Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Сауда және интеграция министрінің 2023 жылғы 16 маусымдағы № 229-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 19 маусымда № 32844 болып тіркелді

      "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18-4-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрлігінің Сыртқы сауда қызметі департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Сауда және интеграция министрі
С. Жумангарин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ауыл шаруашылығы министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Индустрия және инфрақұрылымдық

      даму министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сыртқы істер министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Сауда және интеграция министрі
2023 жылғы 16 маусымдағы
№ 229-НҚ бұйрығымен
бекітілген

Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сауда қызметін реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 18-4-бабының 3-тармағына сәйкес әзірленді және ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) мемлекеттік органдар – Қазақстан Республикасының орталық атқарушы мемлекеттік органдары, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары;

      2) мүдделі тараптар – өнімнің өндірушісі, қатысушылардың көпшілігі осындай тауарларды өндірушілер болып табылатын тауарлар өндірушілер бірлестігі, тауар тұтынушылар (егер олар тауарды өнім өндірісінде қолданса) және осындай тұтынушылардың бірлестіктері, тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктері (егер өнімді негізінен жеке адамдар тұтынатын болса), тауарларды экспорттаушылар мен импорттаушылар;

      3) өтініш беруші – мемлекеттік орган, тауар өндіруші, қатысушылардың көпшілігі осындай тауарларды өндірушілер болып табылатын тауар өндірушілерінің бірлестігі.

      4) сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) – сауда қызметі саласында сауда саясатын қалыптастыратын және басшылықты, сондай-ақ салааралық үйлестiрудi жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      5) шет мемлекеттің құзыретті органы – шет мемлекеттің, шет мемлекеттер одағының мемлекеттік органы;

2-тарау. Ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды енгізу кезінде Қазақстан Республикасы мемлекеттік органдарының өзара іс-қимыл жасау тәртібі

      3. Уәкілетті орган өтініш берушінің осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша мәліметтерді көздейтін өтініші негізінде тауарлар импортының ұлттық қауіпсіздікке әсерін айқындау бойынша күнтізбелік 270 (екі жүз жетпіс) күн ішінде талдау (бұдан әрі – талдау) жүргізеді.

      4. Уәкілетті орган өз құзыреті шегінде:

      1) мүдделі тұлғаларды, сондай-ақ шет мемлекеттің құзыретті органын талдау басталған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде талдау жүргізудің басталғаны туралы ресми хат алмасу арқылы хабардар етеді;

      2) мемлекеттік органдардан, мүдделі тұлғалардан талдау жүргізу үшін ресми хат алмасу арқылы қажетті ұстанымын және (немесе) ақпаратты, оның ішінде құпия ақпаратты сұратады;

      3) жүргізілетін талдау мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерімен, шет мемлекеттердің құзыретті органдарымен, шет мемлекеттердің өкілдерімен, шет мемлекеттер одақтарымен және халықаралық ұйымдармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады;

      4) мемлекеттік органдарды және мүдделі тұлғаларды хабардар еткеннен кейін олардың сұрауы бойынша консультациялар өткізеді.

      5. Мемлекеттік органдар өз құзыреті шегінде:

      1) уәкілетті органнан келіп түскен материалдар мен сұрау салуларды қарайды және егер сұрау салуда өзге мерзім белгіленбесе, оларды алған күнінен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде ақпаратты, қалыптастырылған ұстанымды, статистикалық деректерді және талдауға қажетті өзге де ақпаратты, оның ішінде құпия (таратылуы шектелген) ақпаратты заңнамада белгіленген тәртіппен ұсынуды қамтамасыз етеді;

      2) қажеттілігіне қарай уәкілетті органның тиісті сұрау салуы жіберілген кезде талдау мәселелері бойынша консультацияларға, кеңестерге қатысады.

      6. Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемелері:

      1) Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінен (бұдан әрі – Сыртқы істер министрлігі) және уәкілетті органнан алынған хабарламаларды, материалдар мен сұрау салуларды алған күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен шет мемлекеттің құзыретті органдарына жіберуді;

      2) шет мемлекеттің құзыретті органынан алынған материалдарды және сұрау салуларды алған күнінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде жұмыс тәртібімен, 3 (үш) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен уәкілетті органға беруді қамтамасыз етеді.

      7. Сыртқы істер министрлігі:

      1) хабарламаларды, материалдарды уәкілетті органнан түскен күнінен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен шет мемлекеттің құзыретті органына дипломатиялық арналар арқылы жіберуді;

      2) шет мемлекеттің құзыретті органынан дипломатиялық арналар арқылы алынған материалдарды және сұрау салуларды алынған күнінен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде жұмыс тәртібімен, 3 (үш) жұмыс күні ішінде ресми тәртіппен уәкілетті органға жіберуді қамтамасыз етеді.

      8. Мүдделі тұлғалар уәкілетті органға ұсынатын ақпарат осы тұлға мұндай ақпараттың ашылуы бәсекелестік жағдайларында үшінші тұлғаға басымдық беретінін не ақпаратты ұсынған тұлға үшін немесе мұндай ақпарат алынған тұлға үшін қолайсыз салдарға әкелетінін куәландыратын негіздемелерді ұсынған кезде құпия ақпарат ретінде қаралады. Құпия ақпарат Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, оны ұсынған мүдделі тұлғаның рұқсатынсыз жарияланбайды.

      9. Уәкілетті орган талдау нәтижелері бойынша Қазақстан Республикасының сыртқы сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияға ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды қолдану туралы ұсынысты жолдайды.

      10. Қазақстан Республикасының сыртқы сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссиясы ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды қолдану туралы ұсынымдар шығарған жағдайда уәкілетті орган заңнамада белгіленген тәртіппен ұлттық қауіпсіздік мүдделерін сақтау мақсатында енгізілетін шараларды енгізу туралы Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын әзірлейді.

      11. Уәкілетті орган ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараларды қолдану туралы үшінші тараптың құзыретті органына Сыртқы істер министрлігі арқылы дипломатиялық арналар бойынша хабарлайды.

  Ұлттық қауіпсіздік мүдделері
негізге алына отырып
енгізілетін шараларды енгізу
кезінде
Қазақстан Республикасы
мемлекеттік органдарының
өзара іс-қимыл жасау
қағидаларына
қосымша
  Нысан

Өтініш беруші ұсынатын мәліметтер тізбесі

      1. Өтініш беруші туралы ақпарат (мекенжай, телефон, факс, e-mail, тіркелген орны, басшының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса).

      2. Импортына қатысты ұлттық қауіпсіздік мүдделері негізге алына отырып енгізілетін шараны қолдану ұсынылатын тауарлардың сипаттамасы (шыққан елі және Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының 10 таңбалы коды көрсетіледі).

      3. Шет мемлекеттің импортталатын тауарларын өндірушілер туралы мәліметтер.

      4. Тауардың ұлттық өндірушілері мен тұтынушылары туралы мәліметтер.

      5. Өтінім берілген күнге дейінгі күнтізбелік 3 (үш) жыл ішінде Қазақстан Республикасының аумағына тауарды әкелу және әкету көлемінің өзгеруі туралы мәліметтер.

      6. Өтінім берілген күнге дейінгі күнтізбелік 3 (үш) жыл ішінде Қазақстан Республикасының аумағында тауарды өндіру, тұтыну көлемінің өзгеруі туралы мәліметтер*.

      7. Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің қолданыстағы және жоспарланған құжаттары мен тауарлар өндіру жобалары туралы мәліметтер**.

      8. Қаржылық және экономикалық көрсеткіштерді қоса алғанда, ұлттық қауіпсіздікке қатердің болуы туралы мәліметтер.

      9. Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігіне әсер етуі мүмкін басқа да факторлар мен тауарлар импортының шарттары туралы мәліметтер.

      Ескертпе:

      * ‒ өтініш беруші мемлекеттік орган болса, толтырылмайды;

      ** ‒ өтініш беруші мемлекеттік орган болса, толтырылады.

Об утверждении Правил взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 16 июня 2023 года № 229-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 июня 2023 года № 32844

      В соответствии с пунктом 3 статьи 18-4 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности.

      2. Департаменту внешнеторговой деятельности Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра торговли и интеграции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра -
Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
С. Жумангарин

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство иностранных дел
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет Национальной Безопасности
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Заместитель Премьер-Министра -
Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
от 16 июня 2023 года № 229-НҚ

Правила
взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности (далее – Правила), разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 18-4 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности" и определяют порядок взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) государственные органы – центральные исполнительные государственные органы Республики Казахстан, государственные органы Республики Казахстан, непосредственно подчиненные и подотчетные Президенту Республики Казахстан;

      2) заинтересованные лица – производитель товара, объединение производителей товара, большинство участников которого являются производителями такого товара, потребители товара (в случае, если они используют товар при производстве продукции) и объединения таких потребителей, общественные объединения потребителей (в случае, если товар потребляется преимущественно физическими лицами), экспортеры и импортеры товара;

      3) заявитель – государственный орган, производитель товара, объединение производителей товара, большинство участников которого являются производителями такого товара.

      4) уполномоченный орган в области регулирования торговой деятельности (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, формирующий торговую политику и осуществляющий руководство, а также межотраслевую координацию в сфере торговой деятельности;

      5) компетентный орган иностранного государства – государственный орган иностранного государства, союза иностранных государств;

Глава 2. Порядок взаимодействия государственных органов Республики Казахстан при введении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности

      3. Уполномоченный орган на основании обращения заявителя, содержащего сведения по форме согласно приложению к настоящим Правилам, проводит анализ по определению воздействия импорта товаров на национальную безопасность в течение 270 (двести семьдесят) календарных дней (далее – анализ).

      4. Уполномоченный орган в пределах своей компетенции:

      1) информирует заинтересованные лица, а также компетентный орган иностранного государства о начале проведения анализа в течение 5 (пять) рабочих дней со дня начала анализа посредством официальной переписки;

      2) запрашивает у государственных органов, заинтересованных лиц позицию и (или) информацию, в том числе конфиденциальную, необходимую для анализа, посредством официальной переписки;

      3) осуществляет взаимодействие с загранучреждениями Республики Казахстан, компетентными органами иностранного государства, представителями иностранных государств, союзов иностранных государств и международными организациями по вопросам проводимого анализа;

      4) после уведомления государственных органов и заинтересованных лиц по их запросу проводит консультации.

      5. Государственные органы в пределах своей компетенции:

      1) рассматривают поступившие от уполномоченного органа материалы и запросы и в течение 10 (десять) рабочих дней со дня их получения, если в запросе не указан иной срок, обеспечивают представление информации, сформированной позиции, статистических данных и иной информации, необходимой для анализа, в том числе конфиденциальной (ограниченного распространения), в установленном законодательством порядке;

      2) участвуют по мере необходимости в консультациях, совещаниях по вопросам анализа при направлении соответствующего запроса уполномоченного органа.

      6. Загранучреждения Республики Казахстан обеспечивают:

      1) направление полученных от Министерства иностранных дел Республики Казахстан (далее – Министерство иностранных дел) и уполномоченного органа уведомлений, материалов и запросов в компетентные органы иностранного государства в течение 3 (три) рабочих дней со дня получения в официальном порядке;

      2) направление материалов и запросов от компетентного органа иностранного государства в уполномоченный орган в течение 1 (один) рабочего дня со дня получения в рабочем порядке, 3 (три) рабочих дней – в официальном порядке.

      7. Министерство иностранных дел обеспечивает:

      1) направление по дипломатическим каналам в адрес компетентного органа иностранного государства уведомлений, материалов от уполномоченного органа в течение 3 (три) рабочих дней со дня получения в официальном порядке;

      2) направление полученных по дипломатическим каналам от компетентного органа иностранного государства материалов и запросов в уполномоченный орган в течение 1 (один) рабочего дня со дня получения в рабочем порядке, 3 (три) рабочих дней – в официальном порядке.

      8. Информация, представляемая заинтересованными лицами в уполномоченный орган, рассматривается в качестве конфиденциальной при представлении этим лицом обоснований, свидетельствующих о том, что раскрытие такой информации предоставит преимущество в условиях конкуренции третьему лицу либо повлечет за собой неблагоприятные последствия для лица, представившего информацию или для лица, у которого получена эта информация. Конфиденциальная информация не разглашается без разрешения представившего ее заинтересованного лица, за исключением случаев, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      9. По итогам анализа уполномоченный орган направляет предложение о применении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности, на рассмотрение Межведомственной комиссией Республики Казахстан по вопросам внешнеторговой политики и участия в международных экономических организациях.

      10. В случае вынесения рекомендаций о применении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности, Межведомственной комиссией Республики Казахстан по вопросам внешнеторговой политики и участия в международных экономических организациях, уполномоченный орган в установленном законодательством порядке разрабатывает проект постановления Правительства Республики Казахстан о введении мер, вводимых в целях соблюдения интересов национальной безопасности.

      11. Уполномоченный орган информирует компетентный орган третьей стороны о применении мер, вводимых исходя из интересов национальной безопасности, по дипломатическим каналам через Министерство иностранных дел.

  Приложение
к Правилам взаимодействия
государственных органов
Республики Казахстан при
введении мер, вводимых
исходя из интересов
национальной безопасности
  Форма

Перечень сведений, предоставляемых заявителем

      1. Информация о заявителе (адрес, телефон, факс, e-mail, место регистрации, фамилия, имя, отчество руководителя (при его наличии).

      2. Описание товара, в отношении импорта которого предлагается применить меру, вводимую исходя из интересов национальной безопасности (с указанием страны происхождения и 10-значного кода товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза).

      3. Имеющиеся сведения о производителях импортируемого товара иностранного государства.

      4. Сведения о национальных производителях и потребителях товара.

      5. Сведения об изменении объема ввоза и вывоза товара на территорию Республики Казахстан за 3 (три) календарных года, предшествующих дате подачи заявления.

      6. Сведения об изменении объема производства, потребления товара на территории Республики Казахстан за 3 (три) календарных года, предшествующих дате подачи заявления*.

      7. Сведения о действующих и планируемых документах системы государственного планирования и проектах по производству товара**.

      8. Сведения о наличии угрозы национальной безопасности, включая финансовые и экономические показатели.

      9. Сведения о других факторах и условиях импорта товара, которые могли оказать влияние на национальную безопасность Республики Казахстан.

      Примечание:

      * - не заполняется, если заявителем является государственный орган;

      ** - заполняется, если заявителем является государственный орган.