Объектілер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалу деңгейін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 16 сәуірдегі N 363 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 2 сәуірдегі № 173 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 02.04.2015 № 173 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Авариялық-құтқару қызметi және құтқарушылардың мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 27 наурыздағы Заңын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:

      1. Қоса берiлiп отырған объектілер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалу деңгейi бекiтiлсiн.

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы  
Yкiметiнің        
2003 жылғы 16 сәуiрдегi 
N 363 қаулысымен    
бекiтiлген       

Объектiлер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалу деңгейі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы объектiлер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалу деңгейi объектiлер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалуына қойылатын талаптарды белгiлейдi.

      2. Объектiлер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалу деңгейi деп объектілер мен аумақтардың объектінің персоналын, халықты және материалдық құндылықтарды қорғауды қамтамасыз етуге, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың әсерi жағдайында қалпына келтiру жұмыстарын жүргiзуге қабiлеттілігі (мүмкiндігі) ұғынылуы тиic.

2. Объектiлер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалуын қамтамасыз ету жөнiнде жүргiзілетiн iс-шаралар

      3. Объектiлер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалу деңгейiн қамтамасыз ету жөніндегі iс-шараларды орталық және жергіліктi атқарушы органдар және ұйымдар жүргiзедi.
       Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Үкіметінің 2008.11.18 N 1068 Қаулысымен.

      4. Объектiлер мен аумақтардың төтенше жағдайлардан қорғалу деңгейi қамтамасыз ету жөніндегі iс-шаралар осы мақсатта шешiлетiн мiндеттердi негiзге ала отырып, мыналарды қарауды қажет етедi:
      1) объектiлер мен аумақтардың персоналын және халқын қорғау мыналарды көздейдi:
      қорғану баспаналарымен қамтамасыз етiлу;
      жеке қорғану құралдарымен қамтамасыз етiлу;
      эвакуациялық iс-шаралар;
      төтенше жағдайлар кезiнде iс-қимыл жасауға оқып-үйрету;
      мүлiкпен құрал-жабдықпен және жарақпен қамтамасыз етiлу;
      объектілер мен аумақтардың материалдық-техникалық қорлармен қамтамасыз eтілуі, сондай-ақ персонал мен халықты қорғауға жәрдемдесетiн басқа да iс-шаралар;
      2) өндiрiс құралдарын, объектiлер мен аумақтарды қорғау мыналарды көздейді:
      өндірiсті авариясыз тоқтату;
      құтқару құралдарының болуы;
      негiзгi өндiрiс құралдарын қауiпсiз орындарға эвакуациялау;
      3) төтенше жағдайлардың туындау мүмкiндiгiн болдырмау немесе азайту мыналарды көздейдi:
      әсерi күштi улы, өрт-жарылу қаупi бap заттардың деңгейiн төмендету;
      ғимараттар мен құрылыстардың құрастырмалық элементтерiн, тоспаларды, бөгеттердi, өзендердiң арналарын, су қоймаларын нығайту және материалдық құндылықтарды қорғауға ықпал ететiн басқа да iс-шаралар;
      4) тұрақты басқару және жабдықтау жүйесiн құру және бұзылған өндiрiстi қалпына келтiруге әзiрлiк мыналарды көздейдi:
      объектiнің тоқтап қалуын болдырмау үшін отынның әр түрiнiң: газдың, мұнайдың, көмiрдiң, жағармай материалдарының қорлары жасалуы, сондай-ақ жинақтаушы және буып-түю бұйымдарын дайындауға арналған материалдардың, шикiзаттың резервтерi, сала шегiнде қорлар маневрi ұйымдары құрылуы тиiс. Барлық материалдардың қоры, мүмкіндігінше, олар неғұрлым аз зақымданатын жерлерде жинақталып сақталуы тиic;
      объекті мен аумақтың қалпына келтіру жұмыстарын орындауға әзiрлiгi қолда бар объекті мен аумақты қалпына келтiру жоспарымен, қалпына келтіру жұмыстарының толығымен адам ресурстарымен қамтамасыз етiлуiмен, қолда бар материалдық-техникалық құралдар қорымен, қолда бар құтқару жабдықтарымен және техникамен, құрамалар мен персоналдың құтқару және басқа да шұғыл жұмыстар жүргiзуге әзiрлігімен айқындалады, бұл ретте, жоспарлар баяндалуы бойынша шектеулі қысқа, экономикалық орынды және объектілер мен аумақтардың нақты мүмкіндіктерін көрсетуі, төтенше жағдай жөнiндегi аумақтық органдармен келiсiм бойынша тиiстi басшылар әзiрлеуi және бекiтуi тиiс, жоспарлардың мазмұны адам шығыны мен материалдық шығынды барынша азайтуға және объектілер мен аумақтардың тiршiлiк қызметiн қамтамасыз етуге бағытталуы тиiс;
      төтенше жағдайлар жағдайында объектi мен аумақтың қызметiн сенiмдi басқаруға әзiрлiк басқару пункттері мен байланыс құралдарының болуымен, сапасымен және әзiрлігімен, олардың қосарлануымен, сондай-ақ сырқаттануы, жарақаттануы немесе қаза болуы салдарынан объектi мен аумақтың басшы құрамының жүктелген мiндеттердi орындау мүмкiндiгi болмаған кезде, олардың орнын басу тәртiбiн әзiрлеумен белгiленедi.

      5. Объектілер мен аумақтардың табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайлардан қорғалу деңгейiн қамтамасыз ету жөнiндегi iс-шараларды қаржыландыру қолданыстағы заңнамаға сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении уровня защищенности объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций

Постановление Правительства Республики Казахстан от 16 апреля 2003 года № 363. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 апреля 2015 года № 173

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 02.04.2015 № 173 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 27 марта 1997 года "Об аварийно-спасательных службах и статусе спасателей" Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить прилагаемый уровень защищенности объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций.

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 16 апреля 2003 года N 363

Уровень защищенности объектов и территорий
от чрезвычайных ситуаций

1. Общие положения

      1. Настоящий уровень защищенности объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций определяет требования к защищенности объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций.

      2. Под уровнем защищенности объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций следует понимать способность (возможность) объектов и территорий обеспечить защиту персонала объекта, населения и материальных ценностей, а также проведение восстановительных работ в условиях воздействия чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера.

2. Мероприятия, проводимые по обеспечению защищенности
объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций

      3. Мероприятия по обеспечению уровня защищенности объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций проводятся центральными и местными исполнительными органами и организациями.
       Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 18.11.2008 N 1068.

      4. Мероприятия по обеспечению уровня защищенности объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций следует рассматривать, исходя из решаемых для этой цели следующих задач:
      1) защита персонала и населения объектов и территорий предусматривает:
      обеспеченность защитными сооружениями;
      обеспеченность средствами индивидуальной защиты;
      эвакуационные мероприятия;
      обучение действиям в условиях чрезвычайных ситуаций;
      обеспеченность имуществом, оборудованием и снаряжением;
      обеспеченность материально-техническими запасами объектов и территорий, а также другие мероприятия, способствующие защите персонала и населения;
      2) защита средств производства, объектов и территорий предусматривает:
      безаварийную остановку производства;
      наличие средств спасения;
      эвакуацию в безопасные места основных средств производства;
      3) исключение или уменьшение возможности возникновения чрезвычайных ситуаций предусматривает:
      снижение уровня сильнодействующих ядовитых, пожаровзрывоопасных веществ;
      усиление конструктивных элементов зданий и сооружений, дамб, плотин, русел рек, водохранилищ и другие мероприятия, способствующие защите материальных ценностей;
      4) создание устойчивых систем управления и снабжения, подготовка к восстановлению нарушенного производства предусматривает следующее:
      во избежание остановки объекта должны быть созданы запасы различных видов топлива: газа, нефти, угля, смазочных материалов, а также созданы резервы материалов, сырья для изготовления комплектующих и упаковочных изделий, организация маневра запасами в пределах отрасли. Запас всех материалов должен храниться, по возможности, рассредоточено в местах, где он меньше всего может повреждаться;
      готовность объекта и территории к выполнению восстановительных работ определяется наличием плана восстановления объекта и территории, полной обеспеченностью восстановительных работ людскими ресурсами, наличием запасов материально-технических средств, наличием спасательного оборудования и техники, готовностью формирований и персонала к проведению спасательных и других неотложных работ, оказанию экстренной медицинской помощи в чрезвычайных ситуациях, при этом планы должны быть предельно краткими по изложению, экономически целесообразными и отражать действительные возможности объектов и территорий, разрабатываться и утверждаться соответствующими руководителями по согласованию с территориальными органами по чрезвычайным ситуациям, содержание планов должно быть направлено на то, чтобы максимально снизить людские и материальные потери и обеспечить жизнедеятельность объектов и территорий;
      готовность надежного управления деятельностью объекта и территории в условиях чрезвычайных ситуаций определяется наличием, качеством и готовностью пунктов управлений и средств связи, их дублированием, а также разработкой порядка замещения руководящего состава объекта и территории при невозможности ими выполнять возложенные задачи вследствие болезни, ранения и гибели.

      5. Финансирование мероприятий по обеспечению уровня защищенности объектов и территорий от чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера осуществляется в соответствии с действующим законодательством.