"Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға қойылатын рұқсат беру талаптарын, оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесін, сондай-ақ Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларды аттестаттау, олардың қолданысын ұзарту және "Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторды аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2021 жылғы 1 шілдедегі № 440-НҚ бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2024 жылғы 23 ақпандағы № 111-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 26 ақпанда № 34052 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға қойылатын рұқсат беру талаптарын, оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесін, сондай-ақ Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларды аттестаттау, олардың қолданысын ұзарту және "Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторды аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2021 жылғы 1 шілдедегі № 440-НҚ бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 23412 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтыру енгізілсін:

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға қойылатын рұқсат беру талаптары, оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесі осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларды аттестаттау, аттестаттарының қолданысын ұзарту және "Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторды аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсету қағидаларында:

      4, 5, 6 және 7-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Аттестаттау үшін сауда қызметін реттеу саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларды аттестаттау жөніндегі комиссия (бұдан әрі – комиссия) құрады.

      5. Комиссия мүшелерінің саны кемінде бес адамнан тұратын тақ санды құрайды. Комиссия құрамына көрсетілетін қызметті берушінің, тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті ұйымның өкілдері және тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауардың мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитор енгізіледі.

      Комиссия төрағасы уәкілетті органның бірінші басшысының орынбасарынан не бірінші басшының немесе оның орынбасарының міндетін атқарушы адамнан төмен емес лауазымды адамды уәкілетті органның бірінші басшысы бір жыл мерзімге тағайындайды және қайта тағайындайды.

      Комиссияның қызметін ұйымдастыру үшін көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті органның қызметкерлері арасынан комиссия хатшысын тағайындайды. Комиссия хатшысы комиссия отырысының күн тәртібін қалыптастырады және отырыстың хаттамасын ресімдейді. Комиссия құрамы мен комиссия хатшысы көрсетілетін қызметті берушінің шешімімен ресімделеді.

      6. Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одағы тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитордың аттестаттын алу үшін сарапшы-аудиторға үміткер жеке тұлға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетілетін қызметті берушіге портал арқылы мына құжаттарды жолдайды:

      Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға қойылатын рұқсат беру талаптарына және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесіне қосымшамен бекітілген тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетелдік тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға үміткер жеке тұлғаның мәліметтер нысаны;

      осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 35-бабының 6) және 7) тармақшаларына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының жұмыс өтілін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

      осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жеке тұлғаның тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі жұмыстарды жүргізуге қатысуын растайтын Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметі номенклатурасының он түрлі тауар позициясы бойынша тауарлардың шығу тегі сараптамасы бойынша тағылымдамадан өткені туралы он есептің электрондық көшірмелері. Тағылымдамадан өту туралы есептерге Сауда қызметін реттеу туралы заңның 7-бабының 7-2) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган бекітетін нысан бойынша ішкі айналымға арналған тауардың шығу тегі туралы сараптама актілерінің көшірмелері (бұдан әрі – сараптама актілері) қоса беріледі.

      7. Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитор аттестатының қолданысын ұзарту үшін, аттестаттарынан айырылған сарапшы-аудиторларды және мерзімі тоқтатылған немесе өткен сарапшы-аудиторларды қоспағанда, аттестат мерзімі аяқталғанға дейін кемінде күнтізбелік 30 (отыз) күнде көрсетілетін қызметті берушіге портал арқылы мынадай құжаттарды жолдайды:

      осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитор аттестатының қолданысын ұзартуға беретін жеке тұлғаның мәліметтер нысаны;

      осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      Кодекстің 35-бабына сәйкес қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

      сараптама актілерінің көшірмелерін қоса бере отырып, осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитордың қызметі туралы есептің электрондық көшірмесі.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамаларын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтер осы Қағидаларға 6-қосымшада баяндалған.";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Аттестат беру, аттестаттың қолданысын ұзарту не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап үшін комиссия шешімі негіз болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі аттестаттау өткізілген күні беріледі.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Заңның 19-1-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздеме:

      1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтау;

      2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Сауда қызметін реттеу туралы Заңның 18-5-бабында, осы Қағидаларда белгіленген талаптарға, сондай-ақ осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес бекітілген тауарлардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға қойылатын рұқсат беру талаптарына сәйкес келмеуі;

      3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімінің) болуы;

      4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімі бар, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқығынан айырылуы;

      5) "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге көрсетілетін қызметті алушының келісімінің болмауы.";

      мынадай мазмұндағы 17-1-тармақпен толықтырылсын:

      "17-1. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылған жағдайда көрсетілетін қызметті алушы осы Қағидалардың 6 және 7-тармақтарында белгіленген тәртіппен қайта жүгіне алады.";

      2-қосымшада:

      ескертпе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ескертпе:

      Есеп мәтінінде:

      1) тағылымдамадан өту күні (күндері), тағылымдама өткен ұйымның атауы және мекенжайы;

      2) қағидалар мен рәсімдерді анықтайтын қандай құжаттарға сәйкес жұмыстар жүргізілгені;

      3) сараптама актісін беру туралы шешім қабылданған құжаттарды көрсете отырып, тауардың шығу тегіне сараптама жүргізу тәртібі көрсетіледі.";

      5-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      6-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Сауда және интеграция министрі
А. Шаккалиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар және

      аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Сауда және интеграция
Бірінші вице-министрі
2024 жылғы 23 ақпандағы
№ 111-НҚ бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасының
Сауда және интеграция
министрінің
2021 жылғы 1 шілдедегі
№ 440-НҚ бұйрығына
1-қосымша

Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға қойылатын рұқсат беру талаптары, оларға сәйкестікті растайтын құжаттардың тізбесі


р/с

Рұқсат беру талаптары

Рұқсат беру талаптарына сәйкестікті растайтын құжаттар тізімі

Ескертпе

1

2

3

4

1

Мынадай мамандықтардың бірі бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білімінің болуы: техникалық ғылымдар мен технологиялар, жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика (биологиялық және сабақтас ғылымдар, физикалық ғылымдар), инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, егер білімі сәйкес келмесе, өтінім берілген аттестаттау бағыты бойынша сарапшы-аудитор ретінде кемінде бес жыл жұмыс өтілінің болуы.

Осы Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға қойылатын рұқсат беру талаптарына және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесіне қосымшаға сәйкес тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға үміткер жеке тұлғаның мәліметтер нысаны (бұдан әрі – Мәліметтер нысаны).


2

Жалпы жұмыс өтілі кемінде екі жыл, оның ішінде техникалық ғылымдар және технологиялар, жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика (биологиялық және сабақтас ғылымдар, физика ғылымдары), инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мамандығы бойынша немесе тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті тұлға ретінде тауардың шығу тегі туралы сертификат беруге уәкілетті ұйымда бір жыл және сараптама ұйымының маманы ретінде бір жыл немесе сараптама ұйымында маман ретінде кемінде екі жыл.

Мәліметтер нысаны, Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің 35-бабына сәйкес қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі.


3

Техникалық реттеу саласындағы мамандарды даярлауды (қайта даярлауды) және олардың біліктілігін арттыруды жүзеге асыратын ұйымдардың тізіліміне енгізілген ұйымда мәлімделетін аттестаттау бағытында даярлау (қайта даярлау) курстарынан өту. Сарапшы-аудиторға үміткер жеке тұлғаларды даярлау, қайта даярлау курстарын өту ұзақтығы кемінде 80 академиялық сағатты құрайды.

Мәліметтер нысаны.

Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларды даярлау (қайта даярлау) жөніндегі куәліктердің қолданылу мерзімі – бір жыл.

4

Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының және шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитор ретінде аттестатталған және осы бағытта кемінде үш жыл жұмыс істейтін сарапшы-аудиторда практикалық даярлаудан (тағылымдамадан) өту.

Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларды аттестаттау, аттестаттарының қолданысын ұзарту және "Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторды аттестаттау" мемлекеттік қызметін көрсету қағидаларына 2-қосымшамен бекітілген нысан бойынша жеке тұлғаның тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі жұмыстарды жүргізуге қатысуын растайтын Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметі номенклатурасының он түрлі тауар позициясы бойынша тауарлардың шығу тегі сараптамасы бойынша тағылымдамадан өткені туралы он есептің электрондық көшірмелері.
Тағылымдамадан өту туралы есептерге Сауда қызметін реттеу туралы заңның 7-бабының 7-2) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган бекітетін нысан бойынша ішкі айналымға арналған тауардың шығу тегі туралы сараптама актілерінің көшірмелері қоса беріледі.

Тауар шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының және шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі жұмыстарды жүргізуде тағылымдамадан өтуді сарапшы-аудиторға үміткер жеке тұлға даярлау (қайта даярлау) курстары аяқталғаннан кейін жүзеге асырады.

  Қазақстан Республикасы
Сауда және интеграция
Бірінші вице-министрі
2024 жылғы 23 ақпандағы
№ 111-НҚ бұйрығына
2-қосымша
  Тауардың шығарылған елін,
Еуразиялық экономикалық одақ
тауарының немесе шетел
тауарының мәртебесін айқындау
жөніндегі сарапшы-
аудиторларды аттестаттау,
аттестаттарының қолданысын
ұзарту және "Тауардың
шығарылған елін, Еуразиялық
экономикалық одақ тауарының
немесе шетел тауарының
мәртебесін айқындау жөніндегі
сарапшы-аудиторды
аттестаттау" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
5-қосымша

Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитордың қызметі туралы есеп

      Тегі

      ____________________________________________________________

      Аты

      ___________________________________________________________

      Әкесінің аты (бар болған жағдайда)

      ___________________________________________________________

      Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының

      немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитор аттестаты

      "_____" ______ 20___ жылы берілген № ____________________.

      20___ ж. "____" ________ бастап 20__ ж. "___" __________ дейінгі есептік кезең.

      Есептік кезең ішіндегі орындалған жұмыстар туралы

      мәліметтер

      ___________________________________________________________

      Есептік кезең ішіндегі орындалған жұмыстар нәтижесі_______________________

      (негізгі жұмыс орны)

      _____________________________________________________________

      (аттестаттың қолданысын тоқтата тұру, аттестаттан айыру туралы мәліметтер)

      _____________________________________________________________

      (сарапшы-аудитордың тегі және аты-жөні) (қолы, күні)

      _____________________________________________________________

      (ұйым басшысының тегі және аты-жөні) (қолы, күні)

      Мөр орны (бар болған жағдайда)

Жұмыстарды жүргізу кезеңі

Есепті кезеңде орындалған жұмыстар туралы мәліметтер

Есепті кезеңде орындалған жұмыстардың нәтижесі




      Ескертпе:

      1) есепті кезеңде орындалған жұмыстардың нәтижелерінде аттестатты ұзартуға беретін сарапшы-аудитор қол қойған тауардың шығу тегі туралы сараптама актісінің нөмірі мен берілген күні көрсетіледі;

      2) есепті кезеңнің әрбір жылы үшін мәлімделген аттестаттау бағытында кемінде екі орындалған жұмыс туралы мәліметтер көрсетіледі. Бұл ретте, соңғы жылға аттестаттаудың мәлімделген бағытында кемінде бес орындалған жұмыс туралы мәліметтер көрсетіледі.

  Қазақстан Республикасы
Сауда және интеграция
Бірінші вице-министрі
2024 жылғы 23 ақпандағы
№ 111-НҚ бұйрығына
3-қосымша
  Тауардың шығарылған елін,
Еуразиялық экономикалық одақ
тауарының немесе шетел
тауарының мәртебесін айқындау
жөніндегі сарапшы-
аудиторларды аттестаттау,
аттестаттарының қолданысын
ұзарту және "Тауардың
шығарылған елін, Еуразиялық
экономикалық одақ тауарының
немесе шетел тауарының
мәртебесін айқындау жөніндегі
сарапшы-аудиторды
аттестаттау" мемлекеттік
қызметін көрсету қағидаларына
6-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы

Тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларды аттестаттау, олардың қолданысын ұзарту
Кіші түрлері:
1) тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторды аттестаттау;
2) тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторлар аттестаттарының қолданысын ұзарту.

2

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші).

3

Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері

"Электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал).

4

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Өтініш тіркеген сәттен бастап − 6 (алты) жұмыс күні.

5

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған).

6

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі

Осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитор аттестаты не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

7

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемақы мөлшерін және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тегін көрсетіледі.

8

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс кестесі

1) Портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 84-бабына және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – мерекелер туралы Заң) 5-бабына сәйкес электрондық құжаттарды және (немесе) мәліметтерді қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады);
2) көрсетілетін қызметті беруші – Кодекстің 84-бабына және Мерекелер туралы Заңның 5-бабына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13:00-ден 14:30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін.

9

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

1) Аттестат алу үшін: осы Бұйрыққа 1-қосымшада бекітілген тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторға үміткер жеке тұлғаның мәліметтер нысаны; осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес электрондық құжат нысанындағы өтініш;
Кодекстің 35-бабына сәйкес қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;
осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жеке тұлғаның тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі жұмыстарды жүргізуге қатысуын растайтын Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметі номенклатурасының он түрлі тауар позициясы бойынша тауарлардың шығу тегі сараптамасы бойынша тағылымдамадан өткені туралы он есептің электрондық көшірмелері. Тағылымдамадан өту туралы есептерге Сауда қызметін реттеу туралы заңның 7-бабының 7-2) тармақшасына сәйкес уәкілетті орган бекітетін нысан бойынша ішкі айналымға арналған тауардың шығу тегі туралы сараптама актілерінің көшірмелері қоса беріледі;
2) Аттестаттың қолданылуын ұзарту үшін: осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитор аттестатының қолданысын ұзартуға беретін жеке тұлғаның мәліметтер нысаны; осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес электрондық құжат нысанындағы өтініш;
Кодекстің 35-бабына сәйкес қызметкердің еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;
сараптама актілерінің көшірмелерін қоса бере отырып, осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тауардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудитордың қызметі туралы есептің электрондық көшірмесі.
Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттар мен мәліметтерді талап етуге жол берілмейді.

10

Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігін анықтау;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Сауда қызметін реттеу туралы Заңның 18-5-бабында, осы Қағидаларда белгіленген талаптарға, сондай-ақ осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес бекітілген тауарлардың шығарылған елін, Еуразиялық экономикалық одақ тауарының немесе шетел тауарының мәртебесін айқындау жөніндегі сарапшы-аудиторларға қойылатын рұқсат беру талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты белгілі бір мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімінің (үкімінің) болуы;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімі бар, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға байланысты арнайы құқығынан айырылуы.
5) "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге көрсетілетін қызметті алушының келісімінің болмауы.

11

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасы болған жағдайда, портал арқылы электрондық нысанда мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға мүмкіндігі бар. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "Жеке кабинеті", сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 1414, 8 (7172) 70-19-98. арқылы алуға мүмкіндігі бар. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары: 8 (7172) 75-05-25, 75-05-75. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мекенжайлары Министрліктің интернет-ресурсында: www. beta. egov. kz, "Мемлекеттік қызметтер" бөлімінде орналастырылған.


О внесении изменений и дополнения в приказ Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 1 июля 2021 года № 440-НҚ "Об утверждении разрешительных требований к экспертам-аудиторам по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара, перечня документов, подтверждающих соответствие им, а также Правил аттестации, продления действия аттестатов экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и оказания государственной услуги "Аттестация эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара"

Приказ Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 23 февраля 2024 года № 111-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 февраля 2024 года № 34052

      Примечание ИЗПИ!
Порядок введения в действие см. п. 4.

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 1 июля 2021 года № 440-НҚ "Об утверждении разрешительных требований к экспертам-аудиторам по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара, перечня документов, подтверждающих соответствие им, а также Правил аттестации, продления действия аттестатов экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и оказания государственной услуги "Аттестация эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 23412) следующие изменения и дополнение:

      Разрешительные требования к экспертам-аудиторам по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и перечень документов, подтверждающих соответствие им, утвержденные указанным приказом изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      в Правилах аттестации, продления действия аттестатов экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и оказания государственной услуги "Аттестация эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара", утвержденных указанным приказом:

      пункты 4, 5, 6 и 7 изложить в следующей редакции:

      "4. Для аттестации уполномоченным органом в области регулирования торговой деятельности (далее – уполномоченный орган) создается комиссия по аттестации экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара (далее – комиссия).

      5. Число членов комиссии составляет нечетное число, не менее чем из пяти человек. В состав комиссии включаются представители услугодателя, уполномоченной организации на выдачу сертификата о происхождении товара и эксперт-аудитор по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара.

      Председатель комиссии должностное лицо не ниже заместителя первого руководителя уполномоченного органа, либо лица, исполняющего обязанности первого руководителя или его заместителя назначается и переназначается первым руководителем уполномоченного органа сроком на один год.

      Для организации деятельности комиссии услугодателем из числа сотрудников уполномоченного органа назначается секретарь комиссии. Секретарь комиссии формирует повестку дня заседания комиссии и оформляет протокол заседания. Состав комиссии и секретарь комиссии оформляется решением услугодателя.

      6. Для получения аттестата эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара физическое лицо, претендующее в эксперты-аудиторы (далее – услугополучатель), направляет услугодателю посредством портала следующие документы:

      форму сведений физического лица, претендующего в эксперты-аудиторы по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара, утвержденная приложением к Разрешительным требованиям к экспертам-аудиторам по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и перечню документов, подтверждающих соответствие им;

      заявление в форме электронного документа согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      электронную копию документа, подтверждающего стаж работы услугополучателя в соответствии с подпунктами 6) и 7) статьи 35 Трудового Кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс);

      электронные копии десяти отчетов о прохождении стажировки по экспертизе происхождения товаров по десяти различным позициям товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза, подтверждающие участие физического лица в проведении работ по определению страны происхождения товара статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам. К отчетам о прохождении стажировки прилагаются копии актов экспертиз о происхождении товара для внутреннего обращения по форме, утверждаемой уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 7-2) статьи 7 Закона о регулировании торговой деятельности (далее – акты экспертиз).

      7. Для продления действия аттестата эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара, ранее аттестованный эксперт-аудитор, за исключением экспертов-аудиторов, лишенных аттестатов или сроки действия аттестатов, которых приостановлены или истекли, не ранее чем за 30 (тридцать) календарных дней до окончания срока аттестата, направляет услугодателю посредством портала следующие документы:

      форму сведений физического лица, подающего на продление действия аттестата эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      заявление в форме электронного документа согласно приложению 4 к настоящим Правилам;

      электронную копию документа, подтверждающего трудовую деятельность работника в соответствии со статьей 35 Кодекса;

      электронную копию отчета о деятельности эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам с приложением копий актов экспертиз.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей оказания государственной услуги изложен в приложении 6 к настоящим Правилам.";

      пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. Основанием для выдачи аттестата, продления действия аттестата либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги является решение комиссии.

      Результат оказания государственной услуги выдается в день проведения аттестации.";

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. В соответствии с пунктом 2 статьи 19-1 Закона основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

      1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

      2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным статьей 18-5 Закона о регулировании торговой деятельности, настоящих Правил, также разрешительным требованиям к экспертам-аудиторам по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара, утвержденных согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;

      4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги;

      5) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.";

      дополнить пунктом 17-1 следующего содержания:

      "17-1. В случае получения отказа в оказании государственной услуги услугополучатель может обратиться повторно в порядке, установленным в пунктах 6 и 7 настоящих Правил.";

      в приложении 2:

      примечание изложить в следующей редакции:

      "Примечание:

      В тексте отчета указывают:

      1) дату(ы) прохождения стажировки, наименование и адрес организации, в которой проходилась стажировка;

      2) в соответствии, с какими документами, определяющими правила и процедуры, проводились работы;

      3) порядок проведения экспертизы происхождения товара, с указанием документов, на основании которых принималось решение о выдаче акта экспертизы.";

      приложение 5 изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      приложение 6 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Комитету технического регулирования и метрологии Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра торговли и интеграции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
А. Шаккалиев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
от 23 февраля 2024 года № 111-НҚ

  Приложение 1 к приказу
Министра торговли и интеграции
Республики Казахстан
от 1 июля 2021 года № 440-НҚ

Разрешительные требования к экспертам-аудиторам по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и перечень документов, подтверждающих соответствие им


п/п

Разрешительные требования

Перечень документов, подтверждающих соответствия разрешительным требованиям

Примечание

1

2

3

4

1

Наличие высшего или послевузовского образования по одной из следующих специальностей: технические науки и технологии, естественные науки, математика и статистика (биологические и смежные науки, физические науки), инженерные, обрабатывающие и строительные отрасли; информационно-коммуникационные технологии, если образование не соответствует наличие стажа работы не менее пяти лет в качестве эксперта-аудитора по заявляемому направлению аттестации.

Форма сведений, физического лица, претендующего в эксперты-аудиторы по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара согласно приложению к настоящим разрешительным требованиям к экспертам-аудиторам по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и перечню документов, подтверждающих соответствие им (далее – Форма сведений).


2

Общий стаж работы не менее двух лет, из которых один год по специальности технические науки и технологии, естественные науки, математика и статистика (биологические и смежные науки, физические науки), инженерные, обрабатывающие и строительные отрасли, информационно-коммуникационные технологии или в уполномоченной организации на выдачу сертификата о происхождении товара в качестве уполномоченного лица на выдачу сертификата о происхождении товара и один год экспертной организации в качестве специалиста или не менее двух лет в экспертной организации в качестве специалиста.

Форма сведений, электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность работника в соответствии со статьей 35 Трудового Кодекса Республики Казахстан.


3

Прохождение курсов подготовки (переподготовки) в заявляемом направлении аттестации в организации, внесенной в Реестр организаций, осуществляющих подготовку (переподготовку) и повышение квалификации специалистов в области технического регулирования. Продолжительность проведения курсов по подготовке, переподготовке физических лиц, претендующих в эксперты-аудиторы составляют не менее восьмидесяти академических часов.

Форма сведений.

Срок действия удостоверений по подготовке (переподготовке) экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара - один год.

4

Прохождение практической подготовки (стажировки) у эксперта-аудитора, аттестованного в качестве эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза и иностранного товара и работающий в данном направлении не менее трех лет.

копии десяти отчетов о прохождении стажировки по экспертизе происхождения товаров по десяти различным позициям товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза, подтверждающие участие физического лица в проведении работ по определению страны происхождения товара статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара по форме, утвержденной приложением 2 к Правилам аттестации, продления действия аттестатов экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и оказания государственной услуги "Аттестация эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара".
К отчетам о стажировках прилагаются копии актов экспертиз о происхождении товара по форме, утверждаемой уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 7-2) статьи 7 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности", копии документов на основании которых была проведена экспертиза.

Прохождение стажировки в проведении работ по определению страны происхождения товара статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара осуществляется физическим лицом, претендующим в эксперты-аудиторы после завершения курсов по подготовке (переподготовке).

  Приложение 2 к приказу
Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
от 23 февраля 2024 года № 111-НҚ

  Приложение 5
к Правилам аттестации,
продления действия аттестатов
экспертов-аудиторов
по определению страны
происхождения товара, статуса
товара Евразийского
экономического союза или
иностранного товара и оказания
государственной услуги
"Аттестация эксперта-аудитора
по определению страны
происхождения товара, статуса
товара Евразийского
экономического союза или
иностранного товара"

Отчет о деятельности эксперта-аудитора по определению страны происхождения
товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара

      Фамилия ____________________________________________________________

      Имя ________________________________________________________________

      Отчество (при наличии) _______________________________________________

      Аттестат эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара,

      статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара

      № ______________________ выданный "____" ______________ 20___ года.

      Отчетный период с "___" _______ 20__ года по "__" ________ 20____ года.

      Сведения о выполненных Результат выполненных работ работах за отчетный

      период за отчетный период

      ____________________________________________________________________

                        (основное место работы)

      ____________________________________________________________________

            (сведения о приостановлении действия аттестата, лишении аттестата)

      ____________________________________________________________________

            (фамилия и инициалы эксперта-аудитора) (подпись, дата)

      ____________________________________________________________________

            (фамилия и инициалы руководителя организации) (подпись, дата)

      Место печати (при наличии)

Период проведения работ

Сведения о выполненных работах за отчетный период

Результат выполненных работ за отчетный период




      Примечание:

      1) в результатах выполненных работах за отчетный период указываются номер и дата выдачи акта экспертизы о происхождении товара, подписанные экспертом-аудитором, подающим на продление аттестата;

      2) за каждый год отчетного периода указываются сведения о не менее двух выполненных работах в заявляемом направлении аттестации. При этом, за последний год указываются сведения о не менее пяти выполненных работах в заявляемом направлении аттестации.

  Приложение 3 к приказу
Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
от 23 февраля 2024 года № 111-НҚ
  Приложение 6
к Правилам аттестации,
продления действия аттестатов
экспертов-аудиторов
по определению страны
происхождения товара,
статуса товара Евразийского
экономического союза или
иностранного товара и оказания
государственной услуги
"Аттестация эксперта-аудитора
по определению страны
происхождения товара,
статуса товара Евразийского
экономического союза или
иностранного товара"

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги

1

Наименование государственной услуги

Аттестация, продление действия аттестатов экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара
Подвиды:
1) аттестация эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара;
2) продление действия аттестатов экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара.

2

Наименование услугодателя

Комитет технического регулирования и метрологии Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан (далее – услугодатель).

3

Способы предоставления государственной услуги

Веб-портал "электронного правительства" (далее – портал).

4

Срок оказания государственной услуги

С момента регистрации заявления – 6 (шесть) рабочих дней.

5

Форма оказания государственной услуги

Электронная ( частично автоматизированная).

6

Результат оказания государственной услуги

Аттестат эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара по форме согласно приложению 7 к настоящим Правилам (далее - аттестат), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

7

Размер платы, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается бесплатно.

8

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

1) Портал – круглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно статье 84 Трудового кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс) и статье 5 Закона Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан" (далее – Закон о праздниках), прием электронных документов и (или) сведений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем);
2) услугодатель – с понедельника по пятницу включительно с 9:00 часов до 18:30 часов, с перерывом на обед с 13:00 часов до 14:30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно статьи 84 Кодекса и статьи 5 Закона о праздниках.

9

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

1) Для получения аттестата:
форма сведений физического лица, претендующего в эксперты-аудиторы по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара, утвержденная приложением 1 к настоящему Приказу;
заявление в форме электронного документа согласно приложению 1 к настоящим Правилам;
электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность работника в соответствии со статьей 35 Кодекса;
электронные копии десяти отчетов о прохождении стажировки по экспертизе происхождения товаров по десяти различным позициям товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза, подтверждающиеучастие физического лица в проведении работ по определению страны происхождения товара статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара по форме, утвержденной приложением 2 к Правилам аттестации, продления действия аттестатов экспертов-аудиторов по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара и оказания государственной услуги "Аттестация эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара".
К отчетам о стажировках прилагаются копии актов экспертиз о происхождении товара по форме, утверждаемой уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 7-2) статьи 7 Закона Республики Казахстан "О регулировании торговой деятельности", копии документов на основании которых была проведена экспертиза;
2) Для продления действия аттестата:
форма сведений физического лица, подающего на продление действия аттестата эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
заявление в форме электронного документа согласно приложению 4 к настоящим Правилам;
электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность работника в соответствии со статьей 35 Кодекса;
электронная копия отчета о деятельности эксперта-аудитора по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам с приложением копии актов экспертиз.
Истребование от услугополучателей документов и сведений, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.

10

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным статьей 18-5 Закона о регулировании торговой деятельности, настоящих Правил, также разрешительным требованиям к экспертам-аудиторам по определению страны происхождения товара, статуса товара Евразийского экономического союза или иностранного товара, утвержденных согласно приложению 1 к настоящему приказу;
3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги;
4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.
5) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

11

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия электронной цифровой подписи. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414, 8 (7172) 70-19-98. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 75-05-25, 75-05-75.
Адреса оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.​beta.​egov.​kz, в разделе "Государственные услуги".