Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Ішкі мемлекеттік аудит комитеті туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 11 мамырдағы № 224 бұйрығы.

      "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 24 сәуірдегі № 387 және 2016 жылғы 3 мамырдағы № 264 қаулыларына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті туралы ереже бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті (Ә. С. Жұмаділдаев) заңнамада белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Министр Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2016 жылғы 11 мамырдағы
№ 224 бұйрығымен
бекітілді

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті туралы ереже

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 12.07.2022 № 696 бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті (бұдан әрі - Комитет), ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау, мемлекеттік сатып алу, мемлекеттік мүлік, аудиторлық қызмет, бухгалтерік есеп және қаржылық есептілік, бағалау қызметі салаларында басшылықты жүзеге асырады.

      2. Комитет өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, кодекстеріне, Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Комитет республикалық мемлекеттік мекеменің ұйымдастыру-құқықтық нысанындағы заңды тұлғасы болып табылады, өз атауы қазақ тілінде жазылған мөрлері мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ заңнамаға сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің қазынашылық органдарында есеп-шоттары бар.

      4. Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.

      5. Комитет, егер заңнамаға сәйкес оған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      6. Комитет заңнамада белгіленген тәртіпте өз құзыретінің мәселелері бойынша Комитет басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдерді қабылдайды.

      7. Комитеттің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Жеңіс даңғылы, 11.

      9. Комитеттің толық атауы – "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Ішкі мемлекеттік аудит комитеті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы Ереже Комитеттің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Комитеттің қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттерден жүзеге асырылады.

      12. Комитетке кәсіпкерлік субъектілермен Комитеттің өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау мәніне келісім-шарт қатынастарына түсуге тыйым салынады.

      Егер заңнамалық актілермен Комитетке кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2-тарау. Комитеттің құқықтары мен міндеттері

      13. Міндеттері:

      1) мемлекеттік аудит объектісінің Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында көзделген тікелей және түпкілікті нәтижелерге қол жеткізуін;

      2) қаржылық және басқарушылық ақпараттың сенімділігі мен анықтығын, мемлекеттік органдар қызметін ұйымдастырудың ішкі процестерінің тиімділігін, көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын, мемлекет активтерінің сақталуын бағалау және тексеру;

      3) аудиторлық және бағалау қызметі саласындағы талдау, бағалау және тексеру.

      14. Құқықтары мен міндеттемелері:

      1) өз құзыреті шегінде бұйрықтарды әзірлеу және қабылдау;

      2) ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау, мемлекеттік сатып алу, мемлекеттік мүлік, аудиторлық және бағалау қызмет, бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік мәселелері жөніндегі нормативтік құқықтық актілер жобаларын қарау;

      3) құпиялық, қызметтік, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпиялар құпиялылығы режимінің сақталуын ескере отырып, мемлекеттік аудитті жүзеге асыру мәселелеріне жататын құжаттамамен кедергісіз танысу;

      4) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізу;

      5) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарымен, құқық қорғау органдарымен өз құзыреті шегіндегі мәселелер бойынша өзара іс-қимыл жасау;

      6) "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 12 қарашадағы Заңына сәйкес мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау объектілеріне мәліметтерді және қажетті материалдарды ұсыну туралы талаптарды жіберу;

      7) құпия іс жүргізу және мемлекеттік құпияларды қорғауды қамтамасыз ету;

      8) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыру.

      Міндеттемелері:

      1) мемлекеттік аудит объектілерінің заңды құқықтарын сақтау;

      2) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының және олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдарды қарау;

      3) қызметтік құпияны және Қазақстан Республикасының заңнамасымен қорғалатын өзге де құпияны сақтау;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте бекітілген мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарына, нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету;

      5) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жөніндегі бірыңғай дерекқорда мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау материалдарын, есептілікті орналастыруға, сондай-ақ келісілген мерзімдерде мемлекеттік аудит объектілерінің тиісті жылға арналған тізбелері туралы олар бекітілгенге дейін ақпарат алмасуды жүзеге асыру;

      6) жүргізілген мемлекеттік аудит пен қаржылық бақылау және қабылданған шаралар бойынша есептер мен ақпаратты қарау;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де міндеттерді жүзеге асыру.

      15. Функциялары:

      1) тәуекелдерді басқару жүйесінің негізінде, Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкін қоспағанда, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің, оның ішінде шоғырландырылған қаржылық есептіліктің және мемлекеттік мекемелердің қаржылық есептілігіне жыл сайын аудит жүргізеді;

      2) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкін қоспағанда, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің және мемлекеттік мекемелердің қаржылық есептілігіне, оның ішінде шоғырландырылған қаржылық есептілікке жыл сайынғы аудит жүргізуге қатысу үшін орталық мемлекеттік органның бірінші басшысының, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астана әкімінің келісімі бойынша ішкі аудит қызметін тартады;

      3) мыналардың:

      бюджеттік инвестициялардың техникалық-экономикалық негіздемесін, қаржылық-экономикалық негіздемесін және сметалық құнын түзетуге байланысты шығыстардың;

      республикалық және жергілікті бюджеттердің қаражатын, кредиттерді, байланысты гранттарды, мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыздарды, сондай-ақ мемлекет кепілгерлігімен тартылатын қарыздарды пайдалану, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің мемлекет кепілгерлігімен және кепілдігімен тартылатын қарыздарды алу шарттарын сақтау, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің тапсырмалары бойынша мемлекет пен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің активтерін пайдалану депутаттық сауалдар бойынша, сондай-ақ бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның ақпараттық жүйелері деректерінің мониторингі нәтижелері бойынша;

      мемлекеттік-жекешелік әріптестікті іске асыру, бюджеттік кредиттер беру, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелердің, оның ішінде мемлекеттік концессиялық міндеттемелердің, мемлекеттік кепілдіктер мен мемлекет кепілгерліктерінің орындалуын қаржыландыру, сондай-ақ оларды пайдалану мақсаттары үшін объектілерді беру шарттары мен рәсімдерін сақтау; Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда мемлекеттік қарыздарды беру, пайдалану шарттары мен рәсімдерін сақтау; Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарында көзделген жағдайларда, мемлекеттік қарыздарды беру, пайдалану шарттары мен рәсімдерінің сақталуына;

      тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу, мемлекеттік мүлік, бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік, аудиторлық және бағалау қызмет туралы заңнамаларының сақталуына сәйкестік аудитін жүзеге асырады;

      4) Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының сақталуын бақылауды, оның ішінде камералдық бақылауды жүзеге асырады, қажет болған жағдайда "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 12 қарашадағы Заңында және камералдық бақылау жүргізу қағидаларында айқындалған, мемлекеттік сатып алуға қатысушылар ұсынған есептік деректердің, материалдар мен ақпараттың анықтығын тексереді;

      5) қаржылық есептілік бекітілгенге дейін жыл сайын Қазақстан Республикасының Үкіметі алдында өз қызметінің нәтижелері туралы есеп береді;

      6) Камералдық бақылау қағидаларының 32-тармағы шеңберінде камералдық бақылау сапасын бақылауды және шағым жіберілген кезде шағымдарды қарау сапасын бақылауды жүзеге асырады;

      7) мемлекеттік аудит объектілерінің бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органда ашылған кодтары мен шоттары, сондай-ақ мемлекеттік аудит объектісінің банк шоттары бойынша (корреспонденттік шоттарды қоспағанда) барлық шығыс операцияларын тоқтата тұрады;

      8) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының жүйесіне кіретін ішкі аудит қызметтерінің жұмысын үйлестіру мақсатында:

      ішкі аудит қызметтеріне әдіснамалық және консультациялық көмек ұсынуды қамтамасыз етеді;

      ішкі аудит қызметтері туралы үлгілік ережені әзірлеуге қатысады;

      жүргізілген мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау бойынша ішкі аудит қызметтерінің есепті ақпаратына талдау жүргізеді;

      ішкі аудит қызметтері жұмысының тиімділігіне бағалау жүргізеді;

      мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу үшін тәуекелдерді басқару жүйесі ұсынған тәуекелі бар объектілер бойынша ішкі аудит қызметтеріне ақпарат жібереді;

      ішкі аудит қызметтерінің жұмысы туралы жыл сайынғы есепті Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсынады;

      ішкі аудит қызметтерінің мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарын және ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларын сақтауын бақылауды жүзеге асырады;

      мемлекеттік органдардың басшыларына ішкі аудит қызметтері басшыларының, мемлекеттік аудиторларының жауаптылығын қарау туралы ұсыныстар енгізеді;

      9) Есеп комитетімен келісу бойынша ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жөніндегі уәкілетті органдардың, соның ішінде басқа мемлекеттік органдармен немесе ұйымдармен өзара іс-қимыл бойынша жұмысты үйлестіру үшін құқықтық актілерді қабылдайды.

      10) мемлекеттік аудитор біліктілігін иеленуге үміткер адамдарды сертификаттау қағидаларына сәйкес, ішкі мемлекеттік аудитті жүзеге асыратын мемлекеттік аудиторларға кандидаттардың білімін растау жөніндегі қызметті ұйымдастырады;

      11) ішкі мемлекеттік аудитті жүзеге асыратын мемлекеттік аудиторларды даярлау, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі қызметті ұйымдастырады;

      12) электрондық ішкі мемлекеттік аудит қағидаларын әзірлеуге қатысады;

      13) ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларын әзірлеуге қатысады;

      14) камералдық бақылау жүргізу қағидаларын әзірлеуге қатысады;

      15) тиісті жылға арналған мемлекеттік аудит объектілерінің тізбесін қалыптастыру және ішкі мемлекеттік аудит жүргізу кезінде қолданылатын тәуекелдерді басқарудың үлгілік жүйесін әзірлеуге қатысады;

      16) ішкі мемлекеттік аудит жөніндегі уәкілетті органның аумақтық органының және оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) қарсы шағымдарды қарайды;

      17) тәуекелдерді басқару жүйесі негізінде мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізудің тиісті қағидаларында айқындалған тәртіппен мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына сәйкестігі тұрғысынан мемлекеттік аудиторлар және мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының өзге де лауазымды адамдары өз қызметі барысында жасайтын құжаттарға тұрақты тексерулер және (немесе) талдау жүргізу арқылы сапаны бақылауды ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.

      18) Қазақстан Республикасының мемлекеттік құпиялар туралы заңнамасының талаптарын қамтамасыз етуді ескере отырып, камералдық бақылау нәтижелерін уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етеді;

      19) бюджетке өтеуді қамтамасыз ету, жұмыстарды орындау, қызметтер көрсету, тауарлар беру және (немесе) анықталған бұзушылықтар сомасын есепке алу бойынша көрсету жолымен қалпына келтіру және нұсқамаларды орындау мақсатында;

      міндеттемелері тиісті түрде орындалған мемлекеттік сатып алу туралы шарттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасын бұза отырып жасалған, күшіне енген мемлекеттік сатып алу туралы шарттарды жарамсыз деп тану туралы сотқа талап арыз береді;

      20) мемлекеттік аудит объектісінің лауазымды адамдарының әрекеттерінде қылмыстық немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері анықталған жағдайларда, материалдарды тиісті аудиторлық дәлелдемелерімен бірге құқық қорғау органдарына немесе әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қозғауға және (немесе) қарауға уәкілеттік берілген органдарға береді;

      21) аудиторлық қорытындыда берілген ұсынымдар мен міндетті орындау үшін жіберілген нұсқамалардың мониторингін жүйелі негізде жүзеге асырады;

      22) барлық мемлекеттік органдардың, ұйымдардың және лауазымды адамдардың орындауы үшін міндетті, анықталған бұзушылықтарды жою туралы және оларға жол берген лауазымды адамдардың жауаптылығын қарау туралы нұсқамалар шығарады;

      23) мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы заңнамаға сәйкес жоспардан тыс аудитті, Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының сақталуын тексеруді жүзеге асырады;

      24) "Мемлекеттік сатып алу туралы" 2015 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мемлекеттік сатып алу қорытындыларының күшін жою не күшін жоюдан бас тарту туралы шешім қабылдайды;

      25) мемлекеттік сатып алуды жүзеге қағидаларына сәйкес мемлекеттік сатып алуға қатысушылардан қажетті ақпаратты және материалдарды сұратады;

      26) сараптамалар мен консультациялар жүргізу үшін мемлекеттік органдардың және өзге ұйымдардың мамандарын тартады;

      27) хаттамалар жасайды, әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істерді қарайды және әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген тәртіппен әкімшілік жазаға тартады;

      28) бюджеттік бағдарламалардың орындалу тиімділігін және олардың орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарының мақсаттарымен өзара байланысын, бюджеттік бағдарламалар көрсеткіштеріне қол жеткізу бойынша жергілікті атқарушы органдардың тиімділігін, орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың Азаматтық бюджеті жарияланымдарының сапасы мен мазмұнын бағалауды, жергілікті атқарушы органдардың бюджеттеудің (халық қатысатын бюджеттің) жаңа практикаларын пайдалануды бағалауды, сондай-ақ орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың бюджеттік бағдарламаларды іске асыру жөніндегі есептік деректерін қайта тексеруді жүргізеді;

      29) аудиторлық және бағалау қызметі саласында мемлекеттік бақылау мен аудитті жүзеге асырады;

      30) аудиторлардың, аудиторлардың аккредиттелген кәсіби ұйымдарының, аудиторлық ұйымдардың, өзін-өзі реттейтін бағалаушылар ұйымдарының, жосықсыз бағалаушылардың тізілімін жүргізеді;

      31) аудиторлық қызметті лицензиялауды жүзеге асырады;

      32) аудиторлық қызметті жүзеге асыруға арналған лицензияны беру, оның қолданылуын тоқтата тұру, одан айыру және тоқтату туралы мәліметтерді, бухгалтерлердің кәсіби ұйымдарының және бухгалтерлерді кәсіби сертификаттау жөніндегі ұйымдардың тізбесін интернет-ресурстарда мемлекеттік және орыс тілдерінде жариялайды;

      33) аудиторлық ұйымдардың Қазақстан Республикасының қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы заңнамасын сақтауын бақылауды жүзеге асырады;

      34) бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік саласында және кәсіби ұйымдар мен сертификаттау жөніндегі ұйымдардың қызметіне мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;

      35) бухгалтерлердің кәсіби ұйымдарын және аудиторлардың кәсіби ұйымдарын, бухгалтерлерді кәсіби сертификаттау жөніндегі ұйымдарды аккредиттеуді жүргізеді;

      36) аккредиттеу ережелерін сақтамау фактілері болған жағдайда аудиторлардың кәсіби ұйымдарына, бухгалтерлердің кәсіби ұйымдарына, бухгалтерлерді кәсіби сертификаттау жөніндегі ұйымдарға ескерту шығарады;

      37) бухгалтерлердің кәсіби ұйымдарын, кәсіби аудиторлық ұйымдарды, бухгалтерлерді кәсіби сертификаттау жөніндегі ұйымдарды аккредиттеу туралы куәліктен айыру туралы шешім қабылдайды;

      38) бағалаушылар палаталарының қызметі туралы ақпарат сұратады;

      39) "Қазақстан Республикасындағы бағалау қызметі туралы" 2018 жылғы 10 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңында көзделген негіздер бойынша бағалаушылар палатасын мәжбүрлеп тарату туралы сотқа талап-арыз береді;

      40) Комитеттің орталық аппаратының ішкі мемлекеттік аудит материалдарының бірінші деңгейдегі сапасын мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына және ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларына сәйкестігіне бақылауды жүргізу;

      41) Комитеттің аумақтық бөлімшелерінің ішкі мемлекеттік аудит материалдарының екінші деңгейдегі сапасын мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарына және ішкі мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларына сәйкестігіне бақылау жүргізу;

      42) Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексіне сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайды;

      43) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен құзыреті шегінде құқықтық актілерді қабылдауды қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты әзірлеу және ұйымдастыру;

      44) құзыреті шегінде экономика саласындағы жағымсыз процестердің алдын алу және оларды жою жөнінде ұсыныстар әзірлеу және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыну;

      45) құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін мемлекеттік бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру;

      46) гендерлік саясатты іске асыруға қатысу;

      47) әкімшінің уәкілетті органмен және өзге де тұлғалармен өз құзыреті шегінде электрондық тәсілмен өзара іс-қимылын жүзеге асыру тәртібін айқындау;

      48) құзыреті шегінде тиісті салада (салада) өзін-өзі реттейтін ұйымдардың тізілімін жүргізу;

      49) құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын келісу және олар бойынша қорытынды ұсыну;

      50) Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

3-тарау. Комитеттің қызметін ұйымдастыру кезіндегі оның басшысының мәртебесі және өкілеттіктері

      16. Комитетке жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты басшы жүзеге асырады.

      17. Комитеттің басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      18. Комитеттің басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      19. Облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана бойынша ішкі мемлекеттік аудит департаменттерінің басшыларын Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің келісімі бойынша Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аппарат басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      20. Комитет басшысының өкілеттігі:

      1) өзінің орынбасарларының, Комитеттің аумақтық органдары және құрылымдық бөлімшелері басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерін белгілейді;

      2) заңнамаға сәйкес Комитет қызметкерлерін және Комитеттің аумақтық органдарының басшылары мен орынбасарларын және ведомстволық бақылауды жүзеге асыратын Комитеттің аумақтық органдары қызметкерлерін лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;

      3) заңнамада белгіленген тәртіпте Комитеттің қызметкерлеріне, Комитеттің аумақтық органдары басшыларының орынбасарларына және ведомстволық бақылауды жүзеге асыратын Комитеттің аумақтық органдары қызметкерлеріне қатысты тәртіптік жауапкершілік шараларын қабылдайды;

      4) заңнамада белгіленген тәртіпте Комитет қызметкерлерін, аумақтық органдардың басшылары мен олардың орынбасарларын іссапарға жіберу, демалыс беру, даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру; көтермелеу, материалдық көмек көрсету, үстемақылар және сыйақылар төлеу мәселелерін шешеді;

      5) Комитеттің құрылымдық бөлімшелері және оның аумақтық органдары туралы ережелерді бекітеді;

      6) Комитеттің штат саны лимитінің шегінде Комитеттің және оның аумақтық органдарының штат санын бекітеді;

      7) өз құзыреті шегінде Комитеттің құқықтық актілеріне қол қояды;

      8) барлық мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Комитет атынан өкілдік етеді;

      9) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дербес жауапкершілікте болады;

      10) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Комитеттің басшысы болмаған кезде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      21. Басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4-тарау. Комитеттің мүлкі

      22. Комитеттің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі бола алады. Комитеттің мүлкі оған меншік иесі берген, сондай-ақ өзінің қызметі нәтижесінде сатып алынған (ақша кірістерін қоса) және Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де көздерден алынған мүлкі есебінен құралады.

      23. Комитетке бекітіліп берілген мүлік республикалық меншікке жатады.

      24. Комитеттің өзіне бекітіліп берілген мүлікті және егер заңнамада өзгесі белгіленбеген болса, оған қаржыландыру жоспары бойынша берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті иеліктен шығаруға немесе өзге тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5-тарау. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      Комитеттің қарамағына жататын аумақтық бөлімшелердің тiзбесi

      1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Ақмола облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Ақтөбе облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Алматы облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      4. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Атырау облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      5. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Шығыс Қазақстан облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      6. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Жамбыл облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      7. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Батыс Қазақстан облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      8. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Қарағанды облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      9. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Қостанай облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      10. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Қызылорда облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      11. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Маңғыстау облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      12. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Павлодар облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      13. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Солтүстiк Қазақстан облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      14. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Түркістан облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      15. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Алматы қаласы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      16. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Нұр-Сұлтан қаласы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      17. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Шымкент қаласы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      18. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Жетісу облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      19. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Абай облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.

      20. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Ішкі мемлекеттік аудит комитетiнiң Ұлытау облысы бойынша Ішкі мемлекеттік аудит департаменті.


Об утверждении Положения о Комитете внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 11 мая 2016 года № 224.

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2008 года № 387 и от 3 мая 2016 года "О некоторых вопросах Министерства финансов Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о Комитете внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      2. Комитету внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан (Джумадильдаев А.С.) в установленном законодательством порядке обеспечить размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его подписания.

Министр

Б. Султанов


  Утверждено
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 11 мая 2016 года № 224
 

Положение
о Комитете внутреннего государственного аудита
Министерства финансов Республики Казахстан

      Сноска. Положение – в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 12.07.2022 № 696.

Глава 1. Общие положения

      1. Комитет внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан (далее – Комитет) осуществляет руководство в сферах внутреннего государственного аудита и финансового контроля, государственных закупок, государственного имущества, аудиторской деятельности, бухгалтерского учета и финансовой отчетности, оценочной деятельности.

      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме республиканского государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на казахском языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Комитета и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Комитета утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение юридического лица: 010000, город Нур-Султан, проспект Победы, 11.

      9. Полное наименование Комитета – республиканское государственное учреждение "Комитет внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.

      11. Финансирование деятельности Комитета осуществляется из республиканского бюджета.

      12. Комитету запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Комитета.

      Если Комитету законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в государственный бюджет.

Глава 2. Задачи, права и обязанности Комитета

      13. Задачи:

      1) оценка и проверка достижения объектом государственного аудита прямых и конечных результатов, предусмотренных в документах Системы государственного планирования Республики Казахстан;

      2) надежности и достоверности финансовой и управленческой информации, эффективности внутренних процессов организации деятельности государственных органов, качества оказываемых государственных услуг, сохранности активов государства;

      3) анализ, оценка и проверка в сфере аудиторской и оценочной деятельности.

      14. Права и обязанности:

      Права:

      1) разрабатывать и принимать в пределах своей компетенции приказы;

      2) рассматривать проекты нормативных правовых актов по вопросам внутреннего государственного аудита и финансового контроля, государственных закупок, государственного имущества, аудиторской и оценочной деятельности, бухгалтерского учета и финансовой отчетности;

      3) беспрепятственно знакомиться с документацией, относящейся к вопросам осуществления государственного аудита, с учетом соблюдения режима секретности, служебной, коммерческой или иной охраняемой законом тайны;

      4) вносить предложения по совершенствованию системы государственного аудита и финансового контроля;

      5) взаимодействовать с органами государственного аудита и финансового контроля, правоохранительными органами по вопросам в пределах своей компетенции;

      6) направлять объектам государственного аудита и финансового контроля требования о предоставлении сведений и необходимых материалов в соответствии с Законом Республики Казахстан от 12 ноября 2015 года "О государственном аудите и финансовом контроле";

      7) вести секретное делопроизводство и обеспечивать защиту государственных секретов;

      8) осуществлять иные права, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      Обязанности:

      1) соблюдать законные права объектов государственного аудита;

      2) рассматривать жалобы на решения, действия (бездействие) органов государственного аудита и финансового контроля и их должностных лиц в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан;

      3) соблюдать служебную тайну и иную охраняемую законодательством Республики Казахстан тайну;

      4) оказывать государственные услуги в соответствии со стандартами оказания государственных услуг, нормативными правовыми актами, утвержденными в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;

      5) размещать материалы государственного аудита и финансового контроля, отчетности в единой базе данных по государственному аудиту и финансовому контролю, а также в согласованные сроки осуществлять обмен информацией о перечнях объектов государственного аудита и финансового контроля на соответствующий год до их утверждения;

      6) рассматривать отчеты и информацию по проведенному государственному аудиту и финансовому контролю и принятым мерам;

      7) осуществлять иные обязанности, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      15. Функции:

      1) проводит ежегодный аудит финансовой отчетности администраторов бюджетных программ, в том числе консолидированной финансовой отчетности, и государственных учреждений, за исключением Национального Банка Республики Казахстан, на основе системы управления рисками;

      2) привлекает службу внутреннего аудита по согласованию с первым руководителем центрального государственного органа, акимом области, города республиканского значения, столицы для участия в проведении ежегодного аудита финансовой отчетности администраторов бюджетных программ, в том числе консолидированной финансовой отчетности, и государственных учреждений, за исключением Национального Банка Республики Казахстан;

      3) осуществляет аудит соответствия:

      расходов, связанных с корректировкой технико-экономического обоснования, финансово-экономического обоснования и сметной стоимости бюджетных инвестиций;

      использования средств республиканского и местных бюджетов, кредитов, связанных грантов, государственных и гарантированных государством займов, а также займов, привлекаемых под поручительство государства, в том числе соблюдения условий получения займов субъектами квазигосударственного сектора, привлекаемых под поручительство и гарантии государства, активов государства и субъектов квазигосударственного сектора по поручениям Президента Республики Казахстан, Правительства Республики Казахстан, депутатским запросам, а также по результатам мониторинга данных информационных систем центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета;

      соблюдения условий и процедур передачи объектов для целей реализации государственно-частного партнерства, предоставления бюджетных кредитов, финансирования исполнения государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства, в том числе государственных концессионных обязательств, государственных гарантий и поручительств государства, а также их использования; соблюдения условий и процедур предоставления, использования государственных займов в случаях, предусмотренных международными договорами Республики Казахстан;

      соблюдения законодательства Республики Казахстан о государственных закупках, государственном имуществе, бухгалтерском учете и финансовой отчетности, аудиторской и оценочной деятельности на основе системы управления рисками;

      4) осуществляет контроль за соблюдением законодательства Республики Казахстан о государственных закупках, в том числе камеральный контроль, при необходимости проверяет достоверность отчетных данных, материалов и информации, предоставленных участниками государственных закупок;

      5) ежегодно отчитывается перед Правительством Республики Казахстан о результатах своей деятельности до утверждения финансовой отчетности;

      6) осуществляет контроль качества камерального контроля и контроль качества рассмотрения жалоб при направлении жалобы в рамках пункта 32 Правил проведения камерального контроля утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года № 598;

      7) приостанавливает расходные операции по кодам и счетам объектов государственного аудита, открытым в центральном уполномоченном органе по исполнению бюджета, а также банковским счетам объекта государственного аудита (за исключением корреспондентских);

      8) в целях координации деятельности служб внутреннего аудита, входящих в систему органов государственного аудита и финансового контроля:

      обеспечивает предоставление службам внутреннего аудита методологической и консультационной помощи;

      участвует в разработке типового положения о службах внутреннего аудита;

      проводит анализ отчетной информации служб внутреннего аудита по проведенному государственному аудиту и финансовому контролю;

      проводит оценку эффективности деятельности служб внутреннего аудита;

      направляет информацию в службы внутреннего аудита по рисковым объектам, рекомендованным системой управления рисками для проведения государственного аудита и финансового контроля;

      представляет Правительству Республики Казахстан ежегодный отчет о деятельности служб внутреннего аудита;

      осуществляет контроль за соблюдением службами внутреннего аудита стандартов государственного аудита и финансового контроля и правил проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля;

      вносит руководителям государственных органов предложения о рассмотрении ответственности руководителей, государственных аудиторов служб внутреннего аудита;

      9) принимает правовые акты по согласованию со Счетным комитетом для координации работы уполномоченных органов по внутреннему государственному аудиту и финансовому контролю, в том числе по взаимодействию с другими государственными органами или организациями;

      10) организует деятельность по подтверждению знаний кандидатов в государственные аудиторы, которые будут осуществлять внутренний государственный аудит, в соответствии с правилами сертификации лиц, претендующих на присвоение квалификации государственного аудитора;

      11) организует деятельность по подготовке, переподготовке и повышению квалификации государственных аудиторов, осуществляющих внутренний государственный аудит;

      12) участвует в разработке правил электронного внутреннего государственного аудита;

      13) участвует в разработке правил проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля;

      14) участвует в разработке правил проведения камерального контроля;

      15) участвует в разработке типовой системы управления рисками, которая применяется при формировании перечня объектов государственного аудита на соответствующий год и проведении внутреннего государственного аудита;

      16) рассматривает жалобы на решения, действия (бездействия) территориального органа уполномоченного органа по внутреннему государственному аудиту и его должностных лиц;

      17) обеспечивает организацию контроля качества путем проведения регулярных проверок и (или) анализа документов, составляемых государственными аудиторами и иными должностными лицами органов государственного аудита и финансового контроля в ходе своей деятельности, на предмет соответствия стандартам государственного аудита и финансового контроля в порядке, определенном соответствующими правилами проведения государственного аудита и финансового контроля на основе системы управления рисками.

      18) обеспечивает размещение результатов камерального контроля на интернет-ресурсе уполномоченного органа с учетом обеспечения требований законодательства Республики Казахстан о государственных секретах.

      19) направляет иски в суд:

      в целях обеспечения возмещения в бюджет, восстановления путем выполнения работ, оказания услуг, поставки товаров и (или) отражения по учету выявленных сумм нарушений и исполнения предписания;

      о признании недействительными вступивших в силу договоров о государственных закупках, заключенных с нарушением законодательства Республики Казахстан о государственных закупках, за исключением договоров о государственных закупках, по которым обязательства исполнены надлежащим образом;

      20) в случаях выявления признаков уголовных или административных правонарушений в действиях должностных лиц объекта государственного аудита передает материалы с соответствующими аудиторскими доказательствами в правоохранительные органы или органы, уполномоченные возбуждать и (или) рассматривать дела об административных правонарушениях;

      21) осуществляет на системной основе мониторинг данных в аудиторском заключении рекомендаций и направленных для обязательного исполнения предписаний;

      22) выносит обязательные для исполнения всеми государственными органами, организациями и должностными лицами предписания об устранении выявленных нарушений и о рассмотрении ответственности лиц, их допустивших;

      23) осуществляет внеплановый аудит в соответствии с законодательством о государственном аудите и финансовом контроле, проверки соблюдения законодательства Республики Казахстан о государственных закупках;

      24) принимает решение об отмене либо отказе в отмене итогов государственных закупок в соответствии с Законом Республики Казахстан от 4 декабря 2015 года "О государственных закупках";

      25) запрашивает необходимую информацию и материалы от участников государственных закупок в соответствии с правилами осуществления государственных закупок;

      26) привлекает для проведения экспертиз и консультаций специалистов государственных органов и иных организаций;

      27) составляет протокола, рассматривает дела об административных правонарушениях и налагает административные взыскания в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях;

      28) проводит оценку эффективности исполнения бюджетных программ и их взаимосвязи с целями плана развития государственных органов, эффективности деятельности местных исполнительных органов по достижению показателей бюджетных программ, качества и содержания публикаций гражданского бюджета центральных государственных и местных исполнительных органов, оценка использования новых практик бюджетирования (бюджета народного участия) местных исполнительных органов, а также перепроверка отчетных данных центральных государственных и местных исполнительных органов по реализации бюджетных программ;

      29) осуществляет государственный контроль и аудит в пределах компетенции в областях аудиторской и оценочной деятельности;

      30) ведет реестры аудиторов, аккредитованных профессиональных организаций аудиторов, аудиторских организаций, саморегулируемых организаций оценщиков, недобросовестных оценщиков;

      31) осуществляет лицензирование аудиторской деятельности;

      32) публикует в интернет-ресурсах на государственном и русском языках сведения о выдаче, приостановлении, лишении и прекращении действия лицензии на осуществление аудиторской деятельности, перечня профессиональных организаций бухгалтеров и организаций по профессиональной сертификации бухгалтеров;

      33) осуществляет контроль за соблюдением аудиторскими организациями законодательства Республики Казахстан о противодействии легализации (отмыванию) доходов полученных преступным путем, и финансированию терроризма;

      34) осуществляет государственный контроль в области бухгалтерского учета и финансовой отчетности и за деятельностью профессиональных организаций и организаций по сертификации;

      35) проводит аккредитацию профессиональных организаций бухгалтеров и профессиональных организаций аудиторов, организаций по профессиональной сертификации бухгалтеров;

      36) выносит предупреждения профессиональным организациям аудиторов, профессиональным организациям бухгалтеров, организациям по профессиональной сертификации бухгалтеров в случае фактов несоблюдения правил аккредитации;

      37) принимает решения о лишении свидетельства об аккредитации профессиональных организаций бухгалтеров, профессиональных аудиторских организаций, организаций по профессиональной сертификации бухгалтеров;

      38) запрашивает информацию о деятельности палат оценщиков;

      39) подает иски в суд о принудительной ликвидации палаты оценщиков по основаниям, предусмотренным Законом Республики Казахстан от 10 января 2018 года "Об оценочной деятельности в Республике Казахстан";

      40) проведение контроля качества первого уровня, материалов внутреннего государственного аудита центрального аппарата Комитета на соответствие стандартам государственного аудита и финансового контроля и правилам проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля;

      41) проведение контроля качества второго уровня материалов внутреннего государственного аудита территориальных подразделений Комитета на соответствие стандартам государственного аудита и финансового контроля и правилам проведения внутреннего государственного аудита и финансового контроля;

      42) рассматривает обращения физических и юридических лиц согласно Административного процедурно – процессуального кодекса Республики Казахстан;

      43) разработка и организация работы по обеспечению принятия в пределах компетенции правовых актов в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      44) разработка и представление в Правительство Республики Казахстан предложений по предупреждению и устранению негативных процессов в сфере экономики в пределах компетенции;

      45) разработка и реализация государственных программ, утверждаемых Правительством Республики Казахстан в пределах компетенции;

      46) участие в реализации гендерной политики;

      47) определение порядка осуществления взаимодействия администратора с уполномоченным органом и иными лицами электронным способом в пределах компетенции;

      48) ведение реестра саморегулируемых организаций в соответствующей сфере (отрасли)в пределах компетенции;

      49) согласование проектов нормативных правовых актов и представление заключения по ним в пределах компетенции;

      50) осуществляет иные полномочия в соответствии с законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан

Глава 3. Статус и полномочия руководителя Комитета при организации его деятельности

      16. Руководство Комитетом осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Руководитель Комитета назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Руководитель Комитета имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Руководители Департаментов внутреннего государственного аудита по областям, городам республиканского значения и столицы, назначаются на должность, и освобождается от должности руководителем аппарата Министерства финансов Республики Казахстан по согласованию с Министром финансов Республики Казахстан в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Полномочия руководителя:

      1) определяет обязанности и полномочия своих заместителей, руководителей территориальных органов и структурных подразделений Комитета;

      2) в соответствии с законодательством назначает на должности и освобождает от должностей работников Комитета, заместителей руководителей территориальных органов Комитета и работников территориальных органов Комитета, осуществляющих ведомственный контроль;

      3) в установленном законодательством порядке принимает меры дисциплинарной ответственности в отношении работников Комитета, заместителей руководителей территориальных органов Комитета и работников территориальных органов Комитета, осуществляющих ведомственный контроль;

      4) в установленном законодательством порядке решает вопросы командирования, предоставления отпусков, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, поощрения, оказания материальной помощи, выплаты надбавок и премирования работников Комитета, руководителей территориальных органов и их заместителей;

      5) утверждает положения о структурных подразделениях Комитета и его территориальных органах;

      6) утверждает штатное расписание Комитета и его территориальных органов в пределах лимита штатной численности Комитета;

      7) в пределах компетенции подписывает правовые акты Комитета;

      8) представляет Комитет во всех государственных органах и иных организациях;

      9) несет персональную ответственность по противодействию коррупции;

      10) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий руководителя Комитета в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      21. Руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

Глава 4. Имущество Комитета

      22. Комитет может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством. Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      23. Имущество, закрепленное за Комитетом относится к республиканской собственности.

      24. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение Комитета

      25. Реорганизация и упразднение Комитета осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.


      Перечень территориальных подразделений, находящихся в ведении Комитета


      1. Департамент внутреннего государственного аудита по Акмолинской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      2. Департамент внутреннего государственного аудита по Актюбинской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Департамент внутреннего государственного аудита по Алматинской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      4. Департамент внутреннего государственного аудита по Атырауской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      5. Департамент внутреннего государственного аудита по Восточно-Казахстанской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      6. Департамент внутреннего государственного аудита по Жамбылской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      7. Департамент внутреннего государственного аудита по Западно-Казахстанской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      8. Департамент внутреннего государственного аудита по Карагандинской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      9. Департамент внутреннего государственного аудита по Костанайской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      10. Департамент внутреннего государственного аудита по Кызылординской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      11. Департамент внутреннего государственного аудита по Мангистауской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      12. Департамент внутреннего государственного аудита по Павлодарской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      13. Департамент внутреннего государственного аудита по Северо-Казахстанской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      14. Департамент внутреннего государственного аудита по Туркестанской области Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      15. Департамент внутреннего государственного аудита по городу Алматы Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      16. Департамент внутреннего государственного аудита по городу Нур-Султану Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      17. Департамент внутреннего государственного аудита по городу Шымкент Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      18. Департамент внутреннего государственного аудита по области ЖетісуКомитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      19. Департамент внутреннего государственного аудита по области Абай Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.

      20. Департамент внутреннего государственного аудита по области Ұлытау Комитета внутреннего государственного аудита Министерства финансов Республики Казахстан.