Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарына ақшалай өтемақы төлеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 277 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 30 маусымда № 32965 болып тіркелді

      "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгінiң кейбiр мәселелерi туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 18 ақпандағы № 81 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлігi туралы ереженің 15-тармағының 130-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарына ақшалай өтемақы төлеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Әлеуметтік көмек департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтер ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
Т. Дуйсенова

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
2023 жылғы 30 маусымдағы
№ 277 бұйрығына
қосымша

Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарына ақшалай өтемақы төлеу қағидаларын бекіту туралы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жаппай саяси қуғын-сүргiндер құрбандарына ақшалай өтемақы төлеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгінiң кейбiр мәселелерi туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 18 ақпандағы № 81 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлігi туралы ереженің 15-тармағының 130-1) тармақшасына сәйкес әзірленді және "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрi – Заң) сәйкес ақталған жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарына, жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарының балаларына біржолғы ақшалай өтемақы төлеу тәртiбiн айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегі уәкiлетті ұйым) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, мемлекеттік қызметтерді электрондық нысанда көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) ақшалай өтемақы беру жөнiндегi уәкiлетті ұйым – екінші деңгейдегі банктер, банк операцияларының тиісті түрлеріне қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның лицензиясы бар ұйымдар, "Қазпочта" акционерлік қоғамының аумақтық бөлімшелері;

      3) ақшалай өтемақы тағайындау жөніндегі уәкілетті орган – уәкілетті мемлекеттік органның ведомствосының аумақтық бөлімшесі;

      4) уәкілетті мемлекеттік орган – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес халықты әлеуметтік қорғау саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді, Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорының қызметін реттеуді, бақылау функцияларын жүзеге асыратын орталық атқарушы орган.

2-тарау. Ақшалай өтемақыны төлеу тәртiбi

      3. Заңның 22-бабында көрсетiлген негiздер бойынша ақшалай өтемақы алуға құқығы бар азаматтар ақшалай өтемақы тағайындау үшiн тұрғылықты тұратын жерi бойынша ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкілетті ұйымға мыналарды ұсынады:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтiнiш;

      2) жеке басты куәландыратын құжат;

      3) ақшалай өтемақы алу құқығын растайтын құжат (прокуратура органдарынан немесе сот органдарынан Заңның 22-бабында көрсетілген орындарда болған кезеңі көрсетіліп ақталғаны туралы анықтама).

      Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарының балалары үшін қосымша – туу туралы куәлік не тууды мемлекеттік тіркеу туралы акт жазбасынан үзінді көшірме, прокуратура органдарынан немесе сот органдарынан Заңның 22-бабында көрсетiлген орындарда болған кезеңі көрсетіліп ата-анасының біреуінің ақталғаны туралы анықтама.

      Ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегі уәкiлетті ұйым жеке басты куәландыратын құжаттар, тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгені туралы мәліметтерді "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      4. Ақшалай өтемақы тағайындау үшiн қажеттi құжаттардың түпнұсқасы және салыстырып тексеру үшiн көшiрмелері аудандық (қалалық) ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдарға ұсынылады.

      Өтінішті қабылдаған кезде салыстырып тексерілгеннен кейiн құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушiге қайтарылады.

      Ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi аудандық (қалалық) уәкiлеттi ұйымдардың жұмыскерлерi құжаттардың көшiрмелерiн растайды, iстердi қалыптастырады, осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес ақшалай өтемақы тағайындау туралы шешiмдердiң жобаларын дайындап, оларды өтініш қабылданған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкілеттi ұйымдарына жібередi.

      5. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдары iстерді және ақшалай өтемақы тағайындау туралы шешiмдердің жобаларын бес жұмыс күні ішінде ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегi тиiстi уәкiлеттi органға жібереді.

      6. Ақтау туралы анықтамада бас бостандығынан айыру орындарында, психиатриялық мекемелерде, арнайы қоныстарда болған уақыты, сондай-ақ бас бостандығы шектеулi жағдайда мәжбүрлi еңбекке (оның iшiнде "еңбек армиясы", "НКВД жұмысшылар колониясы" деп аталатындарда) тартылған уақыты туралы ақпарат жеткiлiксiз көрсетiлген жағдайда ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегi уәкiлеттi органдар мен ақшалай өтемақы беру жөнiндегi уәкiлетті ұйымдар прокуратура органдарының архивтерінен қосымша анықтамаларды сұратып алады.

      7. Бас бостандығынан айыру орындарында, психиатриялық мекемелерде, арнайы қоныстарда негiзсiз қуғын-сүргiнге ұшыраған адамдардың болған мерзiмi, сондай-ақ бас бостандығы шектеулi жағдайда мәжбүрлi еңбекке (оның iшiнде "еңбек армиясы", "НКВД жұмысшылар колониясы" деп аталатындарда) тартылған уақыты көрсетiлген, ақталғанын растайтын анықтама келiп түскен кезде ақталуы туралы бұрын берiлген анықтама ақшалай өтемақы тағайындауға негiз болып табылады.

      8. Ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегi уәкілеттi орган облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдарынан құжаттар мен шешiмдердің жобалары келiп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде ақшалай өтемақы тағайындау не оны тағайындаудан бас тарту жөнiнде шешiм қабылдайды және iс пен бұл шешiмдердi белгiленген тәртіппен ақшалай өтемақы төлеу жөніндегі аудандық (қалалық) уәкiлеттi ұйымдарға бередi.

      Ақшалай өтемақы тағайындау не тағайындаудан бас тарту туралы шешiмге ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегі уәкiлеттi органның басшысы (не оның мiндетiн атқарушы адам) қол қояды.

      Ақшалай өтемақы тағайындаудан бас тартылған жағдайда ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегi уәкiлеттi орган оны тағайындаудан бас тартудың себебiн жазбаша уәждейдi және облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдары арқылы тиiстi құжаттарды өтiнiш иесiне бepу үшiн аудандық (қалалық) ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегі уәкiлетті органдарға қайтарып бередi.

      9. Айлық есептiк көрсеткiш өзгерген кезде ақшалай өтемақы сомасын қайта есептеуді аудандық (қалалық) ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйым жүргізеді, ол облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымы арқылы ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегі уәкілетті органға тиiсті шешiмнің жобасын бекітуге жiбередi. Ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегі уәкілетті орган ақшалай өтемақыны есептеудiң дұрыстығын тексередi және үш жұмыс күні ішінде ақшалай өтемақыны бекiтедi не оны қайта есептеу жөнiнде шешiм шығарады.

      10. Егер ақшалай өтемақылар Заңның 22 және 23-баптарының қолданылуы жаңғыртылғанға дейiн тағайындалған болса, онда аудандық (қалалық) ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлетті ұйымдар облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдары арқылы ақшалай өтемақы тағайындау туралы шешiмнiң жобасын ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегі уәкілеттi органға ұсынады, ол қолданылып жүрген айлық есептік көрсеткiштiң мөлшерiн ескере отырып, оны бекiту туралы шешiм шығарады.

      11. Ақшалай өтемақылар төлеудi ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйым ақшалай өтемақы беру жөнiндегі уәкiлетті ұйымдар арқылы ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегi уәкілетті органдардың шешiмiне сәйкес ақшалай өтемақы алуға құқығы бар алушылардың банк шотына есептеу жолымен жүзеге асырады.

      Қаражатты MT100 форматындағы төлем тапсырыстарымен аударған кезде аудандық (қалалық) ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлетті ұйымдар тiзiм-ведомостарды дайындайды және оларды ақшалай өтемақы беру жөнiндегi уәкiлетті ұйымдарға бередi.

      Ақшалай өтемақы беру жөнiндегi уәкiлеттi ұйым ақшалай қаражатты алғаннан кейiн тiзiм-ведомосқа сәйкес оны аудандар (қалалар) бойынша бөледi және төлеудi жүзеге асырады.

      Қаражатты МТ102 форматындағы төлем тапсырыстарымен аударған кезде ақшалай өтемақы беру жөнiндегi уәкiлетті ұйымдар тiзiм-ведомостарды электронды түрде алады.

      12. Егер ақшалай өтемақы есептелген, бiрақ ақталған адам қайтыс болуы себебiнен алынбаған жағдайда өтемақының тағайындалған сомасы Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес мұрагерлерiне төленедi.

      13. Аудандық (қалалық) ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдар уәкілетті мемлекеттік орган көрсеткен күнге және ақшалай өтемақы тағайындау жөнiндегi уәкілеттi органдар шешiмдерiнiң негiзiнде ақшалай өтемақы алушылардың тiзiмiн жасайды және оны облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкілеттi ұйымдарына ұсынады.

      14. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдары ақшалай өтемақы төлеу үшiн қажетті қаражат туралы аудандық (қалалық) ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдар берген ақпаратты жинақтайды және оны ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымға бередi.

      15. Ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйым уәкілетті мемлекеттік орган айқындаған мерзiмде уәкілетті мемлекеттік органға ақшалай өтемақы төлеу үшін қажеттi қаражаттың қажеттілігі туралы ақпарат береді.

      16. Уәкілетті мемлекеттік орган өзінің мiндеттемелерi мен төлемдерi бойынша тиiстi жылға арналған қаржыландыру жоспарларына сәйкес бөлінген сомалар шегiнде ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымның банк шотына қаражат аударады.

      17. Ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйым бөлiнген қаражатқа сәйкес облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана бойынша ақшалай өтемақы төлеу графигін жасайды.

      18. Ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкілеттi ұйым банктiк үш күн iшiнде алынған қаражатты төлем тапсырыстарымен ақшалай өтемақы беру жөнiндегi уәкiлеттi ұйымға аударады.

      19. Ақшалай өтемақы беру жөнiндегi уәкiлеттi ұйым ақшалай қаражатты алған кезде алушыларға ақшалай өтемақы берудi жүзеге асырады.

      20. Төленген ақшалай өтемақы сомалары бойынша облыстық, аудандық (қалалық) ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдар мен ақшалай өтемақы беру жөнiндегi уәкiлеттi ұйымдар арасында салыстырып тексеру актілері жасалады.

      21. Бөлiнген трансферттер бойынша уәкілетті мемлекеттік орган мен ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегі уәкiлетті ұйымның арасында ай сайын салыстырып тексеру актісi жасалады.

      22. Ақшалай өтемақы беру жөнiндегi қызметтерге ақы төлеу ақшалай өтемақы төлеу жөнiндегi уәкiлеттi ұйым мен ақшалай өтемақыны беру жөнiндегi уәкiлеттi ұйым арасында заңнамада белгіленген тәртіппен жасалған шарт негізінде жүргізіледі.

  Жаппай саяси қуғын-сүргiндер
құрбандарына ақшалай өтемақы
төлеу қағидаларына
1-қосымша

      Нысан

      Қазақстан Республикасы Еңбек

      және халықты әлеуметтік қорғау

      министрлігінің Еңбек және

      әлеуметтік қорғау комитетінің

      ____________________________

      аумақтық бөлімшесінің басшысына

Өтiнiш

      Маған біржолғы ақшалай өтемақы тағайындауыңызды сұраймын

      Тегi _________________________________________________________________

      Аты _________________________________________________________________

      Әкесiнiң аты (бар болса) ________________________________________________

      Туған күні ______ ж. "___" ______________________________________________

      Мекенжайы___________________________________________________________

      Жеке басын куәландыратын құжаттың түрi ________________________________

      (құжаттың түрi көрсетіледі)

      Сериясы _________ нөмiрi ___________ кiм берді ___________________________

      Банк шотының №______________________________________________________,

      Банк атауы____________________________________________________________

      Зейнетақы, мүгедектiгi бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша

      мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақы, мемлекеттік арнайы жәрдемақы, арнайы

      мемлекеттiк жәрдемақы аламын

      _____________________________________________________________________

      (қажеттісінің асты сызылады)

      Бiржолғы ақшалай өтемақының бiр бөлiгiн немесе толық мөлшерiн бұрын басқа

      республикада алғаны-алмағаны (жоқ, иә; алған болса, қандай негiзде алғаны көрсетіледі)

      ___________________________________________________________

      Ақтау туралы анықтаманың нөмiрi және оның берiлген күні

      _____________________________________________________________________

      Біржолғы ақшалай өтемақы тағайындау үшін қажетті менің дербес деректерімді жинауға

      және өңдеуге келісім беремін.

      Ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді

      пайдалануға келісемін.

      Күні ___________________________ Өтінiш берушінің қолы _________________

      Өтінiш қабылданды (күнi) _________________

      Өтiнiштi қабылдаған маманның Т.А.Ә. (бар болса) __________________________

      Қолы _____________________

  Жаппай саяси қуғын-сүргiндер
құрбандарына ақшалай өтемақы
төлеу қағидаларына
2-қосымша

      Нысан

Ақшалай өтемақы тағайындау туралы шешім

      20__ж. _____ № ______ Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Еңбек және әлеуметтік қорғау комитетінің ______________ облысы (қаласы) бойынша департаменті

      Азамат _____________________________________________________________

      (тегi, аты, әкесiнің аты (бар болса)

      Жынысы _________________ Туған күнi _________________________________

      Ақтау туралы анықтаманың берiлген күнi ________________________________

      Ақтау туралы анықтаманы берген органның атауы

      _____________________________________________________________________

      _________________________________берiлген __________№ ________________

      (тегi, аты, әкесiнің аты (бар болса)

      ақтау туралы анықтамаға сәйкес

      Бас бостандығынан айыру орындарында, психиатриялық мекемелерде, арнайы қоныстарда

      болған уақыты, сондай-ақ бостандығы шектелген жағдайда мәжбүрлi еңбекке тартылған

      (оның ішінде "еңбек армиясы", "НКВД жұмысшылар колоннасы" деп аталатындарда

      болған) уақыты 19__ж._____ - 19__ж.__________ аралығын құрайды.

      Бас бостандығынан айыру орындарында, психиатриялық мекемелерде, арнайы қоныстарда

      болған толық айлардың саны, сондай-ақ бостандығы шектелген жағдайда мәжбүрлi еңбекке

      тартылған (оның ішінде "еңбек армиясы", "НКВД жұмысшылар колоннасы" деп

      аталатындарда) уақыты

      ______________________________________________________________ құрайды

      (жазумен)

      Есептелген сома _______________________________________________________

      (жазумен)

      Осы сома төленетiн айлардың саны көрсетiлген ағымдағы жылы төленуге жататын сома

      _____________________________________________________________________

      (жазумен)

      Осы сома келесi екi жылда төленуге тиiс айлардың саны көрсетiлген төленуге жататын

      қалған сома ___________________________________________________

      (жазумен)

      M.О. Департамент басшысы ______________ _______________________________

      (қолы)             (тегі)

      Тағайындау жөнiндегi маман ______________ ______________________________

      (қолы)             (тегі)

      Шешім жобасын дайындаған:

      M.O. Мемлекеттік корпорация

      бөлімшесінің бастығы ______________ ____________________________________

      (қолы)             (тегі)

      Мемлекеттік корпорация бөлімшесінің маманы ______________ __________________

      (қолы)             (тегі)

Об утверждении Правил выплаты денежных компенсаций жертвам массовых политических репрессий

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 277. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 июня 2023 года № 32965.

      В соответствии с подпунктом 130-1) пункта 15 Положения о Министерстве труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2017 года № 81 "Некоторые вопросы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила выплаты денежных компенсаций жертвам массовых политических репрессий.

      2. Департаменту социальной помощи Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
- Министр труда
социальной защиты населения
Республики Казахстан
Т. Дуйсенова

  Приложение к приказу
Заместитель Премьер-Министра
- Министр труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан
от 30 июня 2023 года № 277

Правила выплаты денежных компенсаций жертвам массовых политических репрессий

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила выплаты денежных компенсаций жертвам массовых политических репрессий (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 130-1) пункта 15 Положения о Министерстве труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2017 года № 81 "Некоторые вопросы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан", и определяют порядок выплаты единовременных денежных компенсаций жертвам массовых политических репрессий, детям жертв массовых политических репрессий, реабилитированным в соответствии с Законом Республики Казахстан "О реабилитации жертв массовых политических репрессий" (далее – Закон).

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – уполномоченная организация по выплате денежной компенсации) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      2) уполномоченная организация по выдаче денежной компенсации – банки второго уровня, организации, имеющие лицензии уполномоченного органа по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций на соответствующие виды банковских операций, территориальные подразделения акционерного общества "Казпочта";

      3) уполномоченный орган по назначению денежной компенсации – территориальное подразделение ведомства уполномоченного государственного органа;

      4) уполномоченный государственный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере социальной защиты населения в соответствии с законодательством Республики Казахстан, регулирование, контрольные функции за деятельностью Государственного фонда социального страхования.

Глава 2. Порядок выплаты денежной компенсации

      3. Граждане, имеющие право на получение денежной компенсации по основаниям, указанным в статье 22 Закона, для назначения денежной компенсации представляют в уполномоченную организацию по выплате денежной компенсации по месту жительства:

      1) заявление по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      2) документ, удостоверяющий личность;

      3) документ, подтверждающий право на получение денежной компенсации (справка о реабилитации из органов прокуратуры или судебных органов, с указанием периода пребывания в местах, указанных в статье 22 Закона).

      Для детей жертв массовых политических репрессий дополнительно – свидетельство о рождении либо выписка из актовой записи о государственной регистрации рождения, справка о реабилитации одного из родителей из органов прокуратуры или судебных органов, с указанием периода пребывания в местах, указанных в статье 22 Закона.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, о регистрации по месту жительства уполномоченная организация по выплате денежной компенсации получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      4. Документы, необходимые для назначения денежной компенсации, представляются в подлинниках и копиях для сверки в районные (городские) уполномоченные организации по выплате денежной компенсации.

      При приеме заявления после сверки подлинники документов возвращаются заявителю.

      Работники районных (городских) уполномоченных организаций по выплате денежной компенсации заверяют копии документов, формируют дела, готовят проекты решений о назначении денежных компенсаций согласно приложению 2 к настоящим Правилам, и направляют их в течение пяти рабочих дней со дня принятия заявления в уполномоченные организации по выплате денежной компенсации области, города республиканского значения, столицы.

      5. Уполномоченные организации по выплате денежной компенсации области, города республиканского значения, столицы направляют дела и проекты решений о назначении денежной компенсации в течение пяти рабочих дней в соответствующий уполномоченный орган по назначению денежной компенсации.

      6. В случае указания в справках о реабилитации недостаточной информации о времени пребывания в местах лишения свободы, психиатрических учреждениях, на спецпоселениях, а также времени привлечения к принудительному труду в условиях ограниченной свободы (в том числе в так называемых "трудовых армиях", "рабочих колоннах НКВД"), уполномоченные органы по назначению денежной компенсации и уполномоченные организации по выплате денежной компенсации запрашивают дополнительные справки в архивах органов прокуратуры.

      7. При поступлении подтверждающей справки о реабилитации с указанием срока нахождения лиц, подвергшихся необоснованным репрессиям, в заключении, местах лишения свободы, психиатрических учреждениях, на спецпоселении, а также времени привлечения к принудительному труду в условиях ограниченной свободы (в том числе в так называемых "трудовых армиях", "рабочих колоннах НКВД") выданная ранее справка о реабилитации является основанием для назначения денежной компенсации.

      8. Уполномоченный орган по назначению денежной компенсации в течение пяти рабочих дней со дня поступления документов и проектов решений от уполномоченных организаций по выплате денежной компенсации области, города республиканского значения, столицы принимает решения о назначении денежной компенсации либо отказе в ее назначении и передает дело и эти решения в установленном порядке в районные (городские) уполномоченные организации по выплате денежных компенсаций.

      Решение о назначении денежной компенсации либо отказе в ее назначении подписывается руководителем уполномоченного органа по назначению денежной компенсации (либо лицом, исполняющим его обязанности).

      В случае отказа в назначении денежной компенсации, уполномоченный орган по назначению денежной компенсации письменно мотивирует причины отказа и через уполномоченные организации по выплате денежной компенсации области, города республиканского значения, столицы возвращает соответствующие документы в районные (городские) уполномоченные организации по выплате денежной компенсации для передачи заявителю.

      9. При изменении месячного расчетного показателя перерасчет суммы денежной компенсации производится районной (городской) уполномоченной организацией по выплате денежной компенсации, которая через уполномоченную организацию по выплате денежной компенсации области, города республиканского значения, столицы направляет проект соответствующего решения на утверждение в уполномоченный орган по назначению денежной компенсации. Уполномоченный орган по назначению денежной компенсации проверяет правильность расчета денежной компенсации и в течение трех рабочих дней утверждает либо выносит решение о перерасчете денежной компенсации.

      10. В случае, если денежные компенсации были назначены до возобновления действия статей 22 и 23 Закона, то районные (городские) уполномоченные организации по выплате денежной компенсации представляют проект решения о назначении денежной компенсации через уполномоченные организации по выплате денежной компенсации области, города республиканского значения, столицы в уполномоченный орган по назначению денежной компенсации, который выносит решение об его утверждении с учетом существующего размера месячного расчетного показателя.

      11. Выплата денежных компенсаций осуществляется уполномоченной организацией по выплате денежной компенсации через уполномоченные организации по выдаче денежной компенсации путем зачисления на банковский счет получателей, имеющих право на получение денежной компенсации, согласно решению уполномоченных органов по назначению денежных компенсаций.

      При перечислении средств платежными поручениями в формате МТ 100 районные (городские) уполномоченные организации по выплате денежной компенсации готовят и передают списки-ведомости в уполномоченные организации по выдаче денежной компенсации.

      Уполномоченная организация по выдаче денежной компенсации при получении денежных средств в соответствии со списком-ведомостью распределяет их в разрезе районов (городов) и осуществляет выплату.

      При перечислении средств платежными поручениями в формате МТ 102 уполномоченные организации по выдаче денежной компенсации списки-ведомости получают в электронном виде.

      12. В случае, если денежная компенсация начислена, но не получена по причине смерти реабилитированного, назначенная сумма компенсации выплачивается наследникам в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.

      13. Районные (городские) уполномоченные организации по выплате денежных компенсаций на дату, указанную уполномоченным государственным органом, и на основании решений уполномоченных органов по назначению денежных компенсаций составляют список получателей денежных компенсаций и представляют его в уполномоченные организации по выплате денежной компенсации области, города республиканского значения, столицы.

      14. Уполномоченные организации по выплате денежной компенсации области, города республиканского значения, столицы сводят представленную районными (городскими) уполномоченными организациями по выплате денежной компенсации информацию о потребности средств, необходимых для выплаты денежной компенсации, и представляют ее в уполномоченную организацию по выплате денежной компенсации.

      15. Уполномоченная организация по выплате денежной компенсации в срок, определенный уполномоченным государственным органом, представляет информацию о потребности средств, необходимых для выплаты денежной компенсации в уполномоченный государственный орган.

      16. Уполномоченный государственный орган перечисляет средства на банковский счет уполномоченной организации по выплате денежной компенсации в пределах выделенных сумм согласно планам финансирования по обязательствам и платежам Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан на соответствующий год.

      17. Уполномоченная организация по выплате денежной компенсации, согласно выделенным средствам составляет график выплат денежных компенсаций в разрезе областей, городов республиканского значения, столицы.

      18. Уполномоченная организация по выплате денежной компенсации полученные средства в течение трех банковских дней перечисляет платежными поручениями уполномоченной организации по выдаче денежной компенсации.

      19. Уполномоченная организация по выдаче денежной компенсации при получении денежных средств осуществляет выдачу получателям денежной компенсации.

      20. По выплаченным суммам денежной компенсации между областными, районными (городскими) уполномоченными организациями по выплате денежной компенсации и уполномоченными организациями по выдаче денежной компенсации составляются акты сверки.

      21. По выделенным трансфертам между уполномоченным государственным органом и уполномоченной организацией по выплате денежной компенсации ежемесячно составляется акт сверки.

      22. Оплата услуг по выдаче денежной компенсации производится на основании договора, заключаемого в установленном законодательством порядке между уполномоченной организацией по выплате денежной компенсации и уполномоченной организацией по выдаче денежной компенсации.
_______________________

  Приложение 1
к Правилам выплаты денежных
компенсаций жертвам
массовых политических репрессий
  Форма

      Руководителю __________________
территориального подразделения
Комитета труда и социальной защиты
Министерства труда
и социальной защиты населения
Республики Казахстан

Заявление

      Прошу назначить мне единовременную денежную компенсацию
Фамилия ________________________________________________
Имя ____________________________________________________
Отчество (при его наличии) ________________________________
Дата рождения "___" __________ ______ г.
Адрес ___________________________________________________
Вид документа, удостоверяющего личность ___________________
(указать вид документа)
Серия __________ Номер _________ кем выдан ________________
№ банковского счета _______________________________________,
Наименование банка _______________________________________
Получаю пенсию, государственное социальное пособие по инвалидности,
по случаю потери кормильца, государственное специальное пособие,
специальное государственное пособие
__________________________________________________________
(нужное подчеркнуть)
Получал ли ранее часть единовременной денежной компенсации
или в полном размере в другой республике (нет, да; если да,
то указать по какому основанию)
___________________________________________________________
Номер справки о реабилитации и дата ее выдачи
___________________________________________________________
Даю согласие на сбор и обработку моих персональных данных,
необходимых для назначения единовременной денежной компенсации.
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом
тайну, содержащихся в информационных системах.
Дата _______ _____________ _______
Подпись заявителя _______________
Заявление принято (дата) ______ ___________ ______
Ф.И.О. (при его наличии) специалиста, принявшего заявление
_____________________________________________________________
Подпись _________________

  Приложение 2
к Правилам выплаты денежных
компенсаций жертвам массовых
политических репрессий
  Форма

Решение о назначении денежной компенсации № ____ от ______ 20__ г.
Департамента Комитета труда и социальной защиты по ______________ области (городу)
Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан

      Гражданин ___________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Пол ____
Дата рождения _________________
Дата выдачи справки о реабилитации _____________________________________
Наименование органа, выдавшего справку о реабилитации
______________________________________________________________________
Согласно справке о реабилитации № ___ от ________________________________,
выданной кому ________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии))
Время пребывания в местах лишения свободы, психиатрических учреждениях,
на спецпоселениях, а также время привлечения к принудительному труду в условиях
ограниченной свободы (в том числе в так называемых "трудовых армиях",
"рабочих колоннах НКВД") составляет с ______ 19____ по ______ 19__ года.
Количество полных месяцев пребывания в местах лишения свободы, психиатрических
учреждениях, на спецпоселениях, а также время привлечения к принудительному
труду в условиях ограниченной свободы (в том числе в так называемых "трудовых
армиях", "рабочих колоннах НКВД") составляет
______________________________________________________________________
(прописью)
Начисленная сумма _____________________________________________________
(прописью)
Сумма, подлежащая к выплате в текущем году, с указанием количества месяцев,
за которые данная сумма выплачивается
______________________________________________________________________
(прописью)
Оставшаяся сумма, подлежащая к выплате, с указанием количества месяцев,
за которые данная сумма должна быть выплачена в последующие два года
______________________________________________________________________
(прописью) М.П.
Руководитель департамента ______________ _______________________________
(подпись) (фамилия)
Специалист по назначению ______________ ________________________________
(подпись) (фамилия)
Проект решения подготовлен:
М.Ш.
Начальник отделения Государственной корпорации
___________ ________________________
(подпись) (фамилия)
Специалист отделения Государственной корпорации
___________ ________________________
(подпись) (фамилия)