"Жітіқара ауданы әкімдігінің қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі Ережені бекіту туралы

Қостанай облысы Жітіқара ауданы әкімдігінің 2021 жылғы 1 қарашадағы № 238 қаулысы

      Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабына, "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 қаулысына сәйкес Жітіқара ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес қоса беріліп отырған "Жітіқара ауданы әкімдігінің қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.

      2. "Жітіқара ауданы әкімдігінің қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік жиырма күн ішінде оны "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы Республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      2) ресми жарияланғаннан кейін осы қаулыны Жітіқара ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыру;

      3) құрылтай құжатын тіркеуші органға тіркеуге жолдау .

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Жітіқара ауданының әкімі Н. Өтегенов

  Жітіқара
  ауданы әкімдігінің
  2021 жылғы 1 қарашадағы
  № 238 қаулысымен
  бекітілді

"Жітіқара ауданы әкімдігінің қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Жітіқара ауданы әкімдігінің қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Бөлім) бюджетті талдау, аудандық бюджеттің атқарылуы бойынша бухгалтерлік есепті және есептілікті жүргізу, тұрғын үй қорын қоспағанда коммуналдық мүлікті басқару саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады, уәкілетті орган айқындайтын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбелеріне сәйкес қызметті жұзеге асыратын мемлекеттік сатып алудың бірыңғай ұйымдастырушы болып танылады.

      2. Бөлім өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Бөлім мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Бөлім азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Бөлім егер Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Бөлім өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Бөлім басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Бөлімнің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Орналасқан жері: 110700, Қазақстан Республикасы, Қостанай облысы, Жітіқара ауданы, Жітіқара қаласы, 6-шағын аудан, 65-үй.

      9. Осы Ереже Бөлімнің құрылтай құжаты болып табылады.

      10. Бөлімнің қызметін каржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      11. Бөлімге кәсіпкерлік субъектілерімен Бөлімнің өкілеттігі болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Бөлімге заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Бөлімнің міндеттері мен өкілеттіктері

      12. Міндеттер:

      1) жергілікті бюджеттің атқарылуы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;

      2) түсімдер мен шығыстар бойынша бюджетті толық және уақытылы орындау;

      3) бюджеттік есепті жүргізу, жергілікті бюджеттің орындалуы бойынша бюджеттік есептілікті жасау;

      4) аудандық коммуналдық меншікті басқару, оны қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асыру;

      5) уәкілетті орган айқындайтын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбелері бойынша Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізуді қамтамасыз ету болып табылады.

      6) мемлекеттік сатып алу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру.

      13. Өкілеттіктер :

      Құқықтары мен міндеттері:

      1) өз құзыреті шегінде құқықтық актілер шығарады;

      2) жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша секвестр белгіленетін бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша төлемдерді жүзеге асыруды тоқтата тұрады;

      3) бөлім қызметінің мәселелері бойынша нормативтік құқықтық актілерді, әкімдіктің құқықтық актілерін әзірлеуге қатысады;

      4) мемлекеттік органдардан, мемлекет қатысатын заңды тұлғалардан және өзге де ұйымдар мен жеке тұлғалардан қажетті ақпарат пен құжаттарды сұратады;

      5) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген талаптарды орындайды.

      14. Функциялар:

      1) аудандық бюджеттің атқарылуын ұйымдастырады және аудандық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджетті атқару жөніндегі қызметін үйлестіреді;

      2) аудандық бюджеттің орындалуы бойынша ұсыныстар әзірлейді;

      3) тиісті қаржы жылына арналған аудандық бюджет туралы мәслихаттың шешімімен бекітілген сомалар шегінде бюджеттік бағдарламалардың толық және уақтылы орындалуына бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады;

      4) түсімдердің және төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарын, міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарын жасайды және бекітеді;

      5) түсімдердің және төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына, міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;

      6) аудандық бюджетті нақтылау, түзету бойынша ұсыныстар енгізеді;

      7) аудандық бюджеттің және аудан бюджетінің орындалуы туралы есепті жасайды;

      8) қолма-қол ақша легінің болжамын жасайды, төлемдерді уақтылы және толық жүргізуді қамтамасыз ету үшін аудандық бюджеттің қолма-қол ақшаны бақылау шотындағы ақша қозғалысына мониторинг жүргізеді;

      9) бюджеттік кредиттерді тіркеуді, есепке алуды, мониторингілеуді қамтамасыз етеді, бюджеттік кредиттерді өтеуді және оларға қызмет көрсетуді жүзеге асырады;

      10) бюджеттік мониторингті жүзеге асырады, жергілікті бюджеттің орындалуы туралы талдамалық есеп жасайды;

      11) өз құзыреті шегінде аудандық коммуналдық мүлікті басқару саласындағы қатынастарды реттейтін құқықтық актілердің жобаларын әзірлейді;

      12) аудандық коммуналдық мүлікті басқаруды жүзеге асырады, өкілеттік шегінде оны қорғау бойынша шараларды жүзеге асырады;

      13) аудандық коммуналдық мүлікті басқару саласында, олардың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша қаланың, ауылдардың, ауылдық округтердің жергілікті атқарушы органдарының жұмысын үйлестіреді;

      14) аудандық коммуналдық мүлікті жекешелендіруді жүзеге асырады, жекешелендіру объектілерін бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісінің сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      15) аудандық коммуналдық мүлікті сенімгерлік басқаруға береді, сенімгерлік басқару шарттарын дайындауды және жасасуды жүзеге асырады, сенімгерлік басқарушының аудандық коммуналдық мүлікті сенімгерлік басқару шарты бойынша міндеттемелерін орындауын бақылауды жүзеге асырады;

      16) аудандық коммуналдық мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) береді, тендер жеңімпаздарымен шарт жасасады және мүліктік жалдау (жалға алу) шарттары талаптарының орындалуын бақылауды жүзеге асырады;

      17) аудандық коммуналдық мүлікті мемлекеттік заңды тұлғаларға уақытша өтеусіз пайдалануға беру жөнінде шарттар жасасады;

      18) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес аудандық коммуналдық меншік объектілерін кейіннен сатып алу құқығымен сенімгерлік басқаруға беру бойынша тендер өткізу туралы хабарламаларды жариялау үшін мерзімді баспа басылымдарын айқындайды;

      19) коммуналдық меншікке айналдырылған (түскен), Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен иесі жоқ деп танылған, мемлекетке мұрагерлік құқығы бойынша өткен аудандық коммуналдық мүлікті, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен коммуналдық меншікке өтеусіз өткізілген иесіз қалған мүлікті, олжаны, қараусыз қалған жануарларды, құрамында заттары жоқ көмбелердің үлестерін есепке алуды, сақтауды, бағалауды және одан әрі пайдалануды ұйымдастыру жөніндегі уәкілетті орган болып табылады, мәдени құндылықтарға жататын;

      20) коммуналдық мүлікті өтеусіз пайдалану шарты бойынша берілген аудандық коммуналдық мүлікті жақсарту мәселелерін келіседі;

      21) мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мемлекеттік коммуналдық мүліктің өткізу актісін (қабылдау-беру актісін) бекітеді немесе келіседі;

      22) аудандық коммуналдық мүлікті есептен шығаруды келіседі;

      23) мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларының орындалуын бақылауды және талдауды жүзеге асырады;

      24) Мемлекеттік кәсіпорындардың таза табыстың белгіленген бөлігін аудандық бюджетке толық және уақтылы аударуын бақылауды жүзеге асырады;

      25) бюджеттік есепке алуды және есептілікті жүргізуді жүзеге асырады;

      26) жартыжылдық және қаржы жылының қорытындылары бойынша шоғырландырылған қаржылық есептілікті ұсынады;

      27) жергілікті бюджеттің кредиторлық және дебиторлық берешектері туралы есеп жасайды;

      28) тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуден түсетін ақша түсімдері мен шығыстары жоспарларының орындалуы туралы, Жергілікті бюджет бойынша қайырымдылық көмектен түсетін ақшаның түсуі мен жұмсалуы туралы есеп жасайды;

      29) мемлекеттік мекемелердің иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын және оған өзгерістер енгізу туралы анықтаманы келіседі;

      30) бірыңғай бюджеттік сыныптаманың бюджетке түсетін түсімдер сыныптамасының кодтары бойынша түсімдердің артық (қате) төленген сомаларын бюджеттен қайтару және (немесе) есепке алу үшін қорытындылар дайындайды;

      31) мемлекеттік сатып алу саласындағы мемлекеттік органдардың жұмысын үйлестіруді және Мемлекеттік сатып алу бойынша жиынтық есептілікті жасауды жүзеге асырады;

      32) мемлекеттік сатып алуды бірыңғай ұйымдастырушы уәкілетті орган айқындайтын тауарлардың, жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің тізбелері бойынша тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруды және өткізуді жүзеге асырады;

      33) тапсырыс беруші мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында белгіленген құжаттарды қамтитын мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруға және өткізуге ұсынған тапсырмаларды қарайды;

      34) тапсырыс беруші ұсынған, мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру қағидаларында белгіленген құжаттарды қамтитын тапсырма негізінде конкурстық құжаттаманы әзірлейді және бекітеді;

      35) конкурстық құжаттамаға өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізеді;

      36) конкурстық комиссияның құрамын айқындайды және бекітеді;

      37) мемлекеттік сатып алуды өткізу туралы хабарландыруды веб-порталда орналастырады;

      38) конкурс тәсілімен мемлекеттік сатып алудың жеңімпазын айқындайды;

      39) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау және қажетті шаралар қабылдайды.

3. Бөлім басшысының өкілеттігі, мәртебесі

      15. Бөлімге басшылықты "Жітіқара ауданы әкімдігінің қаржы бөлімі" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын басшы жүзеге асырады.

      16. Бөлім басшысын Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес аудан әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      17. Бөлім басшысының өкілеттігі:

      1) Бөлім қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін анықтайды;

      2) Бөлім қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      3) заңнамамен белгіленген тәртіпте Бөлім қызметкерлеріне тәртіптік жаза қолданады;

      4) бұйрықтарға, қаржылық және өзге де құжаттарға қол қояды, бөлімнің барлық қызметкерлері орындауға міндетті нұсқаулар береді;;

      5) қолданыстағы заңнамаға сәйкес барлық мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Бөлімнің мүддесін қорғайды;

      6) міндеттемелер мен төлемдер бойынша бөлімнің қаржыландыру жоспарын, белгіленген еңбекақы қоры және қызметкерлер саны шегінде бөлімнің құрылымын бекітеді;

      7) мемлекеттік мекемеде сыбайлас жемқорлыққа қарсы шараларды қолданбағаны үшін дербес жауап береді;

      8) жеке және заңды тұлғаларды жеке қабылдауды жүргізеді, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін заңнамада белгіленген мерзімдерде қарайды, олар бойынша қажетті шаралар қабылдайды.

      Бөлім басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

4. Бөлімнің мүлкі

      18. Бөлімнің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.

      Бөлімнің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      19. Бөлімге бекітілген мүлік аудандық коммуналдық меншікке жатады.

      20. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Бөлім өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Бөлімін қайта ұйымдастыру және тарату

      21. Бөлімді қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Отдел финансов акимата Житикаринского района"

Постановление акимата Житикаринского района Костанайской области от 1 ноября 2021 года № 238

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений" акимат Житикаринского района Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Отдел финансов акимата Житикаринского района" согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Отдел финансов акимата Житикаринского района" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) в течение двадцати календарных со дня подписания настоящего постановления направление его в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Житикаринского района после его официального опубликования;

      3) направление учредительного документа на регистрацию в регистрирующий орган.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима района.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Житикаринского района Н. Утегенов

  Утверждено
  постановлением акимата
  Житикаринского района
  от 1 ноября 2021 года
  № 238

Положение о государственном учреждении "Отдел финансов акимата Житикаринского района"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Отдел финансов акимата Житикаринского района" (далее – Отдел) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере исполнения бюджета, ведения бухгалтерского учета и отчетности по исполнению районного бюджета, управления коммунальным имуществом за исключением жилищного фонда, является единым организатором государственных закупок осуществляющим деятельность согласно перечням товаров, работ, услуг, определяемым уполномоченным органом.

      2. Отдел осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Отдел является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан, счета в органах казначейства.

      4. Отдел вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Отдел имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Отдел по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Отдела и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Отдела утверждаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение: 110700, Республика Казахстан, Костанайская область, Житикаринский район, город Житикара, 6 микрорайон, дом 65.

      9. Настоящее Положение является учредительным документом Отдела.

      10. Финансирование деятельности Отдела осуществляется из местного бюджета.

      11. Отделу запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Отдела.

      Если Отделу законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Задачи и полномочия Отдела

      12. Задачи:

      1) реализация государственной политики в области исполнения местного бюджета;

      2) полное и своевременное исполнение бюджета по поступлениям и расходам;

      3) ведение бюджетного учета, составление бюджетной отчетности по исполнению местного бюджета;

      4) управление районной коммунальной собственностью, осуществление мер по ее защите;

      5) обеспечение организации и проведения государственных закупок по перечням товаров, работ, услуг, определяемым уполномоченным органом;

      6) реализация государственной политики в сфере государственных закупок.

      13. Полномочия:

      Права и обязанности:

      1) в пределах своей компетенции издает правовые акты;

      2) по решению местного исполнительного органа приостанавливает осуществление платежей по бюджетным программам (подпрограммам), по которым намечается секвестр;

      3) участвует в разработке нормативных правовых актов, правовых актов акимата по вопросам деятельности отдела;

      4) запрашивает у государственных органов, юридических лиц с участием государства и иных организаций и физических лиц необходимую информацию и документы;

      5) выполняет требования, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      14. Функции:

      1) организует исполнение районного бюджета и координирует деятельность администраторов районных бюджетных программ по исполнению бюджета;

      2) разрабатывает предложения по исполнению районного бюджета;

      3) осуществляет мероприятия, направленные на полное и своевременное выполнение бюджетных программ в пределах сумм, утверждҰнных решением маслихата о районном бюджете на соответствующий финансовый год;

      4) составляет и утверждает сводный план поступлений и финансирования по платежам, сводный план финансирования по обязательствам;

      5) вносит изменения и дополнения в сводный план поступлений и финансирования по платежам, сводный план финансирования по обязательствам;

      6) вносит предложения по уточнению, корректировке районного бюджета;

      7) составляет отчет об исполнении районного бюджета и бюджета района;

      8) составляет прогноз потоков наличности, для обеспечения своевременности и полноты проведения платежей проводит мониторинг движения денег на контрольном счете наличности районного бюджета;

      9) обеспечивает регистрацию, учет, мониторинг бюджетных кредитов, осуществляет погашение и обслуживание бюджетных кредитов;

      10) осуществляет бюджетный мониторинг, составляет аналитический отчет об исполнении местного бюджета;

      11) разрабатывает проекты правовых актов, регулирующих отношения в сфере управления районным коммунальным имуществом, в пределах своей компетенции;

      12) осуществляет управление районным коммунальным имуществом, осуществляет меры по его защите в пределах полномочий;

      13) координирует работу местных исполнительных органов города, сел, сельских округов по вопросам, входящим в их компетенцию, в сфере управления районным коммунальным имуществом;

      14) осуществляет приватизацию районного коммунального имущества, обеспечивает оценку объектов приватизации, осуществляет подготовку и заключение договоров купли-продажи объекта приватизации и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      15) предоставляет районное коммунальное имущество в доверительное управление, осуществляет подготовку и заключение договоров доверительного управления, осуществляет контроль за выполнением доверительным управляющим обязательств по договору доверительного управления районным коммунальным имуществом;

      16) предоставляет районное коммунальное имущество в имущественный наем (аренду), заключает договор с победителями тендера и осуществляет контроль за исполнением условий договоров имущественного найма (аренды);

      17) заключает договоры по предоставлению районного коммунального имущества во временное безвозмездное пользование государственным юридическим лицам;

      18) определяет периодические печатные издания для опубликования извещений о проведении тендера по предоставлению в доверительное управление с правом последующего выкупа объектов районной коммунальной собственности в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных закупках";

      19) является уполномоченным органом по организации учета, хранения, оценки и дальнейшего использования районного коммунального имущества, обращенного (поступившего) в коммунальную собственность, признанного в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, бесхозяйным, перешедшего государству по праву наследования, а также выморочного имущества, находок, безнадзорных животных, безвозмездно перешедших в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, в коммунальную собственность, доли кладов, не содержащих вещей, относящихся к культурным ценностям;

      20) согласовывает вопросы улучшения районного коммунального имущества, переданного по договору безвозмездного пользования коммунальным имуществом;

      21) утверждает или согласовывает передаточный акт (акт приема-передачи) государственного коммунального имущества, закрепленного за государственными юридическими лицами;

      22) согласовывает списание районного коммунального имущества;

      23) осуществляет контроль и анализ выполнения планов развития, государственных предприятий;

      24) осуществляет контроль за полнотой и своевременностью перечисления государственными предприятиями в районной бюджет установленной части чистого дохода;

      25) осуществляет ведение бюджетного учета и отчетности;

      26) по итогам за полугодие и финансовый год предоставляют консолидированную финансовую отчетность;

      27) составляет отчет о кредиторской и дебиторской задолженностях местного бюджета;

      28) составляет отчет об исполнении планов поступлений и расходов денег от реализации товаров (работ, услуг), о поступлении и расходовании денег от благотворительной помощи по местному бюджету;

      29) согласовывает сводный план поступлений и расходов денег от реализации государственными учреждениями товаров (работ, услуг), остающихся в их распоряжении, и справки о внесении изменений в него;

      30) готовит заключения для возврата из бюджета и (или) зачет излишне (ошибочно) уплаченных сумм поступлений по кодам классификации поступлений в бюджет единой бюджетной классификации;

      31) осуществляет координацию работы государственных органов в сфере государственных закупок и составления сводной отчетности по государственным закупкам;

      32) единый организатор государственных закупок осуществляет организацию и проведение государственных закупок товаров, работ, услуг по перечням товаров, работ, услуг, определяемым уполномоченным органом;

      33) рассматривает задания, представленные заказчиком на организацию и проведение государственных закупок, содержащего документы, установленные правилами осуществления государственных закупок;

      34) разрабатывает и утверждает конкурсную документацию на основании представленного заказчиком задания, содержащего документы, установленные правилами осуществления государственных закупок;

      35) вносит изменения и (или) дополнения в конкурсную документацию;

      36) определяет и утверждает состав конкурсной комиссии;

      37) размещает на веб-портале объявления о проведении государственных закупок;

      38) определяет победителя государственных закупок способом конкурса;

      39) рассмотрение обращений физических и юридических лиц и принятие необходимых мер.

3. Статус, полномочия руководителя Отдела

      15. Руководство Отдела осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Отдел финансов акимата Житикаринского района" задач и осуществление им своих функций.

      16. Руководитель Отдела назначается на должность и освобождается от должности акимом района в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      17. Полномочия руководителя Отдела:

      1) определяет обязанности и полномочия сотрудников Отдела;

      2) назначает на должность и освобождает от должности сотрудников Отдела;

      3) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников Отдела;

      4) подписывает приказы, финансовые и иные документы, дает обязательные для исполнения всеми сотрудниками Отдела указания;

      5) представляет Отдел во всех государственных органах и иных организациях в соответствии с действующим законодательством;

      6) утверждает план финансирования Отдела по обязательствам и платежам, структуру Отдела в пределах установленного фонда оплаты труда и численности работников;

      7) несет персональную ответственность за непринятие мер по противодействию коррупции в государственном учреждении;

      8) проводит личный прием физических и юридических лиц, рассматривает в установленные законодательством сроки обращения физических и юридических лиц, принимает по ним необходимые меры.

      Исполнение полномочий руководителя Отдела в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество Отдела

      18. Отдел может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Отдела формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      19. Имущество, закрепленное за Отделом, относится к районной коммунальной собственности.

      20. Отдел не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Отдела

      21. Реорганизация и упразднение Отдела осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.