"Жылжымалы құрам қызметінің мерзімін ұзарту қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 26 ақпандағы № 93 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2023 жылғы 1 ақпандағы № 68 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 7 ақпанда № 31857 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жылжымалы құрам қызметінің мерзімін ұзарту қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 26 ақпандағы № 93 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6845 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жылжымалы құрамның қызмет мерзімін ұзарту қағидаларында:

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) белгіленген қызмет ету мерзімі – пайдаланудың күнтізбелік ұзақтығы, оған жеткен кезде объектіні (бұйымды) пайдалану оның техникалық жай-күйіне қарамастан тоқтатылады;

      2) вагонның деполық жөндеуі (бұдан әрі – ВДЖ) - құрамдас бөліктерінің шектелген номенклатурасын ауыстырып немесе қалпына келтіріп және құрамдас бөліктерінің техникалық жағдайын бақылап вагонның ақаусыздығын қалпына келтіру және вагонның ресурсын ішінара қалпына келтіру үшін орындалатын жөндеу;

      3) диагностикалау ұйымы – заңнамада белгіленген тәртіппен жүк вагондарын техникалық диагностикалауды, зерттеп-қарауды және сынауды жүзеге асыратын заңды тұлға;

      4) вагонның меншік иесі – меншік құқығында жылжымалы теміржол құрамына иелік ететін жеке және заңды тұлға;

      5) жөндеу – бұйымдардың түзу жағдайын немесе жұмыс істеу қабілетін қалпына келтіру жөніндегі техникалық операциялар кешені және ұйымдастыру іс-қимылдарын қалпына келтіру немесе обьектінің жұмыс істеу қабілетін және бұйымдардың немесе олардың құрамдас бөлшектерінің ресурстарын қалпына келтіру;

      6) жөндеуші ұйым – жылжымалы теміржол құрамын жөндеумен айналысатын ұйым (бұдан әрі – жөндеуші ұйым);

      7) жылжымалы құрам – жолаушыларды, багажды, жүкті, жүк-багажды және почта жөнелтілімдерін теміржолдармен тасымалдауға арналған тартқыш көлік құралдары (локомотивтер), вагондар, өздігінен жүретін және өзге де көлік құралдары, сондай-ақ арнайы жылжымалы құрам;

      8) көлемі 8 күшейтілген техникалық қызмет көрсету (бұдан әрі - ТҚКК-8) – тозған және зақымдалған агрегаттарды, тораптарды, бөлшектерді ауыстыру және күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ішінара ауыстыру жолымен тартқыш көлік құралдары (бұдан әрі - ТКҚ) пайдалану сипаттамаларын, ақаусыздығын және толық ресурсын (қызмет мерзімін) қалпына келтіру үшін орындалатын жөндеу, жөндеу аяқталған соң ТКҚ-ға жаңа қызмет мерзімі белгіленеді;

      9) көлемі 8 күшейтілген техникалық қызмет көрсету (бұдан әрі - ТҚКК-8) – тозған және зақымдалған агрегаттарды, тораптарды, бөлшектерді ауыстыру және күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ішінара ауыстыру жолымен тартқыш көлік құралдары (бұдан әрі - ТКҚ) пайдалану сипаттамаларын, ақаусыздығын және толық ресурсын (қызмет мерзімін) қалпына келтіру үшін орындалатын жөндеу, осы жөндеу аяқталған соң ТКҚ-ға жаңа қызмет мерзімі белгіленеді;

      10) күрделі жөндеу – вагон ресурсын, оның базалық бөлігін қоса алғанда, кез келген бөлігін ауыстыру немесе қалпына келтіру арқылы толық немесе толық немесе толыққа жуық қалпына келтіру, түзу жағдайын қалпына келтіру үшін жөндеу;

      11) қалдық ресурс – объектінің (жылжымалы құрамның, оның тораптары мен агрегаттарының) техникалық жай-күйін бақылау сәтінен бастап шекті жай-күйге өткенге дейінгі жиынтық атқарылған жұмысы;

      12) қызмет ету мерзімі – объектіні пайдалану немесе оны жөндеуден кейін қайта жалғастырудан бастап шекті жай-күйге өткенге дейін пайдаланудың күнтізбелік ұзақтығы;

      13) қызмет мерзімін ұзарту - жылжымалы құрам қызметі жаңадан тағайындалған мерзімін белгілеу;

      14) пайдалану - бұйымның сапасы іске асырылатын, қалпында ұсталатын және қалпына келтірілетін, бұйымның мақсаты бойынша пайдаланылуы жүзеге асырылатын тіршілік циклының сатысы;

      15) пайдалы пайдалану мерзімін ұзартумен күрделі жөндеу (бұдан әрі - КЖҰ) – белгіленген ресурсын қалпына келтіре отырып, негізгі бөлшектерін қоса алғанда, оның кез келген құрамдас бөлшектерін ауыстыру немесе қалпына келтіру және жаңа қызмет ету мерзімін белгілей отырып, вагон құрылымының барлық негізгі элементтерінің техникалық жағдайын бақылау;

      16) ресурс - пайдаланудың басынан немесе жөндеуден кейін пайдалануды жаңадан бастаудан шектелген жай-күйге келгенге дейін жылжымалы құрамның атқарылған жиынтық жұмысы;

      17) шектелген жай-күйі - жылжымалы құрамды одан әрі пайдалануға жіберілмейтін немесе орынды емес кезде немесе оның жұмысқа қабілетті жай-күйін қалпына келтіру мүмкін емес немесе орынды емес кездегі жылжымалы құрамның жай-күйі;

      18) күрделі-қалпына келтіре жөндеу – жолаушылар вагондардың шанақ және рамалардың белгіленген ресурсын қалпына келтіріп жөндеу, ішкі және сыртқы жабдықтарды жаңарту, барлық электр жабдықтарын ауыстыру, заманауи интерьерді құру және аталған түрдегі жөндеуді өткізу үшін техникалық құжаттарға сәйкес қызмет ету мерзімін ұзарту.";

      4-тармақ алып тасталсын;

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Жүк вагонының қызмет ету мерзімін ұзарту тәртібі екі кезеңнен тұрады:

      1) техникалық диагностика жүргізу арқылы жүк вагонының қалдық ресурсын бағалау;

      2) техникалық диагностикалау нәтижелері бойынша техникалық шешімге сәйкес белгіленген қызмет ету мерзімін ұзарта отырып жөндеу жүргізу.

      Вагондарды техникалық диагностикалауды Достыққа қатысушы мемлекеттердің теміржол көлігі жөніндегі кеңесі бекіткен Халықаралық қатынаста жүретін жүк вагондарының қызмет ету мерзімін ұзарту туралы ережеге (2010 жылғы 13-14 мамырдағы № 52 хаттама) сәйкес, вагондардың қызмет ету мерзімін ұзарту мақсатында техникалық диагностикалау жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына куәлігі бар ұйым жүзеге асырады.

      Диагностикалық ұйым жөндеу көлемін және жаңа белгіленген қызмет ету мерзімін анықтайды. Ұзартуды ескере отырып, вагондардың белгіленген жалпы қызмет ету мерзімі базалық вагонға дайындаушы зауыттың техникалық шарттарында (бұдан әрі - ТШ) көрсетілген біржарымдық белгіленген қызмет ету мерзімінен аспайды.

      ТШ әзірлеушісі ҚЖҰ-ға негізделген материалдарды ұсынған кезде ұзартуды ескере отырып, жалпы қызмет ету мерзімін дайындаушы зауыттың ТШ-да базалық вагонға көрсетілген біржарымдық белгіленген қызмет ету мерзімінен асыруға, бірақ, егер бұл ҚЖҰ-ға ТШ-да көзделсе, екі еседен аспай, жол беріледі.

      Дайындаушы зауыттың ТШ бойынша қызмет ету мерзімі 40 жылды құрайтын вагондар үшін қызмет ету мерзімі ҚЖҰ кезінде ұзартылады, бұл ретте ұзартуды ескере отырып, вагондардың жалпы қызмет ету мерзімі дайындаушы зауыттың ТШ-да базалық вагонға көрсетілген біржарымдық белгіленген қызмет ету мерзімінен аспайды.

      Қызмет ету мерзімі өткен вагондарға ВДЖ және күрделі жөндеу олардың техникалық жағдайын жүк вагонның техникалық шешімі бойынша диагностикадан өткізген соң орындалады, бұл ретте ұзартылған қызмет ету мерзімі 5 жылдан аспайды, ұзартуды ескере отырып, вагондардың жалпы белгіленген қызмет ету мерзімі дайындаушы зауыттың базалық вагонға арналған жүк вагонның техникалық шарттарында көрсетілген қызмет ету мерзімінің біржарымдық мөлшерінен аспайды.

      Қызмет ету мерзімі өткен вагондардың қызмет ету мерзімін ұзарта отырып, күрделі жөндеуді ТШ бойынша ҚЖҰ құқығы бар жөндеу ұйымдары жүк вагонына арналған техникалық шешім бойынша олардың техникалық жай-күйін диагностикалағаннан кейін орындайды, бұл ретте қызмет етудің ұзартылатын мерзімі осы тармақтың төртінші және бесінші бөліктеріне сәйкес мерзімдерден аспайды.

      Вагонның меншік иесі диагностикалау ұйымына жүк вагонын техникалық диагностикалау жөніндегі жұмыстарды жүргізу үшін типін/моделін, техникалық паспорттардың көшірмелерін көрсете отырып, жүк вагондарының тізімін қоса бере отырып өтінім береді.

      Техникалық диагностикалау нәтижелері бойынша қалдық ресурс және Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес Техникалық шешімді ресімдей отырып, жүк вагонына жөндеу жүргізу мүмкіндігі не жүк вагонының қызмет ету мерзімін ұзарту мүмкін еместігіне байланысты техникалық шешімді беруден бас тарта отырып, тапсырыс берушіге қорытынды жіберу айқындалады.

      Жүк вагонының техникалық шешім 3 данада жасалады, бірінші данасы вагонның меншік иесіне жіберіледі, екіншісі - диагностикалу ұйымында қалады, үшінші данасы жөндеу ұйымына беріледі.

      Диагностикалау ұйымы техникалық диагностикалау туралы шарттың талаптарына сәйкес жүк вагонын техникалық диагностикалау қорытындылары бойынша дайындалған материалдарды (техникалық шешімдер, техникалық диагностикалау нәтижелері бойынша есептер, қорытындылар, жылжымалы құрам ресурсының есептік-эксперименттік негіздемелері) жүк вагонының ұзартылған қызмет ету мерзімі ішінде сақтауды қамтамасыз етеді.

      Жүк вагонының техникалық шешімі бойынша тағайындалған жұмыстар жүк вагонына техникалық шешім берілген күннен бастап 6 ай ішінде орындалады.

      Жүк вагондарының белгіленген қызмет ету мерзімін ұзарта отырып, жоспарлы жөндеуді техникалық шешімнің түпнұсқасы, техникалық диагностикалау нәтижелері бойынша есеп және қолданыстағы нормативтік техникалық құжаттаманың талаптары негізінде жөндеу ұйымдары орындайды.

      Жүк вагонын жоспарлы жөндеудің орындалған түрі техникалық шешімде айқындалған жөндеуді регламенттейтін нормативтік техникалық құжаттамаға сәйкес келеді.

      Жүк вагонының техникалық шешімінде көрсетілген жөндеу жұмыстары аяқталғаннан кейін жөндеу ұйымы осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жүк вагонын жөндеу және жаңғырту жөніндегі (бұдан әрі - жүк вагонын жөндеу) жұмыстарды жүргізу туралы актіні 2 данада жасайды, бір данасы вагонның меншік иесіне жіберіледі, екіншісі жөндеу ұйымына беріледі.

      Жөндеу ұйымы таңбалауға жататын жүк вагондарының құрамдас бөліктеріне таңбаның шартты нөмірі жазылады.

      Жөндеу ұйымы жөндеу аяқталғаннан кейін жүк вагонының техникалық паспортына тиісті жазбалар енгізеді. Вагонның техникалық параметрлері (моделі, ыдысы, жүк көтергіштігі) өзгерген кезде жаңа техникалық паспорт ресімделеді.

      Белгіленген қызмет мерзімін ұзарта отырып, жөндеу жүргізу туралы ақпаратты жөндеу ұйымдары жөндеу аяқталғаннан кейін мемлекетаралық және ұлттық деңгейдегі ақпараттық жүйелерге енгізеді.

      Жөндеу ұйымдары техникалық шешімде диагностикалау ұйымы айқындаған жөндеуді орындаудың толықтығы мен сапасын, техникалық диагностикалау кезінде анықталған ақауларды жоюды, техникалық паспорттар мен ақпараттық жүйелерге жүк вагонының белгіленген қызмет ету мерзімін ұзарта отырып, жөндеу нәтижелері бойынша енгізілетін ақпараттың уақтылығы мен дұрыстығын қамтамасыз етеді.

      Жөндеу ұйымдары жөндеу қорытындылары бойынша ресімделетін құжаттаманың (техникалық шешімдердің түпнұсқасы, орындалған жұмыстар актілері және өзге де есептік құжаттама) жүк вагонының ұзартылған белгіленген қызмет ету мерзімі ішінде сақталуын қамтамасыз етеді.

      Жөндеу ұйымы жүк вагонын жөндеу актісін және вагондардың қызмет ету мерзімін ұзарту және вагондарды жөндеуден шығару туралы ақпаратты теміржол көлігі Орталық кеңесінің келісімдеріне қатысушылардың теміржол әкімшіліктерінің Ақпараттық - есептеу орталығына (бұдан әрі – ЖА АЕО) жібереді.";

      1 және 2-қосымшалар осы бұйрыққа 1 және 2 - қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      5-қосымша осы бұйрыққа 3 - қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Көлік комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрі
М. Карабаев

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің
2023 жылғы 1 ақпандағы
№ 68 Бұйрыққа
1-қосымша
  Жылжымалы құрамның
қызмет мерзімін ұзарту
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

      Келісілген: Бекітемін:

      Жүк вагонының Диагностикалық

      меншік иесі ұйымның басшысы

      МО МО

      20__ жылғы "__"______ 20__ жылғы "___"_____

Жүк вагондарының қызмет ету мерзімін ұзарту туралы № _ техникалық шешім

      тиесілі__________________________________________________________________________
(вагон иесінің толық атауы) және станцияға тіркелген

      ________________________________________________________________________________
(станцияны, вагон депосын, темір жолды көрсету)

      _______________________________________________________________________________
(мамандандырылған орындаушы ұйымның толық атауы)

      Техникалық жай-күйін тексеру, техникалық диагностикалау және жүргізілген сынақтардың

      нәтижелері негізінде қажетті жөндеу жұмыстарының түрі мен көлемін тағайындайды және

      оларды орындағаннан кейін мынадай вагондардың қызмет ету мерзімін ұзартады (бірл.)

р/с

Вагонның

Вагонның
моделі

Жасалған күні

Ұсынылатын жөндеудің түрі мен көлемі

Жобалардың нөмірі, ТШ,басшылықтар

Қызмет ету мерзімі (ай, жылға) дейін ұзартылды

Тасымалданатын жүктің түрі

Жөндеу жүргізілген күн

1

2

3

4

5

6

7

8

9

      Вагондардың ауысымдық тораптары: арбалар, автотіркегіш және автотежегіш жабдықтар

      үнемі тексеріледі және қажет болған жағдайда белгіленген тәртіппен оларды ауыстыру

      жүргізіледі, ауысымдық тораптардың қызмет ету мерзімі осы техникалық шешім бойынша

      ұзартылуға жатпайды.

      Техникалық шешім тағайындалған жөндеу орындалған және вагондардың жөндеуден шығуы

      туралы ақпаратты АЕО-ға берген сәттен бастап күшіне енеді.

      Жауапты орындаушы диагностикалау ұйымы _______________

      (қолы, мөртабан)

  Бұйрыққа 2-қосымша
  Жылжымалы құрамның
қызмет мерзімін ұзарту
қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Жүк вагонын жөндеу және жаңғырту жөніндегі жұмыстарды жүргізу туралы № _ акт

      тиесілі_______________________________________________________________
(вагон иесінің толық атауы) Осы Акт мыналарда жасалған:

      _________________________________________________________________
(жұмысты орындаған кәсіпорынның атауы)

      техникалық шешімге сәйкес № __ 20____ "__" ______ келесі жұмыстар жүргізілді:

Р /с

Вагон нөмірі

Орындалған жұмыстар

Ескертпе

1

2

3

4

      Вагондар техникалық түзу күйде және темiр жолдардың жалпы желiсiнiң жолдары бойынша

      пайдалануға беріледі

      Вагонның меншік иесі

      ___________________________
мөр орны (бар болған жағдайда)

      20 ___ жыл "__" ___________

      Жөндеу ұйымының басшысы

      __________________________
мөр орны (бар болған жағдайда)

      20 ___ жыл "__" ___________

  Б Бұйрыққа 3-қосымша
  Жылжымалы құрамның
қызметінің мерзімін
ұзарту қағидаларына қағ
5-қосымша
  Нысан

КЖ, ТҚК-8, ТҚ-8 немесе жаңғыртудан өткен ТКҚ белгіленген жаңа қызмет ету мерзімінің нормативтері

ТКҚ үлгісі мен сериясы

КЖ, ТҚ көрсетуден немесе жаңғыртудан өткен сәттен басталатын жаңа белгіленген қызмет ету мерзімі

Жөндеу немесе жаңғырту көлемі

1. Магистральдық тепловоздар

1.

Барлық түрлендірудегі ТЭ10, ТЭ116

15

рельсмайлағыш етіп қайта жабдықтау

2.

Барлық түрлендірудегі, сондай-ақ жол машиналарымен және қар тазалағыштармен жұмыс істеу үшін рельсмайлағыш етіп қайта жабдықталған ТЭП70, ТЭ10, ТЭ116

15

КЖ орындап, күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ауыстырып, дизель-генераторлық қондырғы мен қосымша жабдықтарды жаңасымен ауыстырып жаңғырту

7

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ауыстырып КЖ

6

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ішінара ауыстырып ТҚК-8

3

ТҚ-8

2. Маневрлік тепловоздар

1.

Барлық түрлендірудегі ЧМЭ, ТЭМ, ТГМ

15

КЖ орындап, күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ауыстырып, дизель-генераторлық қондырғы мен қосымша жабдықтарды жаңасымен ауыстырып жаңғырту

10

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ауыстырып КЖ

7

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ішінара ауыстырып ТҚК-8

3

ТҚ-8

3. Электровоздар

1.

Барлық түрлендірудегі ВЛ,. ОПЭ-1, KZ4, EL-21

20

КЖ орындап, негізгі тораптарды, электр жабдықтарды және аппарттарды ауыстырып, электр схемасын және басқару жүйесін жаңғыртып жаңғырту

15

рельсмайлағыш етіп қайта жабдықтау

7

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ауыстырып КЖ

6

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасына ішінара ауыстырып ТҚК-8

2.

Барлық түрлендірудегі, сондай-ақ рельсмайлағыш етіп қайта жабдықталған ВЛ, ОПЭ-1, KZ4.. EL-21

3

ТҚ-8

4. Электр поездар

1.

Барлық түрлендірудегі ЭР, ЭД

9

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасымен ауыстырып КЖ

7

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасымен ішінара ауыстырып ТҚК-8

5. Дизель поездар

1.

Барлық түрлендірудегі ДР

12

КЖ орындап, күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасымен ауыстырып, дизель-генераторлық қондырғы мен қосымша жабдықтарды жаңасымен ауыстырып жаңғырту

9

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасымен ауыстырып КЖ

7

күш қуатты және төмен вольтты электр сымдарын жаңасымен ішінара ауыстырып ТҚК-8


О внесении изменений в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 26 февраля 2011 года № 93 "Об утверждении Правил продления сроков службы подвижного состава"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 1 февраля 2023 года № 68. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 февраля 2023 года № 31857

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 26 февраля 2011 года № 93 "Об утверждении Правил продления сроков службы подвижного состава" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6845) следующие изменения:

      в Правилах продления сроков службы подвижного состава, утвержденных указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) назначенный срок службы - календарная продолжительность эксплуатации, при достижении которой эксплуатация объекта (изделия) прекращается независимо от его технического состояния;

      2) деповской ремонт вагона (далее – ДРВ) - ремонт, выполняемый для восстановления исправности и частичного восстановления ресурса вагона с заменой или восстановлением составных частей ограниченной номенклатуры и контролем технического состояния составных частей;

      3) диагностирующая организация – юридическое лицо, в установленном законодательством порядке, осуществляющее техническое диагностирование, обследование и испытание грузовых вагонов;

      4) собственник вагона – физическое и юридическое лицо, владеющие на праве собственности железнодорожным подвижным составом;

      5) ремонт - комплекс технических операций и организационных действий по восстановлению исправного или работоспособного состояния объекта и восстановлению ресурса объекта или его составных частей;

      6) ремонтная организация – организация, занимающиеся ремонтом железнодорожного подвижного состава (далее - ремонтные организации);

      7) подвижной состав - тяговые транспортные средства (локомотивы), вагоны, самоходные и иные транспортные средства, предназначенные для перевозки по железнодорожным путям пассажиров, багажа, грузов, грузобагажа и почтовых отправлений, а также специальный подвижной состав;

      8) техническое обслуживание усиленного объема 8 (далее - ТОУ-8) - ремонт, выполняемый для восстановления эксплуатационных характеристик, исправности и полного ресурса (срока службы) тягового транспортного средства (далее - ТТС) путем замены, ремонта изношенных и поврежденных агрегатов, узлов, деталей и частичной заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую, по окончании которого устанавливается новый назначенный срок службы ТТС;

      9) техническое обслуживание объема 8 (далее - ТО-8) - ремонт, выполняемый для восстановления основных эксплуатационных характеристик и работоспособности (срока службы) в соответствующих межремонтных периодах путем ревизии, ремонта и замены отдельных деталей, узлов и агрегатов, регулировки и испытания, по окончании которого устанавливается новый назначенный срок службы ТТС;

      10) капитальный ремонт - ремонт, выполняемый для восстановления исправности, полного или близкого к полному восстановлению ресурса вагона, с заменой или восстановлением любых его частей, включая базовые;

      11) остаточный ресурс - суммарная наработка объекта (подвижного состава, его узлов и агрегатов) с момента контроля его технического состояния до перехода в предельное состояние;

      12) срок службы - календарная продолжительность эксплуатации от начала эксплуатации объекта или ее возобновления после ремонта до перехода в предельное состояние;

      13) продление срока службы - установление нового назначенного срока службы подвижного состава;

      14) эксплуатация - стадия жизненного цикла изделия, на которой реализуется, поддерживается и восстанавливается его качество, при которой осуществляется использования изделия по назначению;

      15) капитальный ремонт с продлением срока полезного использования (далее - КРП) - контроль технического состояния всех несущих элементов конструкции вагона с восстановлением их назначенного ресурса, заменой или восстановлением любых его составных частей, включая базовые и установлением нового назначенного срока службы;

      16) ресурс - суммарная наработка подвижного состава от начала его эксплуатации или возобновления эксплуатации после ремонта, до перехода в предельное состояние;

      17) предельное состояние - состояние подвижного состава, при котором его дальнейшая эксплуатация недопустима или нецелесообразна, либо восстановление его работоспособного состояния невозможно или нецелесообразно;

      18) капитально-восстановительный ремонт – ремонт пассажирских вагонов с восстановлением ресурса несущих элементов кузова и тележек, обновлением внутреннего и внешнего оборудования, заменой всей системы электрооборудования, созданием современного интерьера и продлением срока службы в соответствии с техническими документами на проведение данного вида ремонта";

      пункт 4 исключить;

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Порядок продления назначенного срока службы грузового вагона состоит из двух этапов:

      1) оценки остаточного ресурса грузового вагона посредством проведения технического диагностирования;

      2) проведения ремонта с продлением назначенного срока службы в соответствии с техническим решением по результатам технического диагностирования.

      Техническое диагностирование вагонов осуществляется диагностирующей организацией, имеющей свидетельство на право проведения работ по техническому диагностированию с целью продления срока службы вагонов, в соответствии с Положением о продлении срока службы грузовых вагонов курсирующих в международном сообщении, утвержденного Советом по железнодорожному транспорту государств-участников содружества (протокол от 13-14 мая 2010 года № 52).

      Диагностирующей организацией, определяется объем ремонта и новый назначенный срок службы. Установленный общий срок службы вагонов, с учетом продления, не превышает полуторного назначенного срока службы, указанного в технических условиях (далее - ТУ) завода-изготовителя на базовый вагон.

      При предоставлении разработчиком ТУ на КРП обоснованных материалов, общий срок службы, с учетом продления, допускается превышение полуторный назначенный срок службы, указанный в ТУ завода-изготовителя на базовый вагон, но не более удвоенного, предусмотренного ТУ на КРП.

      Для вагонов, срок службы которых по ТУ завода-изготовителя составляет 40 лет, срок службы продлевается при КРП, при этом общий срок службы вагонов, с учетом продления, не превышает полуторного назначенного срока службы, указанного в ТУ завода-изготовителя на базовый вагон.

      ДРВ и капитальный ремонт вагонам с истекшим сроком службы выполняется ремонтными организациями после диагностирования их технического состояния по техническому решению на грузовой вагон, при этом продлеваемый срок службы не превышает 5 лет, общий установленный срок службы вагонов, с учетом продления, не превышает полуторного назначенного срока службы, указанного в ТУ завода-изготовителя на базовый вагон.

      Капитальный ремонт с продлением срока службы вагонам с истекшим сроком службы выполняется ремонтными организациями, имеющие на КРП по ТУ, после диагностирования их технического состояния по техническому решению на грузовой вагон, при этом продлеваемый срок службы не превышает сроков согласно частями четвертой и пятой настоящего пункта.

      Собственником вагона подается в диагностирующую организацию заявка с приложением списка грузовых вагонов с указанием типа/модели, копий технических паспортов для проведения работ по техническому диагностированию грузового вагонаү.

      По результатам технического диагностирования определяется остаточный ресурс и возможность проведения ремонта грузового вагона с оформлением Технического решения о продлении срока службы грузовых вагонов (далее – Техническое решение грузового вагона) согласно приложению 1-1 к настоящим Правилам либо направление заказчику заключения с отказом в выдаче технического решения ввиду невозможности продления срока службы грузового вагона.

      Техническое решение на грузовой вагон составляется в 3 экземплярах, первый экземпляр направляется собственнику вагона, второй остается – в диагностирующей организации, третий экземпляр передается ремонтной организации.

      Диагностирующей организацией согласно условиям договора о техническом диагностировании обеспечивается хранение материалов, подготовленных по итогам технического диагностирования грузового вагона (технические решения, отчеты по результатам технического диагностирования, заключения, расчетно-экспериментальные обоснования ресурса подвижного состава), в течение продленного срока службы грузового вагона.

      Работы, назначенные по Техническому решению грузового вагона, выполняются в течение 6 месяцев со дня выдачи технического решения на грузовой вагон.

      Плановый ремонт с продлением назначенного срока службы грузовых вагонов выполняют ремонтные организации на основании оригинала технического решения, отчета по результатам технического диагностирования и требованиями действующей нормативной технической документации.

      Вид выполненного планового ремонта грузового вагона соответствует нормативной технической документации, регламентирующей ремонт, определенный в техническом решении.

      После завершения ремонтных работ, указанных в техническом решении грузового вагона, ремонтной организацией составляется в 2 экземплярах акт о проведении работ по ремонту и модернизации грузового вагона (далее – акт по ремонту грузового вагона) по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, один экземпляр направляется собственнику вагона, второй предоставляется в ремонтную организацию.

      На составные части грузовых вагонов, подлежащих клеймению ремонтной организацией, наносится условный номер клеймения.

      Ремонтной организацией, после завершения ремонта, вносятся соответствующие записи в технический паспорт грузового вагона. При изменении технических параметров вагона (модели, тары, грузоподъемности) оформляется новый технический паспорт.

      Информацию о проведении ремонта с продлением назначенного срока службы вносят ремонтные организации в информационные системы межгосударственного и национального уровней по окончании ремонта.

      Ремонтные организации обеспечивают полноту и качество выполнения ремонта, определенного диагностирующей организацией в техническом решении, устранение выявленных при техническом диагностировании неисправностей, своевременность и достоверность информации, вносимой по результатам ремонта с продлением назначенного срока службы грузового вагона в технические паспорта и информационные системы.

      Ремонтные организации обеспечивают сохранность документации (оригинал технических решений, акты выполненных работ и иную отчетную документацию) оформляемой по итогам ремонта в течение продленного назначенного срока службы грузового вагона.

      Ремонтная организация направляет акт по ремонту грузового вагона и информацию о продлении срока службы вагонов и выпуске вагонов из ремонта в информационно-вычислительный центр железнодорожных администраций участников Соглашений Центрального совета железнодорожного транспорта (далее – ИВЦ ЖА).";

      приложения 1 и 2 изложить в новой редакции согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу;

      приложение 5 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Комитету транспорта Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
М. Карабаев

  Приложение 1 к приказу
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 1 февраля 2023 года № 68
  Приложение 1
к Правилам продления сроков
службы подвижного состава
  Форма

Согласовано:
Собственник
грузового вагона
МП
"_" ______ 20__

Утверждаю:
Руководитель
диагностирующей
организации
МП
"_" ______ 20__

Техническое решение № __ о продлении срока службы грузовых вагонов

      Принадлежащего ____________________________________________________
(полное наименование собственника вагона)
и приписанного к станции _____________________________________________
(указать станцию, вагонное депо, железную дорогу)
____________________________________________________________________
(полное наименование специализированной организации-исполнителя)

      На основании обследования технического состояния, технического диагностирования
и результатов проведенных испытаний назначает вид и объем необходимых
ремонтных работ и после их выполнения продлевает срок службы следующих вагонов (ед.)

№ п/п

№ вагона

Модель вагона

Дата постройки

Вид и объем рекомендуемого ремонта

Номер проектов, ТУ, руководства

Срок службы продлен до (месяц, год)

Род перевозимого груза

Дата проведения ремонта

1

2

3

4

5

6

7

8

9

      Сменные узлы вагонов: тележки, автосцепное и автотормозное оборудование регулярно осматриваются, и при необходимости, в установленном порядке производится их замена, срок службы сменных узлов продлению по данному техническому решению не подлежит.
Техническое решение имеет силу только с момента выполнения назначенного ремонта и передачи в ИВЦ ЖА информации о выходе вагонов из ремонта.
Ответственный исполнитель
диагностирующей организации
___________________________
(подпись, штамп)

  Приложение 2 к приказу
  Приложение 2
к Правилам продления сроков
службы подвижного состава
  Форма

Акт № _____ о проведении работ по ремонту и модернизации грузового вагона

      принадлежащего ____________________________________________
(полное название собственника вагона)

      Настоящий Акт составлен в том, что _________________________________
_________________________________________________________________
(название предприятия, выполнившего работы)
в соответствии с техническим решением № __
от "__" ______ 20___ года проведены следующие работы:

№ п/п

Номер вагона

Выполненные работы

Примечание

1

2

3

4

      Вагоны находятся в технически исправном состоянии допускаются к эксплуатации
по путям общей сети железных дорог.
Собственник вагона ________________________________________
место печати (при наличии)
" __" ___________ 20 ___ года
Руководитель ремонтной организации _________________________
место печати (при наличии)
" __" ___________ 20 ___ года

  Приложение 3 к приказу
  Приложение 5
к Правилам продления сроков
службы подвижного состава
  Форма

Нормативы назначенных новых сроков службы ТТС, прошедших КР, ТОУ-8, ТО-8 или модернизацию

Тип и серия ТТС

Новый назначенный срок службы с момента КР, ТО или модернизации

Объем ремонта или модернизации

1. Тепловозы магистральные

1.

ТЭ10, ТЭ116 всех модификаций

15

переоборудование в рельсосмазыватель

2.

ТЭП70, ТЭ10, ТЭ116 всех модификаций, а также переоборудованные в рельсосмазыватель, для работы с путевыми машинами и снегоочистителями

15

модернизация с выполнением КР, заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую, сменой дизель-генераторной установки и вспомогательного оборудования на новые

7

КР с заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую

6

ТОУ-8 с частичной заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую

3

ТО-8

2. Тепловозы маневровые

1.

ЧМЭ, ТЭМ, ТГМ всех модификаций

15

модернизация с выполнением КР, заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую, сменой дизель-генераторной установки и вспомогательного оборудования на новые

10

КР с заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую

7

ТОУ-8 с частичной заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую

3

ТО-8

3. Электровозы

1.

ВЛ, ОПЭ-1, KZ4. EL-21 всех модификаций

20

модернизация с выполнением КР, заменой основных узлов, электрического оборудования и аппаратов, модернизацией электрической схемы и системы управления

15

переоборудование в рельсосмазыватель

7

КР с заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую

6

ТОУ-8 с частичной заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую

2.

ВЛ, ОПЭ-1, KZ4, EL-21 всех модификаций, а также переоборудованные в рельсосмазыватель

3

ТО-8

4. Электропоезда

1.

ЭР, ЭД всех модификаций

9

КР с заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую

7

ТОУ-8 с частичной заменой силовой и низковольтной электропроводки

5. Дизель-поезда

1.

ДР всех модификаций

12

модернизация с выполнением КР, заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую, сменой дизель-генераторной установки и вспомогательного оборудования на новые

9

КР с заменой силовой и низковольтной электропроводки на новую

7

ТОУ-8 с частичной заменой силовой и низковольтной электропроводки