"Жол активтері сапасы ұлттық орталығының автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау кезінде жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 305 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2023 жылғы 28 наурыздағы № 185 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 30 наурызда № 32171 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Жол активтері сапасының ұлттық орталығы автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау кезінде жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 20 наурыздағы № 305 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11523 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Жол активтері сапасының ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы";

      кіріспесі мынадай редакцияда жазылсын:

      ""Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 36) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған Жол активтері сапасының ұлттық орталығы жұмыстары мен материалдарының сапасына сараптама жүргізуді ұйымдастыру қағидалары бекітілсін.";

      Жол активтері сапасы ұлттық орталығының автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау кезінде жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
М. Карабаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

  Қазақстан Республикасының
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрі
2023 жылғы 28 наурыздағы
№ 185 Бұйрыққа
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және
даму министрінің
2015 жылғы 20 наурыздағы
№ 305 бұйрығымен
бекітілген

Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабы 2-тармағының 36) тармақшасына сәйкес әзірленді және Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының автомобиль жолдарының жұмыстары мен материалдарының сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру тәртібін айқындайды.

      2. Қағидалар Қазақстан Республикасы жол қызметінің барлық субъектілеріне қолданылады.

      3. Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) авторлық қадағалау – сәулет немесе қала құрылысы туындыларының авторын (авторларын) қоса алғанда, әзірлеушілер жүзеге асыратын құрылыс жобасының іске асырылуын бақылауды жүзеге асыру жөніндегі автордың құқықтылығы;

      2) Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығы (бұдан әрі – Орталық) –жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізу, жол активтерін басқару, халықаралық және республикалық маңызы бар автомобиль жолдарында жұмылдыру дайындығын ұйымдастыру жөніндегі функциялар, сондай-ақ автомобиль жолдарын орташа жөндеуге арналған техникалық құжаттамаға ведомстволық сараптама жүргізу, жаңа технологияларды енгізу және тәжірибелік учаскелерді қолдау жөніндегі функциялар жүктелген, автомобиль жолдары жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның қарамағындағы заңды тұлға;

      3) жұмыс жүргізу объектілері – автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау объектілері, сондай-ақ мердігер шарты мен кепілдікті кезең шеңберінде жүзеге асырылатын жобалық және техникалық құжаттама құрамына кіретін объектілер;

      4) тапсырыс беруші – автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, жөндеу және күтіп-ұстау бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыратын мемлекеттік органдар, мемлекеттік мекемелер, сондай-ақ мемлекеттік кәсіпорындар, дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан астам пайызы мемлекетке тиесілі заңды тұлғалар және олармен үлестес заңды тұлғалар;

      5) техникалық қадағалау – орындалған жұмыстың сапасын, мерзімін, құнын, қабылдап алынуын және объектінің пайдалануға берілуін қоса алғанда, жобаны іске асырудың барлық сатысында құрылысты қадағалау;

      6) уәкілетті орган – автомобиль жолдары бойынша уәкілетті мемлекеттік орган.

      4. Сараптаманың мақсаты жобаның, техникалық құжаттаманың, мердігерлік шарттар мен нормативтік-техникалық құжаттардың талаптарын сақтай отырып, жолдар мен құрылыстардың конструкциялық элементтерінің, материалдардың, жұмыс жүргізу технологиясының жарамдылығын белгілеу болып табылады.

2-тарау. Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сапасына сараптама жүргізуін ұйымдастыру тәртібі

      5. Сараптама осы Қағидаларға және Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттамасына сәйкес Тапсырыс беруші мен Орталық арасындағы сараптама жүргізуге арналған шарт негізінде жүзеге асырылады.

      6. Сараптама нормативтік-техникалық құжаттаманың талаптарына сәйкес сараптаманың нақты емес нәтижелерін болдырмайтын, сараптама жүргізу үшін қолайлы климаттық жағдайлар кезінде жүзеге асырылады.

      7. Сараптама жүргізу мақсатында Орталық 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша сараптама жүргізудің жоспар-кестесін (бұдан әрі – жоспар-кесте) әзірлейді, ал тапсырыс беруші бекітеді.

      8. Жоспар-кесте Тапсырыс берушінің және Орталықтың интернет-ресурстарында орналастырылады.

      9. Жоспарлы сараптама міндетті түрде жоспар-кестеге сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Жоспардан тыс сараптама:

      1) Осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Орталықтың сараптамасының теріс корытындылары болуы кезінде;

      2) қылмыстық істі жүргізетін органның, тергей судьясының қаулысы бойынша және уәкілетті органның тапсырмасы және/немесе келісімі бойынша;

      3) жұмыс технологиясының ақаулары, бұзылуы және/немесе жұмыс жүргізу объектілерінде сапасыз материалды қолдану туралы растайтын материалдарды қоса бере отырып, жеке немесе заңды тұлғалардың өтініші бойынша жүзеге асырылады.

      11. Орталық сараптаманы жүзеге асыру шеңберінде:

      1) сертификатталған, тексерілген және Қазақстан Республикасының аумағында қолдануға рұқсат етілген аспаптарды, жабдықты және өлшеу құралдарын қолдану арқылы қолданыстағы салалық нормативтік-техникалық құжаттармен регламенттелген сынақтар мен өлшеу әдістеріне сәйкес сараптама жүргізеді;

      2) сараптаманы қысқа мерзімді сынақтар үшін 10 (он) жұмыс күні ішінде және ұзақ мерзімді сынақтар үшін 35 (отыз бес) жұмыс күні ішінде қорытындысын шығара отырып жүргізеді;

      3) жүргізілген сараптама нәтижелері бойынша қорытындыны Тапсырыс берушіге және Мердігерге жібереді;

      4) Сараптама қорытындысына сәйкес бұзушылықтарды жою бойынша Тапсырыс беруші шара қолданбаған жағдайда, тиісті шаралар қолданылу үшін уәкілетті органды және/немесе "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес сәулет-құрылысты бақылау және қадағалау жөніндегі мемлекеттік органды хабардар етеді.

      12. Орталық сараптаманы жүзеге асыру шеңберінде:

      1) сараптама жүргізу мақсатында жұмыс жүргізу объектілерінде кедергісіз бола алады;

      2) жобалық, техникалық және атқарушылық құжаттамасымен танысады.

      13. Тапсырыс беруші сараптаманы жүзеге асыру шеңберінде:

      1) осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген жоспар-кестені бекітеді;

      2) сараптама жүргізу кезеңінде мердігер, техникалық қадағалау және мүдделі адамдар өкілдерінің қатысуын қамтамасыз етеді;

      3) Орталықтың жұмыс жүргізу объектілеріне кіруін қамтамасыз етеді;

      4) жобалық, техникалық және атқарушылық құжаттамаларды береді;

      5) сараптама қорытындыларында көрсетілген бұзушылықтарды жою бойынша мердігерді бақылайды;

      6) мердігерлік шартқа сәйкес сараптаманың теріс қорытындысын алған сәттен бастап мердігерге ықпал ету шараларын қолданады;

      7) мердігер сараптама қорытындысына сәйкес бұзушылықтар мен ақауларды жою нәтижелері бойынша 2 (екі) жұмыс күні ішінде Орталықты жазбаша түрде хабардар етеді және қайта сарптама жүргізуге бастамашылық жасайды.

      8) Орталықпен бірлесіп жоспар-кестеге түзетулер енгізеді;

      9) сараптама қорытындысымен танысады;

      10) қайта сараптама жүргізу үшін өтінім береді.

      14. Мердігер сараптаманы жүзеге асыру шеңберінде:

      1) Орталықтың сараптама жүргізу үшін жұмыс жүргізу объектісіне кіруін қамтамасыз етеді;

      2) сараптама жүргізу кезеңінде Орталыққа жобалық, техникалық және атқарушылық құжаттамаларын береді;

      3) сараптама қорытындыларына сәйкес Орталық анықтаған бұзушылықтар мен ақауларды жою жөнінде іс-шараларды жүргізеді;

      4) сараптама қорытындысымен танысады;

      5) тапсырыс беруші мен Орталықты жазбаша түрде хабардар ету арқылы қайта сараптама жүргізуге бастамашылық етеді.

      15. Сараптама қорытындылары:

      1) жұмыс жүргізу объектісінің атауын;

      2) тапсырыс берушінің, мердігердің, техникалық және авторлық қадағалауды жүзеге асырушы адамдардың атауын;

      3) іс-шараларды және сараптаманы жүргізу күні мен мерзімдері көрсетіліп сараптама негіздерін;

      4) регламенттейтін нормативтік-техникалық құжаттарға сәйкес ресімделген сараптама қорытындыларын;

      5) сараптаманың тікелей орындаушысының және оның басшысының электрондық цифрлық қолтаңбалары.

      16. Сараптама жүргізілетін параметрлердің тізбесі автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау немесе жөндеу саласындағы нормативтік құжаттармен, сондай-ақ осы Қағидалардың ережелерін және тапсырыс беруші мен мердігер арасындағы шартта осы Қағидалардың ережелерін ескере отырып белгіленген техникалық ерекшеліктерді ескере отырып, мердігерлік шартпен белгіленеді.

  Жол активтерінің сапасы
ұлттық орталығының жұмыстар
мен материалдардың сапасына
сараптама жүргізуін
ұйымдастыру қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

Сараптама жүргізудің жоспар-кестесі

"КЕЛІСІЛДІ"
Орталық филиалының басшысы _________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)
20__жылғы "____" _________ ____________
________________
(мөр орны (бар болған жағдайда)

"КЕЛІСІЛДІ"
____________________________
(Тапсырыс берушінің атауы)
____________________________
(тапсырыс берушінің лауазымы)
__________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)
20__жылғы "____" ___________ ___________________________
(мөр орны (бар болған жағдайда)


р/с

Объектінің атауы

қаңтар

ақпан

наурыз

сәуір

мамыр

маусым

шілде

тамыз

қыркүйек

қазан

қараша

қараша

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11




























































  Жол активтерінің сапасы
ұлттық орталығының
жұмыстар мен материалдардың
сапасына сараптама жүргізуін
ұйымдастыру қағидаларына
2-қосымша

      Нысан

Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығының жұмыстар мен материалдардың сараптама қорытындысы

      1. Жұмыс жүргізу объектісінің атауы: ____________________________________

      ____________________________________________________________________

      2. Тапсырыс берушінің атауы: __________________________________________

      3. Мердігерді атауы: __________________________________________________

      4. Техникалық қадағалаудың атауы: _____________________________________

      5. Авторлық қадағалаудың атауы: _______________________________________

      6. Негізгі сарапшылар: _________________________________________________

      7. Сараптама нәтижелері: ______________________________________________

      8. Сараптама қорытындысы: ___________________________________________

      Орталық филиалының басшысы

      ________________________________            ____________________________

      (қолы, мөр орны(бар болған жағдайда)            (тегі, аты, әкесінің аты

      (бар болған жағдайда)

      Сараптама орындаушысы

      __________________________________             ____________________________

      (қолы, мөр орны(бар болған жағдайда)             (тегі, аты, әкесінің аты

      (бар болған жағдайда)

О внесении изменений в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 20 марта 2015 года № 305 "Об утверждении Правил организации производства экспертизы качества работ и материалов при строительстве, реконструкции, ремонте и содержании автомобильных дорог Национальным центром качества дорожных активов"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 28 марта 2023 года № 185. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 марта 2023 года № 32171

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 20 марта 2015 года № 305 "Об утверждении Правил организации производства экспертизы качества работ и материалов при строительстве, реконструкции, ремонте и содержании автомобильных дорог Национальным центром качества дорожных активов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11523) следующие изменения:

      заголовок изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил организации производства экспертизы качества работ и материалов Национальным центром качества дорожных активов";

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с подпунктом 36) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" ПРИКАЗЫВАЮ:";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила организации производства экспертизы качества работ и материалов автомобильных дорог Национальным центром качества дорожных активов.";

      Правила организации производства экспертизы качества работ и материалов при строительстве, реконструкции, ремонте и содержании автомобильных дорог Национальным центром качества дорожных активов изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету автомобильных дорог Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
М. Карабаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министр финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министр национальной экономики
Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министр индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 28 марта 2023 года № 185
  Утверждены
приказом Министра
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 20 марта 2015 года № 305

Правила организации производства экспертизы качества работ и материалов автомобильных дорог Национальным центром качества дорожных активов

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила организации производства экспертизы качества работ и материалов автомобильных дорог Национальным центром качества дорожных активов (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 36) пункта 2 статьи 12 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" и определяют порядок организации производства экспертизы качества работ и материалов автомобильных дорог Национальным центром качества дорожных активов.

      2. Правила распространяются на все субъекты дорожной деятельности Республики Казахстан.

      3. В Правилах используются следующие основные понятия:

      1) авторский надзор – правомочия автора по осуществлению контроля за реализацией проекта строительства, осуществляемого его разработчиками, включая автора (авторов) архитектурного или градостроительного произведения;

      2) Национальный центр качества дорожных активов (далее – Центр) – юридическое лицо, находящееся в ведении уполномоченного государственного органа по автомобильным дорогам, на которое возложены функции по проведению экспертизы качества работ и материалов, управлению дорожными активами, организации мобилизационной подготовки на автомобильных дорогах международного и республиканского значения, а также проведению ведомственной экспертизы технической документации на средний ремонт автомобильных дорог, внедрению новых технологий и сопровождению опытных участков;

      3) объекты производства работ – объекты строительства, реконструкции, ремонта и содержания автомобильных дорог, а также объекты входящие в состав проектной и технической документации, осуществляемые в рамках договора подряда и гарантийного периода;

      4) заказчик – государственные органы, государственные учреждения, а также государственные предприятия, юридические лица, пятьдесят и более процентов голосующих акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат государству, и аффилированные с ними юридические лица, осуществляющие приобретение товаров, работ, услуг по строительству, реконструкции, ремонту и содержанию автомобильных дорог;

      5) технический надзор – надзор за строительством на всех стадиях реализации проекта, включая качество, сроки, стоимость, приемку выполненных работ и сдачу объектов в эксплуатацию;

      6) уполномоченный орган – уполномоченный государственный орган по автомобильным дорогам.

      4. Целью экспертизы является установление пригодности конструктивных элементов дороги и сооружений, материалов, технологии производства работ с соблюдением требований проекта, технической документации, договора подряда и нормативно-технических документов.

Глава 2. Порядок организации производства экспертизы качества работ и материалов Национальным центром качества дорожных активов

      5. Экспертиза осуществляется на основании договора на проведение экспертизы между заказчиком и Центром в соответствии с настоящими Правилами и с действующей нормативно-технической документацией Республики Казахстан.

      6. Экспертиза осуществляется при климатических и технологических условиях, обязательных для проведения экспертизы, исключающих не точные результаты экспертизы в соответствии с требованиями нормативно-технических документов.

      7. В целях проведения экспертизы Центр в течение 20 (двадцати) рабочих дней разрабатывает, а Заказчик утверждает план-график проведения экспертизы по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам (далее – План-график).

      8. План-график размещается на интернет-ресурсах Заказчика и Центра.

      9. Плановая экспертиза осуществляется в соответствии с план-графиком.

      10. Внеплановая экспертиза осуществляется:

      1) при наличии отрицательного заключения экспертизы Центра по форме, согласно приложению 2 к настоящим Правилам (далее – Заключение экспертизы);

      2) по постановлению органа, ведущего уголовный процесс, следственного судьи и по поручению и/или согласованию уполномоченного органа;

      3) по обращению физических или юридических лиц, с приложением подтверждающих материалов о дефектах, нарушении технологии работ и/или применении некачественного материла на объектах производства работ.

      11. Центр, в рамках осуществления экспертизы:

      1) производит экспертизу согласно методам испытаний и измерений, регламентированных действующими нормативно-техническими документами, с применением сертифицированных, поверенных и разрешенных к применению на территории Республики Казахстан приборов, средств измерений и оборудования;

      2) проводит экспертизу с вынесением заключения в течение 10 (десяти) рабочих дней для краткосрочных испытаний и в течение 35 (тридцати пяти) рабочих дней для долгосрочных испытаний;

      3) по результатам проведенной экспертизы, направляет заключение Заказчику и Подрядчику;

      4) в случае непринятия мер Заказчиком по устранению нарушений согласно Заключению экспертизы, уведомляют уполномоченный орган и/или государственный орган архитектурно-строительного контроля и надзора, в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан", для принятия соответствующих мер.

      12. Центр, в рамках осуществления экспертизы:

      1) беспрепятственно находится на объектах производства работ с целью проведения экспертизы;

      2) знакомится с проектной, технической и исполнительной документацией.

      13. Заказчик, в рамках осуществления экспертизы:

      1) утверждает план-график, указанный в пункте 7 настоящих Правил;

      2) в период проведения экспертизы обеспечивает явку представителей подрядчика, технического надзора и заинтересованных лиц;

      3) обеспечивает доступ Центру на объекты производства работ;

      4) предоставляет проектную, техническую и исполнительскую документацию;

      5) контролирует подрядчика по устранению нарушений и дефектов, отраженных в заключении экспертизы;

      6) с момента получения отрицательного заключения экспертизы применяет к подрядчику меры воздействия, согласно договору подряда;

      7) по результатам устранения подрядчиком нарушений и дефектов согласно заключению экспертизы, в течение 2 (двух) рабочих дней письменно уведомляет Центр и инициирует проведение повторной экспертизы.

      8) совместно с Центром вносит корректировки в план-график;

      9) ознакамливается с заключением экспертизы;

      10) подает заявку для проведения повторной экспертизы.

      14. Подрядчик, в рамках осуществления экспертизы:

      1) обеспечивает доступ Центру к объекту производства работ, для проведения экспертизы;

      2) в период проведения экспертизы предоставляет Центру проектную, техническую и исполнительную документацию;

      3) проводит мероприятия по устранению нарушений и дефектов, выявленных Центром, согласно заключению экспертизы.

      4) ознакамливается с заключением экспертизы;

      5) инициирует проведение повторной экспертизы, путем письменного уведомления заказчика и Центра.

      15. Заключение экспертизы содержит:

      1) наименование объекта производства работ;

      2) наименование заказчика, подрядчика, лиц, осуществляющих технический и авторский надзор;

      3) основание экспертизы, с указанием даты мероприятия и сроков проведения экспертизы;

      4) заключения экспертизы, оформленные в соответствии с регламентирующими нормативно-техническими документами;

      5) электронные цифровые подписи непосредственного исполнителя экспертизы и руководителя Центра дорожных активов.

      16. Перечень параметров, по которым проводится экспертиза, устанавливается нормативными документами в сфере строительства, реконструкции или ремонта автомобильных дорог, а также договором подряда с учетом положений настоящих Правил и технической спецификации, установленных в договоре между заказчиком и подрядчиком с учетом положений настоящих Правил.

  Приложение 1
к Правилам организации
производства экспертизы
качества работ и материалов
автомобильных дорог
Национальным центром
качества дорожных активов
  Форма

План-график проведения экспертизы

"СОГЛАСОВАН"
Руководитель филиала Центра
_____________________________
(фамилия, имя, отчество)
"____" ___________ 20__года
____________________________
(место печати (при наличии)

"СОГЛАСОВАН"
________________________________
(наименование Заказчика)
________________________________
(должность заказчика)
________________________________
(фамилия, имя, отчество (при наличии)
"____" ____________ 20__года
_________________________
(место печати (при наличии)

№п/п

Наименование объекта

март

апрель

май

июнь

июль

август

сентябрь

октябрь

ноябрь












  Приложение 2
к Правилам организации
производства экспертизы
качества работ и материалов
автомобильных дорог
Национальным центром
качества дорожных активов
  Форма

Заключение экспертизы работ и материалов Национальным центром качества дорожных активов

      1. Наименование объекта производства работ ___________________________
___________________________________________________________________
2. Наименование заказчика: ___________________________________________
3. Наименование подрядчика: _________________________________________
4. Наименование технического надзора: ________________________________
5. Наименование авторского надзора: __________________________________
6. Основание экспертизы: ____________________________________________
7. Результаты экспертизы: ____________________________________________
8. Заключение экспертизы: ___________________________________________
Руководитель филиала Центра
__________________________ ________________________________________
(подпись, место печати (фамилия, имя, отчество (при наличии) (при наличии)
Исполнитель экспертизы
___________________________ _______________________________________
(подпись, место печати (фамилия, имя, отчество (при наличии) (при наличии)