Төлеби ауданының тұрғын үй қорын реновациялау бағдарламасын бекіту туралы

Түркістан облысы Төлеби ауданы әкiмдiгiнiң 2022 жылғы 7 желтоқсандағы № 609 қаулысы

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 23 қыркүйектегі № 736 қаулысымен бекітілген "Тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды дамытудың 2026 жылға дейінгі тұжырымдамасының" 5.2-тарауының, 7-тармағына сәйкес, Төлеби ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Төлеби ауданының тұрғын үй қорын реновациалау бағдарламасы №1 қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. Бағдарламаны іске асыру үшін уәкілетті орган болып "Төлеби ауданының құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" және "Төлеби аудандық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемелері айқындалсын.

      3. "Төлеби ауданының тұрғын үй коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулы тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі қағаз және электрондық түрдегі көшірмесін "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және оған енгізу үшін жіберуді;

      2) осы қаулыны Төлеби ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау осы салаға жетекшілік ететін аудан әкімінің орынбасары Л.Серікбаевқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Т.Телғараев

  Төлеби ауданы әкімдігінің
2022 жылғы ____________
№_________қаулысына
қосымша

Төлеби ауданының тұрғын үй қорын реновациялау бағдарламасы

1. Жалпы ережелер

      1.1 Төлеби ауданындағы тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды дамытудың 2026 жылға дейінгі тұжырымдамасының қорын реновациялау бағдарламасы (бұдан әрі – Реновация бағдарламасы) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 23 қыркүйектегі № 736 қаулысымен бекітілген мемлекеттік бағдарламасына сәйкес әзірленді.

      Жергілікті атқарушы органы жұртшылықпен келісу бойынша "ескі кварталдар" тұрғын үй қорын реновациялау бағдарламасын бекітеді және онда іске асыру тетігі мен өлшемшарттарын, оның ішінде реновациялауға жататын объектілерде тұрғын үй иелеріне өтеудің тәртібі мен шарттарын, сондай-ақ қаржыландыру, оның ішінде уәкілетті ұйымды тарта отырып қаржыландыру тетіктерін белгілейтін болады.

      Бұл ретте тұрғын үй-жайлардың меншік иелеріне ауданы жағынан шамалас, бірақ бір бөлмелі пәтерден кем емес жаңа пәтерлер беріледі. Тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелеріне оның құны өтеледі.

      Тұрғын емес үй-жайдың меншік иесі келіскен жағдайда өткізілетін мүлік үшін өтемақы салынып жатқан объектілердегі ауданы жағынан шамалас тұрғын емес үй-жайлар беру арқылы қамтамасыз етілуі мүмкін.

      Реновациялауға жататын объектілердің тізбесін жергілікті атқарушы органның тұрғын үй қорының құрылыс конструкцияларының тозуын, олардың пайдалану талаптарына сәйкестігін, сондай-ақ тұрғын үй-жай меншік иелерінің пікірін ескере отырып айқындайды.

      Авариялық (тозығы жеткен) жеке тұрғын үйлердің меншік иелері жергілікті атқарушы органға сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі саласындағы заңнаманың талаптарында белгіленген тәртіп сақталған кезде реновациялау бағдарламасына қосу жөнінде өтініш береді.

      Тұрғын үй қорын реновациялау жөніндегі жобаларды іске асыру шеңберінде жергілікті атқарушы орган жобаны қайта инвестициялау немесе ескірген тұрғын үйді реновациялау мақсатында нарықта өткізу үшін коммерциялық үй-жайлары мен паркингтері бар шағын габаритті тұрғын үй және жайлылығы І-IV сыныпты тұрғын үй салуды көздеуі мүмкін.

      Тұрғын үйдің жалпы алаңы құрылысының құны тұрғын үйлердің ЖСҚ-ға кешенді ведомстводан тыс сараптамасының оң қорытындысы негізінде айқындалады.

      Тұрғын үйдің жалпы ауданының 1 шаршы метрін өткізу құны салынып жатқан тұрғын үйдің жайлылық деңгейімен және өткізілетін сәттегі жылжымайтын мүлік нарығының қалыптасқан конъюнктурасымен айқындалады, бірақ құрылыстың өзіндік құнынан төмен болмайды.

      Тұрғын үй қорын реновациялау жобаларын қаржыландыру жергілікті бюджет қаражаты және өзге де көздер есебінен жүзеге асырылуы мүмкін: жеке инвестицияларды тарту, оның ішінде МЖӘ тетіктері арқылы, қаржы институттарының қарыздары, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражатын, оның ішінде мемлекеттік бағалы қағаздар есебінен тарту, жобаны іске асыру барысында тұрғын және тұрғын емес үй-жайларды сатудан түскен кірістер.

      Жергілікті атқарушы органы авариялық (ескірген) тұрғын үйді бұзу алаңында тұрғын үй салуды жүзеге асыра алады. Бұл ретте авариялық (ескі) тұрғын үйлерді бұзу жергілікті бюджет қаражаты есебінен жүргізіледі.

      "Бәйтерек ҰБХ" АҚ еншілес ұйымы ішкі және (немесе) халықаралық капитал нарықтарында қаражат тарту кезінде тұрғын үй қорын реновациялау жөніндегі жобаларды іске асыруға жергілікті атқарушы оргынның мен бірлесіп қатысуды қарастыратын болады.

      Бұл ретте облигациялық қарыздар шеңберінде кезекте тұрғандарға тұрғын үйді өткізудің қарсы міндеттемесімен осы кіші бөлімнің 1-тармағының 1) тармақшасында көзделген баға параметрлері бойынша қаржыландыру көлеміне мөлшерлес объектілердің тұрғын бөлігін салуды қаржыландыруды қарастыруға жол беріледі.

      Азаматтардың қауіпсіз өмір сүру жағдайларын қамтамасыз ету үшін бұзылуға немесе күрделі жөнделуге тиіс авариялық тұрғын үйді анықтау мақсатында тұрғын үй қорының техникалық жай-күйіне (паспорттауға) бағалау жүргізіледі.

      КТҮ-ге түгендеу жүргізу нәтижесінде үйлердің саны және олардың техникалық сипаттамалары, үйге ортақ есепке алу аспаптарымен және жылу тұтынуды реттеудің автоматтандырылған жүйелерімен жарақтандырылуы бойынша объективті деректер алынады.

      Паспорттаудан өткен және күрделі жөнделуге тиіс әрбір КТҮ бойынша деректер тізілімі қалыптастырылады.

      Тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымның энергия тиімділігін арттыру шеңберінде қайтарымды негізде терможаңғырту элементтерімен кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеу және ресурстарды қашықтан беретін жеке есепке алу аспаптарына көшу жалғасады.

      Халық арасында энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру мәселелері бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмысы жүргізіледі, бұл пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерінде кондоминиум объектісінің ортақ мүлкіне ұқыпты қарау және энергия ресурстарын үнемдеу қажеттілігі түсінігін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

      Жергілікті атқарушы оргынның құзыреті шегінде кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге, кондоминиумның басқа объектілерін жөндеуге тұрғындар төлеген қаражат сомасын пайдаланып, тұрғын үйлерді жөндеуге мамандандырылған уәкілетті ұйымды ұстауды қаржыландыруды жергілікті бюджет есебінен қамтамасыз етеді.

      Аз қамтылған азаматтарға коммуналдық қызметтерді төлеу үшін тұрғын үй көмегін тағайындау тетігі автоматтандырылады, бұл мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды жеделдетеді.

      Жергілікті атқарушы органы "Төлеби аудандық тұрғын үй коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесі саласында реформаны енгізу шеңберінде жұмыс істеп тұрған КТҮ-ні мемлекеттік техникалық тексеріп қарауды және жергілікті бюджет қаражаты есебінен кондоминиум объектілерін тіркеуді қамтамасыз ететін болады, бұл жалпы республика бойынша кондоминиум объектісін 100 % тіркеуді қамтамасыз етуге және кондоминиум объектісі ортақ мүлкінің жекелеген бөліктерін пәтерлердің, тұрғын емес үй-жайлардың меншік иелерінің пайдалануы үшін заңды алғышарттар жасауға мүмкіндік береді.

      "Бір үй – мүліктің меншік иелерінің бір бірлестігі – бір шот" қағидаты әрбір үйді басқару бойынша жеке тәсілді көздейді және кондоминиум объектісін күтіп-ұстауға арналған қаражаттың жұмсалуының ашықтығын қамтамасыз етеді.

      Сервистік ұйымдардың қызмет көрсету сапасын арттыру және азаматтардың тұру жағдайларын жақсарту мақсатында көппәтерлі тұрғын үйлер кондоминимумы объектісінің ортақ мүлкін басқару және күтіп-ұстау мәселелері бөлігінде тұрғын үй заңнамасын жетілдіру жөнінде шаралар қабылданатын болады.

2. Төлеби ауданындағы тұрғын үй қорын реновациялау бағдарламасының міндеті

      2.1 Реновация бағдарламасының негізгі міндеті – Төлеби ауданындағы апатты тұрғын үй қорының жаппай пайда болуына жол бермеу және сонымен бірге өткен онжылдықтарда жинақталған қала дамуының теңгерімсіздігін түзету және қағидатты жаңа сападағы қалалық ортаны қалыптастыру.

      Тұрғын үй қорын сапалы жаңартуды көздейтін Реновация бағдарламасын іске асыру азаматтардың тұрғын үймен қамтамасыз етілу көрсеткішін жақсартуға мүмкіндік береді және тұрғын аумақтардың орнықты дамуына, экономикалық, әлеуметтік, өзге де қоғамдық мүдделерді ескере отырып, өмір сүрудің қолайлы ортасын, қоғамдық кеңістікті құруға және аумақты абаттандыруға ықпал етеді, Төлеби ауданында жаңа, қазіргі заманғы келбетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

      2.2 Реновация бағдарламасын іске асыру кезінде келесі міндеттерді шешу жоспарлануда:

      1) энергиялық тиімді көппәтерлі тұрғын үйлерді салу, оларды пайдалану шығындарын азайту;

      3) экологиялық жағдайды жақсарту;

      4) инженерлік инфрақұрылымды жаңарту және жаңғырту;

      5) Төлеби ауданындағы қазіргі заманғы сәулеттік келбетін қалыптастыру.

3. Төлеби ауданындағы тұрғын үй қорын реновациялау бағдарламасын іске асыру тетігі мен тәртібі

      3.1 Тұрғын үй қорын Реновациялау бағдарламасын қаржыландыру жергілікті бюджет және өзге де көздер есебінен жүзеге асырылуы мүмкін:

      1) жеке инвестицияларды, оның ішінде мемлекеттік-жеке меншік әріптестік тетіктері арқылы тарту;

      2) екінші деңгейдегі банктердің қарыздары;

      3) квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қаражатын тарту;

      4) Реновация бағдарламасы бойынша жобаларды іске асыру барысында тұрғын және тұрғын емес үй-жайларды сатудан түскен кірістер.

      3.2 Қаржыландыру туралы шешім қабылданғанға дейін бағдарлама әкімшісі реновацияға жататын әрбір тұрғын үй бойынша ақпарат жинауды жүзеге асырады.

      3.3 Жергілікті атқарушы органның құрылымдық бөлімшелері, орталық органдардың аумақтық бөлімшелері және "Азаматтарға арналған үкімет" КЕАҚ 15 жұмыс күні ішінде әкімшінің сұрау салуы негізінде қажетті ақпаратты беруге міндетті, оның ішінде мұнымен шектелмей:

      1) көп пәтерлі тұрғын үйдің (үйдің (пәтерлердің) және жер учаскесінің жалпы алаңы, тұрғындардың саны, ауыртпалықтардың (тыйым салулардың) болуы (болмауы) туралы ( "Азаматтарға арналған үкімет" КЕАҚ);

      2) жаңа тұрғын үйді абаттандыру үшін қажетті іргелес жер учаскелерімен жер кадастрынан үзінді ("Төлеби ауданы жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі, "Төлеби ауданы құрылыс, сәулет және қала құрылысы бөлімі" мемлекеттік мекемесі);

      3.4 Қажетті ақпаратты алғаннан кейін Бағдарлама әкімшісі реновациялауға жататын әрбір тұрғын үйге ақпараттық құжат дайындайды.

      Бағдарлама әкімшісі дайындалған ақпараттық құжатты жергілікті атқарушы органмен келісілген интернет-ресурста ашық қолжетімділікте орналастырады.

      3.5 Жеке инвестицияларды тарту бағдарлама әкімшісінің және жергілікті атқарушы органның басқа да жауапты құрылымдарының басым міндеті болып табылады.

      3.6 Әлеуетті инвесторларды тарту үшін жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында орналастырылған ақпарат тұрақты негізде бұқаралық ақпарат құралдарында және басқа да қолжетімді ақпарат құралдарында жариялануы тиіс.

      3.7 Әлеуетті инвестор интернет-ресурста орналастырылған ақпараттан басқа объект бойынша қосымша қажетті ақпаратты жазбаша сұратуға құқылы. Мұндай жағдайда Бағдарлама әкімшісі немесе уәкілетті ұйым жергілікті атқарушы органның жауапты бөлімдер, қала мен ауылдық әкімдіктерінен, орталық органдардың аумақтық бөлімшелерінен және "Азаматтарға арналған үкімет" КЕАҚ-дан қажетті ақпаратты сұратады, олар жазбаша сұрау салу келіп түскен сәттен бастап 15 жұмыс күні ішінде ақпарат беруге міндетті.

4. Тұрғын үй қорын реновациялау бағдарламасын іске асыру кезіндегі жеке және заңды тұлғалардың тұрғын үй және мүліктік құқықтарының кепілдіктері

      4.1 Реновация бағдарламасына енгізілген тұрғын үйлердегі тұрғын және тұрғын емес үй-жайлардың барлық меншік иелеріне мынадай талаптарға сәйкес келетін, өтеусіз негізде тең мәнді үй-жайлар берілетін болады:

      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы тұрғын үй заңнамасының нормаларына сәйкес, бөлмелердің жалпы ауданы мен саны, босатылатын тұрғын үй-жайдағы бөлмелердің жалпы ауданы мен санынан кем емес;

      4.2 Балама үй-жайдың орнына, Реновация бағдарламасына енгізілген көппәтерлі үйдің иесі ақшалай нысанда баламалы өтемақы алуға құқылы. Бұл ретте баламалы өтемақы мөлшері Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес анықталады.

      4.3 Реновация бағдарламасын іске асыру кезінде азаматтардың жайлы өмір сүру ортасын құру қамтамасыз етілуі керек, оның ішінде аумақты көркейтуге қосымша талаптар белгілеу, жолдар желісі, автотұрақ, алдыңғы аймақтағы тротуарлар, аулалар мен квартал ішіндегі жасыл алаңдар ұйымдастыру қажет.

Уәкілетті ұйым мен инвесторлар іске асыратын қолданыстағы реновациялау жобалары

Атауы

Бұзуы

Құрылыс

Үйлер саны

Пәтер саны

Пәтер алаңы м2

Үйлер саны

Пәтер саны

Пәтер алаңы м2

1

Ленгір қаласы Базарная №66,68, 70,72

4

65

2 730

4

65

2 730

2

Ленгір қаласы Қ.Дүйсемуратұлы №77,79,81,83

4

60

2 520

4

60

2 520

барлығы:

8

125

5 250

8

125

5 250

1

Бірінші-Мамыр е.м Д.Умбеталиев №7

1

16

672

1

16

672

2

Бірінші-Мамыр е.м Д.Умбеталиев №9

1

16

672

1

16

672

барлығы:

2

32

1 344

2

32

1 344

1

Көксәйек е.м. Төлеби №134

1

16

952

1

16

952

2

Көксәйек е.м. Төлеби №138

1

8

543

1

8

543

3

Көксәйек е.м. Төлеби №1

1

16

1 130

1

16

1 130

4

Көксәйек е.м. Қошанбаев №1

1

16

580

1

16

580

5

Көксәйек е.м. Қошанбаев №2

1

8

288

1

8

288

барлығы:

5

64

3 493

5

64

3 493

Жалпы саны:

15

221

10 087

15

221

10 087


Об утверждении программы реновации жилищного фонда Толебийского района

Постановление акимата Толебийского района Туркестанской области от 7 декабря 2022 года № 609

      В соответствии с пунктом-7, главой-5.2 "Об утверждении концепции развития жилищно-коммунальной инфраструктуры до 2026 года", утвержденной Постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 сентября 2022 года за № 736, акимат Толебийского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить приложение № 1 к программе реновации жилищного фонда Толебийского района.

      2. Определить отделы государственных учреждений "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства Толебийского района" и "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта автомобильных дорог Толебийского района" уполномеченным для реализации программы.

      3. Государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог" обеспечить в установленном порядке законодательством Республики Казахстан:

      1) в течение десяти календарных дней со дня регистрации настоящего постановления направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для офицального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на интирнет-ресурсе акимата Толебийского района.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего данную сферу заместителя акима района Серикбаеву Л.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района Телгараев Т.

  Приложение к постановлению
акимата Толебийского района
от _____________ 2022года
№ ________

Программы реновации жилищного фонда Толебийского района

1. Общие положения

      1.1 Программа реновации фонда концепции развития жилищно-коммунальной инфраструктуры в Толебийском районе до 2026 года (Далее – программа реновации) разработана в соответствии с государственной программой, утвержденной Постановлением Правительства Республики Казахстан от 23 сентября 2022 года № 736.

      Местные исполнительные органы будут утверждены по согласованию с общественностью программы реновации жилищного фонда "старых кварталов" и установлены в ней механизм и критерии реализации, в том числе порядок и условия возмещения собственникам жилья в объектах, подлежащих реновации, а также механизмы финансирования, в том числе с привлечением уполномоченной организации.

      При этом собственникам жилых помещений будут предоставляться новые квартиры в равнозначных по площади размерах, но не менее однокомнатной квартиры. Собственникам нежилых помещений возмещается ее стоимость.

      В случае согласия собственника нежилого помещения, возмещение за реализуемое имущество может быть обеспечено путем предоставления равнозначных по площади нежилых помещений в строящихся объектах.

      Перечень объектов, подлежащих реновации, определяется Местные исполнительные органы с учетом износа строительных конструкций жилого фонда, их соответствия эксплуатационным требованиям, а также мнения собственников.

      Собственники индивидуальных жилых домов аварийного (ветхого) состояния могут обращаться в Местные исполнительные органы для включения в программу реновации при соблюдении порядка, установленного законодательством в сфере архитектурной, градостроительной и строительной деятельности.

      В рамках реализации проектов по реновации жилищного фонда Местные исполнительные органы могут предусматривать строительство малогабаритного жилья и жилья І-IV классов комфортности с коммерческими помещениями и паркингами для реализации на рынке в целях реинвестирования проекта или реновации ветхого жилья.

      Стоимость строительства общей площади жилья определяется на основе положительного заключения комплексной вневедомственной экспертизы на ПСД жилых домов.

      Стоимость реализации 1 квадратного метра общей площади жилья определяется уровнем комфортности строящегося жилья и сложившейся конъюнктуры рынка недвижимости на момент реализации, но не ниже себестоимости строительства.

      Финансирование проектов реновации жилищного фонда может осуществляться за счет средств местного бюджета и иных источников: привлечение частных инвестиций, в том числе через механизмы ГЧП, займы финансовых институтов, привлечение средств субъектов квазигосударственного сектора, в том числе за счет государственных ценных бумаг, доходы от продажи жилых и нежилых помещений в ходе реализации проекта.

      Местные исполнительные органы может осуществлять строительство жилья на площадке сноса аварийного (ветхого) жилья. При этом снос аварийных (ветхих) жилых домов производится за счет средств местного бюджета.

      Дочерняя организация АО Национальный управляющий холдинг "Байтерек" будет рассматривать совместное участие с Местные исполнительные органы в реализации проектов по реновации жилищного фонда при привлечении средств на внутренном и (или) международных рынках капитала.

      При этом в рамках облигационных займов допускается рассматривать финансирование строительства жилой части объектов со встречным обязательством реализации жилья очередникам соразмерно объему финансирования по ценовым параметрам, предусмотренным подпунктом 1) пункта 1 настоящего подраздела.

      Для обеспечения безопасных условий проживания граждан будет проводиться оценка технического состояния (паспортизации) жилищного фонда с целью выявления аварийного жилья, подлежащего сносу или капитальному ремонту.

      В результате проведения инвентаризации МЖД будут получены объективные данные по количеству домов и их техническим характеристикам, оснащенности общедомовыми приборами учета и автоматизированными системами регулирования теплопотребления.

      Будет сформирован реестр данных по каждому МЖД, прошедших паспортизацию и подлежащих капитальному ремонту. В рамках повышения энергоэффективности жилищно-коммунальной инфраструктуры будет продолжен капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума с элементами термомодернизации на возвратной основе и перехода на индивидуальные приборы учета ресурсов с дистанционной передачей.

      Будет проводиться информационно-разъяснительная работа среди населения по вопросам энергосбережения и повышения энергоэффективности, что позволит сформировать у собственников квартир, нежилых помещений понимание необходимости бережного отношения к общему имуществу объекта кондоминиума и экономии энергоресурсов.

      Местные исполнительные органы в пределах компетенции будут использовать суммы средств, выплаченных жителями за капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, на ремонт других объектов кондоминиума и обеспечивать финансирование содержания уполномоченной организации, специализирующейся на ремонте жилых домов, за счет местного бюджета. Будет автоматизирован механизм назначения жилищной помощи малообеспеченным гражданам для оплаты коммунальных услуг, что ускорит получение государственной услуги.

      Местные исполнительные органы в рамках внедрения реформы в сфере ЖКХ будут обеспечивать государственное техническое обследование функционирующих МЖД и регистрацию объектов кондоминиума за счет средств местного бюджета, что позволит в целом по республике обеспечить 100% регистрацию объекта кондоминиума и создать законные предпосылки для использования собственниками квартир, нежилых помещений отдельных частей общего имущества объекта кондоминиума.

      Принцип "один дом – одно объединение собственников имущества – один счет" предусматривает индивидуальный подход по управлению каждым домом и обеспечивает прозрачность за расходованием средств на содержание объекта кондоминиума.

      В целях повышения качества обслуживания сервисными организациями и улучшения условий проживания граждан будут приняты меры по совершенствованию жилищного законодательства в части вопросов управления и содержания общего имущества объекта кондоминиума многоквартирных жилых домов.

2. Задача программы реновации жилищного фонда в Толебийском районе

      2.1 Основной задачей программы реновации является недопущение массового появления аварийного жилищного фонда в Толебийском районе и одновременно коррекция накопленного за прошедшие десятилетия дисбаланса городского развития и формирование принципиально новой городской среды.

      Реализация Программы реновации, предусматривающей качественное обновление жилищного фонда, позволит улучшить показатель обеспеченности жильем граждан и будет способствовать устойчивому развитию жилых территорий, созданию благоприятной среды жизнедеятельности, общественных пространств и благоустройству территории с учетом экономических, социальных, иных общественных интересов, позволит сформировать новый, современный облик Толебийскому району.

      2.2 При реализации Программы реновации планируется решение следующих задач:

      1) создание новой планировочной структуры городской среды со смешанной функцией, приспособленной для комфортного проживания, отдыха и работы;

      2) строительство энергоэффективных многоквартирных жилых домов, снижение затрат на их эксплуатацию;

      3) улучшение экологической обстановки;

      4) обновление и модернизация инженерной инфраструктуры;

      5) формирование современного архитектурного облика Толебийского района.

3. Механизм и порядок реализации Программы реновации жилищного фонда в Толебийском районе

      3.1 Финансирование Программы реновации жилищного фонда может осуществляться за счет местного и местного бюджета и иных источников:

      1) привлечение частных инвестиций, в том числе через механизмы государственно-частного партнерства;

      2) займы банков второго уровня;

      3) привлечение средств субъектов квазигосударственного сектора;

      4) доходов от продажи жилых и нежилых помещений в ходе реализации проектов по Программе реновации.

      3.2 До принятия решения о финансировании осуществляется сбор информации по каждому жилому дому, подлежащему реновации.

      3.3 Структурные подразделения местного исполнительного органа, территориальные подразделения центральных органов и НАО "Правительство для граждан" обязаны в течение 15 рабочих дней предоставить на основании запроса необходимую информацию, в том числе, но не ограничиваясь этим:

      1) о технических характеристиках многоквартирного жилого дома (общая площадь дома (квартир) и земельного участка, количество жильцов, наличии (отсутствии) обременений (арестов) (территориальные органы НАО "Правительство для граждан");

      2) выписку из земельного кадастра с прилегающими земельными участками, необходимую для благоустройства нового жилого дома (государственное учреждение "Отдел земельных отношений Толебийского района", государственное учреждение "Отдел строительства, архитектуры и градостроительства Толебийского района");

      3.4 После получения необходимой информации Администратором Программы реновации подготавливается информационный документ на каждый жилой дом, подлежащий реновации.

      Администратор Программы реновации размещает сформированное досье в открытом доступе на согласованном с местным исполнительным органом интернет-ресурсе.

      3.5 Привлечение частных инвестиций является приоритетной задачей Администратора Программы реновации и других ответственных структур местного исполнительного органа.

      3.6 Для привлечения потенциальных инвесторов информация, размещенная на интернет-ресурсе уполномоченной организации должна на постоянной основе освещаться в средствах массовой информации и в других доступных средствах информирования.

      3.7 Потенциальный инвестор помимо информации, размещенной на интернет-ресурсе имеет право письменно запросить дополнительную необходимую информацию по объекту. В таком случае, Администратор Программы реновации или уполномоченная организация запрашивает необходимую информацию у ответственных лиц, территориальных подразделений центральных органов и НАО "Правительство для граждан", которые обязаны предоставить информацию в течение 15 рабочих дней с момента поступления письменного запроса.

4. Гарантии жилищных и имущественных прав физических и юридических лиц при реализации Программы реновации жилищного фонда

      4.1 Всем собственникам квартир и нежилых помещений в жилых домах, включенных в Программу реновации, будут предоставляться равнозначные жилые и нежилые помещения на безвозмездной основе, одновременно соответствующие следующим требованиям:

      1) общая площадь и количество комнат в таком жилом помещении (нежилом помещении) не меньше общей площади и количества комнат в освобождаемом жилом помещении (нежилом помещении), соответствующее действующим нормам жилищного законодательства Республики Казахстан;

      4.2 Вместо равнозначного помещения собственник помещения в многоквартирном доме, включенном в Программу реновации, вправе получить равноценное возмещение в денежной форме. При этом размер равноценного возмещения определяется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      4.3 При реализации Программы реновации должно быть обеспечено создание комфортной среды проживания граждан, в том числе путем установления дополнительных требований к благоустройству территории, формированию улично-дорожной сети, парковочного пространства, тротуаров, при фасадной зоны, организации дворовых и внутриквартальных озелененных территорий.

Действующие проекты реновации, реализуемые уполномоченной организацией и инвесторами

Наименование

Снос

Строительство

К-во дамов

К-во квартир

Площадь квартир м2

К-во дамов

К-во квартир

Площадь квартир м2

1

Ленгір қаласы Базарная №66,68, 70,72

4

65

2 730

4

65

2 730

2

Ленгір қаласы Қ.Дүйсемуратұлы №77,79,81,83

4

60

2 520

4

60

2 520

всего:

8

125

5 250

8

125

5 250

1

Бірінші-Мамыр е.м Д.Умбеталиев №7

1

16

672

1

16

672

2

Бірінші-Мамыр е.м Д.Умбеталиев №9

1

16

672

1

16

672

всего:

2

32

1344

2

32

1344

1

Көксәйек е.м. Төлеби №134

1

16

952

1

16

952

2

Көксәйек е.м. Төлеби №138

1

8

543

1

8

543

3

Көксәйек е.м. Төлеби №1

1

16

1 130

1

16

1 130

4

Көксәйек е.м. Қошанбаев №1

1

16

580

1

16

580

5

Көксәйек е.м. Қошанбаев №2

1

8

288

1

8

288

всего:

5

64

3 493

5

64

3 493

Итого к-во:

15

221

10 087

15

221

10 087