"Шетелдіктер асырап алған Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінде есепке қою және Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерінің бақылауды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 3 сәуірдегі № 11-1-2/130 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің м.а. 2022 жылғы 27 қыркүйектегі № 11-1-4/497 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 30 қыркүйекте № 29951 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Шетелдіктер асырап алған Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінде есепке қою және Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемелерінің бақылауды жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 3 сәуірдегі № 11-1-2/130 бұйрығында (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11240 болып тіркелген):

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 3-тармағының 2) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 25 сәуірдегі № 240 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Консулдық жарғысының 53-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 30 наурыздағы № 380 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды асырап алуға беру Қағидаларының 41-тармағына сәйкес және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      Жоғарыда аталған бұйрықпен бекітілген Шетелдіктер асырап алған Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінде есепке қою және Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемелерінің бақылауды жүзеге асыру қағидаларында:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Балаларды есепке қою үшiн асырап алушылар, не болмаса олардың сенім білдірген адамдары (бұдан әрі - өтініш беруші), Министрлікке мынадай құжаттар ұсынады:

      1) осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысанда толтырылған балаларды есепке қою туралы өтiнiштің екі данасы;

      2) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысанда толтырылған балаларды есепке алудың жеке карточкасының екі данасы;

      3) шетелдіктердің асырауына берілген балаға – Қазақстан Республикасының азаматына (бұдан әрі – бала) берілген Қазақстан Республикасының азаматы паспортының түпнұсқасы;

      4) Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары берген Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге баланың тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешім (салыстырып-тексеру үшін);

      5) баланы асырап алушылардың жеке басын куәландыратын құжаттары (жеке басын сәйкестендіру және салыстырып-тексеру үшін);

      6) баланың 3,5 х 4,5 сантиметр көлеміндегі түрлі-түсті екі фотосуретi;

      7) баланың туу туралы куәлiгi (салыстырып-тексеру үшін);

      8) шетелдіктердің баланы асырап алуы туралы өтінішін қанағаттандыру туралы сотпен куәландырылған сот шешімі (салыстырып-тексеру үшін).

      "Шетелдіктерге асырап алуға берілген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды (қыздарды) есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі осы Қағидалардың 2-1 қосымшасында қамтылған.

      Балаларды есепке қою осы Қағидалардың 2-тармағында көрсетілген құжаттар ұсынылған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде жүргізіледі.";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Өтініш беруші осы Қағидалардың 2-тармағында көрсетілген құжаттардың толық топтамасын ұсынған жағдайда Министрліктің жауапты құрылымдық бөлімшесінің қызметкері өтінішті қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады. Осы Қағидалардың 2-тармағының 3), 4), 5), 7), 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелері істі қалыптастыру үшін екі данада жасалады.

      Осы Қағидалардың 2-тармағының 4), 5), 7), 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттар өтініш берушіге қайтарылады.

      Өтініштің қағаз жеткізгіште қабылданғанының расталуы, оның қабылданған күні, қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) және құжаттар топтамасын қабылдаған уақыттың көрсетілуімен Министрліктің кеңсесінде тіркелгені туралы оның көшірмесіндегі белгі болып табылады.

      Министрліктің жауапты құрылымдық бөлімшесінің қызметкері құжаттарды тапсырған күннен бастап, бес жұмыс күннің ішінде қабылданған құжаттарды осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігін тексереді және балаларды есепке қоюды жүзеге асырады немесе өтініш берушіге мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартады.

      Есепке қойылғаннан кейін осы Қағидалардың 2-тармағының 3) тармақшасында көрсетілген құжат өтініш берушіге кері қайтарылады.

      Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту негізі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға екі күнтізбелік күн ішінде мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының алдын ала шешім бойынша позициясын білдіруіне мүмкіндік беру үшін өткізілетін тыңдаудың уақыты, күні мен орны туралы хабарлайды.

      Тыңдау туралы хабарлама мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде үш жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабардар етілген күннен бастап екі жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші шетелдіктерге асырап алуға берілген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды есепке қоюды жүзеге асырады не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартады.";

      4-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4-1. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар Тізбесінің 9-тармағында көрсетілген негіздер бойынша жүзеге асырылады.";

      6-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-1. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы Заң) 5-бабы 2-тармағы 11) тармақшасына сәйкес Министрлік мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз етеді.";

      6-2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6-2. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі шағымның қаралуын жоғары тұрған әкімшілік орган, лауазымды адам, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Бұл ретте шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалып отырған көрсетілетін қызметті беруші, лауазымды адам, егер үш жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім не өзге де әкімшілік әрекет қабылдаса, шағымды шағым қарайтын органға жібермеуге құқылы.

      Көрсетілетін қызметті алушыдан көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен шағым Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы Заңның 25-бабы 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілетін қызметті алушыдан шағымды қарайтын органның атына келіп түскен шағым тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, сотқа Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 91-бабының 5-тармағына сәйкес сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін жүгінуге жол беріледі.";

      мынадай мазмұндағы 6-3-тармағымен толықтырылсын:

      "6-3. Министрлік осы бұйрыққа өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Бірыңғай байланыс орталығына жолдайды.";

      9-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Бақылау балалардың "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі, "Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы" Қазақстан Республикасының Заңында және Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарында белгіленген құқықтарының сақталуын анықтау мақсатында жүзеге асырылады.";

      Шетелдіктер асырап алған Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінде есепке қою және Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерінің бақылауды жүзеге асыру Қағидаларына 1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      Шетелдіктер асырап алған Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінде есепке қою және Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерінің бақылауды жүзеге асыру Қағидаларына 2-1-қосымшада:

      тақырып мынадай редакцияда жазылсын:

      "Шетелдіктерге асырап алуға берілген Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын балаларды (қыздарды) есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі";

      реттік нөмірі 7-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен, сағат 09.00-дан 17.30-ға дейін жүзеге асырылады.
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз, кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызметті көрсету орнының мекенжайы Министрліктің интернет-ресурсында орналастырылған www.gov.kz.

  ";

      реттік нөмірі 8-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтер тізбесі

1) балаларды есепке қою туралы өтiнiштің толтырылған екі данасы;
2) балаларды есепке қою жеке карточкасының толтырылған екі данасы;
3) шетелдіктердің асырауына берілген балаға - Қазақстан Республикасының азаматына (бұдан әрі – бала) берілген Қазақстан Республикасының азаматы паспортының түпнұсқасы;
4) Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары берген Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге баланың тұрақты тұру үшін шығуға арналған құжаттарды ресімдеу туралы шешім (салыстырып-тексеру үшін);
5) баланы асырап алушылардың жеке басын куәландыратын құжаттары (жеке басын сәйкестендіру және салыстырып-тексеру үшін);
6) баланың 3,5 х 4,5 сантиметр көлеміндегі түрлі-түсті екі фотосуретi;
7) баланың туу туралы куәлiгi (салыстырып-тексеру үшін);
8) шетелдіктердің баланы асырап алуы туралы өтінішін қанағаттандыру туралы соттың куәландырған сот шешімі (салыстырып-тексеру үшін).

  ";

      реттік нөмірі 9-жол мынадай редакцияда жазылсын:

      "

9

Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартудың Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздері

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің белгілі болуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған деректердің және мәліметтердің осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін, "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес берілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге келісімнің болмауы.

  ".

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Цифрландыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрінің орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің міндетін атқарушы
А. Турсунов
     
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрлігі
     
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Стратегиялық жоспарлау және
реформалар агенттігі
Ұлттық статистика бюросы
     
      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасы
Ұлттық қауіпсіздік комитеті
     
      "КЕЛІСІЛДІ"
      Қазақстан Республикасы
Цифрлық даму, инновациялар
және аэроғарыш өнеркәсібі
министрлігі

  Шетелдіктер асырап алған
Қазақстан Республикасының
азаматтары болып табылатын
балаларды
Қазақстан Республикасының
Сыртқы істер министрлігінде
есепке қою және
Қазақстан Республикасының
шетелдегі мекемелерінің
бақылауды жүзеге асыру
қағидаларына
1-қосымша
Нысан
Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрлігіне
азамат/ша (тегі, аты, әкесінің
аты (бар болған жағдайда),
азаматтығы)
___________________________
___________________________
мекенжайы және телефон
нөмірі:_____________________
___________________________

Баланы есепке қою туралы өтiнiш

      20__ жылғы "___" _______________ №___________________ __________________

      сот шешімінің негiзiнде менiң ұлымды/қызымды Қазақстан Республикасының

      азаматын/шасын есепке алуыңызды сұраймын.

      Бала туралы мәлiметтер (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), туған күні

      мен жерi):_____________________________________ паспорт № ________________

      берген мекеме __________ берілген күні - қолданылу мерзімі

      ______________________, _______________________ мекенжайы бойынша

      Қазақстан Республикасында тұратын ________________________________________

      кіруге және тұруға рұқсаты бар.

      Қазақстан Республикасында баланың келесі жақын туыстары тұратынын хабарлаймын

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) және

      мекенжайы):_______________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мен асырап алған

      бала_______________________ кәмелеттiк жасқа толғанға дейiн (18 жас)

      Қазақстан Республикасының азаматтығын сақтайтындығы және консулдық лауазымды

      адам баланың тұрмыс жағдайы мен тәрбиесiнiң сәйкестiгiн тексеру мақсатында баланы

      асырап алушыларға кез келген уақытта баруға құқығы бар екендiгi маған белгiлi.

      __________________________ тұрғылықты жері өзгерген жағдайда, кетерден 10 (он)

      жұмыс күн бұрын:________________________ мекенжайында орналасқан

      Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемесiне хабарлаймын. "Дербес деректер

      және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес,

      мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес

      деректеріме қол жеткізуге келісімімді беремін.

      20___ жылғы "___" ____________ _____________________

      (өтiнiш берушiнің қолы)

О внесении изменений и дополнения в приказ исполняющего обязанности Министра иностранных дел Республики Казахстан от 3 апреля 2015 года № 11-1-2/130 "Об утверждении Правил постановки на учет в Министерстве иностранных дел Республики Казахстан и осуществления загранучреждениями Республики Казахстан контроля за детьми, являющимися гражданами Республики Казахстан, переданными на усыновление иностранцам"

Приказ и.о. Министра иностранных дел Республики Казахстан от 27 сентября 2022 года № 11-1-4/497. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 сентября 2022 года № 29951

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. В приказе исполняющего обязанности Министра иностранных дел Республики Казахстан от 3 апреля 2015 года № 11-1-2/130 "Об утверждении Правил постановки на учет в Министерстве иностранных дел Республики Казахстан и осуществления загранучреждениями Республики Казахстан контроля за детьми, являющимися гражданами Республики Казахстан, переданными на усыновление иностранцам" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11240):

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике", пунктом 53 Консульского устава Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 25 апреля 2016 года № 240, пунктом 41 Правил передачи детей, являющихся гражданами Республики Казахстан, на усыновление, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 марта 2012 года № 380, и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      в Правилах постановки на учет в Министерстве иностранных дел Республики Казахстан и осуществления загранучреждениями Республики Казахстан контроля за детьми, являющимися гражданами Республики Казахстан, переданными на усыновление иностранцам, утвержденных указанным приказом:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Для постановки детей на учет усыновителями либо их доверенными лицами (далее – заявитель) предоставляются в Министерство следующие документы:

      1) заявление о постановке на учет детей, по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам, в двух экземплярах;

      2) персональная карточка учета детей, заполненная по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, в двух экземплярах;

      3) оригинал паспорта гражданина Республики Казахстан (далее – паспорт), выданный ребенку – гражданину Республики Казахстан, переданному на усыновление иностранцам (далее – ребенок);

      4) решение об оформлении документов на выезд ребенка за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства, выданное органами внутренних дел Республики Казахстан (для сверки);

      5) документы, удостоверяющие личность усыновителей (для идентификации личности и сверки);

      6) две цветные фотографии ребенка размером 3,5 х 4,5 сантиметров;

      7) свидетельство о рождении ребенка (для сверки);

      8) решение суда об удовлетворении заявления иностранцев об усыновлении, заверенное судом (для сверки).

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Постановка на учет детей, являющихся гражданами Республики Казахстан, переданных на усыновление (удочерение) иностранцам" (далее – государственная услуга), включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги, приведен в приложении 2-1 к настоящим Правилам.

      Постановка на учет детей производится в течение пяти рабочих дней со дня подачи документов, указанных в пункте 2 настоящих Правил.";

      пункт 4 и 4-1 изложить в следующей редакции:

      "4. В случае предоставления заявителем полного пакета документов, указанных в пункте 2 настоящих Правил, сотрудник ответственного структурного подразделения Министерства осуществляет прием и регистрацию заявления. Документы, указанные в подпунктах 3), 4), 5), 7), 8) пункта 2 настоящих Правил, копируются в двух экземплярах для формирования дела.

      Документы, указанные в подпунктах 4), 5), 7), 8) пункта 2 настоящих Правил, возвращаются заявителю.

      Подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии Министерства с указанием даты его получения, фамилии, имени и отчества (при его наличии) принимавшего лица и времени приема пакета документов.

      Сотрудник ответственного структурного подразделения Министерства в течение пяти рабочих дней со дня сдачи документов проверяет полученные документы на соответствие требованиям настоящих Правил и производит постановку детей на учет.

      После постановки на учет документ, указанный в подпункте 3) пункта 2 настоящих Правил, возвращается заявителю.

      В случае выявления основания для отказа в оказании государственной услуги услугодатель информирует услугополучателя в течение двух календарных дней о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также времени, дате и месте, способе проведения заслушивания для предоставления возможности услугополучателю выразить позицию по предварительному решению.

      Уведомление о заслушивании направляется не менее чем за три рабочих дня до завершения срока оказания государственной услуги. Заслушивание проводится не позднее двух рабочих дней со дня уведомления.

      По результатам заслушивания услугодатель производит постановку на учет детей, являющихся гражданами Республики Казахстан, переданных на усыновление иностранцам либо отказывает в оказании государственной услуги.

      4-1. Отказ в оказании государственной услуги осуществляется по основаниям, указанных в пункте 9 Перечня основных требований к оказанию государственной услуги.";

      пункт 6-1 и 6-2 изложить в следующей редакции:

      "6-1. В соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона о государственных услугах Министерство обеспечивает внесение данных в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг о стадии оказания государственной услуги.

      6-2. Рассмотрение жалобы по вопросам оказания государственных услуг производится вышестоящим административным органом, должностным лицом, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу).

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее трех рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

      При этом услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение трех рабочих дней примет решение либо иное административное действие, полностью удовлетворяющие требованиям, указанным в жалобе.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона о государственных услугах, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес органа, рассматривающего жалобу, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      Если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, обращение в суд допускается после обжалования в досудебном порядке согласно пункту 5 статьи 91 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.";

      дополнить пунктом 6-3 следующего содержания:

      "6-3. Министерство, в случае внесения изменений и (или) дополнений в настоящий приказ, направляет информацию о порядке оказания государственной услуги в Единый контакт-центр в течение десяти календарных дней после регистрации в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов.";

      часть вторую пункта 9 изложить в следующей редакции:

      "Контроль осуществляется на предмет соблюдения прав детей, установленных Кодексом Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье", Законом Республики Казахстан "О правах ребенка в Республике Казахстан" и международными договорами Республики Казахстан.".

      приложение 1 к Правилам постановки на учет в Министерстве иностранных дел Республики Казахстан и осуществления загранучреждениями Республики Казахстан контроля за детьми, являющимися гражданами Республики Казахстан, переданными на усыновление иностранцам" изложить в новой редакции согласно приложению 1 настоящему приказу;

      в приложении 2-1 к Правилам постановки на учет в Министерстве иностранных дел Республики Казахстан и осуществления загранучреждениями Республики Казахстан контроля за детьми, являющимися гражданами Республики Казахстан, переданными на усыновление иностранцам:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Постановка на учет детей, являющихся гражданами Республики Казахстан, переданных на усыновление (удочерение) иностранцам";

      строку, порядковый номер 7, изложить в следующей редакции:

      "

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

С понедельника по пятницу включительно, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудового кодекса Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года. Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется с 09:00 до 17:30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов. Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
Адрес места оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе Министерства www.gov.kz.

      ";

      строку, порядковый номер 8, изложить в следующей редакции:

      "

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

1) заявление о постановке на учет детей, в двух экземплярах;
2) персональная карточка учета детей, в двух экземплярах;
3) оригинал паспорта гражданина Республики Казахстан, выданный ребенку - гражданину Республики Казахстан, переданному на усыновление иностранцам (далее – ребенок);
4) решение об оформлении документов на выезд ребенка за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства, выданное органами внутренних дел Республики Казахстан (для сверки);
5) документы, удостоверяющие личность усыновителей (удочерителей) (для идентификации личности и сверки);
6) две цветные фотографии ребенка размером 3,5 х 4,5 сантиметров;
7) свидетельство о рождении ребенка (для сверки);
8) решение суда об удовлетворении заявления иностранцев об усыновлении (удочерении), заверенное судом (для сверки).

      ";

      строку, порядковый номер 9, изложить в следующей редакции:

      "

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям настоящих Правил;
3) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

      ".

      2. Департаменту цифровизации Министерства иностранных дел Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства иностранных дел Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства иностранных дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего заместителя министра иностранных дел Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра иностранных дел
Республики Казахстан
А. Турсунов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство просвещения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Бюро национальной статистики
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1
к Правилам постановки на учет
в Министерстве иностранных дел
Республики Казахстан
и осуществления
загранучреждениями
Республики Казахстан
контроля за детьми,
являющимися гражданами
Республики Казахстан,
переданными
на усыновление иностранцам
  Форма
  В Министерство иностранных дел
Республики Казахстан
от гражданина/ки
(фамилия, имя, отчество
(при его наличии),
гражданство)
_______________________
адрес и номер телефона:
_________________________

Заявление о постановке на учет детей

      Прошу принять на учет моего/мою сына/дочь гражданина/ку Республики Казахстан
на основании решения суда ______________________ №____________
от "___" _________20___года.
Сведения о ребенке (фамилия, имя, отчество (при его наличии), дата и место рождения):
___________________ паспорт № ___________ кем выдан __________ дата выдачи -
срок действия _____________ проживавший/шая в Республике Казахстан по адресу:
_____________________________________ и имеющий/щая разрешение на въезд и
проживание в ___________________________________________________________.
Сообщаю, что в Республике Казахстан проживают следующие ближайшие
родственники ребенка (фамилия, имя, отчество (при его наличии) и адрес места жительства):
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Мне известно, что усыновленный мной ребенок______________________________
____________________ в соответствии с законодательством Республики Казахстан,
до достижения совершеннолетия (18 лет) сохраняет гражданство Республики
Казахстан, и консульское должностное лицо в любое время имеет право посетить
усыновителя с целью проверки соответствия условий проживания, воспитания
ребенка. В случае перемены места проживания ______________________________
проинформирую за 10 (десять) рабочих дней до отбытия загранучреждение
Республики Казахстан, находящееся по адресу: ______________________________.
Даю согласие на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые
требуются для оказания государственной услуги в соответствии со статьей 8 Закона
Республики Казахстан "О персональных данных и их защите".
_____________________________________________
"___" ___________20__года. ____________________
(подпись заявителя)