнозирования потребности организаций образования, реализующих программы дошкольного воспитания и обучения, общеобразовательные учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального образования, в учебниках и учебно-методических комплексах";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящая Методика прогнозирования потребности организаций образования, реализующих программы дошкольного воспитания и обучения, общеобразовательные учебные программы начального, основного среднего и общего среднего образования, образовательные программы технического и профессионального образования, в учебниках и учебно-методических комплексах (далее – Методика) разработана в соответствии с подпунктом 19-1 статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании".".

  Приложение к приказу
Министр образования и
науки Республики Казахстан
от 12 января 2022 года № 7

Перечень учебных заведений, организаций и должностей, время работы в которых засчитывается в стаж работы по специальности работников учебно-воспитательных организаций на соответствующих должностях

Наименование учебных заведений,
учреждений и организаций

Наименование должностей

1. Общеобразовательные школы, в том числе лицеи (школы-лицеи), гимназии (школы-гимназии), специализированные, малокомплектные, вечерние (сменные) и заочные школы, заочные отделения, экспериментальные площадки, санаторные школы и школы-интернаты, санаторно-лесные школы, спортивные школы всех типов и наименований, школы-детские сады, комплексы детский сад-школа, учебно-воспитательные, учебно-оздоровительные, учебно-воспитательные центры (комплексы), школы с продленным днем и группы продленного дня, трехгодичные школы мастеров, школы музыкантских воспитанников, специальные организации образования (школы, школы-интернаты, классы для детей и подростков, имеющих недостатки в физическом или умственном развитии, специальные организации для детей и подростков, нуждающихся в особых условиях воспитания и т.д.), и школы-интернаты всех типов и наименований, интернаты при школах, межшкольные учебно-производственные комбинаты трудового обучения и профориентации учащихся.
Музыкальные и художественные школы и школы-интернаты. Военные специализированные средние школы, школы-интернаты и училища.
Логопедические пункты, nпсихолого-медико-педагогические консультации.
Реабилитационные центры, кабинет психолого-педагогической коррекции, кабинет коррекции и инклюзивного образования.
Интернатные организации образования для детей-сирот и детей, оставшихся без попечения родителей, дома юношества, детские деревни, детские городки, детские дома, приюты для несовершеннолетних детей.
Детские трудовые и воспитательно-трудовые колонии, детские приемные пункты, приемники-распределители для несовершеннолетних, школы-колонии (независимо от наименования), научные медико-педагогические консультации, институты трудового воспитания, организации образования особого содержания для лиц с девиантным поведением.
Дошкольные организации всех видов и наименований (детские сады, ясли-сады, ясли, дошкольные мини-центры).
Внешкольные детские организации (согласно номенклатуре).
Комнаты школьника при клубах, дворцах культуры и жилищно-эксплуатационных организациях.
Организации технического и профессионального, полесреднего образования:
профессиональный лицей;
колледж;
училище;
учебный центр профессионально-трудового обучения;
профессиональная школа (лицей) при исправительно-трудовых учреждениях;
профессиональная школа (лицей) для детей с ограниченными возможностями;
профессиональные лицеи для детей–сирот;
военно-техническая школа;
межрегиональный центр профессионального обучения;
высшая техническая школа;
учебный центр профессионального обучения;
профессионально-технический учебный центр;
фабрично-заводского обучения и ученичества, школы и учебно-тренировочные подразделения гражданской авиации, учебные
заведения по подготовке кадров, независимо от их наименований.
Организации, реализующие курсы по повышению квалификации, в том числе и заочные.
Учреждения здравоохранения и социального обеспечения: дома ребенка, детские санатории, клиники, поликлиники, больницы, а также отделения, палаты для детей в учреждениях для взрослых.
Филиалы организации образования, за исключением филиалов высших учебных заведений.
Студии, клубы.
Студенческо-исследовательские бюро.
Учебно-консультационные пункты, учебные (учебно-тренировочные) центры, учебно-производственные, учебно-курсовые комбинаты, учебно-научно-производственные
комплексы, учебно-оздоровительные, учебно-воспитательные центры.
Лагеря (оборонно-спортивные, оздоровительные, школьные, труда и отдыха).
Учебные полигоны организаций образования.
Учебные хозяйства.

1. Учителя, педагоги всех специальностей, педагоги-психологи, сурдопедагоги, социальные педагоги, педагоги-организаторы, учителя-дефектологи, учителя-логопеды, преподаватели, логопеды, заведующие логопедическими пунктами, воспитатели (воспитатели-руководители), воспитатели-методисты, старшие воспитатели, старшие методисты (методисты на курсах при условии, если эти курсы являются для них местом основной работы), концертмейстер, аккомпаниаторы, музыкальные руководители
(работники), педагоги дополнительного образования, массовики и экскурсоводы (до 15 сентября 1999 года), старшие тренеры-преподаватели (тренеры, преподаватели) по спорту, вожатые, старшие вожатые, культорганизаторы, инструкторы по труду, старшие мастера, мастера (инструкторы) производственного обучения, инструкторы слуховых кабинетов и заведующие слуховыми кабинетами (до 15 сентября 1999 года) инструкторы по физкультуре, инструкторы по плаванию, старшие инструкторы-методисты, инструкторы-методисты (в том числе по физической культуре и спорту, по туризму), руководители, директора, заведующие, начальники, их заместители (помощники) (кроме категории работников по хозяйственной работе), заведующие учебной, учебно-воспитательной, педагогической частью, заведующие учебной частью по производственному обучению, по иностранному языку, заведующие (начальники) отделами, лабораториями, кабинетами, мастерскими, отделениями, секциями, секторами, филиалами, учебно-консультационнными пунктами, психолого-медико-педагогическими консультациями, начальники курсов, учебно-производственных, учебно-курсовых комбинатов, циклов, заведующие производственной, педагогической практикой, старшие дежурные по режиму, дежурные по режиму, преподаватели-организаторы по начальной военной подготовке, переводчик-дактилолог (сурдопедагог до 15 сентября 1999 года) в организациях образования.

2. Высшие учебные заведения.

2. Профессорско-преподавательский состав, научные работники.

3. Высшие, технические и профессиональные военные учебные заведения.

3. Работа (служба) на профессорско-преподавательских должностях.

4. Институты усовершенствования, переподготовки кадров, повышения квалификации, методические службы всех наименований (независимо от ведомственной подчиненности).

4. Профессорско-преподавательский состав, преподаватели, методисты, (научные сотрудники), старшие методисты, директора, заведующие, их заместители, заведующие учебной частью, секторами, кабинетами, лабораториями.

5. Органы управления образованием и органы, осуществляющие руководство организациями образования.

5. Руководящие, инспекторские должности (до 15 сентября 1999 года), методические, а также должности, связанные с педагогической деятельностью.

6. Министерство внутренних дел Республики Казахстан, управления (главные управления) внутренних дел, управления исправительно-трудовых учреждений Министерства юстиции
Республики Казахстан.

6. Старшие инспекторы (до 15 сентября 1999 года), инспекторы по общеобразовательному обучению, по учебной воспитательной, методической, внешкольной работе, производственному обучению, по охране детства, дошкольному воспитанию и обучению.

7. Управления детскими дошкольными организациями, соцкультобъектами и спортивными сооружениями, организованные в составе производственных объединений (до 15 сентября 1999 года).

7. Инспекторы отделов по дошкольному воспитанию и обучению, работе с молодежью
(до 15 сентября 1999 года).

8. Отделы (бюро) технического обучения, отделы кадров предприятий, объединений, подразделения министерств (ведомств), занимающиеся вопросами подготовки и повышения квалификации кадров на производстве.

8. Штатные преподаватели, мастера производственного обучения рабочих на производстве, руководящие, инспекторские и инженерные должности (до 15 сентября 1999 года), методические должности, деятельность которых связана с вопросами подготовки и повышения квалификации кадров.

9. Учебные заведения и учебные организации ДОСААФ и гражданской авиации.

9. Руководящий, командно-летный, командно-
инструкторский, инженерно-инструкторский, инструкторский, инженеры-методисты, инженеры-летчики-методисты (до 15 сентября 1999 года), преподавательский состав и мастера производственного обучения.

10. Общежития учреждений, предприятий и организаций, жилищно-эксплуатационные организации, молодежные жилищные комплексы, детские кинотеатры, театры юного зрителя, кукольные театры, культурно-просветительные учреждения и подразделения предприятий и организаций по работе с детьми и подростками.

10. Воспитатели, педагоги-организаторы, психологи, преподаватели, педагоги дополнительного образования, инструкторы и инструкторы-методисты, тренеры-преподаватели, специалисты по работе с детьми и подростками, заведующие детскими отделами, секторами.

11. Исправительно-трудовые колонии, воспитательно-трудовые колонии, следственные изоляторы и тюрьмы, лечебно-трудовые и воспитательно-трудовые профилактории, отделения бывших лагерей для военнопленных и интернированных, специальные учебно-трудовые учреждения.

11. Работа (служба) при наличии педагогического образования в должностях:
заместителя начальника по политико-воспитательной работе, старшего инструктора и инструктора по политико-воспитательной работе (до 15 сентября 1999 года), начальника отряда, старшего инспектора и инспектора по общеобразовательной работе, старшего инструктора-методиста, старшего инструктора и инструктора по политико-воспитательной работе с несовершеннолетними (до 15 сентября 1999 года), старшего инженера и инженера по производственно-техническому обучению (до 15 сентября 1999 года), старшего мастера и мастера производственного обучения, старшего инспектора, инспектора по охране и режиму, заведующего учебно-техническим кабинетом, психолога, переводчика.