Павлодар қаласы әкімдігінің 2022 жылғы 11 сәуірдегі "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы" № 507/2 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Павлодар облысы Павлодар қаласы әкімдігінің 2024 жылғы 18 желтоқсандағы № 1726/2 қаулысы

      Павлодар қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Павлодар қаласы әкімдігінің 2022 жылғы 11 сәуірдегі "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы" № 507/2 қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген қала әкімдігі қаулысының 1-қосымшасы осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі қолданыстағы заңнамаға сәйкес, осы қаулыдан туындайтын қажетті шараларды қабылдасын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің аппарат басшысы К. А. Адильжановқа жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Павлодар қаласының әкімі Х. Хабылбеков

  Павлодар қаласы
әкімдігінің 2024 жылғы
"18" желтоқсандағы
№ 1726/2 қаулысына
қосымша
  Павлодар қаласы
әкімдігінің 2022 жылғы
"11" cәуірдегі № 507/2
қаулысына 1-қосымша

"Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" (бұдан әрі - әкім аппараты) Кенжекөл ауылдық округінің әкімі (бұдан әрі – әкім) қызметін қамтамасыз ететін және Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару саласындағы заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыратын мемлекеттік мекеме болып табылады.

      2. Әкім аппараты өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы әкім аппараты туралы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Әкім аппараты мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік және орыс тілдерінде өз атауы бар Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, қазынашылық органдарында шоттары болады және оның қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

      4. Әкім аппараты азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседi.

      5. Әкім аппараты Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген жағдайда ол мемлекеттің атынан азаматтық –құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.

      6. Әкім аппараты өз құзыретiнiң мәселелерi бойынша заңнамада белгiленген тәртiппен асшының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актiлермен ресiмделетiн шешiмдер қабылдайды.

      7. Штат санының құрылымы мен лимитiн бекіту, сондай-ақ лауазымға тағайындау Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      8. Әкім аппаратының:

      мемлекеттік тілдегі толық атауы "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      орыс тілінде: Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа".

      Әкім аппаратының орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 140014, Павлодар облысы, Кенжекөл ауылы, Ата Заң алаңы, 3.

      "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің жұмыс тәртібі:

      дүйсенбі – жұма күндері сағат 900-ден 1830-ға дейін, түскі үзіліс сағат 1300-ден 1430-ға дейін, демалыс күндері: сенбі – жексенбі.

      9. Әкім аппараты қызметiн каржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жергiлiктi бюджеттен жүзеге асырылады.

      10. Әкім аппаратына әкім аппаратының өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында кәсiпкерлiк субъектiлерімен шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер әкім аппаратына заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.

2. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      11. Міндеттер:

      Әкімнің қызметін ақпараттық-талдамалық, ұйымдық-құқықтық, материалдық-техникалық қамтамасыз ету, сондай-ақ жергілікті маңызы бар мәселелерді шешу;

      ведомстволық аумақта мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі әкім қызметін қамтамасыз ету;

      басқа да мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және азаматтармен әкімнің өзара іс-әрекеті.

      12. Функциялар:

      1) Ауылдық округ әкімінің аппараты өз құзыреті шегінде:

      ауылдық округтің бюджетін жоспарлауды және атқаруды қамтамасыз етеді;

      жергілікті қоғамдастықтың жиналысына және Павлодар қалалық мәслихатына ауылдық округ бюджетінің атқарылуы туралы есепті ұсынады;

      ауылдық округтің бюджетін іске асыру туралы шешім қабылдайды;

      жергілікті қоғамдастықты дамыту бағдарламасын әзірлейді және оны жергілікті қоғамдастық жиналысының бекітуіне ұсынады;

      ауылдық округтің коммуналдық мүлкіне жататын объектілерді салу, реконструкциялау және жөндеу бойынша тапсырыс беруші болады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің нысаналы және тиімді пайдаланылуын бақылауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына қатысты коммуналдық меншік құқығы субъектісінің құқықтарын жүзеге асырады;

      мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға алып қойылған мүлікті кейіннен баланстан шығара отырып, өзге тұлғаға бергенге дейін күтіп ұстау және оның сақталуын қамтамасыз ету мерзімін белгілейді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің мәселелері бойынша мемлекеттің мүдделерін білдіреді, ауылдық округтің меншік құқығын (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігі) қорғауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін сенімгерлік басқару келісім шарты бойынша міндеттемелерді сенімгерлік басқарушының орындауын бақылауды жүзеге асырады;

      мүлкі ауылдық округтің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларының орындалуын бақылауды және талдауды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін есепке алуды ұйымдастырады, оның тиімді пайдаланылуын қамтамасыз етеді;

      жергілікті қоғамдастық жиынын, ауыл, көше, көппәтерлі тұрғын үй тұрғындарының бөлек жергілікті қоғамдастық жиынын, жергілікті қоғамдастық жиналысын өткізуді ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

      бөлек жергілікті қоғамдастық жиынының, жергілікті қоғамдастық жиынының және жиналысының шақырылу уақытын, орнын және талқыланатын мәселелер туралы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы немесе өзге де тәсілдермен олар өткізілетін күнге дейін күнтізбелік он күннен кешіктірмей хабардар етеді;

      жергілікті қоғамдастық жиынында немесе жергілікті қоғамдастық жиналысында қабылданған және ауылдық округінің әкімі мақұлдаған шешімдердің орындалуын қамтамасыз етеді;

      әкім аппараты әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламаларды әзірлеп, тиісті мәслихаттың бекітуі үшін жоғары тұрған әкімдіктің қарауына енгізеді;

      мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларды есепке алуды ұйымдастырады;

      спорт мекемелерін материалдық-техникалық қамтамасыз етуді қолдайды және жәрдем көрсетеді;

      елді мекен жерлерінде жануарлардың жайылымы үшін орындарды анықтайды;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ветеринариялық пункттерді қызметтік үй-жайлармен қамтамасыз етеді;

      Қазақстан Республикасының Үкіметі белгіленген тәртіппен ауыл шаруашылығы жануарларын бiрдейлендiруді жүргізуге қатысады;

      ауыл шаруашылығы жануарларын қолдан ұрықтандыратын, мал шаруашылығы өнiмi мен шикiзатын дайындайтын мемлекеттік пункттердің, сою алаңдарының (ауыл шаруашылығы жануарларын сою алаңдарының), мал қорымдарының (биотермиялық шұңқырлардың), пестицидтердi, улы химикаттарды және олардың ыдыстарын арнайы сақтау орындарының (көмінділердің) жұмыс iстеуiне жәрдемдеседі;

      Жайылымдарды басқару және оларды пайдалану жөніндегі жоспардың іске асырылуын қамтамасыз етеді және жергілікті қоғамдастық жиынына оны іске асыру қорытындылары туралы жыл сайынғы есепті ұсынады;

      жайылым пайдаланушылар арасында жайылымдарды ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды жүргізу туралы түсіндіру жұмысын жүзеге асырады;

      жеке меншікке және жер пайдалануға Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда жер телімдерін береді;

      көпшілік сервитуттарды орнатады;

      жер телімдерін алып қою, соның ішінде мемлекет мұқтажы үшін алып қою мәселелерi жөнiнде Павлодар қаласы әкiмдiгіне ұсыныстар енгізеді;

      мемлекеттік корпорацияға жер теліміне құқық ауыртпалығын белгілеуге және тоқтатуға нұсқама жібереді;

      жерді пайдалану мен қорғауға мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады;

      жерді пайдалану мен қорғауды бақылау жөніндегі тиісті уәкілетті органға заңды күшіне енген сот шешімі негізінде жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылған тұлғалар туралы ақпаратты ұсынады;

      пошта операторларына өздерінің аумақтарына өндірістік объектілерді орналастыруында жәрдем көрсетеді;

      ауылдық округінде пошта байланысының тиімді жұмыс істеуіне жәрдемдеседі;

      2) Ауылдық округ әкімінің аппараты жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша:

      өз құзыреті шегінде жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқару саласындағы құқықтық актілердің жобаларын әзірлейді;

      егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін басқарады, оны қорғау жөніндегі шараларды жүзеге асырады;

      шешім қабылдайды және жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жекешелендіруді жүзеге асырады, оның ішінде объектіні жекешелендіруге дайындау процесінде оның сақталуын қамтамасыз етеді, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тартады, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз етеді, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асырады;

      мүлкі ауылдық округінің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсаттарын, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынның түрін (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) айқындайды;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғасына берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде өзі сатып алған мүлікті алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларының артық, пайдаланылмайтын не мақсатқа сай пайдаланылмайтын мүлкін алып қоюды жүзеге асырады;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз не кейіннен сатып алу құқығымен мүліктік жалдауға (жалға алуға), сенімгерлік басқаруға береді;

      Павлодар қаласы әкімімен келісім бойынша жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларын құру, қайта ұйымдастыру, атауын өзгерту және тарату туралы шешім қабылдайды;

      коммуналдық мемлекеттік кәсіпорынға өзіне бекітіп берілген мүлікті (ол өндірген өнімді сатуды қоспағанда) иеліктен шығаруға немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуге, филиалдар мен өкілдіктер құруға, сондай-ақ дебиторлық берешекті беруге және есептен шығаруға келісім береді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың мемлекеттік заңды тұлғаларының жарғысын (ережесін), оған енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекітеді;

      мүлкі ауылдық округінің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындар қызметінің басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстарының (көрсетілетін қызметтерінің) міндетті көлемін айқындайды;

      мүлкі ауылдық округінің коммуналдық меншігіндегі (жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық меншігіндегі) мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын және олардың орындалуы жөніндегі есептерді "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңында көзделген жағдайларда қарайды, келіседі және бекітеді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін пайдалану, оның ішінде оны кепілге, жалға алуға, өтеусіз пайдалануға және сенімгерлік басқаруға беру туралы шешімдер қабылдайды;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық заңды тұлғаларына бекітіп береді;

      жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкін иеліктен шығару туралы шешім қабылдайды;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      13. Әкімі аппараты өз құзыреті шегінде құқығы бар:

      мемлекеттік органдар мен басқа ұйымдардың лауазымды адамдарынан қажетті ақпаратты, құжаттарды және басқа материалдарды сұрауға және алуға;

      мүлiктiк және мүлiктiк емес құқықтарды алуға және жүзеге асыруға;

      мемлекеттік басқару органдарының, мұрағаттардың, ғылыми мекемелердің ақпараттық деректер базаларын пайдалануға;

      шарттар, келісімдер жасасуға;

      әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істерді қарауға және әкімшілік жазалар қолдануға;

      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көзделген өзге де құқықтарға ие болуға құқылы.

      14. Міндеттер:

      Әкім аппараты өз құзыреті шегінде:

      қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету;

      Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және өзге де орталық атқарушы органдардың, облыс әкімінің және әкімдігінің, қала әкімінің және әкімдігінің актілері мен тапсырмаларын сапалы және уақтылы орындау;

      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамада көзделген өзге де міндеттерді жүзеге асыру.

3. Ауылдық округі әкімі аппаратының мәртебесі, өкілеттігі

      15. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесін әкім басқарады.

      16. Әкімнің өкілеттіктері:

      1) лауазымды тұлға болып табылады және мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және азаматтармен өзара қарым-қатынастарда "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің атынан сенімхатсыз өкілдік етеді;

      2) азаматтардың өтініштерін, арыздарын, шағымдарын қарайды, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау жөнінде шаралар қолданады;

      3) салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдердi жинауға жәрдемдеседi;

      4) азаматтардың және заңды тұлғалардың Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілерін, орталық және жергілікті мемлекеттік органдардың нормативті құқықтық актілерін орындауға жәрдемдеседі;

      5) өз құзыреті шегінде жер қатынастарын реттеуді жүзеге асырады;

      6) ауылдық округтің мемлекеттік тұрғын үй қорының, сондай-ақ ауылдық округте автомобиль жолдарының салынуын, қайта жаңартылуын, жөнделуiн және күтiп ұсталуын қамтамасыз етедi;

      7) шаруа қожалығын ұйымдастыруға, кәсіпкерлік қызметті дамытуға жәрдемдеседі;

      8) өз құзыреті шегінде әскери міндеттілік және әскери қызмет, жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру мәселелері жөніндегі, сондай-ақ азаматтық қорғау саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасының орындалуын ұйымдастырады және қамтамасыз етеді;

      9) Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен нотариаттық әрекеттер жасауды ұйымдастырады;

      10) тарихи және мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;

      11) табысы аз адамдарды анықтайды, жоғары тұрған органдарға еңбекпен қамтуды қамтамасыз ету, атаулы әлеуметтік көмек көрсету жөнінде ұсыныс енгізеді, жалғызілікті қарттарға және еңбекке жарамсыз азаматтарға үйінде қызмет көрсетуді ұйымдастырады;

      12) мүгедектігі бар тұлғаларға көмек көрсетуді ұйымдастырады;

      13) қоғамдық жұмыстарды, жастар практикасын және әлеуметтік жұмыс орындарын ұйымдастырады;

      14) дене шынықтыру және спорт саласындағы уәкілетті органмен және мүгедектігі бар тұлғалардың қоғамдық бірлестіктерімен бірлесе отырып, мүгедектігі бар тұлғалар арасында сауықтыру және спорттық іс-шаралар өткізуді ұйымдастырады;

      15) тұрғылықты жерлері бойынша жеке тұлғалардың және тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағындағы көпшілік демалатын орындарында дене шынықтыру мен спортты дамыту үшін жағдай жасайды;

      16) мүгедектігі бар тұлғалардың қоғамдық бірлестіктерімен бірлесіп, мәдени-бұқаралық және ағарту іс-шараларын ұйымдастырады;

      17) халықтың әлеуметтік жағынан әлсіз топтарына қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіреді;

      18) қылмыстық-атқару инспекцияларының пробация қызметінің есебінде тұрған адамдардың жұмысқа орналасуына қамтамасыз етеді және өзге де әлеуметтік-құқықтық көмекті көрсетеді;

      19) жұмыспен қамту органдары жоқ жерлерде Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жұмыссыздарды белгілеп отырады;

      20) "Алтын алқа" алқасымен наградталған аналарға тұрғын үй бөлуге жәрдемдеседі;

      21) жазалаудың осы түріне сотталған адамдардың қылмыстық-атқару қызметі саласындағы уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен қоғамдық жұмыстарды орындауын ұйымдастырады;

      22) қылмыстық-атқару жүйесінің мекемелерінде жазасын өтеп жатқан сотталғандардың жұмыспен қамтылуына, оның ішінде:

      қылмыстық-атқару жүйесінің кәсіпорындары мен мекемелері өндіретін тауарларға, орындайтын жұмыстарға және көрсетілетін қызметтерге тапсырыстарды орналастыру;

      қылмыстық-атқару жүйесі мекемелерінің аумағында сотталғандардың еңбегін пайдаланатын өндірістер ашу, оларды кеңейту және жаңғырту үшін кәсіпкерлік субъектілерін тарту арқылы жәрдемдеседі.

      23) ауылдық денсаулық сақтау ұйымдарын кадрлармен қамтамасыз етуге жәрдемдеседі;

      24) жергiлiктi әлеуметтiк инфрақұрылымның дамуына жәрдемдеседi;

      25) қоғамдық көлiк қозғалысын ұйымдастырады;

      26) шұғыл медициналық көмек көрсету қажет болған жағдайда ауруларды дәрігерлік көмек көрсететін таяу жердегі денсаулық сақтау ұйымына дейін жеткізіп салуды ұйымдастырады;

      27) жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарымен өзара iс-қимыл жасайды;

      28) әкім аппаратының жұмысын ұйымдастырады, оның қызметіне басшылық етуді жүзеге асырады;

      29) жергілікті қоғамдастық жиынында немесе жергілікті қоғамдастық жиналысында қабылданған шешімдерді қарайды, олардың орындалуын қамтамасыз етеді;

      30) бюджет қаражатын үнемдеудің және (немесе) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы заңнамасында көзделген түсімдердің есебінен еңбек шарты бойынша қызметкерлерді қабылдайды;

      31) мемлекеттік мекемелердің өз иелігінде қалатын тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) өткізуінен түсетін ақша түсімдері мен шығыстарының жиынтық жоспарын Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жасайды және бекітеді;

      32) ауылдық округтің тұрғын үй қорын түгендеуді жүргізеді;

      33) Павлодар қаласы әкімімен және жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша ауылдық округінің авариялық тұрғын үйлерін бұзуды ұйымдастырады;

      34) жергілікті бюджетті бекіту кезінде Павлодар қалалық мәслихаты сессиясының жұмысына қатысады;

      35) өз құзыретi шегiнде елдi мекендердi сумен жабдықтауды ұйымдастырады және су пайдалану мәселелерiн реттейдi;

      36) елді мекендерді абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазарту жөніндегі жұмыстарды ұйымдастырады;

      37) туысы жоқ адамдарды жерлеуді және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиісті қалпында күтіп-ұстау жөніндегі қоғамдық жұмыстарды ұйымдастырады;

      38) қоғамдық медиаторлардың тізілімін жүргізеді;

      39) мемлекеттік жоспарлау жүйесінің бағдарламалық құжаттары аясында ауыл халқына шағын несие беруге жәрдем көрсетеді;

      40) тиісті аумақта жануарлардың жұқпалы аурулары пайда болған жағдайда, бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша карантинді немесе шектеу iс-шараларын белгілеу туралы шешімдер қабылдайды;

      41) тиісті аумақта жануарлардың жұқпалы ауруларының ошақтарын жою жөніндегі ветеринариялық іс-шаралар кешені жүргізілгеннен кейін бас мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспектордың ұсынуы бойынша шектеу іс-шараларын немесе карантинді тоқтату туралы шешімдер қабылдайды;

      42) статистикалық және шаруашылықтар бойынша есепке алуды жүзеге асырады;

      43) ауыл шаруашылығы санағын жүргiзуге қатысады;

      44) ауылдық округі халқының пiкiрiн ескере отырып, аудандық өкiлдi және атқарушы органдарға көшелерге, ауылдарға, ауылдық округіне, ат қою және олардың атын өзгерту туралы ұсыныстар енгiзедi;

      45) ауылдық округі халқының пiкiрiн ескере отырып, облыстық ономастика комиссиясының қорытындысы негізінде осы елдi мекендердің құрамдас бөлiктеріне атау беру, оларды қайта атау, сондай-ақ олардың атауларының транскрипциясын нақтылау мен өзгерту жөніндегі мәселелерді шешеді;

      46) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте электронды үлгіде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасына бағалау жүргізу үшін ақпараттандыру саласында уәкілетті органға ақпарат беруді қамтамасыз етеді;

      47) Қазақстан Республикасының Конституциясында, Қазақстан Республикасының Президенті, Қазақстан Республикасының Үкіметі, оған қатысты жоғары тұрған орталық мемлекеттік орган қабылдайтын Қазақстан Республикасының заңдары мен өзге де нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      17. "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес әкімнің орынбасары болуы мүмкін.

      18. Әкім Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес әкім орынбасарының міндеттері мен өкілеттіктерін айқындайды.

      19. Әкім аппараты қызметкерлерінің мемлекеттік қызметшілер этикасының нормаларын сақтауын әкім қамтамасыз етеді.

4. Ауылдық округі әкімі аппаратының мүлкі

      20. Заңнамада көзделген жағдайларда әкім аппаратының жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі бар.

      Әкім аппаратының мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      21. Әкімнің аппаратына бекітіліп берілген мүлік ауылдық округтің коммуналдық меншігіне жатады.

      22. Егер заңнамада өзгеше белгіленбесе, әкім аппараты жергілікті қоғамдастық жиналысымен келісу бойынша бекітіліп берілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті иеліктен шығаруы немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуі мүмкін.

5. Мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату

      23. Әкімнің аппаратын қайта ұйымдастыру және тарату, сондай-ақ оның азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болу құқығы Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына және "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      24. Әкім аппаратының қарамағында мынадай ұйымдар бар:

      1) "Кенжекөл ауылдық округі әкімі аппаратының Қамар Қасымов атындағы Мәдениет үйі" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны;

      2) Кенжекөл ауылдық округі әкімі аппаратының "Кенжекөл ауылының "Арлан" дене шыңықтыру-сауықтыру кешені" коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

О внесении изменения в постановление акимата города Павлодара от 11 апреля 2022 года № 507/2 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

Постановление акимата города Павлодара Павлодарской области от 18 декабря 2024 года № 1726/2

      Акимат города Павлодара ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Внести в постановление акимата города Павлодара от 11 апреля 2022 года № 507/2 "Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" следующее изменение:

      приложение 1 к указанному постановлению акимата города изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" принять меры, вытекающие из настоящего постановления, в соответствии с действующим законодательством.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима города Адильжанова К. А.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Павлодара Х. Хабылбеков

  Приложение
к постановлению акимата
города Павлодара
от "18" декабря2024 года
№ 1726/2
  Приложение 1
к постановлению акимата
города Павлодара
от "11" апреля 2022 года
№ 507/2

Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" (далее – аппарат акима) является государственным учреждением, обеспечивающим деятельность акима Кенжекольского сельского округа (далее – аким) и осуществляющим иные функции, предусмотренные законодательством Республики Казахстан в сфере местного государственного управления.

      2. Аппарат акима осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативно-правовыми актами, а также настоящим Положением об аппарате акима.

      3. Аппарат акима является юридическим лицом в организационно – правовой форме государственного учреждения, в соответствии с законодательством Республики Казахстан имеет печати с изображением Государственного Герба Республики Казахстан и штампы со своим наименованием на государственном и русском языках и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, счета в органах казначейства и финансирование его деятельности осуществляется в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      4. Аппарат акима вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Аппарат акима имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      6. Аппарат акима по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя, и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Утверждение структуры и лимита штатной численности, а также назначение на должности осуществляется в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан и Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан".

      8. Полное наименование аппарата акима:

      на государственном языке: "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;

      на русском языке: Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа".

      Местонахождение аппарата акима: Республика Казахстан, 140014, Павлодарская область, город Павлодар, село Кенжеколь, площадь Ата Заң, 3.

      Режим работы государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа":

      понедельник - пятница с 900 час. до 1830 час., обеденный перерыв с 1300 час. до 1430 час., выходные дни: суббота - воскресенье.

      9. Финансирование деятельности аппарата акима осуществляется из местного бюджета в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      10. Аппарату акима запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями аппарата акима.

      Если аппарату акима законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то полученные доходы направляются в государственный бюджет, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

2. Основные задачи, функции, права и обязанности государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

      11. Задачи:

      информационно-аналитическое, организационно-правовое, материально-техническое обеспечение деятельности акима, а также решение вопросов местного значения;

      обеспечение деятельности акима по реализации государственной политики на подведомственной территории;

      взаимодействие акима с другими государственными органами, организациями и гражданами.

      12. Функции:

      1) Аппарат акима сельского округа в рамках своей компетенции:

      обеспечивает планирование и исполнение бюджета сельского округа;

      представляет собранию местного сообщества и в Павлодарский городской маслихат отчет об исполнении бюджета сельского округа;

      принимает решение о реализации бюджета сельского округа;

      разрабатывает и представляет на утверждение собрания местного сообщества программу развития местного сообщества;

      выступает заказчиком по строительству, реконструкции и ремонту объектов, относящихся к коммунальному имуществу сельского округа;

      осуществляет контроль за целевым и эффективным использованием коммунального имущества местного самоуправления;

      осуществляет права субъекта права коммунальной собственности по отношению к коммунальным юридическим лицам местного самоуправления;

      устанавливает коммунальному государственному предприятию, имущество которого находится в коммунальной собственности сельского округа (коммунальной собственности местного самоуправления), срок содержания и обеспечения сохранности изъятого имущества до его передачи иному лицу с последующим списанием с баланса;

      представляет интересы государства по вопросам коммунального имущества местного самоуправления, осуществляет защиту права собственности сельского округа (коммунальной собственности местного самоуправления);

      осуществляет контроль за выполнением доверительным управляющим обязательств по договору доверительного управления коммунальным имуществом местного самоуправления;

      осуществляет контроль и анализ выполнения планов развития коммунальных государственных предприятий, имущество которых находится в коммунальной собственности сельского округа (коммунальной собственности местного самоуправления);

      организует учет коммунального имущества местного самоуправления, обеспечивает его эффективное использование;

      обеспечивает организацию проведения схода местного сообщества, раздельного схода местного сообщества жителей села, улицы, многоквартирного жилого дома, собрания местного сообщества;

      оповещает о времени, месте созыва раздельного схода местного сообщества, схода и собрания местного сообщества и обсуждаемых вопросах не позднее чем за десять календарных дней до дня их проведения через средства массовой информации или иными способами;

      обеспечивает исполнение решений, принятых на сходе местного сообщества или собрании местного сообщества и одобренных акимом сельского округа;

      разрабатывает и вносит в вышестоящий акимат для утверждения соответствующим маслихатом бюджетные программы, администратором которых выступает аппарат акима;

      организует учет детей дошкольного и школьного возраста;

      поддерживает и оказывает содействие в материально-техническом обеспечении учреждений спорта;

      определяет места для выпаса животных на землях населенного пункта;

      обеспечивает ветеринарные пункты служебными помещениями в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      участвует в проведении идентификации сельскохозяйственных животных в порядке, установленном Правительством Республики Казахстана;

      содействует функционированию государственных пунктов искусственного осеменения сельскохозяйственных животных, заготовки животноводческой продукции и сырья, убойных площадок (площадок по убою сельскохозяйственных животных), скотомогильников (биологических ям), специальных хранилищ (могильников) пестицидов, ядохимикатов и тары из-под них;

      обеспечивает реализацию Плана по управлению пастбищами и их использованию и представляет ежегодный отчет об итогах его реализации сходу местного сообщества;

      осуществляет разъяснительную работу среди пастбищепользователей о проведении мероприятий по рациональному использованию пастбищ;

      предоставляет земельные участки в частную собственность и землепользование, за исключением случаев предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      устанавливает публичные сервитуты;

      вносит предложения в акимат города Павлодара по вопросу изъятия земельных участков, в том числе для государственных нужд;

      направляет предписания в Государственную корпорацию на установление и прекращение обременения права на земельный участок;

      осуществляет государственный контроль за использованием и охраной земель;

      предоставляет информацию в соответствующий уполномоченный орган по контролю за использованием и охраной земель о лицах, у которых принудительно изъяты земельные участки на основании вступившего в законную силу решения суда;

      оказывает содействие операторам почты в размещении на их территории производственных объектов;

      содействует эффективному функционированию почтовой связи на территории сельского округа;

      2) государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" по согласованию с собранием местного сообщества:

      разрабатывает проекты правовых актов в сфере управления коммунального имущества местного самоуправления в пределах своей компетенции;

      управляет коммунальным имуществом местного самоуправления, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, осуществляет меры по его защите;

      принимает решение и осуществляет приватизацию коммунального имущества местного самоуправления, в том числе обеспечивает его сохранность в процессе подготовки объекта к приватизации, привлекает посредника для организации процесса приватизации, обеспечивает оценку объекта приватизации, осуществляет подготовку и заключение договоров купли-продажи объекта приватизации и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      определяет предмет и цели деятельности коммунального государственного предприятия, имущество которого находится в коммунальной собственности сельского округа (коммунальной собственности местного самоуправления), а также вид коммунального государственного предприятия (на праве хозяйственного ведения или казенное предприятие), осуществляющего такую деятельность;

      осуществляет изъятие или перераспределение имущества, переданного коммунальному юридическому лицу местного самоуправления или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      осуществляет изъятие излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества коммунальных юридических лиц местного самоуправления;

      предоставляет коммунальное имущество местного самоуправления в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа либо с правом последующего выкупа;

      принимает решение о создании, реорганизации, изменении наименования и ликвидации коммунальных юридических лиц местного самоуправления по согласованию с акимом города Павлодара;

      дает согласие коммунальному государственному предприятию на отчуждение или распоряжение иным способом, закрепленным за ним имуществом (за исключением продажи произведенной им продукции), создание филиалов и представительств, а также на передачу и списание дебиторской задолженности;

      утверждает устав (положение) государственных юридических лиц местного самоуправления, внесение в него изменений и дополнений;

      определяет приоритетные направления деятельности и обязательные объемы работ (услуг), финансируемых из бюджета, коммунальных государственных предприятий, имущество которых находится в коммунальной собственности сельского округа (коммунальной собственности местного самоуправления);

      рассматривает, согласовывает в случаях, предусмотренных Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", и утверждает планы развития государственных предприятий, имущество которых находится в коммунальной собственности сельского округа (коммунальной собственности местного самоуправления), и отчеты по их исполнению;

      принимает решения об использовании коммунального имущества местного самоуправления, в том числе о передаче его в залог, аренду, безвозмездное пользование и доверительное управление;

      закрепляет коммунальное имущество местного самоуправления за коммунальными юридическими лицами местного самоуправления;

      принимает решение об отчуждении коммунального имущества местного самоуправления;

      осуществляет иные полномочия, предоставленные законодательством Республики Казахстан.

      13. Аппарат акима имеет право, в пределах своей компетенции:

      запрашивать и получать необходимую информацию, документы и иные материалы от должностных лиц государственных органов и других организаций;

      приобретать и осуществлять имущественные и неимущественные права;

      пользоваться информационными базами данных органов государственного управления, архивов, научных учреждений;

      заключать договоры, соглашения;

      рассматривать дела об административных правонарушениях и налагать административные взыскания;

      иметь иные права, предусмотренные в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      14. Обязанности:

      Аппарат акима в пределах своей компетенции:

      качественно оказывать государственные услуги населению в соответствии с действующим законодательством;

      качественно и своевременно исполнять акты и поручения Президента, Правительства Республики Казахстан и иных центральных исполнительных органов, акима и акимата области, акима и акимата города;

      осуществлять иные обязанности, предусмотренные действующим законодательством Республики Казахстан.

3. Статус, полномочия акима сельского округа

      15. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" возглавляется акимом.

      16. Полномочия акима:

      1) является должностным лицом и без доверенности выступает от имени государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" во взаимоотношениях с государственными органами, организациями и гражданами;

      2) рассматривает обращения, заявления, жалобы граждан, принимает меры по защите прав и свобод граждан;

      3) содействует сбору налогов и других обязательных платежей в бюджет;

      4) содействует исполнению гражданами и юридическими лицами норм Конституции Республики Казахстан, законов, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых актов центральных и местных государственных органов;

      5) в пределах своей компетенции осуществляет регулирование земельных отношений;

      6) обеспечивает сохранение государственного жилищного фонда сельского округа, а также строительство, реконструкцию, ремонт и содержание автомобильных дорог в сельском округе;

      7) содействует организации крестьянских хозяйств, развитию предпринимательской деятельности;

      8) организует и обеспечивает исполнение в пределах своей компетенции законодательства Республики Казахстан по вопросам о воинской обязанности и воинской службы, мобилизационной подготовки и мобилизации, а также в сфере гражданской защиты;

      9) организует совершение нотариальных действий в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      10) организует работу по сохранению исторического и культурного наследия;

      11) выявляет малообеспеченных лиц, вносит в вышестоящие органы предложения по обеспечению занятости, оказанию адресной социальной помощи, организации обслуживания одиноких престарелых и нетрудоспособных граждан на дому;

      12) организует помощь лицам с инвалидностью;

      13) организует общественные работы, молодежную практику и социальные рабочие места;

      14) организует совместно с уполномоченными органом по физической культуре и спорту и общественными объединениями лиц с инвалидностью проведение оздоровительных и спортивных мероприятий среди лиц с инвалидностью;

      15) создает условия для развития физической культуры и спорта по месту жительства физических лиц и в местах их массового отдыха на территории соответствующей административно-территориальной единицы;

      16) организует совместно с общественными объединениями лиц с инвалидностью культурно-массовые и просветительские мероприятия;

      17) координирует оказание социально-уязвимым слоям населения благотворительной помощи;

      18) обеспечивает трудоустройство лиц, состоящих на учете в службе пробации уголовно- исправительной инспекции, и оказывает иную социально-правовую помощь;

      19) в местностях, где нет органов занятости, отмечает безработных в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;

      20) содействует выделению жилья матерям, награжденным подвеской "Алтын алқа";

      21) организует выполнение общественных работ лицам, осужденным к данному виду наказания, в порядке определяемом уполномоченным органом в сфере уголовно - исполнительной деятельности;

      22) содействует занятости осужденных, отбывающих наказание в учреждении уголовно- исправительной системы, в том числе путем:

      размещения заказов на товары, работы и услуги, производимые, выполняемые и оказываемые предприятиями и учреждениями уголовно-исправительной системы;

      привлечения субъектов предпринимательства к открытию, расширению и модернизации на территории учреждений уголовно- исправительной системы производств, использующих труд осужденных.

      23) содействует кадровому обеспечению сельских организаций здравоохранения;

      24) содействует развитию местной социальной инфраструктуры;

      25) организует движение общественного автотранспорта;

      26) в случае необходимости оказания неотложной медицинской помощи, организует доставку больных до ближайшей организации здравоохранения, оказывающей врачебную помощь;

      27) взаимодействует с органами местного самоуправления;

      28) организует работу аппарата акима, осуществляет руководство его деятельностью;

      29) рассматривает решения, принятые на сходе местного сообщества или собрания местного сообщества, обеспечивает их исполнение;

      30) принимает работников по трудовому договору за счет экономии бюджетных средств и (или) поступлений, предусмотренных законодательством Республики Казахстан о местном государственном управлении и самоуправлении;

      31) составляет и утверждает сводный план поступлений и расходов денег от реализации государственными учреждениями товаров (работ, услуг) остающихся в их распоряжении, в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан;

      32) проводит инвентаризацию жилищного фонда сельского округа;

      33) организует по согласованию с акимом города Павлодара и собранием местного сообщества снос аварийного жилья сельского округа;

      34) принимает участие в работе сессий Павлодарского городского маслихата при утверждении (уточнении) местного бюджета;

      35) организует в пределах своей компетенции обеспечение водоснабжением села и регулирование вопросов водопользования;

      36) организует работу по благоустройству, освещению, озеленению и санитарной очистке сельского округа;

      37) организует погребение безродных и общественные работы по содержанию в надлежащем состоянии кладбищ и иных мест захоронения;

      38) ведет реестр общественных медиаторов;

      39) оказывает содействие микрокредитованию сельского населения в рамках программных документов системы государственного планирования;

      40) принимает решение об установлении карантина или ограничительных мероприятий по представлению главного государственного ветеринарно-санитарного инспектора в случае возникновения заразных болезней животных на территории сельского округа;

      41) после проведения комплекса ветеринарных мероприятий по ликвидации очагов заразных болезней животных на территории сельского округа принимает решение о снятии ограничительных мероприятий или карантина по представлению главного государственного ветеринарно-санитарного инспектора;

      42) осуществляет статистический и похозяйственный учет;

      43) участвует в проведении сельскохозяйственной переписи;

      44) с учетом мнения населения сельского округа вносит в районные представительные и исполнительные органы предложения о наименовании и переименовании улиц, сел, сельского округа;

      45) с учетом мнения населения сельского округа на основании заключения областной ономастической комиссии решает вопросы по наименованию, переименованию составных частей этих населенных пунктов, а также уточнению и изменению транскрипции их наименований;

      46) обеспечивает предоставление информации в уполномоченный орган в сфере информатизации для проведения оценки качества оказания государственных услуг, оказываемых в электронной форме, в порядке и сроки, установленные законодательством Республики Казахстан;

      47) осуществляет иные полномочия, установленные Конституцией Республики Казахстан, законами и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, принимаемыми Президентом Республики Казахстан, Правительством Республики Казахстан, вышестоящим центральным государственным органом по отношению к нему.

      17. Аким может иметь заместителя акима в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" и трудовым законодательством Республики Казахстан.

      18. Аким определяет обязанности и полномочия заместителя акима, в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

      19. Аким обеспечивает соблюдение сотрудниками аппарата акима норм этики государственных служащих.

4. Имущество аппарата акима сельского округа

      20. Аппарат акима имеет на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество аппарата акима формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      21. Имущество, закрепленное за аппаратом акима относится к коммунальной собственности сельского округа.

      22. Аппарат акима по согласованию с собранием местного сообщества может отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      23. Реорганизация и упразднение аппарата акима, а также его право выступать стороной гражданско-правовых отношений осуществляется в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан и Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан".

      24. Аппарат акима имеет следующие организации, находящиеся в его ведении:

      1) Государственное коммунальное казенное предприятие "Дом культуры имени Камара Касымова аппарата акима Кенжекольского сельского округа";

      2) Коммунальное государственное учреждение "Физкультурно-оздоровительный комплекс "Арлан" села Кенжеколь" аппарата акима Кенжекольского сельского округа.