Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 1 наурыздағы N 337 қаулысына толықтырулар енгiзу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы 2000 жылғы 21 наурыз N 430. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2005.05.06. N 434 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының Yкiметi ҚАУЛЫ ЕТЕДI: 
      1. "Кредиторлық берешектi өтеудi ұйымдастыру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2000 жылғы 1 наурыздағы N 337  қаулысына  мынадай толықтырулар енгізiлсiн: 
      көрсетiлген қаулымен бекiтілген 2000 жылға арналған республикалық бюджетке кредиторлық берешектi өтеудiң ережесiнде: 
      1-тармақтың бiрiншi абзацы "жылғы" деген сөзден кейiн "(осы Ереженiң 6-1-бөлiмінде көзделген міндеттемелерден басқа)" деген сөздермен толықтырылсын; 
      1-тармақ мынадай мазмұндағы бесiншi абзацпен толықтырылсын: 
      ""; 
      2-тармақ "2000 жылғы 20 қаңтардағы" деген сөздерден кейiн "(осы Ереженiң 6-1-бөлiміне сәйкес берешектi өтеуден басқа)" деген сөздермен толықтырылсын. 
      3-тармақ төртiншi абзацпен толықтырылсын: 
      "Республикалық бюджетке төленетiн төлемдер бойынша кредиторлық берешектi өтеудi, сондай-ақ осы Ереженiң 6-1 бөлiмiнде белгiленген талаптарға сәйкес келетiн шаруашылық жүргізушi субъектiлер де жүзеге асырады"; 
      мынадай мазмұндағы 6-1-бөлiммен толықтырылсын: 
      "6-1. Жергiлiктi облыстық атқарушы органдардың екіншi деңгейдегi банктер алдындағы әлеуметтiк мақсаттарға пайдаланылған, осы мiндеттемелер бойынша ортақ жауапкершiлiкте болатын орталық атқарушы органдар жүзеге асыратын несиелер бойынша кредиторлық берешегін өтеудiң ерекшеліктері" 
      43-1. Жергілiктi облыстық атқарушы органдардың екiншi деңгейдегi банктер (бұдан әрi - Банктер) алдындағы облыстық әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктердiң әлеуметтiк мақсаттарына алынған және пайдаланылған несиелер бойынша кредиторлық берешегiн өтеудi, егер орталық атқарушы органдар осы мiндеттемелер бойынша ортақ жауапкершілікте болған жағдайда, орталық атқарушы органдар жүргiзедi. 
      Соттың тиiстi шешiмiнiң болуы орталық атқарушы органдардың ортақ жауапкершiлiгiне растама болып табылады. 
      43-2. Жергiлiкті облыстық атқарушы органдармен бiрге екiншi деңгейдегi банктер алдындағы ортақ мiндеттемелер бойынша кредиторлық берешектi өтеудi республикалық бюджетке төленетiн төлемдер бойынша кредиторлық берешектiң бар-жоғы туралы анықтаманы салық органы растаған сәтiнде қалыптасқан, "Бюджет жүйесi туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес республикалық және жергiлiктi бюджеттер арасында бөлiнетiн салықтарды және басқа да мiндеттi төлемдерден басқа, негiзгi борышты, өсiмақыны және айыппұлдарды қоса есептегенде, салық және республикалық бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер бойынша шаруашылық жүргiзушi субъектiлердiң берешегiн өтеу есебiнен орталық атқарушы органдар жүргiзедi (бұдан әрi - Субъектiлер). 
      43-3. Жергiлiктi облыстық атқарушы орган Банкпен бiрге әлеуметтiк мақсаттарға алынған және пайдаланылған несие бойынша берешектi салыстыру актiсiн жасайды. Егер соттың шешiмi болған жағдайда, онда салыстыру актiсi соттың шешiмiмен расталған сомаға жасалады. 
      43-4. Банк оларға N 9 нысан бойынша салық органдары анықтама берген сәтiнде толығымен республикалық бюджетке есепке алынатын салық және басқа да мiндеттi төлемдер бойынша берешегi бар Субъектiлердi, оның iшiнде осы Ереженiң 4-тармағына сәйкес 1999 жылғы 1 қаңтардан кейiн Астана қаласының салық органдарында тiркелген Субъектілердi анықтайды және олармен осы берешектi өтеу үшiн банктiк несиелер беру туралы несиелiк шарттар жасасады. 
      43-5. Банк жергiлiктi облыстық атқарушы органмен бiрлесiп Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне (немесе жергiлiктi облыстық атқарушы органның мiндеттемелерi бойынша ортақ жауапкершiлiкте болатын тиiстi орталық атқарушы органға, егер Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi осы бөлiмнiң шарттары бойынша осындай болып табылмаса) мынадай құжаттарды (нотариалды куәландырылған бес данада): 
      шарттары бойынша әлеуметтiк мақсаттарға несие алынған және пайдаланылған Банк пен жергiлiктi облыстық атқарушы органның несиелiк шартын; 
      Банктен жергiлiктi облыстық атқарушы органның несие алғаны мақұлданған облыстық мәслихаттардың шешiмдерiн; 
      әлеуметтiк мақсаттарға алынған несиенiң пайдаланылуы туралы жергiлiктi облыстық атқарушы органның анықтамасын (түпнұсқа); 
      43-3-тармаққа сәйкес берешектi салыстыру актiсiн (түпнұсқа); 
      Субъектiге республикалық бюджетке берешектi өтеу үшiн несие беру туралы Банк пен Субъектi арасындағы несиелiк шартты (түпнұсқа); 
      Салық органдарының N 9 нысан бойынша анықтамасын (түпнұсқа) ұсынады. 
      43-6. Орталық атқарушы орган ұсынылған құжаттарды қарағаннан кейiн оларды Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiне бередi. 
      43-7. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi ұсынылған материалдардың негiзiнде есеп айырысуды жүргiзу жөнiнде ұсыныстар даярлайды және оларды Комиссияның қарауына енгiзедi. 
      43-8. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi берешектi өтеудiң ұсынылған нұсқасын Комиссия мақұлдаған жағдайда, мұнда кредиторлық берешектi өтеу жөнiндегi есеп айырысуды жүргiзу үшiн республикалық бюджеттен қаражат бөлiнетiн республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсiн көрсете отырып, Банк алдындағы берешектi өтеу туралы тиiстi қаулының жобасын белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының Үкiметiне енгiзедi. 
      43-9. Банк пен Субъектілерге белгiленген тәртiппен Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгi Қазынашылық комитетiнiң хаттары негiзiнде қазынашылық органдарында ағымдағы (уақытша) шоттар ашылады. 
      43-10. Берешектi өтеу туралы Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешімі негiзiнде Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетi белгiленген тәртiппен республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсiне қазынашылық рұқсат жазып бередi. 
      43-11. Республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi қазынашылықтың аумақтық органында Банктiң ағымдағы шотына ақша аударуға төлем тапсырмасын толтырады және қазынашылықтың осы аумақтық органына 43-5-тармақта санамаланған құжаттардың екi данасын жiбередi. 
      43-12. Банк Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнен түскен ақшаны банктiк несие ретінде Субъектiлердiң ағымдағы шоттарына аударуға төлем тапсырмасын жазып бередi. 
      43-13. Банктiң шоты ашылған Қазынашылықтың аумақтық органы Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнен қаражат түскен кезде республикалық бюджетке төленетiн төлемдер бойынша растаманың күнiнде өтелмеген кредиторлық берешектiң бар-жоғына растама алу үшiн Субъектiнiң тiркелген жерiндегi тиiстi салық органына N 8 нысан бойынша сұрау салу-растауды электрондық почта арқылы жібередi. 
      43-14. Салық органы N 9 нысанға сәйкес бұрын тиiстi анықтамада көрсетiлген N 8 нысан бойынша Субъектiнiң берешегiн растайды. 
      43-15. Қазынашылықтың аумақтық органы салық органдары растаған соманы Банктiң төлем тапсырмасымен салыстырады. Олар сәйкес келген жағдайда, төлем тапсырмасы Қазақстан Республикасының Қаржы министрлiгiнен алынған құжаттардың бiр данасымен қоса мақсатты жерiне жiберiледi. Егер салық органы растаған берешек сомасы N 9 нысанға сәйкес салық органының анықтамасында көрсетiлген сомадан кем болып шықса, Банктiң төлем тапсырмасы салық органының растамасында көрсетiлген сомаға ресiмделедi. Лимиттiң қалған сомасы керi қайтарып алуға жатады. Салық органы сұрау салуды растамаған жағдайда, Қазынашылықтың аумақтық органы төлем тапсырмасын қабылдамайды. 
      43-16. Субъектiлердiң ағымдағы шоттарына Банктен ақша түскеннен кейiн ағымдағы шотынан олар салық төлеушiнің тiркелген жерiндегi салық органының СТН-i көрсетiле отырып, бюджетке төлемдер бойынша расталған берешектiң сомасына кiрiстiң 107101 "Республикалық бюджетке берешектiң түсуi" коды бойынша 080 "Бюджеттердiң арасында бөлiнетiн кiрiстер" шотына төлем тапсырмасын жазып бередi. 
      Бұл ретте төлем тапсырмасында мынадай деректемелердiң көрсетiлуi мiндеттi: 
      МФО; 
      шоттың нөмірі; 
      Субъектiнiң (салық төлеушiнің) атауы; 
      "Кредиторлық берешектi өтеу" деген сөздер және төлем мақсаттарының мәтiндiк кеңiстiгiнде төлемдердiң түрлерi бойынша сомалар; 
      төлем мақсаттарының коды (107101); 
      төлемнiң жалпы сомасы. 
      43-17. Республикалық бюджеттiң кiрiсiне қорытынды төлем жүргiзiлгеннен кейiн қазынашылықтың аумақтық органы ол туралы Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігiне хабарлайды. 
      Бұдан басқа, қазынашылықтың аумақтық органы салық төлеушi ретiндегi Субъектiнiң тiркелген жерi бойынша салық органына республикалық бюджетке төленетiн төлемдер бойынша бұрынырақта салық органының деректерiмен расталған, оның кредиторлық берешектi өтегенi туралы N 8 нысан бойынша растаманы Субъектiнiң тұрған жерi бойынша жiбередi. 
      43-18. Салық органы кредиторлық берешектi өтеу жүргiзiлгеннен кейiн республикалық бюджетке төленетiн төлемдер бойынша кредиторлық берешектiң бар-жоғы туралы анықтаманы (N 4 нысан) тiркеу журналында Субъектiнiң төлем тапсырмасына сәйкес тиiстi белгi соғады.";
      осы қаулының қосымшасына сәйкес N 9 нысанмен толықтырылсын.
      2. Осы қаулы жарияланған күнінен бастап күшіне енеді.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

                                           Қазақстан Республикасы
                                                 Үкіметінің
                                          2000 жылғы 21 наурыздағы
                                               N 430 қаулысына
                                                      қосымша

                                                     N 9 нысан

-------------------------------------------------------------------
              (аумақтық салық органының атауы, СТН-і)

     2000 жылғы "---"----------

     Берешекті өтеу үшін

            Республикалық бюджетке төленетін төлемдер бойынша
                  кредиторлық берешектің бар-жоғы туралы

                             N ---- анықтама 

------------------------------------------------------------------
                   (салық төлеушінің атауы, СТН-і)

      1. Салық төлеушінің дербес шоты бойынша көрсетілген ----------
     қалыптасқан республикалық бюджетке төленетін төлемдер бойынша        берешектің жалпы сомасы ------- теңге құрайды, оның ішінде    
     төлемдердің түрлері бойынша:
   --------------------------------------------------------------
    Төлемнің !Төлемнің !Берешектің !Негізгі !Өсімақы !Айыппұлдар !
      коды   ! атауы   !  жалпы    ! борыш  !        !           !
             !         ! сомасы    !        !        !           !
    --------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------
     Жиыны:

     1. Осы анықтама ----- данада берілді.
 
     Салық комитетінің төрағасы -------------------
     Талдау және есеп бөлімінің бастығы -------------------     

О внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 1 марта 2000 года N 337

Постановление Правительства Республики Казахстан от 21 марта 2000 года N 430. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 6 мая 2005 г. N 434 (P050434)

      Правительство Республики Казахстан постановляет:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 1 марта 2000 года N 337 P000337_  "О мерах по организации погашения кредиторской задолженности" следующие дополнения:
      в Правилах погашения кредиторской задолженности в республиканский бюджет на 2000 год, утвержденных указанным постановлением:
      абзац первый пункта 1 после слова "года" дополнить словами "(за исключением обязательств, предусмотренных в главе 6-1 настоящих Правил)";
      пункт 1 дополнить абзацем пятым следующего содержания:
      "центральными государственными органами (государственными учреждениями) перед кредиторами в соответствии с разделом 6-1 настоящих Правил";
      пункт 2 после слов "на 20 января 2000 года" дополнить словами "(за исключением погашения задолженности в соответствии с разделом 6-1 настоящих Правил)";
      пункт 3 дополнить абзацем четвертым:
      "Погашение кредиторской задолженности по платежам в республиканский бюджет осуществляется также хозяйствующими субъектами, соответствующими требованиям, установленным разделом 6-1 настоящих Правил";
      дополнить разделом 6-1 следующего содержания:
      "6-1. Особенности погашения кредиторской задолженности местных
            областных исполнительных органов перед банками второго уровня
            по кредитам, использованным на социальные цели, осуществляемого
            центральными исполнительными органами, несущими солидарную
            ответственность по данным обязательствам

      43-1. Погашение кредиторской задолженности местных областных исполнительных органов перед банками второго уровня (далее - Банки) по кредитам, полученным и использованным на социальные цели областных административно-территориальных единиц, производится центральными исполнительными органами в случае, если центральные исполнительные органы несут солидарную ответственность по данным обязательствам.
      Подтверждением солидарной ответственности центральных исполнительных органов является наличие соответствующего решения суда.
      43-2. Погашение кредиторской задолженности по солидарным с местными областными исполнительными органами обязательствам перед банками второго уровня производится центральными исполнительными органами за счет погашения задолженности хозяйствующих субъектов по налогам и другим обязательным платежам в республиканский бюджет, включая основной долг, пени и штрафы, кроме налогов и других обязательных платежей, распределяемых между республиканским и местными бюджетами согласно Закону Республики Казахстан "О бюджетной системе", сложившейся на момент подтверждения налоговым органом справки о наличии кредиторской задолженности по платежам в республиканский бюджет (далее - Субъекты).
      43-3. Местный областной исполнительный орган составляет с Банком акт сверки задолженности по кредиту, полученному и использованному на социальные цели. В случае, если имеется решение суда, то акт сверки составляется на сумму, подтвержденную решением суда.
      43-4. Банк выявляет Субъекты, имеющие задолженность по налогам и другим обязательным платежам, полностью зачисляемым в республиканский бюджет, на момент выдачи им справки налоговыми органами по форме N 9, в том числе Субъекты, зарегистрированные в налоговых органах города Астаны после 1 января 1999 года в соответствии с пунктом 4 настоящих Правил, и заключает с ними кредитные договоры о предоставлении банковских кредитов для погашения данной задолженности.
      43-5. Банк совместно с местным областным исполнительным органом представляет в Министерство финансов Республики Казахстан (или в соответствующий центральный исполнительный орган, несущий солидарную ответственность по обязательствам местного областного исполнительного органа, если Министерство финансов Республики Казахстан не является таковым по условиям настоящего раздела) следующие документы (в пяти экземплярах, нотариально удостоверенных):
      кредитный договор Банка и местного областного исполнительного органа, по условиям которого был получен и использован на социальные цели кредит;
      решения областных маслихатов, которыми было одобрено получение кредита местного областного исполнительного органа от Банка;
      справка местного областного исполнительного органа об использовании полученного кредита на социальные цели (оригинал);
      акт сверки задолженности согласно пункту 43-3 (оригинал);
      кредитный договор между Банком и Субъектом о предоставлении Субъекту кредита для погашения задолженности в республиканский бюджет (оригинал);
      справки налоговых органов по форме N 9 (оригинал).
      43-6. После рассмотрения представленных документов центральный исполнительный орган передает их Министерству финансов Республики Казахстан.
      43-7. Министерство финансов Республики Казахстан на основании представленных материалов готовит предложения по проведению расчетов и вносит их на рассмотрение Комиссии.
      43-8. В случае одобрения Комиссией предлагаемого варианта погашения задолженности Министерство финансов Республики Казахстан вносит в установленном порядке соответствующий проект постановления о погашении задолженности перед Банком в Правительство Республики Казахстан с указанием в нем администратора республиканских бюджетных программ, которому выделяются средства из республиканского бюджета для осуществления расчетов по погашению кредиторской задолженности.
      43-9. Банку и Субъектам в установленном порядке открываются текущие (временные) счета в органах казначейства на основании писем Комитета казначейства Министерства финансов Республики Казахстан.
      43-10. На основании решения Правительства Республики Казахстан о погашении задолженности Комитет казначейства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном порядке выписывает казначейское разрешение администратору республиканских бюджетных программ.
      43-11. Администратор республиканских бюджетных программ выписывает платежное поручение на перечисление денег на текущий счет Банка в территориальном органе казначейства и отправляет два экземпляра документов, перечисленных в пункте 43-5, данному территориальному органу казначейства.
      43-12. Банк выписывает платежное поручение на перечисление поступивших от Министерства финансов Республики Казахстан денег на текущие счета Субъектов в органах казначейства в качестве банковского кредита.
      43-13. Территориальный орган казначейства, в котором открыт счет Банка, при поступлении средств от Министерства финансов Республики Казахстан направляет электронной почтой запрос-подтверждение по форме N 8 в соответствующий налоговый орган по месту регистрации Субъекта для получения подтверждения наличия кредиторской задолженности по платежам в республиканский бюджет, не погашенной на дату подтверждения.
      43-14. Налоговый орган подтверждает задолженность Субъекта по форме N 8, указанную ранее в соответствующей справке согласно форме N 9.
      43-15. Территориальный орган казначейства сверяет сумму, подтвержденную налоговым органом, с платежным поручением Банка. При их соответствии платежное поручение вместе с одним экземпляром документов, полученных от Министерства финансов Республики Казахстан, отправляется по назначению. Если сумма задолженности, подтвержденная налоговым органом, оказывается меньше суммы, указанной в справке налогового органа согласно форме N 9, платежное поручение Банка оформляется на сумму, указанную в подтверждении налогового органа. Оставшаяся сумма лимита подлежит отзыву. В случае неподтверждения налоговым органом запроса платежное поручение территориальным органом казначейства не принимается.
      43-16. После поступления денег от Банка на текущие счета Субъектов они выписывают платежные поручения с текущего счета на счет 080 "Доходы, распределяемые между бюджетами" по коду дохода 107101 "Поступление задолженности в республиканский бюджет" на сумму подтвержденной задолженности по платежам в бюджет с указанием РНН налогового органа по месту регистрации налогоплательщика.
      При этом в платежном поручении обязательно указание следующих реквизитов:
      МФО;
      номер счета;
      наименование Субъекта (налогоплательщика);
      слова "Погашение кредиторской задолженности" и суммы по видам платежей в текстовом пространстве назначения платежа;
      код назначения платежа (107101);
      общая сумма платежа.
      43-17. После проведения заключительного платежа в доход республиканского бюджета территориальный орган казначейства сообщает об этом в Министерство финансов Республики Казахстан.
      Кроме того, территориальный орган казначейства по месту нахождения Субъекта направляет подтверждение по форме N 8 в налоговый орган по месту регистрации Субъекта как налогоплательщика о погашении его кредиторской задолженности по платежам в республиканский бюджет, подтвержденной ранее данным налоговым органом.
      43-18. Налоговый орган после проведения погашения кредиторской задолженности в журнале регистрации справок о наличии кредиторской задолженности по платежам в республиканский бюджет (форма N 4), делает соответствующую отметку согласно платежному поручению Субъекта.";
      дополнить формой N 9 согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня опубликования.

     Премьер-Министр
     Республики Казахстан

                               Приложение к постановлению
                           Правительства Республики Казахстан
                               от 21 марта 2000 года N 430


      форма N 9

     ____________________________________________________________________

              (наименование территориального органа, РНН)

     ___________________ 2000 г.

      Для погашения задолженности

                                       Справка N __________


                      О наличии кредиторской задолженности

                     по платежам в республиканский бюджет

    

     ____________________________________________________________________

                    (наименование налогоплательщика, РНН)

    

     1. Общая сумма задолженности по платежам в республиканский бюджет,

сложившийся на _____________, отраженная по лицевому счету

налогоплательщика, составляет ____________ тенге, в том числе по видам

платежей:

_________________________________________________________________________

|Код     |Наименование |Общая сумма    |Основной    | Пеня   |Штрафы    |

|платежа |платежа      |задолженности  | долг       |        |          |

|________|_____________|_______________|____________|________|__________|

|________|_____________|_______________|____________|________|__________|

|Итого:  |             |               |            |        |          |

|________|_____________|_______________|____________|________|__________|

    

     1. Настоящая справка выдана в _________ экземплярах.

     Председатель налогового комитета ______________________________

     Начальник отдела анализа и учета _______________________________