Кәсiпорындардың еңбектi қорғау қызметi туралы

Қаулы Қазақстан Республикасы Еңбек министрлiгi 1994 жылғы 11 наурыз N 20. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1994 жылғы 11 қарашада тіркелді. Тіркеу N 20. Қолданылуы тоқтатылды - ҚР Үкіметінің 2005 жылғы 9 ақпандағы N 124 қаулысымен.

     "Еңбектi қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңын күшiне енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң 1993 жылғы қаңтардың 22-сiндегi N 19-15-ХII қаулысын жүзеге асыру туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы желтоқсанның 17-сiндегi N 1270 қаулысына сәйкес Еңбек министрлiгi қаулы етедi:
     1. Кәсiпорындардың еңбектi қорғау қызметi туралы үлгi ережесi бекiтiлсiн /қоса тiркелiп отыр/.
     2. Еңбектi қорғау департаментi /Ю.А.Романов жолдас/ ереженi еңбектi қорғаудың аймақтық басқармаларына, министрлiктер мен ведомстволарға, мемлекеттiк қадағалау және бақылау органдарына жеткiзетiн болсын.

    Министр

Қазақстан Республикасы   
Еңбек министрлiгiнiң    
                                    1994 жылғы 11 наурыздағы
49 қаулысымен      
бекiтiлген       
 

Кәсiпорындардағы еңбектi қорғау қызметi туралы
ҮЛГI ЕРЕЖЕ 1. Жалпы ережелер

     1.1. Еңбектi қорғау қызметi кәсiпорынның дербес құрылымдық бөлiмшесi болып табылады және олардың ұйымдық-құқықтық формалары мен меншiк түрлерiне қарамастан әрбiр кәсiпорында құрылады.
     1.2. Еңбектi қорғау қызметi өзiнiң жұмысында "Еңбектi қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңын, еңбектiң қауiпсiздiгi және өндірiстiк ортаның гигиенасы жөнiндегi заңдық және нормативтiк актiлердi, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң қаулылары мен Қазақстан Республикасы Президентiнiң жарлықтарын, Қазақстан Республикасының Еңбек министрлiгi Еңбектi қорғау департаментiнiң басшы, нұсқау, әдiстемелiк, нормативтiк-техникалық құжаттарын, мемлекеттiк қадағалау органдарының шешiмдерiн, кәсiпорынның бұйрықтары мен өкiмдерiн, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады.
     1.3. Еңбектi қорғау қызметi мәртебесi жөнiнен негiзгi өндiрiстiк қызметтерге теңеледi, ал еңбектi қорғау мәселелерi жөнiнде бұл қызметтiң шешiмдерiн, барлық бөлiмшелердiң басшылары мен қызметкерлерi орындауға мiндеттi.
     1.4. Еңбектi қорғау қызметiнiң құрылымы мен адам саны осы Ережеде бекiтiлген мiндеттерi мен қызметiне сәйкес белгiленедi.
     1.5. Еңбектi қорғау қызметiнiң басшылық қызметiне жоғары бiлiмi және практикалық жұмыстан тәжiрибесi бар, Еңбектi қорғау департаментi бекiткен бағдарлама бойынша бiлiктiлiгiн арттыру курсынан өткен iскер маман тағайындалады. Еңбектi қорғау қызметiнiң басшысы белгiленген тәртiп бойынша еңбектi қорғаудың аймақтық басқармасынан аттестациядан өтедi.
     1.6. Министрлiктер, ведомстволар, бiрлестiктер, концерндер, холдингтер, кәсiпорындар Еңбектi қорғаудың аймақтық басқармасымен келiсе отырып, осы үлгi Ереже негiзiнде өндiрiстiң ерекшелiктерi мен айрықшылықтарын есепке алып өз ережелерiн талдап жасаулары мүмкiн.
     1.7. Еңбектi қорғау қызметi кәсiпорын өзiнiң өндiрiстiк қызметiн тоқтатқан жағдайда ғана жойылады.

2. Еңбектi қорғау қызметiнiң мiндеттерi

     Еңбектi қорғау қызметiнiң негiзгi мiндеттерi мыналар болып саналады:
     2.1. Өндiрiсте қауiпсiз және салауатты еңбек жағдайларын жасау және қамтамасыз ету жөнiнде әлеуметтiк-экономикалық, ұйымдық-техникалық, санитарлық-гигиеналық және емдеу-сақтандыру шаралар кешенiн талдап жасау және жүзеге асыру.
     2.2. "Еңбектi қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңын, еңбектi қорғау жөнiндегi белгiленген ережелер мен нормаларды, техника қауiпсiздiгi жөнiндегi нұсқауларды жұмыс iстеушiлердiң сақтауына, еңбектi қорғау жөнiндегi мемлекеттiк қадағалау және қорғау органдарының ұйғарымдарының орындалуына бақылау жасау.

3. Еңбектi қорғау қызметiнiң мiндеттi iсi

     Кәсiпорынның еңбектi қорғау қызметi белгiленген мiндеттерге сәйкес:
     3.1. Кәсiпорында еңбектi қорғауды басқару жүйесiн талдап жасауды, енгiзудi және тиiмдi жұмыс iстеуiн қамтамасыз етедi.
     3.2. Еңбек қауiпсiздiгi мәселелерiнде кәсiпорынның, мiндеттiлiк және өндiрiстiк бөлiмшелерiнiң жұмысын үйлестiрiп отырады, кәсiподақ ұйымдарының еңбектi қорғау жөнiндегi уәкiлдерiмен және еңбектi қорғаудың аймақтық басқармасы қызметкерлерiмен өзара бiрлесiп әрекет жасайды.
     3.3. Кәсiпорынның еңбек қауiпсiздiгi жөнiндегi тұрақты жұмыс iстейтiн комиссиясының қызметiн ұйымдастырады.
     3.4. Тиiстi бөлiмдермен және қызметтермен бiрлесе отырып, еңбектi қорғау жағдайына бақылау жасайды және жұмыс орнындағы еңбек жағдайлары мен оны қорғаудың ахуалдары туралы әрбiр қызметкердi дәл және толық ақпаратпен уақтылы қамтамасыз етедi, сондай-ақ адамның жеке басын қорғаудың тиесiлi құралдары, жеңiлдiктер мен өтемақылар туралы да хабардар жасайды.
     3.5. Еңбек жағдайлары жөнiнен жұмыс орындарын аттестациядан өткiзудi ұйымдастыруға және өткiзуге басшылық етедi.
     3.6. Өндiрiстiк процестер мен жұмыстарды жүргiзудiң қауiпсiздiгiне, өндiрiстiк жабдықтар, үйлер мен құрылыстардың, тұрмыстық үйлердiң техникалық жағдайлары мен оларды пайдаланудың дұрыстығына бақылау жасайды.
     3.7. Жұмыс iстеушiлердiң сүтпен, сабынмен, жуғызу және зиянсыздандыру құралдарымен, жоғары сапалы, ГОСТ-ға, техникалық шарттар мен өндiрiс жағдайларына сай келетiн аяқкиiмдермен және жеке басты қорғаудың басқа да құралдарымен қамтамасыз болуын бақылайды, оларды қабылдаудың, сақтаудың, тазартудың, жуудың және жөндеудiң ұйымдастырылуын бақылап отырады.
     3.8. Жұмыс iстеушiлердi жұмыстың қауiпсiз әдiстерiне кезiнде оқытуды және оның сапалылығын, жұмысшыларға жолжоба берудi және олардың бiлiмiн тексерудi, жолжобаларды тiркеу журналының дұрыс жүргiзiлуiн бақылайды.
     3.9. Еңбектi қорғау мәселелерi жөнiнде кәсiпорын бөлiмшелерi үшiн стандарттарда, ережелерде және нормативтiк басқа құжаттарда көзделген техникалық құжаттардың бар-жоғына және олардың дұрыс жүргiзiлуiне бақылау жасайды.
     3.10. Жұмысшылар мен инженер-техник қызметкерлердiң кiрiспе жолжоба бағдарламаларын талдап жасайды, кәсiпорынға жұмысқа тұрған қызметкерлермен кiрiспе жолжоба өткiзедi.
     3.11. Басшылармен мамандардың бiлiмдерiн тексеру жөнiнде тұрақты жұмыс iстейтiн емтихан комиссиясының жұмысын ұйымдастырады және оның қызмет iстеуiн қамтамасыз етедi. Комиссия жұмысына бiлiмiн тексеруден өткен адамдар қатыстырылады. Басшылар мен мамандардың бiлiмдерiн тексерудiң нәтижесi хаттамалармен түзiледi.
     3.12. Жұмыста анықталған кемшiлiктердi және қауiпсiздiк ережелерi мен нормаларының бұзылуын жою туралы бөлiмше басшылары мен басқа да лауазымды адамдарға ұйғарымдар бередi.
     3.13. Жаңа жолжобаларды, кәсiпорын стандарттарын (КСТ), жұмысшы қауiпсiз жүргiзу жөнiндегi жаднамаларды талдап жасауды және қолданылып жүргендерiн қайта қарауды ұйымдастырады, жолжобаларды талдап жасауда цехтар мен қызмет бастықтарына әдiстемелiк көмек көрсетедi.
     3.14. Еңбектi қорғау кабинетiнiң-жұмысын ұйымдастырады және оны қажеттi оқу және көрнектi құралдармен, оқытудың техникалық құралдарымен және т.с. жабдықтау жөнiнде шаралар қабылдайды.
     3.15. Кәсiпорын бөлiмшелерiн еңбектi қорғау жөнiндегi нормативтi құжаттармен, ережелермен, жолжобалармен, плакаттармен және басқа да оқу құралдарымен қамтамасыз ету жөнiнде шаралар алады.
     3.16. Жұмыс iстеушiлердiң барлық санаттарының, "Еңбектi қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңын зерттеп үйренуiн, белгiленген тәртiп бойынша байқаулар, конкурстар өткiзу, лекциялар оқу, көрмелер, витриналар мен стендiлер жасау, ережелер, жолжобалар мен плакаттар тарату, кино, диафильмдер және т.с. көрсету жолымен еңбектi қорғау мәселелерiн насихаттауды ұйымдастырады.
     3.17. Тиiстi бөлiмдермен, қызметтермен бiрлесе отырып, еңбек жағдайларын жақсарту және сауықтыру шараларын талдап жасауды ұйымдастырады, бұл шараларды қорытындылап, талдау жасайды.
     3.18. Бөлiмшелердегi еңбек жағдайларының жалпы ахуалына (сирек дегенде тоқсанда бiр рет), сондай-ақ қауiпсiздiк ережелерi мен нормаларының, жұмысты қауiпсiз жүргiзу жөнiндегi жолжобалардың бұзылуына талдау жасайды, жүргiзiлген шаралар мен қабылданған шешiмдердiң тиiмдiлiгiн зерттейдi.
     3.19. Ұжымдық шарттың "Еңбектi қорғау" бөлiмiнiң даярлауды, еңбектi қорғау жөнiндегi номенклатуралық шараларды жүзеге асыруды қамтамасыз етедi.
     3.20. Өндiрiстегi жазатайым жағдайларды, кәсiби аурулар мен апаттарды тергеуге қатысады, олардың есебiн жүргiзедi. Тергеу материалдарын облыстық еңбектi қорғау басқармасында тiркейдi. Жазатайым жағдайларға талдау жасаудың нәтижелерi бойынша тиiстi бөлiмшелердiң қызметкерлерiмен бiрлесе отырып, олардың алдын алу жөнiнде шараларды талдап жасайды, және бұлардың орындалуына бақылау жасайды.
     3.21. Кәсiпорын цехтарының, бөлiмдерi мен қызметтерiнiң басшыларын кәсiпорында, сондай-ақ басқа кәсiпорындарда болған жазатайым жағдайлар туралы хабардар етедi.
     3.22. Өндiрiстiк жабдықтар мен объектiлердiң қауiпсiздiк құралдарымен жабдықталуына бақылау жасайды.
     3.23. Өндiрiске сақтандырудың алдын алатын және қорғайтын неғұрлым жетiлдiрiлген құрамалық қондырғыларды, басқа құралдарды талдап жасауға және енгiзуге қатысады, жүргiзiлген шаралардың тиiмдiлiгiне талдау жасайды.
     3.24. Стандартты емес жабдықтарға, жаңа өндiрiстер салуға, жекелеген цехтарды, санитарлық-тұрмыстық үйлердi қайта құруға, үйлердi, құрылыстарды және технологиялық жабдықтарды күрделi жөндеуден өткiзуге жобалау-техникалық құжаттарды қарап талқылауға қатысады.
     3.25. Жаңа және қайта құрылған өндiрiстiк объектiлердi, санитарлық-тұрмыстық, және қойма үйлерiн, жабдықтарды, сондай-ақ технологиялық процестердi пайдалануға қабылдау, жаңа техникалар үлгiлерiн сынақтан өткiзу және өндiрiске енгiзу жөнiндегi комиссияның жұмысына қатысады.
     3.26. Бұйрықтардың, шешiмдердiң, нұсқаулардың өкiмдердiң жобаларын, еңбектi қорғау мәселелерi жөнiнде әдiстемелiк және шолу құжаттарын даярлайды.
     3.27. Қызметтiң құзырына жататын мәселелер жөнiнде еңбектi қорғаудың аймақтық басқармаларымен, мемлекеттiк қадағалаудың жергiлiктi органдарымен, ғылыми-зерттеу институттарымен және басқа ұйымдармен оперативтi байланыс жасайды. Ғылыми-зерттеу және жобалау-конструкторлық ұйымдардың еңбектi қорғау саласындағы нұсқаулары мен ұсыныстарын өндiрiске енгiзудi ұйымдастырады және оған бақылау жасайды.

4. Еңбектi қорғау қызметiнiң құқықтары

     Еңбектi қорғау қызметiнiң мынадай құқықтары бар:
     4.1. Кәсiпорынның бөлiмшелерiнен еңбектi қорғау мәселелерi жөнiнде материалдар сұратуға және алуға, еңбектi қорғау жөнiндегi ережелер мен нормаларды, қауiпсiздiк техникасы жөнiндегi жолжобаларды бұзуға жол берген адамдардан жазбаша түсiнiктемелер талап етуге.
     4.2. Құрылымдық бөлiмшелердiң басшыларынан белгiлi бiр жұмысты атқаруға рұқсат етiлмеген немесе еңбектi қорғау жөнiндегi ережелер мен нормаларды, қауiпсiздiк техникасы жөнiндегi жолжобаны өрескел бұзған адамдарды жұмыстан босатуды талап етуге. Бұл талаптар мiндеттi түрде орындалуы тиiс.
     4.3. Егер жұмыс iстеушiлердiң өмiрiне және денсаулығына, қауiптi болса немесе апатқа соқтыруы мүмкiн болса, жекелеген учаскелерде машиналарды, жабдықтарды пайдалануға және жұмыс iстеуге тыйым салуға, бұл жөнiнде кәсiпорын басшысын немесе қожайынын хабардар ету керек.
     4.4. Кәсiпорын басшысымен келiсе отырып, еңбектi қорғау жағдайын тексеруге басқа бөлiмшелердiң тиiстi мамандарын қатыстыруға.
     4.5. Кәсiпорын басшысына салауатты және қауiпсiз еңбек жағдайларын жасау жөнiнде белсендi жұмыс атқарған жекелеген қызметкерлердi көтермелеу туралы ұсыныстар жасауға және еңбектi қорғау жөнiндегi ережелер мен нормалардың бұзылуына, өндiрiсте орын алған жазатайым жағдайларда кiнәлi адамдарды белгiленген тәртiп бойынша тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту жөнiнде ұсыныстар енгiзуге.
     4.6. Кәсiпорынның өндiрiстiк, қызмет және тұрмыстық үйлерiн кедергiсiз қарауға, еңбектi қорғау мәселелерi жөнiндегi құжаттармен танысуға, бөлiмше басшыларына анықталған тәртiп бұзушылықты жою жөнiнде орындалуы мiндеттi болып табылатын ұйғарымдар беруге.
     4.7. Мемлекеттiк және қоғамдық ұйымдарда еңбектi қорғау мәселелерi талқыланған жағдайда кәсiпорын басшысының (қожайынының) нұсқауы бойынша өкiл болуға.

Об утверждении Типового положения о службе охраны труда предприятия

Постановление Министерства труда Республики Казахстан от 11 марта 1994 г. N 49. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11.11.1994 г. N 20. Утратило силу - приказом Министра труда и социальной защиты населения РК от 7.02.2005г. N 37-п. Отменено - постановлением Правительства РК от 9 февраля 2005 года N 124 (P050124)

            Извлечение из приказа Министра труда и
    социальной защиты населения РК от 7.02.2005г. N 37-п
 
        "В целях совершенствования законодательства Республики Казахстан о безопасности и охране труда ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Признать утратившими силу некоторые нормативные правовые акты Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан согласно прилагаемому перечню...
      3. Настоящий приказ вступает в силу со дня подписания.
 
        Министр
                                Перечень
       утративших силу некоторых нормативных правовых актов
          Министерства труда и социальной защиты населения
                           Республики Казахстан
 
        1. Постановление Министерства труда Республики Казахстан от 11 марта 1994 г. N 49 "Об утверждении Типового положения о службе охраны труда предприятия"...".
--------------------------------------------------------------------
 
 
 

          В соответствии с постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 17 декабря 1993 г. N 1270 "О реализации постановления Верховного Совета Республики Казахстан от 22 января 1993 года N 19-15-XII "О введении в действие Закона Республики Казахстан "Об охране труда" Министерство труда постановляет:
      1. Утвердить типовое Положение о службе охраны труда предприятия (прилагается).
      2. Департаменту охраны труда (т.Романов Ю.А.) довести положение до региональных управлений охраны труда, министерств и ведомств, органов государственного надзора и контроля.
 
        Министр

                                             Утверждено
                                постановлением Министерства труда
                                        Республики Казахстан
                                     от 11 марта 1994 г. N 49

                         Типовое положение
                 о службе охраны труда предприятия

                         I. Общие положения
      1.1. Служба охраны труда является самостоятельным структурным подразделением предприятия и создается на каждом предприятии независимо от их организационно-правовых форм и видов собственности.
      1.2. Служба охраны труда в своей работе руководствуется Законом Республики Казахстан "Об охране труда", законодательными и нормативными актами по безопасности труда и гигиене производственной среды, постановлениями Верховного Совета Республики Казахстан и Указами Президента Республики Казахстан, руководящими, директивными, методическими, нормативно-техническими документами Департамента охраны труда Министерства труда Республики Казахстан, решениями органов государственного надзора, приказами и распоряжениями предприятия, а также настоящим Положением.
      1.3. Служба охраны труда по статусу приравнивается к основным производственным службам, а по вопросам охраны труда решения этой службы являются обязательными для выполнения руководителями и работниками всех подразделений.
      1.4. Структура и численность службы охраны труда определяются в соответствии с задачами и функциями, утвержденными настоящим Положением.
      1.5. На должность руководителя службы охраны труда назначается квалифицированный специалист с высшим образованием, имеющий опыт практической работы и прошедший повышение квалификации по программе, утвержденной Департаментом охраны труда. Руководитель охраны труда аттестуется региональным управлением охраны труда в установленном порядке.
      1.6. Министерства, ведомства, объединения, концерны, холдинги, предприятия на основе данного типового Положения могут разрабатывать свое с учетом специфики и особенностей производства по согласованию с региональным Управлением охраны труда.
      1.7. Служба охраны труда ликвидируется только в случае прекращения производственной деятельности предприятия.

                    2. Задачи службы охраны труда
      Основными задачами службы охраны труда являются:
      2.1. Разработка и осуществление комплекса социально-экономических, организационно-технических, санитарно-гигиенических и лечебно-профилактических мероприятий по созданию и обеспечению безопасных и здоровых условий труда на производстве.
      2.2. Контроль за соблюдением работающими Закона Республики Казахстан "Об охране труда", установленных правил и норм по охране труда, инструкций по технике безопасности; выполнением предписаний органов государственного надзора и контроля по охране труда.

                    3. Функции службы охраны труда
      Служба охраны труда предприятия в соответствии с установленными задачами:
      3.1. Обеспечивает разработку, внедрение и эффективное функционирование системы управления охраной труда на предприятии.
      3.2. Координирует работу функциональных и производственных подразделений предприятия в вопросах безопасности труда и взаимодействует с уполномоченными по охране труда профсоюзных организаций и работниками регионального управления охраны труда.
      3.3. Организует работу постоянно действующей комиссии предприятия по безопасности труда.
      3.4. Совместно с соответствующими отделами и службами осуществляет контроль за состоянием охраны труда и своевременно обеспечивает каждого работника достоверной и полной информацией о состоянии условий и охраны труда на рабочем месте, полагающихся при этом средствах индивидуальной защиты, льготах и компенсациях.
      3.5. Руководит организацией и проведением аттестации рабочих мест по условиям труда.
      3.6. Контролирует безопасность ведения производственных процессов и работ, техническое состояние и правильность эксплуатации производственного оборудования, зданий и сооружений, бытовых помещений.
      3.7. Контролирует обеспечение работающих молоком, мылом, смывающими и обезвреживающими средствами; доброкачественными, соответствующими ГОСТам, техническим условиям и условиям производства спецобувью и другими средствами индивидуальной защиты; контролирует организацию их приема, хранения, чистки, стирки и ремонта.
      3.8. Контролирует своевременность и качество обучения работающих безопасным методам работы, проведение инструктажей и проверок знаний рабочих, правильность ведения журналов регистрации инструктажей.
      3.9. Контролирует наличие и правильность ведения технической документации по вопросам охраны труда, предусмотренной стандартами, правилами и другими нормативными документами для подразделений предприятия.
      3.10. Разрабатывает программы вводного инструктажа рабочих и инженерно-технических работников, проводит вводный инструктаж поступающих на предприятие работников.
      3.11. Организует и обеспечивает работу постоянно действующей экзаменационной комиссии по проверке знаний руководителей и специалистов. К работе в комиссии привлекаются лица, прошедшие проверку знаний. Результаты проверки знаний руководителей и специалистов оформляются протоколом.
      3.12. Выдает предписания руководителям подразделений и другим должностным лицам об устранении выявленных недостатков в работе и нарушений правил и норм безопасности. Эти предписания могут быть отменены только распоряжением руководителя (владельца) предприятия.
      3.13. Организует разработку новых и пересмотр действующих инструкций, стандартов предприятий (СТП), памяток по безопасному ведению работ, оказывает методическую помощь начальникам цехов и служб в разработке инструкций.
      3.14. Организует работу кабинета охраны труда и принимает меры по оснащению его необходимыми учебными и наглядными пособиями, техническими средствами обучения и т.п.
      3.15. Принимает меры по обеспечению подразделений предприятия нормативными документами, правилами, инструкциями, плакатами и другими учебными пособиями по охране труда.
      3.16. Организует изучение Закона Республики Казахстан "Об охране труда" всеми категориями работающих, пропаганду вопросов охраны труда путем проведения в установленном порядке смотров, конкурсов, чтения лекций, оформления выставок, витрин и стендов, распространения правил, инструкций и плакатов, демонстрации кино-, диафильмов и т.п.
      3.17. Организует совместно с соответствующими отделами, службами разработку мероприятий по улучшению и оздоровлению условий труда, обобщает и анализирует эти мероприятия.
      3.18. Проводит (не реже одного раза в квартал) анализ общего состояния условий труда в подразделениях, а также нарушений правил и норм безопасности, инструкций по безопасному ведению работ, анализирует эффективность проводимых мероприятий и принятых решений.
      3.19. Обеспечивает подготовку раздела "охрана труда" коллективного договора, реализацию номенклатурных мероприятий по охране труда.
      3.20. Участвует в исследовании несчастных случаев на производстве, профзаболеваний и аварий, ведет их учет. Материалы расследования регистрирует в Управлении охраны труда области. По результатам анализа несчастных случаев совместно с работниками соответствующих подразделений разрабатывает мероприятия по их предупреждению и осуществляет контроль за выполнением.
      3.21. Информирует руководителей цехов, отделов и служб предприятия о происшедших несчастных случаях на предприятии, а также о несчастных случаях, происшедших на других предприятиях.
      3.22. Осуществляет контроль за оснащением производственного оборудования и объектов средствами безопасности.
      3.23. Участвует в разработке и внедрении в производство более совершенных конструкций предупреждающих и ограждающих устройств, других средств защиты и анализирует эффективность проводимых мероприятий.
      3.24. Участвует в рассмотрении проектно-технической документации на нестандартное оборудование, строительство новых производств, реконструкцию отдельных цехов, санитарно-бытовых помещений, капитальный ремонт зданий, сооружений и технологического оборудования.
      3.25. Участвует в работе комиссий по приемке в эксплуатацию новых и реконструированных объектов производственного назначения, санитарно-бытовых и складских помещений, оборудования, а также технологических процессов, в испытании и внедрении образцов новой техники.
      3.26. Подготавливает проекты приказов, решений, указаний, распоряжений, методические и обзорные документы по вопросам охраны труда.
      3.27. Осуществляет оперативную связь с региональным управлением охраны труда, местными органами государственного надзора, научно-исследовательскими институтами и другими организациями по вопросам, входящим в компетенцию службы. Организует и осуществляет контроль за внедрением в производство рекомендаций и разработок научно-исследовательских и проектно-конструкторских организаций в области охраны труда.

                  4. Права службы охраны труда
      Служба охраны труда имеет право:
      4.1. Запрашивать и получать от подразделений предприятия материалы по вопросам охраны труда, требовать письменные объяснения от лиц, допустивших нарушения правил и норм по охране труда, инструкций по технике безопасности.
      4.2. Требовать от руководителей структурных подразделений отстранения от работы лиц, не имеющих допуска к выполнению данной работы или грубо нарушающих правила и нормы по охране труда, инструкции по технике безопасности. Эти требования подлежат обязательному исполнению.
      4.3. Запрещать эксплуатацию машин, оборудования и производство работ на отдельных участках, если это угрожает жизни и здоровью работающих или может привести к аварии, с уведомлением об этом руководителя или владельца предприятия.
      4.4. Привлекать по согласованию с руководством предприятия соответствующих специалистов других подразделений к проверкам состояния охраны труда.
      4.5. Представлять руководству предприятия предложения о поощрении отдельных работников за активную работу по созданию здоровых и безопасных условий труда и вносить предложения о привлечении к дисциплинарной ответственности в установленном порядке лиц, виновных в нарушении правил и норм по охране труда, в происшедших несчастных случаях на производстве.
      4.6. Беспрепятственно осматривать производственные, служебные и бытовые помещения предприятия, знакомиться с документами по вопросам охраны труда, выдавать руководителям подразделений обязательные для исполнения предписания по устранению выявленных нарушений.
      4.7. Представительствовать по указанию руководителя (владельца) предприятия в государственных и общественных организациях при обсуждении вопросов охраны труда.