"Қарасу ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ережені бекіту туралы

Қостанай облысы Қарасу ауданы әкімдігінің 2023 жылғы 24 тамыздағы № 205 қаулысы

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 1 қыркүйектегі № 590 "Мемлекеттік органдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастырудың кейбір мәселелері туралы" қаулысына сәйкес Қарасу ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Қарасу ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ереже бекітілсін.

      2. "Қарасу ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) жоғарыда көрсетілген Ереженің заңнамада белгіленген тәртіппен әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күнтізбелік бес жұмыс күн ішінде оның қазақ және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалына ресми жариялау және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      3) осы қаулыны ресми жарияланғанынан кейін Қарасу ауданы әкімдігінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Қарасу ауданы әкімдігінің "Қарасу ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы" 2022 жылғы 8 сәуірдегі № 58 қаулының күші жойылсын.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Қарасу ауданы әкімі аппаратының басшысына жүктелсін.

      5. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қарасу ауданының әкімі В. Радченко

  Қарасу ауданы әкімдігінің
  2023 жылғы 24 тамыздағы
  № 205 қаулысымен
  бекітілген

"Қарасу ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Қарасу ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – Аппарат) әкімнің және Қарасу ауданы жергілікті атқарушы органының қызметін қамтамасыз етуді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады (бұдан әрі – әкімдік).

      2. Аппараттың ведомствоға бағынасты ұйымдары жоқ.

      3. Аппарат өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      4. Аппарат мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және атауы мемлекеттік тілде жазылған мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, қазынашылық органдарында шоттары бар.

      5. Аппарат өз атынан азаматтық-құқықтық қатынастарға қатысады.

      6. Егер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, Аппараттың мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      7. Аппарат өз құзыретінің мәселері бойынша заңнамада белгіленген тәртіпте Аппарат басшысының бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      8. Аппараттың құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес белгіленеді.

      9. Заңды тұлғаның орналасқан жерi: 111000, Қазақстан Республикасы, Қостанай облысы, Қарасу ауданы, Қарасу ауылы, Исакова А. көшесі, 73.

      10. Осы Ереже Аппараттың құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Аппараттың қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Аппараттың өкілеттігі болып табылатын міндеттерді орындауда кәсіпкерлік субъектілерімен шарттық қатынастарға түсуге Аппаратқа жол берілмейді.

      Егер Аппаратқа заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттiк органның мақсаттары мен өкілеттіктері

      13. Аппараттың міндеттері:

      1) аудан әкімінің және әкімдігінің өкілеттігін Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген құзыреті шегінде іске асыруын қамтамасыз ету;

      2) тиісті аумақтың дамуына мүдделерімен және қажеттіліктерімен үйлесімде жалпы мемлекеттік саясатты жүргізуді қамтамасыз етуіне атқарушы органға жәрдем беру;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген өзге де міндеттер.

      14. Өкілеттігі:

      1) құқықтары:

      аудан әкімінің және әкімдігінің мүдделерін білдіру;

      өзінің құзіреті шегінде сұратуларды жіберу және мемлекеттік органдардан, лауазымды тұлғалар мен өзге ұйымдардан аудан әкімінің және әкімдігі құзыретінің мәселелері бойынша қажетті ақпаратты, құжаттар мен өзге де материалдарды алу;

      өзінің құзыретіндегі мәселелер бойынша аудан аумағында орналасқан ұйымдар басшыларына қажетті тапсырмалар беру (келісім бойынша);

      тиісті аумақта басқарудың тиімділігін арттыру мәселелері бойынша басқа мемлекеттік басқару органдарымен, қоғамдық өзін-өзі басқару органдарымен және басқа да ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;

      қолданыстағы заңнамаға сәйкес өзге де құқықтарды жүзеге асыру;

      2) міндеттер:

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын сақтау;

      Президенттің, Үкіметтің, өзге де орталық атқарушы органдардың және Қостанай облысы әкімі мен әкімдігінің, сондай-ақ аудан әкімі мен әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын сапалы және уақытылы орындау.

      15. Функциялар:

      1) аудандағы ішкі саяси және экономикалық ахуалды зерделеу және талдау, оның дамуын болжау, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын аудандық атқарушы органдардың жұмысын талдау, аудан әкіміне және әкімдік мүшелеріне олар сұратқан мәселелер бойынша ақпарат дайындау;

      2) аудан әкімінің және әкімдігінің қызметін бұқаралық ақпарат құралдарында жарыққа шығаруды қамтамасыз ету;

      3) аудан әкімі аппаратының құрылымдық бөлімшелерінде, әкімдік бөлімдерде, ауылдар, ауылдық округтер әкімдері аппараттарында атқарушылық тәртіптің жай-күйіне талдау жүргізу және аудан әкімін хабардар ету;

      4) әкімнің, аудан әкімдігі мүшелерінің тапсырмасы бойынша соттарда аудан әкімінің және әкімдігінің мүдделерін білдіру және қорғау, бақылау-қадағалау органдарының актілерін қарау;

      5) құқық бұзушылықтың профилактикасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша құқық қорғау және өзге де мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасасу;

      6) аудан әкімдігінің отырыстарын, аудан әкімі мен оның орынбасарларының кеңестерін, семинарлар мен өзге де іс-шараларды және дайындау мен өткізуді жоспарлау және ұйымдастыру, кеңестердің материалдары мен хаттамаларын ресімдеуді және таратуды жүзеге асыру;

      7) аудан әкімінің және әкімдігінің орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерімен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;

      8) Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің, орталық мемлекеттік органдарының, Қостанай облысы әкімі және әкімдігінің, сондай-ақ аудан әкімі және әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын аудан әкімі аппаратының, әкімдік бөлімдердің, ауылдар мен ауылдық округ әкімдер аппараттары қызметкерлерімен орындауды бақылауын жүзеге асырады;

      9) аудан әкімінің және әкімдіктің іс қағаздарын, соның ішінде құпиялы іс қағаздарын жүргізуді нормативтік құқықтық актілерінің талаптарына сәйкес ұйымдастыру және жүргізу;

      10) аудан әкімінің, әкімдік мүшелерінің тапсырмалары бойынша құзыреті шегінде тексерулер жүргізу, қажет болған жағдайда тиісті лауазымды тұлғаларды ауызша тыңдау және жазбаша түсініктемені талап ету;

      11) Аппараттың және аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілерін даярлауды және қайта даярлауды үйлестіру;

      12) Аппараттың және аудандық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілерін аттестаттауды ұйымдастыру және өткізу;

      13) ақпараттандыру деңгейін арттыру және мемлекеттік мекеме жүйесін дамыту бойынша жұмыс жүргізу;

      14) мемлекеттік наградалармен, аудан және облыс әкімінің грамоталарымен марапаттауға ұсыну үшін құжаттарды дайындауды ұйымдастыру;

      15) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алуды және қарауды қамтамасыз ету, аудан әкімінің және әкімдік мүшелерінің жеке тұлғаларды және заңды тұлғалар өкілдерін қабылдауын өткізуді ұйымдастыру;

      16) өзінің құзыреті шегінде гендерлік саясатты іске асыру;

      17) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес сайлауды өткізу мәселелері бойынша ұйымдастырушылық дайындықты және іс-шараларды жүзеге асыру;

      18) заңнамада көзделген құзыреті шегінде жергілікті ауқымдағы төтенше жағдайлардың алдын алу және оларды жою жөніндегі, азаматтық қорғаныс жөніндегі, жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру жөніндегі, терроризмнің алдын алу жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру, терроризмге қарсы комиссияның жұмысын ұйымдастыру;

      19) аудандық әскери басқару органдарын жабдықталған әскерге шақыру (жиын) пункттерімен, дәрі-дәрмекпен, құрал-сайманмен, медициналық және шаруашылық мүлікпен, автомобиль көлігімен, байланыс құралдарымен, медициналық және техникалық қызметкерлермен, қызмет көрсететін персоналмен қамтамасыз ету және күтіп-ұстау және медициналық комиссиялар құру;

      20) мемлекеттік құпияларды қорғау;

      21) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асыру.

3. Мемлекеттік органның бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттігі

      16. Аппаратқа басшылықты Аппаратқа жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.

      17. Аппараттың бірінші басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және босатылады.

      18. Аппарат бірінші басшысының өкілеттігі:

      1) мемлекеттік органдарда, өзге де ұйымдарда Аппараттың мүддесін білдіреді;

      2) Аппараттың жұмысын ұйымдастырады және басқарады;

      3) Аппарат туралы Ережені, құрылымы және штаттық саны туралы ұсыныстарды әзірлейді және оларды әкімдіктің отырысына бекітуге енгізеді, еңбекке ақы төлеу қорын үнемдеу шегінде мемлекеттік қызметшілерге материалдық ынталандыру (сыйақылар) белгілейді;

      4) ішкі еңбек тәртібін белгілейді, құрылымдық бөлімшелердің қызметіне жалпы басшылықты және үйлестіруді жүзеге асырады, олар туралы ережелерді бекітеді, Аппарат бөлім басшыларының міндеттері мен өкілеттіктерін анықтайды;

      5) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес Аппараттың техникалық жұмысшыларын тағайындайды, жұмыстан босатады және тәртіптік жауапкершілікке тартады;

      6) мемлекеттік қызмет туралы заңнаманың орындалуын қамтамасыз етеді;

      7) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасы талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді;

      8) Аппараттың қызметкерлері міндетті түрде орындауға тиіс бұйрықтар шығарады және нұсқаулықтар береді;

      9) әкімге әкімдік қаулыларының, аудан әкімінің шешімдері мен өкімдерінің жобаларын қол қоюға ұсынады;

      10) әкімдіктің қабылдаған қаулыларының, аудан әкімінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуын бақылау жөніндегі жұмысты үйлестіреді;

      11) мемлекеттік қызмет туралы қолданыстағы заңнамаға және еңбек заңнамасына сәйкес кадрлармен жұмысты бақылайды;

      12) құзіреті шегінде қызметтік құжаттамаларға қол қояды;

      13) қызметкерлерді іссапарларға жібереді;

      14) азаматтар мен заңды тұлғаларды жеке қабылдауды жүзеге асырады;

      15) қажет болған жағдайда нормативтік құқықтық актілердің, бағдарламалар мен басқа да құжаттардың жобаларын әзірлеу үшін жұмыс топтарын құрады;

      16) өзінің құзіреті шегінде қаржылық құжаттарға қол қояды;

      17) әкім жүктеген өзге де функцияларды орындайды.

      Аппараттың бірінші басшысы болмаған кезінде оның өкілеттігін атқаруды қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны ауыстыратын тұлға жүзеге асырады.

4-тарау. Мемлекеттік органның мүлкі

      19. Аппараттың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін. Аппараттың мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      20. Аппаратқа бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.

      21. Аппараттың оған бекітілген мүлікті және оған қаржыландыру жоспары бойынша берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті, егер заңнамамен өзгеше белгіленбесе, өз бетінше иеліктен шығаруына немесе өзге де тәсілмен иелік жасауына құқығы жоқ.

5-тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      22. Аппаратты қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима Карасуского района"

Постановление акимата Карасуского района Костанайской области от 24 августа 2023 года № 205

      В соответствии со статьей 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 сентября 2021 года № 590 "О некоторых вопросах организации деятельности государственных органов и их структурных подразделений" акимат Карасуского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Карасуского района".

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Карасуского района" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию вышеуказанного Положения в органах юстиции в установленном законодательством порядке;

      2) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на казахском и русском языках в филиал республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан по Костанайской области для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Карасуского района после его официального опубликования.

      3. Отменить постановление акимата Карасуского района "Об утверждении положения о государственном учреждении "Аппарат акима Карасуского района" от 8 апреля 2022 года № 58.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима Карасуского района.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким Карасуского района В. Радченко

  Утверждено
  постановлением акимата
  Карасуского района
  от 24 августа 2023 года
  № 205

Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Карасуского района"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Карасуского района" (далее - Аппарат) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим обеспечение деятельности акима и местного исполнительного органа Карасуского района (далее – акимат).

      2. Аппарат не имеет подведомственных организаций.

      3. Аппарат осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией Республики Казахстан, законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      4. Аппарат является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, счета в органах казначейства в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. Аппарат вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      6. Аппарат имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      7. Аппарат по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Аппарата.

      8. Структура и лимит штатной численности Аппарата устанавливается в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

      9. Местонахождение юридического лица: 111000, Республика Казахстан, Костанайская область, Карасуский район, село Карасу, улица Исакова А., 73.

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Аппарата.

      11. Финансирование деятельности Аппарата осуществляется из местного бюджета.

      12. Аппарату не допускается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Аппарата.

      Если Аппарату законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Задачи и полномочия государственного органа

      13. Задачи Аппарата:

      1) обеспечение реализации полномочий акима и акимата района в пределах компетенций, установленных законодательством Республики Казахстан;

      2) оказание содействия в обеспечении проведения общегосударственной политики исполнительной власти в сочетании с интересами и потребностями развития соответствующей территории;

      3) иные задачи, установленные законодательством Республики Казахстан.

      14. Полномочия:

      1) права:

      представление интересов акима и акимата района;

      направление запросов в пределах компетенции и получение необходимой информации, документов и иных материалов от государственных органов, должностных лиц и других организаций по вопросам компетенции акима и акимата района;

      дача необходимых поручений руководителям организаций, расположенных на территории района, по вопросам своей компетенции (по согласованию);

      взаимодействие с другими органами государственного управления, органами общественного самоуправления и другими организациями по вопросам повышения эффективности управления на соответствующей территории;

      осуществление иных прав в соответствии с действующим законодательством;

      2) обязанности:

      соблюдение норм действующего законодательства Республики Казахстан;

      качественное и своевременное исполнение актов и поручений Президента, Правительства, иных центральных исполнительных органов и акима и акимата Костанайской области, а также акима и акимата района.

      15. Функции:

      1) изучение и анализ внутриполитической и экономической ситуации в районе, анализ работы районных исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, подготовка информации акиму и членам акимата района по запрашиваемым ими вопросам;

      2) обеспечение освещения деятельности акима и акимата района в средствах массовой информации;

      3) проведение анализа состояния исполнительской дисциплины в структурных подразделениях аппарата акима района, отделах акимата, аппаратах акимов сел, сельских округов и информирование акима района;

      4) по поручению акима и членов акимата района представление и защита интересов акима и акимата района в судах, рассмотрение актов контрольно-надзорных органов;

      5) взаимодействие с правоохранительными и иными государственными органами по вопросам профилактики правонарушений и противодействия коррупции;

      6) планирование и организация подготовки и проведение заседаний акимата района, совещаний у акима района и его заместителей, семинаров и иных мероприятий, осуществление оформления и рассылки материалов и протоколов совещаний;

      7) обеспечение взаимодействия акима и акимата района с территориальными подразделениями центральных государственных органов;

      8) осуществление контроля за исполнением актов и поручений Президента, Правительства, центральных государственных органов Республики Казахстан, акима и акимата Костанайской области, а также акима и акимата района сотрудниками аппарата акима района, отделов акимата, аппаратов акимов сел и сельских округов;

      9) организация и ведение в соответствии с требованиями нормативных правовых актов делопроизводства акима и акимата района, в том числе секретного;

      10) по поручению акима, членов акимата района проведение проверок, в пределах компетенции, при необходимости заслушивание устных и истребование письменных объяснений соответствующих должностных лиц;

      11) координация подготовки и переподготовки государственных служащих Аппарата и исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета;

      12) организация и проведение аттестации государственных служащих Аппарата и исполнительных органов, финансируемых из районного бюджета;

      13) проведение работы по повышению уровня информатизации и развитию систем государственного учреждения;

      14) организация подготовки документов для представления к награждению государственными наградами, грамотами акимов области и района;

      15) обеспечение учета и рассмотрение обращений физических и юридических лиц, организация проведения личного приема физических и представителей юридических лиц акимом и членами акимата района;

      16) реализация гендерной политики в пределах своей компетенции;

      17) осуществление организационной подготовки и мероприятий по вопросам проведения выборов в соответствии с действующим законодательством Республике Казахстан;

      18) организация в пределах компетенции предусмотренных законодательством мероприятий по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций местного масштаба, по гражданской обороне, по мобилизационной подготовке и мобилизации, по профилактике терроризма, организация работы антитеррористической комиссии;

      19) обеспечение и содержание районных органов военного управления оборудованными призывными (сборными) пунктами, медикаментами, инструментарием, медицинским и хозяйственным имуществом, автомобильным транспортом, средствами связи, медицинскими и техническими работниками, лицами обслуживающего персонала и создание медицинских комиссий;

      20) защита государственных секретов;

      21) осуществление иных функций в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

3. Статус, полномочия первого руководителя государственного органа

      16. Руководство Аппарата осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Аппарат задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Первый руководитель Аппарата назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      18. Полномочия первого руководителя Аппарата:

      1) представляет Аппарат в государственных органах, иных рганизациях;

      2) организует и руководит работой Аппарата;

      3) разрабатывает Положение о Аппарате, предложения по структуре и штатной численности и вносит их на заседание акимата для утверждения, устанавливает материальное поощрение государственных служащих (премии) в пределах экономии фонда оплаты труда;

      4) устанавливает внутренний трудовой распорядок, осуществляет общее руководство и координацию деятельности структурных подразделений, утверждает положения о них, определяет обязанности и полномочия руководителей отделов Аппарата;

      5) назначает, освобождает и привлекает к дисциплинарной ответственности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан технических работников Аппарата;

      6) обеспечивает исполнение законодательства о государственной службе;

      7) обеспечивает исполнение требований законодательства Республики Казахстан о противодействии коррупции в пределах своей компетенции;

      8) издает приказы и дает указания, обязательные для исполнения работниками Аппарата;

      9) представляет на подпись акиму проекты постановлений акимата, решений и распоряжений акима района;

      10) координирует работу по контролю за исполнением принятых постановлений акимата, решений и распоряжений акима района;

      11) контролирует работу с кадрами в соответствии с действующим законодательством о государственной службе и трудовым законодательством;

      12) подписывает служебную документацию в пределах компетенции;

      13) направляет работников в командировки;

      14) осуществляет личный прием граждан и юридических лиц;

      15) в случае необходимости образовывает рабочие группы для разработки проектов нормативных правовых актов, программ и других документов;

      16) в пределах своей компетенции подписывает финансовые документы;

      17) выполняет иные функции, возлагаемые акимом.

      Исполнение полномочий первого руководителя Аппарата в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      19. Аппарат может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством. Имущество Аппарата формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      20. Имущество, закрепленное за Аппаратом, относится к коммунальной собственности.

      21. Аппарат не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленными за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      22. Реорганизация и упразднение Аппарата осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.