Бородулиха ауданы әкімі аппаратының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының регламентін бекіту туралы

Абай облысы Бородулиха ауданы әкімдігінің 2024 жылғы 8 қазандағы № 266 қаулысы. Күші жойылды - Абай облысы Бородулиха ауданы әкімдігінің 2024 жылғы 14 қарашадағы № 326 қаулысы

      Ескерту. Күші жойылды - Абай облысы Бородулиха ауданы әкімдігінің 14.11.2024 № 326 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 40-бабының 1-тармағына, 41-бабына, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабы 2-тармағына сәйкес Бородулиха ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес Бородулиха ауданы әкімі аппаратының лауазымды адамдарының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауының Регламенті бекітілсін.

      2. "Абай облысы Бородулиха ауданы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы қаулыға қол қойылған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде оның мемлекеттік және орыс тілдеріндегі электрондық түрдегі көшірмесін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Қазақстан Республикасының Заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Абай облысының филиалына ресми жариялау үшін және Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін жіберілуін;

      2) осы қаулының ресми жарияланғанынан кейін оның Бородулиха ауданы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Бородулиха ауданы әкімі аппаратының басшысына жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі А. Ибраев

  Бородулиха ауданы әкімдігінің
2024 жылғы 8 қазандағы
№ 266 қаулысымен
бекітілген

Бородулиха ауданы әкімі аппаратының жанындағы Азаматтарды қабылдау орталығының жұмыс Регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Азаматтарды қабылдау орталығының жұмыс регламенті (бұдан әрі – Регламент) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмысты ұйымдастырудың, оның ішінде Бородулиха ауданы әкімі аппаратының жанындағы Азаматтарды қабылдау орталығы (бұдан әрі – Орталық) алаңында жергілікті атқарушы органның және орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерінің басшыларының жеке қабылдауының тәртібін белгілейді.

      Орталық аудандық әкімдік ғимаратының 1 қабатында орналасқан (Бородулиха ауданы, Бородулиха ауылы, Тәуелсіздік көшесі, 69).

      Осы Регламент қарау тәртібі Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамасында, Қазақстан Республикасының қылмыстық-процестік, азаматтық іс жүргізу заңнамасында белгіленген жеке және заңды тұлғалардың өтініштеріне қолданылмайды.

      2. Орталық жұмысының мақсаты консультациялар беру, жеке қабылдаулар өткізу және өтініштерді қабылдау үшін әмбебап алаң ұсыну арқылы жергілікті атқарушы органның (бұдан әрі – ЖАО) Халыққа қызмет көрсету сапасын арттыру болып табылады.

      Орталықтың жұмыс процесінде белгілі болған азаматтардың дербес деректері "Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес үшінші тұлғаларға жария етілмейді.

      Дербес деректерді жинау, өңдеу және қорғау Қазақстан Республикасының дербес деректер және оларды қорғау туралы заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      3. Осы Регламентте мынадай терминдер мен қысқарған сөздер пайдаланылады:

      1) өтініш беруші – Орталықтың қызметтеріне жүгінген, не ол арқылы өтініш берген тұлға;

      2) Орталықтың қызметтері – өтініштерді қалыптастыру, соның ішінде оның өтінішінің негізгі мәртебесі, өтініштерді қабылдау және тіркеу бойынша ақпаратты өтініш берушіге анықтау үшін түсініктемелер, ұсынымдар беру, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайтын субъектілерге оларды бағыттау, өтінімдерді қарау және жергілікті атқарушы органның лауазымды тұлғаларының, ЖАО құрылымдық бөлімшелерінің басшылығының жеке қабылдауын ұйымдастыру жөніндегі қызметтер, сондай-ақ өтініш берушінің өтініш жазуына себеп болған мемлекеттік қызметтерді алуға жәрдем көрсету бойынша қызметтер;

      3) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайтын субъектілер (бұдан әрі – Субъект) – мемлекеттік органдар (бұдан әрі – МО), жергілікті өзін-өзі басқару органдары, мемлекеттік заңды тұлғалар, сондай-ақ өз құзыреттеріне сәйкес орталық арқылы берілген жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарауға және олар бойынша шешімдер қабылдауға құқылы квазимемлекеттік сектор субъектілері;

      4) өтініш – субъектіге немесе лауазымды тұлғаға жіберілген жеке немесе ұжымдық жазбаша, ауызша не электрондық құжат нысанындағы ұсыныс, өтініш, шағым, сауал немесе үн қосу.

      Басқа ұғымдар мен терминдер қолданыстағы заңнамаға сәйкес қолданылады.

2. Азаматтарды қабылдау орталығының жұмысын ұйымдастыру

      4. Өтініш берушілерге Орталықтың қызметтерін ұсынуды өтініштерді қарауды бақылау бөлімінің (бұдан әрі – бөлім) қызметшілері және орталықта орналасқан субъектілердің жұмыскерлері Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі мен "Мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбі – жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ге дейін түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін сәйкес жүзеге асырады.

      Өтініш берушілерді қабылдау "Ресепшн" және "Күту" аймақтары арқылы жүзеге асырылады, қызмет көрсету "Консультациялар", "Жеке қабылдау" аймақтарында жүзеге асырылады, "Өзіне-өзі қызмет көрсету" аймақтарының жұмыс істеуі қамтамасыз етіледі.

      Субъектілерге жолданған өтініштерді қабылдау "e-Өтініш" ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – Жүйе) арқылы жүзеге асырылады.

      5. Субъектілердің жұмыскерлерін орналастыруды, оларды даярлауды және оқытуды, өтініш берушілерді жеке қабылдауды ұйымдастыруды аудан әкімі аппаратының кеңсе бөлімінің мамандары қамтамасыз етеді.

      6. Орталыққа жұмысқа тартылған жұмыскерлердің (бұдан әрі – қызметкерлер) тиісті кәсіптік қызмет саласында практикалық жұмыс тәжірибесі, өтініш берушілермен, өтініштермен жұмыс тәжірибесі болуы, мемлекеттік тілді еркін меңгеруі тиіс.

      Жұмыскерлердің жұмысын жалпы бақылауды және бағалауды, оның ішінде мүдделі мемлекеттік органдар мен үкіметтік емес ұйымдарды тарту арқылы (қажет болған жағдайда) бөлім жүргізеді.

      Мемлекеттік органдар мен ұйымдардың жұмыскерлерін орталықтың орналастыру Бөліммен келісу бойынша жүргізіледі, мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өз жұмыскерлерін жоспардан тыс кері қайтарып алуына жол берілмейді.

      Орталықта орналастырылған жұмыскерлер жұмыс орнында 3 сағаттан артық болмаған жағдайда мемлекеттік орган, ұйым басқа жұмыскерді/ өзара алмастыратын жұмыскерді жібереді.

      7. Орталықта күзету іс-шараларын аудан әкімдігінің күзет-қызметі қамтамасыз етеді:

      Бөгде адамның көмегіне мұқтаж мүгедектігі бар адамдар үшін орталық жұмыскерлері аталған адамдар қызметтерді толық алғанға дейін олармен кездесу және сүйемелдеу бойынша қызметтер көрсетеді.

3. Орталтың қызмет көрсету тәртібі Өтініш берушілерді қабылдау тәртібі

      8. "Ресепшн" аймағында жұмыскер қай тілде консультация алу ыңғайлы болатынын, келу мақсатын нақтылайды, жеке басын куәландыратын құжат бойынша (түпнұсқа не цифрлық құжат бойынша) өтініш берушінің жеке басын сәйкестендіруді жүргізеді, қалаған тілде (қазақша, орысша) электрондық кезек талонын "Консультация", "Жеке қабылдау" аймақтарына) береді, бастапқы консультация береді (өтініштерді қабылдау, жеке қабылдау жүргізу шарттары, өтініш берудің баламалы тәсілдерін түсіндіреді), өтініш берушінің орталықтағы жүріс-тұрысын модерациялайды және бағыт-бағдар береді.

      Өтініш берушіге сұрау салуға сәйкес:

      Субъектінің атына өтініш беруге ниет білдірген жағдайда, бірақ бұл ретте өтініштің өзі алдын ала жасалмаған электрондық өтінішті өз бетінше беруге көмек көрсету үшін "Өзіне-өзі қызмет көрсету" аймағының қызметкері шақырылады;

      Субъектінің атына өтініш беруге ниет білдірген жағдайда және бұл ретте мәтін қағаз жеткізгіште баяндалған жағдайда - келуші құзыретіне сәйкес "Консультация" аймағының қызметкері одан әрі шақыру үшін "Күту" аймағына жіберіледі;

      ЖАО басшылығына қабылдауға жазылуға немесе шағым беруге ниет білдірген жағдайда (орталықта орналасқан қызметкерлердің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша) - өтініш беруші "Консультация" аймағының қызметкерін одан әрі шақыру үшін "Күту" аймағына өтеді;

      Егер өтініш беруші қабылдауға жазбаға сәйкес келген жағдайда, қызметкер оны "Жеке қабылдау" аймағындағы кабинетке дейін алып жүру үшін немесе қабылдау уақытына дейін күту қажет болған жағдайда "Күту" аймағына шақырылады.

      9. Орталықтың қызметтерін алу үшін өтініш берушіге электрондық кезек талоны беріледі.

      Талон алғаннан кейін өтініш беруші "Күту залы" аймағына жіберіледі.

      Кезек тиісті қызмет көрсету аймақтарына сәйкес келетін нөмір диапазонының бөлек конфигурацияларына сәйкес ақпараттық таблода көрсетіледі.

      Келушіні шақыру электрондық кезек талонын берген кезде өтініш беруші таңдаған тілде автоматты дауыстық хабарландырумен сүйемелденеді.

      Қабылдау кезегі келгені таблода көрсетілгеннен кейін өтініш беруші таблода көрсетілген нөмір бойынша жұмыскерге барады.

      10. Әрекетке қабілетсіз, әрекет қабілеті шектеулі немесе қорғаншылыққа немесе қамқоршылыққа мұқтаж адамдарға өтініш беру үшін өтінішті және қажетті құжаттарды заңнамаға сәйкес олардың заңды өкілдері береді.

      Бұл ретте, өтінішті тіркеген кезде сенім білдірілген адамның деректері көрсетіледі.

      Шет тілінде жазылған өтініш берген кезде өтініш берушілер оларға "Нотариат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 34-бабы 1-тармағының 9) тармақшасына, 80-бабына сәйкес, нотариус куәландырған қазақ немесе орыс тілдеріндегі құжаттардың аудармаларын ұсынады.

"Өзіне-өзі қызмет көрсету" аймағының жұмыс тәртібі

      11. Өтініш беруші өзі, не жұмыскердің көмегі мен консультациясы арқылы (өтініш берушінің қалауы бойынша) өтініш беруді жүзеге асырады.

      Консультациялық-әдістемелік көмек мыналарды қамтиды:

      1) өтініш беру процесін кезең-кезеңімен түсіндіру;

      2) талап-арыз беруді кезең-кезеңімен түсіндіру;

      3) қажет болған жағдайда фронт офистің қызметі шеңберіндегі басқа да көмек.

      "Өзіне-өзі қызмет көрсету" аймақтарында консультацияларды жүзеге асыру үшін, сондай-ақ келушілердің қанағаттануы тұрғысынан іріктеп сауалнамалар жүргізу үшін еріктілер тартылуы мүмкін (оның ішінде жастар практикасынан өту және өзге де мемлекеттік жобалар шеңберінде).

      Қажет болған жағдайда жұмыскер өтініш берушіге электрондық цифрлық қолтаңбаны ресімдеуді және беруді жүзеге асырады.

"Консультация" аймағының жұмыс тәртібі

      12. Келушілерге оларды толғандыратын мәселелер бойынша, оның ішінде шағымдар бойынша алдын ала консультация беруді жүзеге асыратын 3 жұмыс орны орналасқан.

      Өтініш беруші жұмыскер электрондық кезек талоны бойынша шақырғаннан кейін "Консультация" аймағына өтеді.

      Жұмыскер келушінің жеке басын сәйкестендіреді, қойылған сұрақтардың егжей-тегжейін, осы мәселе бойынша келуші қандай әрекет жасағанын нақтылайды (қайда жүгінді, қандай жауап алды, сот шешімдері бар ма және т. б.) және өз құзыреті шеңберінде консультация береді.

      Егер келуші көтерген мәселе заңнамаға сәйкес рәсімдерден өтуді талап етсе және ол бұл рәсімдерден бұрын өтпеген болса (мемлекеттік қызметті алу, жергілікті жерлерде МО-ға жүгіну және т. б.), онда консультант олардың өту тәртібі бойынша түсініктеме жүргізеді.

      Егер шағымда құқық қорғау және сот органдарының мәселелері қамтылса, онда өтініш берушіге тиісті субъектілердің фронт-офистерінің жұмыс тәртібі түсіндіріледі.

      Берілген консультация өтініш беруші үшін жеткіліксіз болған жағдайда жұмыскер өтініш берушінің өтінішін осы Регламенттің 12-тармағының 1) – 7) тармақшаларына сәйкес, Жүйе арқылы қабылдауды жүзеге асырады не өтініш берушінің қалауы бойынша өтінішті "Өзіне-өзі қызмет көрсету" аймағында ресімдеуді ұсынады.

      "Өзіне-өзі қызмет көрсету" аймағында осы аймақтың жұмыскерін шақыру арқылы Фронт офисте көрсетуге болатын мемлекеттік қызметтер көрсетіледі.

Жеке қабылдауды ұйымдастыру тәртібі

      15. Аудан әкімі, оның орынбасарлары, аппарат басшысы, ЖАО құрылымдық бөлімшелерінің басшыларының жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауы азаматтарды қабылдау аудан әкімі бекітетін кестелеріне сәйкес жүргізіледі.

      Жеке қабылдау кестесі мемлекеттік органдардың ресми интернет ресурстарында және аудан әкімінің ресми ақпараттық ресурсында орналастырылады.

      Кестелер "Ресепшн" аймағының жұмыскерлеріне, сондай-ақ құзыреті бойынша "Консультация" аймағының жұмыскерлеріне де беріледі.

      Қабылдауға алдын ала жазылу орталық, ақпараттық жүйелер арқылы өтініш, сондай-ақ ЖАО атына өтініш беру негізінде жүргізіледі.

      Лауазымды тұлғалардың жеке қабылдауын дайындау тиісті аппараттың жұмыскерлеріне жүктеледі, үй-жайларды жеке қабылдауға дайындау жөніндегі ұйымдастыру мәселелері Бөліммен бірлесіп пысықталады.

      Қабылдау жүргізілетін күнге дейін екі жұмыс күні қалғанда қабылданатын адамдардың түпкілікті қалыптастырылған тізімі жауапты мемлекеттік мекеме, ұйым, квазимемлекеттік мекеме басшылығына хабардар ету үшін беріледі.

      Қабылдауға жазылған өтініш берушіні жұмыскер электрондық кезек талонын алғаннан кейін "Жеке қабылдау" аймағындағы тиісті кабинетке немесе "Күту залына" дейін ертіп барады.

      Лауазымды тұлғалардың жеке қабылдау кабинетінде моноблок орнатылған, сол арқылы жұмыскер күтіп тұрған келушіні электрондық кезекке сәйкес шақыруды жүзеге асырады (шақырады).

      Қабылдауды бастауға шақыру (шақыру) электрондық кезек таблода көрсетіледі.

      Күту залына бекітілген жұмыскер келушілерді модерациялау мен бағыт-бағдар беруді жүзеге асырады.

      Қажет болған жағдайда мүдделі МО және ұйымдар азаматтарды қабылдау кабинеттерінде жабдықталған бейнеконференциялық байланыс арқылы (БКБ) қосылады.

      Жеке қабылдау қорытындылары бойынша құжаттарды дайындауға және өтініш берушілер көтерген мәселелердің қаралуын кейіннен бақылауға қабылдаушы мемлекеттік органның жұмыскерлері жауапты.

Об утверждении регламента личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппарата акима Бородулихинского района

Постановление акимата Бородулихинского района области Абай от 8 октября 2024 года № 266. Отменено постановлением акимата Бородулихинского района области Абай от 14 ноября 2024 года № 326

      Сноска. Отменено постановлением акимата Бородулихинского района области Абай от 14.11.2024 № 326 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 1 статьи 40, со статьей 41 Административно процедурно-процессуального Кодекса Республики Казахстан, с пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" акимат Бородулихинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Регламент личного приема физических лиц и представителей юридических лиц должностными лицами аппарата акима Бородулихинского района, согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Бородулихиского района области Абай" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) в течение пяти рабочих дней со дня подписания настоящего постановления направление его копии в электронном виде на государственном и русском языках в филиал республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Институт Законодательства и правовой информации Республики Казахстан" Министерства юстиции Республики Казахстан по области Абай для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего постановления на интернет - ресурсе акимата Бородулихинского района после его официального опубликования;

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима Бородулихинского района.

      4. Настоящее постановление вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Аким района А. Ибраев

  Утвержден постановлением
акимата Бородулихинского
района
от "8" октября 2024 года
№ 266

Регламент работы Центра приема граждан при аппарате акима Бородулихинского района

1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент работы Центра приема граждан при аппарате акима Бородулихинского района (далее – Регламент) устанавливает порядок организации работы с обращениями физических и юридических лиц, в том числе их личного приема руководителями исполнительных органов на площадке Центра приема граждан при аппарате акима Бородулихинского района (далее – Центр).

      Центр расположен на 1 этаже здания районного акимата района (Бородулихинский район, село Бородулиха, улица Тәуелсіздік, 69).

      Действие настоящего Регламента не распространяется на обращения физических и юридических лиц, порядок рассмотрения которых установлен законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях, уголовно-процессуальным, гражданским процессуальным законодательством Республики Казахстан.

      2. Целью работы Центра является повышение качества обслуживания населения местным исполнительным органом (далее – МИО) путем предоставления универсальной площадки для оказания консультаций, проведения личных приемов и приема обращений.

      Персональные данные граждан, ставшие известными в процессе работы Центра, не подлежат разглашению третьим лицам в соответствии с Законом Республики Казахстан "О персональных данных и их защите".

      При этом сбор, обработка и защита персональных данных осуществляется согласно законодательству Республики Казахстан о персональных данных и их защите.

      3. В настоящем Регламенте используются следующие термины и сокращения:

      1) заявитель – лицо, обратившееся за услугами Центра, либо подавшее обращение через него;

      2) услуги Центра – услуги по предоставлению разъяснений, рекомендаций и пояснений для составления обращения, в том числе уточнения заявителем текущего статуса его обращения, информации по приему и регистрации обращений, направление их в Субъекты, рассматривающие обращения физических и юридических лиц, рассмотрение заявок и организация личного приема руководством МГО, а также оказание содействия по получению государственных услуг, вызвавших обращение заявителя;

      3) субъекты, рассматривающие обращения физических и юридических лиц (далее – Субъект) – государственные органы (далее – ГО), органы местного самоуправления, государственные юридические лица, а также Субъекты квазигосударственного сектора, которые вправе рассматривать и принимать решения по обращениям физических и юридических лиц, поданных через Центр в соответствии с их компетенцией;

      4) обращение – направленное Субъекту или должностному лицу индивидуальное или коллективное письменное, устное либо в форме электронного документа, предложение, заявление, жалоба, запрос или отклик.

      Другие понятия и термины используются в соответствии с действующим законодательством.

2. Организация работы Центра

      4. Предоставление заявителям услуг Центра осуществляется служащими отдела канцелярии района (далее - отдел) и работников Субъектов, размещенных в Центре, с понедельника по пятницу включительно с 09.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан и Закону Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан".

      Прием заявителей осуществляется через зоны "Ресепшн" и "Ожидание", обслуживание осуществляется в зонах "Консультация", "Личный прием", обеспечивается функционирование зоны "Самообслуживание".

      Прием обращений, адресованных Субъектам, осуществляется через информационную систему "e-Өтініш" (далее – Система).

      5. Организацию размещения, подготовки и обучения работников субъектов, личного приема заявителей обеспечивают специалисты отдела канцелярии аппарата акима Бородулихинского района.

      6. Работники, привлекаемые на Центр (далее – работники), должны иметь практический опыт работы в соответствующей сфере профессиональной деятельности, опыт работы с заявителями, обращениями, свободно владеть государственным языком.

      Общий контроль и оценка работы работников проводится отделом (при необходимости), в том числе с привлечением заинтересованных государственных органов и неправительственных организаций.

      Размещение Центра работников государственных органов и организаций производится по согласованию с отделом, внеплановый отзыв своих работников государственными органами и организациями не допускается.

      В случае отсутствия на рабочем месте работников, размещенных в Центре, более 3 часов, государственный орган, организация направляют другого работника/ взаимозаменяемого работника.

      7. Мероприятия по охране Центра обеспечивает охранная-служба акимата района.

      Для лиц с инвалидностью, нуждающихся в посторонней помощи, работники Центра оказывают услуги по встрече и сопровождению указанных лиц до полного получения ими услуг.

3. Порядок оказания услуг Центра Порядок приема заявителей

      8. В зоне "Ресепшн" работник уточняет желаемый язык получения консультации, цель посещения, производит идентификацию личности заявителя по документу, удостоверяющему личность (по оригиналу либо цифровому документу), выдаҰт талон электронной очереди (в зоны "Консультация", "Личный прием") на желаемом языке (казахский, русский), предоставляет первичную консультацию (условия приема обращений, проведения личных приемов, разъясняет альтернативные способы подачи обращения), модерирует и маршрутизирует передвижение заявителя по Центру.

      Заявителю в соответствии с запросом:

      в случае желания подать обращение в адрес Субъекта, но при этом само обращение заранее не составлено – приглашается работник зоны "Самообслуживание" для оказания помощи в самостоятельной подаче электронного обращения;

      в случае желания подать обращение в адрес Субъекта и при этом текст изложен на бумажном носителе – посетитель направляется в зону "Ожидание" для дальнейшего вызова работником зоны "Консультация" согласно компетенции;

      в случае желания записаться на прием к руководству МИО или подать жалобу (по вопросам, входящим в компетенцию работников, размещенных в Центре) – заявитель проходит в зону "Ожидание" для дальнейшего вызова работником зоны "Консультация";

      в случае если заявитель пришел на прием в соответствии с записью, приглашается работник для его сопровождения до кабинета в зоне "Личный прием" или в зону "Ожидание" в случае необходимости ожидания до времени приема.

      9. Для получения услуг Центра заявителю выдается талон электронной очереди.

      После получения талона заявитель направляется в зону "Ожидание".

      Очередь отображается на информационном табло согласно раздельным конфигурациям диапазона номеров в соответствующие зоны обслуживания.

      Вызов посетителя сопровождается автоматическим голосовым оповещением на языке, выбранном заявителем при выдаче талона электронной очереди.

      После отображения на табло наступления очередности приема заявитель следует к работнику по номеру, указанному на табло.

      10. Для подачи обращения недееспособными, ограниченно дееспособными или нуждающимся в опеке или попечительстве лицами обращение и необходимые документы подаются их законными представителями согласно действующему законодательству Республики Казахстан.

      При этом, при регистрации обращения указываются данные доверенного лица.

      При представлении обращений, составленных на иностранном языке, заявители представляют к ним переводы документов на казахском или русском языках, заверенные нотариусом в соответствии с подпунктом 9) пункта 1 статьи 34, статьей 80 Закона Республики Казахстан "О нотариате".

Порядок работы зоны "Самообслуживание"

      11. Подача обращения осуществляется заявителем самостоятельно либо при помощи и консультации работника (по желанию заявителя).

      Консультативно-методическая помощь включает:

      1) пошаговое разъяснение процесса подачи обращения;

      2) пошаговое разъяснение подачи исковых заявлений;

      3) другая помощь при необходимости в рамках деятельности Центра.

      Для осуществления консультаций в зоне "Самообслуживание", а также для проведения выборочных опросов удовлетворенности посетителей могут привлекаться волонтеры (в том числе в рамках прохождения молодежной практики и иных государственных проектов).

      При необходимости работник осуществляет оформление и выдачу заявителю электронной цифровой подписи.

Порядок работы зоны "Консультация"

      12. Расположены 3 рабочих места, которые осуществляют предварительное консультирование посетителей по интересующим их вопросам, в том числе по жалобам.

      Заявитель проходит в зону "Консультация" после вызова работником по талону электронной очереди.

      Работник идентифицирует личность посетителя, уточняет детали поставленных вопросов, какие действия по данному вопросу осуществлялись посетителем (куда обращался, какие ответы получил, имеются ли судебные решения и т. д.) и предоставляет консультацию в рамках компетенции.

      В случае если поднимаемый вопрос посетителем согласно законодательства требует прохождения процедур и ранее они им не были пройдены (получение государственной услуги, обращение в ГО на местах и т. д.), то консультант проводит разъяснение по порядку их прохождения.

      Если жалоба содержит вопросы правоохранительных и судебных органов, то заявителю разъясняется порядок работы Центров соответствующих Субъектов.

      В случае недостаточности для заявителя представленной консультации, работник осуществляет прием обращения заявителя через Систему аналогично подпунктам 1) – 7) пункта 13 настоящего Регламента, либо предлагает по желанию заявителя оформить обращение в зонах "Самообслуживание".

      Государственные услуги, которые возможно оказать в Центре, оказываются в зоне "Самообслуживание" с приглашением работника данной зоны.

Порядок организации личного приема

      13. Личный прием физических лиц и представителей юридических лиц акимом района, его заместителями, руководителем аппарата, руководителями структурных подразделений МИО проводится в соответствии с графиками, утверждаемыми акимом района.

      График личного приема размещается на официальных интернет ресурсах государственных органов и на официальном информационном ресурсе акима района.

      Также графики передаются работникам зоны "Ресепшн", а также работникам зоны "Консультация" по компетенции.

      Предварительная запись на прием ведется на основании обращений через Центр, информационные системы, а также обращений в адрес МИО.

      Подготовка личных приемов руководителей МИО возлагается на работников соответствующих аппаратов МИО, организационные вопросы по подготовке помещений к личным приемам прорабатываются совместно с Отделом.

      За два рабочих дня до даты проведения приема окончательно сформированный список принимаемых лиц передается сотрудникам Отдела и руководителю операционными залами Центра для дальнейшего информирования работников Центра.

      Заявитель, записанный на прием, после получения талона электронной очереди сопровождается работником до соответствующего кабинета в зоне "Личный прием" или зону "Ожидание".

      В кабинете личного приема руководителей МИО установлен моноблок, посредством которого работник осуществляет приглашение (вызов) ожидающего посетителя согласно электронной очереди.

      Приглашение на начало приема (вызов) отображается на табло электронной очереди.

      Закрепленный работник осуществляет модерацию и маршрутизацию посетителей.

      При необходимости заинтересованные ГО и организации подключаются посредством видеоконференцсвязи (ВКС), которыми оборудованы кабинеты приема граждан.

      За подготовку документов по итогам личного приема и последующий контроль за рассмотрением поднятых заявителями вопросов отвечают работники принимающего государственного органа.