Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi мен Инвестордың арасындағы келiсiм-шартқа сараптама ұйымдастыру және оны жүргiзудiң тәртiбi туралы" ереженi бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi Төрағасының 1997 жылғы 15 қазандағы N 399 қаулысы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1997 жылғы 15 қазанда тіркелді. Тіркеу N 399. Күші жойылды - ҚР Индустрия және сауда министрлігі Инвестициялар жөнiндегi комитетi Төрағасының 2004 жылғы 20 ақпандағы N 7-п бұйрығымен.

------------------Бұйрықтан үзінді------------
      "Инвестициялар туралы" 2003 жылғы 8 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының , "Инвестициялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 8 мамырдағы N 436 қаулысының  қабылдануымен байланысты, "Нормативтік құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының  27-бабының 1-тармағына сәйкес бұйырамын:
      1. Инвестициялар мәселелері жөніндегі мынадай нормативтік құқықтық актілердің күші жойылды деп танылсын:
      2) "Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитеті мен Инвестордың арасындағы келісім-шартқа сараптама ұйымдастыру және оны жүргізудің тәртібі туралы" ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 1997 жылғы 28 наурыздағы N 399 қаулысы (1997 жылғы 24 наурыз N 399)....

      Төраға
 
--------------------------------------------

     

"Тiкелей инвестицияларды мемлекеттiк қолдау туралы" 1997 жылғы 28 ақпандағы Қазақстан Республикасы Заңының 12-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi қаулы етедi:
      "Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi мен Инвестордың арасындағы келiсiм-шартқа сараптама ұйымдастыру және оны жүргiзудiң тәртiбi туралы" ереже бекiтiлсiн.

      Төраға

Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөнiндегi
мемлекеттiк комитетi мен Инвестордың арасындағы
келiсiм-шартқа сараптама ұйымдастыру және оны
жүргiзудiң тәртiбi туралы
ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1.1. Осы Ереже "Тiкелей инвестицияларды мемлекеттiк қолдау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрi - Заң) 12-бабына сәйкес әзiрлендi және келiсiм-шартты әзiрлеу кезiнде оған сараптама жүргiзудiң тәртiбiн айқындайды.
      1.2. Келiсiм-шарттың сараптамасы - Комитеттiң келiсiм-шартты жасау кезiнде тиiстi мемлекеттiк органдармен және тәуелсiз сарапшылармен жүзеге асыратын, жасалатын келiсiм-шарттың Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкестiлiгiн, келiсiм-шартқа сәйкес жүзеге асыратын инвестициялық жобаны экономикалық және қаржылық тиiмдiлiгiн және берiлетiн жеңiлдiктер мен преференциялардың түрлерiн, мөлшерi мен мерзiмдерiн бағалауға мүмкiндiк беретiн талдау.
      1.3. Инвестициялық жоба - инвестициялық қызметке байланысты шаралар циклы.

2. Инвестормен келiсiм-шарттардың сараптамасының
негiзгi мiндеттерi

      2.1. Инвестор мен келiсiм-шарттың сараптамасының негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады:
      - келiсiм-шарттың келiсiм ережелерiнiң Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкестiлiгiн тексеру;
      - келiсiм-шарттың Қазақстан Республикасы мен Инвестордың мүдделерiн оңтайлы ескеретiн ережелерiн айқындау;
      - берiлетiн жеңiлдiктер мен преференциялардың түрлерiн, мөлшерi мен мерзiмдерiн айқындау.

3. Инвестормен келiсiм-шарттардың сараптамасын
ұйымдастыру мен жүргiзудiң тәртiбi

      3.1. Комитет инвестордан қабылданған өтiнiмдi оң шешкен кезде Әкiмшiлiк, тiркеу және бақылау дирекциясы өтiнiмдi барлық қажеттi құжаттарымен оның Заңға сәйкестiлiгiне сараптамасы бойынша қорытындысымен жобаларды бағалау және келiссөздер жүргiзу дирекциясына бередi.
      3.2. Жобаларды бағалау және келiссөздер жүргiзу дирекциясы Инвестормен бiрлесiп 60 күнге дейiн мерзiмде келiсiм-шартты әзiрлейдi.
      3.3. Келiсiм-шартты әзiрлеу кезiнде Жобаларды бағалау және келiссөздер жүргiзу дирекциясы тиiстi мемлекеттiк органдар мен тәуелсiз сарапшыларды тартып келiсiм-шарттың сараптамасын ұйымдастырады және жүргiзедi.
      3.4. Қазақстан Республикасының және өзге мемлекеттердiң жеке және заңды тұлғаларының қатарынан тиiстi мамандарды тарту Комитет бекiткен "Сараптамалар жүргiзу және келiсiм-шарттарды әзiрлеу үшiн мемлекеттiк органдардың мамандарын, кеңесшiлердi, консультанттар мен сарапшыларды тартудың тәртiбi туралы" ережеге сәйкес жүргiзiледi.
      3.5. Келiсiм-шарттың сараптамасы екi бөлiктен: келiсiм-шарт бойынша жүзеге асырылатын инвестициялық жобаның сараптамасы мен келiсiм-шарттың заңдық сараптамасынан тұрады.
      3.6. Инвестициялық жобаның сараптамасын ұйымдастыру мен жүргiзуге мыналар кiредi:
      - Комитет Заңға сәйкес қажет болған кезде тиiстi мемлекеттiк органдарға өздерiнiң құзыретiндегi бөлiмдер бойынша жобаға бағалау жүргiзудi тапсырады;
      - жобаны тәуелсiз бағалау үшiн тәуелсiз сарапшы белгiленедi, оны Комитет бекiткен ұйымдардың тiзбесiнен инвестор таңдап алады;
      - инвестор Комитет бекiткен ұйымдармен келiспеген жағдайда Комитет тәуелсiз сараптаманы таңдау бойынша конкурс жариялайды.
      3.7. Инвестициялық жоба сараптамасының нәтижесi жобаға баға берген және жеңiлдiктер мен преференцияларды берудiң ұсынылған мөлшерi мен мерзiмдерiн қоса алғанда, олар бойынша негiздi ұсыныстар бар қорытынды болып табылады.
      3.8. Инвестициялық жоба бойынша қорытынды тиiстi мемлекеттiк органдар мен тәуелсiз сараптамашылардың сараптық қорытындылары мен ресми түйiндiлерiне негiзделедi.
      3.9. Инвестициялық жобаның сараптамасы оның Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Салықтық жеңiлдiктер мен преференциялар берудiң тәртiбi" туралы ережесiнде айтылған өлшемдерге сәйкессiздiгiн анықтаған жағдайда, онда Комитет инвесторы Комитеттiң бас тартуы туралы жазбаша түрде хабарландырып инвесторға жеңiлдiктер мен преференциялар беруден бас тартады.
      3.10. Инвестициялық жоба сараптамасы оның жоғарыда аталған өлшемдерге сәйкестiгiн растаған жағдайда зерттеулер, жоспарлау және ақиқат дирекциясы Жобаларды бағалау және келiссөздер жүргiзу дирекциясымен бiрлесiп берiлетiн жеңiлдiктер мен преференциялардың түрлерiн, мөлшерi мен мерзiмдерiн белгiлейдi.
      3.11. Келiсiм-шарттың ережелерiнiң заңдық сараптамасын ұйымдастыру мен жүргiзуге мыналар кiредi:
      - Комитет Заңға сәйкес қажет болған кезде тиiстi мемлекеттiк органдарға өздерiнiң құзыретiндегi бөлiмдер бойынша жобаға бағалау жүргiзудi тапсырады;
      - жобаны тәуелсiз бағалау үшiн тәуелсiз сарапшы белгiленедi, оны Комитет бекiткен ұйымдардың тiзбесiнен инвестор таңдап алады;
      - инвестор Комитет бекiткен ұйымдармен келiспеген жағдайда Комитет тәуелсiз сараптаманы таңдау бойынша конкурс жариялайды.
      3.12. Заңдық сараптаманың нәтижесi келiсiм-шарттың ережелерiнiң Қазақстан Республикасының қолданылып жүрген заңдарына сәйкестiгi мәнiне әзiрленген қорытынды болып табылады.
      3.13. Заң сараптамасы бойынша қорытынды тиiстi мемлекеттiк органдар мен тәуелсiз сараптамашылардың сараптық қорытындылары мен ресми түйiндiлерiне негiзделедi.
      3.14. Жобаларды бағалау және келiссөздер жүргiзу дирекциясы келiсiм-шарттың ережелерiнiң оның сараптамасы нәтижесiнiң сәйкестiгiн келiсу бойынша инвесторлармен келiссөздер жүргiзедi, олардың нәтижесi келiсiм-шарт бойынша келiсу хаттамасы болып табылады.
      3.15. Келiсiм-шарттың ережелерi бойынша айтылған мерзiмдерде келiсуге қол жеткiзу мүмкiн болмаған кезде Жобаларды бағалау және келiссөздер жүргiзу дирекциясы келiсiм-шартты әзiрлеу мерзiмiн ұзартуға, бiрақ 60 күннен аспайтын уақытқа ұзартуға құқылы.
      3.16. Келiсiмге қол жеткiзiлмеген жағдайда Комитет Инвесторға бас тартудың себептерiн көрсетiп келiсiм-шарт жасасудан бас тартуға құқылы.
      3.17. Келiсiм-шарттың барлық тармақтары бойынша келiсiмге қол жеткiзiлген кезде Жобаларды бағалау және келiссөздер жүргiзу дирекциясы келiсiм-шарттың жобасын әзiрлейдi.
      3.18. Жарнама және үйлестiру дирекциясы инвестициялық жобаны жүзеге асыру үшiн қажеттi барлық келiсушi және рұқсат етушi құжаттарды, лицензияларды, визалар мен басқа да құжаттарды алуды қамтамасыз етедi.
      3.19. Келiсiм-шарттың әзiрленген жобасына Комитеттiң барлық дирекциялары виза қояды және Директорлар кеңесiнiң қарауына енгiзiледi.

Об утверждении Положения "О порядке организации и проведения экспертизы контракта между Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям и Инвестором"

Постановление Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от 28 марта 1997 г. N 399. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 октября 1997 г. N 399. Утратило силу - приказом председателя Комитета по инвестициям Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан от 20 февраля 2004 года N 7-п

             Извлечение из приказа председателя Комитета
          по инвестициям Министерства индустрии и торговли
        Республики Казахстан от 20 февраля 2004 года N 7-п

      "В связи с принятием Закона Республики Казахстан от 8 января 2003 года "Об инвестициях", постановления Правительства Республики Казахстан от 8 мая 2003 года N 436 "О некоторых вопросах реализации Закона Республики Казахстан "Об инвестициях", в соответствии с пунктом 1 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах" приказываю:
      1. Признать утратившими силу следующие нормативные правовые акты по вопросам инвестиций:
      2) постановление Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от 28 марта 1997 г. N 399 "Об утверждении Положения "О порядке организации и проведения экспертизы контракта между Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям и Инвестором" (N 399 от 15 октября 1997 года"..."
 
      Председатель
-------------------------------------------------------------------


     В соответствии со статьей 12 Закона Республики Казахстан от 28 февраля 1997 г. Z970075_  "О государственной поддержке прямых инвестиций" Государственный комитет Республики Казахстан по инвестициям постановляет:
      Утвердить Положение "О порядке проведения экспертизы контракта между Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям и Инвестором".

        Председатель

                                  Положение
                  "О порядке проведения экспертизы контракта
                   между Государственным комитетом Республики
                     Казахстан по инвестициям и Инвестором

                              1. Общие положения

      1.1. Настоящее Положение разработано в соответствии со статьей 12 Закона Республики Казахстан "О государственной поддержке прямых инвестиций" (далее Закон) и определяет порядок проведения экспертизы контракта при его подготовке.
      1.2. Экспертиза контракта - анализ, осуществляемый Комитетом совместно с соответствующими государственными органами и независимыми экспертами в процессе подготовки контракта, позволяющий оценить соответствие заключаемого контракта законодательству Республики Казахстан, экономическую и финансовую эффективность инвестиционного проекта, реализуемого в соответствии с контрактом и виды, размеры и сроки предоставления льгот и преференций.
      1.3. Инвестиционный проект - цикл мероприятий, связанных с инвестиционной деятельностью.

      2. Основные задачи экспертизы контрактов с Инвесторами

      2.1 Основными задачами экспертизы контракта с инвестором являются:
      проверка соответствия условий контракта законодательству Республики Казахстан;
      определение условий контракта, оптимально учитывающих интересы Республики Казахстан и Инвестора;
      определение видов, размеров и сроков предоставления льгот и преференций для инвестиционного проекта.

        3. Порядок организации и проведения экспертизы
                     контрактов с Инвестором
 
      3.1. При положительном решении, принятым Комитетом по заявке от инвестора, Дирекция администрации, регистрации и контроля передает заявку со всеми необходимыми документами в Дирекцию оценки проектов и ведения переговоров с заключением по экспертизе на ее соответствие Закону.
      3.2. Дирекция оценки проектов и ведения переговоров совместно с Инвестором, в срок до 60 дней, подготавливает контракт.
      3.3. При подготовке контракта Дирекция оценки проектов и ведения переговоров организует и проводит экспертизу контракта с привлечением соответствующих государственных органов и независимых экспертов.
      3.4. Привлечение соответствующих специалистов из числа физических и юридических лиц Республики Казахстан и иных государств производится в соответствии с Положением "О порядке привлечения специалистов государственных органов, советников, консультантов и экспертов для проведения экспертизы и подготовки контрактов", утвержденным Комитетом.
      3.5. Экспертиза контракта состоит из двух частей: экспертизы инвестиционного проекта, реализуемого по контракту, и юридической экспертизы условий контракта.
      3.6. Организация и проведение экспертизы инвестиционного проекта включает:
      - Комитет, в соответствии с законом, при необходимости поручает соответствующим государственным органам проведение оценки проекта по разделам, находящимся в их компетенции;
      - для независимой оценки проекта определяется независимый эксперт, выбор которого производится инвестором из перечня организаций, утвержденных Комитетом;
      - в случае несогласия инвестора с организациями, утвержденными Комитетом, Комитет объявляет конкурс по выбору независимого эксперта.
      3.7. Результатом экспертизы инвестиционного проекта является заключение, содержащее оценку проекта и обоснованные предложения по льготам и преференциям, включая предлагаемые размеры и сроки их предоставления.
      3.8. Заключение по инвестиционному проекту основывается на экспертных заключениях и официальных выводах соответствующих государственных органов и независимых экспертов.
      3.9. В случае, когда экспертиза инвестиционного проекта выявила его несоответствие критериям, оговариваемым в Порядке "О предоставлении налоговых льгот и преференций", утвержденных Указом Президента Республики Казахстан, то Комитет отказывает инвестору в льготах и преференциях с уведомлением в письменном виде Инвестора об отказе Комитета.
      3.10. В случае, когда экспертиза инвестиционного проекта подтвердила его соответствие вышеуказанным критериям Дирекция исследований, планирования и информации совместно с Дирекцией оценки проектов и ведения переговоров определяют виды, размеры и сроки предоставляемых льгот и преференций.
      3.11. Организация и проведение юридической экспертизы условий контракта включает:
      - Комитет, в соответствии с Законом, при необходимости поручает соответствующим государственным органам проведение оценки условий контракта по разделам, находящимся в их компетенции;
      - для независимой оценки проекта определяется независимый эксперт, выбор которого производится инвестором из перечня организаций, утвержденных Комитетом;
      - в случае несогласия инвестора с организациями, утвержденными Комитетом, Комитет объявляет конкурс по выбору независимого эксперта.
      3.12. Результатом юридической экспертизы является заключение, подготовленное на предмет соответствия условий контракта действующему законодательству Республики Казахстан.
      3.13. Заключение по юридической экспертизе основывается на экспертных заключениях и официальных выводах соответствующих государственных органов и независимых экспертов.
      3.14. Дирекция оценки проектов и ведения переговоров проводит переговоры с Инвестором по согласованию условий контракта в соответствии с результатами его экспертизы, итогом которых является протокол согласования по контракту.
      3.15. При невозможности в оговоренные сроки достичь согласия по условиям контракта, Дирекция оценки проектов и ведения переговоров вправе продлить срок подготовки контракта, но не более, чем на 60 дней.
      3.16. В случае, когда согласие не достигнуто, Комитет вправе отказать Инвестору от заключения контракта, с указанием в письменном виде причин отказа.
      3.17. При достижении согласия по всем пунктам контракта, Дирекция оценки проектов и ведения переговоров готовит проект контракта.
      3.18. Дирекция рекламы и координации обеспечивает получение всех согласительных и разрешительных документов, лицензий, виз и других документов, необходимых для реализации инвестиционного проекта.
      3.19. Подготовленный проект контракта визируется всеми директорами Комитета и выносится на рассмотрение Совета директоров.