Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдары басшылары Кеңесін құру туралы КЕЛІСІМ

Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы Мемлекет басшылары кеңесінің 2007 жылғы 5 қазандағы келісімі.

Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдары басшылары Кеңесін құру туралы КЕЛІСІМ*

      (2007 жылғы 5 қазанда күшіне енді – Қазақстан Республикасының халықаралық шарттары бюллетені, 2008 ж., № 14, 16-құжат)

      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы-мемлекеттер, бұдан әрі - Тараптар деп аталады,

      көші-қон саласындағы ынтымақтастықты дамытуға ерекше мән бере, көші-қон саясаты негізгі бағыттары бойынша өзара іс-қимылдарды үйлестіруге ұмтыла,

      осындай ынтымақтастықты дамыту олардың халықтарының мүддесіне жауап беретінін сезіне,

      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып,

      төмендегідей туралы келісті:

1-бап

      Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдары басшылары Кеңесі, бұдан әрі Кеңес деп аталады, құрылсын.

2-бап

      Кеңес өз қызметін осы Келісімнің ажырамайтын бөлігі болып табылатын Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдары басшылары Кеңесі туралы ереже негізінде жүзеге асырылады.

3-бап

      Осы Келісім қол қойылған күнінен, ал заңнамасы оның күшіне енуіне қажетті мемлекетішілік рәсімдерді орындауды талап ететін Тараптар үшің депозитарийге аталған рәсімдерді орындау туралы жазбаша хабарлама келіп түскен күннен бастап күшіне енеді.

4-бап

      Тараптардың өзара келісімі бойынша осы Келісімге жеке хаттамалар түрінде ресімделіп, осы Келісімнің 3-бабында көзделген тәртіппен күшіне енетін өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін.

5-бап

      Осы Келісімге оның ережелерін ұстанатын және осы Келісімнен туындайтын міндеттемелерді қабылдауға дайын Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы-басқа мемлекеттердің қосылуына жолы ашық. Қосылатын мемлекет үшін Келісім депозитарийге қосылуы туралы құжаттар келіп түскен күнінен бастап күшіне енеді.

6-бап

      Тараптардың әрқайсысы осы Келісімнен шығатын күнінен 6 айдан кешіктірілмей депозитарийге өз ниеті туралы жазбаша хабарлама жолдай отырып шыға алады.

      Душанбе қаласында 2007 жылы 5 қазанда орыс тіліндегі түпнұсқалық бір данада жасалды. Түпнұсқа данасы Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының Атқарушы комитетінде сақталады, ол осы Келісімге қол қойған әр мемлекетке оның расталған көшірмесін жолдайды.

      (Қолдары)

  Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы- мемлекеттердің Көші-қон органдары басшыларының кеңесін құру туралы 2007 жылғы 5 қазандағы келісімге қосымша

Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдары басшылары Кеңесі туралы ЕРЕЖЕ І. Жалпы ереже

      1.1. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығына қатысушы-мемлекеттердің Көші-қон органдары басшылары Кеңесі (бұдан әрі - Кеңес) Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы (бұдан әрі - ТМД) салалық ынтымақтастығының органы болып табылады және көші-қон саясаты саласындағы өзара іс-қимылдардың үйлестірілуі мен мәселелердің шешілуін қамтамасыз етуге бағытталған.

      1.2. Кеңес өз қызметінде ТМД негізін қалайтын құжаттарды, ТМД қатысушы-мемлекеттер арасында жасалған халықаралық шарттарды, Мемлекет басшылары кеңесінің, Үкімет басшылары кеңесінің, Сыртқы істер министрлері кеңесінің және ТМД Экономикалық кеңесінің шешімдерін, сондай-ақ осы ережені басшылыққа алады. Кеңес өз қызметін ТМД Атқарушы комитетімен және ТМД қатысушы-мемлекеттердің Парламентаралық Ассамблеясымен өзара әрекеттесе отырып жүзеге асырады.

2. Кеңес қызметі мен функцияларының негізгі бағыттары

      2.1. Кеңес қызметінің негізгі бағыттары: ТМД аясында келісілген көші-қон саясатын құру мақсатында ТМД қатысушы-мемлекеттердегі көші-қон үдерістерін реттеу саласында ынтымақтастықтың басым бағыттарын анықтау;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон заңнамаларын үндестіру мақсатында бірыңғай көзқарастарды қалыптастыруға ықпал ету;

      көші-қон саясатының негізгі бағыттары бойынша ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон және өзге де мүдделі органдарының өзара іс-қимылдарын үйлестіру;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің азаматтары және ТМД қатысушы-мемлекеттерінде тұрақты тұратын азаматтығы жоқ тұлғалар болып табылатын көшіп-қонушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауды қамтамасыз етуге ықпал ету;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің шетел азаматтары мен азаматтығы жоқ тұлғаларды есепке алу жөніндегі деректер қорын біріктіруге жәрдемдесу;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қоны саласында қабылданған мемлекетаралық және үкіметаралық құжаттарды іске асыруға жәрдемдесу болып табылады.

      2.2. Кеңестің негізгі функциялары:

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің Көші-қон органдары ынтымақтастығының басым бағыттары бойынша нысаналы бағдарламалар әзірлеу;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон заңнамаларын үндестіру бойынша бірыңғай көзқарастар қалыптастыру;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон және өзге де мүдделі органдарының еңбекші-көшіп-қонушылар мен олардың отбасы мүшелерінің құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі өзара іс-қимылдарын үйлестіру;

      заңсыз көші-қонға қарсы әрекет ету жөнінде іс-шаралар өткізу бойынша ТМД қатысушы-мемлекеттердің уәкілетті органдарымен келісілген ұсыныстар әзірлеу;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің азаматтары мен ТМД қатысушы-мемлекеттерде тұрақты тұратын азаматтығы жоқ тұлғалардың жеке басын куәландыратын биометриялық деректері берілген құжаттарын қолданысқа енгізу жөніндегі жұмыстарды үйлестіру;

      Кеңес құзыретіне кіретін мәселелер бойынша ТМД қатысушы-мемлекеттердің тиісті органдарымен, ТМД басқа органдарымен сондай-ақ халықаралық пен үкіметтік емес ұйымдармен және қоғамдық бірлестіктермен өзара іс-қимылдарды жүзеге асыру;

      ТМД аясында көші-қон саласындағы қабылданған құжаттарды іске асыру барысын қарау;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдарымен Кеңес шешімдерін іске асыру барысы мен қорытындыларын қарау;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдары арасында өзара тәжірибе және ақпарат алмасуға, оның ішінде әдістемелік көмек көрсетуге ықпал ету;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдары үшін кадрлар даярлау және біліктігін арттыруды ұйымдастыру мәселелерін қарастыру;

      Кеңес құзыретіне кіретін өзге де функцияларды жүзеге асыру болып табылады.

3. Кеңестің құқықтары

      Кеңес:

      Мемлекет басшылары Кеңесінің, ТМД Үкіметтері басшылары Кеңесінің және ТМД қатысушы-мемлекеттердің Парламентаралық Ассамблеясының қарауына белгіленген тәртіппен ұсыныстар енгізуге;

      өз құзыреті шегінде ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдарының ынтымақтастығын дамытуға бағытталған шешімдер қабылдауға;

      тұрақты немесе уақытша жұмыс топтарын құруға;

      ғалымдар мен мамандарды тартуға;

      өз құзыретіне жататын өзге де мәселелерді шешуге құқылы.

4. Кеңес қызметін ұйымдастыру

      4.1. Кеңес мүшесі тиісті мемлекетпен белгіленген ТМД қатысушы-мемлекеттері Көші-қон органының басшысы болып табылады. Әр мемлекет Кеңесте бір дауысқа ие. Отырысқа келе алмаған Кеңес мүшесі Кеңес отырысында шешім қабылдауға тиісті өкілеттігі бар өз өкілін жіберуге құқылы. Кеңес құрамына кеңесу дауыс беру құқығымен ТМД Атқарушы комитетімен және ТМД қатысушы-мемлекеттердің Парламентаралық Ассамблеясының өкілдері кіреді.

      4.2. Кеңесте төрағалық етуді әр Кеңес мүшесі кезекпен жүзеге асырады, ол Достастыққа қатысушы-мемлекеттері атауларының орыс әліпбиі тәртібімен ауыстыру негізінде, Кеңес шешімімен өзгеше белгіленбесе, бір жылдан аспайтын мерзімге сайланады.

      Кеңестің алдыңғы және кейінгі төрағалары оның тең төрағалары болып табылады.

      4.3. Кеңес төрағасы:

      Кеңес қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады;

      Кеңес отырыстарын өткізеді;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің үкіметтеріне Кеңестің атынан құжаттарға қол қойып, жолдайды;

      ТМД органдарында белгіленген тәртіппен Кеңесті ұсынады;

      өз құзыреті шегінде Кеңестің тапсырмасы бойынша басқа ұйымдармен олардың жұмысшы (атқарушы) органдары деңгейінде байланыстарын қолдайды және дамытады;

      ТМД қатысушы-мемлекеттердің көші-қон органдары арасында өзара іс-қимылдарды қамтамасыз етуге ықпал етеді;

      Кеңес қызметін қамтамасыз етумен байланысты өзге де іс-әрекеттерді жүзеге асырады.

      4.4. Кеңес өз жұмысының реттемесін бекітеді.

      4.5. Кеңес отырысы, әдеттегідей, жылына екі рет өткізіледі.

      4.6. ТМД қатысушы-мемлекеттері көші-қон органдары Кеңес отырысында қарау үшін ұсыныстар дайындайды.

      Ұсыныстар құжаттардың немесе олардың тұжырымдамаларының алдын ала жобалары түрінде енгізіледі.

      Мәселені күн тәртібіне енгізу туралы соңғы шешімді Кеңес қабылдайды.

      4.7. Кеңес отырыстары егер Кеңес мүшелерінің немесе олардың өкілетті өкілдерінің жартысынан көбі қатысқанда құқықты.

      4.8. Кеңестің қағидалы мәселелері жөніндегі шешімі қатысушы-мемлекеттердің бірінің қаралатын мәселе бойынша шешім қабылдауға кедергі ретінде білдірген ресми қарсылығы жоқ болған жағдайда қабылданады. Кеңестің кез келген мүшесі өзінің осы немесе өзге мәселеде мүдделі еместігі туралы мәлімдей алады, бұл шешім қабылдауға, сондай-ақ Кеңестің осы мүшесінің қабылданған мәселеге кейіннен қосылуына кедергі болмайды. Рәсімдік мәселелер жөніндегі шешімдер көпшілік дауыспен қабылданады.

      4.9. Кеңес шешімі ұсынымдық сипатқа ие.

      4.10. Кеңес шешімі бойынша оның жұмысына бақылаушы ретінде басқа мүдделі мемлекеттер мен қоғамдық бірлестіктердің өкілдері қатыса алады. Кеңестің отырыстарына ТМД қатысушы-мемлекеттердің мүдделі органдарының, ТМД органдары мен басқа да халықаралық және үкіметтік емес ұйымдардың мамандары мен сарапшылары шақырылуы мүмкін.

5. Кеңес хатшылығы

      5.1. Кеңес Хатшылығы қызметін басшысы Кеңес төрағасы болып табылатын мемлекеттің Көші-қон органы ТМД Атқарушы комитетімен және ТМД қатысушы-мемлекеттердің Парламентаралық Ассамблеясымен өзара әрекеттесе отырып атқарады.

      5.2. Кеңестің хатшысын Кеңес төрағасы тағайындайды.

      5.3. Кеңес қабылдаған құжаттардың депозитарийі ТМД Атқарушы комитеті болып табылады.

6. Қаржыландыру

      Кеңес отырыстарын дайындау және өткізу жөніндегі шығындарға Кеңес отырысы өткізілетін аумақтағы мемлекет жауап береді.

      Кеңес мүшелері мен сарапшыларын іссапарға жіберу шығындарына жолдайтын мемлекет жауап береді.

      Кеңестің қабылдаған шешімдеріне сәйкес жүзеге асырылатын барлық жұмыс түрлері мен бірлескен бағдарламалар ТМД қатысушы-мүдделі мемлекеттердің өз қаражаттары есебінен қаржыландырылады.

7. Қорытынды ережелер

      Кеңес ТМД мемлекеттері басшыларының шешімі бойынша өз қызметін тоқтатады.

Соглашение об образовании Совета руководителей миграционных органов государств-участников Содружества Независимых Государств

Соглашение Совета глав государств Содружества Независимых Государств от 5 октября 2007 года

СОГЛАШЕНИЕ
об образовании Совета руководителей миграционных органов
государств-участников Содружества Независимых Государств

       вступает в силу с даты его подписания, а для Сторон, законодательство которых требует выполнения внутригосударственных процедур, необходимых для его вступления в силу, - с даты получения депозитарием письменного уведомления о выполнении указанных процедур 

подписали: Азербайджанская Республика, Республика Армения, Республика Казахстан, Кыргызская Республика, Российская Федерация, Республика Таджикистан, Республика Узбекистан

Соглашение вступило в силу с даты его подписания.

      Государства-участники Содружества Независимых Государств, именуемых в дальнейшем Сторонами,
      придавая важное значение развитию сотрудничества в области миграции,
      стремясь к координации взаимодействия по основным направлениям миграционной политики,
      осознавая, что развитие такого сотрудничества отвечает интересам их народов,
      исходя из целей и задач Содружества Независимых Государств,

       согласились о нижеследующем:

  Статья 1

      Образовать Совет руководителей миграционных органов государств-участников Содружества Независимых Государств, именуемый в дальнейшем Совет.

  Статья 2

      Совет осуществляет свою деятельность на основе Положения о Совете руководителей миграционных органов государств-участников Содружества Независимых Государств, которое является неотъемлемой частью настоящего Соглашения.

  Статья 3

      Настоящее Соглашение вступает в силу с даты его подписания, а для Сторон, законодательство которых требует выполнения внутригосударственных процедур, необходимых для его вступления в силу, с даты получения депозитарием письменного уведомления о выполнении указанных процедур.

  Статья 4

      По взаимному согласию Сторон в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения и дополнения, которые оформляются отдельными протоколами, вступающими в силу в порядке, предусмотренном статьей 3 настоящего Соглашения.

  Статья 5

      Настоящее Соглашение открыто для присоединения других государств-участников Содружества Независимых Государств, разделяющих его положения и готовых принять на себя обязательства, вытекающие из настоящего Соглашения. Для присоединяющего государства Соглашение вступает в силу с даты получения депозитарием документов о присоединении.

  Статья 6

      Каждая из Сторон может выйти из настоящего Соглашения, направив письменное уведомление о своем намерении депозитарию не позднее чем за 6 месяцев до даты выхода.

      Совершено в городе Душанбе 5 октября 2007 года в одном подлинном экземпляре на русском языке. Подлинный экземпляр хранится в Исполнительном комитете Содружества Независимых Государств, который направит каждому государству, подписавшему настоящее Соглашение, его заверенную копию.

       За Азербайджанскую Республику          За Республику Молдова

       За Республику Армения                  За Российскую Федерацию

       За Республику Беларусь                 За Республику Таджикистан

       За Грузию                              За Туркменистан

       За Республику Казахстан                За Республику Узбекистан

       За Кыргызскую Республику               За Украину

Приложение             
к Соглашению об образовании Совета
руководителей миграционных органов
государств-участников Содружества 
Независимых Государств     
от 5 октября 2007 года     

  ПОЛОЖЕНИЕ
о Совете руководителей миграционных органов
государств-участников Содружества Независимых Государств

  1. Общие положении

      1.1. Совет руководителей миграционных органов государств-участников Содружества Независимых Государств (далее - Совет) является органом отраслевого сотрудничества Содружества Независимых Государств (далее - СНГ) и предназначен для обеспечения координации взаимодействия и решения вопросов в области миграционной политики.
      1.2. В своей деятельности Совет руководствуется основополагающими документами СНГ, международными договорами, заключенными между государствами-участниками СНГ, решениями Совета глав государств, Совета глав правительств, Совета министров иностранных дел и Экономического совета СНГ, а также настоящим Положением. Совет осуществляет свою деятельность во взаимодействии с Исполнительным комитетом СНГ и Межпарламентской Ассамблеей государств-участников СНГ.

  2. Основные направления деятельности и функции Совета

      2.1. Основными направлениями деятельности Совета являются:
      определение приоритетных направлений сотрудничества в сфере регулирования миграционных процессов в государствах-участниках СНГ в целях выработки согласованной миграционной политики в рамках СНГ;
      содействие выработке единых подходов в целях гармонизации миграционных законодательств государств-участников СНГ;
      координация взаимодействия миграционных и иных заинтересованных органов государств-участников СНГ по основным направлениям миграционной политики;
      содействие обеспечению защиты прав и законных интересов мигрантов, являющихся гражданами государств-участников СНГ и лицами без гражданства, постоянно проживающими в государствах-участниках СНГ;
      содействие интеграции банков данных государств-участников СНГ по учету иностранных граждан и лиц без гражданства;
      содействие реализации принятых межгосударственных и межправительственных документов в сфере миграции государств-участников СНГ.
      2.2. Основными функциями Совета являются:
      разработка целевых программ по приоритетным направлениям сотрудничества миграционных органов государств-участников СНГ;
      выработка единых подходов по гармонизации миграционных законодательств государств-участников СНГ;
      координация взаимодействия миграционных и иных заинтересованных органов государств-участников СНГ по обеспечению защиты прав трудящихся-мигрантов и членов их семей;
      разработка с уполномоченными органами государств-участников СНГ согласованных предложений по проведению мероприятий по противодействию незаконной миграции;
      координация работ по введению в действие документов, удостоверяющих личность граждан государств-участников СНГ и лиц без гражданства, постоянно проживающих в государствах-участниках СНГ, содержащих биометрические данные;
      осуществление взаимодействия с соответствующими органами государств-участников СНГ, другими органами СНГ, а также международными и неправительственными организациями и общественными объединениями по вопросам, входящим в компетенцию Совета;
      рассмотрение хода реализации документов, принятых в рамках СНГ в сфере миграции;
      рассмотрение хода и итогов реализации миграционными органами государств-участников СНГ решений Совета;
      содействие взаимному обмену опытом и информацией между миграционными органами государств-участников СНГ, в том числе оказание методической помощи;
      рассмотрение вопросов организации подготовки и повышения квалификации кадров для миграционных органов государств-участников СНГ;
      осуществление иных функций, входящих в компетенцию Совета.

  3. Права Совета

      Совет имеет право:
      вносить в установленном порядке предложения на рассмотрение Совета глав государств, Совета глав правительств СНГ и Межпарламентской Ассамблеи государств-участников СНГ;
      принимать в рамках своей компетенции решения, направленные на развитие сотрудничества миграционных органов государств-участников СНГ;
      создавать постоянные или временные рабочие группы;
      привлекать ученых и специалистов;
      решать иные вопросы, входящие в его компетенцию.

  4. Организация деятельности Совета

      4.1. Членом Совета является руководитель миграционного органа государства-участника СНГ, определенный соответствующим государством. Каждое государство имеет в Совете один голос. Член Совета, который не может прибыть на заседание, вправе делегировать на это заседание своего представителя, наделенного соответствующими полномочиями принимать решения на заседании Совета. С правом совещательного голоса в состав Совета входят представители Исполнительного комитета СНГ и Межпарламентской Ассамблеи государств-участников СНГ.
      4.2. Председательство в Совете осуществляется поочередно каждым членом Совета, избираемым на основе принципа ротации в порядке русского алфавита названий государств-участников Содружества, на срок не более одного года, если иное не будет установлено решением Совета.
      Предшествующий и последующий председатели Совета являются его сопредседателями.
      4.3. Председатель Совета:
      осуществляет общее руководство деятельностью Совета;
      проводит заседания Совета;
      подписывает и направляет от имени Совета документы в правительства государств-участников СНГ;
      представляет в установленном порядке Совет в органах СНГ;
      поддерживает и развивает по поручению Совета контакты с другими организациями на уровне их рабочих (исполнительных) органов в пределах своей компетенции;
      содействует обеспечению взаимодействия между миграционными органами государств-участников СНГ;
      осуществляет иные действия, связанные с обеспечением деятельности Совета.
      4.4. Совет утверждает регламент своей работы.
      4.5. Заседания Совета проводятся, как правило, два раза в год.
      4.6. Миграционные органы государств-участников СНГ готовят предложения для рассмотрения на заседании Совета.
      Предложения вносятся в виде предварительных проектов документов или их концепций.
      Окончательное решение о включении вопроса в повестку дня принимает Совет.
      4.7. Заседания Совета правомочны, если в них принимает участие не менее половины членов Совета или их полномочных представителей.
      4.8. Решения Совета по принципиальным вопросам принимаются при отсутствии официального возражения хотя бы одного из государств-участников, выдвигаемого им как представляющее препятствие для принятия решения по рассматриваемому вопросу. Любой член Совета может заявить о своей незаинтересованности в том или ином вопросе, что не является препятствием для принятия решения, а также последующего присоединения данного члена Совета к принятому решению. Решения по процедурным вопросам принимаются большинством голосов.
      4.9. Решения Совета носят рекомендательный характер.
      4.10. По решению Совета в его работе могут участвовать в качестве наблюдателей представители других заинтересованных государств и общественных объединений. На заседания Совета могут приглашаться специалисты и эксперты заинтересованных органов государств-участников СНГ, органов СНГ и других международных и неправительственных организаций.

  5. Секретариат Совета

      5.1. Функции Секретариата Совета выполняет миграционный орган государства, руководитель которого является председателем Совета, при взаимодействии с Исполнительным комитетом СНГ и Межпарламентской Ассамблеей государств-участников СНГ.
      5.2. Секретарь Совета назначается председателем Совета.
      5.3. Депозитарием документов, принятых Советом, является Исполнительный комитет СНГ.

  6. Финансирование

      Расходы по подготовке и проведению заседаний Совета несет государство, на территории которого проводится заседание Совета.
      Расходы по командированию членов и экспертов Совета несет направляющее государство.
      Все виды работ и совместных программ, осуществляемых в соответствии с принятыми решениями Совета, финансируются за счет средств заинтересованных государств-участников СНГ.