Заңды тұлғаның атауын өзгерту және Ережесін бекіту туралы

Түркістан облысы Түлкібас ауданы әкімдігінің 2023 жылғы 23 қарашадағы № 319 қаулысы. Күші жойылды - Түркістан облысы Түлкібас ауданы әкімдігінің 2023 жылғы 14 желтоқсандағы № 345 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Түркістан облысы Түлкібас ауданы әкімдігінің 14.12.2023 № 345 қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 31-бабы 1-тармағының 20) тармақшасына және "Мемлекеттік орган болып табылатын мемлекеттік мекемені қоспағанда, мемлекеттік мекеменің үлгі жарғысын (жалпы ережесін) және Мемлекеттік кәсіпорынның үлгі жарғысын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2017 жылғы 28 қыркүйектегі № 1202 бұйрығына сәйкес, Түлкібас ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. "Түлкібас ауданы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің "Түлкібас көрікті ел" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің атауы "Түлкібас ауданы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің "Түлкібас көрікті ел" мемлекеттік мекемесі болып өзгертілсін.

      2. "Түлкібас ауданы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің "Түлкібас көрікті ел" мемлекеттік мекемесінің Ережесі осы қаулыға қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      3. "Түлкібас ауданы әкімінің аппараты" КММ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыны Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде ресми жариялауға жіберуін;

      2) осы қаулының ресми жарияланғанынан кейін оның Түлкібас ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің осы салаға жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі Н.Изтилеуов

  Тулкібас ауданы әкімдігінің
2023 жылғы 23 қарашадағы
№ 319 қаулысымен бекітілген

Түлкібас ауданы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылык, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары болімінің "Түлкібас көрікті ел" мемлекеттік мекемесінің Ережесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Түлкібас ауданы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылык, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің "Түлкібас көрікті ел " мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі мемлекеттік мекеме) функцияларын жүзеге асыру үшін мекеме ұйымдық құқыктык нысанында құрылған заңды тұлға мәртебесіне ие коммерциялык емес мекеме болып табылады.

      2. Мемлекеттік мекеме Түлкібас ауданы әкімдігінің 2017 жылғы 7 маусымдағы №148 қаулысымен құрылды.

      3. Мемлекеттік мекеменің құрылтайшысы Түлкібас ауданының әкімдігі болып табылады.

      4. Тиісті саланың уәкілетті органы, "Түлкібас ауданы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі болып табылады.

      5. Мемлекеттік мекеменің атауы: Түлкібас ауданы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің " Түлкібас көрікті ел " мемлекеттік мекемесі.

      6. Мемлекеттік мекеменің тұрған жері: Қазақстан Республикасы, Түркістан облысы, 161303, Түлкібас ауданы, Жаскешу ауылы, Л.Демеушов көшесі №153 үй.

2-тарау. Мемлекеттік мекеменің зандық мәртебесі

      7. Мемлекеттік мекеменің Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес дербес теңгерімі, банкте шоттары, бланкілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген және мемлекеттік мекеменің атауы жазылған мөрі болады.

      8. Мемлекеттік мекеме басқа заңды тұлғаны құра алмайды, сондай-ақ оның құрылтайшысы (қатысушысы) бола алмайды, Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда.

      9. Мемлекеттік мекеме өзінің міндеттемелері бойынша өзінің кепілдігіндегі ақшамен жауап береді. Мемлекеттік мекемеде акша жеткіліксіз болған кезде оның міндеттемелері бойынша Қазакстан Республикасы немесе әкімшілік-аумақтық бірлік тиісті бюджет қаражатымен субсидиарлық жауапты болады.

      10. Мемлекеттік мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілелері, олардын Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аумақтық қазынашылық бөлімшелерінде тіркелгеннен кейін, күшіне енеді.

3-тарау. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні мен максаттары

      11. Мемлекеттік мекеме қызметінің мәні-аудан тұрғындарының тұрмысын жақсарту мақсатында кызметтерді көрсету.

      12. Мемлекеттік мекеме қызметінің максаты - аудан тұрғындарының тұрмысын жақсарту болып табылады.

      13. Мемлекеттік мекеме максатка кол жеткізу үшін мынадай кызмет түрлерін жүзеге асырады:

      1) аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын, елді мекен көшелерін жаяу жүргіншілер жолдарын, қоршауларды және көше жарықтарын, декоративті жарықшамдарды күтіп ұстау жұмыстары.

      2) аудан бойынша автотұрақтарды, аялдамаларды, саябақтарды, бағдаршамдарды, мүрделерді және автомобиль жолдарының бойында орнатылған әжетханаларды күтіп ұстау жұмыстары.

      3) ауданның санитарлық тазалығын жүргізу, тұрғындардың күл-қоқысын шығару және су тасқыны, сел, нөсерлік және басқа табиғат апаттарын жою жұмыстары.

      4) аудан әкімдігіне бағынышты мемлекеттік мекемелерге, органдарга кәсіпорындарға, ЖШС-ге сметалық құжаттама, эскиздер, топотүсірілімдер және ақау актілерін әзірлеу жұмыстарын жүргізу.

      5) гүл егу күтіп ұстау, ағаш отырғызу күтіп ұстау, көше жиектерін, саябақтарды көгалдандыру, шөбін орып күтіп ұстау жәнеде сол сияқты ауданның барлық абаттандыру жұмыстары.

      6) ғимараттар салу, жеңіл және күрделі жұмыстарын жасау, электр желілерін жүргізу, сантехникалық жұмыстарын жасау.

      7) қыс ауасында аудандық маңызы бар автомобиль жолдарын, елді мекен көшелерін жаяу жүргіншілер жолдарын және көшелердің қарын тазалап күтіп ұстау жұмыстары.

      8) аудан әкімі аппаратының теңгеріміндегі ғимараттарды күтіп-ұстау;

      9) аудан аумағындағы орнатылған балалар және спорт алаңшаларын күтіп-ұстау жұмыстарын ұйымдастыру;

      10) пробация қызметінен ұсынылған жазалаудың осы түріне сотталған адамдардың қылмыстық-атқару қызметі саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен қоғамдық жұмыстарды орындауын ұйымдастыру;

      11) кәші сәулеттік пішіндерді күтіп ұстау;

      12) көшелерге орнатылған урналарды күтіп ұстау;

      13) жаяу жүргіншілер көпірлерін күтіп ұстау;

      14) жерлеу орындарын (мүрде) абаттандыру және күтіп-ұстау;

      15) аудан аумағындағы көпқабатты тұрғын үйлерде қысқы маусымға дайындық кезінде сығымдау жұмыстарын ұйымдастыру;

      16) аудан аумағындағы тарихи және мәдени мұраны күтіп ұстау жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру;

      17) аудан әкімінің аппаратымен өткізілетін іс-шараларды ұйымдастыруға жәрдемдесу;

      18) жергілікті атқарушы органдарымен өткізілетін жиналыстар, форумдар, конференцияларды және басқа да іс-шараларды ұйымдастыру барысында қатысу және ықпал ету;

      19) айыппұл тұрағын ашу;

      20) Қазақстан Республикасының заңнамасында көрсетілген басқа да қызметтерді жүзеге асыру;

      14. Мемлекеттік мекемеге жарғыда бекітілген өз қызметінің мәні мен мақсаттарына сай келмейтін қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ мәмілелер жасауға тыйым салынады.

      15. Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының заңдарымен немесе құрылтай құжаттарымен нақты шектелген не оның басшысының жарғылық құзыретін бұза отырып, қызмет мақсаттарына қайшы жасалған мәміле: тиісті саланың уәкілетті органның, мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның, жергілікті атқарушы органның, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппаратының, прокурордың талап-арызы бойынша жарамсыз деп танылуы мүмкін.

4-тарау. Мемлекеттік мекемені басқару

      16. Мемлекеттік мекемені жалпы басқаруды тиісті саланың уәкілетті органы жүзеге асырады, ал коммуналдық мемлекеттік мекемені жергілікті атқарушы орган не аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімімен және жергілікті қоғамдастық жиналысымен-аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппаратымен келісім бойынша жүзеге асырады.

      17. Тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы органның не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараты заңнамасында белгіленген ретпен мынадай функциялард жүзеге асырады:

      1) мемлекеттік мекемеге мүлікті бекітіп береді;

      2) мемлекеттік мекеменің жеке қаржыландыру жоспарын бекітеді;

      3) мемлекеттік мекеме мүлкінің сақталуына бақылауды жүзеге асырады;

      4) мемлекеттік мекеме жарғысын (ережесін) бекітеді, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізеді;

      5) мемлекеттік мекеменің басқару органдарының құрылымын, құрылуы тәртібі мен өкілеттік мерзімін, мемлекеттік мекеменің шешімдер қабылдау тәртібін анықтайды;

      6) мемлекеттік мекеме басшысының құқықтарын, міндеттері мен жауапкершілігін, оны лауазымынан босату негіздерін айқындайды;

      7) мемлекеттік органдар болып табылатын мемлекеттік мекемелерді қоспағанда, мемлекеттік мекеменің құрылымы мен шекті штаттық санын бекітеді;

      8) мемлекеттік мекеме басшысының ұсынымы бойынша оның орынбасарын (орынбасарларын) лауазымға тағайындайды және лауазымынан босатады;

      9) жылдық қаржы есептілікті бекітеді;

      10) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органға мемлекеттік мекемеге берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде олар сатып алған мүлікті алып қоюға немесе қайта бөлуге жазбаша келісімін береді;

      11) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның келісімі бойынша республикалық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыруды және таратуды жүзеге асырады (жергілікті атқарушы органның немесе аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімімен және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық әкімі аппараты) коммуналдық мемлекеттік мекемеде қайта ұйымдастыру және тарату туралы шешім қабылдайды;

      18. Мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, тиісті саланың уәкілетті органымен немесе жергілікті атқарушы органы және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппаратымен) қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      19. Мемлекеттік мекеменің басшысы мемлекеттік мекеме жұмысын ұйымдастырады және басшылық етеді, тиісті саланың уәкілетті органына (жергілікті атқарушы органның не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі) тікелей бағынады (Қазақстан Республикасы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда) және мемлекеттік мекемеге жүктелген міндеттер мен олардың өз функцияларын жүзеге асыруына жеке жауапты болады.

      20. Мемлекеттік мекеменің басшысы дара басшылық қағидаты бойынша әрекет етеді және мемлекеттік мекеме қызметінің барлық мәселелерін Қазақстан Республикасының заңнамасында және осы жарғыда (ережеде) айқындалатын өз құзыретіне сәйкес дербес шешеді.

      21. Мемлекеттік мекеме басшысының мемлекеттік мекемемен жарғылық емес қызметті жүзеге асыруға бағытталған әрекеті еңбек міндеттемелерін бұзу болып табылып, тәртіптік және материалдық жауапкершілікке әкеледі.

      22. Мемлекеттік мекеменің қызметті жүзеге асыруы барысында мемлекеттік мекеме басшысы Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) мемлекеттік мекеме атынан сенімхатсыз әрекет етеді;

      2) мемлекеттік органдарда, басқа да ұйымдарда мемлекеттік мекеменің мүддесін білдіреді;

      3) шарттар жасайды;

      4) сенімхаттар береді;

      5) мемлекеттік мекеменің іссапарларға, тағылымдамаға, қызметкерлерді қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарында оқытуға және қызметкерлердің біліктілігін жоғарылатудың озге де түрлеріне байланысты тәртібі мен жоспарларын бекітеді;

      6) банк шоттарын ашады;

      7) барлық қызметкерлер үшін міндетті бұйрықтар шығарады және нұсқаулар береді;

      8) тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы органның не жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараты тағайындайтын қызметкерлерден басқа, мемлекеттік мекеме қызметкерлерін жұмысқа қабылдайды және жұмыстан босатады;

      9) мемлекеттік мекеме қызметкерлеріне, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көтермелеу және жазалау шараларын қолданады;

      10) өз орынбасарының (орынбасарларының) және мемлекеттік мекеменің озге де басшы қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктер аясын айқындайды;

      11) оған Қазақстан Республикасы заңнамасымен, осы жарғымен (ережемен) және тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы органның не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараты жүктелген озге де функцияларды жүзеге асырады.

5-тарау. Мемлекеттік мекеме мүлкінің құрылу тәртібі

      23. Мемлекеттік мекеме мүлкін құны оның теңгерімінде айқындалатын заңды тұлғаның активтері құрайды. Мемлекеттік мекеменің мүлкі мыналардың:

      1) оған меншік иесі берген мүлік;

      2) өз қызметі барысында сатып алған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда);

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған өзге де қаржык өздере себінен құрылады.

      24. Мемлекеттік мекеме дербес иеліктен шығаруға немесе оған бекітілген мүлік пен оған смета қаражаты бойынша мүлікке өзгеше тәсілмен иелік етуге бөлінген құқығы жоқ.

      25. Егер Қазақстан Республикасының заңдарымен мемлекеттік мекемеге кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 161-бабының 2-тармағында көзделген салаларында мемлекеттік мекемелер өндіретін тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуден түсетін ақшаны қоспағанда, мұндай қызметтен алынған ақша тиісті бюджеттің есебіне жатқызылады.

      26. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында қосымша қаржыландыру көзі белгіленбесе, мемлекеттік мекеменің қызметі тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы органның не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараты бюджетінен не Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің бюджетінен (шығыстар сметасынан) қаржыландырады.

      27. Мемлекеттік мекеме бухгалтерлік есеп жүргізеді және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес есептілік ұсынады.

      28. Мемлекеттік мекеменің қаржылық-шаруашылық қызметін тексеру және ревизияны Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен тиісті саланың уәкілетті органы (жергілікті атқарушы органның не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараты) жүзеге асырады.

6-тарау. Мемлекеттік мекемедегі жұмыс тәртібі

      29. Мемлекеттік мекеменің жұмыс тәртібі ішкі еңбек тәртібінің қағидаларымен белгіленеді және Қазақстан Республикасы еңбек заңнамасының нормаларына қайшы келмеуі тиіс.

7-тарау. Құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі

      30. Мемлекеттік мекеменің құрылтай құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу тиісті саланың уәкілетті органының немесе жергілікті атқарушы органның не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараты шешімі бойынша жүзеге асырылады, жәңе "Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңға сәйкес аймақты тіркеу органдарында тіркеледі.

8-тарау. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату шарттары

      31. Мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органның немесе аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімімен және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппаратынің шешімі бойынша жүргізіледі.

      32. Мемлекеттік занды тұлга, заңнамалық актілермен басқа да негіздер бойынша таратылуы мүмкін.

      33. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше белгіленбесе, республикалық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыруды және таратуды мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның келісімі бойынша тиісті саланың уәкілетті органы жүзеге асырады.

      34. Коммуналдық мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыруды және таратуды жергілікті атқарушы органның және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараты жүзеге асырады.

      35. Кредит берушілердің талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған таратылған мемлекеттік мекемені мүлкін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган немесе жергілікті атқарушы органның не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппараты қайта бөледі.

      36. Таратылған мемлекеттік мекеменің мүлкін өткізу нәтижесінде алынған қаражатты қоса алғанда, осы мекеменің кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған ақшасы тиісті бюджет кірісінің есебіне жатқызылады.

9-тарау. Мемлекеттік мекеменің филиалдары мен өкілдіктері туралы мәліметтер

      37. Мемлекеттік мекеменің филиалы мен өкілдігі болмайды.

О переименовании юридического лица и об утверждении Положения

Постановление акимата Тюлькубасского района Туркестанской области от 23 ноября 2023 года № 319. Утратило силу постановлением акимата Тюлькубасского района Туркестанской области от 14 декабря 2023 года № 345

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Тюлькубасского района Туркестанской области от 14.12.2023 № 345.

      В соответствии с подпунктом 20) пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и приказа и.о. Министра юстиции Республики Казахстан от 28 сентября 2017 года № 1202 "Об утверждении Типового устава (общего положения) государственного учреждения, за исключением государственного учреждения, являющегося государственным органом и Типового устава государственного предприятия", акимат Тюлькубасского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Переименовать коммунального государственного учреждение "Түлкібас көрікті ел" отдела жилищно-хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Тюлькубасского района" в Государственное учреждение "Түлкібас көрікті ел" отдела жилищно-хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Тюлькубасского района"

      2. Утвердить Положение государственного учреждения "Түлкібас көрікті ел" отдела жилищно-хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Тюлькубасского района" согласно приложению к настоящему постановлению.

      3. Коммунальному государственному учреждению "Аппарат акима Тюлькубасского района" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) направление настоящего постановления на официальное опубликования в эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Тюлькубасского района после его официального опубликования.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по экономическим вопросам.

      5. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким района Н.Изтилеуов

  Утвержден постановлением
акимата Тюлькубасского района
от 23 ноября 2023 года № 319

Положение Государственного учреждения "Түлкібас көрікті ел" отдела жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Тюлькубасского района"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Түлкібас көрікті ел" отдела жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Тюлькубаского района (далее Государственное учреждение) является некоммерческой организацией, обладающей статусом юридического лица, созданной в организационно-правовой форме учреждения для осуществления указанных в данном Положении функций.

      2. Государственное учреждение создано постановлением акимата Тюлькубасского района № 148 от " 07" июня 2017 года.

      3. Учредителем государственного учреждения является акимат Тюлькубасского района.

      4. Уполномоченным органом соответствующей отрасли, а также органом, осуществляющим по отношению к нему функции субъекта права в отношении имущества государственного учреждения является коммунальное государственное учреждение "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Тюлькубасского района".

      5. Наименование государственного учреждения: Государственное учреждение "Түлкібас керікті ел" отдела жилищно- коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог акимата Тюлькубасского района".

      6. Место нахождения государственного учреждения: Республика Казахстан, Туркестанская область, 161303 Тюлькубасский район, село Жаскешу, улица Л.Демеушова №153

Глава 2. Юридический статус государственного учреждения

      7. Государственное учреждение имеет самостоятельный баланс, счета в банках в соответствии с законодательством Республики Казахстан, бланки, печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и наименованием государственного учреждения.

      8. Государственное учреждение не может создавать, а также выступать учредителем (участником) другого юридического лица, за исключением случаев, предусмотренных законами Республики Казахстан.

      9. Государственное учреждение отвечает по своим обязательствам, находящимся в его распоряжении деньгами. При недостаточности у государственного учреждения денег субсидиарную ответственность по его обязательствам несет Республика Казахстан или административно-территориальная единица средствами соответствующего бюджета.

      10. Гражданско-правовые сделки государственных учреждений вступают в силу после их обязательной регистрации в территориальных подразделениях казначейства Министерства финансов Республики Казахстан.

Глава 3. Предмет и цели деятельности государственного учреждения

      11. Предмет деятельности государственного учреждения является оказания услуг в целях улучшения благосостояния населения района.

      12. Целью деятельности государственного учреждения является улучшения благосостояния населения района.

      13. Для достижения своих целей государственное учреждение осуществляет следующие виды деятельности:

      1) обеспечение сохранности автомобильных дорог районного значения, улиц сельских округов, ограждений, тротуаров, декоративного освещения и освещения улиц.

      2) обеспечение порядка на автостоянках, автобусных остоновках, парков, скверов, светофоров и туалетов установленных вдоль автомобильных дорог.

      3) проводить санитарную очистку района, очистки мусоров населения и ликвидация последствий паводковых, селевых, ливневых и других стихийных разрушений.

      4) подготовка сметных документаций, топографических съемок и акты дефекта для государственных учреждений, органам, предприятиям и ТОО под управлением акимата района.

      5) посадка и уход за цветами, посадка и уход за деревьями, благоустройство территории района, покос травы и все другие работы по благоустройству территории района.

      6) строительство здании, легкие и сложные строительные работы, прокладка линии электропередачи, сантехнические работы.

      7) уборка снега и содержание автомобильных дорог районного значения, улиц населенных пунктов, пешеходных дорожек и обочин в зимний период.

      8) содержание зданий, находящихся на балансе акимата района;

      9) организация работ по содержанию детских и спортивных площадок на территории района

      10) организация выполнения осужденными к этому виду наказания общественных работ, предложенных службой пробации, в порядке, определяемом уполномоченным органом в сфере уголовного исполнения;

      11) сохранение древних архитектурных форм;

      12) содержание уличных урн;

      13) содержание пешеходных мостов;

      14) благоустройство и содержание мест захоронений (могил);

      15) организация работ по уплотнению при подготовке к зимнему сезону в многоэтажных жилых домах района;

      16) организация работ по сохранению историко-культурного наследия на территории района;

      17) содействие в организации мероприятий, проводимых аппаратом акима области;

      18) участие и влияние при организации собраний, форумов, конференций и иных мероприятий, проводимых местными исполнительными органами;

      19) открытие штрафстоянки;

      20) оказание иных услуг, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      14. Государственное учреждение не вправе осуществлять деятельность, а также совершать сделки, не отвечающие предмету и целям его деятельности, закрепленным в настоящем уставе.

      15. Сделка, совершенная государственным учреждением в противоречии с целями деятельности, определенно ограниченными законами Республики Казахстан или учредительными документами, либо с нарушением уставной компетенции его руководителя, может быть признана недействительной по иску: уполномоченного органа соответствующей отрасли, уполномоченного органа по государственному имуществу, местного исполнительного органа, аппарата акима города районного значения, села, поселка, сельского округа, прокурора.

Глава 4. Управление государственным учреждением

      16. Общее управление государственным учреждением осуществляет уполномоченный орган соответствующей отрасли, а коммунальным государственным учреждением осуществляет местный исполнительный орган либо по согласованию с акимом района (города областного значения) и собранием местного сообщества - аппарат акима города районного значения, села, поселка, сельского округа.

      17. Уполномоченный орган соответствующей отрасли или местный исполнительный орган либо аппарат акима города районного значения, села, поселка, сельского округа в установленном законодательством порядке осуществляет следующие функции:

      1) закрепляет за государственным учреждением имущество;

      2) утверждает план финансирования государственного учреждения;

      3) осуществляет контроль за сохранностью имущества государственного учреждения;

      4) утверждает устав (положение) государственного учреждения, внесение в него изменений и дополнений;

      5) определяет структуру, порядок формирования и срок полномочий органов управления государственного учреждения, порядок принятия государственным учреждением решений;

      6) определяет права, обязанности и ответственность руководителя государственного учреждения, основания освобождения его от занимаемой должности;

      7) утверждает структуру и предельную штатную численность государственного учреждения, за исключением государственных учреждений являющихся государственными органами;

      8) по представлению руководителя государственного учреждения назначает на должность и освобождает от должности его заместителя (заместителей);

      9) утверждает годовую финансовую отчетность;

      10) дает письменное согласие уполномоченному органу по государственному имуществу на изъятие или перераспределение имущества, переданного государственному учреждению или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      11) по согласованию с уполномоченным органом по государственному имуществу осуществляет реорганизацию и ликвидацию республиканского государственного учреждения (местный исполнительный орган или по согласованию с акимом района (города областного значения) и собранием местного сообщества - аппарат акима города районного значения, села, поселка, сельского округа принимает решение о реорганизации и ликвидации коммунального государственного учреждения);

      12) осуществляет иные полномочия, возложенные на него настоящим уставом и иным законодательством Республики Казахстан.

      18. Руководитель государственного учреждения назначается на должность и освобождается от должности уполномоченным органом соответствующей отрасли или местным исполнительным органом либо по согласованию с собранием местного сообщества аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского округа за исключением случаев, установленных законодательством Республики Казахстан.

      19. Руководитель государственного учреждения организует и руководит работой государственного учреждения, непосредственно подчиняется уполномоченному органу соответствующей отрасли (местному исполнительному органу либо аппарату акима города районного значения, села, поселка, сельского округа) (за исключением случаев, установленных законодательством Республики Казахстан) и несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение задач и осуществление им своих функций.

      20. Руководитель государственного учреждения действует на принципах единоначалия и самостоятельно решает вопросы деятельности государственного учреждения в соответствии с его компетенцией, определяемой законодательством Республики Казахстан и настоящим уставом (положением).

      21. Действия руководителя государственного учреждения, направленные на осуществление государственным учреждением неуставной деятельности, являются нарушением трудовых обязанностей и влекут применение мер дисциплинарной и материальной ответственности.

      22. Руководитель государственного учреждения в установленном законодательством Республики Казахстан порядке:

      1) без доверенности действует от имени государственного учреждения;

      2) представляет интересы государственного учреждения в государственных органах, иных организациях;

      3) заключает договоры;

      4) выдает доверенности;

      5) утверждает планы государственного учреждения по командировкам, стажировкам, обучению сотрудников в казахстанских и зарубежных учебных центрах и иным видам повышения квалификации сотрудников;

      6) открывает банковские счета;

      7) издает приказы и дает указания, обязательные для всех работников;

      8) принимает на работу и увольняет с работы сотрудников государственного учреждения, кроме сотрудников, назначаемых уполномоченным органом соответствующей отрасли либо местным исполнительным органом или по согласованию с собранием местного либо аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского округа;

      9) применяет меры поощрения и налагает дисциплинарные взыскания на сотрудников государственного учреждения, в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      10) определяет обязанности и круг полномочий своего заместителя (заместителей) и иных руководящих сотрудников государственного учреждения;

      11) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством Республики Казахстан, настоящим уставом (положением) и уполномоченным органом соответствующей отрасли или местным исполнительным органом либо аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского округа.

Глава 5. Порядок образования имущества государственного учреждения

      23. Имущество государственного учреждения составляют активы юридического лица, стоимость которых отражается на его балансе. Имущество государственного учреждения формируется за счет:

      1) имущества, переданного ему собственником;

      2) имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности;

      3) иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      24. Государственное учреждение не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выделенных ему по смете.

      25. Если законами Республики Казахстан государственному учреждению предоставлено право, осуществлять приносящую доходы деятельность, то деньги, полученные от такой деятельности, подлежат зачислению в соответствующий бюджет, за исключением денег от реализации товаров (работ, услуг), производимых государственными учреждениями в сферах, предусмотренных пунктом 2 статьи 161 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе".

      26. Деятельность государственного учреждения финансируется из бюджета уполномоченным органом соответствующей отрасли, местным исполнительным органом или аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского округа, либо бюджета (сметы расходов) Национального Банка Республики Казахстан, если дополнительный источник финансирования не установлен законами Республики Казахстан.

      27. Государственное учреждение ведет бухгалтерский учет и представляет отчетность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      28. Проверка и ревизия финансово-хозяйственной деятельности государственного учреждения осуществляется уполномоченным органом соответствующей отрасли (местным исполнительным органом либо аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского округа) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

Глава 6. Режим работы в государственном учреждении

      29. Режим работы государственного учреждения устанавливается правилами внутреннего трудового распорядка и не должен противоречить нормам трудового законодательства Республики Казахстан.

Глава 7. Порядок внесения изменений и дополнений в учредительные документы

      30. Внесение изменений и дополнений в учредительные документы государственного учреждения производится по решению уполномоченного органа соответствующей отрасли или местного исполнительного органа либо аппарата акима города районного значения, села, поселка, сельского округа и проходят процедуру государственной регистрации в территориальных органах юстиции в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств".

Глава 8. Условия реорганизации и ликвидации государственного учреждения

      31. Реорганизация и ликвидация государственного учреждения производится по решению Правительства Республики Казахстан либо местного исполнительного органа или по согласованию с акимом района (города областного значения) и собранием местного сообщества - аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского округа.

      32. Государственное юридическое лицо ликвидируется также по другим основаниям, предусмотренным законодательными актами.

      33. Реорганизацию и ликвидацию республиканского государственного учреждения осуществляет уполномоченный орган соответствующей отрасли по согласованию с уполномоченным органом по государственному имуществу, если иное не установлено законами Республики Казахстан.

      34. Реорганизацию и ликвидацию коммунального государственного учреждения осуществляет местный исполнительный орган или по согласованию с собранием местного сообщества - аппарат акима города районного значения, села, поселка, сельского округа.

      35. Имущество ликвидированного государственного юридического лица, оставшееся после удовлетворения требований кредиторов, перераспределяется уполномоченным органом по государственному имуществу или местным исполнительным органом либо по согласованию с акимом района (города областного значения) и собранием местного сообщества - аппаратом акима города районного значения, села, поселка, сельского округа.

      36. Деньги ликвидированного государственного учреждения, включая средства, полученные в результате реализации имущества этого юридического лица, оставшиеся после удовлетворения требований кредиторов, зачисляются в доход соответствующего бюджета.

Глава 9. Сведения о филиалах и представительствах государственного учреждения

      37. Государственное учреждение не имеет филиалы и представительства.