Агроөнеркәсіптік кешен жөніндегі консультативтік комитет туралы ереже туралы

Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының 2015 жылғы 19 мамырдағы № 58 шешімі

      Еуразиялық экономикалық комиссия туралы ереженің 7 және 44-тармақтарына сәйкес (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 1 қосымша) Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасы шешті:

      1. Агроөнеркәсіптік кешен жөніндегі консультативтік комитет туралы қоса беріліп отырған Ереже бекітілсін.

      2. Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының "Агроөнеркәсіптік кешен жөніндегі консультативтік комитет туралы" 2012 жылғы 19 шілдедегі № 13 шешімінің 2-тармағы екінші абзацының күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы Шешім ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының Төрағасы
В. Христенко

  Еуразиялық экономикалық комиссия
Алқасының 2015 жылғы 19 мамырдағы
№ 58 шешімімен
БЕКІТІЛГЕН

Агроөнеркәсіптік кешен жөніндегі консультативтік комитет туралы
ЕРЕЖЕ

І. Жалпы ережелер

      1. Агроөнеркәсіптік кешен жөніндегі консультативтік комитет (бұдан әрі – Комитет) Еуразиялық экономикалық комиссия туралы ереженің 7 және 44-тармақтарына сәйкес (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 1 қосымша) Еуразиялық экономикалық комиссия Алқасының (бұдан әрі тиісінше – Алқа, Комиссия) жанынан құрылады.

      Комитет Комиссияның 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шарттың 94 және 95-баптарына сәйкес келісілген (үйлестірілген) агроөнеркәсіптік саясат жүргізу, ауыл шаруашылығын мемлекеттік қолдау, Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің (бұдан әрі тиісінше – мүше мемлекеттер, Одақ) агроөнеркәсіптік кешені саласындағы бағдарламалары мен жобаларын әзірлеу және іске асыру барысы жөніндегі консультативтік орган болып табылады.

      2. Комитет өз қызметінде 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартты, Одақ құқығын құрайтын басқа да халықаралық шарттар мен актілерді, Жоғары Еуразиялық экономикалық кеңестің 2014 жылғы 23 желтоқсандағы № 98 шешімімен бекітілген Еуразиялық экономикалық комиссияның Жұмыс регламентін, сондай-ақ осы Ережені басшылыққа алады.

ІІ. Комитеттің негізгі міндеттері мен функциялары

      3. Комитеттің негізгі міндеттері:

      а) Комиссия үшін келісілген (үйлестірілген) агроөнеркәсіптік саясат мәселелері бойынша ұсынымдар әзірлеу;

      б) мүше мемлекеттердің өкілдерімен келісілген (үйлестірілген) агроөнеркәсіптік саясат мәселелері бойынша консультациялар жүргізу;

      в) Одақ шеңберінде келісілген (үйлестірілген) агроөнеркәсіптік саясат жүргізуде бірыңғай тәсілдемелер қалыптастыру мәселелері бойынша Комиссия үшін ұсыныстар тұжырымдау болып табылады.

      4. Өзіне жүктелген міндеттерді іске асыру үшін Комитет мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      а) Комиссия үшін мынадай мәселелер бойынша ұсыныстар дайындайды:

      агроөнеркәсіптік кешенді Одақ шеңберінде дамытудың басымдықтарын айқындау;

      Дүниежүзілік сауда ұйымының талаптарына сай келетін келісілген (үйлестірілген) агроөнеркәсіптік саясаттың тиімді тетіктері мен құралдарын қалыптастыру;

      Одақ шеңберінде агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекетаралық бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу және іске асыру;

      агроөнеркәсіптік саясат саласында Одақ құқығына кіретін халықаралық шарттар мен актілердің жобаларын әзірлеу және мүше мемлекеттердің ауыл шаруашылығын мемлекет қолдауына ұсыну;

      агроөнеркәсіптік кешен саласында өндірістік-техникалық кооперацияның және өндірістік интеграцияның нарықтық нысандарының дамуына жәрдемдесу;

      мүше мемлекеттердің ауыл шаруашылығын мемлекеттік қолдауын Ауыл шаруашылығын мемлекеттік қолдау шаралары туралы хаттамаға (2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа № 29 қосымша) сәйкес ұсыну;

      агроөнеркәсіптік кешеннің бәсекеге қабілеттілігін және инновациялық және экспорттық әлеуетін арттыру мақсатында ғылыми-техникалық ынтымақтастықты дамытуға жәрдемдесу;

      б) Одақ шеңберінде ауыл шаруашылық өнімдері мен азық-түліктің негізгі түрлері бойынша сұраныс пен ұсыныстың болжамдық баланстарын қалыптастырудың бірыңғай қағидасын қарайды;

      в) өзге де функцияларды жүзеге асырады.

ІІІ. Комитет құрамы

      5. Комитет құрамы мүше мемлекеттердің атқарушы билік органдарының басшыларынан (басшылардың орынбасарларынан) және уәкілетті өкілдерінен қалыптастырылады.

      Алқа Комитет құрамын қалыптастыру үшін мүше мемлекеттерден мүше мемлекеттердің атқарушы билік органдарының уәкілетті өкілдерінің кандидатуралары бойынша ұсыныстар сұратады.

      Мүше мемлекеттердің ұсыныстары бойынша Комитет құрамына бизнес-қоғамдастықтың, ғылыми және қоғамдық ұйымдардың өкілдері, өзге де тәуелсіз сарапшылар кіруі мүмкін.

      Мүше мемлекеттер мүше мемлекеттердің атқарушы билік органдарының Комитеттегі уәкілетті өкілдерін ауыстырудың қажеттігі туралы Алқаға уақытылы хабарлайды, сондай-ақ оның құрамына өзгерістер енгізу жөнінде ұсыныс береді.

      Комитет құрамы Алқаның өкімімен бекітіледі.

      6. Комитеттің отырыстарында Алқа мүшесі төрағалық етеді және ол құзыретіне өнеркәсіптің және агроөнеркәсіптік кешеннің мәселелері жататындықтан Комитет жұмысына жалпы басшылықты (бұдан әрі - Комитет төрағасы) жүзеге асырады.

      7. Комитет төрағасы:

      а) Комитет қызметіне басшылық жасайды және Комитетке жүктелген міндеттердің орындалуы жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;

      б) Комитет отырысының күн тәртібін келіседі және бекітеді, оны өткізудің күнін, уақыты мен орнын айқындайды.

      в) Комитет отырысын жүргізеді;

      г) Комитет отырысының хаттамаларын бекітеді;

      д) Комиссия Алқасы мен Кеңесін Комитет тұжырымдаған ұсынымдар жөнінде хабардар етеді;

      е) жұмыс (сараптама) топтары және олардың құрамы туралы ережені бекітеді;

      ж) Комиссия Алқасы мен Кеңесінің отырыстарында және өзге де органдармен және ұйымдармен өзара қатынастарда Комитет атынан өкілдік етеді;

      з) Комитет төрағасының орынбасарын тағайындайды;

      и) Комитет құзыретінің шегінде өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      8. Комитет төрағасының орынбасары болып құзыретіне Комитет қызметінің бағыттары жөніндегі мәселелер кіретін Комиссия департаментінің басшысы тағайындалады.

      9. Комитет төрағасының орынбасары Комитет төрағасы жоқ болған жағдайда немесе оның тапсырмасы бойынша осы Ереженің 7-тармағында көзделген Комитет төрағасының функцияларын орындайды.

      10. Комитеттің жауапты хатшысын Комитет төрағасы Комиссияның құзыреттеріне Комитет қызметінің бағыттары жөніндегі мәселелер кіретін лауазымды адамдарының немесе қызметкерлерінің арасынан тағайындайды.

      11. Комитеттің жауапты хатшысы:

      а) Комитет төрағасының және Комитет мүшелерінің ұсыныстары бойынша Комитет отырысының күн тәртібі жобасын дайындайды және оны Комитет төрағасына бекітуге береді;

      б) Комитет отырысының күн тәртібі жобасына материалдардың дайындалуы мен ұсынылуына бақылауды жүзеге асырады;

      в) Комитет отырысының бекітілген күн тәртібін және олардың материалдарын даярлап, Комитет мүшелеріне жібереді;

      г) Комитет мүшелерімен Комитеттің кезекті отырысының өткізілетін күні, уақыты және орны туралы келіседі және хабардар етеді;

      д) Комитет отырысының хаттамасын жүргізеді және оны Комитет төрағасына бекітуге береді.

      е) Комитет отырыстарының жоспарын жасайды және оны Комитет мүшелерінің назарына жеткізеді;

      ж) Комитет отырыстарының нәтижелері бойынша әзірленген қорытынды құжаттардың дайындалуын және Комитет мүшелерінің назарына жеткізілуін ұйымдастырады;

      з) Комитеттің хаттамалық шешімдерінің орындалуын бақылауды жүзеге асырады.

      12. Комитет төрағасының шақыруымен Комитет отырысына мүше мемлекеттерден қажетті біліктілігі бар тәуелсіз сарапшылар қатысуы мүмкін.

      Комитет төрағасының шақыруымен Комиссияның Комитет отырысында қаралатын мәселелер құзыреттеріне жататын лауазымды адамдары мен қызметкерлері Комитет отырысына қатысуы мүмкін.

      13. Комитет қызметінің бағыттары бойынша мәселелерді шешу үшін Комитет жанынан жұмыс (сараптама) топтары құрылуы мүмкін.

      Жұмыс (сараптама) топтарының құрамы құзыреттеріне агроөнеркәсіп кешенінің мәселелері жататын мүше мемлекеттер атқарушы билік органдарының, салалық қоғамдық бірлестіктердің, ұйымдардың уәкілетті өкілдері арасынан қалыптастырылады.

ІV. Комитеттің жұмыс тәртібі

      14. Комитет отырысы қажеттілігіне қарай өткізіледі.

      15. Комитет отырысын өткізу туралы шешімді Комитет төрағасы қабылдайды.

      16. Комитет отырысы күн тәртібінің жобасын қалыптастыру жөніндегі ұсыныстарды Комитет мүшелері Комитет төрағасына жібереді.

      Комитет отырысының күн тәртібіне енгізуге мәселелер ұсынған Комитет мүшелері Комитеттің жауапты хатшысына ұсынылған мәселелер бойынша ақпараттар мен материалдардың берілуін қамтамасыз етеді.

      17. Комитет төрағасы мүше мемлекеттердің атқарушы билігінің уәкілетті органдарынан және Комитет мүшелерінен Комитеттің құзыретіне жататын мәселелер бойынша материалдар мен ақпараттарды белгіленген тәртіппен сұратуға құқылы.

      18. Комитет отырысының күн тәртібіне қатысты материалдар мыналарды қамтиды:

      а) қаралатын мәселелер жөнінде анықтамалар;

      б) қарауға ұсынылатын құжаттардың жобалары (бар болған кезде);

      в) хаттамалық шешімдердің жобалары;

      г) Комиссияға арналған ұсынымдардың жобалары;

      д) қажетті анықтамалық және талдамалық материалдар.

      19. Комитеттің жауапты хатшысы Комитет мүшелеріне Комитет отырысының күн тәртібін және оның материалдарын, соның ішінде электрондық түрдегі материалдарды Комитет отырысы өткізілетін күнге дейін 15 жұмыс күнінен кешіктірмей жібереді.

      20. Комитет отырысы, әдетте, Комиссияның үй-жайларында өткізіледі.

      Агроөнеркәсіп саласындағы уәкілетті органдардың ұсыныстары негізінде Комитет төрағасы қабылдайтын шешім бойынша Комитет отырысы кез келген мүше мемлекетте өткізілуі мүмкін. Бұл жағдайда қабылдаушы мүше мемлекет Комитет отырысын ұйымдастыруға және өткізуге жәрдемдеседі.

      Комитет төрағасының шешімімен Комитет отырысы бейнеконференция режимінде өткізілуі мүмкін.

      21. Әрбір мүше мемлекеттен кем дегенде бір Комитет мүшесінің өкілдік етуі қамтамасыз етілсе, Комитет отырысы құқылы деп танылады.

      Комитет мүшелері Комитет отырыстарына ауыстыру құқығынсыз жеке өздері қатысады.

      Комитет мүшесінің отырысқа қатысуы мүмкін болмаған жағдайда ол қаралатын мәселе бойынша өз пікірін Комитет төрағасына жазбаша нысанда күні бұрын беруге құқылы.

      22. Егер олардың пікірінше, аталған мәселе қосымша пысықтауды талап етсе, Комитет мүшелері мәселені Комитеттің қарауынан алып тастауды ұсына алады.

      23. Комитет мүшелері Комитет отырысында мәселелерді талқылау кезінде тең құқыққа ие.

      Комитет шешімі отырысқа қатысушы Комитет мүшелерінің жай көпшілік даусымен қабылданады. Мүше мемлекеттердің Комитет мүшелері жиынтығында 1 дауысты иеленеді.

      "Жақтап" және "қарсы" дауыс беру саны бірдей болған жағдайда мәселе пысықтауға жіберіледі.

      Комитет отырысының нәтижелері хаттамамен ресімделеді, онда Комитет мүшелерінің ұстанымдары тіркеледі.

      Егер Комитетте қаралған мәселе бойынша Комитет мүшесінің ерекше пікірі болса, ол жазбаша нысанда мазмұндалып, Комитет отырысының хаттамасына қоса тіркеледі. Комитет отырысының хаттамасына, сондай-ақ қарастырылып отырған құжаттардың жобалары бойынша ұсыныстар, анықтамалық және талдамалық материалдар және тиісті негіздемелер қоса тіркелуі мүмкін.

      Комитет мүшелерінің Комитет отырыстарында берген ұсыныстары мүше мемлекеттердің түпкілікті ұстанымы ретінде қарастырылмайды.

      Комитет отырысының хаттамасына Комитеттің жауапты хатшысы қол қояды, оны Комитет төрағасы Комитет отырысы өткен күннен бастап 3 жұмыс күнінен кешіктірмей бекітеді.

      Комитет төрағасының шешімімен Комитет отырысының хаттамасы немесе оның үзінді-көшірмесі Комитет отырысына шақыру бойынша қатысқан адамдарға жіберіледі.

      Комитет отырысының хаттамалары Комитеттің жауапты хатшысында сақталады.

      24. Мүше мемлекеттердің мемлекеттік билік органдары уәкілетті өкілдерінің Комитет отырысына қатысуына байланысты шығындарын оларды жіберген мүше мемлекеттер көтереді.

      Бизнес-қоғамдастық, ғылыми және қоғамдық ұйымдар өкілдерінің, өзге де тәуелсіз сарапшылардың Комитет отырысына қатысуына байланысты шығындарын көрсетілген адамдар дербес көтереді.

      25. Комитет қызметін ұйымдық-техникалық қамтамасыз етуді Комиссия жүзеге асырады.


О Положении о Консультативном комитете по агропромышленному комплексу

Решение Коллегии Евразийской экономической комиссии от 19 мая 2015 года № 58.

      В соответствии с пунктами 7 и 44 Положения о Евразийской экономической комиссии (приложение № 1 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года) Коллегия Евразийской экономической комиссии решила:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о Консультативном комитете по агропромышленному комплексу.
      2. Признать утратившим силу абзац второй пункта 2 Решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 19 июля 2012 г. № 113 "О Консультативном комитете по агропромышленному комплексу".
      3. Настоящее Решение вступает в силу по истечении 120 календарных дней с даты его официального опубликования.
      Сноска. Пункт 3 в редакции решения Коллегии Евразийской экономической комиссии от 22.05.2018 № 78 (вступает в силу по истечении 10 календарных дней с даты его официального опубликования).

Председатель Коллегии
 
Евразийской экономической комиссии
В. Христенко

     

  УТВЕРЖДЕНО
Решением Коллегии Евразийской
экономической комиссии
от 19 мая 2015 г. № 58

ПОЛОЖЕНИЕ
о Консультативном комитете по агропромышленному комплексу
I. Общие положения

      1. Консультативный комитет по агропромышленному комплексу (далее – Комитет) создается при Коллегии Евразийской экономической комиссии (далее соответственно – Коллегия, Комиссия) в соответствии с пунктами 7 и 44Положения о Евразийской экономической комиссии (приложение № 1 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года).
      Комитет является консультативным органом Комиссии по вопросам проведения согласованной (скоординированной) агропромышленной политики, государственной поддержки сельского хозяйства в соответствии со статьями 94 и 95 Договора о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года, разработки и хода реализации программ и проектов государств – членов Евразийского экономического союза (далее соответственно – государства-члены, Союз) в сфере агропромышленного комплекса.
      2. Комитет в своей деятельности руководствуется Договором о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года, другими международными договорами и актами, составляющими право Союза, Регламентом работы Евразийской экономической комиссии, утвержденным Решением Высшего Евразийского экономического совета от 23 декабря 2014 г. № 98, а также настоящим Положением.

II. Основные задачи и функции Комитета

      3. Основными задачами Комитета являются:
      а) подготовка рекомендаций для Комиссии по вопросам согласованной (скоординированной) агропромышленной политики;
      б) проведение консультаций с представителями государств-членов по вопросам согласованной (скоординированной) агропромышленной политики;
      в) выработка предложений для Комиссии по вопросам формирования единых подходов в проведении согласованной (скоординированной) агропромышленной политики в рамках Союза.
      4. Для реализации возложенных на него задач Комитет осуществляет следующие функции:
      а) подготавливает предложения для Комиссии по следующим вопросам:
      определение приоритетов развития агропромышленного комплекса в рамках Союза;
      формирование эффективных механизмов и инструментов согласованной (скоординированной) агропромышленной политики, соответствующих требованиям Всемирной торговой организации;
      разработка и реализация в рамках Союза межгосударственных программ и проектов в агропромышленном комплексе;
      разработка проектов международных договоров и актов, входящих в право Союза, в области агропромышленной политики и предоставления государствами-членами государственной поддержки сельского хозяйства;
      содействие развитию производственно-технической кооперации и рыночных форм производственной интеграции в сфере агропромышленного комплекса;
      предоставление государствами-членами государственной поддержки сельского хозяйства в соответствии с Протоколом о мерах государственной поддержки сельского хозяйства (приложение № 29 к Договору о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года);
      содействие развитию научно-технического сотрудничества в целях повышения конкурентоспособности агропромышленного комплекса и его инновационного и экспортного потенциала;
      б) рассматривает единые правила формирования прогнозных балансов спроса и предложения по основным видам сельскохозяйственной продукции и продовольствия в рамках Союза;
      в) осуществляет иные функции.

III. Состав Комитета

      5. Состав Комитета формируется из руководителей (заместителей руководителей) и уполномоченных представителей органов исполнительной власти государств-членов.
      Для формирования состава Комитета Коллегия запрашивает у государств-членов предложения по кандидатурам уполномоченных представителей органов исполнительной власти государств-членов.
      По предложению государств-членов в состав Комитета могут включаться представители бизнес-сообщества, научных и общественных организаций, иные независимые эксперты.
      Государства-члены своевременно информируют Коллегию о необходимости замены уполномоченных представителей органов исполнительной власти государств-членов в Комитете, а также представляют предложения по внесению изменений в его состав.
      Состав Комитета утверждается распоряжением Коллегии.
      6. Председательствует на заседаниях Комитета и осуществляет общее руководство работой Комитета член Коллегии, к компетенции которого относятся вопросы промышленности и агропромышленного комплекса (далее – председатель Комитета).
      7. Председатель Комитета:
      а) руководит деятельностью Комитета и организует работу по выполнению возложенных на Комитет задач;
      б) согласовывает и утверждает повестку дня заседания Комитета, определяет дату, время и место его проведения;
      в) ведет заседания Комитета;
      г) утверждает протоколы заседаний Комитета;
      д) информирует Коллегию и Совет Комиссии о выработанных Комитетом рекомендациях;
      е) утверждает положения о рабочих (экспертных) группах и их составы;
      ж) представляет Комитет на заседаниях Коллегии и Совета Комиссии и во взаимоотношениях с иными органами и организациями;
      з) назначает заместителя председателя Комитета;
      и) осуществляет иные функции в пределах компетенции Комитета.
      8. Заместителем председателя Комитета назначается руководитель департамента Комиссии, в компетенцию которого входят вопросы по направлениям деятельности Комитета.
      9. Заместитель председателя Комитета выполняет функции председателя Комитета, предусмотренные пунктом 7 настоящего Положения, в случае отсутствия председателя Комитета или по его поручению.
      10. Ответственный секретарь Комитета назначается председателем Комитета из числа должностных лиц или сотрудников Комиссии, в компетенцию которых входят вопросы по направлениям деятельности Комитета.
      11. Ответственный секретарь Комитета:
      а) подготавливает проект повестки дня заседания Комитета по предложениям председателя Комитета и членов Комитета и представляет ее на утверждение председателю Комитета;
      б) осуществляет контроль за подготовкой и представлением материалов к проекту повестки дня и заседанию Комитета;
      в) готовит и направляет членам Комитета утвержденную повестку дня заседания Комитета и материалы к ней;
      г) согласовывает и информирует членов Комитета о дате, времени и месте проведения очередного заседания Комитета;
      д) ведет протокол заседания Комитета и представляет его на утверждение председателю Комитета;
      е) формирует планы заседаний Комитета и доводит их до членов Комитета;
      ж) организует подготовку и доведение до членов Комитета итоговых документов, подготовленных по результатам заседания Комитета;
      з) осуществляет контроль за исполнением протокольных решений Комитета.
      12. По приглашению председателя Комитета в заседании Комитета могут участвовать независимые эксперты из государств-членов, обладающие необходимой квалификацией.
      По приглашению председателя Комитета в заседании Комитета могут участвовать должностные лица и сотрудники Комиссии,
      к компетенции которых относятся рассматриваемые на заседании Комитета вопросы.
      13. При Комитете могут создаваться рабочие (экспертные) группы для решения вопросов по направлениям деятельности Комитета.
      Составы рабочих (экспертных) групп формируются из числа уполномоченных представителей органов исполнительной власти государств-членов, отраслевых общественных объединений, организаций, к компетенции которых относятся вопросы агропромышленного комплекса.

IV. Порядок работы Комитета

      14. Заседания Комитета проводятся по мере необходимости.
      15. Решение о проведении заседания Комитета принимается председателем Комитета.
      16. Предложения по формированию проекта повестки дня заседания Комитета направляются членами Комитета председателю Комитета.
      Члены Комитета, предложившие вопросы для включения в повестку дня заседания Комитета, обеспечивают представление ответственному секретарю Комитета информации и материалов по предложенным вопросам.
      17. Председатель Комитета имеет право запрашивать в установленном порядке у уполномоченных органов исполнительной власти государств-членов и у членов Комитета материалы и информацию по вопросам, отнесенным к компетенции Комитета.
      18. Материалы к повестке дня заседания Комитета включают в себя:
      а) справки по рассматриваемым вопросам;
      б) проекты предлагаемых к рассмотрению документов (при наличии);
      в) проекты протокольных решений;
      г) проекты рекомендаций для Комиссии;
      д) необходимые справочные и аналитические материалы.
      19. Ответственный секретарь Комитета направляет членам Комитета повестку дня заседания Комитета и материалы к ней, в том числе в электронном виде, не позднее чем за 15 рабочих дней до даты проведения заседания Комитета.
      20. Заседания Комитета проводятся, как правило, в помещениях Комиссии.
      Заседание Комитета может проводиться в любом из государств-членов по решению председателя Комитета, принимаемому на основе предложений уполномоченных органов в сфере агропромышленного комплекса. В этом случае принимающее государство-член оказывает содействие в организации и проведении заседания Комитета.
      По решению председателя Комитета заседание Комитета может проводиться в режиме видеоконференции.
      21. Заседание Комитета признается правомочным, если обеспечивается представительство как минимум одного члена Комитета от каждого из государств-членов.
      Члены Комитета участвуют в заседаниях Комитета лично, без права замены.
      В случае невозможности присутствия члена Комитета на заседании он имеет право заблаговременно представить председателю Комитета свое мнение по рассматриваемым вопросам в письменной форме.
      22. Члены Комитета могут рекомендовать снять вопрос с рассмотрения Комитетом, если, по их мнению, данный вопрос требует дополнительной проработки.
      23. Члены Комитета обладают равными правами при обсуждении вопросов на заседании Комитета.
      Решения Комитета принимаются простым большинством голосов участвующих в заседании членов Комитета. Члены Комитета от государства-члена обладают в совокупности 1 голосом.
      В случае одинакового количества голосов "за" и "против" вопрос направляется на доработку.
      Результаты заседания Комитета оформляются протоколом, в котором фиксируются позиции членов Комитета.
      В случае если у члена Комитета имеется особое мнение по рассматриваемому Комитетом вопросу, оно излагается в письменной форме и прилагается к протоколу заседания Комитета. К протоколу заседания Комитета также могут прилагаться предложения по проектам рассматриваемых документов, справочные и аналитические материалы и соответствующие обоснования.
      Предложения членов Комитета, представленные ими на заседаниях Комитета, не могут рассматриваться в качестве окончательной позиции государств-членов.
      Протокол заседания Комитета подписывается ответственным секретарем Комитета, утверждается председателем Комитета не позднее 3 рабочих дней с даты заседания Комитета.
      Ответственный секретарь Комитета направляет протокол заседания Комитета всем членам Комитета в течение 3 рабочих дней с даты его утверждения председателем Комитета.
      По решению председателя Комитета протокол заседания Комитета или выписка из него может направляться участвовавшим в заседании Комитета приглашенным лицам.
      Протоколы заседаний Комитета хранятся у ответственного секретаря Комитета.
      24. Расходы, связанные с участием в заседаниях Комитета уполномоченных представителей органов государственной власти государств-членов, несут направляющие их государства-члены.
      Расходы, связанные с участием в заседаниях Комитета представителей бизнес-сообщества, научных и общественных организаций, иных независимых экспертов, указанные лица несут самостоятельно.
      25. Организационно-техническое обеспечение деятельности Комитета осуществляется Комиссией.