"Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгi Көлiк инспекциясы органдарының әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi өндiрiстiк iстерi бойынша Нұсқаулықты бекiту туралы"

Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар Министрлiгi 1995 жылғы 20 шілдедегі N 146 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1995 жылғы 7 қыркүйек тіркелді. Тіркеу N 89. Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникациялар министрінің 2000 жылғы 12 желтоқсандағы N 490-І бұйрығымен

      Ескерту. ҚазКСР Кодексiнiң 169, 169-1 баптарындағы ҚР Көлiк және коммуникациялар министрлiгi Көлiк инспекциясы органдарының әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi өндiрiстiк iстерi бойынша Нұсқаулықтың күші тоқтатылды - ҚР Көлік және коммуникациялар министрлігінің 1996 жылғы 24 сәуір N 94   бұйрығымен .

     Қазақстан Республикасының 1993. 28.10 N 2492-ХII әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi Қазақ КСР Кодексiнде қарастырылған әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiнде және айыппұл мөлшерiн қайта есептеу тәртiбi туралы Қазақ КСР Кодексiне өзгертулер мен толықтырулар енгiзу туралы" Заңның, Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Лицензиялау туралы"  заң күшi бар Жарлығының негiзiнде және Қазақстан Республикасы Көлiк инспекциясы органдарындағы әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiнде өндiрiстiк iстер кезiндегi бiртұтас тәртiптi және заңдылықты сақтау мақсатында бұйырамын: 
     1. Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң Көлiк инспекциясы органдарының әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi iстер өндiрiсi бойынша қоса берiлген Нұсқаулық бекiтiлсiн. 
     2. Заң актiлерiн дайындау, Жоғарғы Кеңеспен байланыс және заң жұмыстары басқармасы (Қ.С. Кәрiбжанов) заңдарда белгiленген тәртiппен бекiтiлген Нұсқаулықты Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде тiркесiн.  

      Министрдiң
     бiрiншi орынбасары

Қазақстан Республикасы   
Көлiк және коммуникациялар 
министрлiгiнiң       
1995 жылғы 20 шiлдедегi N 146
бұйрығымен         
Бекiтiлген         

  Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар
министрлiгi Көлiк инспекциясы органдарымен әкiмшiлiк
құқық бұзушылықтары жөнiнде iстер жүргiзу бойынша
Нұсқаулық 1. Жалпы ережелер

       1.1. Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң Көлiк инспекциясы (бұдан былай - Көлiк инспекциясы) Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 ж. 5.04 N 257  қаулысымен құрылған және Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң құрамына заңды тұлға құқығымен кiредi. 

     1.2. Көлiк инспекциясының қызметi Қазақстан Республикасының 1994 ж. 21.09. "Қазақстан Республикасындағы көлiк туралы"  Заңымен , Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 ж. 17.04. "Лицензиялау туралы"  заң күшi бар Жарлығымен, 1994 ж. 17.11. N 1302 Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгi туралы Ережемен және басқа заңдармен және көлiк туралы заң күшi бар актiлерiмен реттеледi. 

     1.3. Осы Нұсқаулық Қазақстан Республикасының лицензиялық қалыптарына қатысты анықталған көлiк заңдарын бұзу бойынша iстердi қараудың, оларды қарау мерзiмiнiң орындалуын, қайта шағымдануын, сондай-ақ iс жүргiзудi ұйымдастыру мен қабылданған шешiмнiң негiздiлiгiн бақылаудың бар тәртiбiне сәйкес Көлiк инспекциясы органдарында әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiнде iстердi ұйымдастыру әдiстерi мен нысандарын регламенттейдi. 

     1.4. Көлiк инспекциясының органдары Қазақ КСР әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi Кодексiнiң (бұдан әрi КоАП) жолаушылар мен жүктердi көлiкпен тасу қызметiндегi кәсiпкерлiк қызметтi лицензиялауға қатысты 169, 169-1 баптарда қарастырылған әкiмшiлiк құқық бұзушылықты айқындайды. 
      Ескерту. 1.4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен

     1.5. Осы Нұсқаулық жолаушылар мен жүктердi тасымалдау бойынша кәсiпкерлiк қызметтi және Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң 1993 жылғы 25 қазандағы N 2480-ХII "Көлiкте лицензиялауға жататын жеке кәсiпкерлiк қызметтiң тәртiбi мен түрi туралы қаулысымен, Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы 2 сәуiрдегi N 251 "Қазақстан Республикасының автомобиль көлiгiмен жолаушылар мен жүктердi тасымалдауды жүзеге асыруға байланысты коммерциялық-кәсiпкерлiк қызметтi лицензиялау туралы Ереженi бекiту жөнiндегi"  қаулысымен реттелетiн басқа қызметтердi орындау кезiнде Қазақстан Республикасында қабылданған ережелер мен лицензиялық қалыптардың, көлiк заңдарының талаптарын бұзған жеке тұлғалар (шаруашылық субъектiлер) мен жеке меншiктi және ведомстволық қатыстылығына қарамастан заңды тұлғаларға жарамды. 

     1.6. Көлiк инспекциясының әкiмшiлiк құқық бұзушылығы жөнiндегi iстерi бойынша ең басты мiндеттерi мыналар болып табылады - жоғарыда көрсетiлген iстердi дер кезiнде, толық және объективтi қарау, орындалуын, сондай-ақ әкiмшiлiк құқық бұзушылыққа тыйым салу мен алдын алуды, оларды жасауға ықпал ететiн себептер мен жағдайларды анықтауды қамтамасыз ету. 

  2. Әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiнде iстер жасау

       2.1. Көлiктегi лицензиялық қызметтiң әкiмшiлiк құқық бұзушылығына мыналар жатқызылады - Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы көлiк туралы"  Заңды және Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 ж. 17.04. "Лицензиялау туралы"  заң күшi бар Жарлығын мына себептермен бұзу: 
     - лицензияланатын қызметке лицензияның (патенттiң) немесе лицензиялық карточканың жоқ болуы; 
     - лицензия (патент) және лицензиялық карточканың әсер ететiн аймақтарының үйлесiмсiз болуы; 
     - лицензияланатын қызметтегi лицензияның (патенттiң) үйлесiмсiз болуы; 
     - лицензияның "Г", "П" түрлерi бойынша тасымалдау ережелерiнiң бұзылуы немесе тасымалдау ережелерiмен тыйым салынған олардың құрастырылып пайдаланылуы; 
     - лицензияның (патенттiң) немесе лицензиялық карточканың әсер ету мерзiмiнiң бiтуi; 
     - Көлiк инспекциясы органдарымен тыйым салынғаннан кейiн лицензиялауға жататын көлiкпен жолаушылар мен жүктердiң тасымалдануы; 
     - лицензияның (патенттiң) басқа адамға берiлуi; 
     - патенттiң немесе лицензиялық карточканың басқа көлiк құралына берiлуi; 
     - Көлiк инспекциясының органдарында мәлiметтерi тiркелген лицензиялық карточка мен лицензияда (патентте) нөмiрi мен сериясының жоқ болуы немесе үйлесiмсiз болуы; 
     Лицензия (патент) мен лицензиялық карточканың немесе әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi хаттама түбiршегiнiң қолдан iстелуi немесе лицензиялық қызметтiң бiрнеше рет (жылына екi реттен артық) тұрпайы бұзылуы болған жағдайда тексеру материалдары олар бойынша тиесiлi шараларды қабылдау үшiн құқық қорғау органдарына тапсырылады. 

     2.2. Көлiк инспекциясының органдары көлiктi дербес ретiнде және құзырлы органдардың келiсiмi бойынша бiрлесiп пайдалану кезiнде көлiк заңдарының, экологиялық талаптар мен қауiпсiздiк ережелерiнiң бұзылуын анықтайды және тексеру жүргiзедi. 

     2.3. Көлiкте арнайы рұқсатсыз (патентсiз) лицензиялауға жататын қызметтi жүзеге асырған немесе Қазақ КСР Кодексiнiң 248, 248-1 негiзiнде әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi лицензиялық қалыптар мен ережелердi бұзған фактiлер анықталған кезде өкiлеттенген лауазымды тұлғалармен құқықтық құжатәкiмшiлiк құқық бұзушылық жасалғандығы туралы хаттама (1 Қосымша) құрастырылады. 
     Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң 1993 ж. 22.12. N 148 бұйрығы мен Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң 1993 ж. 28.12. N 468 "Көлiк инспекциясы органдары мен Мемлекеттiк автомобиль инспекциясының iс-әрекеттесуi туралы" бiрлескен бұйрықтарының негiзiнде МАИ қызметкерлерiмен бiрлесiп лицензиялау жағдайларының бұзылғандығы туралы рапорт құрастырылады. 

     2.4. Хаттамада мыналар көрсетiлуi тиiс: Көлiк инспекциясы органдарының аты, оны құрастырушының фамилиясы мен аты-жөнi, құқық жасалған күнi, уақытысы, орны, құқық бұзушының жеке басы, сондай-ақ көлiк құралының мемлекеттiк нөмiрi мен қатыстылығы, маркасы, түрi, лицензия мен лицензиялық карточканың сериясы мен нөмiрi, қашан және кiммен берiлгендiгi, әкiмшiлiк құқық бұзудың салдары мен мәнi, бұл құқық бұзудың КоАП баптарының қайсысы бойынша жiберiлгендiгiн көрсету туралы мәлiметтер болуы тиiс. Хаттамада iс бойынша мәнi болуы мүмкiн қосымша мәлiметтер айтылуы мүмкiн. 

     2.5. Хаттамада мыналар көрсетiледi: кәсiпорынның немесе мекеме басшысының, сондай-ақ көлiк қызметiн лицензиялауға жауапты лауазымды тұлғаның фамилиясы мен аты-жөнi. Егер осыған ұқсас құқық бұзушылықтар үшiн әкiмшiлiкпен ертеректе салынған айыптар тiркелген немесе құқық бұзулар бiрнеше болған жағдайда олар хаттамада тiзiледi. 

     2.6. КоАП-тың 249-бабына сәйкес хаттама оны құрастырған тұлғамен және әкiмшiлiк құқық бұзушы - көлiк құралының иесi болуы мүмкiн тұлғамен немесе лицензиялық қызметке қатысы бар оның өкiлi болып табылатын тұлғалармен немесе осы кәсiпорында, мекемеде лицензиялық қызмет үшiн жауапқа тартылатын лауазымды тұлғаның өзiмен немесе жеке тұлғамен (шаруашылық субъектiмен) қол қойылады. 
     Әкiмшiлiк құқық бұзған тұлға хаттамаға қол қоюға бас тартқан кезде бұл жөнiнде куәгерлерi көрсетiле отырып хаттамаға арнайы жазба түсiрiледi. Ұсталған адамның қол қоюдан бас тарту себебiн айта отырып хаттамаға жеке түсiнiктеме жазуына, сондай-ақ өзiнiң қарсы пiкiрiн хаттамаға енгiзуге құқығы бар. 

     2.7. Құқық бұзушылық жасалу бойынша хаттама құрастырған кезде 2.5., 2.6 тармақтарда көрсетiлген тұлғалардан тiлхат ала отырып iстi қарау орны мен уақыты хабарландырылады, олардың КоАП-тың 261-бабында қарастырылған құқықтары мен мiндеттерi түсiндiрiледi. 

     2.8. Хаттама құрастырылғаннан кейiн ұсталған адамға құқық бұзу жасаған үшiн Көлiк инспекциясы органында тiркелген нөмiрi мен сериясы бар елтаңба мөрiмен бекiтiлген хаттама түбiршегi берiледi, хаттамаға қоса берiлетiн лицензиялық карточкасы немесе лицензиясы (патентi) керi қайтарылады, ол туралы хаттаманың өзiнде де және оның түбiршегiнде де аталып өтедi. 

     2.9. Хаттаманың түбiршегi оның берiлген мезетiнен бастап 15 тәулiктен асырмай тасымалдау қызметiн жүзеге асыру үшiн көлiк құралын пайдалануға, осы рейстi, сапарды аяқтауға ғана құқық бередi. Хаттама түбiршегiнде күндi өзгертуге немесе ұзартуға тыйым салынады. 

     2.10. Хаттама және хаттама түбiршегiнiң сериясы мен нөмiрi бiрдей болады. Оларда әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi iстердi қарау уақыты мен орны туралы мәлiметтер көрсетiледi. 

     2.11. Хаттаманы рәсiмдегеннен кейiн лауазымды тұлға оны бiр тәулiк iшiнде және шаралар қабылдау үшiн әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi iстердi қарауға уәкiлденген органға (лауазымдық тұлғаға) белгiленген тәртiппен бұдан әрi тапсыруға Көлiк инспекциясы органына жiбередi. 
      Ескерту. 2.11-тармақ өзгертiлдi - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен

     2.12. Көлiк инспекциясының штаттан тыс және қоғамдық инспекторлары лауазымды тұлға болып табылмайды және көлiкте лицензиялық қызметке байланысты әкiмшiлiк құқық бұзушылық анықталған кезде олар аумақ бойынша Бас көлiк инспекторының атына рапорт құрастырады (2 Қосымша). Қатаң есеп құжаты болып табылатын белгiленген үлгiдегi рапортта жасалған құқық бұзушылықтың мәнi мен жағдайы көрсетiледi. Штаттан тыс және қоғамдық инспекторлармен анықталған әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар осы Нұсқаулықта көрсетiлген тиесiлi шараларды олар бойынша қабылдау үшiн Көлiк инспекциясының лауазымды тұлғаларына жедел түрде хабарландырылады. 

     2.13. Көлiкте лицензиялау жағдайлары мен көлiк заңдарының сақталуын тексеру Көлiк инспекциясы органдарының қызметкерлерiмен дербес түрде де басқа органдардың қатысуымен де, атап айтқанда Қазақстан Республикасының IIМ МАИ органдарымен, Экобиоресурс министрлiгiмен, Мемстандартпен, Кеден комитетiмен, Салық инспекциясымен, Меммүлiк комитетiмен, Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi Мемлекеттiк комитетiмен жүргiзiледi. Бiрлескен жұмыс кешендiк тексеру актiсiмен ресiмделедi. Көлiк процесiне байланысты кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асырушы заңды және жеке тұлғалардың қызметiн тексеру үшiн мыналар негiз болып табылады: 
     - құқық бұзушылық жасалған туралы рапортының немесе актiлердiң, хабарлардың, сондай-ақ көлiк қызметiн тұтынушылардан негiздi шағымдардың түсуi; 
     - лицензия заңдары талаптарының, қозғалыс қауiпсiздiгi мен экология ережелерiнiң заңды және жеке тұлғалармен сақталуын тексеру; 
     - Қазақстан Республикасының көлiгiнде мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыру бойынша жоспарлы тексерудi жүргiзу; 
     - Қазақстан Республикасының заң актiлерiмен қарастырылған басқа жағдайлардың болуы. 

     2.14. Кешендi тексеру актiсiнде мыналар болуы тиiс: 
     тексеруге көлiктiң қай түрi жатқандығы, кiммен жүргiзiлгендiгi, жүргiзу күнi, уақыты, орны, сондай-ақ осы көлiк жұмысына жауапты лауазымды тұлғаның фамилиясы мен аты-жөнi. Тексеру барысында әкiмшiлiк және басқа сипаттағы құқық бұзушылықтардың қандай түрi анықталғандығы. Актi осы заңда немесе жеке тұлғаны тексеруге қатысқан тұлғалармен қол қойылады. Актiнiң көшiрмесi осы немесе бұдан басқа құқық бұзушылық туындатқан себептердi жою бойынша шаралар қабылдау үшiн, сондай-ақ танысу үшiн лауазымды тұлғаға тапсырылады.

    2.15.-2.24.  Тармақтар алынып тасталды - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен

  3. Атқарушылық iс жүргiзу

     3.1. Әкiмшiлiк айып салу туралы қаулысын мемлекеттiк органдар, кәсiпорындар, мекемелер, ұйымдар (меншiк нысаны мен ведомстволық қатыстылығына қарамастан), лауазымдық тұлғалар, жеке тұлғалар (шаруашылық субъектiлер) мiндеттi түрде атқаруы және ол шығарылған мезеттен бастап орындауы тиiс. 
      Ескерту. 3.1-тармақ өзгертiлдi - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен

     3.2. Айыппұл түрiнде әкiмшiлiк құқық бұзушылық салынған жағдайда құқық бұзушы өзiне қаулы тапсырылғаннан кейiнгi 15 тәулiктiң iшiнде көрсетiлген соманы төлеуге мiндеттi. Айыппұл жергiлiктi бюджетке төленедi. 

     3.3. Ерiктi түрде айыппұл төленбеген жағдайда қаулының көшiрмесi құқық бұзушының еңбекақысынан лажсыз көндiру арқылы айып алу үшiн оның жұмыс орнына жiберiледi. 
     Егер қайсы-бiр себептермен айыппұл алу мүмкiн болмаса Қазақ КСР Азаматтық процессуалды кодексiмен белгiленген ережелерге сәйкес оны алу сот атқарушысымен жүргiзiледi. 

     3.4. Қазақстан Республикасының басқа аймақтарында тұратын және жұмыс iстейтiн лауазымдық тұлғаларға қатысты iс қаралған жағдайда, қаулының көшiрмесi лицензия және лицензиялық карточкамен бiрге қаулының орындалуын бақылауды жүзеге асыру үшiн аймақ бойынша Көлiк инспекциясының органына жiберiледi. 

     3.5. Құқық бұзушымен айыппұлды төлеу әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiнде қаулыны орындау бойынша iс жүргiзудi аяқтау үшiн негiз болып табылады. Айыппұл алу туралы қаулының орындалуына - айыппұлды төлегенi жөнiнде құқық бұзушымен түбiртектiң ұсынылуы немесе құқық бұзушының жұмыс орынындағы есеп беру бөлiмiнен тиесiлi төлеу құжатында күнi мен нөмiрi туралы белгiсi бар қаулының қайтарылуы дәлелдемелер болып табылады. 

     3.6. Құқық бұзушының айыппұлды төлеуi жүзеге асырылатын лицензияланатын қызметтегi құқық бұзуды жою мiндетiнен босатпайды.

     3.7. Лицензияны (патенттi) алу арқылы әкiмшiлiк айып салынған кезде (соның iшiнде - белгiсiз уақытқа), лицензия iс жөнiндегi шешiммен бiрге Көлiк инспекциясының органдары тапсырылады.
      Ескерту. 3.7-тармақ өзгертiлдi - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен

     3.8. Айыппұл салу, лицензияны қайтып алу және басқа әкiмшiлiк айыптар заңмен белгiленген тәртiппен шағымдалатын болады.
      Ескерту. 3.8-тармақпен толықтырылды - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

     4-бөлiм.  Бөлімнің күшi жойылды - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .  

  4. Әкiмшiлiк құқық бұзушылық iстерi бойынша
iс жүргiзу

      Ескерту. 5-бөлiм 4-шi бөлiм болып есептелінді - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

     4.1. Әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi рапорттардың, хаттамалар бланкiлерi қатаң есептеу құжаттары болып табылады және Көлiк инспекциясының тапсырысы бойынша полиграфиялық кәсiпорындарда әзiрленедi (1,2 Қосымша). Көлiк инспекциясы осы бланкiлердi әзiрлеу құқығын өзiнiң бөлiмдерiне бере алады. 
     Рапорттардың, хаттамалардың, қаулылардың және басқа актiлердiң әзiрленген бланкiлерi облыс (қалалық) бөлiмдерi және оның филиалдары үшiн бекiтiлген баспалық есеп сериясы мен нөмiрi болуы тиiс. 
      Ескерту. 4.1-тармақ өзгертiлдi - ҚР Көлiк және  коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

     4.2. Көлiк инспекциясы органдарының басшылары жергiлiктi орындарда бланкiлердiң алынуы мен дер кезiнде әзiрленуiн, толықтырылуын, сондай-ақ оларды сақтау мен белгiленген мақсатта пайдаланылуын жүзеге асыруды қамтамасыз етуге мiндеттi. 

     4.3. Әкiмшiлiк жауапкершiлiкке тартылатын заңды және жеке тұлғаларға құрастырылатын рапорттың, хаттамалардың, актiлердiң түгендеу журналдары Көлiк инспекциясы органы басшысының бұйрығымен анықталған жауапты тұлғада сақталуы тиiс және жiппен қайымдалуы, нөмiрленуi және сол органның мөрiмен бекiтiлуi тиiс.
      Ескерту. 4.3-тармақ өзгертiлдi - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

     4.4. Рапорттардың, хаттамалардың бланкiлерi жоғалған жағдайда акт құрастырылады. Жоғалтуды жасаған айыпты тұлғалар тәртiптiк жауапкершiлiкке тартылады. Рапорттардың, хаттамалардың және басқа актiлердiң бланкiлерi бұзылған немесе жарамсыз болғанда ережеге сәйкес оларды есептен шығару жөнiнде акт құрастырылады.
      Ескерту. 4.4-тармақ өзгертiлдi - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

  5. Әкiмшiлiк құқық бұзушылық бойынша iс
жүргiзуге бақылауды ұйымдастыру

      Ескерту. 6-бөлiм 5-шi бөлiм болып есептелінді - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

     5.1. Көлiк инспекциясы органдарының басшыларымен iс жүргiзiлу мен есепте тұруын бақылау қамтамасыз етiледi.
      Ескерту. 5.1-тармақ өзгертiлдi - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

     5.2. Көлiк инспекциясы әкiмшiлiк құқық бұзушылық жөнiндегi iстер бойынша өзiнiң бөлiмшелерiнде жоспарлы тексерудi жүзеге асырады. Тексеру барысында мына мәселелер зерттеледi:
     - рапорттардың, хаттамалардың, тексеру актiлерiнiң және басқа 
құжаттардың дұрыс құрастырылуы;
     - құжат бланкілерінің сақталу күйі, берілуімен мен түгенделуін қатаң есептеуі;
     - шағымдар мен өтiнiштермен жұмыс iстеудiң халi.
      Ескерту. 5.2-тармақ өзгертiлдi - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

     5.3. Жұмыста қателiктер мен жетiспеушiлiктер анықталған жағдайда оларды жою бойынша шаралар қабылданады. 

Нұсқаулыққа 1 қосымша 

       Ескерту. 1-Қосымша толықтырылды - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен .

К Бақылау парағы        АА N 000001  Хаттама

      АА N 000001          ___________________________
                      Көлiк инспекциясының аты   
Тексеру күнi______   Инспектордың Ф.А.Ж. қызметi____________________
Тексеру орны______   Тексеру күнi 19_ ж. "_"______
__________________   Уақытысы____сағ___мин. Тексеру орны__
Көлiктiң түрi_____   Тексеруге жататын көлiктiң түрi мен
Лицензияның          оның сипаттамасы_____________________
(патенттiң)                         (маркасын, мемлекеттiк
сериясы, нөмiрi___   ______________________________________
__________________     немесе борттық, тiркеу нөмiрiн,
Қашан және кiммен    ______________________________________
берiлдi                        сыныбын сипаттау)
Лицензиялық қызмет   Лицензияның (патенттiң) немесе лицензиялық
үшiн жауапты немесе  карточканың сериясы, нөмiрi_______________
лицензиялық қызметке Қашан және кiммен берiлдi_________________
қатысты лауазымдық   Бұзушының жеке басы туралы мәлiмет________
тұлғаның Ф.А.Ж.___   __________________________________________
___________________  Лицензиялық қызмет үшiн жауапты немесе
Белгiленген бұзушы.  лицензиялық қызметке қатысты лауазымдық
лықтар:              тұлғаның Ф.А.Ж.___________________________
01,02,03,04,05,06,   Көлiк иесiнiң мекен-жайы__________________
07,08,09             Қосымша мәлiметтер________________________

КИ Инспекторы:             Белгiленген бұзушылықтар:
____________         1. Лицензияның (патенттiң) немесе
  қолы              лицензиялық карточканың жоқ болуы.
Ф.А.Ж.               2. Лицензияның (патенттiң) немесе
Куәлiк N__________   лицензиялық карточканың пәрмендi аймақтарының
                    сәйкес болмауы.
                    3. Лицензияның "Г", "П" түрлерi бойынша
                    тасымалдау ережелерiн бұзу немесе тасымалдау
                    ережелерiмен тыйым салынған оларды қиыстырылып
                    пайдалану.
                    4. Лицензияның (патенттiң) немесе лицензиялық
                    карточканың пәрмендi мерзiмiнiң бiтуi.
                    5. Көлiк инспекциясы органдарымен тыйым
                    салынғаннан кейiн жолаушылар мен жүктердi
                    тасымалдау.
                    6. Лицензияны (патенттi) немесе лицензиялық
                    карточканы басқа адамға тапсыру.
                    7. Патенттi немесе лицензиялық карточканы
                    басқа көлiк құралына беру.
                    8. Көлiк инспекциясы органдарында тiркелген
                    мәлiметтер мен лицензияның (патенттiң) немесе
                    лицензиялық карточканың сәйкес келмеуi немесе
                    оларда серия мен нөмiрдiң болмауы.
                    9. Лицензияның (патенттiң) лицензияланатын
                    қызметке сәйкес болмауы.

                    Көлiк иесiнiң түсiнiктемесi____________________
                    Куәлардың Ф.А.Ж. және олардың мекен-жайы_______
                    _______________________________________________
                    куәлардың қолы_________________________________
                    Құқық бұзушылықты қарау орыны мен  уақтысы____
                    _______________________________________________
                    Нұсқаулықтың __тармағына сәйкес айыппұл___
                    сомадан төлендi________________________________
                                                жазбаша
                    КИ Инспекторы__________Куәлiк N_____ _________
                                   Ф.А.Ж                   қолы

Хаттаманың түбiршегi
АА N 000001
Көлiк иесiне

Тексеру күнi_______________________________________________
Тексеру орны_______________________________________________
Көлiктiң  түрi_____________________________________________
Лицензияның (патенттiң) сериясы, нөмiрi____________________
___________________________________________________________
Иесiнiң мекен-жайы_________________________________________
___________________________________________________________
Ф.А.Ж._____________________________________________________
___________________________________________________________
Белгiленген бұзушылықтар: 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09
КИ Инспекторы______________________________________________
                             Ф.А.Ж, қолы
Құқық бұзушылықты қарау
орны мен уақыты____________________________________________
__________________________________________________________
жауап. тұл. жүрг. Ф.А.Ж.
__________________________________________________________
Түбiршек 19__ ж. дейiн лицензияның (патенттiң, лиц.
карточканың) орнына жарамды 
Хаттама түбiршегiн қолдан жасау ҚК 177 б. сәйкес қылмыстық
жауапкершiлiкке тартылады.

Нұсқаулықтың 2 Қосымшасы

_________________________________________
Көлiк инспекциясы органының аты
АА N 000001
Р А П О Р Т

19__ж. "__" ______________мен___________________________________
                                (Ф.А.Ж. және қызметi)
________________________________________________________________
Көлiктiң түрi___________________________________________________
________________________________________________________________
Лицензияланатын қызметке жауапты лауазымды тұлғаның Ф.А.Ж.
________________________________________________________________
Көлiк иесiнiң Ф.А.Ж.____________________________________________
Бақылау орны____________________________________________________
                     Белгiленген бұзушылықтар:
    1. Лицензияның немесе лицензиялық карточканың жоқ болуы.
    2. Лицензияда немесе лицензиялық карточкада көрсетiлген аймаққа қызметiнiң сәйкес келмеуi.
    3. Лицензияның "Г", "П" түрлерi бойынша тасымалдау ережелерiн бұзу немесе осы ережемен тыйым салынған олардың қиыстырылып пайдаланылуы.
    4. Лицензияның немесе лицензиялық карточканың пәрмендi мерзiмiнiң бiтуi.
    5. Көлiк инспекциясы органдарымен тыйым салынғаннан кейiн жолаушылар мен жүктердi тасымалдау.
    6. Лицензияны (патенттi) немесе лицензиялық карточканы басқа адамға тапсыру.
    7. Патенттi немесе лицензиялық карточканы басқа көлiк құрамына 
тапсыру.
    8. Лицензияның (патенттiң) немесе лицензиялық карточканың Көлiк инспекциясы органдарында тiркелген мәлiметтермен сәйкес болмауы немесе нөмiрi мен сериясының жоқ болуы.
    9. Лицензияның (патенттiң) лицензияланатын қызметке сәйкес болмауы.

     КИ Инспекторы_____________ _________ Куәл. N____________
                   (Ф.А.Ж.)     (қолы)
    ДСП Инспекторы____________ _________ Куәл. N____________
                    (Ф.А.Ж.)     (қолы)
    Куәлар________________________________  __________________
                    (Ф.А.Ж., мекен-жайы)          (қолы)
Көлiк инспекциясы органдарымен қабылданған шаралар_____________
_______________________________________________________________
    Көлiк инспекциясының ________________________бастығы
                                 (бөлiмi)
    _______________
         (қолы)

    Рапорт екi дана болып құрастырылады.

Нұсқаулықтың 3 Қосымшасы

      Ескерту. 3 қосымша алынып тасталды - ҚР Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1996.04.24. N 94   бұйрығымен

Об утверждении Инструкции по производству дел об административных правонарушениях органами Транспортной инспекции Республики Казахстан Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 20 июля 1995 г. N 146. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 07.09.95 г. N 89. Действие Инструкции приостановлено приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 24.04.1996 г. N 94 (у.с. - приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 20.05.2005г. N 186-I), в части рассмотрения дел, предусмотренными статьями 169, 169-1 Кодекса КазССР об административных правонарушениях органами Транспортной инспекции. Утратил силу - приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 12 декабря 2000 года N 490-I

           Извлечение из приказа Министра транспорта
      и коммуникаций РК от 12 декабря 2000 года N 490-I

                   О признании утратившими силу
               некоторых приказов Министра транспорта
               и коммуникаций Республики Казахстан

     "Согласно представленной справки Министерства юстиции Республики Казахстан от 27 октября 2000 года о результатах проверки по вопросам государственной регистрации изданных приказов Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и в соответствии с подпунктом 4) пункта 2 статьи 40 Закона Республики Казахстан "О нормативных правовых актах", приказываю:    
     1. Признать утратившими силу следующие приказы Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан...
     2) Приказ от 20 июля 1995 г. N 146 "Инструкция по производству дел об административных правонарушениях органами Транспортной инспекции Республики Казахстан Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан"...
     3. Настоящий приказ вступает в силу со дня подписания...

     И.о. Министра".

-----------------------------------------------------------------     
 

     На основании Закона Республики Казахстан "О внесении дополнений и изменений в Кодекс Казахской ССР об административных правонарушениях и о порядке перерасчета размеров штрафов, предусмотренных Кодексом Казахской ССР об административных правонарушениях" от 28.10.1993 г. N 2492-ХII, Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона Z952200_ "О лицензировании" и в целях соблюдения законности и единого порядка при производстве по делам об административных правонарушениях в органах Транспортной инспекции Республики Казахстан приказываю:
     1. Утвердить Инструкцию по производству дел об административных правонарушениях органами Транспортной инспекции Республики Казахстан Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан согласно приложению.
     2. Управлению подготовки законодательных актов, связи с Верховным Советом и юридической работы (Карибжанову Х.С.) зарегистрировать утвержденную Инструкцию в Министерстве юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке.

       Первый
  заместитель Министра

                            Инструкция
                      по производству дел об
            административных правонарушениях органами
           Транспортной инспекции Республики Казахстан
   Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

                        1. Общие положения

     1.1. Транспортная инспекция Республики Казахстан Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (в дальнейшем - Транспортная инспекция) создана постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 5.04.93 г. N 257 P930257_ и входит в состав Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан на правах юридического лица.
     1.2. Деятельность Транспортной инспекции регулируется Законом Республики Казахстан Z947000_ "О транспорте в Республике Казахстан" от 21.09.94 г. N 157, Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, "О лицензировании" от 17.04.95 г. N 2200, Положением о Министерстве транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17.09.95 г. N 1302, от 17.11.94 года и другими законами и подзаконными актами о транспорте.
     1.3. Настоящая Инструкция регламентирует формы и методы организации производства дел об административных правонарушениях в органах Транспортной инспекции в соответствии с существующим порядком рассмотрения дел по выявленным нарушениям транспортного законодательства в части лицензионных норм Республики Казахстан, срока их рассмотрения, исполнения, обжалования, а также организации делопроизводства и контроля за обоснованностью принятого решения.
     1.4. Органами Транспортной инспекции выявляются административные правонарушения, предусмотренные ст. 169, 169-1, Кодекса Казахской ССР об административных правонарушениях (в дальнейшем КоАП), в части лицензируемой предпринимательской деятельности по перевозке пассажиров и грузов на транспорте.
     1.5. Настоящая Инструкция распространяется на юридических лиц независимо от форм собственности и ведомственной принадлежности и на физических лиц (хозяйствующих субъектов), нарушивших требования транспортного законодательства, лицензионных норм и правил, принятых в Республике Казахстан, при выполнении предпринимательской деятельности по перевозке пассажиров, грузов и другой деятельности, регулируемых постановлением Верховного Совета Республики Казахстан от 25 октября 1993 года N 2480-XII "О виде и порядке частной предпринимательской деятельности на транспорте, подлежащей лицензированию", постановлением Кабинета Министров Республики Казахстан от 2 апреля 1993 года N 251 P930251_ "Об утверждении Положения о лицензировании коммерческо-предпринимательской деятельности, связанной с осуществлением перевозок пассажиров и грузов на автомобильном транспорте Республики Казахстан".
     1.6. Главной задачей Транспортной инспекции по делам об административных правонарушениях является предупреждение и пресечение административных нарушений, выявления причин и условий, способствующих их совершению. <*>
     Сноска. Пункты 1.4, 1.6. - с изменениями, внесенными Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.

                       2. Производство по делам
                об административных правонарушениях

     2.1. К административным правонарушениям лицензионной деятельности на транспорте относятся нарушения Закона Республики Казахстан "О транспорте в Республике Казахстан" и Указа Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, от 17.04.95 г. N 2200 "О лицензировании" в части:
     - отсутствия лицензии (патента) или лицензионной карточки на лицензируемую деятельность;
     - несоответствия зоны действия лицензии (патента) и лицензионной карточки;
     - несоответствия лицензии (патента) лицензируемой деятельности;
     - нарушения правил перевозки по видам лицензии "Г", "П" или их комбинированная эксплуатация, запрещенная правилами перевозок;
     - истечения срока действия лицензии (патента) или лицензионной карточки;
     - перевозки грузов и пассажиров на транспорте подлежащему лицензированию после запрета органами Транспортной инспекции;
     - передачи лицензии (патента) другому лицу;
     - передачи патента или лицензионной карточки на другое транспортное средство;
     - не соответствия или отсутствия номера и серии лицензии (патента) и лицензионной карточки с зарегистрированными данными в органах Транспортной инспекции.
     В случае подделок лицензии (патента) и лицензионных карточек, либо корешка к протоколу об административном правонарушении, или неоднократного грубого нарушения лицензионной деятельности, (более 2-х раз в год), материалы проверок передаются в правоохранительные органы, для принятия по ним соответствующих мер.
     2.2. Органы Транспортной инспекции производят проверки и выявляют нарушения транспортного законодательства, экологических требований и правил безопасности при эксплуатации транспорта как самостоятельно, так и совместно с компетентными органами по согласованию.
     2.3. При обнаружении фактов осуществления подлежащей лицензированию деятельности на транспорте без специального разрешения (патента) или нарушения лицензионных норм и правил, на основании ст. ст. 248,248-1 Кодекса Казахской ССР об административных правонарушениях уполномоченными должностными лицами составляется правовой документ - протокол о совершении административных правонарушений (Приложение 1).
     На основании совместного приказа N 148 от 22.12.1993 г. Министерства транспорта Республики Казахстан и N 462 от 28.12.93 г. Министерства внутренних дел Республики Казахстан "О взаимодействии органов Транспортной инспекции и Государственной автомобильной инспекции" составляется рапорт о совершении нарушения условий лицензирования совместно с работниками ГАИ.
     2.4. В протоколе должно быть отражено: наименование органа Транспортной инспекции, должность, фамилия и инициалы лица, его составившего, дата, время, место допущенного правонарушения, сведения о личности нарушителя, а также вид, марка, принадлежность и государственный номер транспортного средства, серия и номер лицензии и лицензионной карточки, когда и кем выданы, причина и суть административного правонарушения, указание по какой статье КоАП допущены эти нарушения. В протоколе могут быть изложены дополнительные сведения, которые могут иметь значение по делу.
     2.5. В протоколе указывается: фамилия и инициалы руководителя предприятия или учреждения, а также должностного лица, ответственного за лицензируемую деятельность транспорта. В случае если имеются зарегистрированные ранее наложенные административные взыскания за аналогичное правонарушение или если правонарушений несколько, то они перечисляются в протоколе.
     2.6. В соответствии со ст. 249 КоАП, протокол подписывается лицом его составившим и лицом, совершившим административное правонарушение. К последним могут относиться владелец транспортного средства или его представитель, лица причастные к лицензионной деятельности или само должностное лицо, несущее ответственность за лицензируемую деятельность в данном предприятии, учреждении или физическое лицо (хозяйствующий субъект).
     В случае отказа лица, совершившего административное правонарушение от подписания протокола, в нем делается запись об этом, при этом указываются понятые, если имеются таковые. Задержанное лицо вправе излагать мотивы отказа от подписи в отдельном объяснении, а также вносить свои возражения в протокол.
     2.7. При составлении протокола по совершенному правонарушению, лицам, указанным в п. 2.5., 2.6. объявляется под расписку время и место рассмотрения дела об административном правонарушении, разъясняются их права и обязанности, предусмотренные ст. 261 КоАП.
     2.8. После составления протокола лицу, задержанному за совершенное правонарушение, выдается корешок от протокола, скрепленный гербовой печатью органа Транспортной инспекции, имеющий регистрационный номер и серию, изымается лицензия (патент) или лицензионная карточка, которая прилагается к протоколу, о чем излагается как в самом протоколе, так и на его корешке.
     2.9. Корешок от протокола дает право пользоваться транспортным средством для дальнейшего осуществления перевозочной деятельностью не более 15 суток с момента его выдачи, только для завершения данного рейса, поездки. Не допускается продление или изменения даты на корешке протокола.
     2.10. Протокол и корешок протокола имеют одинаковые серию и номер. В них указываются сведения о месте и времени рассмотрения дела об административном правонарушении.
     2.11. После оформления протокола должностное лицо направляет его в орган Транспортной инспекции для дальнейшей передачи его в установленном порядке органу (должностному лицу), уполномоченному рассматривать дела об административных правонарушениях и принятия мер в течении суток. <*>
     Сноска. Пункт 2.11 - с изменениями, внесенными Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.
     2.12. Внештатные и общественные инспекторы Транспортной инспекции не являются должностными лицами и они при выявлении административных правонарушений на транспорте, связанной с лицензионной деятельностью составляют рапорт (Приложение 2) на имя Главного транспортного инспектора по территориальности. В рапорте установленного образца, являющемся документом строгой отчетности, отражаются суть и обстоятельства допущенного правонарушения. Выявленные административные правонарушения внештатными и общественными инспекторами незамедлительно сообщаются должностным лицам Транспортной инспекции для принятия по ним соответствующих мер, указанных в настоящей Инструкции.
     2.13. Проверка соблюдения транспортного законодательства и условий лицензирования на транспорте производится работниками органов Транспортной инспекции как самостоятельно, так и с участием других органов, а именно органов ГАИ МВД Республики Казахстан, Минэкобиоресурсов, Госстандарта, Таможенного комитета, Налоговой инспекции, Госкомимущества, Государственного комитета РК по ценовой и антимонопольной политике. Совместная работа оформляется актом комплексной проверки. Основанием для проверки деятельности юридических и физических лиц, осуществляющих предпринимательскую деятельность, связанных с транспортным процессом, являются:
     - поступление сообщений, актов или рапортов, о совершенном правонарушении, а также обоснованных жалоб потребителей транспортных услуг;
     - проверка соблюдения юридическими и физическими лицами требований лицензионного законодательства, правил безопасности движения и экологии;
     - проведение плановых проверок по осуществлению государственного контроля на транспорте в Республике Казахстан;
     - в иных случаях, предусмотренных законодательными актами Республики Казахстан.
     2.14. В акте комплексной проверки, должно быть отражено: какой вид транспорта подвергнут проверке, кем она проводилась, дата проведения, время, место, а также фамилия и инициалы должностного лица, ответственного за работу данного транспорта. Какие правонарушения административного и иного характера выявлены в ходе проверки. Акт подписывается лицами, участвовавшими в проверке данного юридического или физического лица. Копия акта вручается должностному лицу для ознакомления, а также для принятия мер по устранению причин, повлекших то или иное правонарушение.
     2.15. <*> -
     2.24. <*>
     Сноска. Пункты с 2.15 по 2.24 - исключены Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.

                   3. Исполнительное производство

     3.1. Постановление о наложении административного взыскания обязательно для исполнения государственными органами, предприятиями, учреждениями, организациями /независимо от форм собственности и ведомственной принадлежности/, должностными лицами, физическими лицами (хозяйствующими субъектами) и подлежит исполнению с момента его вынесения.<*>
     При подаче жалобы или опротестовании постановления прокурором, оно подлежит исполнению, после оставления жалобы или протеста - без удовлетворения.
     3.2. В случаях наложения административного взыскания в виде штрафа правонарушитель обязан уплатить указанную сумму в течении 15 дней со дня вручения ему постановления. Штраф уплачивается в местный бюджет.
     3.3. В случаях неуплаты штрафа добровольно, копия постановления направляется по месту работы правонарушителя для принудительного взыскания из его заработной платы.
     Если взыскание штрафа по каким-либо причинам невозможно, оно производится судебным исполнителем в соответствии с правилами, установленными Гражданским процессуальным кодексом Казахской ССР.
     3.4. В случаях рассмотрение дел в отношении должностных лиц, проживающих и работающих в другом регионе Республики Казахстан, копия постановления направляется в орган Транспортной инспекции по территориальности, вместе с лицензией и лицензионной карточкой или без таковых, для осуществления контроля по исполнению постановления.
     3.5. Уплата штрафа правонарушителем является основанием для окончания производства по исполнению постановления об административном правонарушении. Доказательством исполнения постановления о взыскании штрафа является предъявление правонарушителем квитанции об уплате штрафа или возвращение с бухгалтерии по месту работы правонарушителя постановления с соответствующей отметкой о номере и дате платежного документа.
     3.6. Уплата штрафа правонарушителем не освобождает его от обязанности устранить имеющиеся нарушения в осуществляемой лицензируемой деятельности.
     3.7. При наложении административного взыскания в виде штрафа с лишением лицензии (патента) (в том числе, - на определенный срок), лицензия передается вместе с решением по делу в органы Транспортной инспекции. <*>
     Сноска. Пункты 3.1, 3.7 - с изменениями, внесенными Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.
     3.8. Постановления о наложении штрафа, лишении лицензии и других административных взысканий могут быть обжалованы в установленном законодательством порядке. <*>
     Сноска. Раздел 3 - дополнен пунктом 3.8 в соответствии с Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.

                4. Ведение делопроизводства по делам
                 об административных правонарушениях

     4.1. Бланки рапортов, протоколов об административных правонарушениях являются документами строгой отчетности и изготавливаются по заказам Транспортной инспекции на полиграфических предприятиях (Приложение 1, 2,). Транспортная инспекция может делегировать права на изготовление этих бланков своим отделениям.
     Изготовленные бланки рапортов, протоколов, и других актов должны иметь типографские учетные серии и номера, утвержденные для областных (городских) отделений и его филиалов.<*>
     4.2. Руководители органов Транспортной инспекции на местах обязаны обеспечить пополнение, своевременное изготовление и получение бланков, а также осуществлять контроль за их хранением и использованием по назначению.
     4.3. Журналы учета рапортов, протоколов, актов, составленных на юридических и физических лиц, привлекаемых к административной ответственности, должны храниться у ответственного лица определенного приказом руководителя органа Транспортной инспекции и должны быть прошнурованы, пронумерованы и скреплены печатью того же органа.<*>
     4.4. В случаях утери бланков рапортов, протоколов составляется акт. Виновные лица, допустившие потерю несут дисциплинарную ответственность. При порче или непригодности бланков рапортов, протоколов и других актов составляется акт об их списании согласно положению. <*>
     Сноска. Раздел 4 - с изменениями, внесенными Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.

              5. Организация контроля за производством
            по делам об административных правонарушениях

     5.1. Контроль за состоянием делопроизводства и учета обеспечивается руководителями органов Транспортной инспекции.<*>
     5.2. Транспортная инспекция осуществляет плановые проверки своих подразделений по делам об административных правонарушениях. В ходе проверок подлежат изучению следующие вопросы:
     - правильность составления рапортов, протоколов, актов проверок и других документов;
     - состояние хранения, учета и выдачи бланков документов строгой отчетности;
     - состояние работы с жалобами и заявлениями. <*>
     Сноска. Пункт 5.2 - с изменениями, внесенными Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.
     5.3. В случае выявления упущений и недостатков в работе, принимаются меры по их устранению.


                                      Приложение 1
                                      к Инструкции

Контрольный лист К

  АА N 000001
Дата проверки _________________
Место проверки ________________
_______________________________
Вид транспорта ________________
Серия, номер лицензии (патента)
_______________________________

Когда и кем выдан _____________
_______________________________
Ф.И.О. лица отв. за лиц. деят.
_______________________________
  установлены нарушения:
01,02,03,04,05,06,07,08,09

Инспектор ТИ: _________________
                подпись
Ф.И.О., N удостоверения
_______________________________

                        Протокол АА N 000001

               ______________________________________
                наименование Транспортной инспекции

Ф.И.О. должность инспектора
__________________________________________
Дата проверки"__"________19_г. Время___ч.___мин. Место
проверки_______
Вид транспорта, подлежащий проверке и его
характеристики_______________

                                                (описать марку,
______________________________________________________________________
номер государственный или ботовой, регистрационный, класса)
Серия, номер лицензии (патента) или лицензионной карточки_____________
Когда и кем выдан_____________________________________________________
Сведения о личности нарушителя________________________________________
Ф.И.О. должностного лица, ответственного за лицензионную деятельность
или лица, причастного к лицензионной деятельности_____________________
Адрес владельца транспорта____________________________________________
Дополнительные сведения_______________________________________________

                       Установлены нарушения:

1. Отсутствие лицензии (патента) или лицензионной карточки
2. Не соответствие зоны действия лицензии (патента) или лицензионной карточки
3. Нарушение правил перевозок по видам лицензии "Г", "П" или их комбинированная эксплуатация, запрещенная правилами перевозок
4. Истечение срока лицензии (патента) или лицензионной карточки
5. Перевозка грузов и пассажиров после запрета органами Транспортной инспекции
6. Передача лицензии (патента) или лицензионной карточки другому лицу
7. Передача патента или лицензионной карточки на другое транспортное средство
8. Не соответствие или отсутствие номера и серии лицензии (патента)
или лицензионной карточки с зарегистрированными данными в органах
Транспортной инспекции
9. Не соответствие лицензии (патента) лицензируемой деятельности

Объяснение владельца транспорта ______________________________________
______________________________________________________________________
Ф.И.О. свидетелей и их место жительство, подписи______________________
свидетелей_________
Время и место рассмотрения правонарушения_____________________________
Штраф согласно П._______ Инструкции уплачен в сумме___________________
                                                     прописью

    Инспектор ТИ________Ф.И.О._____________N уд._____________________
                                                      подпись

    Корешок к протоколу

        АА N 000001

    Владельцу транспорта

Дата проверки _________________________
Место проверки ________________________
Вид транспорта ________________________
Серия, номер лицензии (патента)
_______________________________________
Адрес владельца _______________________
_______________________________________
Ф.И.О._________________________________

          Установлены нарушения:
  01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08, 09
Инспектор ТИ __________________________
              Ф.И.О. подпись
Время и место рассмотрения
правонарушения_________________________
_______________________________________
Ф.И.О. водителя, ответств. лица
_______________________________________

Корешок действителен взамен лицензии
(патента, лицензионной карточки) до____
_____________19___г.
Подделка корешка к протоколу влечет за
собой уголовную ответственность по ст.
177 УК

    Сноска. Приложение 1 пункт 9 - с изменениями, внесенными
Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и
коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.

                                        Приложение 2 к Инструкции

          _______________________________________________________
            наименование органа Транспортной инспекции

                        Рапорт АА N 000001

Докладываю, что "___"_________19__г. мною_____________________________
                                        (Ф.И.О. и должность)
______________________________________________________________________
Вид транспорта________________________________________________________
______________________________________________________________________
Ф.И.О. ответственного должностного лица за лицензионную деятельность
______________________________________________________________________
Ф.И.О. владельца транспорта___________________________________________
Место контроля________________________________________________________

                       Установлены нарушения:

1. Отсутствие лицензии или лицензионной карточки.
2. Зона деятельности не соответствует указанной в лицензии или
лицензионной карточке.
3. Нарушение правил перевозок по видам лицензии "Г", "П" или их комбинированная эксплуатация, запрещенная правилами перевозок.
4. Истечение срока действия лицензии или лицензионной карточки.
5. Перевозка грузов и пассажиров после запрета органами Транспортной инспекции.
6. Передача лицензии (патента) или лицензионной карточки другому
лицу.
7. Передача патента или лицензионной карточки на другое транспортное
средство.
8. Не соответствие или отсутствие номера и серии лицензии (патента)
или лицензионной карточки с зарегистрированными данными в органах
Транспортной инспекции.
9. Не соответствие лицензии (патента) лицензируемой деятельности.

    Инспектор ТИ ______________________________N уд._________________
                   (Ф.И.О.)     (подпись)
    Инспектор ДПС _____________________________N уд._________________
                   (Ф.И.О.)     (подпись)
    Свидетели _________________________________ _____________________
                (Ф.И.О.,  адрес)                  (подпись)

Принятые органом Транспортной инспекции меры
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________

    Начальник _____________________________ Транспортной инспекции
                   (отделение)

                                            _________________________
                                                  (подпись)

    Рапорт составлен
    в двух экземплярах

                                         Приложение 3
                                       к Инструкции <*>

     Сноска. Приложение 3 - исключено Изменениями, утвержденными приказом Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 24.04.1996 г. N 94.