Топтастырылған су құбырларынан ауыз суды пайдалану ережелерi

Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрінің орынбасарымен, Қазақстан Республикасының Су ресурстары комитетінің төрағасының орынбасарымен бекітілген 1996 жылғы 7 шілде N 198. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1996 жылғы 10 қыркүйекте N 198 тіркелді. Қолданылуы тоқтатылды - ҚР Үкіметінің 2005 жылғы 9 ақпандағы N 124 қаулысымен.

Топтастырылған су құбырларынан ауыз суды
пайдалану ережелерi

I. Жалпы ережелер

     1.1. Осы ережелер Қазақстан Республикасының су ресурстар жөнiндегi комитетiнiң құрамына кiретiн топтастырылған су құбырларын пайдалану басқармалары мен ауыл шаруашылығына арналған топтастырылған су құбырларынан ауыз су алатын су тұтынушыларының ("негiзгi пайдаланушылар") өзара қатынастары, құқықтары мен мiндеттерiн белгiлейдi.
     "Негiзгi пайдаланушыға" (бұдан былай "Пайдаланушы" деп аталады) осы елдi мекенде тұрып, жалпы пайдаланатын ауыз су мөлшерiнiң 50%-нан астам бөлегiн пайдаланатын заңды құқығы бар мекемелер жатады.
     1.2. Егер, поселке iшiндегi су жеткiзу жүйесi топтастырылған су құбырларына қосылған болса және су құбырларын пайдалану басқармасының құрамына (балансына) берiлген болса, онда осы басқармалар су беру жүйелерiн техникалық жағынан пайдалануды басқарып, бұл жүйелердiң санитарлық және гигиеналық жағдайын бақылап отырады.
     Елдi мекеннiң iшiнде орналасқан су жеткiзу жүйелерi мен әрбiр жеке ғимарат пен құрылыс үйлерiнiң (мектептер, бала бақшалары, ауруханалар, мал өсiретiн комплекстер, фермалар) iшкi су беру жүйелерiнiң су айыратын шекарасы болып бұларға жақын орналасқан су құбырлары, құдықтары (сонда орналасқан су ысырғыш тұтқалары) және жеке аулалар мен жеке үйлерге кiретiн қосылымдар жатады (СНИП 2.04-01-85).
     1.3. Елдi мекендерде өз қарамағында (балансында) iшкi су жеткiзу жүйелерi бар "Пайдаланушылар" осы су жеткiзу жүйелерiн пайдалануды техникалық жағынан өз күшiмен басқарып, олардың санитарлық және гигиеналық жағдайларын өздерi бақылап отырады немесе бұл жұмыстарды iстеудi арнаулы ұйымдарға келiсiм-шарт бойынша тапсырады. Топтастырылған су құбырлары мен елдi мекендер iшiндегi су жеткiзу жүйелерiнiң шекарасына су құбырларының торабы алдында орналасқан бақылау құдығы және оның ысырма тұтқасы жатады.
     1.4. Су құбырлары басқармасының мiндеттерi барлық "Пайдаланушыларды" ГОСТ-2874-82 "Ауыз су" талаптарына сәйкес келетiн сапалы ауыз сумен қамтамасыз ету оны келiсiм-шартта көрсетiлген мөлшерде және су беру кестесi (график) бойынша жеткiзiп отыру;
     - су көздерiн (өзендер, су қоймалары, жерасты сулары) алынатын су мөлшерiн күнделiктi есепке алып отыру, су көздерiндегi және өз қарамағындағы топтастырылған су құбырлары мен елдi мекендер iшiндегi су жеткiзу жүйелерiндегi сулардың сапасы лабораториялық-өндiрiстiк негiзiнде күнделiктi тексерiп отыру;
     - су көздерi деңгейіндегi және су сапасындағы өзгерiстер туралы жергiлiктi әкiмшiлiкке, суды пайдалану және оны қорғау ұйымдарында және жергiлiктi санитарлық-эпидемиологиялық қызмет ұйымдарына уақтылы ақпарат берiп отыру;
     - топтастырылған су құбырларына бос не артық су көлемi болған күнде оған жобада көрсетiлмеген, бiрақ "Пайдаланушыларға" керектi қосымша су құбырларын қоса алады және ол үшiн жобаны жасаған жобалау институтының және басқа да ұйымдардың келiсiмдерiн және рұқсаттарын керек етпейдi;
     - жергiлiктi санитарлық және эпидемиологиялық қызмет орындарының рұқсаты мен поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерi жоқ "Пайдаланушыларға" сутаратқыш тiктұрақ арқылы су бере алады. Бiрақ, бұл тiктұрақ Су құбырлары басқармасының берген техникалық шарттарына сәйкес тұрғызылуы керек;
     - күзгi суық түсе бастағанда қыс iшiнде жұмыс iстеуге бейiмделмеген уақытша пайдалану үшiн салынған сутаратқыш тiктұрақтар мен мал суаттарын су құбырлары жүйесiнен уақытында шығарып тастау.
     1.5. Су құбырларының қуаттылығы жобада белгiленген межеге жеткен кезде, су көздерiнде ауыз су көлемi азайса немесе су құбырларының қуаттылығы кеми бастаса Су құбырлары басқармасы мына шараларды iске асыруға құқылы:
     - өндiрiстiк-техникалық қажеттерге ауыз суын берудi тоқтатуды немесе беру мөлшерiн азайтады. Бiрақ, су жiберудi тоқтату немесе оның мөлшерiн азайту туралы өз шешiмiн "Пайдаланушыға" кемiнде бiр ай бұрын хабарлайды;
     - жергiлiктi әкiмшiлiктермен келiсе отырып су құбырларының нақтылы қуаттылығы бойынша барлық "Пайдаланушыларға" ауыз су жiберу мөлшерiн қайта бекiтедi, бiрақ ең алдымен ауыз су тұрғын елдер мен мал шаруашылығының мұқтаждығын қанағаттандыру үшiн берiледi.
     1.6. Екi жақтың да осы ережелердi бұзуы немесе орындамауы сияқты мәселелер белгiленген тәртiптер мен келiсiм-шарт бойынша және аудандық әкiмшiлiктердiң төрешiлiгiмен шешiледi.

II. Ауыз суды жiберу шарттары, су жеткiзу және оны
пайдалану үшiн келiсiмдердi дайындау

     2.1. Ауыз суды су құбырынан жiберу және суды пайдалану Су құбырлары басқармасы мен "Пайдаланушы" арасындағы келiсiм-шарт негiзiнде жүргiзiледi. Келiсiм-шартқа екi жақтың сенiм берiлген адамдардың қолдары қойылып, мөрлерi басылады.
     Ауыз суды жеткiзу және оны пайдалану келiсiм-шартының үлгiсi N 1 қосымшада келтiрiлiп отыр.
     2.2. Ауыз суды жеткiзу және оны пайдалану туралы келiсiм-шартты жасау үшiн "Пайдаланушы" су пайдаланушылардың санын және оның құрамын көрсеткен анықтаманы және керектi ауыз су көлемiнiң есебiн әкелiп тапсыруы керек.
     2.3. Келiсiм-шартта берiлетiн және пайдаланатын ауыз су көлемi дәлелдi есептеу арқылы көрсетiледi, ол сол "Пайдаланушы" үшiн жобада көрсетiлген көлеммен және су құбыры басқармасының белгiленген шектеуiнен аспауы тиiс және бұл жергiлiктi әкiмшiлiкпен келiсiлуi керек.
     2.4. Келiсiм-шарт жасалғаннан кейiн Су құбырлары басқармасы барлық су берiлетiн нүктелерге суды реттегiш құрылымдар орнатады, олар келiсiм шартта көрсетiлген ортатәулiктiк ауыз су көлемiн жiберiп отыруға есептеледi.
     2.5. Су беруге және пайдалануға жасалған келiсiм-шарттың уақытының бiтуiне екi ай қалғанда "Пайдаланушы" Су құбырлары басқармасына өзiнiң келесi жылға алатын ауыз су көлемiнiң есебiн тапсырады және онда су пайдаланушылардың құрамы мен санындағы өзгерiстер болса көрсетiлуi керек, ал Су құбырлары басқармасы 15 күн мерзiмде берiлген есептердi қарап, өзiнiң шешiмiн "Пайдаланушыға" жеткiзедi.
     2.6. Егер келiсiм-шарттың уақыты бiтпей ауыз су пайдаланушылардың құрамы мен санында өзгерiстер болса, онда "Пайдаланушы" Су құбырлары басқармасына келiсiм-шартқа өзгерiс енгiзуге ұсыныс жасайды. Бұл үшiн ол жаңадан ауыз су тұтыну көлемiнiң есебiн беру керек.
     2.7. Су құбырлары басқармасы келiсiм-шартты негiзiнде ауыл поселкесiнiң "Пайдаланушысымен" жасайды. Осы аймақта орналасқан басқа ведомстволардың мекемелерi негiзгi "Пайдаланушымен" келiсу арқылы ауыз сумен қамтамасыз етiледi.
     2.8. Негiзгi ауыз су тұтынушылардың су құбырлары жүйесiнiң қосылған нүктелерiнде су есептегiш құралдардың орнатылуы тиiс.

III. "Пайдаланушының" поселке iшiндегi су жеткiзу
жүйелерiн топтастырылған су құбырларына қосу

     3.1. "Пайдаланушылардың" поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiнiң үлкен қысымдағы басты топтастырылған су құбырларына қосу бекiтiлген және жобада көрсетiлген тәртiп бойынша жүргiзiледi. Басқа жағдайлардың бәрiнде топтастырылған су құбырларына қосуға рұқсатты және және оның техникалық шартын тәулiгiне - 50 м3. шығынға дейiн су құбырлары басқармасымен облыстық ресурстар комитетi, ал 50 м3 жоғары болғанда Республиканың Су ресурстары комитетiнiң рұқсатымен берiледi.
     3.2. Поселке iшiндегi су жеткiзетiн құрылысын жаңадан жобалағанда немесе ескi құрылыстарды жаңартқанда оларды топтастырылған су құбырларына қосу белгiленген тәртiп бойынша жазылады.
     3.3. Басты су құбырларына қосылатын поселке iшiндегi су жеткiзетiн жүйелердiң құрылысы, тек құрылыс жобасына Су құбырлары басқармасының келiсiмiн алғаннан кейiн ғана басталуы мүмкiн.
     3.4. Өзге "Пайдаланушылардың" поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiн негiзгi "Пайдаланушылардың" су құбырларына қосуға негiзгi пайдаланушыда бос не артық су көлемi болғанда ғана рұқсат берiледi.
     3.5. Поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiн, сутаратқыш тiктұрақтарын, мал суаттарын басты су құбырларына өздiгiнше қосуға қатаң тыйым салынады.
     3.6. Барлық жаңадан қосылған поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерi пайдалану алдында мұқият жуылуы және хлорлануы керек.
     3.7. Жаңадан қосылған су жеткiзу жүйелерiн iске қосуға рұқсатты санитарлық-эпидемиологиялық қызмет орындары бередi. Ол үшiн судың сапасы тексеруден өткiзiледi және судың сапасы ГОСТ 2874-82 "Ауыз су" талаптарының көрсеткiштерiне сәйкес болғанда ғана iшуге рұқсат берiледi.
     3.8. Топтастырылған су құбырларына жеке мекемелердiң, өндiрiс орындарының, тұрғын және жеке меншiк үйлердiң тiкелей қосылуына рұқсат етiлмейдi.

IV. Поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiнiң жұмысын
қамтамасыз ету

     4.1. Поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiнiң және ондағы құрылымдардың жұмыс iстеуiн осы құрылыстарға ие болған мекемелер жүргiзедi.
     4.2. Таза су резервуарларының қақпақтары және қысыммен су жеткiзетiн мұнаралардың есiктерi құлыппен жабылған болуы керек. Сонымен қатар резервуарлардың қақпақтары және бактар тығыз жабылып, оларға таңба (пломба) салынуы керек. Құлыптардың кiлттерi су құбырлары жүйелерiнiң қысыммен су ағысын реттегiш құрылымдарын бақылайтын және олардың санитарлық жағдайына жауап беретiн адамда болуы тиiс.
     4.3. Сутаратқыш нүктелерде және поселке iшiндегi су жеткiзетiн жүйелерiнiң топтастырылған су құбырларына қосылған нүктелерiнде мал суаруға, ауылшаруашылық машинелерiн, механизмдерiн жууға тыйым салынады. Мал суару тек оған белгiленген арнайы суаттарда ғана жүргiзiлуi тиiс.
     4.4. Су алатын орындарға апаратын берiк төсенiштермен бекiтiлген жолдар салынады, қысқы күркелермен жылы үйшiктердiң де айналасы бетонды төсенiштермен бекiтiледi, сутаратқыш тiктұрақтарда, резервуарлармен қысыммен су жеткiзу мұнараларында су асып құйылатын және суды алып кететiн құбырлар салынады.
     4.5. Су құбырының иесi, өз қарамағындағы су жүргiзетiн құрылымдармен ұсақ аспаптарды (резервуарлар мен қысыммен су жеткiзу мұнараларын, құдықтарды, арнайы бөлмелердi су өлшейтiн тораптарды, сутаратқыш тiктұрақтарды, өртке қарсы гидранттарды, су тоқтату аспаптарын тағы-тағыларды) қыс iшiнде жұмыс iстеуiне даярлауы керек, су өлшейтiн тораптар орналасқан бөлмелердi және iштерiнде сутаратқыш тiктұрақтар орналастырылған күркелер мен жылы үйшiктердi және қысыммен су жүргiзетiн мұнараларды қыс айларында бүкiл тәулiк бойы жылы ұстауды қамтамасыз етуi керек.

V. Суесептегiштердi орналастыру және жiберiлген
су көлемiн есепке алу

     5.1. Суесептегiштердi "Пайдаланушы" сатып алады, ал оларды керектi орындарында Су құбырларының басқармасы орнатады. Орнату шығындары, арнайы есептеу негiзiнде, "пайдаланушы" есебiнен төленедi.
     5.2. Егер суесептегiштi орнататын орындар, поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiнiң жобасында көрсетiлмеген болса, онда олар Су құбырлары басқармасымен келiсе отырып шешiледi.
     5.3. Суесептегiштiң орнатылған жерi кең және оған еркiн жетуге болғаны дұрыс. Сонда ондағы су көрсеткiштерiн қиналмай жазып алуға, суесептегiштi жөндеуге немесе бүтiндей ауыстыруға мүмкiндiк туады.
     5.4. Суесептегiштер құдықтар мен арнайы бөлмелерде орналастырылған кезде, олар су астында қалмайтындай шаралар белгiленедi.
     5.5. Орнатылатын суесептегiштерiн таңдап аларда олардың бiр сағатқа және бiр тәулiкке есептелген ең жоғарғы су ағысын өткiзетiндей қабiлетi болуы керек.
     5.6. Суесептегiштер орнатылар алдында және арнайы жөндеуден өткеннен кейiн екi жылда бiр рет ведомстволық немесе стандарттар мен өлшемдер ұйымдарының лабораторияларында тексеруден өткiзiлуi керек. Бұл лабораториялардың арнайы рұқсаты болуы керек. Тексеруден өтпеген суесептегiштердi орнатуға тыйым салынады.
     5.7. "Пайдаланушы" өз суесептегiшiнiң және оның пломбасының сақталуына, оның барлық қосылымдарының бүлiнбеуiне жауап бередi. Егер суесептегiш бұзылса не орнынан алынып кетсе "пайдаланушы" ол туралы Су құбырларының басқармасына хабарлауы керек.
     5.8. Егер "Пайдаланушы" ауыз суды "негiзгi пайдаланушының" су жеткiзу жүйелерiнен алатын болса, онда суесептегiштердi негiзгi пайдаланушымен және Су құбырлары басқармасымен келiсе отырып орнатады.
     5.9. Егер пломба алынып тасталса немесе басқа бұзылымдар пайда болған жағдайда су құбырлары басқармасы мен "Пайдаланушының" өкiлдерi қосылып актi жасайды. Мұндай жағдайларда су өлшемi құбырдың толық қиындысы арқылы өтетiн секундiне 1,5 метр ағатын су жылдамдығымен өлшенедi. Мұндай өлшемдер уақытша пайдаланады. Өлшем ұзақтығы суесептегiш құралдан алынған соңғы көрсеткiштер мен құбырдан пломбаның алынғаны анықталған күнге дейiнгi аралық болып саналады.
     5.10 Суесептегiш құралдардың көрсеткiштерi кемiнде айына бiр рет және сол айдың белгiлi бiр күндерiнде жүргiзiлiп отырады. Көрсеткiштердi Су құбырлары басқармасы мен "Пайдаланушының" өкiлдерi бiрге отырып жазып алады да, бiрiккен актiмен растайды.
     5.11. Суесептегiш құралдары жоқ "пайдаланушының" алған ауыз суының көлемi жылдық келiсiм-шартта көрсетiлген әдiстермен есептеледi.
     5.12. Суесептегiш құралдары жоқ "Пайдаланушылар" үшiн Су құбырлары басқармасы магистральды су құбырынан поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiне шығатын нүктеде келiсiм-шартта көрсетiлген су көлемiн өткiзетiн арнайы реттегiш құрылым-дроссельдiк тығырық орнатып бередi.
     5.13. Егер су құбырлары басқармасы мен "Пайдаланушы" арасында келiспеушiлiк туып, пайдаланушы өзi алып отырған су көлемiне наразылық бiлдiрсе екi жақ бiрiге отырып бiр тәулiк бойынша "Пайдаланушыға" шығатын барлық нүктелерде су ағысына тексеру жүргiзiп, бұл жұмыстарға екеуара актi жасайды.

VI. Ауыз суды пайдаланғаны үшiн есептесу

     6.1. Су құбырлары басқармасы мен "пайдаланушы" арасындағы келiсiм-шарт алынған ауыз су үшiн есептесу негiзi болып саналады.
     6.2. Ауылшаруашылығына арналған топтастырылған су құбырларынан жiберiлетiн судың бағасы тиiстi заңдарға сүйене отырып топтастырылған су құбырларына және поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiнде қолданылатын тарифтарды ескерте отырып шығарылады.
     6.3. Ауыз суды пайдаланғаны үшiн су құбырлары басқармасы ай сайын "пайдаланушыға" оның ризалығынсыз (акцептiсiз) есеп-шот (счет) жiберiп отырады.
     6.4. Егер "Пайдаланушы" өз бетiмен су өлшейтiн тораптардың желiсiн бұзса немесе оны өзгертсе су өлшегiштердегi және ысырма тұтқалардағы пломбаларды алып тастаса немесе су ағысын реттейтiн тесiктердiң диаметрiн үлкейткен болса, Су құбырлары басқармасы суды "Пайдаланушыға" жiберудi тоқтатуға құқылы. Ол туралы "Пайдаланушыға" екi күн бұрын хабарланады және онымен осы ережелердiң
5.9. тармағы бойынша қайта есеп жасай алады.
     6.5. Егер "пайдаланушы" су құбырларынан ауыз су алуды тоқтататын болса, ол өз шешiмiн Су құбырлары басқармасына 10 күн алдын ала ескертуi тиiс және бұған дейiнгi алған сулардың төлемiн өтеуi керек.

VII. Ауыз суды реттi пайдалануға
қойылатын талаптар

     7.1. Ауыл шаруашылығына арналған топтастырылған Су құбырларынан су ең алдымен елдiң, сонан соң мал өсiру және ауыл шаруашылығы өндiрiстерiнiң қажеттiгiн өтеу үшiн берiледi.
     7.2. "Пайдаланушылар" ауыз суын су құбырларының жобасында көрсетiлген мақсатта және келiсiм-шарттағы есеп бойынша пайдалануы керек.
     Ауызсуына арналмаған сапалы суды жобада көрсетiлмеген технологиялық мақсаттарға пайдалануға тыйым салынады.
     7.3. Су құбырлары басқармасы ауызсудың өз мақсатында пайдалануын ұдайы бақылап отыруы қажет, су алатын нүктелердiң айналасын жазда батпаққа, ал қыста мұзтебiнге айналдыруға жол бергiзбеуi керек.
     7.4. Ауыл шаруашылығына арналған су құбырларынан су алатын заңды құқығы бар мекемелер мен азаматтар:
     - суды пайдалану ережелерiн, оның бекiтiлген мөлшерiн, жоспарын су тұтыну тәртiбiн бұлжытпай орындауға;
     - ауыз суды үнемдi пайдаланып, оны босқа шығындауға жол бермеуге;
     - өз қарамағындағы су құбырларының, құрылымдар мен бөлшектердiң техникалық жағдайын айына кемiнде екi рет тексерiп отыруға, кездескен бұзылымдарды уақытында жөндеп, ауыстырып отыруға мiндеттi.
     Мекемелер мен азаматтар ерiксiз тегiн ағып жатқан су нүктелерi және су құбырлары құрамдарында кезiккен бұзылымдар болса, олар жайлы Су құбырлары басқармасының кезекшiсiне қолма-қол хабарлап отыруға мiндеттi.

VIII. Ауыз су көлемiн азайту (не мүлде тоқтату)
тәртiптерi мен шарттары

     8.1. Күтпеген табиғаттық апат болған жағдайда, су құбырларында ұзақ уақытқа созылған бұзылымдар кезiнде және де басқа ерекше жағдайларда Су құбырларының басқармалары облыстық әкiмшiлiкпен келiсе отырып, "Пайдаланушыларға" беретiн ауыз су көлемiн азайтуға немесе мүлде тоқтатуға құқылы.
     8.2. Су құбырлары басқармасы кейбiр "пайдаланушыларға" ауыз су берудi мына жағдайларда тоқтата алады:
     - "пайдаланушы" ауыз суды алудан бас тартқан кезде;
     - мекеме, ұйым немесе кәсiпорынның жойылған кезiнде;
     - ауыз су жеткiзу жүйелерiн топтастырылған су құбырларына өз еркiмен қосқан кезде.
     8.3. Кейбiр "Пайдаланушыларға" су берудi Су құбырлары басқармасы мынадай жағдайларда тоқтатады:
     - сутаратқыш нүктелер мен қысым және су реттегiш құрылымдар су қабылдауға даяр болмаған жағдайда;
     - поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiнiң бұзылған немесе су жүйелерiнен ерiксiз су ағып кеткен кезде;
     - сутаратқыш нүктелердiң санитарлық жағдайы төмен болған кезде;
     - су алу тәртiбi орындалмаса, әсiресе ауыз су артық шығындалса;
     - су ағысын есептейтiн және реттейтiн құралдар мен ысырма тұтқа және бұрандалардың пломбасы рұқсатсыз алынған кезде, су есептейтiн аспапты әдейi тоқтатса немесе реттегiш тығырықтарды алып қойған кезде;
     - Су құбырлары басқармасының өкiлдерiн су ағысын есептегiш және поселке iшiндегi су жеткiзу жүйелерiне су ағысын реттейтiн ысырма тұтқаларын тексеруге және пломба қоюға жiбермеген кезде.
     8.4. Су құбырлары құрылымдарында кенеттен апат (авария) болған кезде, су құбырлары басқармасы алдын ала хабарламастан ауыз су берудi тоқтатады, бiрақта "Пайдаланушы" су тоқтатылу мерзiмi жөнiнде хабарланады.
     8.5. Профилактикалық-жөндеу және алдын ала iстелiнетiн жоспарлы жұмыстарды жүргiзу үшiн Су құбырлары басқармасы жергiлiктi әкiмшiлiкпен келiсе отыра су берудi тоқтатуы мүмкiн, iстелiнетiн жұмыстар жөнiнде "Пайдаланушы" үш күн бұрын хабарлануы керек.
     8.6. Су құбырлары басқармасы "Пайдаланушыны" хабарландырмастан, төмендегiдей жағдайларда ауыз су берудi уақытша тоқтатуы мүмкiн:
     - өрт болған жерге су апару қажет болған кезде;
     - тосаттан болған апат және басқа жағдайларда.
     8.7. Осы "Ережемен" белгiленбеген су беру ретi әрдайым бұзылып отырған жағдайда немесе судың сапасы төмендеген кезде "Пайдаланушы" су жеткiзу қызметiне төлейтiн ақысын доғарады.

IХ. Су құбырлары басқармасы мен "Пайдаланушы"
арасындағы қарым-қатынас

     9.1. Су құбырлары басқармасының өкiлдерi "Пайдаланушының" поселке iшiндегi барлық су құбырлары құрамдарын тексеруге құқылы.
     9.2. "Пайдаланушы" топтастырылған су құбырлары мен поселке iшiндегi су құбырлары жүйелерiнiң бойына Су құбырлары басқармасының жөндеу техникасын, пайдаланумен-жөндеу жұмыстарын жүргiзушi жұмысшыларды, авариялар мен бұзылымдарды жою үшiн кедергiсiз өткiзуге мiндеттi.
     9.3. "Пайдаланушы" өз құрамында (балансында) тұратын поселке iшiндегi су құбырлары жүйелерiнiң құрылымдарын қалыпты жағдайда сақтау үшiн Су құбырлары басқармасының барлық талаптарын орындауы керек.
     9.4. Су алу жөнiндегi тартыстар екi жақтың бiрiнiң арызы арқылы қажет болған жағдайда, қазылық (арбитраж) сотында қаралуы мүмкiн.

Х. Су құбырларын қорғау жөнiндегi шаралар

     10.1. Топтастырылған су құбырлары мен поселке iшiндегi ауыл шаруашылығына арналған су жүйелерiнiң белгiленген ретiмен үздiксiз жұмыс iстеуiне және де судың сапасының жойылмау мақсатымен барлық "Пайдаланушылармен" қоғам мүшелерiнiң төмендегiдей жұмыстар жүргiзуiне тыйым салынады:
     - судың реттелген мөлшерiн ысырма тұтқалар арқылы өзгертуге;
     - қысыммен су ағысын реттегiш құрылымдарын, су құбырларында және поселке iшiндегi су құбырлары жүйелерiнде су құбырларымен аққан ауыз суды жергiлiктi жердiң, сапасы төмен қайнар суымен араластыруға;
     - су құбырларындағы кез келген су жүйелерiнiң қосылымдарын, сутаратқыш тiктұрақтарды, мал суаратын суаттарды өз еркiмен алып тастауға;
     - қысымды ауа шығаратын тiктұрақтар, су шығарғыш құрылымдар, су құбырларындағы құдықтар арқылы су алуға;
     - су құбырларындағы құдықтардың қақпақтарын ашып, құдықтарға түсiп ысырма тұтқаларды ашып-жабуға.
     10.2. Топтастырылған су құбырларының жүйелерiмен жабдықтарының немесе басқа аспаптарының бұзылғанын байқаған кезде "Пайдаланушы" дереу Су құбырлары басқармасына мiндеттi түрде хабарлап және жөндеу бригадасы келгенше бұзылған орынды қоршап қоюы керек. Егер бұзылым "Пайдаланушының" iс қимылынан пайда болса жөндеу жұмыстары соның есебiнен жүргiзiледi.
     10.3. "Пайдаланушылардың" су құбырларына өз еркiмен жалғаған қосылымдары кесiп тасталынады.
     10.4. Су құбырларының тазалықты-қорғау аралығында СНиП 2.04.02.84-ке байланысты, заңды құқысы бар адамдармен қоғам мүшелерiне кез келген жұмыстарды жүргiзуiне тыйым салынады.
     10.5. Осы Ереженi бұзушыларды ұстап, күшi бар заңдарға байланысты оларды жауапқа тарту үшiн Су құбырлары басқармасының жұмысшыларымен "Пайдаланушылар" Iшкi iстер бөлiмдерi арқылы шара қолданулары керек.
     10.6. Су құбырларын қорғаудың ретiн бұзушылар жергiлiктi жер әкiмшiлiгiнiң шешiмiне байланысты жауапкершiлiкке тартылады.
     10.7. Су құбырларының құрылымдарын қасақана бұзуы Қазақстан Республикасы заңына байланысты әкiмшiлiк, қоғамдық немесе қылмыстық жауапкершiлiкке тартылады.

                                              N 1 қосымша
                                    Топтастырылған су құбырларынан
                                      суды пайдалану ережелерiне

    __________________________________ топтастырылған су құбырынан
    су беруге және пайдалануға ШАРТ
    "___"______________ 1996 ж. __________________________________
                                           елдi мекен

    _______________________________ су құбырлары басқармасы, бұдан
былай "жабдықтаушы" деп аталады, кәсiпорынның күшi бар қағидасын
пайдалану негiзiнде басқарма бастығы __________________бiр жағынан,
____________________________________________________________________
                        (мекеме, шаруашылық)
бұдан былай "Пайдаланушы" деп аталады ____________________ негiзiнде
iс-қимыл жасаушы ___________________________________________________
екiншi жақтан, мына төмендегiлер жөнiнде шарт жасасты:
     1. "Жабдықтаушы" топтастырылған су құбырларының су бөлетiн
нүктелерiнен тәулiк iшiнде тоқтаусыз және бiрқалыпты ауыз су мен
тұрмысқа қажеттi суды поселкелерге мына мөлшерде ___________ берiп
тұрады, оның iшiнде тәулiгiне:
     а). _______________________ поселкесiне ___________ текше метр
     в). _______________________     -"-    ___________   -"-
     г). _______________________     -"-    ___________   -"-
     д). _______________________     -"-    ___________   -"-
     2. Алынған суды есептеу үшiн "Пайдаланушы" iшкi су жүйелерiнiң
басталатын нүктесiнде су өлшегiш қоюға мiндеттi.
     3. "Пайдаланушы" ай сайын нақты алынған судың көлемiне бекiтiлген тариф бойынша есеп-шотын төлеп тұруы керек.
     Есеп шот (отчет) акцептсiз тәртiппен жүргiзiледi.
     "Жабдықтаушының" есеп-шоты белгiленген уақытта төленбесе "пайдаланушы" әр күнiнен ________% өсiм төлейдi.
     4. Тарифтың азайып не көбейiп өзгеруiне байланысты алынған судың көлемiне өтем есебi өзгертiлген тарифтың бекiтiлген күнiнен бастап есептеледi.
     5. "Пайдаланушы" әр айдың бiрiншi он күнiнде өткен айда пайдаланған су көлемiнiң 60%-нiң өтемiн төлеуге мiндеттенедi.
     6. "Жабдықтаушы" топтастырылған су құбырларына жоспарланған немесе профилактикалық жөндеу жұмыстарын жүргiзерде "Пайдаланушыларға" 24 сағат бұрын су тоқтатылатынын хабарлауға және де су тоқталу үзiлiсiн 24 сағаттан асырмауға мiндеттi.
     7. "Пайдаланушы" топтастырылған су құбырларында болған апат (авария) немесе басқа жағдайларға байланысты судың болмауын телефон не телеграфпен "Жабдықтаушыға" хабарлауға мiндеттенедi. Бұған кеткен шығынды "Жабдықтаушы" байланыс мекемелерiнiң тарифына сәйкес төлейдi.
     8. "Жабдықтаушы" топтастырылған су құбырларында болған авария не iстен шығуын сол бұзылу белгiлi болған уақыттан бастап 24 сағат iшiнде жөндеуге мiндеттенедi.
     9. "Жабдықтаушының" топтастырылған су құбырларымен iшкi су жеткiзу жүйелерiнiң қызмет көрсету шекарасы ведомстволық су құбырларына немесе поселке iшiндегi қысымды реттегiш резервуарларына бөлiнетiн нүктеге орналастырылған ысырма тұтқа болып есептеледi.
     10. "Пайдаланушы" топтастырылған су құбырларына ешқандай жаңа өзгерiс енгiзбеуге жаңа қосылыстар жасамауға, қосымша су бөлетiн тетiктер қоспауға, байқау құдықтарының жоғарғы құрылымдарын, бақылау-өлшегiш колонкалары мен құбырлардың электрленген қорғағыш құралдарын бұзбауға мiндеттенедi.
     11. "Пайдаланушы" су бөлетiн аймақты тиiстi санитарлық жағдайларға сәйкес ұстауға мiндеттенедi, су бөлетiн құрылымдарын жылы ұстауды, оны қарайтын кезекшi адамның болуын қамтамасыз етедi.
     Осы мiндеттеме орындалмаса су бөлетiн нүктелерге беретiн суды Су құбырлары басқармасы тоқтатады.
     12. Судың бостан-босқа шығын болып жатқаны, қосымша құрылыммен су бөлетiн тетiктер орнатылғаны анықталса "Пайдаланушы" судың тәулiгiне 2 текше метр көлемi есебiнен және су құбырының нақты диаметрiне сәйкес, сол судың ең кейiнгi тексеруiмен судың бос шығып жатқаны анықталған күн аралықтағы көлемiне төлейдi.
     13. Тасымалдайтын судың сапасын сақтау үшiн "Пайдаланушы" жылына бiр рет қысым-реттегiш резервуарлар мен iшкi су жүйелерiн жуып-шаюды жүргiзуге және хлорлауға мiндеттенедi.
     14. Екi жағы бiрдей мiндеттi түрде өздерiнiң қарым-қатынастарын Қазақстан Республикасының Су ресурстары комитетi мен Ауылшаруашылығы министрлiгi бекiткен топтастырылған су құбырларынан ауыз суды пайдалану ережесiне сәйкес жүргiзедi.
     15. Осы шарт бойынша барлық даулы мәселелер белгiленген заң тұрғысында шешiледi.
     16. Осы шарт екi жақ бiрдей қол қойған күннен бастап күшiне енедi және мерзiмi бiр жыл болып есептеледi.
     Осы шартты оның мерзiмi аяқталуына бiр ай қалғанға дейiн бiр жағы қайта қарау немесе келiспейтiн өтiнiш бiлдiрмесе, шарт келесi жылға ұзартылған болып есептеледi.

    Тараптардың заңды мекен-жайлары мен деректемелерi

    "Пайдаланушы":
    Мекен жайы ______________________________________
    _________________________________________________
    Есеп-шоты _______________________________________
    "Жабдықтаушы":
    Мекен жайы ______________________________________
    _________________________________________________
    Есеп-шоты _______________________________________

                         Қолдары
    "Пайдаланушы"                       "Жабдықтаушы"
    ______________                      _____________

          М.О.                               М.О.

ПРАВИЛА пользования питьевой водой из групповых водопроводов

Утверждены приказом Первого заместителя Председателя Комитета по водным ресурсам Республики Казахстан, Заместителя Министра сельского хозяйства Республики Казахстан 7 июня 1996 г. Зарегистрированы в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10.09.1996 г. N 198. Отменены - постановлением Правительства РК от 9 февраля 2005 года N 124 (P050124)

                          1. Общие положения
      1.1. Настоящие Правила устанавливают взаимоотношения, права и обязанности управлений эксплуатации групповых водопроводов системы Комитета по водным ресурсам Республики Казахстан и водопотребителей ("Основных Абонентов"), пользующихся питьевой водой из групповых водопроводов сельскохозяйственного назначения. "Основным Абонентом", именуемом в дальнейшем "Абонентом", в населенном пункте считается то юридическое лицо, которое из общего объема питьевой воды потребляет более 50%.
      1.2. В случае, когда внутрипоселковые сети подключены к групповым водопроводам и переданы на баланс управлений эксплуатации водопроводов, последние осуществляют их техническую эксплуатацию и обеспечивают надлежащее санитарно-гигиеническое состояние на них.
      Границей эксплуатационного водораздела между внутрипоселковыми сетями населенного пункта и внутренним водопроводом любого здания и сооружения (школы, детские сады, больницы, животноводческие комплексы, фермы) являются водопроводные колодцы (с задвижками на них), дворовые, домовые вводы (СНиП 2.04-01-85).
      1.3. Абоненты, имеющие на своем балансе внутрипоселковые сети, осуществляют их техническое обслуживание и обеспечение надлежащего санитарно-гигиенического состояния своими силами или по договору со специализированными организациями. Границей водораздела между групповыми водопроводами и внутрипоселковыми сетями является смотровой колодец с магистральной задвижкой перед узлом водопроводных сооружений.
      1.4. Управления эксплуатации водопроводов обязаны:
      обеспечивать всех "Абонентов" питьевой водой, отвечающей требованиям ГОСТ-2874-82 "Вода питьевая" при соблюдении графика водоподачи, и в объемах, согласно заключенным договорам;
      осуществлять учет количества забираемой воды из водоисточника (реки, водохранилища, подземные воды), регулярно осуществлять лабораторно-производственный контроль качества воды из водоисточника, а также на групповых водопроводах и внутрипоселковых сетях, находящихся на их балансе;
      сообщать местным органам по регулированию использования и охране вод, местным органам санитарно-эпидемиологической службы и местным администрациям об отклонениях уровня и качества воды в источнике;
      подключать в установленном порядке дополнительные водопроводные сети "Абонентов", не предусмотренные проектом к групповым водопроводам при условии наличия свободных мощностей водопровода и необходимых на это разрешений, в том числе проектного института - разработчика проекта;
      временно подавать питьевую воду "Абоненту", не имеющему внутрипоселковые сети через водоразборные стояки, установленные в соответствии с техническими условиями Управления водопроводов и разрешением местных органов санитарно-эпидемиологической службы;
      отключать при наступлении заморозков все временные водоразборные стояки и водопойные пункты, не подготовленные к работе в зимних условиях.
      1.5. Управление водопроводов при нехватке питьевой воды в источнике водоснабжения, недостаточной производительности водопровода, достижении проектной мощности имеет право:
      ограничить или прекратить отпуск питьевой воды на производственно-технические нужды, предупредив "Абонента" не позднее одного месяца до ограничения или прекращения отпуска;
      устанавливать всем "Абонентам" лимиты отпуска питьевой воды, согласованные с местными администрациями и "Абонентами" с учетом фактической производительности водопровода и первоочередного удовлетворения питьевых нужд населения и животноводства.
      1.6. Споры о несоблюдении или неправильном применении сторонами настоящих Правил рассматриваются в установленном порядке согласно договоров при посредничестве районных акимов.

              2. Условия отпуска питьевой воды, оформление
                  договора на ее подачу и потребление

      2.1. Основанием для подачи и потребления питьевой воды из водопровода является договор, заключенный между Управлением водопроводов и "Абонентом", подписанный их доверенными представителями и скрепленный печатями сторон. Форма договора на подачу и потребление питьевой воды приведена в приложении 1.
      2.2. Для заключения договора на подачу и потребление питьевой воды "Абонент" обязан представить расчет своей потребности в питьевой воде с расшифровкой по составу и количеству потребителей.
      2.3. В договоре на подачу и потребление питьевой воды из водопровода указывается расчетно-обоснованный расход, который не должен превышать принятого в проекте водопровода для данного "Абонента" и лимита отпуска питьевой воды, установленного Управлением водопроводов и согласованного с местными администрациями.
      2.4. После заключения договора Управление водопроводов во всех точках разбора воды устанавливает регулирующие устройства, рассчитанные на пропуск среднесуточного объема питьевой воды, указанного в договоре.
      2.5. За два месяца до истечения срока действия договора на подачу и потребление питьевой воды "Абонент" представляет Управлению водопроводов расчет своей потребности в питьевой воде на следующий расчетный год с учетом происшедших изменений в составе и количестве потребителей.
      Управление водопроводов в 15-дневный срок рассматривает представленный расчет и возвращает его "Абоненту" со своим заключением.
      2.6. Если до истечения срока действия договора существенно изменяется состав и количество потребителей, "Абонент" может обратиться в Управление водопровода с просьбой о пересмотре действующего договора. Прим этом он представляет новый расчет потребности в питьевой воде.
      2.7. Управление водопроводов заключает договор с основным "Абонентом" сельского поселка. Организации других ведомств, находящиеся на его территории, обеспечиваются питьевой водой по договоренности с основным "Абонентом".
      2.8. В точках подключения водопроводных сетей основными потребителями питьевой воды должны быть установлены приборы учета расхода воды.

                 3. Подключение внутрипоселковых сетей
                    абонента к групповому водопроводу

      3.1. Подключение внутрипоселковых сетей "Абонента" к напорно-регулирующим сооружениям магистральных водопроводов осуществляется согласно утвержденному проекту группового водопровода. Во всех остальных случаях разрешение и технические условия на подключение водопроводных сетей "Абонента" с расходом воды до 50 куб.м в сутки выдаются Управлением водопроводов или Облкомводресурсами, а с расходом более 50 куб.м в сутки - вышестоящей организацией системы Комводресурсов Республики Казахстан.
      3.2. При проектировании строительства новых внутрипоселковых сетей или реконструкции существующих, подключение их к групповым водопроводам осуществляется в установленном порядке.
      3.3. Строительство подключаемой внутрипоселковой сети может быть начато только после согласования проекта с Управлением водопроводов.
      3.4. Разрешение на подключение внутрипоселковых сетей других "Абонентов" к сети основного "Абонента" может быть выдано при наличии свободного лимита на отпуск питьевой воды основному "Абоненту".
      3.5. Самовольное подключение внутрипоселковых водопроводных сетей, водоразборных стояков и водопойных пунктов к групповым водопроводам категорически запрещается.
      3.6. Все вновь подключенные внутрипоселковые сети перед вводом в эксплуатацию подлежат хромированию и промывке.
      3.7. Разрешение на пользование питьевой водой из вновь подключенных внутрипоселковых сетей выдают органы санитарно-эпидемиологической службы после проверки проб воды на соответствие качественных показателей требованиям ГОСТ 2874-82 "Вода питьевая".
      3.8. Подключение непосредственно к групповым водопроводам вводов отдельно стоящих предприятий, производственных помещений, жилых домов, частных домовладений не разрешается. Они должны подключаться к внутрипоселковой водопроводной сети.

           4. Содержание сооружений внутрипоселковых сетей

      4.1. Эксплуатацию внутрипоселковых сетей и сооружений на них осуществляет организация, на балансе которой они находятся.
      4.2. Люки резервуаров чистой воды и помещения водонапорных башен должны быть закрыты на замок. При этом люки резервуаров и баков должны закрываться герметично и пломбироваться. Ключи от люков хранятся у лица, ответственного за сохранность и санитарное состояние напорно-регулирующих сооружений.
      4.3. Не допускается водопой скота и мытье сельскохозяйственных машин и механизмов у водоразборных точек и точек подключения внутрипоселковых сетей к групповым водопроводам. Водопой скота следует производить только на специально оборудованных площадках.
      4.4. К водоразборным точкам должны быть построены подъезды с твердым покрытием; вокруг будок-тепляков сделаны бетонные отмостки, от водоразборных стояков, переливных труб резервуаров и водонапорных башен проложены водоотводы.
      4.5. Владелец водопровода обязан подготовить для эксплуатации в зимних условиях находящиеся на его балансе водопроводные сооружения и арматуру (резервуары и водонапорные башни, колодцы, камеры, водомерные узлы, водоразборные колонки, пожарные гидранты, запорную арматуру и т.д.), круглосуточно поддерживать положительную температуру в помещениях водомерных узлов и в будках-тепляках водоразборных стояков и водонапорных башен.

           5. Установка водосчетчиков и учет отпускаемой воды

      5.1. Водосчетчики приобретает "Абонент", а их установку производит Управление водопроводов за счет средств "Абонента", согласно калькуляции.
      5.2. Размещение водосчетчика, если оно не определено в проекте внутрипоселковой разводящей сети, должно быть согласовано с Управлением водопроводов.
      5.3. К водосчетчику должен быть обеспечен свободный доступ для снятия показаний, производства ремонтных работ и замены прибора.
      5.4. При установке водосчетчика в камерах или колодцах следует предусмотреть меры против затопления водой.
      5.5. Устанавливаемые водосчетчики подбираются на пропуск максимальных часового и суточного расхода питьевой воды.
      5.6. Перед установкой, после каждого ремонта и регулярно один раз в два года, водосчетчики подлежат проверке в лаборатории органов по стандартизации и метрологии или в ведомственных лабораториях службы эксплуатации водопроводов, имеющих на то специальное разрешение. Водосчетчики, не прошедшие проверку, к установке не допускаются.
      5.7. "Абонент" несет ответственность за сохранность своего водосчетчика, наличие пломб и целостность всех соединений. В случае повреждения или демонтажа водосчетчика "Абонент" обязан поставить в известность Управление водопроводов.
      5.8. "Абонент", получающий воду через водопроводные сети основного "Абонента", устанавливает водосчетчики по согласованию с основным "Абонентом" и Управлением водопроводов.
      5.9. При обнаружении срыва пломб и других повреждений представитель Управления водопроводов совместно с представителем основного "Абонента" составляет акт. Количество питьевой воды, полученной "Абонентом", в этом случае временно определяется по скорости движения воды 1,5 метров в секунду полным сечением трубопровода за время со дня предыдущего снятия показаний водосчетчика в день обнаружения срыва пломб.
      5.10. Снятие показаний водосчетчика производится с составлением акта не реже одного раза в месяц в одни и те же числа представителями Управления водопроводов и "Абонентом".
      5.11. Расход питьевой воды "Абонентом", не имеющим водосчетчика, определяется в соответствии с расчетами, произведенными при заключении годового договора на поданную воду.
      5.12. Для "Абонента", не имеющего водосчетчика, Управление водопроводов устанавливает в точке подключения внутрипоселковой сети к магистральному водоводу специальное регулирующее устройство - дроссельную шайбу, рассчитанную на пропуск договорного количества воды.
      5.13. В случае разногласия между Управлением водопроводов и "Абонентом" в отношении количества получаемой последним питьевой воды, производится совместная контрольная суточная проверка расхода воды одновременно во всех точках подключения данного "Абонента" и составляется двухсторонний акт.

                6. Расчет за пользование питьевой водой

      6.1. Договор, заключенный между Управлением водопроводов и "Абонентом", является основанием для предъявления счетов за пользование питьевой водой.
      6.2. Стоимость питьевой воды, отпускаемой из групповых водопроводов сельскохозяйственного назначения, устанавливается в соответствии с действующим законодательством с учетом тарифов для групповых водопроводов и внутрипоселковых сетей.
      6.3. Счета за пользование питьевой водой Управление водопроводов предъявляет "Абоненту" ежемесячно без акцепта.
      6.4. При самовольном повреждении "Абонентом" или изменении им схем водомерных узлов, срыва пломб на водосчетчике или обводных задвижках, увеличении диаметра пропускного отверстия регулирующих устройств Управление водопроводов имеет право прекратить отпуск воды "Абоненту" с предупреждением за два дня и произвести с ним перерасчет согласно п.5.9. настоящих Правил.
      6.5. При отказе от пользования питьевой водой из водопровода "Абонент" обязан предупредить Управление водопроводов за 10 дней до прекращения потребления воды и произвести расчет за полученную воду.

               7. Требования рационального использования
                              питьевой воды

      7.1. Питьевая вода из групповых водопроводов сельскохозяйственного назначения представляется прежде всего для удовлетворения нужд населения, животноводства и сельскохозяйственного производства.
      7.2. "Абоненты" обязаны использовать питьевую воду в целях, предусмотренных проектом водопровода или расчетом к договору. Запрещается использовать воду питьевого качества на технологические нужды, кроме случаев, предусмотренных проектом или расчетом к договору.
      7.3. Управление водопроводов должно постоянно контролировать целевое использование питьевой воды, не допускать заболачивание территории вокруг водоразборных точек и образование наледи.
      7.4. Юридические лица и граждане, пользующиеся питьевой водой из водопроводов сельскохозяйственного назначения, обязаны:
      соблюдать установленные правила, нормы, планы и режимы водопотребления;
      следить за экономным расходованием питьевой воды, не допускать ее бесцельного разлива;
      проводить регулярно, не реже двух раз в месяц, проверку водопроводных сооружений и арматуры, находящихся на его балансе, устранять обнаруженные повреждения и при необходимости отключать поврежденные участки;
      сообщать диспетчеру Управления водопроводов о всех случаях утечки воды из водопроводов и повреждений водопроводных сооружений.

                    8. Условия и порядок сокращения
                  (прекращения) подачи питьевой воды

      8.1. В случае стихийного бедствия, продолжительной аварии на водопроводе и других исключительных обстоятельств Управление водопроводов, по согласованию с областной администрацией, имеют право сокращать или прекращать подачу питьевой воды "Абонентам".
      8.2. Управление водопроводов прекращает подачу питьевой воды отдельным "Абонентам":
      при отказе "Абонента" от получения питьевой воды из водопровода;
      при ликвидации предприятия, организации, учреждения;
      в случае самовольного подключения водопроводной сети потребителя
      к групповому водопроводу или отводу от него.
      8.3. Управление водопроводов прекращает подачу воды отдельным "Абонентам" в случаях:
      неподготовленности водоразборных точек и напорно-регулирующих сооружений к приему воды;
      неисправности внутрипоселковой сети и наличия утечек воды из нее;
      антисанитарного состояния водоразборных точек;
      несоблюдения установленного режима водопотребления, в частности перерасхода питьевой воды;
      обнаружения снятия пломб на водосчетчике, обводных задвижках и регулирующих устройствах, а также отключения водосчетчика или снятия регулирующей шайбы;
      недопуска представителя Управления водопроводов к осмотру водосчетчика и внутрипоселковой сети к регулированию задвижками и наложению пломб.
      8.4. При внезапной аварии на водопроводных сооружениях Управление водопроводов прекращает подачу питьевой воды без предупреждения, но сообщает "Абоненту" о сроках перерыва подачи воды.
      8.5. Для проведения ремонтно-профилактических и планово-предупредительных работ Управление водопроводов по согласованию с местной администрацией может прекратить подачу воды, известив "Абонента" за 3 суток до начала указанных работ.
      8.6. Управление водопроводов может временно прекратить подачу питьевой воды "Абоненту" без предупреждения в случаях:
      - необходимости подачи воды к месту пожара;
      - стихийных бедствиях и других исключительных обстоятельствах.
      8.7. При систематических нарушениях графиков водоподачи, не предусмотренных настоящими Правилами, или снижения качества воды "Абонент" приостанавливает оплату услуг по подаче воды.

               9. Взаимоотношения Управления водопроводов
                              и "Абонентов"

      9.1. Представители Управления водопроводов имеют право осмотра всех водопроводных сооружений на внутрипоселковых сетях "Абонента".
      9.2. "Абонент" должен беспрепятственно пропускать по трассам групповых водопроводов и внутрипоселковых водопроводов ремонтную технику, аварийную и ремонтно-эксплуатационную службы Управления водопроводов для устранения аварий, проведения профилактических работ.
      9.3. "Абонент" должен выполнять все требования Управления водопроводов по надлежащему содержанию водопроводных сооружений внутрипоселковых сетей, находящихся на его балансе.
      9.4. В случае необходимости по заявлению одной из сторон споры по водопотреблению могут быть рассмотрены в арбитражном суде в установленном порядке.

                 10. Мероприятия по охране водопроводов

      10.1. В целях обеспечения в установленном режиме бесперебойной работы групповых водопроводов и внутрипоселковых водопроводов сельскохозяйственного назначения и качества питьевой воды всем "Абонентам" и физическим лицам запрещается:
      проводить регулирование задвижками, изменение установленного расхода воды;
      смешивать в емкостях напорно-регулирующих сооружений, в водопроводах и внутрипоселковых сетях питьевую воду из водопровода с некачественной водой из местных источников;
      самовольно устранять на водопроводах любые подключения, водоразборные стояки, водопойные пункты;
      производить разбор воды через вантузы, водовыпуски, водопроводные колодцы;
      открывать крышки водопроводных колодцев,  опускаться  в  колодцы, открывать и закрывать задвижки.
      10.2. При обнаружении повреждения или неисправности оборудования, арматуры или других устройств на групповых водопроводах "Абонент" обязан немедленно сообщить об этом Управлению водопроводов и оградить место повреждения до прибытия аварийной бригады. Если повреждения вызваны действиями "Абонента", то ремонтные работы производятся за счет последнего.
      10.3. Самовольное подключение "Абонентов" к водопроводам ликвидируется.
      10.4. Юридическим лицам и гражданам запрещается производить любые виды работ в санитарно-защитной зоне водопроводов, согласно СНиП 2.04.02.84.
      10.5. Работники Управления водопроводов и "Абонент" через органы внутренних дел принимают меры к задержанию лиц, нарушающих настоящие Правила, для привлечения их к ответственности, согласно действующему законодательству.
      10.6. Лица, нарушающие режим охраны водопроводов, привлекаются к административной ответственности в соответствии с решениями местных органов власти.
      10.7. Умышленное повреждение сооружений водопроводов и сооружений влечет дисциплинарную, административную, гражданскую или уголовную ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

 

                                               Приложение N 1
                                         к Правилам пользования
                                            питьевой водой из
                                         групповых водопроводов

                            Д О Г О В О Р
             на пользование водой из____________________группового
             водопровода "___"_________19___г. с._________________

__________________________________________ управление эксплуатации
магистральных водопроводов, именуемое в дальнейшем "Поставщик" в лице

начальника управления___________________________, действующего на

основании положения о предприятии с одной стороны, именуемое в

дальнейшем "Потребитель", в лице_____________________________________

_____________________________________________________________________
                     (должность, фамилия, имя, отчество)

действующего на основании___________________________________с другой

стороны, заключили настоящий договор о нижеследующем:

     1. "Поставщик" обязуется в точках водовыдела группового

водопровода бесперебойно и равномерно в течение суток отпускать воду

на хозяйственно-питьевые цели для поселков___________________________
_____________________________________________________________________

в количестве___________ кубометров в сутки, в том числе:

     1. п.______________________________________________куб.м в сутки

     2. п.______________________________________________куб.м в сутки

     3. п.______________________________________________куб.м в сутки

     4. п.______________________________________________куб.м в сутки

     5. п.______________________________________________куб.м в сутки

     6. п.______________________________________________куб.м в сутки


      2. Для учета получаемой воды "Потребитель" обязан в начале внутрипоселковой сети (ведомственного водопровода) установить прибор учета воды.
      3. "Потребитель" ежемесячно оплачивает счета за фактически полученное количество воды по обоюдно определенному тарифу, согласованному с местными акимами.
      В случае неоплаты счетов "Поставщика" в установленные сроки из-за отсутствия средств на счете "Потребителя", последний оплачивает пени в размере 0,5% за каждый день просрочки
      4. При изменении тарифа в сторону уменьшения или увеличения, расчеты за пользование водой производятся согласно измененному тарифу с момента утверждения последнего.
      5. "Потребитель" обязуется в первой декаде месяца вносить аванс в размере 60% от фактического потребления воды за прошедший месяц.
      6."Поставщик" обязуется предупредить "Потребителя" не позднее чем за 24 часа о производстве планово-предупредительных и ремонтных работ на магистральных водопроводах, связанных с прекращением подачи воды. При этом "Поставщик" обязуется не допускать перерыва в подаче воды потребителю более 24 часов.
      7. "Потребитель" обязуется немедленно сообщить "Поставщику" по телефону или телеграфу об отсутствии воды, авариях или других неполадках, возникших на магистральных водопроводах. "Поставщик" обязуется оплачивать связанные с этим расходы по тарифам Министерства связи.
      8. "Поставщик" обязуется устранять все возникшие на магистральных водопроводах аварии и неисправности в течение 24 часов с момента обнаружения.
      9. Граница раздела зоны обслуживания групповых водопроводов "Поставщика" и разводящих сетей "Потребителя" установлена в точке водовыдела между отводной задвижкой и фланцем отвода ведомственного водопровода или внутрипоселковых напорно-регулирующих емкостей и водоразборных сооружений.
      1О. "Потребитель" обязуется не производить никаких переустройств на водопроводных сооружениях групповых водопроводов, не производить новых присоединений, не устраивать дополнительных водоразборных точек, не разрушать верхних строений смотровых колодцев, контрольно-измерительных колонок и средств электрической защиты трубопроводов.
      11. "Потребитель" обязуется содержать места водоразбора в надлежащем санитарном состоянии, своевременно утеплять водоразборные сооружения, постоянно иметь дежурный обслуживающий персонал на водоразборных точках. При невыполнении данного обязательства управление эксплуатации прекращает подачу воды на водоразборную точку.
      12. В случае обнаружения бесцельного разлива воды "Потребителем", дополнительных новых присоединений или дополнительных водоразборных точек, последний оплачивает стоимость разлитой (полученной) воды из расчета круглосуточного истечения ее со скоростью 2,0 куб.метра в секунду и фактического диаметра трубы за период со дня последней проверки, по день обнаружения разлива (присоединения).
      13. В целях сохранения питьевого качества транспортируемой воды "Потребитель" обязуется не реже одного раза в год производить промывку и хлорирование своей разводящей сети и напорно-регулирующих емкостей.
      14. Обе стороны обязуются строить свои взаимоотношения в соответствии с действующими Правилами пользования питьевой водой из групповых водопроводов Комводресурсов Республики Казахстан.
      15. Все споры по настоящему договору разрешаются в установленном законом порядке.
      16. Настоящий договор вступает в силу со дня его подписания и действует в течение одного года. Договор считается продленным на следующий год, если за месяц до окончания срока его действия не последует заявления одной из сторон об отказе или пересмотре настоящего договора.

     Юридические адреса сторон и расчетные счета:

     "Потребитель" Адрес______________________________________________
     Расчетный счет ______________________________________

     "Поставщик" Адрес________________________________________________
     Расчетный счет_______________________________________

                          П о д п и с и:

           "Поставщик"                        "Потребитель"
     __________________________         ___________________________
              М.П.                                М.П.

                                                Приложение N 2
                                          к Правилам пользования
                                            водой из групповых
                                               водопроводов

                               Н О Р М Ы
                     водопотребления из групповых
                водопроводов сельскохозяйственного
            назначения (СНиП 2.04.02-84г. и Методические
            рекомендации Минздрава Республики Казахстан)
______________________________________________________________________
  NN|                                    |Единица| Норма расхода
  пп|    Наименование потребителя        |измерен| воды л сутки
____|____________________________________|_______|___________________

         А. Коммунально-бытовой сектор

  1. Население, проживающее в зданиях без   1 чел.     30-50
     водопровода. Водопользование из
     водозаборных колонок

  2. Население, проживающее в зданиях,      -"-      125-100
     оборудованных водопроводом и
     канализацией без ванн

  3. Население, проживающее в зданиях,      -"-      160-230
     оборудованных водопроводом и
     канализацией с ванными и местными
     водонагревателями

  4. Механизированная поливка усовершен-  полив на     0,3
     ствованных покрытий тротуаров и      1 м2
     площадей                             площади

  5. Поливка вручную из шлангов             -"-        0,5
     усовершенствованных покрытий
     тротуаров и площадей

  6. Поливка посадок на приусадебных
     участках:
         Овощных культур                    -"-        3-15
         Плодовых деревьев                  -"-       10-15

  7. Поливка газонов и цветников            -"-           5

  8. Административные здания               1 раб.        10

         Б. Животноводческий сектор

  9. Коровы молочные                       1 гол.       100

 10. Коровы мясные                          -"-          70

 11. Быки и нетели                          -"-          60

 12. Молодняк крупного рогатого
     скота в возрасте до 2 лет              -"-          30

 13. Телята в возрасте до 6 месяцев         -"-          20

 14. Лошади племенные и кормящие матки      -"-          80

 15. Лошади рабочие, верховые, рысистые
     и жеребята старше 1,5 лет              -"-          60

 16. Жеребцы-производители                  -"-          70

 17. Молодняк лошадей до 1,5 лет            -"-          45

 18. Овцы взрослые                          -"-          10

 19. Молодняк овец до 1 года                -"-           6

 20. Свиноматки с поросятами                -"-          60

 21. Свиноматки взрослые, хряки             -"-          25

 22. Свиньи на откорме, ремонтный молодняк  -"-          15

 23. Поросята отъемыши до 4 месяцев         -"-           5

 24. В ветеринарной лечебнице на
     1 крупное животное                     -"-         100

 25. То же, на мелкое животное              -"-          50

 26. Куры                                   -"-           1

 27. Индейки                                -"-         1,5

 28. Утки и гуси                            -"-           2

 29. Кролики, норки, соболи                 -"-           3

 ЗО. Лисы и песцы                           -"-           7

         В. Индивидуальное животноводство

 31. Коровы молочные                        -"-          100

 32. Быки и нетели                          -"-           60

 33. Молодняк крупного рогатого скота       -"-           30
     до 2 лет

 34. Телята в возрасте до 6 месяцев         -"-           20

 35. Лошади племенные и кормящие матки      -"-           80

 36. Лошади, жеребята старше 1,5 лет        -"-           60

 37. Молодняк лошадей до 1,5 лет            -"-           45

 38. Овцы взрослые                          -"-           10

 39. Молодняк овец в возрасте до 1 года     -"-            6

 40. Свиноматки взрослые, хряки             -"-           25

 41. Свиноматки с поросятами                -"-           60

 42. Свиньи на откорм                       -"-           15

 43. Молодняк свиней свыше 4 месяцев        -"-           15
     и свиней на откорме

 44. Поросята отъемыши до 4 месяцев         -"-           15

 45. Куры                                   -"-            1

 46. Индейки                                -"-          1,5

 47. Утки и гуси                            -"-            2

 48. Кролики                                -"-            3

         Г. Производственный сектор

 49. МТМ а) ремонт тракторов                1 шт.        300

         б) ремонт а/машин                  -"-          400

         в) ремонт комбайнов                -"-         1200

 50. Механические мастерские                ст.           30

 51. Столярные мастерские                   -"-           20

 52. Котельные                              1 м2 поверх.

                                            нагрева       15