Мемлекеттік саяси қызметшілерге қызметтік куәлікті беру тәртібін, оның сипаттамасын бекіту туралы

Шымкент қаласы әкімдігінің 2023 жылғы 9 қарашадағы № 2526 қаулысы

      "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес Шымкент қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Мемлекеттік саяси қызметшілерге қызметтік куәлікті беру тәртібі, оның сипаттамасы осы қаулыға қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      2. "Шымкент қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулының қол қойылған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған қазақ және орыс тілдерінде электрондық түрде жіберілуін;

      2) осы қаулыны оның ресми жарияланғанынан кейін Шымкент қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуы "Шымкент қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің басшысы Е. Сейтеновке жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Шымкент қаласының әкімі Ғ. Сыздықбеков

  Шымкент қаласы әкімдігінің
2023 жылғы " 9 " қарашадағы
№ 2526 қаулысына қосымша

Мемлекеттік саяси қызметшілерге қызметтік куәлікті беру тәртібі, оның сипаттамасы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік саяси қызметшілерге қызметтік куәлікті беру тәртібі, оның сипаттамасы (бұдан әрі - Тәртіп) Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметi туралы" Заңының 30-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік саяси қызметшілерге қызметтік куәлікті беру тәртібін, оның сипаттамасын белгілейді.

      2. Мемлекеттік саяси қызметшінің қызметтік куәлігі (бұдан әрі - қызметтік куәлік) оның мемлекеттік лауазымы мен лауазымдық өкілеттіктерін растайтын құжат болып табылады.

      3. Тиісінше рәсімделмеген, жарамдылық мерзімі өткен, түзетілген және тазартылған қызметтік куәлік жарамсыз болып саналады.

2-тарау. Қызметтік куәлікті беру тәртібі

      4. Қызметтік куәлік Шымкент қаласы әкімінің бірінші орынбасарына, орынбасарларына, аппарат басшысына, Шымкент қаласының аудан әкімдеріне Шымкент қаласы әкімінің қолы қойылып беріледі.

      5. Қызметтік куәлік мемлекеттік саяси қызметшіге лауазымға тағайындалған, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) ауысқан, мерзімі өткен кезде беріледі, ал бұрын берілген қызметтік куәлік жоғалған немесе бүлінген жағдайда тұлғаның өз қаражаты есебінен дайындалады.

      Қызметтік куәлік 4 жыл мерзімге беріледі.

      Мемлекеттік саяси қызметшілер алған қызметтік куәлік үшін осы Тәртіптің қосымшасына сәйкес нысан бойынша мемлекеттік саяси қызметшілердің қызметтік куәліктерін есепке алу журналына қол қояды.

      6. Мемлекеттік саяси қызметшіге қызметтік куәлікті тапсыру кезінде Шымкент қаласы әкімі аппаратының бірыңғай персоналды басқару қызметінің (бұдан әрі - персоналды басқару қызметі) қызметкері оны пайдалану және оны сақтау тәртібі бойынша ауызша түсіндіру жүргізеді.

      Осы Тәртіптің 5-тармағында көзделген жағдайларда қызметтік куәлікті ауыстыру кезінде бұрын берілген қызметтік куәлікті персоналды басқару қызметінің қызметтік куәлікті беруге жауапты қызметкері алып қояды.

      7. Қызметтік куәліктерді толтыру, рәсімдеу, есепке алу, беру, сақтау және жою тәртібін жалпы бақылауды персоналды басқару қызметінің басшысы жүзеге асырады.

      8. Қызметтік куәлік жоғалған жағдайда оның иесі персоналды басқару қызметіне жазбаша (еркін) нысанда дереу хабарлайды және қала аумағында таратылатын бұқаралық ақпарат құралдарында жоғалған қызметтік куәліктің жарамсыздығы туралы хабарландыру береді.

      9. Персоналды басқару қызметі қызметтік куәліктің жоғалуы, бүлінгені (тозғаны) немесе тегінің өзгергені туралы жазбаша хабарлама алғаннан кейін, тегін өзгерткен немесе жоғалған, бүлінген (тозған) орнына жаңа қызметтік куәлікті береді.

      10. Қызметтік куәлікті жоғалтудың, оны ықылассыз сақтаудың, және де басқа адамдарға берудің, қызметтік куәлікті мақсатына сай пайдаланбаудың салдарынан бүлдірудің әрбір фактісі бойынша персоналды басқару қызметі белгіленген тәртіпте қызметтік тергеп-тексеру жүргізеді.

      11. Жұмыстан босатылған кезде мемлекеттік саяси қызметші соңғы жұмыс күнінен кешіктірмей қызметтік куәлікті персоналды басқару қызметіне тапсырады.

      12. Мемлекеттік саяси қызметшілер тапсырған қызметтік куәліктер еркін нысандағы тиісті жою туралы акт жасала отырып, бір жылда бір рет жойылуға жатады.

3-тарау. Қызметтік куәліктің сипаттамасы

      13. Қызметтік куәліктің мұқабасының мөлшері 19 х 6,5 сантиметр (ашылған күйінде), күрең қызыл түсті былғарыдан немесе жоғары сапалы жасанды былғарыдан жасалады.

      14. Қызметтік куәліктің сыртқы бетінің ортасында (бүктелген күйінде) алтын түсті Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі орналасқан, одан төмен типографиялық қаріппен "КУӘЛІК - УДОСТОВЕРЕНИЕ" деген жазу орналасқан.

      15. Қызметтік куәліктің ішкі жағында жасырын түрдегі күн және шеңбер ішіндегі қалықтаған қыранды қолдана отырып, көгілдір түсті қорғаныш тангир бейнеленген.

      16. Қызметтік куәліктің жоғарғы бөлігінде "ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ ӘКІМДІГІ", "АКИМАТ ГОРОДА ШЫМКЕНТ" деген жазулар орналастырылған.

      17. Қызметтік куәліктің сол жағында мөлшері 3 х 4 сантиметр түрлі-түсті фотосурет, қызметтік куәліктің нөмірі, қала әкімінің қолымен және елтаңбалы мөрмен расталған мемлекеттік тілде тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы.

      18. Қызметтік куәліктің оң жағында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Елтаңбасының бейнесі, елтаңбаның төменгі жағында көкшіл түсті "ҚАЗАҚСТАН" деген жазу, қызметтік куәліктің нөмірі, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), атқаратын лауазымы орыс тілінде.

      Төменде қызметтік куәліктің қолданылу мерзімі көрсетіледі.

  Мемлекеттік саяси қызметшілерге
қызметтік куәлікті беру тәртібі,
оның сипаттамасына қосымша

Мемлекеттік саяси қызметшілердің қызметтік куәліктерін есепке алу журналы

Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

Атқаратын лауазымы

Қызметтік куәліктің нөмірі

Берілген күні

Берілген тұлғаның қолы

Тапсыру күні

Тапсырған тұлғаның қолы

Жою актісінің күнi және нөмірі










      Ескертпе: Мемлекеттік саяси қызметшілердің қызметтік куәліктерін есепке алу журналы тігіліп, нөмірленіп және мөрмен расталады.

Об утверждении Порядка выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим, его описания

Постановление акимата города Шымкент от 9 ноября 2023 года № 2526

      В соответствии со статьей 30 пункта 4 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" акимат города Шымкент ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Порядок выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим, его описание согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима города Шымкент" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан в электронном виде на казахском и русском языках, удостоверенном электронной цифровой подписью;

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Шымкент после его официального опубликования.

      3. Исполнение настоящего постановления возложить на руководителя государственного учреждения "Аппарат акима города Шымкент" Е. Сейтенова

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Шымкент Г. Сыздыкбеков

  Приложение к постановлению
акимата города Шымкент от
" 9 " ноября 2023 года № 2526

Порядок выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим, его описание

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящий Порядок выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим, его описание (далее - Порядок) разработан в соответствии со статьей 30 пункта 4 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" и определяет порядок выдачи служебного удостоверения политическим государственным служащим, его описание.

      2. Служебное удостоверение политического государственного служащего (далее - служебное удостоверение) является документом, подтверждающим его государственную должность и должностные полномочия.

      3. Служебное удостоверение без соответствующего оформления, с истекшим сроком действия, помарками и подчистками считается недействительным.

Глава 2. Порядок выдачи служебного удостоверения

      4. Служебное удостоверение первому заместителю, заместителям, руководителю аппарата акима города Шымкент и акимам районов города Шымкент выдается за подписью акима города Шымкент.

      5. Служебное удостоверение выдается политическому государственному служащему при назначении на должность, смене фамилии, имени, отчества (при наличии), по истечении срока, а в случае утери или порчи ранее выданного служебного удостоверения изготавливается за счет собственных средств лица.

      Служебное удостоверение выдается сроком на 4 года.

      За полученное служебное удостоверение политические государственные служащие расписываются в журнале учета служебных удостоверений политических государственных служащих по форме согласно приложению к настоящему Порядку.

      6. При вручении служебного удостоверения политическому государственному служащему сотрудник единой службы управления персоналом аппарата акима города Шымкент (далее - служба управления персоналом) проводит устные разъяснения по его пользованию и порядку его хранения.

      При замене служебного удостоверения в случаях, предусмотренных пунктом 5 настоящего Порядка, ранее выданное служебное удостоверение изымается сотрудником службы управления персоналом ответственным за выдачу служебного удостоверения.

      7. Общий контроль за порядком заполнения, оформления, учета, выдачи, хранения и уничтожения служебных удостоверений осуществляет руководитель службы управления персоналом.

      8. В случае утери служебного удостоверения его владелец незамедлительно извещает в письменной (произвольной) форме службу управления персоналом и подает объявление в средствах массовой информации, распространяемые на территории города о недействительности утерянного служебного удостоверения.

      9. Новое служебное удостоверение взамен утерянного, испорченного (изношенного), при смене фамилии выдается службой управления персоналом, после получения письменного извещения об утере, порче (износе) служебного удостоверения или смене фамилии.

      10. По каждому факту утери, порчи служебного удостоверения, произошедшего в результате недобросовестного его хранения, а также передачи служебного удостоверения другим лицам, использования служебного удостоверения в личных внеслужебных целях, службой управления персоналом в установленном порядке проводится служебное расследование.

      11. При увольнении политический государственный служащий сдает служебное удостоверение в службу управления персоналом не позднее последнего рабочего дня.

      12. Служебные удостоверения, сданные политическими государственными служащими, один раз в год подлежат уничтожению с составлением соответствующего акта об уничтожении в произвольной форме.

Глава 3. Описание служебного удостоверения

      13. Обложка служебного удостоверения изготавливается из кожи или искусственной кожи высокого качества бордового цвета, размером 19 х 6,5 сантиметра (в развернутом состоянии).

      14. На лицевой стороне служебного удостоверения (в свернутом состоянии) по центру расположено изображение Государственного Герба Республики Казахстан золотистого цвета, ниже типографским шрифтом размещена надпись "КУӘЛІК - УДОСТОВЕРЕНИЕ".

      15. На внутренней стороне служебного удостоверения изображен защитный тангир голубого цвета с использованием скрытой формы солнца и парящего орла в круге.

      16. В верхней части служебного удостоверения размещены надписи "ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ ӘКІМДІГІ", "АКИМАТ ГОРОДА ШЫМКЕНТ".

      17. На левой стороне служебного удостоверения цветная фотография размером 3 х 4 сантиметра, номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность на государственном языке, заверенный подписью акима города и гербовой печатью.

      18. На правой стороне служебного удостоверения изображение Государственного Герба Республики Казахстан, под гербом надпись лазурного цвета "ҚАЗАҚСТАН", номер служебного удостоверения, фамилия, имя, отчество (при наличии), занимаемая должность на русском языке.

      Ниже указывается срок действия служебного удостоверения.

  Приложение к Порядку выдачи
служебного удостоверения
политическим государственным
служащим, его описание

Журнал учета служебных удостоверений политических государственных служащих

Фамилия, имя, отчество (при наличии)

Занимаемая должность

Номер служебного удостоверения

Дата выдачи

Подпись лица, кому выдано

Дата сдачи

Подпись лица, кто сдал

Дата и номер акта об уничтожении










      Примечание: Журнал учета служебных удостоверений политических государственных служащих прошнуровывается, пронумеровывается и заверяется печатью.