"Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы

Атырау облысы Индер аудандық мәслихатының 2022 жылғы 19 мамырдағы № 112-VII шешімі. Күші жойылды - Атырау облысы Индер аудандық мәслихатының 2023 жылғы 16 мамырдағы № 7-VIII шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы Индер аудандық мәслихатының 16.05.2023 № 7-VIII шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік Кодексінің 40-бабына, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 7-бабына, Қазақстан Республикасының "Құқықтық актілер туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" № 590 қаулысына сәйкес, Индер аудандық мәслихаты ШЕШТІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесі бекітілсін.

      2. Индер аудандық мәслихатының 2018 жылғы 13 қыркүйектегі № 213-VI "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесін бекіту туралы" шешімінің күші жойылсын.

      3. Осы шешімнің орындалуын бақылау аудандық мәслихат аппаратының басшысы Г. Қабиеваға жүктелсін.

      4. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудандық мәслихат хатшысы Б. Сапаров

  Индер аудандық мәслихатының
2022 жылғы 19 мамырдағы
№ 112-VІІ шешімімен бекітілген

"Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің Ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай - мәслихат аппараты) тиісті мәслихаттың, оның органдары мен депутаттарының қызметін қамтамасыз ету саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.

      2. Мәслихат аппаратының ведомстволары жоқ.

      3. Мәслихат аппараты өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Мәслихат аппараты мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.

      5. Мәслихат аппараты азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      6. Мәслихат аппараты егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      7. Мәслихат аппараты өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі мәслихат хатшысының өкімдерімен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Атырау облысы, Индер ауданы, Индербор кенті, Қонаев көшесі 12 үй, пошталық индекс: 060200.

      Мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі:

      Дүйсенбі – жұма сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі-жексенбі.

      10. Мемлекеттік органның толық атауы:

      1) мемлекеттік тілде - "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      2) орыс тілінде – государственное учреждение "Аппарат Индерского районного маслихата".

      11. Осы Ереже Мәслихат аппаратының құрылтай құжаты болып табылады.

      12. Мәслихат аппаратының қызметін қаржыландыру республикалық және жергілікті бюджет есебінен жүзеге асырылады.

      13. Мәслихат аппараты кәсіпкерлік субъектілерімен мәслихат аппараты өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан шарттық қарым-қатынас жасауға тыйым салынады.

      Егер мәслихат аппаратына заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның мақсаттары мен өкілеттіктері

      14. Мақсаттары: азаматтар мен ұйымдардың Қазақстан Республикасы Конституциясының, Қазақстан Республикасы заңдарының, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметі актілерінің, орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілерінің нормаларын орындауына жәрдемдесу.

      15. Өкілеттіктері: "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі органдарының қызметiн ақпараттық-талдамалық, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету, депутаттарға өздерінің өкілеттіктерін жүзеге асыруға көмек көрсету.

      16. Құқықтары мен міндеттері:

      1) өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдардан және басқа да ұйымдардан мәслихат құзыреті мәселелері бойынша қажетті ақпараттар, құжаттар және өзге де материалдар сұрату және алу;

      2) мәслихат аппаратын жүргізуге қатысты мәселелер бойынша қызметтік хат алмасу;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де құқықтары мен міндеттерін жүзеге асыру;

      17. Функциялары:

      1) аудандық мәслихаттың сессияларында жергілікті бюджеттердің кірістерін қысқартуды немесе жергілікті бюджет шығыстарын ұлғайтуды көздейтін нормативтік құқықтық актілерді және аудандық мәслихаттың құзыреті шегінде қабылданған және азаматтардың құқықтарына, бостандықтары мен міндеттеріне қатысты нормативтік құқықтық актілерді қабылдауды қамтамасыз ету;

      2) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес сайлаушылардың кездесулер мен қабылдауларда айтқан өтініштерінің, ұсыныстардың, проблемалық мәселелердің қорытындылары бойынша депутаттық сауалдар дайындауды қамтамасыз етеді, сондай-ақ қажет болған жағдайда депутат ұсыныстарының жобасын әзірлейді және оны аудандық бюджеттің жобаларына, ауданның даму жоспарлары мен бағдарламаларына енгізеді;

      3) сот органдарында мәслихат мүдделерін қорғауды қамтамасыз ету;

      4) аудандық мәслихат қызметінің мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау.

      Мақсаттар мен өкілеттіктерді іске асыру мемлекеттік органдар үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген құзыреттер шегінде жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік орган басшысының мәртебесі, өкілеттіктері

      18. Мәслихат аппаратын басқаруды аппаратқа жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты болатын мәслихат хатшысы жүзеге асырады.

      19. Мәслихат хатшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.

      20. Мәслихат хатшысының орынбасарлары болмайды.

      21. Мәслихат хатшысының өкілеттіктері:

      1) мәслихат сессиясын және оның қарауына енгiзiлетiн мәселелердi әзiрлеудi ұйымдастырады, сессияның күн тәртібін қалыптастырады, хаттама жасалуын қамтамасыз етедi, мәслихат сессиясында қабылданған немесе бекiтiлген шешiмдерге, өзге де құжаттарға қол қояды;

      2) аудандық мәслихаттың сессиясын шақыру туралы шешім қабылдайды;

      3) аудандық мәслихат сессиясының отырысын жүргізеді, мәслихат регламентінің сақталуын қамтамасыз етеді;

      4) аудандық мәслихат депутаттарының өз өкiлеттiктерiн жүзеге асыруына жәрдемдеседi, оларды қажеттi ақпаратпен қамтамасыз етедi, депутаттарды мәслихат сессияларына, оның тұрақты комиссияларының және өзге де органдарының жұмысына қатысу үшiн қызметтiк мiндеттерiн орындаудан босатуға байланысты мәселелердi қарайды;

      5) депутаттар сауалдарының және депутаттық өтiнiштердiң қаралуын бақылайды;

      6) аудандық мәслихат аппаратының қызметiне басшылық жасайды, оның қызметшілерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;

      7) сайлаушылардың өтiнiштерi туралы және олар бойынша қабылданған шаралар туралы мәслихатқа ұдайы ақпарат берiп отырады;

      8) аудандық мәслихаттың өзге де жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен өзара iс-қимылын ұйымдастырады;

      9) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 24-бабына сәйкес әкiмге сенiмсiздiк бiлдiру туралы мәселеге бастама жасаған аудандық мәслихат депутаттарының жиналған қолдарының төлнұсқалығын тексеруді ұйымдастырады;

      10) өз құзыретiндегi мәселелер бойынша өкiмдер шығарады;

      11) мәслихаттың тұрақты комиссиялары мен өзге де органдарының және депутаттық топтардың қызметін үйлестiреді;

      12) мемлекеттiк органдармен, ұйымдармен, жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен және қоғамдық бiрлестiктермен қарым-қатынастарда аудандық мәслихаттың атынан өкiл болады;

      13) аудандық мәслихат шешiмдерiнiң жариялануын қамтамасыз етедi, олардың орындалуына бақылау жасау жөнiндегi iс-шараларды белгiлейдi;

      14) егер мәслихат сессиясында дауыс беру кезінде депутаттардың дауысы тең бөлінген жағдайда, шешуші дауыс құқығын пайдаланады;

      15) заңнамада белгіленген тәртіппен және өз құзыреті шегінде аудандық мәслихат аппаратының қызметкерлерін көтермелейді және тәртіптік жаза қолданады;

      16) "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған шараларды қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың қабылдануына дербес жауапты болады.

      17) аудандық мәслихат хатшысы болмаған кезде оның өкілеттігін тұрақты негізде жұмыс істейтін аудандық мәслихаттың тұрақты комиссияларының бірінің төрағасы уақытша жүзеге асырады.

      18) Қазақстан Республикасының заңнамасында, регламентте және мәслихат шешімінде көзделген өзге де өкілеттіктерді орындайды.

      22. Аудандық мәслихаттың хатшысы қолданыстағы заңнамаға сәйкес аудандық мәслихат аппараты басшысының өкілеттігін айқындайды.

      23. Аппаратты, мәслихат хатшысымен лауазымға тағайындалып, лауазымнан босатылатын және оның қол астында жұмыс істейтін аппарат басшысы басқарады.

      24. Аппарат басшысы:

      1) аппарат қызметкерлерінің қызметін жоспарлау және түзету;

      2) аппараттағы құжаттарды ресімдеу және орындау мерзімдерін бақылау;

      3) депутаттардың өкілеттігін жүзеге асыруға көмек көрсету:

      4) аудандық мәслихат аппараты ұйымдастыру бөлімінің қызметін басшылыққа алу, сессияларға, тұрақты комиссия отырыстарына және мәслихаттың басқа іс-шараларына дайындалу және өткізуді ұйымдастыру;

      5) мәслихат шешімдерін, сессияда айтылған сын ескертулер мен ұсыныстардың орындалуын бақылау;

      6) бухгалтерлік есеп жүргізуді, штаттық, қаржылық және кассалық тәртіпті сақтауды, негізгі қорларды, тауарлық-материалдық құндылықтарды түгендеу өткізудің белгіленген тәртібін, есептер мен төлем міндеттемелерін, шығынға жазудың заңдылығын сақтауды бақылау;

      7) қызметкерлердің еңбек тәртібін және ішкі тәртіп ережелерін сақтауды бақылау, еңбек тәртібін нығайту және жұмыс уақытының шығыстары бойынша іс шаралар әзірлеу, олардың орныдалуын бақылау.

      25. Аудандық мәслихат аппаратының әкімшілігі мен еңбек ұжымы арасындағы өзара қарым-қатынас Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес айқындалады.

      26. Мәслихат аппараты мен мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган (жергілікті атқарушы орган) арасындағы өзара қарым-қатынас Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен реттеледі.

      27. Мәслихат аппараты мен мемлекеттік басқарудың тиісті саласын басқару жөніндегі уәкілетті орган арасындағы өзара қарым-қатынас Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен реттеледі.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      28. Мәслихаты аппаратының заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін. Мәслихат аппаратының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді коса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      29. "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      30. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      31. "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения государственного учреждения "Аппарат Индерского районного маслихата"

Решение Индерского районного маслихата Атырауской области от 19 мая 2022 года № 112-VII. Отменен решением Индерского районного маслихата Атырауской области от 16 мая 2023 года № 7-VIII

      Сноска. Отменен решением Индерского районного маслихата Атырауской области от 16.05.2023 № 7-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 40 Административного процедурно-процессуального Кодекса Республики Казахстан, статьей 7 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 27 Закона Республики Казахстан "О правовых актах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений", Индерский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение государственного учреждения "Аппарат Индерского районного маслихата".

      2. Отменить решение Индерского районного маслихата от 13 сентября 2018 года № 213-VI "Об утверждении Положения государственного учреждения" Аппарат Индерского районного маслихата".

      3. Контроль за исполнением данного решения возложить на руководителя аппарата районного маслихата Г. Кабиевой.

      4. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Секретарь районного маслихата Б. Сапаров

  Утвержден решением
Индерского районного маслихата
от 19 мая 2022 года № 112- VІІ

Положение государственного учреждения "Аппарат Индерского районного маслихата"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат Индерского районного маслихата" (далее - аппарат маслихата) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере обеспечения деятельности соответствующего маслихата, его органов и депутатов.

      2. Аппарат маслихата не имеет ведомств.

      3. Аппарат маслихата осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Аппарат маслихата является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      5. Аппарат маслихата составляет гражданско-правовые отношения от своего имени.

      6. Аппарат маслихата вправе выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если он уполномочен на это в соответствии с законодательством.

      7. Аппарат маслихата по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые распоряжениями секретаря маслихата государственного учреждения "Аппарат Индерского районного маслихата" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      8. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Аппарат Индерского районного маслихата" утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      9. Местонахождение юридического лица: Республика Казахстан, Атырауская область, Индерский район, поселок Индербор, улица Кунаева, дом 12, почтовый индекс: 060200.

      Порядок работы государственного учреждения:

      Понедельник-пятница с 9.00 до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.30 часов, выходные дни: суббота-воскресенье.

      10. Полное наименование государственного органа:

      1) на государственном языке - "Индер аудандық мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      2) на русском языке – государственное учреждение "Аппарат Индерского районного маслихата".

      11. Настоящее положение является учредительным документом аппарата маслихата.

      12. Финансирование деятельности аппарата маслихата осуществляется за счет республиканского и местного бюджетов.

      13. Аппарату маслихата запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями аппарата маслихата.

      Если аппарату маслихата законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученный доход направляется в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Задачи и полномочия государственного органа

      14. Задачи: содействие исполнению гражданами и организациями норм Конституцией Республики Казахстан, законов Республики Казахстан, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых актов центральных и местных государственных органов.

      15. Полномочия: государственное учреждение "Аппарата Индерского районного маслихата" осуществляет организационное, правовое, материально-техническое и иное обеспечение маслихата и его органов, оказывает помощь депутатам в осуществлении их полномочий.

      16. Права и обязанности:

      1) в пределах своей компетенции запрашивать и получать необходимую информацию, документы и иные материалы от государственных органов, должностных лиц и других организаций по вопросам компетенции маслихата;

      2) вести служебную переписку по вопросам, отнесенным к ведению аппарата маслихата;

      3) осуществлять иные права и обязанности, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      17. Функции:

      1) обеспечение принятия на сессиях районного маслихата нормативных правовых актов, предусматривающих сокращение доходов местных бюджетов или увеличение расходов местного бюджета, и нормативных правовых актов, принятых в пределах компетенции районного маслихата и касающихся прав, свобод и обязанностей граждан;

      2) обеспечивает подготовку депутатских запросов по итогам обращений, предложений, проблемных вопросов избирателей, высказанных на встречах и приемах в соответствии с Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", а также в случае необходимости разрабатывает проект предложений депутата и вносит его в проекты районного бюджета, планы и программы развития района;

      3) обеспечение защиты интересов маслихата в судебных органах;

      4) рассмотрение обращений физических и юридических лиц по вопросам деятельности районного маслихата.

      Реализация целей и полномочий осуществляется в пределах компетенций, установленных законодательством Республики Казахстан для государственных органов.

3. Статус, полномочия руководителя государственного органа

      18. Управление аппаратом маслихата осуществляется секретарем маслихата, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на аппарат задач и осуществление им своих полномочий.

      19. Секретарь маслихата назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      20. Секретарь маслихата не имеет заместителей.

      21. Полномочия секретаря маслихата:

      1) организует подготовку сессии маслихата и вопросов, вносимых на ее рассмотрение, формирует повестку дня сессии, обеспечивает составление протокола, подписывает решения, иные документы, принятые или утвержденные на сессии маслихата;

      2) принимает решение о созыве сессии районного маслихата;

      3) ведет заседание сессии районного маслихата, обеспечивает соблюдение регламента маслихата;

      4) содействует депутатам районного маслихата в осуществлении ими своих полномочий, обеспечивает их необходимой информацией, рассматривает вопросы, связанные с освобождением депутатов от выполнения служебных обязанностей для участия в сессиях маслихата, в работе его постоянных комиссий и иных органов;

      5) контролирует рассмотрение запросов депутатов и депутатских обращений;

      6) руководит деятельностью аппарата районного маслихата, назначает на должность и освобождает от должности его служащих;

      7) регулярно информирует маслихат об обращениях избирателей и о принятых по ним мерах;

      8) организует взаимодействие районного маслихата с иными органами местного самоуправления;

      9) организует проверку подлинности собранных подписей депутатов районного маслихата, инициировавших вопрос о недоверия акиму в соответствии со статьей 24 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" (далее-Закон);

      10) издает распоряжения по вопросам своей компетенции;

      11) координирует деятельность постоянных комиссий и иных органов маслихата и депутатских групп;

      12) представляет районный маслихат в отношениях с государственными органами, организациями, органами местного самоуправления и общественными объединениями;

      13) обеспечивает опубликование решений районного маслихата, определяет мероприятия по контролю за их исполнением;

      14) решающего голоса в случае, если при голосовании на сессии маслихата голоса депутатов разделились поровну;

      15) в установленном законодательством порядке и в пределах своей компетенции поощряет и налагает дисциплинарные взыскания на работников аппарата районного маслихата;

      16) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в государственном учреждении "аппарата Индерского районного маслихата" и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер.

      17) при отсутствии секретаря районного маслихата его полномочия временно осуществляет председатель одной из постоянных комиссий районного маслихата, работающий на постоянной основе.

      18) выполняет иные полномочия, предусмотренные законодательством Республики Казахстан, регламентом и решением маслихата.

      22. Секретарь районного маслихата в соответствии с действующим законодательством определяет полномочия руководителя аппарата районного маслихата.

      23. Аппарат возглавляет руководитель аппарата, назначаемый на должность, освобождаемый от должности секретарем маслихата и работающий под его руководством.

      24. Руководитель аппарата:

      1) планирование и корректировка деятельности работников аппарата;

      2) контроль сроков оформления и исполнения документов в аппарате;

      3) оказание помощи в осуществлении полномочий депутатов;

      4) руководство деятельностью организационного отдела аппарата районного маслихата, организация подготовки и проведения сессий, заседаний постоянных комиссий и других мероприятий маслихата;

      5) контроль за исполнением решений маслихата, замечаний и предложений, высказанных на сессии;

      6) контроль за ведением бухгалтерского учета, соблюдением штатной, финансовой и кассовой дисциплины, установленным порядком проведения инвентаризации основных фондов, товарно-материальных ценностей, правомерностью расчетов и платежных обязательств, списания;

      7) контроль за соблюдением работниками трудовой дисциплины и правил внутреннего распорядка, разработка мероприятий по укреплению трудовой дисциплины и расходам рабочего времени, контроль за их размещением.

      25. Взаимоотношения между администрацией аппарата районного маслихата и трудовым коллективом определяются в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.

      26. Взаимоотношения между аппаратом маслихата и уполномоченным органом по управлению государственным имуществом (местным исполнительным органом) регулируются действующим законодательством Республики Казахстан.

      27. Взаимоотношения между аппаратом маслихата и уполномоченным органом по управлению соответствующей отраслью государственного управления регулируются действующим законодательством Республики Казахстан.

4. Имущество государственного органа

      28. Аппарат маслихата может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество аппарата маслихата формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      29. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "аппарата Индерского районного маслихата" относится к коммунальной собственности.

      30. Государственное учреждение "Аппарата Индерского районного маслихата" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      31. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Аппарата Индерского районного маслихата" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.