Қорғаныс өнеркәсiбiн конверсиялау туралы

Қазақстан Республикасының Заңы 1993 жылғы 22 қазан N 3500. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының 2004.01.12. N 521 Заңымен.

      Бұл Заң, қорғаныс толымдылығы принципiне сәйкес, әскери тапсырыстар көлемiнiң азаюы немесе болмауы және осыған байланысты кәсiпорындардың өндiрiстiк қуаттары мен ғылыми-техникалық әлеуетiнiң конверсиялануы жағдайында халық шаруашылығының қорғаныс және онымен сабақтас салаларындағы кәсiпорындар, бiрлестiктер мен ұйымдар қызметiнiң құқылық, ұйымдық және әлеуметтiк-экономикалық негiздерiн белгiлейдi.
      Заң республикалық және жергiлiктi өкiлдi және атқарушы өкiмет органдарының конверсиялау барысында кәсiпорындармен, бiрлестiктермен және ұйымдармен қатынастарын реттейдi, нарықтық қатынастарға өту жағдайында оған барлық қатысушылардың мүдделерiн қорғауды қамтамасыз етедi.
     Заң конверсиялау iсiн жүргiзу кезiнде туындайтын құқылық, экономикалық және әлеуметтiк мәселелердi шешу тәртiбiн анықтайды және конверсияланатын кәсiпорындардың ғылыми-техникалық әлеуетiн, өндiрiстiк қуаттары мен еңбек ресурстарын азаматтық мұқтаждарды қанағаттандыру үшiн тиiмдi пайдалануға бағытталған.

1-тарау
Жалпы ережелер

      1-бап. Негiзгi ұғымдар мен анықтамалар

      1. Қорғаныс өнеркәсiбiн конверсиялау дегенiмiз қорғаныс және онымен сабақтас кәсiпорындардың бiрлестiктер мен ұйымдардың босаған өндiрiстiк қуаттары мен ғылыми-техникалық әлеуетiн әскери мұқтаждардан азаматтық мұқтаждарға iшiнара немесе толығымен қайта бағдарлау.
      2. Конверсияланатын кәсiпорындарға, меншiк нысанына қарамастан, қару-жарақты, әскери техника мен ұрыс құралдарын, жинақтаушы бұйымдар мен материалдарды, олар үшiн арнаулы технологияны жасау, зерттеу, әзiрлеу, сынау, жаңғырту, жөндеу, қызмет көрсету және кәдеге жарау iсiмен, сондай-ақ қару-жарақ пен әскери техниканы жасау үшiн қолданылатын шикiзат пен материалдардың уран және басқа да арнаулы түрлерiн барлау, өндiру, ұқсату, сақтау және кәдеге жарату iсiмен шұғылданатын өндiрiстiк, ғылыми-өндiрiстiк кәсiпорындар, бiрлестiктер, конструкторлық немесе ғылыми-зерттеу ұйымдары, ғылыми-сынау полигондары жатады, бiрақ бұл кәсiпорындарда Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетi қабылдаған шешiмдерге сәйкес аталған қызмет түбегейлi қысқартылса немесе тоқтатылса, осыған байланысты азаматтық өнiмдер шығаруды игеру немесе айтарлықтай молайту шаралары жүзеге асырылуы керек.
      Қайта бейiмдеу мүмкiн еместiгi немесе тиiмсiздiгi себептi жабу (тарату) туралы шешiм қабылданған қорғаныс және онымен сабақтас кәсiпорындар, бiрлестiктер мен ұйымдарда конверсияланады деп танылады.

2-тарау
Қорғаныс өнеркәсiбiн конверсиялауды басқару

      2-бап. Конверсиялау бағдарламасы

      Қорғаныс өнеркәсiбiн конверсиялау Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын халықаралық конверсиялау бағдарламаларына, республикалық конверсиялау бағдарламалары мен аймақтық бағдарламаларға сәйкес жүзеге асырылады. Республикалық конверсиялау бағдарламаларын кәсiпорындардың, министрлiктер мен ведомстволардың ұсынуы мен Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi әзiрлеп, Қазақстан Республикасының Президентi бекiтедi. Аумақтық конверсиялау бағдарламаларын облыстық әкiмшiлiктер әзiрлейдi және олар республикалық конверсиялау бағдарламасына құрамдас бөлiк ретiнде кiредi.
      Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетi конверсияланатын кәсiпорындардың тiзбесiн жыл сайын бекiтiп отырады.

      3-бап. Конверсиялауды басқару принциптерi

      1. Конверсияланатын кәсiпорындар жұмысының басты принципi қорғаныс кешенiнiң жоғары технологияларын дүниежүзiлiк рынокта бәсекеге қабiлеттi азаматтық өнiмдер өндiру үшiн пайдалану болып табылады.
      2. Қорғаныс өнеркәсiбiнiң конверсиялау нәтижесiнде босайтын ғылыми-техникалық әлеуетi өндiрiстiк қуаттары мен еңбек ресурстары Қазақстан Республикасының мемлекеттiк ұлттық бағдарламаларын орындауға, iшкi рынок қажеттерiн қанағаттандыратын және экспорттық әуелеттi арттыратын азаматтық өнiмдер өндiруде ғылыми-техникалық прогрестiң басым бағыттарын жүзеге асыруға тартылады.
      3. Конверсиялау барысында әскери толымдылық принципi негiзiнде және Қазақстан Республикасының әскери доктринасына сәйкес жұмылдырушылық қуаттарды сақтау қамтамасыз етiледi.
      4. Конверсиялауды жүргiзу кезiнде конверсияланатын кәсiпорындардың қызметкерлерiн әлеуметтiк қорғаудың арнаулы шаралары қолданылады.

      4-бап. Қорғаныс тапсырысы мен конверсиялауды
             жоспарлау

      1. Қазақстан Республикасының бекiтiлген әскери доктринасы негiзiнде Министрлер Кабинетi (Қазақстан Республикасының Қарулы Күштер, қауiпсiздiк органдары және құқық қорғау органдары үшiн) қару-жарақ пен әскери техниканы дамытудың ұзақ мерзiмдi бағдарламаларын, жұмылдыру қуаттарын құру, сақтау және дамыту бағдарламаларын талдап жасайды.
      Осы бағдарламаларға сәйкес ұзақ мерзiмдi шарттар жасалады және Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi белгiлейтiн тәртiппен қорғаныс тапсырысы бекiтiледi. Аталған ұзақ мерзiмдi бағдарламалар конверсиялау бағдарламаларын әзiрлеу үшiн де пайдаланылып, конверсиялауды жоспарлау мен өндiрiстi ұйымдастыру мақсатында конверсияланатын мүдделi кәсiпорындарға жеткiзiледi.
      2. Қазақстан Республикасының Жоғарғы Кеңесi қабылдаған бюджетке сәйкес Министрлер Кабинетi қару-жарақ пен әскери техника сатып алу көлемiн және осының негiзiнде қорғаныс өнеркәсiбiнiң кәсiпорындарында конверсиялауды жүргiзу тәртiбi мен мерзiмiн белгiлейдi.
      3. Конверсиялауды жүргiзу барысы, сондай-ақ конверсияланатын кәсiпорындарды мемлекеттiк қолдау шаралары (халықаралық, республикалық аймақтық) конверсиялау бағдарламаларында белгiленедi. Конверсиялау бағдарламаларын әзiрлеу кезiнде:
      қорғаныс өндiрiсiн дамытудың, қару-жарақ пен әскери техника берудiң ұзақ мерзiмдi бағдарламалары;
      жұмылдыру қуаттарын құру, сақтау және дамыту бағдарламалары;
      мемлекеттiк (оның iшiнде қорғаныс) мұқтаждар үшiн өнiм мен тауарлар беру жөнiндегi тапсырыстар;
      кәсiпорындардың азаматтық өнiмдердiң жаңа түрлерiн әзiрлеудi және өндiрудi игеру жөнiндегi жоспарлары;
      оқу орындарының, ұлттық ғылыми орталықтардың, ғылыми-зерттеу институттарының және басқа да ұйымдардың босатылатын өндiрiстiк қуаттарды пайдалану жөнiндегi ұсыныстары ескерiледi.
      4. Мемлекеттiк мұқтаждар үшiн өнiм беру тапсырысын жасау және қабылдау белгiленген тәртiп бойынша жүзеге асырылады. Мемлекеттiк мұқтаждарды анықтаған кезде Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi конверсиялаудың нақты деңгейiн анықтау үшiн әрбiр кәсiпорын бойынша қорғаныс тапсырыстарының бәрiн ескередi.

      5-бап. Конверсиялауды қаржыландыру

      1. Мемлекет конверсияланатын кәсiпорындарды қаржыландыруға басымдық берудi қамтамасыз етедi. Республикалық конверсиялау бағдарламаларын қаржыландыру мемлекеттiк бюджет, бюджеттен тыс қорлар, кредиттер, шетелдiк инвестициялар, сондай-ақ кәсiпорындардың өз қаржысы есебiнен жүзеге асырылады.
      2. Жаңа қуаттар жасаудың және халық тұтынатын жаңа тауарларды, өндiрiстiк-техникалық мақсаттағы азаматтық өнiмдердi игерудiң республикалық конверсиялау бағдарламаларын қаржыландыру үшiн Экономиканы жаңғырту қорынан жыл сайын қаражат бөлiнiп отырады.
      3. Мемлекеттiк тапсырыс қорғанысы көлемiнiң кемуi немесе болмауы себептi конверсияланатын кәсiпорындардың шеккен зияны конверсияланатын кәсiпорындарға Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi белгiлейтiн тәртiп бойынша өтеледi.
      4. Конверсиялау кезеңiнде, еңбекке ақы төлеу деңгейiн сақтауға, сондай-ақ кадрларды қайта даярлау шығындарына байланысты еңбек ұжымдары шығындарының iшiнара орнын толтыру Мемлекеттiк жұмыспен қамту қорының есебiнен жүзеге асырылады.
      5. Конверсияланатын кәсiпорындардың құрамынан мүлiктiк кешеннiң жекелеген бөлiктерiн олардың келiсiмiнсiз алып қоюға жол берiлмейдi.
      6. Конверсияланатын кәсiпорындардың ұсынысы бойынша Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк мүлiк жөнiндегi мемлекеттiк комитетi алынған қаражатты конверсиялау бағдарламаларын қаржыландыру үшiн аталған кәсiпорындарға қайтара отырып, олардың мүлiктiк кешенiнiң жекелеген бөлiктерiн сатуды жүзеге асырады.
      7. Конверсияланатын кәсiпорындар жұмылдыру қуаттарын тиiстi министрлiктер мен ведомстволар бөлетiн республикалық бюджеттiң қаражаты есебiнен қолдауды қамтамасыз етедi. Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң шешiмi бойынша, конверсияланатын кәсiпорындар жұмылдыру қуаттарын бейбiт уақытта азаматтық өнiмдер өндiру үшiн пайдалана алады.

3-тарау
Конверсияланатын кәсiпорынға берiлетiн өтемдер
мен жеңiлдiктер

      6-бап. Конверсияланатын кәсiпорындарға берiлетiн
             өтемдер мен жеңiлдiктер түрлерi

      1. Конверсияланатын кәсiпорындар Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi жоспарланатын жылға жыл сайын бекiтетiн тiзбе бойынша мектеп жасына дейiнгi балалар мекемелерiн, әлеуметтiк мәдени-тұрмыстық объектiлердi және тұрғын үй қорын тапсырады, ал жергiлiктi атқарушы органдар оларды мiндеттi түрде өз балансына қабылдап алады.
      2. Конверсияланатын кәсiпорындар меншiк иесiнiң немесе ол уәкiлдiк берген органның рұқсатымен негiзгi өндiрiстiк қорлардың бiр бөлiгiн жедел амортизациялауға, ескiрген жабдықтарды сатуға, ал өндiрiс толық конверсияланған немесе қару-жарақ пен әскери техниканың жекелеген үлгiлерiн шығару толық тоқтатылған жағдайда бiрегей жабдықты конверсиялауға және тар шеңберде мамандандырылған жабдықтарды амортизациялаусыз есептен шығаруға құқылы. Жедел амортизациялаудың нормаларын және жедел амортизациялауға жататын негiзгi өндiрiстiк қорлар бөлiгiнiң мөлшерiн Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi бекiтедi.
      3. Конверсиялау тiзбесiне енгiзiлген кәсiпорындарға монополияға қарсы заңдар бiр жыл бойы қолданылмайды.
      4. Конверсиялау тiзбесiне енгiзiлген кәсiпорындар:
      өз өнiмдерiн экспорттағаны және өндiрiске қажеттi шикiзатты, материалдарды, жинақтаушы бұйымдарды импорттағаны үшiн кеден бажынан босатылады;
      Қазақстан Республикасының мемлекеттiк мүлiк жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң рұқсатымен өздерiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнен тауарлар өндiруге және қызмет көрсетуге бағдарланған шағын кәсiпорындар, шаруашылық және өзге де қоғамдар мен серiктестiктер желiсiн құруға құқылы.
      5. Жұмыс iстейтiн халқының жиырма проценттен астамы конверсиялау салдарынан жұмыстан босатылуға жататын қалалар мен поселкелерге "Халықтың жұмыспен қамтылуы туралы" Қазақ КСР Заңының 26-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi басым дамытылу аймақтары мәртебесiн бере алады.
      Ескерту. 6-баптың 5-тармағының бiрiншi сөйлемi алынып тасталсын - ҚР Президентiнiң 1995.10.05. N 2488 жарлығымен.

4-тарау
Конверсияланатын кәсiпорындар қызметкерлерiнiң
әлеуметтiк қорғалуы

      7-бап. Әлеуметтiк қорғалу құқығы

      1. Конверсияланатын кәсiпорында жұмыс iстейтiн, сондай-ақ конверсиялау салдарынан жұмыстан босатылған адамдар Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес әлеуметтiк қорғалуға құқылы. Конверсияланатын кәсiпорындар өз қызметкерлерiн әлеуметтiк қорғаудың қосымша шараларын енгiзе алады.
      2. Конверсиялау салдарынан жұмыстан босатылған кен, металлургия, радиохимия және уран өнеркәсiбiнiң арнаулы құрастыру өндiрiсi қызметкерлерiнiң жұмыссыздық жөнiндегi жәрдемақы алу кезеңi халық депутаттары жергiлiктi Кеңестерiнiң шешiмiмен екi жылға дейiнгi мерзiмге ұзартылады.

5-тарау
Кәсiпорындардың конверсиялау жағдайындағы
сыртқы экономикалық қызметi

      8-бап. Сыртқы экономикалық қызмет түрлерi

      Конверсияланатын кәсiпорындар Қазақстан Республикасының заңдарына және Қазақстан Республикасы қол қойған халықаралық шарттарға сәйкес Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi белгiлеген тәртiп бойынша сыртқы экономикалық қызметке қатысуға құқылы.
      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi белгiлеген тәртiпке сәйкес кәсiпорындар:
      шетелдерге қару-жарақ пен әскери техниканы, сондай-ақ қару-жарақ пен әскери техниканың құрамына кiретiн арнаулы жүйелердi, кешендердi, жұмыс iстейтiн станоктарды, тораптарды, шикiзаттың стратегиялық түрлерiн, технологияларды, лицензияларды, "ноу-хауды", ғылыми-техникалық ақпаратты сатуға;
      шет мемлекеттерiнiң кәсiпорындарымен бiрлесiп қару-жарақтың, әскери техниканың және "жұптап қолдану" техникасының үлгiлерiн әзiрлеуге, сынауға және өндiруге;
      әскери өндiрiстi конверсиялау барысында босайтын шикiзатты, материалдарды, жабдықтарды азаматтық өнiмдер өндiру үшiн пайдалануға мүмкiн болмаған ретте, оларды экспорттауға;
      азаматтық мақсаттағы өнiмдер өндiру жөнiнде шетелдiк әрiптестерiмен бiрлескен кәсiпорындар құруға немесе конверсиялау барысында босайтын материал және еңбек ресурстарын пайдалана отырып қызмет көрсетуге;
      қару-жарақ пен әскери техникада бұрын пайдаланылған және олар туралы деректер мемлекеттiк құпия болып табылмайтын жаңа материалдарды, жабдықтарды, аспаптарды, жарнамалық технология суреттемелерiн көрмелерде, жәрмеңкелерде, конференцияларда, симпозиумдарда көрсетуге құқылы.

      Қазақстан Республикасының
      Президентi

О конверсии оборонной промышленности

Закон Республики Казахстан от 22 октября 1993 года. Утратило силу - Законом РК от 12 января 2004 г. N 521 (вводится в действие с 1 января 2004 г.).

      Сноска. Утратил силу Законом РК от 12.01.2004 № 521 (вводится в действие с 01.01.2004).

      Настоящий Закон, в соответствии с принципом оборонной достаточности, определяет правовые, организационные и социально-экономические основы деятельности предприятий, объединений и организаций оборонной и сопряженных с ней отраслей народного хозяйства в условиях снижения объемов или отмены военных заказов и связанной с этим конверсией их производственных мощностей и научно-технического потенциала.

      Закон регулирует отношения республиканских и местных представительных и исполнительных органов власти с предприятиями, объединениями и организациями в процессе конверсии и обеспечивает защиту интересов всех его участников в условиях перехода к рыночным отношениям.

      Закон определяет порядок разрешения правовых, экономических и социальных проблем, возникающих при проведении конверсии, и направлен на эффективное использование научно-технического потенциала, производственных мощностей и трудовых ресурсов конверсируемых предприятий для удовлетворения гражданских нужд.

Глава 1
Общие положения

Статья 1. Основные понятия и определения

      1. Конверсия оборонной промышленности - это частичная или полная переориентация высвобождаемых производственных мощностей и научно-технического потенциала оборонных и сопряженных с ними предприятий, объединений и организаций с военных нужд на гражданские.

      2. К конверсируемым предприятиям относятся производственные, научно-производственные предприятия, объединения, конструкторские или научно-исследовательские организации, научно-испытательные полигоны, независимо от формы собственности, занятые производством, исследованиями, разработкой, испытаниями, модернизацией, ремонтом, обслуживанием и утилизацией вооружений, военной техники и боевых средств, комплектующих изделий и материалов, специального технологического оборудования для них, а также разведкой, добычей, переработкой, хранением и утилизацией уранового и других специальных видов сырья и материалов, применяемых для производства вооружений и военной техники, если на этих предприятиях в соответствии с принятыми Кабинетом Министров Республики Казахстан решениями кардинально сокращается или прекращается указанная деятельность, в связи с чем осуществляются мероприятия по освоению или существенному увеличению выпуска гражданской продукции.

      Конверсируемыми признаются также оборонные и сопряженные с ними предприятия, объединения и организации, в отношении которых принято решение об их закрытии (ликвидации) ввиду невозможности или нецелесообразности перепрофилирования.

Глава 2
Управление конверсией оборонной промышленности

Статья 2. Программы конверсии

      Конверсия оборонной промышленности осуществляется в соответствии с международными программами конверсии, участницей которых является Республики Казахстан, республиканскими программами конверсии и региональными программами. Республиканские программы конверсии разрабатываются Министерством экономики Республики Казахстан по предложениям предприятий, министерств и ведомств и утверждаются Президентом Республики Казахстан. Региональные программы конверсии разрабатываются областными администрациями и входят составной частью в республиканскую программу конверсии.

      Кабинет Министров Республики Казахстан ежегодно утверждает перечень конверсируемых предприятий.

Статья 3. Принципы управления конверсией

      1. Главным принципом работы конверсируемых предприятий является использование высоких технологий оборонного комплекса для производства конкурентоспособной на мировом рынке гражданской продукции.

      2. Высвобождающиеся в результате конверсии научно-технический потенциал, производственные мощности и трудовые ресурсы оборонной промышленности привлекаются к выполнению государственных национальных программ Республики Казахстан, реализации приоритетных направлений научно-технического прогресса в производстве гражданской продукции, удовлетворяющей потребности внутреннего рынка и увеличивающей экспортный потенциал.

      3. В ходе конверсии на основе принципа оборонной достаточности и в соответствии с военной доктриной Республики Казахстан обеспечивается сохранение мобилизационных мощностей.

      4. При проведении конверсии принимаются специальные меры социальной защиты работников конверсируемых предприятий.

Статья 4. Планирование оборонного заказа и конверсии

      1. На основании утвержденной военной доктрины Республики Казахстан Кабинет Министров разрабатывает долгосрочные программы развития вооружений и военной техники, программы создания, сохранения и развития мобилизационных мощностей (для Вооруженных Сил, органов безопасности и правоохранительных органов Республики Казахстан).

      В соответствии с этими программами заключаются долгосрочные договоры и утверждается оборонный заказ в порядке, определяемом Кабинетом Министров Республики Казахстан. Указанные долгосрочные программы также используются для разработки программ конверсии и доводятся до заинтересованных конверсируемых предприятий в целях планирования конверсии и организации производства.

      2. В соответствии с принятым Верховным Советом Республики Казахстан бюджетом Кабинет Министров определяет объем закупок вооружений и военной техники и на основании этого - порядок и сроки проведения конверсии на предприятиях оборонной промышленности.

      3. Ход проведения конверсии, а также меры государственной поддержки конверсируемых предприятий определяются в конверсионных программах (международных, республиканских, региональных). При разработке программ конверсии принимаются во внимание:

      долгосрочные программы развития оборонного производства, поставок вооружений и военной техники;

      программы создания, сохранения и развития мобилизационных мощностей;

      заказы на поставку продукции и товаров для государственных (в том числе оборонных) нужд;

      планы предприятий по разработке и освоению производства новых видов гражданской продукции;

      предложения учебных заведений, национальных научных центров, научно-исследовательских институтов и других организаций по использованию высвобождаемых производственных мощностей.

      4. Формирование и принятие заказа на поставку продукции для государственных нужд осуществляется в установленном порядке. Министерство экономики Республики Казахстан при определении государственных нужд учитывает по каждому предприятию все оборонные заказы для определения фактического уровня конверсии.

Статья 5. Финансирование конверсии

      1. Государство обеспечивает приоритетное финансирование конверсируемых предприятий. Финансирование республиканских программ конверсии осуществляется за счет государственного бюджета, внебюджетных фондов, кредитов, зарубежных инвестиций, а также собственных средств предприятий.

      2. Для финансирования республиканских конверсионных программ создания новых мощностей и освоения новых товаров народного потребления, гражданской продукции производственно-технического назначения ежегодно выделяются средства из Фонда преобразования экономики.

      3. Убытки, полученные конверсируемыми предприятиями от снижения объемов или отмены государственного оборонного заказа, компенсируются конверсируемым предприятиям в порядке, определяемом Кабинетом Министров Республики Казахстан.

      4. Частичное возмещение трудовым коллективам расходов, связанных с сохранением уровня оплаты труда на период конверсии, а также затрат на переподготовку кадров, производится за счет Государственного фонда содействия занятости.

      5. Изъятие из состава конверсируемых предприятий отдельных частей имущественного комплекса без их согласия не допускается.

      6. По предложению конверсируемых предприятий Государственный комитет Республики Казахстан по государственному имуществу проводит реализацию отдельных частей их имущественного комплекса с возвращением полученных средств указанным предприятиям для финансирования конверсионных программ.

      7. Конверсируемые предприятия обеспечивают поддержание мобилизационных мощностей за счет средств республиканского бюджета, выделяемых соответствующим министерствам и ведомствам. В мирное время конверсируемые предприятия могут, по решению Кабинета Министров Республики Казахстан, использовать мобилизационные мощности для производства гражданской продукции.

Глава 3
Компенсации и льготы конверсируемым предприятиям

Статья 6. Виды компенсации и льготы конверсируемым предприятиям

      1. Конверсируемыми предприятиями передаются, а местными исполнительными органами в обязательном порядке принимаются на свой баланс детские дошкольные учреждения, объекты соцкультбыта и жилой фонд по перечню, ежегодно утверждаемому Кабинетом Министров Республики Казахстан на планируемый год.

      2. Конверсируемые предприятия имеют право по разрешению собственника или уполномоченного им органа на ускоренную амортизацию части основных производственных фондов, на реализацию устаревшего оборудования, а в случае полной конверсии производства или полного прекращения выпуска отдельных образцов вооружения и военной техники - на консервацию уникального оборудования и безамортизационное списание узкоспециализированного оборудования. Нормы ускоренной амортизации и размер части основных производственных фондов, подлежащих ускоренной амортизации, утверждает Кабинет Министров Республики Казахстан.

      3. На предприятия, включенные в перечень конверсируемых, в течение года не распространяется антимонопольное законодательство.

      4. Предприятия, включенные в перечень конверсируемых:

      освобождаются от таможенных пошлин на экспорт своей продукции и импорт необходимых в производстве сырья, материалов, комплектующих изделий;

      вправе с разрешения Государственного комитета Республики Казахстан по государственному имуществу на базе своих структурных подразделений создавать сеть малых предприятий, хозяйственных и иных обществ и товариществ, ориентированных на производство товаров и услуг.

      5. Городам и поселкам, более двадцати процентов занятого населения которых подпадают под увольнение в результате конверсии, Кабинетом Министров Республики Казахстан может присваиваться статус зон приоритетного развития в соответствии со статьей 26 Закона Казахской ССР "О занятости населения".

      Сноска. Пункт 4 статьи 6 - с изменениями, внесенными Указом Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона от 5 октября 1995 г. N 2488 .

Глава 4
Социальная защита работников конверсируемых предприятий

Статья 7. Право на социальную защиту

      1. Лица, работающие на конверсируемом предприятии, а также высвобожденные в результате конверсии, имеют право на социальную защиту в соответствии с законодательством Республики Казахстан. Конверсируемые предприятия могут вводить дополнительные меры социальной защиты своих работников.

      2. Работникам горных, металлургических, радиохимических и специальных сборочных производств урановой промышленности, высвобожденным в результате конверсии, период получения пособия по безработице по решению местных Советов народных депутатов продлевается на срок до двух лет.

Глава 5
Внешнеэкономическая деятельность предприятий
в условиях конверсии

Статья 8. Виды внешнеэкономической деятельности

      Конверсируемые предприятия в соответствии с законодательством Республики Казахстан и международными договорами, подписанными Республикой Казахстан, в порядке, установленном Кабинетом Министров Республики Казахстан, имеют право участвовать во внешнеэкономической деятельности.

      В соответствии с установленным Кабинетом Министров Республики Казахстан порядком предприятия имеют право на:

      продажу за рубеж вооружений и военной техники, а также специальных систем, комплексов, функциональных блоков, узлов, входящих в состав вооружений и военной техники, стратегических видов сырья, технологий, лицензий, "ноу-хау", научно-технической информации;

      разработку, испытания и производство совместно с предприятиями иностранных государств образцов вооружения, военной техники и техники "двойного применения";

      экспорт сырья, материалов, оборудования, высвобождающихся в ходе конверсии военного производства, в случае невозможности их использования для производства гражданской продукции;

      создание совместных с зарубежными партнерами предприятий по производству продукции гражданского назначения или оказания услуг с использованием высвобождающихся в ходе конверсии материальных и трудовых ресурсов;

      демонстрацию на выставках, ярмарках, конференциях, симпозиумах и т.п. новых материалов, оборудования, приборов, рекламных описаний технологий и т.д., которые ранее использовались в вооружении и военной технике и сведения о которых не относятся к государственной тайне.

Президент
Республики Казахстан