"Жаңақорған ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Қызылорда облысы Жаңақорған аудандық мәслихатының 2022 жылғы 29 желтоқсандағы № 338 шешімі

      Қазақстан Республикасының әкімшілік-процесстік кодексіне, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне Мемлекет басшысының 2022 жылғы 16 наурыздағы Жолдауын іске асыру мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 2 наурыздағы № 93 қаулысымен бекітілген мемлекеттік орган туралы үлгі ережесіне сәйкес Жаңақорған ауданының мәслихаты ШЕШТІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Жаңақорған ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.

      2. "Жаңақорған аудандық мәслихат аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы" 2021 жылғы 8 қыркүйектегі № 100 Жаңақорған ауданы мәслихаты шешімінің күші жойылсын.

      3. Осы шешім 2023 жылдың 1 қаңтарынан бастап күшіне енеді.

      Жаңақорған ауданы мәслихатының төрағасы Ғ.Сопбеков

  Жаңақорған ауданы мәслихатының
2022 жылғы 26 желтоқсандағы
№ 338 шешімімен бекітілген

"Жаңақорған ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Жаңақорған ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – мәслихат аппараты) Жаңақорған ауданы мәслихатының (бұдан әрі - мәслихат) және оның органдарының қызметтерін ақпараттық-талдама-лық, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ететін, депутаттарға өздерiнiң өкiлеттiктерiн жүзеге асыруға көмек көрсететiн Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Мәслихат аппараты өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Мәслихат аппараты мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Мәслихат аппараты азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      5. Мәслихат аппаратының құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.

      6. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Жаңақорған кенті, Манап Көкенов көшесі, №33 үй, индексі 120300.

      7. Мемлекеттік органның толық атауы – "Жаңақорған ауданы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі.

      8. Осы Ереже мәслихат аппаратының құрылтай құжаты болып табылады.

      9. Мәслихат аппаратының қызметін қаржыландыру жергілікті бюджет есебінен жүзеге асырылады.

      10. Мәслихат аппаратына кәсіпкерлік субъектілерімен мәслихат аппаратының функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      11. Мәслихат аппаратының миссиясы – мәслихаттың және оның органдарының қызметтерін қамтамасыз ету, мәслихат депутаттарына өздерiнiң өкiлеттiктерiн жүзеге асыруға көмек көрсету.

      12. Негізгі міндеттері:

      1) мәслихаттың, оның органдары мен депутаттарының қызметтерін ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету;

      2) мәслихат сессияларын, сондай-ақ мәслихаттың және оның органдары-ның бастамасы бойынша өткізілетін іс-шараларды ұйымдық және материал-дық-техникалық қамтамасыз ету;

      3) мәслихаттың нормашығармашылық қызметін құжаттамалық-құқықтық қамтамасыз ету;

      4) мәслихат депутаттарына өз өкілеттіктерін жүзеге асыруда көмек көрсету;

      5) мәслихаттың, оның органдары мен депутаттарының азаматтармен, қоғамдық және мемлекеттік ұйымдармен тиімді өзара іс-қимыл мен өзара байланыстың қалыптасуына жәрдемдесу.

      13. Функциялары:

      1) мәслихат және оның органдарының қызметтерін жоспарлауда ақпарат-тық-талдамалық жәрдемдесу;

      2) мәслихат құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ақпаратты жинақтау, өндеу және талдау;

      3) мәслихат сессияларын, сондай-ақ мәслихат және оның органдарының бастамасымен өткізілетін іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу;

      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мәслихаттың нормативтік құқықтық шешімдерін әзірлеу, ұсыну, талқылау, қабылдау, тіркеу, қолданысқа енгізу, өзгерту, толықтыру, олардың қолданысын тоқтату, тоқтата тұру және оларды жариялау рәсімдерін жүргізу;

      5) мәслихаттың тұрақты және уақытша комиссияларының, депутаттық бірлестіктері мен өзге органдарының қызметтерін ұйымдық, ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету;

      6) мәслихат құзырына жататын мәселелер бойынша мемлекеттік ұйым-дармен, жергілікті өзін-өзі басқару органдары және қоғамдық бірлестіктер-мен өзара іс-қимыл жасау;

      7) мәслихатта басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету жүйесінің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету;

      8) мәслихат депутаттарының қызметтерін ұйымдық, консультациялық-құқықтық және ақпараттық- әдістемелік қамтамасыз ету;

      9) мәслихаттың, оның органдары мен депутаттарының қызметтері туралы ақпараттың қол жетімділігін қамтамасыз ету;

      10) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге функцияларды атқару.

      14. Құқықтары мен міндеттері:

      мәслихат аппараты:

      1) мәслихат құзырына жататын мәселелер бойынша мемлекеттік ұйым-дармен, жергілікті өзін-өзі басқару органдары мен қоғамдық бірлестіктермен өзара іс-қимыл жасауға;

      2) белгіленген тәртіппен мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлға-лардан, өзге де ұйымдар мен азаматтардан ақпарат, анықтамалар, есептер, сараптамалық кеңестердің қорытындылары мен мәслихаттың құзыретіне жататын мәселелер бойынша өзге де материалдарды сұратуға;

      3) мәслихат құзыретіне жататын мәселелерді қарау үшін жұмыс топ-тарын құру, сондай-ақ өзге ұйымдардың қызметкерлері мен тиісті мамандар-ды тарту туралы ұсыныстар енгізуге;

      4) жеке және заңды тұлғалармен азаматтық-құқықтық қатынасқа түсуге, шарт жасасуға және қолданыстағы заңнамаға қайшы келмейтін өзге де қызметті жүзеге асыруға;

      5) мәслихат пен оның органдары қызметтерінің пәрменділігін көтеру бойынша ұсыныстар енгізуге;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыруға құқылы;

      мәслихат аппараты:

      1) өз құзыреті шегінде мәслихат және оның органдарының қызметтерінде Қазақстан Республикасының заңнамалық және заңға тәуелді актілердің іске асырылуын қамтамасыз етуге;

      2) сессиялардың және мәслихат пен оның органдарының өзге отырыс-тарын ұйымдық-құжаттамалық қамтамасыз етуге;

      3) мәслихаттың нормативтік құқықтық актілерін әзірлеу, талқылау, қабылдау, тіркеу, қолданысқа енгізу, оларға өзгерістер мен толықтырулар енгізу, тоқтату, тоқтата тұру және жариялау, сондай-ақ атқарылуын бақылау рәсімдерін жүргізуге;

      4) мәслихат төрағасының жеке дара-үкімдік қызметтерін қамтамасыз етуге;

      5) мәслихат және оның органдары шешімдерінің орындалуын бақылауға, олардың мониторингі мен есебін жүргізуге, қажет болған жағдайда - орындалуы барысындағы және қорытындысы бойынша ақпараттарды дайындауға;

      6) мәслихат депутаттарының сауалдарын, ұсыныстары мен ескертулерін дайындауға қатысуға, олардың тиісті ұйымдарда қаралуын бақылауға;

      7) есептік және басқа да іс-шараларды өткізу үшін мәслихаттың, оның органдары мен депутаттарының қызметтері туралы талдамалық материал-дарды және ақпараттық сипаттағы шолуларды дайындауға;

      8) ұйымда қызметтік құжаттардың, хаттар мен өтініштердің уақытылы және сапалы қаралуын қадағалауға, басшылықпен азаматтарды қабылдауды ұйымдастыруға, сенім телефон жұмысын қамтамасыз етуге;

      9) бұқаралық ақпарат құралдары мен мәслихаттың ресми интернет-ресурсын пайдалану арқылы мәслихаттың, оның органдары мен депутаттары-ның қызметтері туралы ақпаратты уақытылы жариялауға (оның ішінде мәслихат отырыстарынан онлайн-көрсетілімдерін жүргізу);

      10) мәслихат құзыретінің шегінде Қазақстан Республикасының сайлау заңнамасы нормаларының орындалуын қамтамасыз етуге;

      11) Жаңақорған ауданы Қоғамдық кеңесінің қызметін ұйымдық қамтамасыз ету;

      12) Қазақстан Республикасының заңнамасына және мәслихат регламетіне сәйкес өзге міндеттерді атқаруға міндетті.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      15. Мәслихат аппаратына жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын, мәслихат аппаратына жалпы басшылықты мәслихат төрағасы жүзеге асырады.

      16. Мәслихат төрағасы сессияда ашық немесе жасырын дауыс беру арқылы мәслихат депутаттары жалпы санының көпшiлiк даусымен сайланады және қызметінен босатылады.

      17. Мәслихат төрағасының өкілеттігі:

      1) мәслихат аппаратының тиісті кезенге жұмыс жоспарын бекітеді, оның атқарылуы бойынша аппарат басшысының есебін қабылдайды;

      2) қолданыстағы заңнамаға сәйкес барлық мемлекеттiк органдарда, өзге де ұйымдарда мәслихат аппаратының атынан өкiл болады;

      3) заңнамаға сәйкес мәслихат аппаратының басшысы мен өзге қызметкерлерін лауазымдарына тағайындайды және лауазымдарынан босатады;

      4) мәслихат аппараты қызметкерлерінің өкілеттіктерін анықтайды;

      5) заңнамамен белгіленген тәртіпте мәслихат аппаратының қызметкер-леріне көтермелеу шараларын қолданады және тәртіптік жаза қолданады;

      6) мәслихат аппаратының негізгі міндеттері мен функцияларына сәйкес жеке дара өкімдер қабылдайды;

      7) жылына кемінде бір рет мәслихаттың кезекті сессияларында мәслихат аппаратының қызметі туралы есеп береді;

      8) мәслихат аппаратының қаржылық-шаруашылық қызметін басқарады және оның материалдық-техникалық базасын кеңейту және дамыту шара-ларын қабылдайды, бюджет қаражатын оңтайлы пайдаланылуын қамтамасыз етеді.

      18. Мәслихат төрағасы болмаған кезеңде өкілеттігін орындауды мәслихаттың тұрақты комиссияларының бiрiнiң төрағасы немесе мәслихат депутаты жүзеге асырады.

      19. Мәслихат аппаратының қызметіне тікелей басшылықты мәслихат төрағасымен қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын мәслихат аппаратының басшысы жүзеге асырады.

      20. Мәслихат аппараты басшысының өкілеттігі:

      1) мәслихат аппаратына жүктелген функцияларды атқарудағы қызметкерлердің жұмысын үйлестіреді;

      2) мәслихат аппаратының тиісті кезенге жұмыс жоспарын әзірледі және мәслихат төрағасына бекітуге ұсынады, оның атқарылуы бойынша есеп береді;

      3) мәслихат аппаратында еңбек тәртібін күшейту, қызметкерлердің еңбекке ынталарын және бастамашылықтарын дамыту бойынша шараларды қабылдайды;

      4) мәслихат аппараты қызметкерлері қызметтерінің функциялары мен сипаттарын айқындау, мемлекеттік әкімшілік қызметшілеріне қойылатын біліктілік талаптарын және лауазымдық нұсқаулықтарын бекіту туралы құқықтық актілердің жобаларын әзірлейді және мәслихат немесе мәслихат төрағасына бекітуге ұсынады;

      5) мәслихат шешімдерінің орындалуын бақылауды, олардың мониторингі мен есебін жүргізуді, орындалуы барысындағы және қорытындысы бойынша ақпараттарды дайындауды ұйымдастырады;

      6) есептік және басқа да іс-шараларды өткізу үшін мәслихаттың, оның органдары мен депутаттарының қызметтері туралы талдамалық материалдар-ды және ақпараттық сипаттағы шолуларды әзірлеуді ұйымдастырады;

      7) мемлекеттік және қоғамдық ұйымдармен, өзін-өзі басқару органдарымен, бұқаралық ақпарат құралдарымен және өзге де жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимыл барысында өз өкілеттігі шегінде мәслихат аппаратының мүдделерін білдіреді;

      8) мәслихаттың немесе мәслихат төрағасының қарауына:

      мәслихат аппаратының қызметкерлеріне көтермелеу шараларын қолдану, сондай-ақ оларды тәртіптік және материалдық жауапкершілікке тарту туралы;

      мәслихат аппаратының құрылымы, оның қызметкерлерінің міндеттерін айқындау мен өзара алмасуын қамтамасыз ету бойынша;

      мәслихат аппаратының қызметін материалдық-техникалық қамтамасыз ету бойынша ұсыныстар енгізуге құқылы;

      9) Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      21. Мәслихаттың өкiлеттiк мерзiмiнiң аяқталуымен, мәслихат өкiлеттiгi мерзiмiнен бұрын тоқтатылған және оның депутаттарының жаңа құрамы сайланған жағдайларда, мәслихат аппараты қызметкерлерінің қызметi тоқтатылмайды.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      22. Мәслихат аппаратында заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.

      23. Мәслихат аппаратына бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      24. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, мәслихат аппараты өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Мәслихат аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат маслихата Жанакорганского района"

Решение Жанакорганского районного маслихата Кызылординской области от 29 декабря 2022 года № 338

      В соответствии с процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам реализации Послания Главы государства" и типовым положением о государственном органе, утвержденного Постановленим Правительства Республики Казахстан № 93 от 2 марта 2018 года, маслихат Жанакорганского района РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагемое Положение о государственном учреждении "Аппарат маслихата Жанакорганского района".

      2. Признать утратившим силу решение маслихата Жанакорганского района от 8 сентября 2021 года № 100 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат маслихата Жанакорганского района".

      3. Настоящее решение вступает в силу с первого января 2023 года.

      Председатель маслихата Жанакорганского района Г.Сопбеков

  Утвержден решением маслихата
Жанакорганского района
от 26 декабря 2022 года № 338

Положение о государственном учреждении "Аппарат маслихата Жанакорганского района"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат маслихата Жанакорганского района" (далее – аппарат маслихата) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющее информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности маслихата Жанакорганского района (далее - маслихат) и его органов, оказание помощи депутатам в осуществлении своих полномочий.

      2. Аппарат маслихата осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Аппарат маслихата является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Аппарат маслихата вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Структура и лимит штатной численности аппарата маслихата утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      6. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, Кызылординская область, Жанакорганский район, поселок Жанакорган, улица Манапа Кокенова, дом №33, индекс 120300.

      7. Полное наименование государственного органа – государственное учреждение "Аппарат маслихата Жанакорганского района".

      8. Настоящее Положение является учредительным документом аппарата маслихата.

      9. Финансирование деятельности аппарата маслихата осуществляется из местного бюджета.

      10. Аппарату маслихата запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями аппарата маслихата.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      11. Миссия аппарата маслихата - обеспечение деятельности маслихата Жанакорганского района и его органов, оказание помощи депутатам маслихата в осуществлении своих полномочий.

      12. Задачи:

      1) информационно-аналитическое обеспечение деятельности маслихата, его органов и депутатов;

      2) организационное и материально-техническое обеспечение сессий маслихата, а также других мероприятий, проводимых по инициативе маслихата и его органов;

      3) документационно-правовое обеспечение нормотворческой деятельности маслихата;

      4) оказание помощи депутатам маслихата в осуществлении своих полномочий;

      5) содействие формированию эффективного взаимодейстия и взаимосвяи маслихата, его органов и депутатов с гражданами, общественными и государственными организациями.

      13. Функции:

      1) информационно-аналитическое содействие в планировании деятельности маслихата и его органов;

      2) сбор, обработка и анализ информации по вопросам, входящих в компетенцию маслихата;

      3) организация и проведение сессий маслихата, а также других мероприятий, проводимых по инициативе маслихата и его органов;

      4) проведение процедур по разработке, представлению, обсуждению, принятию, регистрации, введению в действие, изменению, дополнению, прекращению, приостановлению действия и опубликованию нормативных правовых решений маслихата в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5) организационное, информационно-аналитическое обеспечение деятельности постоянных и временных комиссий, депутатских объединений и иных органов маслихата;

      6) взаимодействие с государственными организациями, органами местного самоуправления и общественными объединениями по вопросам компетенции маслихата;

      7) обеспечение эффективного функционирования системы документационного обеспечения управления в маслихате.

      8) организационное, консультационно-правовое и информационно-методическое обеспечение деятельности депутатов маслихата;

      9) обеспечение доступности информации о деятельности маслихата, его органов и депутатов;

      10) осуществление других функций в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      14. Права и обязанности:

      аппарат аппарата имеет право:

      1) взаимодействовать с государственными организациями, органами местного самоуправления и общественными объединениями по вопросам компетенции маслихата;

      2) запрашивать в установленном порядке от государственных органов и должностных лиц, иных организаций и граждан информацию, справки, отчеты, заключения экспертных советов и иные материалы по вопросам, относящихся к компетенции маслихата;

      3) вносить предложения о создании рабочих органов, а также привлечении работников других организаций и соответствующих специалистов для рассмотрения вопросов, относящихся к компетенции маслихата;

      4) вступать в гражданско-правовые отношения с юридическими и физическими лицами, заключать договора и осуществлять иную деятельность, не противоречащую действующему законодательству;

      5) вносить предложения по повышению эффективности деятельности маслихата и его органов;

      6) осуществлять иные полномочия, установленные законодательством Республики Казахстан;

      обязанности аппарата маслихата:

      1) обеспечение в пределах своей компетенции реализацию норм законодательных и подзаконных актов Республики Казахстан в деятельности маслихата и его органов;

      2) организационно-документационное обеспечение сессий и других заседаний маслихата и его органов;

      3) проведение процедур по разработке, обсуждению, принятию, регистрации, введению в действие, внесению в них изменений и дополнений, прекращению, приостановлению действия и опубликованию нормативных правовых актов маслихата, а также по контролю за их исполнением;

      4) обеспечение индивидуально-распорядительной деятельности председателя маслихата;

      5) осуществление контроля за ходом исполнения решений маслихата и его органов, их учет и мониторинг, при необходимости - подготовка промежуточных и итоговых информаций о ходе их выполнения;

      6) участие в разработке запросов, предложений и замечаний депутатов маслихата, контроль за их рассмотрением в соответствующих организациях;

      7) подготовка аналитических материалов и обзоров информационного характера о деятельности маслихата, его органов и депутатов, для проведения отчетных и других мероприятий;

      8) осуществление контроля за своевременным и качественным рассмотрением служебных документов, писем и заявлений, организация приема граждан руководством, обеспечение функционирования телефона доверия в организации;

      9) своевременное опубликование информации о деятельности маслихата, его органов и депутатов с использованием средств массовой информации и официального интернет-ресурса маслихата (в том числе проведение онлайн-трансляций заседаний маслихата);

      10) обеспечение реализации норм выборного законодательства Республики Казахстан в пределах компетенции маслихата;

      11) организационное обеспечение деятельности Общественного совета Жанакорганского района;

      12) выполнение иных обязанностей, предусмотренных законодательством Республики Казахстан и регламентом маслихата.

3. Организация деятельности государственного органа

      15. Общее руководство аппаратом маслихата осуществляется председателем маслихата, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на аппарат маслихата задач и осуществление им своих функций.

      16. Председатель маслихата избирается и освобождается от должности открытым или тайным голосованием, большинством голосов от общего числа депутатов маслихата на сессии.

      17. Полномочия председателя маслихата:

      1) утверждает план работ аппарата маслихата на соответствующий период, принимает отчет руководителя аппарата об его исполнении;

      2) представляет аппарат маслихата во всех государственных органах и иных организациях в соответствии с действующим законодательством;

      3) в соответствии с законодательством назначает на должности и освобождает от должностей руководителя аппарата и других работников аппарата маслихата;

      4) определяет полномочия работников аппарата маслихата;

      5) в установленном законодательством порядке применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на работников аппарата маслихата;

      6) в соответствии с основными задачами и функциями аппарата маслихата принимает распоряжения индивидуального применения;

      7) не реже одного раза в год на очередных сессиях маслихата отчитывается о деятельности аппарата маслихата;

      8) руководит финансово-хозяйственной деятельностью аппарата маслихата и принимает меры по расширению и развитию материально-технической базы, обеспечивает рациональное использование выделяемых бюджетных средств.

      18. Исполнение полномочий председателя маслихата в период его отсутствия осуществляется председателем одной из постоянных комиссий маслихата или депутатом маслихата.

      19. Непосредственное руководство деятельностью аппарата маслихата осуществляет руководитель аппарата маслихата, назначаемый на должность и освобождаемый от должности председателем маслихата.

      20. Полномочия руководителя аппарата маслихата:

      1) координирует деятельность сотрудников аппарата маслихата по выполнению возложенных на организацию функций;

      2) разработывает и вносит на утверждение председателю маслихата план работ аппарата маслихата на соответствующий период, предоставляет отчет об его исполнении;

      3) принимает меры по укреплению трудовой дисциплины в аппарате маслихата, развитию трудовой мотивации и инициативности сотрудников;

      4) разрабатывает проекты правовых актов об определении функций и характера деятельности сотрудников аппарата маслихата, утверждении квалификационных требований и должностных инструкций к должностям административных государственных служащих аппарата и предоставляет их на утверждение маслихату или председателю маслихата;

      5) организует контроль за ходом исполнения решений маслихата, их учет и мониторинг, подготовку промежуточных и итоговых информаций о ходе их выполнения;

      6) организует разработку аналитических материалов и обзоров информационного характера о деятельности маслихата, его органов и депутатов, для проведения отчетных и других мероприятий;

      7) в пределах своих полномочий представляет интересы аппарата маслихата во взаимодействии с государственными и общественными организациями, органами самоуправления, со средствами массовой информации и другими физическими и юридическими лицами;

      8) имеет право вносить на рассмотрение маслихата или председателя маслихата предложения:

      по применению мер поощрения к сотрудникам аппарата, а также о привлечении их к дисциплинарной и материальной ответственности;

      по структуре аппарата маслихата, по определению обязанностей его сотрудников и обеспечению их взаимозаменяемости;

      по материально-техническому обеспечению деятельности аппарата маслихата;

      9) осуществлять иные полномочия, установленные законодательством Республики Казахстан.

      21. С истечением срока полномочий маслихата, в случаях досрочного прекращения полномочий маслихата и выборов нового состава его депутатов, деятельность служащих аппарата маслихата не прекращается.

4. Имущество государственного органа

      22. Государственное учреждение может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законнодательством.

      23. Имущество, закрепленное за аппаратом маслихата, относится к коммунальной собственности.

      24. Мәслихат аппарата не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      25. Реорганизация и упразднение аппарата маслихата осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.