"Қаржылық мониторинг органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінде (экономикалық тергеу қызметі) қызмет өткерудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігі төрағасының 2022 жылғы 6 қаңтардағы № 3 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігі Төрағасының 2022 жылғы 18 наурыздағы № 22 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 24 наурызда № 27191 болып тіркелді

      "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 48-бабының 2-тармағына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қаржылық мониторинг органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінде (экономикалық тергеу қызметі) қызмет өткерудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігі төрағасының 2022 жылғы 6 қаңтардағы № 3 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 26493 болып тіркелген) келесі өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген аттестаттауға жататын қызметкердің Қазақстан Республикасының заңнамасын білуін және логикалық ойлау қабілетін компьютерлік тестілеуден өткізудің қағидалары мен шарттарында:

      1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген қаржылық мониторинг органдарының экономикалық тергеу қызметі қызметкерлерінің кәсіби жарамдылығын айқындау бойынша нормативтер осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігінің Кадр жұмысы департаменті заңнамамен белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Қаржылық мониторинг агенттігінің интернет-ресурсында ресми жарияланған бірінші күннен кейін орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігінің аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржылық мониторинг агенттігінің
төрағасы
Ж. Элиманов

  Қазақстан Республикасының
Қаржылық мониторинг
агенттігінің төрағасы
2022 жылғы 18 наурыздағы
№ 22 Бұйрыққа
1 қосымшасы
  Қаржылық мониторинг
органдарының экономикалық
тергеу қызметінің аттестаттауға
жататын қызметкерлерінің
Қазақстан Республикасының
заңнамасын білуін және
логикалық ойлау қабілетін
компьютерлік тестілеуден
өткізудің қағидалары
мен шарттарына
1-қосымша

Тестілеу бағдарламасы

Тестілеу бағдарламасы

Лауазым санаттарының атауы

Лауазым санаттары


Нормативтік құқықтық актілердің атауы

Сұрақтар саны

Шекті мәні




Заңнаманы білуге арналған тест: 140 сұрақ (140 минут):

140


Қаржылық мониторинг агенттігінің орталық аппаратының (бұдан әрі - ОА) аппарат басшысы

B-FM-1,

 
1

1) Қазақстан Республикасының Конституциясы

15

әрбір нормативтік құқықтық актілер бойынша
70 %

ОА Департамент басшысы, кеңесші

B-FM-2,

ОА Департамент басшысының орынбасары

B-FM-3,

ОА Басқарма басшысы, көмекші

B- FM -4,

ОА Басқарма басшысының орынбасары

B- FM -5,

2) Қазақстан Республикасының "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңы;

15

Аумақтық органның (бұдан әрі - АО) басшысы

B- FMО-1,

АО басшысының орынбасары

B- FMО-2,

АО Басқарма басшысы

B- FMО-3,

3) Қазақстан Республикасының "Құқық қорғау қызметі туралы" Заңы;

10

 
АО Басқарма басшысының орынбасары, бөлім басшысы

B- FMО-4.

4) Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі;

10

5) Қазақстан Республикасының "Жедел-іздестіру қызметі туралы" Заңы;

10

6) Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік құпиялар туралы" Заңы;

5

7) Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі;

20

8) Қазақстан Республикасының Қылмыстық -процестік кодексі;

20

9) Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы кедендік реттеу туралы" кодексі;

10

10) Қазақстан Республикасының "Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық кодексі) кодексі;

10

11) Қазақстан Республикасының "Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы" Заңы;

10

12) Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсанда №153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидалары)

5

 
2

Заңнаманы білуге арналған тест: 110 сұрақ (110 минут):

110

әрбір нормативтік құқықтық актілер бойынша
70 %

ОА аса маңызды істер жөніндегі тергеушісі,
ОА аса маңызды iстер жөнiндегi жедел уәкiлі (анықтаушы), ОА бас криминалисі, ОА аға тергеушісі,
ОА аға жедел уәкілі (анықтаушы), ОА аға криминалисі

B-FM-6,

АО аса маңызды істер жөнiндегi тергеушісі,
АО аса маңызды iстер жөнiндегi жедел уәкiлі (анықтаушы), АО бас криминалисі,
АО аға тергеушісі
АО аға жедел уәкілі (анықтаушы), АО аға криминалисі

B-FMО-5,

1) Қазақстан Республикасының Конституциясы;

10

ОА тергеушісі, ОА жедел уәкілі (анықтаушы),
ОА криминалисі

B-FM-7.

 
АО тергеушісі, АО жедел уәкілі
(анықтаушы), АО анықтаушысы, АО криминалисі

B-FMО-6.

2) Қазақстан Республикасының "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңы;

10

3) Қазақстан Республикасының "Құқық қорғау қызметі туралы" Заңы;

10

4) Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі;

10

5) Қазақстан Республикасының "Жедел-іздестіру қызметі туралы" Заңы;

10

6) Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік құпиялар туралы" Заңы;

5

7) Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі;

10

8) Қазақстан Республикасының Қылмыстық-процестік кодексі;

10

9) Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасында кедендік реттеу туралы" кодексі;

10

10) Қазақстан Республикасының "Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" (Салық кодексі) кодексі;

10

11) Қазақстан Республикасының "Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы" Заңы;

10

12) Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидалары)

5

  Қазақстан Республикасының
Қаржылық мониторинг
агенттігінің төрағасы
2022 жылғы 18 наурыздағы
№ 22 Бұйрыққа
2 қосымшасы
  Қаржылық мониторинг
агенттігі төрағасының
2022 жылғы "6" қаңтардағы
№3 бұйрыққа
2 қосымша

Қаржылық мониторинг органдарының экономикалық тергеу қызметі қызметкерлерінің кәсіби жарамдылығын айқындау бойынша нормативтер

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Кәсіби жарамдылық келесіні қамтиды: дене шынықтыру және атыс дайындығы, ЭССЕ жазу және IQ анықтау тестілері.

      2. Қаржылық мониторинг органдарының экономикалық тергеу қызметі қызметкерлерінің кәсіби жарамдылығын айқындау жөніндегі нормативтерді орындау осы нормативтерге 1, 2 және 3-қосымшаларға сәйкес белгіленеді.

      3. Қызметкердің кәсіби жарамдылығын айқындау кезінде әрбір норматив бойынша жиынтық балдар ескеріледі.

2-тарау. IQ анықтауға тестілеу жүргізу және эссе жазу шарттары мен тәртібі

      4. IQ анықтау тестілеуі қысқа индикативті, іріктеу тестінің әдістемесіне негізделген және қызметкердің зияткерлік қабілеттерінің жалпы деңгейін диагностикалауға арналған.

      IQ анықтамасы келесі интеллект параметрлерінің психодиагностикасын қарастырады:

      1) жалпылау және талдау қабілеті;

      2) ойлаудың икемділігі;

      3) материалды қабылдау жылдамдығы мен дәлдігі;

      4) сауаттылық.

      IQ анықтау үшін тестілеу уақыты 20 минутты құрайды.

      Қызметкердің тестілеуден өтуі аттестаттау комиссиясы мүшелерінің қатысуымен компьютерде жүргізіледі.

      5. ЭССЕ – бұл композициялық тұтастық пен логикалық дәйектілікке ие шығармашылық туынды.

      ЭССЕ жазу кезінде қызметкер аталған тақырып бойынша мысалдармен толықтырылған жеке пікірін білдіреді.

      Эссенің мақсаты – қызметкердің таңдалған тақырыпты шығармашылықпен түсіну, қойылған мәселе бойынша өз пікірін және ойын білдіру, өз ұстанымын дәлелдеу қабілетін дамыту.

      ЭССЕ жазудың негізгі міндеттері:

      1) өз пікірін дәйекті және қисынды түрде жеткізе білу;

      2) тиісті тақырыпты дәлелдей білу;

      3) сыни ойлау дағдыларын көрсету;

      4) мәтіннің сауатты орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық жазылуын көрсету;

      5) сөздік қорының алуан түрлілігін көрсету.

      ЭССЕ жазу уақыты – 30 минут.

      Эссені қызметкер аттестаттау комиссиясы мүшелерінің қатысуымен компьютерде жазады.

  Қаржылық мониторинг
органдарының
экономикалық тергеу қызметі
қызметкерлерінің кәсіби
жарамдылығын айқындау
бойынша нормативтерге
1-қосымша

Қаржылық мониторинг органдарының экономикалық тергеу қызметі қызметкерлерінің дене шынықтыру және атыс даярлығын айқындау жөніндегі нормативтер

      Ерлер үшін

Жаттығудың атауы

Баға

Жас топтары

21-27

28-34

35-39

40-44

45-49

50 және одан жоғары

100 м (с) жүгіру

өте жақсы

13

14

15

16

17

18

жақсы

14

15

16

17

18

19

қанағаттанарлық

15

16

17

18

19

21

Жатқан қалпында қолды созу және бүгу (рет саны)

өте жақсы

35

33

30

27

25

20

жақсы

33

30

27

25

22

18

қанағаттанарлық

30

27

25

22

20

15

Тартылу (рет саны)

өте жақсы

15

13

11

9

7

5

жақсы

13

11

9

7

5

4

қанағаттанарлық

11

9

7

5

4

3

      Әйелдер үшін

Жаттығудың атауы

Баға

Жас топтары

21-26

27-30

31-35

36-45

45 және одан жоғары

60 м (с) жүгіру

өте жақсы

12

14

16

18

22

жақсы

13

15

17

19

24

қанағаттанарлық

14

16

18

20

26

Арқасында жатқан қалыптан денені көтеру (рет саны)

өте жақсы

30

28

25

22

20

жақсы

28

25

22

20

18

қанағаттанарлық

25

22

20

18

16

Жатқан қалпында қолды созу және бүгу (рет саны)

өте жақсы

20

18

15

13

10

жақсы

18

15

13

10

8

қанағаттанарлық

15

13

10

8

6

      Ескертпе:

      1. Дене шынықтыру дайындығы бойынша жаттығуларды орындау шарттары келесі тәртіпте:

      1) 100 метрге жүгіру стадионның жүгіру жолында немесе кез келген тегіс жерде жүргізіледі;

      2) Денесін түзу ұстаған бойда қолды бүгу және жазу жатып тірелу қалпында орындалады, ерлер үшін – қолды кеудемен жерге тигенге дейін бүгу қажет.

      2. Әйелдерге бұл жаттығуды тізеден орындауға рұқсат етіледі.

      3. Биік белтемірге тартылу бастапқы қалпынан жоғарыдан ұстап ілінген бойда, аяғын еденге (жерге) тигізбей орындалады. Иек тұсы белтемірден өткен кезде жаттығу орындалған болып есептеледі. Ерлер үшін ілінген қалыпта 5 секундтан артық демалуға (тоқтауға) және тартылуды шайқалудан бастауға рұқсат етілмейді.

      4. Әйелдер үшін денені көтеру арқада жатқан қалпынан орындалады, аяқ тізеге қарай 90 градус бұрышта бүгілген, қол иықта, аяқтық бас жағы серіктеспен ұсталады.

      Егер жаттығу дұрыс орындалмаса, үш реттен артық емес жағдайда "есептелмейді" командасы беріледі, содан кейін тестіленуші жаттығуды орындаудан босатылады.

      5. Ату (ерлер) келесі тәртіпте жүзеге асырылады:

      1) мақсаты: 75х75 қалқанға, атушының көз деңгейінде орнатылған шеңберлері бар нысана (50х50) ;

      2) мақсатқа дейінгі қашықтық: 15 метр;

      3) оқ-дәрілердің саны: 6 (3 сынамалы, 3 есепке алынатын);

      4) атуға арналған қалып: тұрған бойда қолмен (екі қолды қолдануға болады);

      5) ату уақыты: шектелмеген.

      6. Бағалау көрсеткіштері: нысанаға 3 (үш) рет тигізу – "өте жақсы", 2 (екі) рет тигізу – "жақсы", 1 (бір) тигізу – "қанағаттанарлық".

      7. Баға атудың (сынамалы, есепке алынатын) үздік нәтижелері бойынша қойылады.

  Қаржылық мониторинг
органдарының
экономикалық тергеу қызметі
қызметкерлерінің кәсіби
жарамдылығын айқындау
бойынша нормативтерге
2-қосымша

Эссені бағалау парағы _____________________ (қызметкердің лауазымы) _____________________ (Аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі)

      Эссе тақырыбы:______________________________________________________

Емтихан қабылдаушының аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тегі

Сауат-тылық және білім терең-дігі. Бейін-дік білім деңгейі

Талдау, дәлелдеу және дәлелдеу негізі. Мәселені шешу бойынша идеяларды синтездеу.

Кейс бойынша дәлелді шешім шығару

Ойлау қабілетінің ерекшелігі. Мәселені шешудің балама және түпнұсқа жолдары.

Жалпы балл

Қолы

____________________
____________________
Емтихан қабылдаушының аты, әкесінің аты, тегі
Емтихан қабылдаушының лауазымы







____________________
____________________
Емтихан қабылдаушының аты, әкесінің аты, тегі
Емтихан қабылдаушының лауазымы







____________________
____________________
Емтихан қабылдаушының аты, әкесінің аты, тегі
Емтихан қабылдаушының лауазымы







Қорытынды баға:

20-дан __

  Қаржылық мониторинг
органдарының
экономикалық тергеу қызметі
қызметкерлерінің кәсіби
жарамдылығын айқындау
бойынша нормативтерге
3-қосымша

      IQ тестілеуден өту мәндерінің нәтижелері

Түрі

Дұрыс жауаптар проценті

Балдары

IQ- тест
(0-ден 50 балға дейін)

60%-тен бастап
(30-дан 50-ге дейін)

15

50%-тен бастап
(20-дан 29-ға дейін)

13

38%-тен бастап
(15-тен 19-ға дейін)

11

28%-тен бастап
(7-ден 14-ке дейін)

7


12%-тен бастап
(0-ден 6-ға дейін)

3

      ЭССЕ жазуды бағалау критерийлері.

Бағалау критерийлері

Балл

Балдың мәні

 
Сауаттылық және білім тереңдігі. Бейіндік білім деңгейі.

1 балл

Тапсырманың негізгі компоненттерін дұрыс немесе мүлде түсінбеу. Көптеген грамматикалық қателер орын алған.

2 балл

Мәселені нашар, үстірт түсіну. Іс толық ашылмаған. Көптеген грамматикалық қателер орын алған.

3 балл

Кейс проблематикасының ерекшеліктері мен бағытын орташа түсіну. Кәсіби саладағы білімді аракідік қолдану. Мәтінде эпизодтық грамматикалық қателер бар.

4 балл

Кейс проблематикасының ерекшеліктері мен бағытын жақсы түсіну. Кәсіби саладағы білімді орынды пайдалану. Шамалы грамматикалық қателер мен түзетулер бар.

5 балл

Ұсынылған ақпаратты түсінудің жоғары деңгейі. Шешім қабылдау зерттелген ақпаратты байыпты талдауға негізделген. Кәсіби саладағы білімді мұқият пайдалану. Білімі мен дағдылары білімнің басқа салаларынан біріктіріледі. Грамматикалық қателер жоқ немесе олар маңызды емес.

Талдау, аргумент келтіру және дәлелдеу негізі. Мәселені шешу бойынша идеяларды синтездеу.

1 балл

Дәлел жоқ, эссе мазмұны ұсынылған тақырыпқа сәйкес келмейді. Стильдің аса әлсіздігі сөйлемдердің нашар тұжырымдалуы және/немесе логикалық құрылымның болмауы идеяның түсініксіздігіне алып келген.

2 балл

Аргументтер үстірт немесе маңыздылығы жоқ. Ұсынылған тақырып\мәселеге фокус реттелмеген. Ситуацияны шашыраңқы және тұтас емес түрде көреді. Мәтін түсініксіз, идея әлсін-әлсін байқалады, бірақ стильдің әлсіздігі, сөйлемдердің әлсіз не түсініксіз құрылуына байланысты оған еру немесе түсіну қиын.

3 балл

Кейбір дәлелдерді ұсынады. Ұсынылған тақырыптан ауытқыған. Ситуацияны шашыраңқы көреді, алайда айқын тенденциялар мен проблемаларды анықтай алады.

4 балл

Аргументті дәлелдер базасы бар, алайда азды-көпті ескертулер кездеседі. Ұсынылған тақырып/ мәселеге фокусты сақтай біледі. Жағдайды толық көру және себеп-салдарлық байланыстарды орнату, шашыраңқы ақпаратты салыстыру және себеп-салдарлық байланыстарды орнату, проблеманың айқын емес өзара байланысын анықтау қабілетін байқатады.

5 балл

Аргументті дәлелдер базасы бар. Сыни талдау мен дәлелдемелер базасы келтірілген. Ұсынылған тақырыбына/ мәселеге деген нақты фокус сақталған. Ситуацияны толық көру, шашыраңқы ақпаратты жүйелі түрде салыстыру және себеп-салдарлық байланыстарды орнату, проблеманың айқын емес қатынастарын анықтау қабілетін байқатады.

 
Кейстің дәлелді шешімі

1 балл

Стильдің өте әлсіздігі, сөйлемдердің нашар тұжырымдалуы және/немесе логикалық құрылымның болмауы салдарынан идея түсініксіз.

2 балл

Мәтін түсініксіз, идея байқалады, бірақ әлсіз стильге, әлсіз немесе түсініксіз сөйлемге, құрылымға байланысты оны ұстану немесе түсіну қиын.

3 балл

Мәтін көп жағдайда түсінікті, бірақ стильдің әлсіздігі, тұжырымдаудың, сөйлемдер мен құрылымдардың әлсіздігі немесе күрделілігі салдарынан идеяны ұстану немесе түсіну қиын.

4 балл

Идеялардың тұтастығы сақталған. Мәтін қарапайым және айқын. Ақпарат оңай қабылданады және нәтижелердің өзіндік ерекшелігін бағалауға мүмкіндік береді.

5 балл

Идеялардың ерекше тұтастығы. Мәтін өте қарапайым және айқын. Идеялар өте айқын тұжырымдалған, ақпарат оңай қабылданады және нәтижелердің өзіндік ерекшелігін бағалауға мүмкіндік береді.


О внесении изменений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу от 6 января 2022 года № 3 "О некоторых вопросах прохождения службы в оперативно-следственных подразделениях органов по финансовому мониторингу (служба экономических расследований)"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу от 18 марта 2022 года № 22. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 марта 2022 года № 27191

      В соответствии с пунктом 2 статьи 48 Закона Республики Казахстан "О правоохранительной службе" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу от 6 января 2022 года № 3 "О некоторых вопросах прохождения службы в оперативно-следственных подразделениях органов по финансовому мониторингу" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 26493) следующие изменения:

      в Правилах и условиях прохождения компьютерного тестирования сотрудника, подлежащего аттестации, на знание законодательства Республики Казахстан и логическое мышление, утвержденные указанным приказом:

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      Нормативы по определению профессиональной пригодности сотрудников службы экономических расследований органов по финансовому мониторингу, утвержденные указанным приказом, изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту кадровой работы Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу после дня его первого официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на руководителя аппарата Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан
по финансовому мониторингу
Ж. Элиманов

  Приложение 1 к приказу
Председатель Агентства
Республики Казахстан
по финансовому мониторингу
от 18 марта 2022 года № 22
  Приложение 1
к Правилам и условиям
прохождения компьютерного
тестирования сотрудника,
подлежащего аттестации,
на знание законодательства
Республики Казахстан
и логическое мышление
сотрудников службы
экономических расследований
органов по финансовому
мониторингу

Программа тестирования

Программа тестирования

Наименование категории должностей

Категория должностей


Наименование нормативных правовых актов

Количество вопросов

Пороговое значение




Тест на знание законодательства: 140 вопросов (140 минут):

140


Руководитель аппарата центрального аппарата Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу (далее - ЦА)

B-FM-1,

1

1) Конституция Республики Казахстан;

15

70 % по каждому нормативному правовому акту

Руководитель департамента, советник ЦА

B-FM-2,

Заместитель руководителя департамента

B-FM-3,

Руководитель управления, помощник ЦА

B- FM -4,

Заместитель руководителя управления ЦА

B- FM -5,



Руководитель территориального органа (далее - ТО)

B- FMО-1,

2) Закон Республики Казахстан
"О противодействии коррупции";

15

Заместитель руководителя ТО

B- FMО-2,

Руководитель управления ТО

B- FMО-3,

3) Закон Республики Казахстан
"О правоохранительной службе";

10

Заместитель руководителя управления, руководитель отдела ТО

B- FMО-4.

4) Административный процедурно-процессуальный кодекс Республики Казахстан;

10

5) Закон Республики Казахстан
"Об оперативно-розыскной деятельности";

10

6) Закон Республики Казахстан
"О государственных секретах";

5

7) Уголовный кодекс Республики Казахстан;

20

8) Уголовно-процессуальный кодекс Республики Казахстан;

20

9) Кодекс Республики Казахстан "О таможенном регулировании в Республике Казахстан";

10

10) Кодекс Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс);

10

11) Закон Республики Казахстан "О противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма";

10

12) Этический кодекс государственных служащих Республики Казахстан (Правил служебной этики государственных служащих), утвержденный Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 153

5

2

Тест на знание законодательства: 110 вопросов (110 минут):

110

70 % по каждому нормативному правовому акту

Следователь по особо важным делам ЦА
Оперуполномоченный (дознаватель) по особо важным делам ЦА, главный криминалист ЦА,
Старший следователь ЦА
Старший оперуполномоченный (дознаватель) ЦА,
Старший криминалист ЦА

B-FM-6,

Следователь по особо важным делам ТО
Оперуполномоченный (дознаватель) по особо важным делам ТО, Главный криминалист ТО,
Старший следователь ТО,
Старший оперуполномоченный (дознаватель) ТО,
Старший криминалист ТО

B-FMО-5,

1) Конституция Республики Казахстан;

10

Следователь ЦА,
Оперуполномоченный (дознаватель) ЦА,
Криминалист ЦА

B-FM-7.

Следователь ТО,
Оперуполномоченный (дознаватель) ТО,
Дознаватель ТО, Криминалист ТО

B-FMО-6.

2) Закон Республики Казахстан
"О противодействии коррупции";

10

3) Закон Республики Казахстан
"О правоохранительной службе";

10

4) Административный процедурно-процессуальный кодекс Республики Казахстан;

10

5) Закон Республики Казахстан
"Об оперативно-розыскной деятельности";

10

6) Закон Республики Казахстан
"О государственных секретах";

5

7) Уголовный кодекс Республики Казахстан;

10

8) Уголовно-процессуальный кодекс Республики Казахстан;

10

9) Кодекс Республики Казахстан "О таможенном регулировании в Республике Казахстан";

10

10) Кодекс Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс);

10

11) Закон Республики Казахстан "О противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма";

10

12) Этический кодекс государственных служащих Республики Казахстан (Правил служебной этики государственных служащих), утвержденный Указом Президента Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 153.

5

  Приложение 2 к приказу
Председатель Агентства
Республики Казахстан
по финансовому мониторингу
от 18 марта 2022 года № 22
  Приложение 2
к приказу Председателя
Республики Казахстан
по финансовому мониторингу
от 6 января 2022 года №3

Нормативы по определению профессиональной пригодности сотрудников службы экономических расследований органов по финансовому мониторингу

Глава 1. Общие положения

      1. Профессиональная пригодность включает в себя: физическую и огневую подготовку, написание ЭССЕ и тестирование на определение IQ.

      2. Выполнение нормативов по определению профессиональной пригодности сотрудников службы экономических расследований органов по финансовому мониторингу устанавливаются, согласно приложениям 1, 2 и 3 к настоящим Нормативам.

      3. При определении профессиональной пригодности сотрудника учитываются суммарные баллы по каждому нормативу.

Глава 2. Условия и порядок проведения тестирования на определение IQ и написания эссе.

      4. Тестирование на определение IQ основано на методике краткого ориентировочного, отборочного теста и предназначен для диагностики общего уровня интеллектуальных способностей сотрудника.

      Определение IQ предусматривает психодиагностику следующих параметров интеллекта:

      1) способность к обобщению и анализу;

      2) гибкость мышления;

      3) скорость и точность восприятия материала;

      4) грамотность.

      Время тестирования на определение IQ составляет 20 минут.

      Прохождение тестирования сотрудником производится на компьютере в присутствии членов аттестационной комиссий.

      5. ЭССЕ это творческое сочинение, имеющее композиционную цельность и логическую последовательность.

      При написании ЭССЕ сотрудник выражает личное мнение по данной тематике, дополненное примерами.

      Целью ЭССЕ является развитие умения сотрудника творчески осмысливать выбранную тему, выражать свое мнение и суждение по поставленной проблеме, аргументируя свою позицию.

      Основными задачами написания ЭССЕ являются:

      1) умение последовательно и логически верно передавать собственное суждение;

      2) умение аргументировать соответствующую тему;

      3) показать навыки критического мышления;

      4) показать грамотное орфографическое, пунктуационное, стилистическое написание текста;

      5) показать разнообразие словарного запаса.

      Время для написания ЭССЕ составляет 30 минут.

      ЭССЕ пишется сотрудником на компьютере в присутствии членов аттестационной комиссий.

  Приложение 1
к Нормативам по определению
профессиональной пригодности
сотрудников службы
экономических расследований
органов по финансовому
мониторингу

Нормативы по определению физической и огневой подготовки сотрудников службы экономических расследований органов по финансовому мониторингу

      Для мужчин

Наименование упражнения

Оценка

Возрастные группы

21-27

28-34

35-39

40-44

45-49

50 и старше

Бег 100 м (с)

отлично

13

14

15

16

17

18

хорошо

14

15

16

17

18

19

удовлетворительно

15

16

17

18

19

21

Сгибание и разгибание рук в упоре лежа (количество раз)

отлично

35

33

30

27

25

20

хорошо

33

30

27

25

22

18

удовлетворительно

30

27

25

22

20

15

Подтягивание (количество раз)

отлично

15

13

11

9

7

5

хорошо

13

11

9

7

5

4

удовлетворительно

11

9

7

5

4

3

Для женщин

Наименование упражнения

Оценка

Возрастные группы

21-26

27-30

31-35

36-45

45 и старше

Бег 60 м (с)

отлично

12

14

16

18

22

хорошо

13

15

17

19

24

удовлетворительно

14

16

18

20

26

Подъем туловища из положения лежа на спине (количество раз)

отлично

30

28

25

22

20

хорошо

28

25

22

20

18

удовлетворительно

25

22

20

18

16

Сгибание и разгибание рук в упоре лежа (количество раз)

отлично

20

18

15

13

10

хорошо

18

15

13

10

8

удовлетворительно

15

13

10

8

6

      Примечание:

      1. Условия выполнения упражнений по физической подготовке в следующем порядке:

      1) бег на 100 метров проводится на беговой дорожке стадиона или на любой ровной местности;

      2) сгибание и разгибание рук выполняется в упоре лежа – тело прямое, руки сгибать до касания грудью пола – для мужчин.

      2. Для женщин допускается выполнение данного упражнения с колен.

      3. Подтягивание на высокой перекладине выполняется из исходного положения на вис хватом сверху, не касаясь ногами пола (земли). Упражнение считается выполненным при пересечении подбородка грифа перекладины. Не разрешается отдыхать (останавливаться) в положении виса более 5 секунд и начинать подтягивание с раскачивания – для мужчин. 

      4. Подъем туловища выполняется из положения, лежа на спине, ноги согнуты в коленях под углом 90 градусов, кисти рук на плечах, стопы удерживаются партнером – для женщин.

      При неправильном выполнении упражнения дается команда "не считать" не более трех раз, после чего, тестируемый снимается с выполнения упражнения.

      5. Стрельба (мужчины) осуществляется в следующем порядке:

      1) цель: мишень с кругами (50х50) установленная на щите 75х75, на уровне глаз стреляющего;

      2) дальность до цели: 15 метров;

      3) количество боеприпасов: 6 (3 пробных, 3 зачетных);

      4) положение для стрельбы: стоя с руки (допускается с двух рук);

      5) время на стрельбу: не ограничено.

      6. Оценочные показатели: 3 (три) попадания в мишень – "отлично", 2 (два) попадания – "хорошо" и 1 (одно) попадание – "удовлетворительно".

      7. Оценка выставляется по лучшим результатам стрельб (пробных или зачетных).

  Приложение 2
к Нормативам по определению
профессиональной пригодности
сотрудников службы
экономических расследований
органов по финансовому
мониторингу

Лист оценки эссе _____________________ (должность сотрудника)
____________________ (Фамилия имя и отчество (при наличии))

      Тема эссе:____________________________________________________________

Фамилия имя и отчество (при наличии) экзаменатора

Грамотность и глубина знаний. Уровень профильных знаний.

Аналитика, аргументация и доказательная база. Синтез идей по решению проблемы.

Аргументационное решение кейса

Нестандартность мышления. Альтернативные и оригинальные пути решения задачи.

Общий балл

Подпись

____________________
____________________
Фамилия имя и отчество экзаменатора
Должность экзаменатора







____________________
____________________
Фамилия имя и отчество экзаменатора
Должность экзаменатора







____________________
____________________
Фамилия имя и отчество экзаменатора
Должность экзаменатора







Итоговая оценка:

__ из 20

  Приложение 3
к Нормативам по определению
профессиональной пригодности
сотрудников службы
экономических расследований
органов по финансовому
мониторингу

      Результаты значения прохождения IQ тестирований.

Вид

Процент правильных ответов

Баллы

IQ- тест
(от 0 до 50 баллов)

От 60% (0т 30 до 50)

15

От 50% (от 20 до 29)

13

От 38% (от 15 до 19)

11

От 28 % (от 7 до 14)

7


От 12% (от 0 до 6)

3

      Критерии оценки написания ЭССЕ.

Критерии оценки

Балл

Расшифровка балла

 
Грамотность и глубина знаний. Уровень профильных знаний.

1 балл

Неправильное понимание или отсутствие центральных компонентов задания. Многочисленные грамматическое ошибки.

2 балла

Плохое, поверхностное понимание проблемы. Кейс раскрытие в полной мере. Многочисленные грамматическое ошибки.

3 балла

Среднее понимание особенностей и направленности проблематики кейса. Эпизодическое использование знаний из профессиональной области. Встречаются эпизодические грамматические ошибки по всему тексту.

4 балла

Хорошее понимание особенностей и направленности проблематики кейса. Уместное использование знаний из профессиональной области. Небольшие грамматические ошибки и помарки.

5 баллов

Высокий уровень понимания предложенной информации. Принятие решения основано на взвешенном анализе изученной информации. Отличное обстоятельное использовании знаний из профессиональной области. Интегрируются знания и навыки из других областей знаний. Грамматических ошибок нет либо они незначительны.

Аналитика, аргументация и доказательная база. Синтез идей по решению проблемы.

1 балл

Нет аргументации, содержание эссе не соответствует предложенной теме.

2 балла

Поверхностная или нерелевантная аргументация. Нет фокуса на предложенной теме\проблеме. Ситуацию видит разрозненно, фрагментировано.

3 балла

Предлагает некоторые аргументы. Фокус на предлагаемой теме сдвинут. Ситуацию видит разрозненно, может выявить очевидные тенденции и проблемы.

4 балла

Аргументированная доказательная база, но с небольшими замечаниями. Сохраняет четкий фокус на предлагаемой теме\проблемы. Демонстрирует способность целостно видеть ситуацию и устанавливать следственно-причинные связи, сопоставлять разрозненную информацию и устанавливать причинно-следственные связи, выявлять неочевидные взаимосвязи проблемы.

5 баллов

Аргументированная доказательная база. Представлен критический анализ и доказательная база. Черский фокус на предлагаемой проблемы теме\проблеме. Демонстрирует способность целостно видеть ситуацию, системно сопоставлять разрозненную информацию и устанавливать причинно-следственную связи, выявлять неочевидные взаимосвязи проблемы.

Аргументационное решение кейса

1 балл

Идея непонятна, за-за крайнего слабого стиля, плохой формулировки предложений и\или отсутствия логической структуры

2 балла

Текст не понятен, идея прослеживается, но ей трудно следовать или понимать из-за слабого стиля, слабой или неясной формулировки предложений, структуры.

3 балла

Текст в большинстве случаев понятен, но идее трудно следовать или понимать из-за слабого стиля. Слабой или сложной формулировки, предложений, структуры.

4 балла

Сохранена целостность идей. Текст простой и ясный. Информация воспринимается легко и дает возможность оценить оригинальность полученных результатов.

5 баллов

Исключительная целостность идей. Текст предельно простой и ясный. Идеи сформулированы очень четки, информация восприниматься легко и дет возможность оценить оригинальность полученных результатов.