Тапсырыс берушілер, жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасын әзірлеушілер мен Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлігінің сараптық органдары арасындағы алауыздықтарды қарау тәртібі туралы

Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлігі 1993 жылғы 30 желтоқсандағы бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1994 жылғы 8 қарашада тіркелді. Тіркеу N 17. Қолданылуы тоқтатылды - ҚР Үкіметінің 2005 жылғы 9 ақпандағы N 124 қаулысымен.

     Осы Нұсқау Қазақ КСР Министрлер Кабинеті 1991 жылғы 25 қазанда N 637 бекіткен "Қазақ КСР-ындағы мемлекеттік экологиялық сараптама туралы Ережелер" қаулының 15 және 17 пункттеріне сәйкес әзірленді және мемлекеттік экологиялық сараптаманы жүзеге асыру барысында немесе оның нәтижелері бойынша тапсырыс берушілер, құжаттама әзірлеушілер мен Қазақстан Республикасы Экобиоресурстарминінің сараптық органдары арасында туындайтын алауыздықтарды қарау тәртібін реттеуге арналады. Нұсқау Қазақстан Республикасы Экобиоресурстарминінің мамандары сияқты барлық өзге де мүдделі министрліктердің ведомстволардың, кәсіпорындардың, ұйымдардың немесе ұжымдардың да мамандарына арналады.
     1. Жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасына: Қазақстан Республикасы аумағында өндіргіш күштер мен экономика салаларын дамыту мен орналастыру схемаларының жобалары, су, орман, жер және басқа табиғи ресурстарды қорғау мен пайдаланудың кешенді схемаларының жобалары, телімдер немесе аумақтарға кешенді экологиялық зерттеу жүргізу материалдары, қалалар мен аумақтарды құрылыстық көркейтудің /дамытудың/ бас жоспарларының жобалары, қалалар мен елді мекендерді инженерлік дамытудың /жылумен жабдықтау, көгалдандыру, көліктік/ схемалары, техникалық-экономикалық негіздеулер /есептеулер/ және кәсіпорындардың, объектілер мен кешендердің, үйлер мен ғимараттардың орналастырылуының құрылысынан жаңғыртылуының жобалары, жануарлар мен өсімдіктер дүниесі ресурстарын өндіру мен пайдалануды биологиялық тұрғыдан негіздеулер, жаңа техникаға, технологияларға, материалдар мен заттарға қойылатын экологиялық талаптарды негіздейтін материалдар; табиғи ортаның жай-күйіне зиянда ықпал ететін жұмыс істейтін кәсіпорындардың құжаттамасы, оның ішінде, атмосфераға зиянды заттар шығарудың шектеулі жол берілген /ШЖН/ және уақытша келісілген /УКН/ нормаларының, сондай-ақ су тоғандарына зиянды заттар тастау /ШЖТ/ нормаларының ведомстволық жобалары жатады.
     2. Жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасының тапсырыс берушісі - жобалауға және оны қаржыландыруды жүзеге асыруға тапсырма берген тұлға /орган/. Жобалау алдындағы және жобалау құжаттаманы әзірлеуші - жобалауды жүзеге асырушы тұлға /орган/.
     Сараптық органдар - Қазақстан Республикасы Экобиоресурстарминінің жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасының мемлекеттік экологиялық сараптамасын жүзеге асырушы құрылымдық бөлімдері /Бас мемлекеттік экологиялық Сараптама және оның жергілікті органдары/.
     3. Тапсырыс берушінің болмаса жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасын әзірлеушінің мемлекеттік экологиялық сараптаманың сараптаманы жүргізу процесіндегі әдістемелері немесе шешімдері сияқты сараптамалық қорытындыда баяндалған тұжырымдарымен де келіспеушілігі алауыздықтар деп саналады.
     Алауыздықтар белгіленген нысан бойынша /тіркеліп беріліп отыр/ өтініш түрінде хатталады. Алауыздықтар себептеріне байланысты үш түрге бөлінеді:
     А. Экологиялық сараптама процесін ұйымдастыру жөніндегі алауыздықтар:
     а/ сарапшы мамандардың кәсіби құрамы бойынша;
     ә/ сараптаманы жүргізудің әдістемелері мен құрал-саймандары бойынша;
     б/ сараптаманы жүргізудің мерзімдері бойынша;
     Ә. Экологиялық сараптаманы жүргізу жөніндегі алауыздықтар:
     а/ сараптамаға берілген материалдардың комплектілігі мен толықтылығы бойынша;
     ә/ экологиялық сараптаманы уақытаралық жекелей қорытындылары бойынша;
     б/ экологиялық сараптамаға қосымша материалдар ұсыну туралы талаптар бойынша;
     Б. Экологиялық сараптаманың түбегейлі нәтижелері /тұжырымдары/ жөніндегі алауыздықтар:
     4. Алауыздықтарды қарау тәртібі.
     4.1. Экологиялық сараптаманы ұйымдастыру жөніндегі алауыздықтарды қарау тәртібі:
     4.1.1. Сарапшылардың кәсіби құрамы жөніндегі талап қарауға келіп түскен құжат /материал/ жөніндегі Комиссия бекітілгеннен кейін 10 күннен кешіктірілмей берілуі және 7 күн аралығында шешілуі мүмкін. Талап сарапшыны қоспау туралы қажетті фактілері мен дәлелденген егжей-тегжейлі сипатталуға тиіс.
     4.1.2. Сараптама жүргізудің әдістемелері мен құрал-саймандары жөніндегі талаптардың оларды қолданудың жарамсыздығын толық дәлелдейтіндей айғақтары болуға тиіс.
     4.1.3. Сараптама жүргізудің ұзақтығы жөніндегі талаптар сараптық органдар ұзақтығы "Қазақ КСР-ындағы мемлекеттік экологиялық сараптама туралы Ережелердің" 12 пунктімен немесе оларды жүзеге асыратын объектілік бекітілген жоспарлар-графиктермен реттеліп, белгіленген мерзімдерді арттырып жіберген жағдайда ғана қойылады.
     Аталған блоктар жөніндегі алауыздықтардың барлық талаптары Министрдің орынбасары - Бас мемлекеттік экологиялық сараптама бастығының алдына қойылады және барлық қажетті құжаттар түскен күннен бастап бір ай аралығында қаралады.
     4.2. Экологиялық сараптаманы жүргізу процессі жөніндегі алауыздықтарды қарау тәртібі:
     4.2.1. Сараптамаға ұсынылған материалдардың комплектілігі мен толықтығы жөніндегі талаптар, әдетте экологиялық сараптама алдыңғы деңгейінде қаралады. Жобалық құжаттама экологиялық сараптама алдыңғы деңгейінде қаралады. Жобалық құжаттама экологиялық сараптама органдарын қанағаттандырмайтындай көлемде ұсынылған жағдайда оның ақырғы қаралуы жүргізілмейді, бұл туралы сараптамаға ұсынылған материалдың тапсырыс берушісіне /жобалаушыға/ дереу хабарланады.
     4.2.2. Экологиялық сараптаманың уақытаралық жекелеген нәтижелері жөнінде алауыздықтар туған жағдайда алауыздықтар пәні бойынша жазбаша түсіндірмелер, ескертпелер мен толықтырулар баяндалған өтініш экологиялық сараптаманың құрылымдық бөлімі бастығының атына беріледі. Оларды шешу өтініш түскен күннен бастап 7 күн аралығында жүзеге асырылады.
     4.3. Экологиялық сараптама қорытындысының ақырғы нәтижелері /тұжырымдары/ жөніндегі алауыздықтарды қарау тәртібі.
     Мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысының тұжырымдары жөніндегі талаптар экологиялық сараптаманы жүзеге асырушы органның бірінші бастығының немесе Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрі орынбасарының - Бас мемлекеттік сараптама бастығының атына "Алауыздықтар" мәлімдемесі бар өтініш түрінде беріледі.
     Алауыздықтарды қарау барысында барлық мүдделі жақтар ресми өкілдерінің қатысуы немесе олардың пікірлерінің есепке алынуы міндетті.
     Алауыздықтарды шешу айлық мерзімде жүргізіледі, алайда қосымша сәйкестік бақылаулар, зерттеулер немесе консультациялар жүргізу қажет жағдайда бұл мерзім тікелей мүдделі жақтардың келісімімен ұзартылуы мүмкін.
     Экологиялық сараптама қорытындысының тұжырымдары жөніндегі алауыздықтарды қарау туралы шешім турасында белгіленген тәртіп бойынша арбитражға немесе сотқа арыздануға болады.
     5. Экобиоресурстарминінің Бас сараптамасы жобалау және жобалық құжаттаманың /ШЖТ/ /УКТ/ нормативтері жобаларымен бірге/ және ШЖС іріктемелі экологиялық сараптамаларын жүргізеді. Қазақстан Республикасы Экобиоресурстармині облыстық /қалалық/ бөлімдерінің сараптық қызметтері іс-қимылдарының тиімділігін сараптық қорытындыларда баяндалған тұжырымдар мен рекомендациялардың, табиғат қорғау заңдары талаптарының, табиғи ортаны қорғау нормалары мен ережелерінің сәйкестілігін жүзеге асыратындай сондай-ақ алауыздықтар туындауы мүмкіндігін төмендететіндей бақылау мақсатында іріктемелік экологиялық сараптаманың екі-жоспарлы және жоспардан тыс түрлері белгіленеді.
     Оның нәтижесі бұрынырақ берілген шешімді дәлелдейтін немесе жоққа шығаратын ресми сараптық қорытынды түрінде хатталады.
     5.1. Жоспарлы іріктемелік экологиялық сараптама облыстық /қалалық/ экологиялық сараптама қызметтерінің есепті жыл ішіндегі жұмысы нәтижелері бойынша жасалған және Басмемсараптама бастығы жоспарланған жылдың қаңтарынан кешіктірілмей бекіткен жылдық объектілік жоспар-графигі бойынша жүргізіледі.
     Жоспар-график қарау үшін бұрынырақ облыстық /қалалық/ экобиоресурстары басқармасы қараған және сараптық қорытындысы бар іске асырылған жағдайда табиғи ортаға ықпалы жөнінен неғұрлым маңызды жобалық құжаттаманы қамтиды.
     Жоспарлы іріктемелік сараптаманы жүргізу мерзімі, әдетте, 45 күннен аспайтындай етіліп белгіленеді.
     Іріктемелік сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу формасы 1989 жылғы 18 қазанда Қазақ КСР Табиғат қорғаукомы бекіткен "Құжаттамалардың және материалдардың мемлекеттік экологиялық сараптамасын ұйымдастыру тәртібіне" сәйкес жүзеге асырылады.
     5.2. Жоспардан тыс іріктемелік экологиялық сараптама мына жағдайда жүргізіледі:
     а/ сарапталатын құжаттаманың тапсырыс берушісі /жобалаушысы/ мен облыстық /қалалық/ сараптық орган арасындағы мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысының нәтижелері /тұжырымдары/ бойынша алауыздықтар жағдайында. Аталған алауыздықтарды қарау осы Нұсқаудың 4 тарауының ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады;
     ә/ жаңадан анықталған объективті жағдайлар /жобалау қызметі белгілеген аймақтағы экологиялық ахуал-өзгерісін қоса қамтығанда/, бірқатар себептер салдарынан бұрынырақ мемлекеттік экологиялық сараптаманың келісімі берілген материалдардағы техникалық және өзге де жобалық шешімдер өзгерістері жағдайында. Бұл жағдайда "Қазақ КСР-ындағы мемлекеттік экологиялық сараптама туралы Ереженің" 15 пунктіне сәйкес тапсырыс беруші қосымша ақпарат берген тұста Басэкосараптаманың немесе оның жергілікті органдарының шешімі бойынша жалпы қабылданған тәртіпке сәйкес қайталама мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізіледі;
     б/ сараптаманың қажеттілігі жөнінде Экобиоресурстарминінің құрылымдық бөлімдері, қоғамдық немесе өзге де ұйымдар, жекелеген азаматтар ұсыныстар енгізген жағдайда. Бұның барысында іріктемелік сараптама жүргізудің бастамашысы пайдаланылған әдістемелік және өзге де нормативті құжаттардың құқықтылығы туралы пікірді қамти отырып, тиісті негіздеме /өзінің дәлелді ескертпелерінің тізбелерімен бірге/ ұсынады. Бұл жағдайда ұсыныстарды қарау тәртібі мен мерзімдері туралы шешімді Экобиоресурстарминінің Басэкосараптамасы қабылдайды;
     в/ жоғары және директивті басқару органдарының тапсырысы жағдайында. Бұның барысында жоспардан тыс іріктемелік экологиялық сараптама белгілеген тәртіпке сәйкес тапсырмада белгіленген мерзім аралығында жүргізіледі.
     5.3. Іріктемелік экологиялық сараптаманың қорытындысы қаралатын объектінің және оның орналасуы ауданының жалпы сипаттамасынан, орын алып отырған алауыздықтар /жоспардан тыс сараптама жағдайында/ сарапталатын құжаттама жөніндегі ескертпелерден "Құжаттамалар мен материалдарын мемлекеттік экологиялық сараптамасын ұйымдастыру тәртібінің" 2.4. пунктіне сай келетін тұжырымдар мен ұсыныстардан тұруға тиіс.
     5.4. Бекітілген мерзімі екі жылдан аспайтын ШЖШ /УКШ/ нормативтері жобалары жөніндегі іріктемелік сараптама тек 5.1. және 5.2. /в/ пункттері бойынша жүргізіледі.     

                                                         Қосымша  

                          Өтініш
Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлігі
 жүйесі сараптық органы мен жобалау алдындағы және жобалау
 құжаттамасына тапсырыс берушінің /әзірлеушінің/ арасындағы
                     алауыздықтар туралы ____________________________________________________________________
|NN|Өтініш берушінің |Алауыздықтардың |
|рс|наразылығының    |себептері мен   |            Ұсыныстар  
|  |мазмұны          |түсініктемелері |
|  |                 |/мәлімет/       |      
                     ________________|____________________________
|
|  |                 |Өтініш|Сараптық |Өтініш жасаушы |Сараптық
|  |                 |жасау-|органның |нікі           |органдікі
|  |                 |шының |         |               |
|__|_________________|______|_________|_______________|_____________
|1 |       2         |   3  |    4    |       5       |          6 |__|_________________|______|_________|_______________|_____________
      Қолдары
Жобаға тапсырыс беруші                    Қазақстан Республикасы   
/әзірлеуші/ ұйым бастығы                  Экобиоресурстармині жүйесі
                                         сараптық органының бастығы

    Республикалық шаруашылық есептегі "Қазэкоэксо" экологиялық-экономикалық талдау және лицензияландыру ғылыми-өндірістік орталығы әзірленген.
     Бекітуге ұсынған Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлігінің Бас мемлекеттік экологиялық сараптамасы.
     Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлігінің ҒТК секциясының мәжілісінде қаралған және қабылдауға ұсынылған. /1993 жылғы 9 қараша N 3 хаттама/.
     Қазақстан Республикасы Экология және биоресурстар министрлігі ҒТК Президиумы мақұлдаған /1993 жылғы 10 желтоқсан, N 8 хаттама/.
     Күшіне ену мерзімі - 1994 жылғы 01 сәуірден бастап.


     Министрдің орынбасары

Инструкция о порядке рассмотрения разногласий между заказчиками, разработчиками предпроектной и проектной документации и экспертными органами Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан

Утверждена приказом Заместителя Министра экологии и биоресурсов Республики Казахстан 30 декабря 1993 г. Зарегистрирована в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11.11.1994 г. N 17. Отменена - постановлением Правительства РК от 9 февраля 2005 года N 124 (P050124)

      Настоящая инструкция разработана в соответствии с пунктами 15 и 17 утвержденного постановлением Кабинета Министров Казахской ССР от 25.10.91 N 637 P910637_  "Положения о государственной экологической экспертизе в Казахской ССР" и предназначена для регулирования порядка рассмотрения разногласий, возникающих между заказчиками, разработчиками документации и экспертными органами Минэкобиоресурсов Республики Казахстан при осуществлении государственной экологической экспертизы или по ее результатам. Инструкция предназначена как для специалистов органов Минэкобиоресурсов Республики Казахстан, так и всех иных заинтересованных министерств, ведомств, предприятий, организаций или коллективов.
      1. К предпроектной и проектной документации относятся: проекты схем развития и размещения производительных сил и отраслей экономики на территории Республики Казахстан; проекты комплексных схем охраны и использования водных, лесных, земельных и других природных ресурсов; материалы комплексного экологического обследования участков или территорий; проекты генеральных планов застройки (развития) городов и территорий, схемы инженерного развития (теплоснабжение, озеленение, транспортные) городов и населенных пунктов, технико-экономические обоснования (расчеты) и проекты на размещение, строительство, реконструкцию предприятий, объектов и комплексов, зданий и сооружений, биологические обоснования на добычу и использование ресурсов животного и растительного мира; материалы, обосновывающие экологические требования к новой технике, технологиям, материалам и веществам; документация действующих предприятий, оказывающих вредное воздействие на состояние природной среды, в том числе ведомственные проекты норм предельно допустимых (ПДВ) и временно согласованных (ВСВ) выбросов вредных веществ в атмосферу, а также норм предельно допустимых (ПДС) сбросов вредных веществ в водоемы.
      2. Заказчик предпроектной и проектной документации - лицо (орган), выдавшее задание на проектирование и осуществляющее его финансирование. Разработчик предпроектной и проектной документации - лицо (орган), осуществляющее проектирование.
      Экспертные органы - структурные подразделения Минэкобиоресурсов Республики Казахстан (Главная государственная экологическая экспертиза и ее органы на местах), осуществляющие государственную экологическую экспертизу предпроектной и проектной документации.
      3. Разногласиями считаются несогласия заказчика либо разработчика предпроектной и проектной документации с действиями, методами или решениями государственной экологической экспертизы как в процессе ее проведения, так и с выводами, изложенными в в экспертном заключении. Разногласия оформляются в виде заявления по установленной форме (прилагается). В зависимости от причин разногласия подразделяются на три вида:
      А. Разногласия по организации процесса экологической  экспертизы:
     а) по профессиональному составу специалистов-экспертов;
     б) по методам и инструментарию проведения экспертизы;
     в) по срокам проведения экспертизы.
     Б. Разногласия по процессу проведения экологической экспертизы:
     а) по комплектности и полноте переданных на экспертизу материалов;
     б) по отдельным промежуточным результатам экологической экспертизы;
     в) по требованиям о дополнительном представлении материалов на экологическую экспертизу.
     В. Разногласия по окончательным результатам (выводам)  заключения экологической экспертизы.
     4. Порядок рассмотрения разногласий.
     4.1. Порядок рассмотрения разногласий по организации процесса экологической экспертизы:
     4.1.1. Претензия по профессиональному составу экспертов может быть подана не позднее чем через 10 дней после утверждения состава экспертной комиссии по поступившему на рассмотрение документу (материалу) и разрешена в течение 7 дней. Претензия должна содержать подробную мотивировку об отводе эксперта с подтверждающими ее необходимость фактами.
      4.1.2. Претензии по методам и инструментарию проведения экспертизы должны содержать доказательства, полностью подтверждающие несостоятельность их применения.
      4.1.3. Претензии по длительности проведения экспертизы предъявляются лишь в случае превышения экспертными органами установленных сроков, продолжительность которых регламентируется п.12 "Положения о государственной экологической экспертизе в Казахской ССР" или пообъектно утвержденными планами-графиками их осуществления.
      Все претензии по данному блоку разногласий подаются на имя Заместителя Министра - Начальника Главной государственной экологической экспертизы и рассматриваются в течение одного месяца со дня поступления всех необходимых документов.
      4.2. Порядок рассмотрения разногласий по процессу проведения экологической экспертизы.
      4.2.1. Претензии по комплектности и полноте представленных на экспертизу материалов, как правило, рассматриваются на стадии предварительной экологической экспертизы. В случае представления проектной документации в объеме, не удовлетворяющем органы экологической экспертизы, ее окончательное рассмотрение не проводится, о чем незамедлительно уведомляется заказчик (проектировщик) представленных на экспертизу материалов.
      4.2.2. При возникновении разногласий по отдельным промежуточным результатам экологической экспертизы заявление подается на имя начальника структурного подразделения экологической экспертизы, рассматривающего проект, с изложением письменных пояснений, замечаний и дополнений по предмету разногласий. Разрешение их осуществляется в течение 7 дней со дня поступления заявления.
      4.3. Порядок рассмотрения разногласий по окончательным результатам (выводам) заключения экологической экспертизы.
      Претензии по выводам заключения государственной экологической экспертизы подаются в виде заявления со сводкой "Разногласий... на имя первого руководителя органа, осуществляющего экспертизу, или Заместителя Министра - начальника Главной государственной экологической экспертизы Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан.
      При рассмотрении разногласий обязательно участие официального или учет мнения представителей всех заинтересованных сторон. Разрешение разногласий производится в месячный срок, но в случае необходимости проведения дополнительных натурных наблюдений, исследований или консультаций этот срок может быть увеличен с согласия прямо заинтересованных сторон.
      Решение о рассмотрении разногласий по выводам заключения экологической экспертизы может быть обжаловано в арбитраже либо в суде в установленном порядке.
      5. Главгосэкспертизой Минэкобиоресурсов проводится выборочная экологическая экспертиза предпроектной и проектной документации (включая проекты нормативов ПДВ (ВСВ) и ПДС). В целях контроля за эффективностью деятельности экспертных служб областных (городских) подразделений Минэкобиоресурсов Республики Казахстан, обеспечивающего соответствие выводов и рекомендаций, изложенных в их экспертных заключениях, требованиям природоохранительного законодательства, нормам и правилам охраны природной среды, а, следовательно, и снижающего возможность возникновения разногласий, устанавливается два вида выборочной экологической экспертизы - плановая и внеплановая. Результат ее оформляется в виде официального экспертного заключения с подтверждением или отменой ранее выданного решения.
      5.1. Плановая выборочная экологическая экспертиза проводится по годовому пообъектному плану-графику, составляемому по результатам анализа работы областных (городских) служб экологической экспертизы за отчетный год и утверждаемому начальником Главгосэкспертизы не позднее января планируемого года.
      В план-график включается для рассмотрения наиболее значимая, в части воздействия при ее реализации на природную среду, проектная документация, ранее рассмотренная областным (городским) управлением экобиоресурсов и имеющая экспертное заключение.
      Срок проведения плановой выборочной экологической экспертизы, устанавливается, как правило, не более 45 дней.
      Форма организации и проведения выборочной экспертизы осуществляется в соответствии с утвержденным от 18 октября 1989 года, Госкомприродой Казахской ССР "Порядком организации государственной экологической экспертизы документации и материалов".
      5.2. Внеплановая выборочная экологическая экспертиза проводится в случаях:
      а) разногласий между заказчиком (проектировщиком) экспертируемой документации и областным (городским) экспертным органом по результатам (выводам) заключения государственной экологической экспертизы. Рассмотрение указанных разногласий осуществляется в соответствии с положениями раздела 4 настоящей инструкции;
      б) вновь выявленных объективных обстоятельств (включая изменение экологической обстановки в регионе намечаемой проектом деятельности), изменения, - в силу ряда причин, - технических, технологических и иных проектных решений в материалах, по которым ранее было выдано согласование государственной экологической экспертизы. В этом случае, в соответствии с п.15 "Положения о государственной экологической экспертизе в Казахской ССР", при представлении заказчиком дополнительной информации по решению Главгосэкспертизы или его органов на местах проводится повторная государственная экологическая экспертиза в соответствии с общепринятым порядком;
      в) внесения предложений по ее необходимости структурными подразделениями Минэкобиоресурсов, общественными или иными организациями, отдельными гражданами. При этом инициатор проведения выборочной экологической экспертизы представляет соответствующее обоснование (с перечнем своих аргументированных замечаний), включая мнение о правомерности использованных методических и иных нормативных документов. Решение о порядке и сроках рассмотрения предложений в этом случае принимается Главгосэкспертизой Минэкобиоресурсов;
      г) поручения вышестоящих и директивных органов управления. При этом внеплановая выборочная экологическая экспертиза проводится в соответствии с установленным порядком в сроки, установленные поручением.
      5.3. Заключения выборочной экологической экспертизы должны состоять из общей характеристики рассматриваемого объекта и района его размещения, сути имеющихся разногласий (в случае внеплановой экспертизы), замечаний по экспортируемой документации, выводов и предложений согласно п.2.4. "Порядка организации государственной экологической экспертизы документации и материалов".
      5.4. По проектам нормативов ПДВ (ВСВ), срок утверждения которых не превышает двух лет, выборочная экспертиза проводится только по п.п.5.1. и 5.2 (г.).

                                            Приложение

                         Заявление
          о разногласиях между экспертным органом
        системы Министерства экологии и биоресурсов
        Республики Казахстан и заказчиком (разработчиком)
           предпроектной и проектной документации
--------------------------------------------------------------------
NN!Содержание! Причины и объяснения   !       Предложения
пп!возражения! разногласий по:        !
  ! заявителя!    (сводка)            !
  !          !------------------------------------------------------
  !          !Заявителю! Экспертному  ! Заявителя  ! Экспертного
  !          !         !  органу      !            !   органа
--------------------------------------------------------------------
 
Подписи

Руководитель организации            Руководитель экспертного
заказчика (разработчика)            органа системы Минэкобиоресурсов
проекта                             Республики Казахстан

     Разработана Республиканским хозрасчетным научно-производственным центром эколого-экономического анализа и лицензирования "Казэкоэксп"
     Внесена на утверждение Главной государственной экологической экспертизой Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан.
     Рассмотрена на заседании секции НТС Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан и рекомендованы к принятию (протокол N 3 от 9 ноября 1993 г.)
     Одобрена Президиумом НТС Министерства экологии и биоресурсов Республики Казахстан (протокол N 8 от 10 декабря 1993 г.).
     Срок введения в действие - с 01 апреля 1994 года.