"Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімі аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімдігінің 2022 жылғы 22 маусымдағы № 204 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31, 37-баптарына, "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 қаулысына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.

      2. "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне:

      осы қаулыға қол қойылған күннен бастап күнтізбелік жиырма күн ішінде оның көшірмесін электрондық түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Солтүстік Қазақстан облысы бойынша филиалына ресми жариялау және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілсін;

      ресми жарияланғаннан кейін осы қаулыны Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімдігінің интернет-ресурсына орналастырсын;

      жоғарыда көрсетілген Ережені заңнамада белгіленген тәртіппен тіркеуші органда тіркеуді жүргізсін.

      2. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Р. Аңбаев

  Солтүстік Қазақстан облысы
  Тайынша ауданы әкімдігінің
  2022 жылғы "22" маусымдағы № 204
  қаулысымен бекітілген

"Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы Ереже

Тайынша қаласы.

1. Жалпы ережелер

      1. "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі-Аппарат) Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің қызметін ақпараттық-талдау, ұйымдастыру-құқықтық, материалдық-техникалық қамтамасыз ету салаларында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Аппараттың ведомстволары жоқ.

      3. Аппарат өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне, Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процессуалдық кодексіне, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілерімен, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Аппарат мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік және орыс тілдерінде өз атауы, мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілер" бар, "Бюджеттің атқарылуы және оған кассалық қызмет көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 4 желтоқсандағы № 5403 бұйрығына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. Аппарат азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.

      6. Аппараттың, егер оған "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, бюджет және қаржы заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      7. Аппарат өз құзыретіндегі мәселелер бойынша әкімшілік рәсімдік-процессуалдық тәртіппен Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексімен, Қазақстан Республикасының Бюджет кодексімен, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексімен, "Жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен, "Жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңымен, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңымен, Қазақстан Республикасының "Азаматтық қорғау туралы" Заңымен, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Заңымен, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік сатып алу туралы" Заңымен, "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілерімен көзделген "Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, сондай-ақ осы Ережемен бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 151000, Қазақстан Республикасы, Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы, Тайынша қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 197.

      10. Осы Ереже Аппараттың құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Аппараттың қызметін қаржыландыру Бюджет кодексіне сәйкес республикалық және жергілікті бюджеттерден, Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің бюджетінен (шығыстар сметасынан) жүзеге асырылады.

      12. Аппаратқа кәсіпкерлік субъектілерімен Аппараттың өкілеттігі болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

2 тарау. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері

      13. Міндеттері:

      1) Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің қызметін ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету;

      2) Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің қызметін ұйымдастырушылық-құқықтық қамтамасыз ету;

      3) Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің қызметін материалдық-техникалық қамтамасыз ету.

      14. Өкілеттіктері:

      1) құқығы:

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген, ауданның атқарушы органдарынан, төмен тұрған деңгейдегі әкімдерден олардың қызметі бойынша құжаттарды, ақпаратты, түсініктемелерді сұрату және алу, Аппарат құзыретіне жатқызылған тапсырмаларды беру, ауданның атқарушы органдарының, төмен тұрған әкімшілік-аумақтық бірліктер әкімдері аппараттарының қызметкерлерін аудан әкімдігінің және аудан әкімінің құзыретіне жатқызылған мәселелерді шешуге қатысуға тарту;

      мемлекеттік басқару органдарының, мұрағаттардың, ғылыми мекемелердің ақпараттық деректер базаларын пайдалану;

      шарттар, келісімдер жасасу;

      Қазақстан Республикасының "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексінің 804-бабының 3-тармағына сәйкес ведомстволық бағынысты істер бойынша Қазақстан Республикасының "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексінің 729-бабында көзделген әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар жасауға құқығы бар;

      Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес көзделген құқықтарға ие болу.

      2) міндеттері:

      мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету;

      Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және орталық атқарушы органдардың, облыс, аудан әкімінің және әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын сапалы және уақытылы орындау;

      Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының "Жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңына, "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес көзделген міндеттерді жүзеге асыру.

      15. Функциялар:

      1) селекторлық және жұмыс кеңестері, әкімдік отырыстары, халыққа есеп беру кездесулері, жұмыс сапарлары барысында Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және орталық мемлекеттік органдарының, сондай-ақ облыс, аудан әкімінің және әкімдігінің актілері мен тапсырмаларының орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

      2) азаматтарды Қазақстан Республикасының Президентіне мемлекеттік наградалармен наградтауға ұсыныс енгізу, сондай-ақ азаматтарды облыс әкіміне Құрмет грамотасымен наградтауға ұсыныс енгізу және азаматтарды аудан әкіміне грамотамен наградтау туралы ұсыныс енгізу;

      3) аудан әкімінің қатысуымен өтетін консультативтік-кеңесші органдардың, штабтардың, комиссиялардың, кеңестердің, жиналыстардың, кездесулердің және басқа да іс-шаралардың әкімдігінің регламентіне сәйкес өткізілетін аудан әкімінің, әкімдігінің қызметін ұйымдастырушылық-құжаттамалық қамтамасыз ету;

      4) мүлік пен міндеттемелердің болуын және қозғалысын есепке алуды қамтамасыз ету, бекітілген нормаларға, нормативтерге және сметаларға, міндеттемелер мен төлемдер бойынша бюджеттік бағдарламаларды қаржыландырудың жеке жоспарларына сәйкес материалдық және қаржы ресурстарын пайдалану, шаруашылық қызметтің теріс нәтижелерінің алдын алу;

      5) аудан әкімінің, аудан әкімі аппаратының қызметін қазақ және орыс тілдерінде мерзімді баспа басылымында немесе интернет-ресурста (аудан әкімі аппаратының сайты, Facebook, Instagram)жариялауды қамтамасыз ету;

      6) комиссиялар мен жұмыс топтарының қызметін қамтамасыз ету;

      7) Қазақстан Республикасы Еңбек кодексінің, мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың талаптарына сәйкес кадрлық жұмыстарды жүргізу;

      8) бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға конкурстар өткізуді ұйымдастыруды жүзеге асыру;

      9) функционалдық блоктар бойынша жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын ауданның атқарушы органдарының "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарын бөлу жөніндегі бірыңғай комиссияның қызметін ұйымдастыруды жүзеге асыру;

      10) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын ауданның атқарушы органдарының мемлекеттік қызметшілерінің тәртіптік теріс қылықтарын қарау жөніндегі бірыңғай тәртіптік комиссияның қызметін ұйымдастыруды жүзеге асыру;

      11) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын ауданның атқарушы органдарының мемлекеттік қызметшілерінің қызметін бағалау жөніндегі бірыңғай комиссияның қызметін ұйымдастыруды жүзеге асыру;

      12) ауданның атқарушы органдарымен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасының мониторингі;

      13) электрондық қызметтер мен электрондық үкіметті дамыту және енгізу;

      14) уәкілетті органға мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы жұмыстың жай-күйі туралы анықтамалық материалды ай сайын дайындауды жүзеге асыру;

      15) мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылауды жүзеге асыру;

      16) құжаттамалық қамтамасыз етуді, оның ішінде тиісті құжат айналымын ұйымдастыру, ақпараттық технологияларды енгізу және дамыту жолымен жүзеге асыру, іс жүргізу ережелерінің сақталуын бақылау және мемлекеттік тілдің қолданылу аясын кеңейту;

      17) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдауды, тіркеуді және есепке алуды жүзеге асыру, аудан әкімінің, аудан әкімі орынбасарларының және аппарат басшысының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалар өкілдерін жеке қабылдауын ұйымдастыру;

      18) мемлекеттік орган жіберген жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарауға бақылауды жүзеге асыру;

      19) аудан әкімінің аппараты бойынша, сондай-ақ ауданның атқарушы органдары бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмыс мәселелері бойынша есептілікті уақтылы ұсынуды қамтамасыз ету;

      20) "Қызмет бабында пайдалану үшін" таратылуы шектелген қызметтік ақпаратпен (ҚБП) жұмысты ұйымдастыру;

      21) "Құжаттардың бірыңғай электрондық мұрағаты" АЖ жұмыс істеуін қамтамасыз ету;

      22) қолма-қол, сондай-ақ "Е-лицензиялау" АЖ "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы келіп түскен мемлекеттік қызметтерді көрсетуге өтініштерді қабылдауды жүзеге асыру;

      23) жеке және заңды тұлғалардан келіп түсетін өтініштерге мониторинг және талдау жүргізу;

      24) аудан әкімдігі және әкім шығарған актілерді есепке алу және тіркеу;

      25) әкімнің және әкімдіктің актілерін тиісінше ресімдеуді және таратуды қамтамасыз ету;

      26) әкімдік қаулыларының, әкім шешімдері мен өкімдерінің, аппарат мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарының жобаларын дайындауды ұйымдастыру және қамтамасыз ету;

      27) мемлекеттік және қызметтік құпияларды, құпия іс жүргізуді сақтау үшін жағдайларды қамтамасыз ету;

      28) нормативтік құқықтық актілердің, әкімнің, әкімдіктің құқықтық актілерінің жобаларын және мемлекеттік органның құқықтық мәселелер жөніндегі өзге де құжаттарын әзірлеу үшін әкім аппаратының басқа құрылымдық бөлімшелерінің, әкімдік бөлімдерінің, ауылдық округ әкімі аппараттарының қызметкерлерін белгіленген тәртіппен тарту, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілерді "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен сәйкес келтіру;

      29) әкім және аудан әкімдігі шығарған нормативтік құқықтық актілердің электрондық тіркелімін жүргізу;

      30) "Құқықтық мониторинг жүргізу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 29 тамыздағы № 486 қаулысымен белгіленген тәртіпте аудан әкімінің және ауыл, ауылдық округ әкімдерінің нормативтік құқықтық актілеріне құқықтық мониторинг жүргізу;

      31) нормативтік құқықтық актілердің жобаларын ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастыру;

      32) нормативтік құқықтық актілердің жобаларын сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптамаға жіберу;

      33) құқықтық білім мектебінде сабақтар өткізу;

      34) мемлекеттік сатып алу туралы заңнамаға сәйкес мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу рәсімдерін орындау;

      35) Аппарат қызметіндегі сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу;

      36) құқықтық тәртіпті қолдау, құқық бұзушылықтар мен сыбайлас жемқорлықтың профилактикасы, жұмылдыру дайындығы, жұмылдыру, аумақтық қорғаныс және азаматтық қорғау, азаматтарды әскери қызметке шақыру, терроризмге қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша мемлекеттік, құқық қорғау органдарымен және қоғамдық ұйымдармен өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;

      37) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктер шегінде әскерге шақырылуға жататын азаматтарды уақтылы хабардар етуді және жеткізуді, жиналу пункттеріне немесе әскери бөлімдерге және арнаулы мемлекеттік органдарға техника беруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету, жұмылдыру, соғыс жағдайы кезеңінде және соғыс уақытында өздерінің басқаруындағы аудандық коммуналдық меншікті қорғаныс мұқтажы үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша беру;

      38) ауданның жұмылдыру жоспарын әзірлеу, облыс әкімдігімен келісу және бекіту, сондай-ақ тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктер шегінде жұмылдыру дайындығы жөніндегі іс-шараларды жүргізу;

      39) азаматтық қорғау саласында тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында жергілікті ауқымдағы төтенше жағдайлардың салдарларын жоюды жүзеге асыру, сондай-ақ уәкілетті орган ведомствосының аумақтық бөлімшелерімен бірлесіп олардың алдын алуды және жоюды қамтамасыз ету;

      40) азаматтық қорғау саласында жасалған терроризм актісі нәтижесінде туындаған техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардан халықты және аумақтарды қорғау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру, сондай-ақ оның салдарларын жоюға қатысу;

      41) Қазақстан Республикасындағы сайлау туралы заңнама шеңберінде сайлау өткізу мәселелері бойынша іс-шараларды ұйымдастыру дайындығын және өткізуді жүзеге асыру;

      42) "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде белгіленген тәртіппен азаматтық хал актілерін тіркеуді жүзеге асыру және тіркеу туралы мәліметтерді жеке тұлғалар туралы Мемлекеттік дерекқорға енгізу;

      43) туу туралы куәлікті беру кезінде жеке сәйкестендіру нөмірін қалыптастыру;

      44) Қазақстан Республикасының соттарында коммуналдық мүлікті иелену, пайдалану және билік ету мәселелері бойынша, аудан әкімінің, әкімдігінің актілеріне шағымдану бойынша мемлекет мүддесін білдіру.

3 тарау. Мемлекеттік органның, алқалы органдардың бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері (болған жағдайда)

      16. Аппаратқа басшылықты Аппаратқа жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты болатын аппарат басшысы жүзеге асырады.

      17. Аппарат басшысы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      18. Аппарат басшысының орынбасарлары жоқ.

      19. Аппарат басшысының өкілеттігі:

      1) мемлекеттік органдар мен ұйымдарда мекеменің мүдделерін сенімхатсыз білдіреді;

      2) қаржы құжаттарына бірінші қол қою құқығына ие, шарттар жасайды, сенімхаттар береді;

      3) аудан әкімі аппаратының жұмысын ұйымдастырады және басшылық етеді және аппаратқа жүктелген функциялар мен міндеттердің орындалуына дербес жауапты болады;

      4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша іс-шаралар өткізеді;

      5) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша шаралар қабылдамағаны үшін дербес жауапты болады;

      6) "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы Ережені, әкім аппаратының құрылымы мен штат саны бойынша ұсыныстарды әзірлейді және оларды аудан әкіміне бекітуге енгізеді, мемлекеттік қызметшілерге қосымша ақы белгілеу, материалдық көтермелеу (сыйақы), материалдық көмек көрсету жөнінде ұсыныстар енгізеді;

      7) "Солтүстік Қазақстан облысы Тайынша ауданы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің техникалық қызмет көрсетуді жүзеге асыратын және жұмыс істеуін қамтамасыз ететін және еңбек қатынастары мәселелері оның құзыретіне жатқызылған мемлекеттік қызметшілер болып табылмайтын аппарат коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін тағайындайды, босатады, тәртіптік жазаға тартады және көтермелеу шараларын қолданады;

      8) Аппараттың тұрғын үй қорына түгендеу жүргізеді;

      9) әкім аппараты бойынша бұйрықтар мен нұсқаулықтар шығарады;

      10) жеке және заңды тұлғаларды жеке қабылдауды жүзеге асырады;

      11) облыс әкімінің аппаратына берілетін ақпараттың дұрыстығына дербес жауапты болады.

      Аппарат басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін орындауды Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес оны алмастыратын адам жүзеге асырады.

4 тарау. Мемлекеттік органның мүлкі

      20. Аппараттың мемлекеттік мүлік туралы заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      21. Аппараттың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік есебінен қалыптастырылады.

      22. Аппаратқа бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      23. Егер Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінде, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңында, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңында өзгеше белгіленбесе, аппараттың өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзге де тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5 тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Қайта құру (біріктіру, қосу, бөлу, қайта құру) және тарату Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексіне, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области"

Постановление акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области от 22 июня 2022 года № 204

      В соответствии со статьями 31, 37 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", акимат Тайыншинского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Положение о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области".

      2. Коммунальному государственному учреждению "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области" обеспечить:

      в течение двадцати календарных дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в филиал республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан по Северо-Казахстанской области для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Тайыншинского района Северо-Казахстанской области после его официального опубликования;

      произвести регистрацию вышеуказанного Положения в регистрирующем органе в установленном законодательством порядке.

      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким района Р. Анбаев

  Утверждено
  постановлением акимата
  Тайыншинского района
  Северо-Казахстанской области
  от "22" июня 2022 года № 204

Положение о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области"

город Тайынша

1. Общие положения

      1. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области" (далее - Аппарат) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах: информационно-аналитического, организационно-правового, материально-технического обеспечения деятельности акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области.

      2. Аппарат не имеет ведомств.

      3. Аппарат осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, Гражданским кодексом Республики Казахстан, Бюджетным кодексом Республики Казахстан, Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан, Трудовым кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О мобилизационной подготовке и мобилизации", Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", Законом Республики Казахстан "О государственных услугах", Законом Республики Казахстан "О гражданской защите", Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", Законом Республики Казахстан "О государственных закупках", Законом Республики Казахстан "О правовых актах", актами Президента и Правительства Республики Казахстан, а также настоящим Положением.

      4. Аппарат является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном и русском языках, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с Приказом Министра финансов Республики Казахстан от 4 декабря 2014 года № 5403 "Об утверждении Правил исполнения бюджета и его кассового обслуживания".

      5. Аппарат вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Аппарат имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если он уполномочен на это в соответствии Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", бюджетным и финансовым законодательством.

      7. Аппарат по вопросам своей компетенции в установленном законодательством об административном процедурно-процессуальном порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области" предусмотренными Гражданским кодексом Республики Казахстан, Бюджетным кодексом Республики Казахстан, Трудовым кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О мобилизационной подготовке и мобилизации", Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", Законом Республики Казахстан "О государственных услугах", Законом Республики Казахстан "О гражданской защите", Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", Законом Республики Казахстан "О государственных закупках", Законом Республики Казахстан "О правовых актах", актами Президента и Правительства Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области" утверждаются в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан, Трудовым кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", а также настоящим Положением.

      9. Местонахождение юридического лица: индекс 151000, Республика Казахстан, Северо-Казахстанская область, Тайыншинский район, город Тайынша, улица Конституции Казахстана, 197.

      10. Настоящее положение является учредительным документом Аппарата.

      11. Финансирование Аппарата деятельности осуществляется из республиканского и местных бюджетов, бюджета (сметы расходов) Национального Банка Республики Казахстан в соответствии с Бюджетным кодексом.

      12. Аппарату запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Аппарата.

Глава 2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи:

      1) информационно-аналитическое обеспечение деятельности акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области;

      2) организационно-правовое обеспечение деятельности акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области;

      3) материально-техническое обеспечение деятельности акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области.

      14. Полномочия:

      1) права:

      запрашивать, и получать от исполнительных органов района, акимов нижестоящих уровней документы, информацию, объяснения по их деятельности, давать поручения, отнесенные к компетенции аппарата, привлекать работников исполнительных органов района, аппаратов акимов нижестоящих административно-территориальных единиц к участию в решении вопросов, отнесенных к компетенции акимата и акима района, предусмотренные Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан";

      пользоваться информационными базами данных органов государственного управления, архивов, научных учреждений;

      заключать договора, соглашения;

      в соответствии с пунктом 3 статьи 804 Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях" имеет право составлять протоколы об административных правонарушениях, по подведомственным делам, предусмотренных статьей 729 Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях";

      иметь права, предусмотренные в соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан, Бюджетным кодексом Республики Казахстан, Трудовым кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О мобилизационной подготовке и мобилизации", Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", Законом Республики Казахстан "О государственных услугах", Законом Республики Казахстан "О гражданской защите", Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", Законом Республики Казахстан "О государственных закупках", Законом Республики Казахстан "О правовых актах".

      2) обязанности:

      качественно оказывать государственные услуги населению в соответствии с законодательством о государственных услугах;

      качественное и своевременное исполнение актов и поручений Президента, Правительства и центральных исполнительных органов Республики Казахстан, акима и акимата области, района;

      осуществлять обязанности, предусмотренные в соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан, Бюджетным кодексом Республики Казахстан, Трудовым кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О мобилизационной подготовке и мобилизации", Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", Законом Республики Казахстан "О государственных услугах", Законом Республики Казахстан "О гражданской защите", Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", Законом Республики Казахстан "О государственных закупках", Законом Республики Казахстан "О правовых актах".

      15. Функции:

      1) осуществление контроля за исполнением актов и поручений Президента, Правительства и центральных государственных органов Республики Казахстан, а также акима и акимата области, района данных в ходе селекторных и рабочих совещаний, заседаний акимата, отчетных встреч с населением, рабочих поездок;

      2) внесение представления к награждению граждан государственными наградами Президенту Республики Казахстан, а также внесений представления к награждению граждан почетной грамотой акиму области и внесений представления о награждении граждан грамотой акиму района;

      3) организационно-документационное обеспечение деятельности акима района, проводимой в соответствии с регламентом заседаний акимата района, консультативно-совещательных органов, штабов, комиссий, совещаний, собраний, встреч и других мероприятий, проходящих с участием акима района;

      4) обеспечение учета наличия и движения имущества и обязательств, использование материальных и финансовых ресурсов в соответствии с утвержденными нормами, нормативами и сметами, индивидуальными планами финансирования бюджетных программ по обязательствам и платежам, предотвращение отрицательных результатов хозяйственной деятельности;

      5) обеспечение публикации деятельности акима района, аппарата акима района на казахском и русском языках в периодическом печатном издании или интернет-ресурсе (сайте аппарата акима района, Facebook, Instagram);

      6) обеспечение деятельности комиссий и рабочих групп;

      7) проведение кадровой работы в соответствии с требованиями Трудового кодекса Республики Казахстан, законодательства о государственной службе;

      8) осуществление организации проведения конкурсов на занятие вакантных административных государственных должностей;

      9) осуществление организации деятельности единой комиссии по распределению административных государственных должностей корпуса "Б" исполнительных органов района, финансируемых из местного бюджета, по функциональным блокам;

      10) осуществление организации деятельности единой дисциплинарной комиссии по рассмотрению дисциплинарных проступков государственных служащих исполнительных органов района, финансируемых из местного бюджета;

      11) осуществление организации деятельности единой комиссии по оценке деятельности государственных служащих исполнительных органов района; финансируемых из местного бюджета

      12) мониторинг качества оказания государственных услуг исполнительными органами района;

      13) развитие и внедрение электронных услуг и электронного правительства;

      14) осуществление ежемесячной подготовки справочного материала о состоянии работы в сфере оказания государственных услуг в уполномоченный орган;

      15) осуществление внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг;

      16) осуществление документационного обеспечения, в том числе путем организации надлежащего документооборота, внедрения и развития информационных технологий, контроль за соблюдением правил делопроизводства и расширения сферы применения государственного языка;

      17) осуществление приема, регистрацию и учет обращений физических и юридических лиц, организация личного приема физических лиц и представителей юридических лиц акимом района, заместителями акима района и руководителем аппарата;

      18) осуществление контроля за рассмотрением обращений физических и юридических лиц, направленных государственным органом;

      19) обеспечение своевременного предоставления отчетности по вопросам работы с обращениями физических и юридических лиц по аппарату акима района, а также по исполнительным органам района;

      20) организация работы со служебной информацией ограниченного распространения "Для служебного пользования" (ДСП);

      21) обеспечение функционирования ИС "Единый электронный архив документов";

      22) осуществление приема заявлений на предоставление государственных услуг, поступивших нарочно, а также посредством веб-портала "электронного правительства" ИС "Е-лицензирование";

      23) проведение мониторинга и анализа поступающих обращений физических и юридических лиц;

      24) учет и регистрация актов, изданных акиматом и акимом района;

      25) обеспечение надлежащего оформления и рассылки актов акима и акимата;

      26) организация и обеспечение подготовки проектов постановлений акимата, решений и распоряжений акима, приказов руководителя государственного учреждения Аппарата;

      27) обеспечение условий для сохранения государственной и служебной тайн, секретного делопроизводства;

      28) привлечение в установленном порядке работников других структурных подразделений аппарата акима, отделов акимата, аппаратов акимов сельского округа для разработки проектов нормативных правовых актов, правовых актов акима, акимата и иных документов государственного органа по правовым вопросам, а также приведение нормативных правовых актов в соответствие в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О правовых актах";

      29) ведение электронного Регистра нормативных правовых актов, изданных акимом и акиматом района;

      30) проведение правового мониторинга нормативных правовых актов акимата района акима района и акимов сел и сельских округов в порядке, установленном Постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 августа 2016 года № 486 "Об утверждении Правил проведения правового мониторинга";

      31) размещение проектов нормативных правовых актов на интернет-портале открытых нормативных правовых актов;

      32) направление проектов нормативных правовых актов для проведения антикоррупционной экспертизы;

      33) проведение занятий в школе правовых знаний;

      34) выполнение процедур организации и проведения государственных закупок в соответствии с законодательством о государственных закупках;

      35) проведение внутреннего анализа коррупционных рисков в деятельности Аппарата;

      36) обеспечение взаимодействия с государственными, правоохранительными органами и общественными организациями по вопросам поддержания правопорядка, профилактики правонарушений и коррупции, мобилизационной подготовки, мобилизации, территориальной обороны и гражданской защиты, призыва граждан на воинскую службу, противодействия терроризму;

      37) организация и обеспечение в пределах соответствующих административно-территориальных единиц своевременное оповещение и доставку граждан, подлежащих призыву, поставку техники на сборные пункты или в воинские части и специальные государственные органы, предоставление по решению Правительства Республики Казахстан для нужд обороны находящуюся в их управлении районную коммунальную собственность в период мобилизации, военного положения и в военное время;

      38) разработка, согласование с акиматом области и утверждение мобилизационного плана района, а также проведение мероприятий по мобилизационной подготовке в пределах Тайыншинского района;

      39) в сфере гражданской защиты осуществление ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций местного масштаба на территории соответствующей административно-территориальной единицы, а также совместно с территориальными подразделениями ведомства уполномоченного органа обеспечение их предупреждении и ликвидации;

      40) в сфере гражданской защиты осуществление мероприятий по защите населения и территорий от чрезвычайных ситуаций техногенного характера, возникших в результате совершенного акта терроризма, а также принятие участия в ликвидации его последствий;

      41) осуществление организационной подготовки и проведения мероприятий по вопросам проведения выборов в рамках законодательства о выборах в Республике Казахстан;

      42) осуществление регистрации актов гражданского состояния и внесение сведений о регистрации в Государственную базу данных о физических лицах в порядке, установленном кодексом Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье";

      43) формирование индивидуального идентификационного номера при выдаче свидетельств о рождении;

      44) представлять интересы государства в судах Республики Казахстан по вопросам владения, пользования и распоряжения коммунальным имуществом, по обжалованию актов акима, акимата района.

Глава 3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа, коллегиальных органов (при наличии)

      16. Руководство Аппарата осуществляется руководителем Аппарата, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Аппарат задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Руководитель Аппарата назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан".

      18. Руководитель Аппарата не имеет заместителей.

      19. Полномочия руководителя Аппарата:

      1) без доверенности представляет интересы Учреждения в государственных органах и организациях;

      2) обладает правом первой подписи финансовых документов, заключает договоры, выдает доверенности;

      3) организует и руководит работой аппарата акима района и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на аппарат функций и задач;

      4) проводит мероприятия по противодействию коррупции;

      5) несет персональную ответственность за непринятие мер по противодействию коррупции;

      6) разрабатывает Положение о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области", предложения по структуре и штатной численности аппарата акима и вносит их акиму района на утверждение, вносит предложения по установлению доплат, материальному поощрению государственных служащих (премии), оказанию материальной помощи;

      7) назначает, освобождает, налагает дисциплинарные взыскания и применяет меры поощрения на работников коммунального государственного учреждения Аппарата, осуществляющих техническое обслуживание и обеспечивающих функционирование коммунального государственного учреждения "Аппарат акима Тайыншинского района Северо-Казахстанской области" и не являющихся государственными служащими;

      8) проводит инвентаризацию жилищного фонда Аппарата;

      9) издает приказы и инструкции по аппарату акима;

      10) осуществляет личный прием физических и юридических лиц;

      11) несет персональную ответственность за достоверность информации, предоставляемой в аппарат акима области.

      Исполнение полномочий Руководителя Аппарата в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", а также настоящим Положением.

Глава 4. Имущество государственного органа

      20. Аппарат может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством о государственном имуществе.

      21. Имущество Аппарата формируется за счет имущества, переданного ему собственником.

      22. Имущество, закрепленное за Аппаратом, относится к коммунальной собственности.

      23. Аппарат не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено Гражданским кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе".

Глава 5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация (слияние, присоединение, разделение, выделение, преобразование) и упразднение Аппарата осуществляются в соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан, Трудовым кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан "О государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств", Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан", а также настоящим Положением.