Салықтық жеңілдіктерді берудің рәсімін жетілдіру туралы

Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің қаулысымен бекітілген 1998 жылғы 7 тамыз N 131 Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1998 жылғы 20 тамызда тіркелді. Тіркеу N 579. Күші жойылды - ҚР Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 2000 жылғы 14 сәуірдегі N 01/7 қаулысымен. ~V001120

      Салықтық жеңілдіктерді берудің рәсімін жетілдіру мақсатында және "Жеңілдіктер мен преференциялар жүйесі және инвесторлар мен келісім-шарттар жасасу кезінде оларды берудің тәртібі туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 5 сәуірдегі N 3445 U973445_ Жарлығымен бекітілген Жеңілдіктер мен преференциялар жүйесі және инвесторлар мен келісім-шарттар жасасу кезінде оларды берудің тәртібі туралы ережеге және "Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 5 сәуірдегі N 3445 Жарлығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1998 жылғы 30 маусымдағы N 3988 U983988_ Жарлығына сәйкес Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитеті ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Стандартты салықтық жеңілдіктерді қолдану кезінде негізгі капиталға тікелей инвестициялардың көлемінің шекті мөлшері - 10 млн. АҚШ доллары болып белгіленсін.
      2. Қоса беріліп отырған мыналар бекітілсін:
      1) 2000 жылға дейін кезеңге арналған тікелей отандық және шетелдік инвестицияларды тарту үшін мейлінше маңызды өндірістердің тізімі (1-қосымша);
      2) Инвестициялық қызметті жүзеге асыру кезінде стандартты салық жеңілдіктерінің мөлшері және оны берудің тәртібі туралы ереже (2-қосымша);
      3) Инвестициялық қызметті жүзеге асыру кезінде стандартты салықтық жеңілдіктерді алуға арналған өтінім (3-қосымша);
      3. Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің мынадай шешімдерінің күші жойылған деп танылсын:
      1) "2000 жылға дейін кезеңге арналған тікелей отандық және шетелдік инвестицияларды тарту үшін мейлінше маңызды өндірістердің тізімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 1997 жылғы 10 сәуірдегі N 11 қаулысы;
      2) "Жеңілдіктер мен преференцияларды берудің, олардың мөлшерлері мен мерзімдерін айқындаудың тәртібі жөніндегі әдістемелік нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 1997 жылғы 13 маусымдағы N 20 қаулысы;
      3) "Алкогольсіз сусындар мен шараптардың өндірісі бойынша стандартталған жеңілдіктер мен преференциялар пакетін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 1998 жылғы 27 қаңтардағы N 1 қаулысы.

      Төраға
                                                                1-қосымша 



                                                Қазақстан Республикасының 

Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 1998 жылғы 7 тамыздағы N 131 қаулысымен бекітілген


         2000 жылға дейінгі кезеңге арналған тікелей отандық және

              шетелдік инвестицияларды тарту үшін мейлінше 
                          маңызды өндірістердің 
                                 ТІЗІМІ 
     
                       1. ӨНДІРІСТІК ИНФРАҚҰРЫЛЫМ 
     
Темір жолдар 
Темір жол көлігінің жұмысын қамтамасыз ету объектілері 
     Темір жолдардың жылжымалы құрамын жөндеу 
     Темір жол вокзалдары 
Автомобиль жолдары автовокзал кешендерімен
Әуежайлар әуежай кешендерімен
Аэронавигация объектілері
Теңіз және өзен порттары
     Су және жер бетіндегі құрылыстар
Көпірлер мен жолөтпелері
Газ құбырлары
Электр және жылу станциялары
Трансформаторлық кіші станциялар мен электр беру желілері (арналығынан 
басқа)
     Электр энергиясын электр тораптарымен жинау, беру және бөлу 
Телекоммуникациялық желілер 
     Селолық жерлер үшін сымсыз спутниктік байланыс жүйесі 
     Халықаралық және қалааралық байланыс инфрақұрылымы (ақпараттық 
суперарна)
     
                          2. ӨҢДЕУШІ ӨНЕРКӘСІП 
     
     Киім, жіп мата, аяқ киім, мех және тері бұйымдарын шығару 
Жиһаз және фурнитура өндірісі 
Картон-қағаз өнімінің жаңа түрлерінің өндірісі 
     Қағаз массасы, қағаз және картон өндірісі 
     Қағаз бен картоннан жасалатын бұйымдар өндірісі 
     Гофрирленген картон, қағаз және картон ыдыстар өндірісі 
     Тұрмыстық және санитарлық мақсаттағы қағаз бұйымдары өндірісі
     Жазу қағаздары бұйымдарының өндірісі
     Қабырға қағаздары өндірісі
Ауыл шаруашылығы өнімін өнеркәсіптік өңдеу 
     Етті өңдеу мен қалбырлау және ет өнімдері өндірісі
     Жеміс-жидектер мен көкөністерді өңдеу және қалбырлау
     Өсімдік және мал майлары мен майлар өндірісі
     Тазартылған май өндірісі
     Маргарин өндірісі
     Сүт өңдеу және сүт өнімдері өндірісі
     Ұн өнеркәсібі өнімдерін өңдеу
     Қант өндірісі
     Балық шаруашылығы және балық өсіру өнімдерін өңдеу 
     Балық және балық өнімдерін өңдеу мен қалбырлау
     Балық өсіру, балық питомниктері мен балық фермаларының қызметі
     Ауыл шаруашылығы өнімін дайындау және сақтау
     Элеваторлар, көкөніс базаларының құрылысы
     Қазіргі заманғы тоңазытқыш қондырғыларының құрылысы
     Балалар тамағының өндірісі
     Кондитер бұйымдары, алкогольсіз сусындар мен шарап өндірісі
     Нан және жаңа пісірілген кондитер бұйымдарының өндірісі 
     Ұзақ сақталатын қатпа-тәтті нан, пешеней, бәліш және бәліштер өндірісі
     Шоколад және кондитер бұйымдары өндірісі
     Жеміс-жидектер мен көкөністерден жасалатын шырын өндірісі 
     Минералды сулар мен салқындатқыш сусындар өндірісі
     Шарап өндірісі
     Машиналардың, жабдықтар мен аспаптардың жаңа жоғары технологиялық 
үлгілерін шығару 
     Механикалық жабдық өндірісі 
     Двигательдер мен турбиналар өндірісі
     Насостар, компрессорлар мен гидравликалық жүйелер өндірісі 
     Крандар мен клапандар өндірісі 
     Шестерналар мен беру және қозғалысқа келтірудің механикалық 
элементтері
     Металлургия жабдығы өндірісі 
     Кен өндіру өнеркәсібі мен құрылысқа арналған машиналар өндірісі 
     Ауыл шаруашылығы өнімін өңдеуге арналған машиналар өндірісі 
     Көтергіш және такелажды жабдық өндірісі 
     Тоқыма өнеркәсібіне арналған машиналар өндірісі 
     Өнеркәсіптік тоңазытқыш және желдеткіш қондырғылары өндірісі 
     Станоктар өндірісі 
     Медициналық-хирургиялық және ортопедтік икемдегіштер өндірісі 
     Көлік құралдары мен көлік жабдығы өндірісі 
     Жеңіл автомобильдер өндірісі 
     Жүк автомобильдері өндірісі 
     Жолаушы автокөлігі өндірісі 
     Мамандандырылған автокөлік өндірісі 
     Ауыл шаруашылығы машиналарының өндірісі 
     Автомобиль жабдығы өндірісі 
     Кеме жасау 
     Темір жол жылжымалы құрамының өндірісі 
     Ұшу аппараттары мен ғарыштық ұшу аппараттары өндірісі 
     Мотоциклдер мен велосипедтер өндірісі 
     Өнеркәсіптік электроника мен электр техникасы өнімінің өндірісі 
     Электронды-есептеу машиналары мен ақпаратты өңдеуге арналған басқа да 
жабдықтардың өндірісі
     Электр моторлары, генераторлар мен трансформаторлар өндірісі 
     Электр бөлу және бақылау аппаратуралары өндірісі 
     Оқшауландырылған сымдар мен кабельдер өндірісі 
     Аккумуляторлар мен гальваникалық элементтер өндірісі 
     Электр лампалары мен жарықтандыру приборлары өндірісі 
     Двигательдер мен көлік құралдарына арналған электр жабдықтарының 
өндірісі
     Өнеркәсіптік процестерге арналған бақылау жабдықтар өндірісі 
     Электр техникасы мақсатындағы және электроникалық тұтыну тауарлары 
өндірісі 
     Тұрмыстық электр приборлары өндірісі 
     Беру аппараттарының өндірісі 
     Дыбыс пен бейне-көріністі қабылдауға, жазуға және қайта туындатуға 
арналған аппаратуралар өндірісі 
     Бақылау-өлшеу приборлары өндірісі 
     Оптикалық аспаптар мен фотожабдықтар өндірісі 
     Минералды тыңайтқыштар мен өсімдіктерді қорғау құралдары өндірісі 
     Тұрмыстық техника және парфюмерлік-косметика бұйымдары өндірісі 
     Бояғыштар мен пигменттер өндірісі 
     Дубильдік заттар өндірісі 
     Бояулар, эмальдер, лактер, оларға минералды пигменттер өндірісі 
     Бояулар мен лактердің дайын еріткіштері мен араластырғыштары өндірісі 
     Сабын, парфюмерия өнімі, тазалайтын және жылтырататын құралдар 
өндірісі 
     Дәрі-дәрмектік құралдар мен препараттар өндірісі 
     Дәрі-дәрмектік дақылдарды өсіру 
     Фармацевтикалық препараттар өндірісі 
     Мал дәрігерлігіне арналған дәрі-дәрмектік препараттар өндірісі 
     Аса жаңа жоғары тиімділікті технологияларды қолдана отырып қара және 
түсті металдар мен алюминий бейініндегі түпкі істер өнімі өндірісі 
     Қаңылтыр өндірісі 
     Ауыр және жеңіл бейіндер (арматура, кабель, темір жол рельстері және 
басқалар) өндірісі 
     Трубалар өндірісі 


      Жеңіл металдардан жасалған орау-буу (қалбырлық банкілер мен тамақ

өнімдеріне арналған қалпақшалар өндірісі, тығындау үшін металл бұйымдар 
өндірісі) өндірісі 
     Сым өндірісі 
     Құрылыс материалдарының құрастырмалары мен бұйымдарының ілгерілемелі 
және жаңа түрлері өндірісі 
     Құрылыс пен өнеркәсіпке арналған металл құрастырмалары өндірісі 
     Ғимараттар мен құрылыстарға, көпірлерге, ангарларға, электр беру 
желілеріне арналған құрастырмалар мен басқа да құрылыс материалдары 
өндірісі 
     Құрылымдық кеңістіктік және кәсектік құрастырмалар, үйлердің 
жабындары мен қаңқаларының мамандандырылған өндірісі 
     Есік, терезе, есік пен терезе кәсектері, бағандар, қақпалар, 
жақтаулар, баспалдақтар және т.б. өндірісі 
     Санитарлық-гигиеналық жабдықтар өндірісі 
     Әйнек және әйнектен жасалатын бұйымдар өндірісі 
     Әйнек талшығы өндірісі 
     Керамикалық оқшаулаулар мен оқшауламалық бұйымдар өндірісі 
     Керамикалық плиткалар мен плиткалар өндірісі 
     Тақтайшалар мен кірпіш өндірісі 
     Цемент, әк және гипс өндірісі 
     Бетоннан құрылыста пайдалануға арналған бұйымдар өндірісі 
     Силикат кірпіш өндірісі 
     Құрылыста пайдалануға арналған гипс бұйымдары өндірісі 
     Пластмасса трубалар, ПВХ трубалары өндірісі 
     Қалдықтарды ұқсату 
     Қоқыс өңдейтін зауыттар 
     Өнеркәсіп қалдықтарын кәдеге жарату 
     Фосфоры бар рудаларды өңдеу 
     Сары фосфор мен оның туындыларының өндірісі 
     
                    3. АСТАНА ҚАЛАСЫНЫҢ ОБЪЕКТІЛЕРІ 
     
     Жоғары және орталық органдардың Астана қаласына орналасуына 
байланысты объектілер 
     
                  4. ТҰРҒЫН ҮЙ, ӘЛЕУМЕТТІК САЛА ЖӘНЕ 
                          ТУРИЗМ ОБЪЕКТІЛЕРІ 
     
     Коммерциялық тұрғын үй 
<*>
 
     Денсаулық сақтау және білім объектілері 
     Бұқаралық спорт, демалыс, мәдениет және туризм объектілері 
     ______________________
     
<*>
 - Жеке тұрғын үй құрылысын мемлекеттік қолдау бөлек заңмен 
регламенттеледі.

     
                         5. АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ  
     
     Озық технологиялардың негізінде дәнді, техникалық және май дақылдарын 
өсіру 
     Жоғары өнімді өсімдік шаруашылығының тұқымдық сорттарының өндірісі 
     Мал мен құстың жоғары өнімді тұқымдарын, сондай-ақ асыл тұқымды 
табынды жасау және өрістету 
     Жоғары тиімділікті, экологиялық таза жемдер мен жемдік қоспалар 
өндірісі.



                                                                2-қосымша 

Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 1998 жылғы 7 тамыздағы N 131 қаулысымен бекітілген


               Инвестициялық қызметті жүзеге асыру кезінде
              стандартты салық жеңілдіктерінің мөлшері және
                    оны берудің тәртібі туралы ереже

                             1. Жалпы бөлім

      1. Осы Ереже "Тікелей инвестицияларды мемлекеттік қолдау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының және Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 5 сәуірдегі N 3445 U973445_ Жарлығымен және "Қазақстан Республикасы Президентінің 1997 жылғы 5 сәуірдегі N 3445 Жарлығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1998 жылғы 30 маусымдағы N 3988 U983988_ Жарлығымен бекітілген Жеңілдіктер мен преференциялардың жүйесі және инвесторлармен келісім-шарт жасасу кезінде оларды берудің тәртібі туралы ереженің негізінде әзірленді.
      2. Ереже экономиканың басым секторларына инвестицияларды жүзеге асыру кезінде ұйымдар мен жеке кәсіпкерлерге Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің стандартты салықтық жеңілдіктердің (бұдан әрі - стандартты жеңілдіктер) мөлшері мен оларды берудің тәртібін айқындайды.
      3. Стандартты жеңілдіктерді берудің шарттары мыналар болып табылады:
      1) инвестициялық жобаның Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитеті бекіткен "2000 жылға дейін кезеңге арналған тікелей отандық және шетелдік инвестицияларды тарту үшін мейлінше маңызды өндірістердің тізімінің" негізінде айқындалатын экономиканың басым секторларының тізбесіне жататындығы;
      2) жеңілдіктерді беру сәтінде дискотталған 10 миллион АҚШ долларынан

аспайтын негізгі капиталға тікелей инвестициялардың жалпы көлемі.
     4. Стандартты жеңілдіктер табыс салығын, жер салығын және мүлік 
салығын төлеуден толық немесе ішінара босату түрінде беріледі.
     5. Стандартты жеңілдіктер, егер стандартты жеңілдіктерді алуға 
арналған өтінімді беру жылынан кейінгі соңғы үш күнтізбелік жыл бойынша 
ұйым зиян шеккен болса берілмейді.
     
             2. Стандартты жеңілдіктердің түрлері, мөлшерлері 
                       және оны берудің мерзімдері 
     
     6. Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік 
комитеті стандартты жеңілдіктерді мына кестеге сәйкес береді:
     
 _________________________________________________________________________
| N |Экономиканың     |Инвести.      |         Мыналардан босату          |
|   |басым секторының |циялардың     |____________________________________|
|   |атауы            |жалпы көлемі, |Табыс       |мүлік      |жер        |
|   |                 |млн. АҚШ дол. |салығынан,  |салығынан, |салығынан, |
|   |                 |ларында       |жыл         |жыл        |жыл        |
|   |                 |(дисконт)     |            |           |           |
|___|_________________|______________|____________|___________|___________|
| 1 |Өндірістік       |2-ні қоса     | 3          | 3         | 3         |
|   |инфрақұрылым     |алғанға дейін |            |           |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |2-ден 4-ті қо.| 4          | 4         | 4         |
|   |                 |са алғанға    |            |           |           |
|   |                 |дейін         |            |           |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |4-тен 6-ны    | 5          | 5         | 5         |
|   |                 |қоса алғанға  |            |           |           |
|   |                 |дейін         |            |           |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |6-дан 8-ді қо.|5+3 (50%-ке |5+3 (50%-ке|5+3 (50%-ке|
|   |                 |са алғанға    |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |8-ден 10-ды   |5+5 (50%-ке |5+5 (50%-ке|5+5 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|___|_________________|______________|____________|___________|___________|
| 2 |Өңдеуші өнеркәсіп|2-ні қоса     | 3          | 3         | 3         |
|   |                 |алғанға дейін |            |           |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |2-ден 4-ті    | 4          | 3         | 4         |
|   |                 |қоса алғанға  |            |           |           |
|   |                 |дейін         |            |           |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |4-тен 6-ны    | 5          |5+1 (50%-ке| 4         |
|   |                 |қоса алғанға  |            |дейінгі    |           |
|   |                 |дейін         |            |ставка бой.|           |
|   |                 |              |            |ынша)      |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |6-дан 8-ді    |5+3 (50%-ке |5+4 (50%-ке|5+2 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |8-ден 10-ды   |5+5 (50%-ке |5+5 (50%-ке|5+5 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|___|_________________|______________|____________|___________|___________|
| 3 |Астана қаласының |2-ні қоса     | 2          | 2         | 2         |
|   |объектілері      |алғанға дейін |            |           |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |2-ден 4-ті    | 4          | 5         | 3         |
|   |                 |қоса алғанға  |            |           |           |
|   |                 |дейін         |            |           |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |4-тен 6-ны    |5+1 (50%-ке |5+2 (50%-ке| 5         |
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |           |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|           |
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |6-дан 8-ді    |5+3 (50%-ке |5+3 (50%-ке|5+1 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |8-ден 10-ды   |5+5 (50%-ке |5+5 (50%-ке|5+5 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|___|_________________|______________|____________|___________|___________|
| 4 |Тұрғын үй, әлеу. |2-ні қоса     | 3          | 3         | 2         |
|   |меттік сала және |алғанға дейін |            |           |           |
|   |туризм объектіле.|______________|____________|___________|___________|
|   |рі               |2-ден 4-ті    | 4          | 5         | 3         |
|   |                 |қоса алғанға  |            |           |           |
|   |                 |дейін         |            |           |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |4-тен 6-ны    |5+1 (50%-ке |5+2 (50%-ке| 5         |
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |           |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|           |
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |           |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |6-дан 8-ді    |5+3 (50%-ке |5+3 (50%-ке|5+1 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |8-ден 10-ды   |5+5 (50%-ке |5+5 (50%-ке|5+5 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|___|_________________|______________|____________|___________|___________|
| 5 |Ауыл             |2-ні қоса     | 4          | 4         |5+5 (50%-ке|
|   |шаруашылығы      |алғанға дейін |            |           |дейінгі    |
|   |                 |              |            |           |ставка бой.|
|   |                 |              |            |           |ынша)      |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |2-ден 4-ті    | 5          |5+2 (50%-ке|5+5 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |            |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |            |ставка бой.|ставка     |
|   |                 |              |            |ынша)      |бойынша)   |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |4-тен 6-ны    |5+1 (50%-ке |5+3 (50%-ке|5+5 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка     |
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |бойынша)   |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |6-дан 8-ді    |5+3 (50%-ке |5+4 (50%-ке|5+5 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|   |                 |______________|____________|___________|___________|
|   |                 |8-ден 10-ды   |5+5 (50%-ке |5+5 (50%-ке|5+5 (50%-ке|
|   |                 |қоса алғанға  |дейінгі     |дейінгі    |дейінгі    |
|   |                 |дейін         |ставка бой. |ставка бой.|ставка бой.|
|   |                 |              |ынша)       |ынша)      |ынша)      |
|___|_________________|______________|____________|___________|___________|


      Ескерту: жүйелі 5 жылға дейінгі мерзімді қоса алғанда салықтардың тиісті түрлерін төлеуден 100 проценттік босату беріледі. Келесі жылдарға жеңілдіктер салық ставкаларын 50 проценттен аспайтын төмендету түрінде беріледі.
      7. Табыс салығымен есеп айырысу кезінде стандартты жеңілдіктерді айқындау базасы мыналар болып табылады:
      - мақсаты жаңа өндіріс құру болып табылатын жаңадан құрылған немесе қызметін енді ғана бастаған жеке кәсіпкер үшін - алатын салық салынатын табысы;
      - жұмыс істеп тұрған ұйым үшін - келісім-шартты жасау жылынан кейінгі және дағдарыстың орташа жылдық тиісті индексіне түзетілген (Ұлттық статистика агенттігінің деректеріне сәйкес) соңғы үш күнтізбелік жылдың бірінде алынған барынша көп салық салынатын табыспен салыстыру бойынша салық салынатын табыстың өсімі. Егер ұйым немесе жеке кәсіпкер үш жылдан аз жұмыс істеген жағдайда - жұмыс кезеңіндегі (күнтізбелік жылдар) барынша көп салық салынатын табыспен салыстыру бойынша салық салынатын табыстың өсімі.
      Жұмыс істеп тұрған ұйым үшін салық салудан босатылатын салық салынатын табыстың өсімін айқындау кезінде келісім-шарт жасағаннан кейін пайда болған қызметті жүзеге асырудан алынған табыстар есепке алынбайды.
      Стандартты жеңілдіктерді айқындаудың есеп айырысу базасын салық қызметінің органдары Стандартты жеңілдіктерді айқындаудың есеп айырысу базасын салық қызметінің органдары Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің нормативтік актілеріне сәйкес салық төлеушіні тіркеу орны бойынша жүргізеді.
      8. Жұмыс істеп тұрған ұйымға табыс салығы бойынша жеңілдіктер беру салық қызметі органдарының және Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөніндегі комитеті белгілеген негізгі қаражат өсімінің сәтінен бастап жүзеге асырылады.
      9. Жер салығымен және мүлік салығымен есеп айырысу кезінде стандартты жеңілдіктерді айқындау базасы жаңа немесе қосымша іске асырылған жер учаскелері мен инвестициялық жобаны іске асыруға қажет жаңа немесе қосымша салынған үйлердің, ғимараттардың, сатып алынған жабдықтардың құны қызмет етеді.

                 3. Стандартты жеңілдіктерді берудің тәртібі

      10. Стандартты жеңілдіктер Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетімен келісім-шарт жасасу кезінде беріледі. Жұмыс істеп тұрған ұйымдар үшін стандартты жеңілдіктер осы Ереженің 8-тармағына сәйкес беріледі.
      11. Келісім-шарт жасасу мақсатында ұйымдар мен жеке кәсіпкерлер Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетіне белгіленген нысандағы өтінім мен қажетті құжаттарды табыс етуі тиіс.
      12. Келісім-шартта көрсетілген стандартты жеңілдіктердің қолданылу мерзімі осы Ереженің 2-бөлімінің 1-тармағында аталған ең ұзақ мерзімдерден аспауы тиіс.
      13. Келісім-шарт инвестицияларды салудың шекті мерзімдері бойынша инвестордың міндеттемелері кіретін (өндірістік объектілерді, жабдықтарды іске қосу) қажетті тоқсан бойынша жұмыс бағдарламасын айқындайды.

            4. Стандартты жеңілдіктердің қолданылуының тоқтатылуы

      14. Стандартты жеңілдіктердің қолданылуы келісім-шарттың орындалуы жағдайында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетімен қолданылып жүрген заңдарда көзделген негіздерде келісім-шарт бұзылған жағдайда тоқтатылады. Бұл ретте ұйымдар мен жеке кәсіпкерлер шығынды және инвестициялық жоба қызметінің кезеңінде Қазақстан Республикасының заңдарында көзделінуіне орай толық төленбеген салық сомасы мен келісім-шарттың талаптарына сәйкес айыппұл санкцияларын өтейді.
                                                             3-қосымша 



                                                Қазақстан Республикасы

Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 1998 жылғы 7 тамыздағы N 131 қаулысымен бекітілген


          Инвестициялық қызметті жүзеге асыру кезінде стандартты

                 салық жеңілдіктерін алуға арналған 
                              ӨТІНІМ 
     I. Инвестор туралы деректер 
     
     1. Заңды тұлғаның атауы немесе жеке адамның фамилиясы, аты, әкесінің 
аты (ФАӘ) 
___________________________________________________________________________
     
     2. Пошталық мекен-жайы:
___________________________________________________________________________

     3. Банктік деректемелері (СТН қоса алғанда)
___________________________________________________________________________

     4. Ұйымның бірінші басшысы немесе жеке кәсіпкер туралы қысқаша резюме:
___________________________________________________________________________

телефон _________________ факс __________________ эл.пошта ________________
     
     5. Жоба менеджерінің қысқаша резюмесі:
___________________________________________________________________________

телефон _________________ факс __________________ эл.пошта ________________

     II. Инвестициялау үшін таңдап алынған экономиканың басым секторы және 
жобаның қысқаша сипаттамасы (инвестициялардың жалпы көлемін, негізгі 
капиталға инвестициялардың көлемін және жобаның өзін өтеу мерзімін 
көрсетіп) _________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________

     III. Инвестордың қаржы мүмкіншіліктері 
     
     Қаржыландыру көздері 
___________________________________________________________________________

     IV. Инвестордың техникалық және ұйымдастыру мүмкіншіліктері 
     
     1. Бұрынғы жобалардың тәжірибесі: 
___________________________________________________________________________
     
     2. Ұқсастығы:
___________________________________________________________________________

     3. Жаңалығы:
___________________________________________________________________________

     V. Инвестордың инвестициялық жобаны толық және дер уақытында іске 
асыру міндеттемесі 
___________________________________________________________________________

     Өтінімге сараптама ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ келісім-шартты 
сараптау мен дайындау кезінде инвестор Комитетке барынша қолдау мен жәрдем 
көрсетеді, барлық ақпаратты табыс етеді.
     Өтініш жасаушы өтінім мен оған қоса берілген құжаттардағы ақпараттың 
дәл және ақиқат екендігін мәлімдейді және оған кепілдік береді.
     
           Инвестор _______________________________________________________
                                        (қолы, мөр) 
     
     Қоса берілетін құжаттардың тізбесі: 
     


      1) сауда реестрінен заңдастырылған көшірме немесе инвестордың шетел мемлекетінің заңдары бойынша заңды тұлға екендігін куәландыратын басқа құжат, ал қазақстандық заңды тұлға үшін - мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің және статистикалық кәртішкенің (заңды тұлғалар үшін) нотариалды куәландырылған көшірмелері;
      2) жарғы (заңды тұлғалар үшін);
      3) жеке кәсіпкердің салықтық тіркелуін растайтын құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесі;
      4) Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік

комитетінің талаптарына сәйкес орындалған жобаның қысқаша техникалық-
экономикалық негіздемесі (қысқаша бизнес-жоспар);
     5) соңғы үш жылдағы (немесе жұмыс істеу кезеңіндегі) жиынтық жылдық 
табыс және жүргізілген шегерімдер туралы декларациялардың көшірмесі;
     6) жаңадан салынған ғимараттардың, құрылыстардың немесе сатып алынған 
жабдықтардың құны туралы анықтамалар;
     7) қосымша пайдаланылатын жер учаскелерінің мөлшері мен құны туралы 
анықтама;
     8) инвестордың қаржылық мүмкіншілігін растайтын құжаттар.
     
     Оқығандар:     
          Багарова Ж.А.
          Қасымбеков Б.А.
     
     
      
      


О совершенствовании процедуры предоставления налоговых льгот

Постановление Государственного комитета по инвестициям Республики Казахстан от 7 августа 1998 года N 131 Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 августа 1998 г. за N 579. Утратило силу - приказом Агентства РК по инвестициям от 14 апреля 2000 года N 01/7 ~V001120

      В целях совершенствования процедуры предоставления налоговых льгот и согласно Положению "О системе льгот и преференций и порядке их предоставления при заключении контрактов с инвесторами", утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 5 апреля 1997 года N 3445 U973445_ "Об утверждении Положения "О системе льгот и преференций и порядке их предоставления при заключении контрактов с инвесторами" и Указом Президента Республики Казахстан от 30 июня 1998 года N 3988 U983988_ "О внесении изменений и дополнений в Указ Президента Республики Казахстан от 5 апреля 1997 г. N 3445 U973445_ ", Государственный комитет Республики Казахстан по инвестициям постановляет:
      1. Установить предельный размер объема прямых инвестиций в основной капитал при применении стандартных налоговых льгот - 10 млн. долларов США.
      2. Утвердить прилагаемые:
      1) список наиболее важных производств для привлечения прямых отечественных и иностранных инвестиций на период до 2000 года (Приложение 1);
      2) Положение "О размерах и порядке предоставления стандартных налоговых льгот при осуществлении инвестиционной деятельности" (Приложение 2);
      3) Заявку на получение стандартных налоговых льгот при осуществлении инвестиционной деятельности (Приложение 3).
      3. Признать утратившими силу следующие решения Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям:
      1) постановление Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от 10 апреля 1997 года N 11 "Об утверждении Списка наиболее важных производств для привлечения прямых отечественных и иностранных инвестиций на период до 2000 года";
      2) постановление Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от 13 июня 1997 года N 20 V970410_ "Об утверждении Методических указаний по порядку предоставления льгот и преференций, определения их размеров и сроков";
      3) постановление Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от 27 января 1998 года N 1 "Об утверждении Стандартизированного пакета льгот и преференций по производству безалкогольных напитков и вин".

      Председатель
                                               Приложение 1                



                                                Утвержден

постановлением Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от " ___ " ________ 1998 г. N____

                                Список



            наиболее важных производств для привлечения прямых

      отечественных и иностранных инвестиций на период до 2000 г.

                  1. Производственная инфраструктура

Железные дороги  
Объекты обеспечения работы железнодорожного транспорта
     Ремонт подвижного состава железных дорог
     Железнодорожные вокзалы
Автомобильные дороги с автовокзальными комплексами
Аэропорты с аэровокзальными комплексами
Объекты аэронавигации
Морские и речные порты
     Водные и наземные сооружения
Мосты и путепроводы 
Газопроводы
Электрические и тепловые станции
Трансформаторные подстанции и линии электропередачи (за исключением  
магистральных)
     Сбор, передача и распределение электроэнергии электросетями
Телекоммуникационные сети
     Системы беспроводниковой спутниковой связи для сельской местности
     Инфраструктура международной и междугородней связи (информационная 
супермагистраль)

            2. Обрабатывающая промышленность

Выпуск одежды, пряжи, тканей, обуви, меховых и кожевенных изделий
Производство мебели и фурнитуры 
Производство новых видов картонно-бумажной продукции
     Производство бумажной массы, бумаги и картона
     Производство изделий из бумаги и картона
     Производство гофрированного картона, бумажной и картонной тары
     Производство бумажных изделий бытового и санитарного назначения
     Производство писчебумажных изделий
     Производство обоев
Промышленная переработка сельхозпродукции
     Переработка и консервирование мяса и производство мясопродуктов
     Переработка и консервирование фруктов и овощей
     Производство растительных и животных масел и жиров
     Производство рафинированных масел и жиров
     Производство маргарина
     Переработка молока и производство молочных продуктов
     Производство продуктов мукомольной промышленности
     Производство сахара
Переработка продукции рыболовства и рыбоводства
     Переработка и консервирование рыбы и рыбных продуктов
     Рыбоводство, деятельность рыбопитомников и рыбных ферм
Заготовка и хранение сельскохозяйственной продукции
     Строительство элеваторов, овощебаз 
     Строительство современных холодильных установок 
Производство детского питания
Производство кондитерских изделий, безалкогольных напитков и вин
     Производство хлеба и свежих кондитерских изделий 
     Производство сухарей, печенья, пирогов и пирожных с продленной 
сохранностью
     Производство шоколада и кондитерских изделий
     Производство сока из фруктов и овощей
     Производство минеральных вод и прохладительных напитков
     Производство вин
Выпуск новых высокотехнологичных типов машин, оборудования и   
инструментов 
     Производство механического оборудования
     Производство двигателей и турбин
     Производство насосов, компрессоров и гидравлических систем
     Производство кранов и клапанов
     Производство шестерен и механических элементов передач и приводов
     Производство металлургического оборудования 
     Производство машин для горнодобывающей промышленности и строительства
     Производство машин для переработки сельскохозяйственной продукции 
     Производство подъемного и такелажного оборудования
     Производство машин для текстильной промышленности 
     Производство промышленных охлаждающих и вентиляционных установок
     Производство станков
     Производство медико-хирургического оборудования и ортопедических 
     приспособлений
Производство транспортных средств и транспортного оборудования
     Производство легковых автомобилей
     Производство грузовых автомобилей
     Производство пассажирского автотранспорта
     Производство специализированного автотранспорта
     Производство сельскохозяйственных машин
     Производство автомобильного оборудования
     Судостроение
     Производство железнодорожного подвижного состава
     Производство летательных аппаратов и космических летательных аппаратов
     Производство мотоциклов и велосипедов
Производство промышленной электроники и электротехнической продукции 
     Производство электронно-вычислительных машин и другого оборудования 
     для обработки информации
     Производство электромоторов, генераторов и трансформаторов
     Производство электрораспределительной и контрольной аппаратуры
     Производство изолированных проводов и кабелей
     Производство аккумуляторов и гальванических элементов
     Производство электроламп и осветительных приборов
     Производство электрооборудования для двигателей и транспортных
     средств
     Производство контрольного оборудования для промышленных процессов
Производство потребительских товаров электротехнического назначения и 
электроники 
     Производство электробытовых приборов
     Производство передающей аппаратуры
     Производство аппаратуры для приема, записи и воспроизведения звука 
     и изображения
     Производство контрольно-измерительных приборов
     Производство оптических инструментов и фотооборудования
Производство минеральных удобрений и средств защиты растений
Производство продукции бытовой химии и парфюмерно-косметических 
изделий
     Производство красителей и пигментов
     Производство дубильных веществ
     Производство красок, лаков, эмалей, минеральных пигментов для них
     Производство готовых растворителей и разбавителей красок и лаков
     Производство мыла, парфюмерной продукции, чистящих и полирующих    
     средств
Производство лекарственных средств и препаратов
     Выращивание лекарственных культур
     Производство фармацевтических препаратов
Производство лекарственных препаратов для ветеринарии 
Производство продукции конечных переделов черных и цветных металлов и 
алюминиевого профиля с применением новейших высокоэффективных технологий
     Производство жести
     Производство тяжелых и легких профилей (арматура, кабель,
     железнодорожные рельсы и пр.)
     Производство труб 
     Производство упаковки из легких металлов (производство консервных 
     банок и тюбиков для пищевых продуктов; производство металлических 
     изделий для закупоривания)
     Производство проволоки
Производство прогрессивных и новых видов строительных материалов,  
конструкций и изделий
     Производство металлических конструкций для строительства и 
     промышленности
     Производство конструкций для зданий и сооружений, мостов, ангаров,  
     линий электропередачи и других строительных конструкций
     Специализированное производство структурных пространственных и рамных 
     конструкций, покрытий и каркасов зданий
     Производство дверей, окон, дверных и оконных рам, ставней, ворот, 
     перил, лестниц и т.д.
     Производство санитарно-гигиенического оборудования 
     Производство стекла и изделий из стекла
     Производство стекловолокна
     Производство керамических изоляторов и изоляционных изделий
     Производство керамических плиток и плит
     Производство черепицы и кирпича
     Производство цемента, извести и гипса
     Производство изделий из бетона для использования в строительстве
     Производство силикатного кирпича
     Производство гипсовых изделий для использования в строительстве
     Производство пластмассовых труб, труб ПВХ
Переработка отходов
     Мусороперерабатывающие заводы
     Утилизация промышленных отходов
Переработка фосфорсодержащих руд
Производство желтого фосфора и его производных

          3. Объекты города Астаны

Объекты, связанные с передислокацией высших и центральных 
государственных органов в г.Астану

          4. Жилье, объекты социальной сферы и туризма

Коммерческое жилье*
Объекты здравоохранения и образования
Объекты  массового спорта, отдыха, культуры и туризма
_____________________________________________________
Примечание* - Государственная поддержка строительства 
индивидуального жилья регламентируется отдельным законодательством

          5. Сельское хозяйство

Выращивание высокоурожайных зерновых, технических и масличных 
культур на основе передовых технологий
Производство высокоурожайных семенных сортов растениеводческой 
продукции
Создание и разведение высокопродуктивных пород скота и птицы, а также 
племенного стада
Производство высокоэффективных, экологически чистых кормов и кормовых 
добавок

                                                   Приложение 2
    
                                                    Утверждено
                                                  постановлением
                                             Государственного комитета
                                                Республики Казахстан
                                                  по инвестициям
                                          от "____"________1998 г. N_____


                              Положение 
                О размерах и порядке предоставления 
                   стандартных налоговых льгот при 
              осуществлении инвестиционной деятельности
     
                            1. Общая часть



      1. Настоящее Положение разработано на основании статьи 7 Закона Республики Казахстан "О государственной поддержке прямых инвестиций" и "Положения о системе льгот и преференций и порядке их предоставления при заключении контрактов с инвесторами", утвержденного Указом Президента Республики Казахстан от 5 апреля 1997 года N 3445 и Указом Президента Республики Казахстан от 3 июня 1998 года N 3988 "О внесении изменений и дополнений в Указ Президента Республики Казахстан от 5 апреля 1997 года N 3445".
      2. Положение определяет размер и порядок предоставления Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям стандартных налоговых льгот (далее - стандартные льготы) организациям и индивидуальным предпринимателям при осуществлении инвестиций в приоритетные секторы экономики.
      3. Условиями предоставления стандартных льгот являются:
      1) принадлежность инвестиционного проекта к перечню приоритетных секторов экономики, определяемая на основе "Списка наиболее важных производств для привлечения прямых отечественных и иностранных инвестиций на период до 2000 года", утвержденного Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям;
      2) общий объем прямых инвестиций в основной капитал, не превышающий

10 миллионов долларов США, дисконтированный к моменту предоставления 
льгот.
     4. Стандартные льготы предоставляются в виде полного или частичного 
освобождения от уплаты подоходного налога, земельного налога и налога на 
имущество. 
     5. Стандартные льготы не предоставляются в случае, если по трем 
последним календарным годам, предшествовавшим году подачи заявки на 
получение стандартных льгот, организацией были получены убытки.  
     
         2. Виды, размеры и сроки предоставления стандартных льгот 
     
     6. Государственный комитет Республики Казахстан по инвестициям 
предоставляет стандартные льготы согласно следующей таблице:
___________________________________________________________________________
   !    Наименование   !  Общий объем     !        Освобождение от
   !  приоритетного    ! инвестиций, млн. !
 N !сектора экономики  !   долларов США   ! 
   !                   !    (дисконт.)    !
___!___________________!__________________!________________________________
   !                   !                  !подоходного!налога на!земельного
   !                   !                  !налога, лет!имущество!налога, 
   !                   !                  !           !  лет    !  лет
___!___________________!__________________!___________!_________!_________
1   Производственная    до 2 включительно       3          3           3
    инфраструктура
___________________________________________________________________________
                        от 2 до 4               4          4           4
                        включительно
___________________________________________________________________________
                        от 4 до 6               5          5           5
                        включительно
___________________________________________________________________________
                        от 6 до 8          5 + 3 (по  !5 + 3 (по !5 + 3(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
                        от 8 до 10         5 + 5 (по  !5 + 5 (по !5 + 5(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
2   Обрабатывающая     до 2 включительно       3          3           3
    промышленность
___________________________________________________________________________
                        от 2 до 4               4          3           4
                        включительно
___________________________________________________________________________
                        от 4 до 6               5      5 + 1 (по       4
                        включительно                   ставке до
                                                       50%
___________________________________________________________________________
                        от 6 до 8          5 + 3 (по  !5 + 4 (по !5 + 2(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
                        от 8 до 10         5 + 5 (по  !5 + 5 (по !5 + 5(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
3   Объекты города      до 2 включительно       2          2           2
    Астаны
___________________________________________________________________________
                        от 2 до 4               4          5           3
                        включительно
___________________________________________________________________________
                        от 4 до 6          5 + 1 (по  !5 + 2 (по       5
                        включительно       ставке до  ! ставке до
                                           50%        ! 50%
______________________________________________________!____________________
                        от 6 до 8          5 + 3 (по  !5 + 3 (по !5 + 1(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
                        от 8 до 10         5 + 5 (по  !5 + 5 (по !5 + 5(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
4   Жилье, объекты      до 2 включительно       3          3           2
    социальной сферы 
    и туризма    
___________________________________________________________________________
                        от 2 до 4               4          5           3
                        включительно
___________________________________________________________________________
                        от 4 до 6          5 + 1 (по  !5 + 2 (по       5
                        включительно       ставке до  ! ставке до
                                           50%        ! 50%
______________________________________________________!____________________
                        от 6 до 8          5 + 3 (по  !5 + 3 (по !5 + 1(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
                        от 8 до 10         5 + 5 (по  !5 + 5 (по !5 + 5(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
5   Сельское            до 2 включительно       4          4      5 + 5 (по
    хозяйство                                                     ставке до
                                                                  50%
___________________________________________________________________________
                        от 2 до 4               4     !5 + 2 (по !5 + 5 (по
                        включительно                  !ставке до !ставке до
                                                      !50%       !50%
______________________________________________________!__________!_________
                        от 4 до 6          5 + 1 (по  !5 + 3 (по !5 + 5 (по
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%        !50%       !50%
______________________________________________________!____________________
                        от 6 до 8          5 + 3 (по  !5 + 4 (по !5 + 5(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________
                        от 8 до 10         5 + 5 (по  !5 + 5 (по !5 + 5(по 
                        включительно       ставке до  !ставке до !ставке до
                                           50%)       ! 50%)     ! 50%)
______________________________________________________!__________!_________


      Примечание. На срок до 5 последовательных лет включительно предоставляется 100-процентное освобождение от уплаты соответствующих видов налогов. Льготы на последующие годы предоставляются в виде снижения ставок налогов, не превышающих 50 процентов.

      7. При расчете подоходного налога базой определения стандартных льгот является:
      - для вновь созданной организации или индивидуального предпринимателя, только начавшего деятельность, целью создания которых является организация нового производства, - получаемый облагаемый доход.
      В целях рассмотрения и предоставления стандартных льгот юридическое лицо, созданное на базе действующей организации, вновь созданной организацией не является;
      - для действующей организации - прирост облагаемого дохода по сравнению с максимальным облагаемым доходом, полученным в одном из трех последних календарных лет, предшествовавших году заключения контракта и скорректированному на соответствующий среднегодовой индекс инфляции (согласно данным Национального статистического агентства). В случае, если организация или индивидуальный предприниматель работает менее трех лет - прирост облагаемого дохода по сравнению с максимальным облагаемым доходом за период работы (календарные годы).
      При определении прироста облагаемого дохода, освобождаемого от налогообложения для действующей организации, доходы, полученные от осуществления деятельности, возникшей после заключения контракта, не учитываются.
      Расчет базы определения стандартных льгот производится органами налоговой службы по месту регистрации налогоплательщика в соответствии с нормативными актами Министерства финансов Республики Казахстан.
      8. Предоставление льгот по подоходному налогу для действующей организации осуществляется с момента прироста основных средств, установленного органом налоговой службы и Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям.
      9. При расчете земельного налога и налога на имущество базой определения стандартных льгот служат новые или дополнительно задействованные земельные участки и стоимость новых или дополнительно построенных зданий, сооружений, приобретенного оборудования, необходимых для реализации инвестиционного проекта.

            3. Порядок предоставления стандартных льгот

      10. Стандартные льготы предоставляются при заключении контракта с Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям. Для действующих организаций стандартные льготы предоставляются в соответствии с пунктом 8 настоящего Положения.
      11. В целях заключения контракта организации и индивидуальные предприниматели должны представить в Государственный комитет Республики Казахстан по инвестициям заявку установленной формы и необходимые документы.
      12. Срок действия стандартных льгот, оговоренный в контракте, не должен превышать максимальных сроков, указанных в пункте 1 части 2 настоящего Положения.
      13. Контракт определяет необходимую поквартальную рабочую программу, включающую в себя обязательства инвестора по предельным срокам вложения инвестиций (ввода в действие производственных объектов, оборудования).

           4. Прекращение действия стандартных льгот

      14. Действие стандартных льгот прекращается в случае исполнения контракта, а также в случае расторжения контракта с Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям на основаниях, предусмотренных действующим законодательством. При этом организации и индивидуальные предприниматели возмещают убытки и недоплаченную сумму налогов в период деятельности инвестиционного проекта, в соответствии с предусмотренными законодательством Республики Казахстан и условиями контракта штрафными санкциями.
                                               Приложение 3                



                                                 Утверждено

постановлением Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от " ___ " ________ 1998 г. N____


                               Заявка

               на получение стандартных налоговых льгот 
            при осуществлении инвестиционной деятельности
     
I. Данные об инвесторе

1. Наименование юридического лица или фамилия, имя, отчество (ФИО) 
физического лица:
___________________________________________________________________________
2. Почтовый адрес:
___________________________________________________________________________
3. Банковские реквизиты (включая РНН)
___________________________________________________________________________
4. Краткое резюме первого руководителя организации или индивидуального 
предпринимателя:
___________________________________________________________________________
телефон______________________факс________________эл.почта__________________
5. Краткое резюме менеджера проекта:
___________________________________________________________________________
телефон______________________факс________________эл.почта__________________

II. Выбранный для инвестирования приоритетный сектор экономики и краткое 
описание проекта (с выделением общего объема инвестиций, объема инвестиций 
в основной капитал и срока окупаемости проекта)
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________

III. Финансовые возможности инвестора

Источники финансирования
___________________________________________________________________________

IV. Технические и организационные возможности инвестора

     1. Опыт предыдущих проектов:
___________________________________________________________________________
     2. Аналоги:
___________________________________________________________________________
     3. Новизна:
___________________________________________________________________________



V. Обязательство инвестора обеспечить полную и своевременную реализацию инвестиционного проекта

___________________________________________________________________________
     
     При организации и проведении экспертизы заявки, а также экспертизы и 
подготовки контракта инвестор оказывает Комитету всяческую поддержку и 
содействие, предоставляет всю необходимую информацию.
     Обращающийся заявляет и гарантирует, что вся содержащаяся в заявке и 
прилагаемых документах информация точна и достоверна.
     
                Инвестор_______________________________
                              (подпись, печать)
     
     Перечень прилагаемых документов:
     


      1) легализованная выписка из торгового реестра или другой документ, удостоверяющий, что инвестор является юридическим лицом по законодательству зарубежного государства, а для казахстанского юридического лица - нотариально удостоверенные копии свидетельства о государственной регистрации и статистической карточки (для юридических лиц);
      2) устав (для юридических лиц);
      3) нотариально удостоверенная копия документа, подтверждающая налоговую регистрацию индивидуального предпринимателя;
      4) краткое технико-экономическое обоснование проекта (краткий бизнес- план), выполненное согласно требованиям Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям;
      5) копии деклараций о совокупном годовом доходе и произведенных вычетах за последние 3 года (или за период действия организации);
      6) справка о стоимости вновь построенных зданий, сооружений или приобретенного оборудования;
      7) справка о размерах и стоимости дополнительно используемых земельных участков;
      8) документы, подтверждающие финансовые возможности инвестора.