Қазақстан Республикасы Yкiметінің 1997 жылғы 28 тамыздағы N 1298 қаулысына өзгерiстер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 31 желтоқсандағы N 1387 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 12 қазандағы № 821 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 12.10.2015 № 821 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:
      1. "Төтенше жағдайлардың алдын алудың және жоюдың мемлекеттiк жүйесi туралы" Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 1997 жылғы 28 тамыздағы N 1298 қаулысына мынадай өзгерiстер мен толықтырулар енгiзілсiн:
      1) 2-тармақтағы "мемлекеттiк комитетiне" деген сөздер "орталық атқарушы органына" деген сөздермен ауыстырылсын;
      2) көрсетiлген қаулымен бекiтілген Төтенше жағдайлардың алдын алудың және жоюдың мемлекеттiк жүйесi туралы ережеде:
      мәтiндегi "Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегі мемлекеттiк комитетi", "Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитеттің", "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң",  "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегі мемлекеттiк комитеттің" деген сөздер тиiсiнше "төтенше жағдайлар жөнiндегі орталық атқарушы орган", "төтенше жағдайлар жөнiндегі орталық атқарушы органның" деген сөздермен ауыстырылсын;
      3-тармақта:
      үшiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      "халықты, аумақтарды қорғауды, техникалық және экологиялық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету жөнiндегi ұйымдастыру, экономикалық және құқықтық шаралар жүйесiн қалыптастыру;";
      мынадай мазмұндағы төртiншi және бесiншi абзацтармен толықтырылсын:
      "төтенше жағдайларға ден қою, олардың зардаптарын жою, олардың туындау себептерiн тексеру тәртiбiн айқындау;
      мониторинг пен халықты хабардар етудi ұйымдастыру;";
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "4. ТЖМЖ құрамына:
      аумақтық органдарымен және ведомстволық бағынысты ұйымдарымен қоса Қазақстан Республикасының төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органы;
      өздерiнiң құзыретiне кiретiн мәселелер бойынша төтенше жағдайлардың алдын алу мен жоюды қамтамасыз ететiн орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың басқару органдары, ұйымдары;";
      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "5. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың, ұйымдардың iс-қимылын үйлестiру үшiн төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнiндегi мынадай комиссиялар құрылады:
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнiндегi ведомствоаралық мемлекеттiк комиссия;
      облыстардың, қалалар мен аудандардың төтенше жағдайлар жөнiндегi аумақтық комиссиялары;
      Қазақстан Республикасы орталық атқарушы органдарының төтенше жағдайлар жөнiндегi комиссиялары (бұдан әрi - төтенше жағдайлар жөнiндегi салалық комиссиялар);
      Мұнайдың төгiлуiне ден қою жөнiндегi ұлттық комиссия;
      көлiктегi қауiпсiздiк пен терроризмге қарсы iс-қимылды қамтамасыз ету жөнiндегi үйлестiру кеңесi;
      көлiктегi қауiпсiздiктi қамтамасыз ету жөнiндегi облыстық (қалалық) комиссиялар;
      республикалық және аумақтық эвакуациялық комиссиялар;
      орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың эвакуациялық және эвакуациялық қабылдау комиссиялары;
      Азаматтық қорғаныс бастықтарының шешiмi бойынша құрылатын, меншiк нысандарына қарамастан, ұйымдардың (бұдан әрi - ұйымдар) төтенше жағдайлар жөнiндегi комиссиялары, эвакуациялық және эвакуациялық қабылдау комиссиялары;
      ТЖМЖ аумақтық, функционалдық және салалық (объектiлiк) кіші жүйелердi қамтиды <*> және олардың екi деңгейi бар: жергiлiктi және республикалық (мемлекеттiк).
      Сiлтеме <*>. Орталық және жергiлiктi атқарушы органдар мен ұйымдардағы қолда бар, сондай-ақ құрылатын ТЖ алдын алу және жою жөнiндегi құрылымдар, күштер мен құралдар.";
      6-тармақта:
      екiншi абзацтағы "(кезекшi қызметтi)" деген сөздерден кейiн "немесе 051 құтқару қызметiн" деген сөздермен толықтырылсын;
      төртiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      "Аумақтық кiшi жүйелердiң мiндеттерi, жұмыс iстеуiн ұйымдастыру және оның тәртiбi, мемлекеттiк органдардың объектiлiк және жергіліктi төтенше жағдайлар кезiндегi өзара iс-қимыл жасау тәртiбi Қазақстан Республикасының төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органымен келiсiм бойынша жергiлiктi атқарушы органдар бекiтетiн ережелермен айқындалады.";
      7-тармақтың үшiншi абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      "Функционалдық кiшi жүйелердiң негiзгi мiндеттерi, қызметiн ұйымдастыру және оның тәртiбi Қазақстан Республикасының төтенше жағдайлар жөнiндегі орталық атқарушы органы бекiтетiн азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлардың республикалық қызметтерi туралы ережелермен айқындалады. Азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлар республикалық қызметтерiнiң тiзбесi Қазақстан Республикасы Үкiметінің шешiмiмен айқындалады.";
      8-тармақта:
      "кәсіпорындарында", "кәсiпорындары", "кәсiпорындар мен" деген сөздер алынып тасталсын;
      үшiншi абзацтағы "төтенше жағдайлар жөнiндегi салалық комиссиялар" деген сөздер "Қазақстан Республикасы орталық атқарушы органдарының төтенше жағдайлар жөнiндегi комиссиялары (бұдан әрi - төтенше жағдайлар жөнiндегi салалық комиссиялар)" деген сөздермен ауыстырылсын;
      10-тармақта:
      "(облыстардың, аудандардың, қалалардың әкiмдерi)", "кәсiпорындар мен" деген сөздер алынып тасталсын;
      "жергіліктi атқарушы органдардың төтенше жағдайлар жөнiндегi комиссиялары" деген сөздер "төтенше жағдайлар жөнiндегi тиiстi аумақтық комиссиялар" деген сөздермен ауыстырылсын;
      12-тармақта:
      жетiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      "төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органның аумақтық органдары ТЖМЖ аумақтық кiшi жүйелерiн басқару кезiнде жұмыс аппараты болып табылатын жергiлiктi атқарушы органдар, жергiлiктi атқарушы органдардағы Азаматтық қорғаныс жөнiндегі бөлiмдер (қызметкерлер), ұйымдар басшылары (ТЖМЖ объектілік кішi жүйелерiнің басшылары).";
      он бiрiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын:
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнiндегi ведомствоаралық мемлекеттік комиссияны Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бiрiншi орынбасары, төтенше жағдайлар жөнiндегi аумақтық және салалық комиссияларды - облыстар, қалалар, аудандар әкiмдерінің орынбасарлары, тиiстi орталық атқарушы органдар басшыларының орынбасарлары басқарады.";
      13-тармақтың бiрiншi, екiншi, үшінші, төртiншi және бесiншi абзацтары алынып тасталсын;
      14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "14. Байқау және бақылау күштерi мен құралдары:
      Төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органның кезекшi қызметтерiнен;
      орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың кезекшi қызметтерiнен;
      қауіптiлiгi ықтимал объектiлердiң кезекші диспетчерлiк қызметтерiнен;
      апаттар медицинасы орталықтарының диспетчерлiк қызметтерiнен;
      Мемлекеттiк өртке қарсы қызметтiң бөлiмшелерiнен;
      Төтенше жағдайларды мемлекеттiк қадағалау, техникалық және тау-кен қадағалау органдарынан;
      радиациялық және ядролық қауiпсiздiкке мемлекеттiк қадағалауды жүзеге асыратын органдардан;
      теңiзде және ішкi су айдындарында мұнай операцияларының қауiпсiз жүргiзiлуiне мемлекеттiк қадағалауды жүзеге асыратын органдардан;
      көлiктiң қауіпсiз пайдаланылуына бақылауды жүзеге асыратын органдардан;
      сәулет-құрылыс бақылауын жүзеге асыратын органдардан;
      Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау органдарынан;
      ветеринария, фитосанитария, жануарлар мен өсiмдiктер карантинi саласында мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыратын органдардан;
      қоршаған орта мен табиғи ресурстардың, оның ішінде гидрометеорология және табиғи ортаның ластануы бойынша мониторинг қызметтерiнен;
      қоршаған ортаны қорғау саласында мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыратын органдардан;
      сейсмологиялық байқау және жер сiлкінісiн болжау республикалық жүйесiнің қызметтерiнен;
      селдердiң, тау көшкiндерінің және қар көшкiндерінің мониторингi қызметтерiнен;
      орман және дала өрттерінің мониторингi қызметтерiнен тұрады.
      ТЖ жою күштерi мен құралдары:
      азаматтық қорғаныс бөлiмдерiнен;
      республикалық және аймақтық аэромобильдi жедел-құтқару жасақтарынан;
      Мемлекеттiк өртке қарсы қызмет бөлiмшелерiнен;
      суда құтқару қызметiнің құралымдарынан;
      сүңгуір авариялық-құтқару жасақтарынан;
      авариялық-құтқару және авариялық-қалпына келтiру құралымдарынан, оның ішінде штаттық тау-кен құтқару, газдан құтқару, фонтанға қарсы және басқа да мамандандырылған қызметтерден;
      051 құтқару қызметтерiнен;
      ормандарды авиациялық күзету және қорғау қызметiн қоса алғанда, ормандарда өрт қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету қызметтерiнен;
      азаматтық қорғаныстың аумақтық және объектiлiк құралымдарынан;
      сел, су тасқыны және қар көшкіні қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету жөнiндегi қызметтерден;
      Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлiгiнiң үнемi әзiрлiкте тұратын радиациялық, химиялық және биологиялық қорғану, инженерлiк әскерлерi және басқа да әскер түрлерi әскери бөлiмдерiнен;
      бiрыңғай авиациялық iздестiру-құтқару қызметiнен тұрады.";
      15-тармақтың бiрiншi абзацында:
      "Азаматтық қорғаныс бөлiмдерінің, Қазақстан Республикасының Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi республикалық жедел құтқару отрядының, облыстық жедел-құтқару отрядтарының, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлiгiнiң үнемi әзiрлiкте тұратын химиялық, инженерлiк және басқа да әскерлері түрлерi әскери бөлiмдерiнің, Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнің Мемлекеттiк өртке қарсы қызмет департаментi бөлiмшелерінің" деген сөздер "Төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органның, Мемлекеттiк өртке қарсы қызмет бөлiмшелерінің, суда құтқару қызметінің, 051 құтқару қызметтерінің, Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің үнемi әзірлікте тұратын радиациялық, химиялық және биологиялық қорғану, инженерлiк әскерлерi және басқа да әскер түрлерi әскери бөлiмдерiнiң күштерi базасында" деген сөздермен ауыстырылсын;
      "мен мекемелерiнің" деген сөздер алынып тасталсын;
      16-тармақ мынадай мазмұндағы абзацтармен толықтырылсын:
      "Төтенше жағдайлар туындаған кезде жағдай туралы ақпаратты:
      қалалар, аудандар, қалалардағы аудандар, кенттер, ауылдар (селолар), ауылдық (селолық) округтер әкімдерінің аппараттары, сондай-ақ ұйымдар - дереу Қазақстан Республикасы төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органының аумақтық органдарына;
      ұйымдар - өздерінің өкiлеттігіне сәйкес дереу орталық атқарушы органға;
      Қазақстан Республикасы төтенше жағдайлар жөніндегi орталық атқарушы органының аумақтық органдары - дереу "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегі агенттiгінің республикалық дағдарыс орталығы" мемлекеттiк мекемесiне бередi.
      Жаhандық және аймақтық төтенше жағдайлар туындаған жағдайда олар туралы ақпаратты:
      Қазақстан Республикасы төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органының аумақтық органдары - Қазақстан Республикасының шекаралас әкiмшілік-аумақтық бiрлiктерiнiң әкiмдерiне;
      орталық атқарушы органдар - ведомстволық бағынысты ұйымдардағы төтенше жағдайлар туралы "Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар жөнiндегi агенттiгінің республикалық дағдарыс орталығы" мемлекеттік мекемесiне;
      Қазақстан Республикасының төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органы - өздерiнiң өкiлеттiктерiне сәйкес дереу Қазақстан Республикасының Үкiметiне, орталық атқарушы органдарға бередi.";
      18-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "18. Әдетте, төтенше жағдайларды жоюға тiкелей басшылықты:
      объектілік төтенше жағдайлар кезiнде қажет болған жағдайда Қазақстан Республикасының төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органы аумақтық органдарының, ТЖМЖ аумақтық кiшi жүйелерi басшы органдарының қатысуымен ұйымдардың басшылары;
      жергiлiктi төтенше жағдайлар кезінде жергiлiктi атқарушы органдар, авариялардың, апаттардың, дүлей зiлзалалардың таралу шекараларына қарай Қазақстан Республикасы төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органының аумақтық органдары;
      аймақтық және жаhандық төтенше жағдайлар кезiнде Қазақстан Республикасы Үкiметінің тапсыруымен Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнiндегi ведомствоаралық мемлекеттiк комиссия тарапынан iс-қимылдар үйлестiрiле отырып Қазақстан Республикасының төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органы жүзеге асырады.
      Орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың, ұйымдардың бiрiншi басшылары ТЖМЖ басшы органдарының нұсқауларын орындамағаны немесе уақтылы орындамағаны үшін жауаптылықта болады.";
      19-тармақтың үшiншi абзацындағы "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерiнiң құрамалары мен әскери бөлiмдерi, өзге де әскерлерi мен әскери құралымдары" деген сөздер "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерiнiң құрамалары мен бөлiмдерi, басқа да әскерлерi және әскери құралымдары" деген сөздермен ауыстырылсын;
      20-тармақтың екiншi абзацы алынып тасталсын;
      21-тармақтың екiншi абзацындағы "ТЖМК Мемлекеттiк өрт сөндiру қызметi департаментiнің" деген сөздер "Мемлекеттiк өртке қарсы қызметтiң" деген сөздермен ауыстырылсын;
      3) көрсетiлген қаулыға қосымша осы қаулыға қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.
 

      2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы   
Yкiметінің         
2003 жылғы 31 желтоқсандағы
N 1387 қаулысына     
қосымша          
 
 

Қазақстан Республикасы   
Yкiметінің        
1997 жылғы 28 тамыздағы 
N 1298 қаулысына    
қосымша         

Қазақстан Республикасы орталық атқарушы органдарының Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнiндегi функциялары

      1. Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгi.
      Төтенше жағдайларда іс-қимыл жасауға азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлардың қоғамдық тәртiптi қорғау республикалық қызметінің тұрақты дайындығын қамтамасыз ету.
      Iшкi iстер органдары қызметкерлерi мен iшкi әскерлер әскери қызметшiлерiн төтенше жағдайлар саласында даярлықтан өткiзу мен оқып-үйренуiн ұйымдастыру.
      Төтенше жағдайлар кезiнде қоғамдық тәртіпті сақтау (ұстау) және қоғамдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, қылмысқа қарсы күрес, өз құзыретi шегiнде материалдық және мәдени құндылықтарды, мемлекеттiк және өзге де объектiлер мен коммуникацияларды, меншiктiң барлық түрiн, азаматтардың жеке мүлкiн қорғау. Төтенше жағдайлар аудандарын, зақымдау ошақтарын оқшаулау (қоршау). Төтенше жағдайлар кезiнде өзге де мемлекеттiк органдармен бiрлесiп карантиндік, санитарлық, табиғатты қорғау (экологиялық) және эвакуациялық іс-шаралардың жүргiзiлуiне қатысу.
      Жол қозғалысы қауiпсiздiгiнiң қамтамасыз етiлуiн мемлекеттiк қадағалау мен бақылауды жүзеге асыру. Өз құзыреті шегiнде iзгілік және өзге де жүктердi төтенше жағдайлар аймақтарына (аудандарына) жеткiзу кезiнде бiрге жүру және олардың сақталуын қамтамасыз ету.
      Төтенше жағдайлардың туындауына әкеп соққан аварияларды, дүлей зiлзалалар мен апаттарды текcepугe қатысу.
      Өз құзыреті шегінде қару-жарақ пен оқ-дәрiлердiң (жауынгерлiк қару-жарақты қоспағанда), жарылғыш және әсерi күштi улы заттардың, радиоактивтi материалдардың және рұқсат етiлген жүйелер объектiлерiндегi заттардың сақталуын қамтамасыз етуге мемлекеттiк бақылауды жүзеге асыру.
      Қажет болған жағдайларда iшкi iстер органдарының төтенше жағдайлар аймақтарындағы (аудандарындағы) авариялық-құтқару жұмыстарын жүргiзуге қатысу.
      Өзара iс-қимыл жасау жоспарларына сай немесе Қазақстан Республикасы Президентiнiң нұсқауы бойынша төтенше жағдайларды жою жөнiндегi iс-шараларға iшкi әскерлер құрамалары мен бөлiмдерiнің қатысуын қамтамасыз ету.
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттiк жүйесiнiң басшы органдарын, сондай-ақ халықты төтенше жағдайлардың туындау қаупi туралы жедел хабарландыруға қатысу.
      Көлiктегi қауіпсiздiктi және терроризмге қарсы iс-әрекеттi қамтамасыз етуге қатысу.
      Төтенше жағдайлар кезiнде iшкi iстер органдары мен iшкi әскерлердi қорғау жөнiндегi iс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру. Өз құзыретi шегiнде авариялық-құтқару және төтенше жағдайлардың зардаптарын жою жөнiндегi басқа да кезек күттірмейтiн жұмыстарды ұйымдастыру және жүргiзу.
      2. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлiгi.
      Төтенше жағдайлардағы iс-қимылдарға азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлардың республикалық медициналық қызметiнiң және апатты медицина құралымдарының тұрақты әзiрлiгiн қамтамасыз ету.
      Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру.
      Төтенше жағдайлардағы шұғыл медициналық көмек қызметiнiң құралымдарын (Қазақстан Республикасының Апатты медицина орталығы мен апатты медицинаның аймақтық орталықтарын қоса алғанда), санитарлық-карантиндік пункттердi және далалық госпитальдарды құру және олардың құралымдарының қызметiн қамтамасыз ету.
      Медициналық резервтер құру, олардың уақтылы жаңартылуын және ауыстырылуын ұйымдастыру, мамандандырылған медициналық көмек бригадаларын медициналық мүлiкпен жарақтандыру.
      Дәрi-дәрмектердің және медициналық мақсаттағы құралдардың мемлекеттiк резервiн қалыптастыру.
      Төтенше жағдайларды жоюды медициналық-санитарлық қамтамасыз ету жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру. Аса қауiптi жұқпалы аурулардың әкелiнуiне және таралуына жол бермеу, оларды жою жөнiндегi iс-шаралардың орындалуына қатысу. Эпидемиологиялық жағдай жөнiнде басқа елдермен және халықаралық ұйымдармен ақпарат алмасу.
      Халық арасында санитарлық-түсiндiру жұмыстарын жүргiзу.
      Қазақстан Республикасының аумағын аса қауiптi және карантиндік аурулардың әкелiнуiнен және таралуынан қорғауды ұйымдастыруға қатысу.
      3. Қазақстан Республикасының Сыртқы iстер министрлiгi.
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою саласында халықаралық ынтымақтастықты дамытуға, авариялар, апаттар және дүлей зiлзалалар кезiнде өзара көмек көрсетуге жәрдемдесу.
      Шет елдердi Қазақстан Республикасында жүргiзіліп жатқан эпидемияға қарсы iс-шаралар туралы, сондай-ақ Қазақстан Республикасының аумағынан табиғи және техногендiк авариялар мен апаттардың трансшекаралық әсер ету қаупi туралы хабардар ету.
      Халықаралық көмек шеңберiнде құтқарушылардың келу, кету рұқсаттарын тездетіп алуына, төтенше жағдайлар аймақтарына iзгілік жүктердiң жеткiзiлуiне жәрдемдесу.
      4. Қазақстан Республикасының Бiлiм және ғылым министрлiгi.
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттік жүйесiн жетiлдiру мен дамыту мүддесi үшiн ғылыми зерттеулер жүргiзудi ұйымдастыру.
      Шығаруға және сатып алуға ұсынылатын авариялық-құтқару техникасы мен жабдықтарын әзiрлеуге және мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптама жасауды ұйымдастыруға қатысу.
      Қазақстан Республикасының аумағында сейсмикалық қадағалаулар ұйымдастыру. Жер сiлкiнiсiн, бiрiншi кезекте қысқа мерзiмдiлерiн болжаудың сенiмдi тәсiлдерiн әзiрлеу және енгiзу.
      Сейсмикалық қауiптілік мониторингiн жүргiзу.
      Қоршаған табиғи ортаның жағдайы, ықтимал қауiптi аумақтар мен объектiлер туралы деректер жинау үшiн ғарыштық мониторинг ұйымдастыру әрi жүзеге асыру, авариялық және аварияларды жағдайлар туралы шұғыл хабарлау үшiн оларды төтенше жағдайлар жөнiндегi республикалық автоматтандырылған ақпараттық-басқару жүйесiне жүйелi түрде беру.
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттiк жүйесi үшiн кадрлар даярлауды ұйымдастыру.
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою iс-қимылдарына оқушыларды оқытып-үйрету.
      Ведомстволық бағынысты мекемелерде төтенше жағдайлар зардаптарының алдын алу және жою жөніндегi iс-шараларды жүзеге асыру.
      Әскерилендiрiлмеген авариялық-құтқару құралымдарын құру және оларды әзірліктің қажеттi деңгейiнде ұстау.
      5. Қазақстан Республикасының Қорғаныс министрлiгi.
      Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерi бөлімдерi мен бөлiмшелерiнiң (бiрiншi кезекте радиациялық, химиялық және биологиялық қорғану және инженерлiк әскерлердiң) белгіленген тәртiппен төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнiндегi iс-шараларға қатысуын қамтамасыз ету.
      Төтенше жағдайлар жөнiндегi орталық атқарушы органмен бiрлесiп соғыс жағдайы кезеңiнде азаматтық қорғаныс жүйесiнiң жұмыс iстеуiн ұйымдастыру.
      Авиациялық iздестiру-құтқару қызметiнiң жұмыс iстеуiн қамтамасыз ету.
      Қазақстан Республикасының Iшкi iстер министрлiгiне төтенше жағдайлар аудандарын оқшаулау және төтенше жағдайлар аймақтарындағы материалдық және мәдени құндылықтарды қорғауға көмек көрсету.
      Төтенше жағдайлар қаупi төнген және туындаған кезде хабарлау және байланыс жүйесiне қатысу.
      Төтенше жағдайларда байланысты ұйымдастыру үшiн радиожиілік арнасын бөлу.
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттiк жүйесi үшiн әскери мамандар даярлау.
      Өнеркәсiптiк төтенше жағдайлардың зардаптарын жою кезiнде әскери-техникалық құралдармен арнайы көмек көрсету.
      6. Қазақстан Республикасының Энергетика және минералдық ресурстар министрлiгi.
      Ведомстволық бағынысты, оның iшiнде шекаралас аумақтарда және су ортасында орналасқан объектiлердегi авариялар мен апаттардың алдын алу және жою жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асыру.
      Республика аумағында ядролық және радиациялық қауiпсiздіктi, оған қадағалауды қамтамасыз ету.
      Ықтимал қауiптi ведомстволық бағынысты объектiлердегi және оған шектес аумақтардағы жағдайды қадағалау мен бақылауды ұйымдастыру. Халықты хабардар ету.
      Объекттердi өнеркәсiптiк және экологиялық қауiпсiздiктi ескере отырып орналастыру жөнiндегi жұмыстарды үйлестiру. Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттiк жүйесiне кiретiн ведомстволық және кәсiптiк авариялық-құтқару бөлiмшелерінің күштерiмен құтқару авариялық-қалпына келтiру және басқа да кезек күттiрмейтiн жұмыстарды жүргiзуге қатысу.
      Халықаралық тәжiрибенi ескере отырып, ведомстволық бағынысты объектiлердегi шығарылатын өндiрiс өнiмдерінің, жұмыстар мен процестердiң қауіпсiздігі саласында ғылыми зерттеулер ұйымдастыру әрi техникалық және технологиялық нормаларды қамтитын нормативтiк құқықтық кесiмдер әзiрлеу.
      Энергетика және өнеркәсiп объектiлерiнің, жаңадан пайдалануға берiлген объектiлерде құбыр магистральдары мен желiлердiң сейсмикалық төзiмдiлiгiн қамтамасыз ету. Салалық авариялық-техникалық және авариялық-құтқару қызметтерінің ведомстволық бағынысты объектiлердегi төтенше жағдайлардағы іс-қимылға тұрақты әзiрлiгiн қамтамасыз ету.
      Ведомстволық бағынысты oбъектiлердегi техногендік төтенше жағдайларға ден қою, олардың зардаптарын жою, олардың туындау себептерiн тексеру тәртiбiн айқындау.
      Азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлардың республикалық қызметтерінің төтенше жағдайларда iс-қимыл жасауға тұрақты әзiрлігін қамтамасыз ету.
      7. Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлiгi.
      Ведомстволық бағынысты объектiлерде авариялар мен апаттардың, эпизоотиялар мен эпифитотиялардың алдын алу және олардың зардаптарын жою жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асыру.
      Ауыл шаруашылығы жерлерінің, су кеңiстiгiнiң химиялық қауiптi әрi радиоактивтi заттармен және ауыр металдармен ластануына бақылау жасау жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестiру. Ластанған аумақтарда ауыл шаруашылығы өндiрiсiн ұтымды жүргiзудi қамтамасыз ету.
      Эпизоотологиялық, фитопатологиялық және токсикологиялық бақылау, эпизоотиялар мен эпифитотияларды жою жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестiру. Карантиндiк iс-шараларды ұйымдастыру.
      Ауыл шаруашылығы өндiрiсi үшiн табиғи және техногендiк сипаттағы төтенше жағдайларды бағалау жөнiндегi қажеттi ақпаратты жедел алуды, өңдеудi және берудi қамтамасыз ету.
      Халықтың арасында эпизоотиялар мен эпифитотиялардың таралуының алдын алу жөнінде санитарлық-түсiндiру жұмысын жүргiзу. Ауыл халқын төтенше жағдайлар кезiнде iс-қимыл жасауға оқытып-үйрету.
      Азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлардың республикалық жануарлар мен өсiмдiктердi қорғау қызметiнiң төтенше жағдайларда iс-қимыл жасауға тұрақты әзiрлiгiн қамтамасыз ету.
      Орман қорының аумағында өрттердiң және аурулар мен зиянкестер ошақтарының алдын алу және жою жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асыру. Орман-патологиялық қадағалау жөнiндегi жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестiру, ормандардағы өрт жағдайы мен энтофитопатологиялық жағдайларға баға беру жөнiнде қажеттi ақпарат берiп отыру.
      Халық арасында орман өрттерi туындауының алдын алу жөнiнде алдын ала түсiндiру жұмыстарын жүргiзу. Мамандандырылған командаларды орман өрттерi туындаған жағдайда iс-қимыл жасауға үйрету. Орман қорғау қызметiнiң төтенше жағдайларда iс-қимыл жасауға әзірлігін қамтамасыз ету.
      Су тасқынының, су басып қалудың, бөгеттердiң бұзылуының алдын алу және зардаптарын жою жөнiндегi, халықты және экономиканың салаларын төтенше жағдайлар кезiнде сумен қамтамасыз ету жөнiндегi iс-шараларды ұйымдастыру.
      Су режимiн қадағалау, су ресурстарын пайдалануды реттеп отыру.
      8. Қазақстан Республикасының Индустрия және сауда министрлiгi.
      Сәулет-құрылыc бақылауын ұйымдастыру.
      Қауiптiлігі жоғары жағдайлардағы аудандарда объектiлердi жобалау, құрылысын салу және пайдалану әдiстерiн, қауiптi табиғи және техногендiк процестердi зерделеу, бағалау және болжау әдiстерi мен құралдарын әзiрлеу, аумақтарды инженерлiк қорғаудың жаңа әдiстерiн әзiрлеу және қолданылып жүргендерiн жетiлдiру. Үйлер мен ғимараттардың сенiмдiлiгi мен сейсмикалық төзiмдiлiгi саласында ғылыми зерттеулер ұйымдастыру.
      Қауiптi өндiрiстiк объектiлердi, сондай-ақ қауiптi жағдайларда пайдаланылатын объектiлердi салуды және инженерлiк қорғауды нормативтiк қамтамасыз ету.
      Жобалық құжаттаманы сараптау. Төтенше жағдайларды жою кезiнде құтқару және авариялық-қалпына келтiру жұмыстарын жүргiзу кезiнде келген залалдың және материалдық-техникалық ресурстарға қажеттiлiктiң есебiн жүргiзудiң әдiснамасын әзiрлеу.
      Үйлер мен ғимараттар құрылысының сапасына, сондай-ақ сейсмикаға қарсы күшейтiлуiне бақылау жасау.
      Сел және тау көшкiнінің қаупi бар учаскелерде, тектоникалық жарылу аумақтарында, есептi сейсмикалылығы 9 балдан асатын учаскелерде, зақымдалған, химиялық және радиациялық қаупi бар аумақтарда құрылыс салуды реттеу.
      Дүлей зiлзалалар мен техногендiк апаттар кезiнде құрылыс конструкцияларының авариялары, үйлер мен ғимараттардың бүлiнуi және құлауы жөнiндегi дерекқорды жасау.
      Үйлер мен ғимараттарды, оның iшiнде су ортасында орналасқандарын жобалау, құрылысын салу және пайдалану кезiнде қауiпсiздiк шараларын қамтамасыз ету.
      Ведомстволық бағынысты объектiлерде, оның iшiнде шекарааралық аумақта және су ортасында орналасқандарында авариялар мен апаттардың алдын алу және жою жөнiндегi iс-шараларды жүзеге асыру.
      Ықтимал қауiптi ведомстволық бағынысты объектiлердегi және оған шектес аумақтардағы жағдайды қадағалау мен бақылауды ұйымдастыру. Жұртшылықты хабардар ету.
      Өнеркәсiптiк және экологиялық қауiпсiздiктi ескере отырып, объектiлердi орналастыру жөнiндегi жұмыстарды үйлестiру. Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттік жүйесiне кiретiн ведомстволық және кәсіптiк авариялық-құтқару бөлiмшелерінің күштерiмен құтқару, авариялық-қалпына келтiру және басқа да кезек күттiрмейтiн жұмыстарды жүргiзуге қатысу.
      Халықаралық тәжiрибенi ескере отырып, ведомстволық бағынысты объектiлерде өндiрiс өнiмдерінің, жұмыстар мен процестердiң қауiпсiздiгi саласында ғылыми зерттеулер ұйымдастыру және техникалық әрi технологиялық нормаларды қамтитын нормативтiк құқықтық кесiмдер әзiрлеу.
      Республикада авариялық-құтқару техникасы мен жабдықтарын шығаруды ұйымдастыру. Өнеркәсiптегi қауiпсiздiктi қамтамасыз ету жөнiндегi заң жобалары мен нормативтік кесiмдердi әзiрлеу. Ұйымдар қызметкерлерiн және оларға жақын маңда тұратын халықты осы ұйымдарда авариялар мен апаттар туындай қалған кездегi төтенше жағдайларда iс-қимыл жасау ережесi мен тәртiбiне үйретудi ұйымдастыру.
      Ведомстволық бағынысты объектiлердегi төтенше жағдайларда iс-қимыл жасауға салалық авариялық-техникалық және авариялық-құтқару қызметтерінің тұрақты әзiрлiгiн қамтамасыз ету.
      9. Қазақстан Республикасының Көлiк және коммуникациялар министрлiгi.
      Көлiктегi жолаушылар мен жүктердiң қауiпсiздiгiн және терроризмге қарсы iс-қимылды қамтамасыз етуге бақылау жасау.
      Темiр жол, автомобиль, авиация, өзен және теңiз көлiгiнде авариялар мен апаттардың алдын алу және жою.
      Күрделi, сенiмдi және қауiпсiз жолдарды, жол өткелдерiн, көпiрлердi жобалау мен құрылысын салуды қамтамасыз ету. Төтенше жағдайлар кезiнде инфрақұрылым объектiлерi жұмысының қосарлана атқарылуын қамтамасыз ету.
      Төтенше жағдайлар кезiнде инфрақұрылым oбъектiлерi жұмысының сенiмдiлiгiн арттыру жөнiндегi ғылыми зерттеулердi ұйымдастыру және әлемдiк озық тәжiрибенi енгiзу.
      Халықаралық тәжiрибенi ескере отырып, көлiктегi өндiрiс өнiмдерiнiң, жұмыстар мен процестердiң қауiпсiздiгi саласында техникалық және технологиялық нормаларды қамтитын нормативтiк құқықтық кесiмдердi әзiрлеу.
      Аса қауiптi жұқпалы аурулардың әкелiнуi және таралуының алдын алу жөнiндегi iс-шараларға қатысу.
      Төтенше жағдайларды жою жөнiндегi жұмыстарды жүргiзуге қажеттi күштерді, құралдар мен материалдық-техникалық ресурстарды тасымалдауды қамтамасыз ету, эвакуациялық iс-шараларды жүзеге асыру.
      Ведомстволық құралымдар күштерінің төтенше жағдайлар ауданында құтқару жұмыстарын жүргiзуге тактикалық-техникалық мүмкiндiктерi шегiнде қатысу.
      Қалпына келтiру және өрт поездарының iс-қимыл жасауға әзiрлiгiн қамтамасыз ету.
      10. Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрлiгi.
      Төтенше жағдайларды жою жоспарларына сәйкес Қазақстан Республикасына келетiн шетел қызметкерiнің жұмыс iстеуiне лицензиялау мен рұқсаттар берудiң жеделдетiлген рәсiмiн қамтамасыз ету.
      11. Қазақстан Республикасының Қоршаған ортаны қорғау министрлiгi.
      Республикадағы экологиялық жағдайға мемлекеттiк бақылау жасауды қамтамасыз ету, оны жақсарту жөнiндегi шараларды жоспарлау және жүзеге асыру, жобаларға экологиялық сараптау жүргізу және ұйымдарға экологиялық бақылау жасау жолымен техногендiк апаттар мен авариялардың алдын алу, экологиялық апаттардың туындау мүмкiндiгi туралы хабарлап отыру.
      Экологиялық төтенше жағдайларды жою жөнiндегi жұмыстарға әдiстемелік басшылық жасау. Авариялар мен апаттардан пайда болатын радиоактивтi және химиялық ластануға жедел бақылау жасау және өлшеулердi жүзеге асыру.
      Төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттiк жүйесінің қадағалайтын және бақылайтын тиiстi кiшi жүйелерiн құру және оларға басшылық жасау.
      Қауiптi гидрометеорологиялық құбылыстарды, селдердi, қар көшкiнiн, қоршаған табиғи ортаның ластануының жоғарғы деңгейiн және онымен байланысты төтенше жағдайлардың ауқымын болжау, олардың қаупi туралы уақтылы хабарлау.
      Төтенше жағдайлардың алдын алу мен жою мемлекеттiк жүйесінің басқару органдарына гидрометеорологиялық ақпаратты және қоршаған табиғи ортаның ластануының деңгейi туралы деректердi беру.
      Қоршаған табиғи ортаның жай-күйiн және қауiптi метеореологиялық құбылыстар туралы ескерту жүйелерiн бақылайтын тиiстi функционалдық кiшi жүйелердi құру және оларға басшылық жасау. Қауіптi гидрометеорологиялық құбылыстарға ұзақ мерзiмдi және қысқа мерзiмдi болжамдар жасаудың тиiмдi әдiстерiн әзiрлеу жөнiндегi ғылыми зерттеулер.
      12. Қазақстан Республикасының Ұлттық қауiпсiздiк комитетi (келiсiм бойынша).
      Орталық және жергiлiктi атқарушы органдарға төтенше жағдайлардың ықтимал алғы-шарттары, сипаты мен себептерi туралы, шет елдердегi эпидемиологиялық жағдай туралы, қылмыстық топтар мен жекелеген адамдардың қасақана төтенше жағдайлар туғызу жөнiндегi нақты iс-әрекетi туралы ақпараттар беру.
      Қазақстан Республикасындағы төтенше жағдайлар мәселелері бойынша жұмысқа шет мемлекеттердiң көмек көрсетуi кезiнде мемлекеттiк қауiпсiздiктi қамтамасыз ету жөнiндегi іс-шараларды жүзеге асыру.
      Қажет болған жағдайда арнайы күштер мен құралдардың төтенше жағдайлардың алдын алу мен жою жөнiндегi iс-шараларға қатысуы.
      Төтенше жағдайлар туындаған кезде үкіметтік байланысты ұйымдастыру.
      Аса қауiптi жұқпалы аурулардың әкелінуі мен таралуының алдын алу жөнiндегi іс-шараларға қатысу.
      Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарына сәйкес мемлекеттік шекара арқылы авариялық-құтқару құралымдарын, iзгiлiк көмек жүктерiн, босқындарды оңайлатылған жолмен өткiзудi қамтамасыз ету.
      13. Қазақстан Республикасының Ақпарат министрлiгi.
      Төтенше жағдайлардың туындау қаупі туралы халыққа жедел хабарлауды қамтамасыз ету. Халықты бұқаралық ақпарат құралдары арқылы төтенше жағдайлар кезiндегi іс-қимыл жасау ережесi мен тәртiбiне оқытып-үйретуді ұйымдастыру.
      Төтенше жағдайлардан қорғану саласындағы бiлiмдi, тұрмыстағы және өндiрiстегi қауіпсiздік ережелерін насихаттау жөнiнде баспасөзде үнемi жарияланымдар, радио және теледидар бойынша хабарлар ұйымдастыру. Дүлей зiлзалалардың, техногендiк апаттар мен авариялардың алдын алу және оларды жою жөнiнде мемлекет қабылдайтын шаралар туралы халықты хабардар ету.
      Азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлардың республикалық ақпарат қызметiнiң төтенше жағдайларда іс-қимыл жасауға тұрақты әзiрлiгiн қамтамасыз ету.
      14. Қазақстан Республикасының Кедендiк бақылау агенттігі.
      Төтенше жағдайлар кезiнде iзгiлiк көмек жүктерiн, авариялық-құтқару техникасы мен жабдықтарын кедендік ресiмдеудiң басым тәртiбiн қамтамасыз ету.
      Аса қауiптi жұқпалы аурулардың әкелінуі мен таралуының алдын алу жөнiндегi іс-шараларға қатысу.
      Қазақстан Республикасының мемлекеттiк шекарасында радиациялық бақылау жасау.
      15. Қазақстан Республикасының Ақпараттандыру және байланыс жөнiндегi агенттiгi.
      Ұйымдар мен хабарлау және байланыс қызметтерi құратын азаматтық қорғаныс құралымдарының төтенше жағдайлар аймақтарында құтқару, авариялық-қалпына келтiру және басқа да кезек күттiрмейтiн жұмыстарды жүргізуге қатысуы.
      Басқару органдарын төтенше жағдайларды жою кезiнде байланыспен басым тәртiппен қамтамасыз ету.
      Төтенше жағдайлардың туындау қаупі туралы мемлекеттік басқару органдарының жұмыс iстеп тұрған хабарлау құралдарын техникалық қамтамасыз ету.
      Төтенше жағдайлар кезiнде байланыс арналарының қосарлана жұмыс атқаруын қамтамасыз ету.
      Азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлардың хабарлау және байланыс қызметiнiң төтенше жағдайларда iс-қимыл жасауға тұрақты әзiрлiгiн қамтамасыз ету.
      16. Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк материалдық резервтер жөнiндегi агенттiгi.
      Мемлекеттiк материалдық резервтің материалдық құндылықтарының номенклатурасы мен оларды сақтау нормаларын әзiрлеу.
      Мемлекеттік материалдық резервке материалдық құндылықтарды жеткiзiп беруге арналған тапсырыстарды орналастыру.
      Мемлекеттiк материалдық резерв қорларын қалыптастыруды, сақтауды және оларға қызмет көрсетудi жүзеге асыру.
      Қазақстан Республикасы Yкiметінің шешiмдерiмен көзделген алушыларға мемлекеттік материалдық резервтiң материалдық құндылықтарын қарызға алу, жаңалау және ауыстыру тәртiбiмен шығарылуын жүзеге асыру.

О внесении изменений и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 28 августа 1997 года N 1298

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2003 года N 1387. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2015 года № 821

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 12.10.2015 № 821 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 28 августа 1997 года N 1298 "О Государственной системе предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций" следующие изменения и дополнения:
      1) в пункте 2 слова "Государственный комитет" заменить словами "центральный исполнительный орган";
      2) в Положении о Государственной системе предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций, утвержденном указанным постановлением:
      в тексте слова "Государственного комитета Республики Казахстан", "Государственный комитет Республики Казахстан", "Государственным комитетом Республики Казахстан" заменить соответственно словами "центрального исполнительного органа", "центральный исполнительный орган", "центральным исполнительным органом";
      в пункте 3:
      абзац третий изложить в следующей редакции:
      "формирование системы организационных, экономических и правовых мер по обеспечению защиты населения, территорий, технической и экологической безопасности;";
      дополнить абзацами четвертым и пятым следующего содержания:
      "определение порядка реагирования на чрезвычайные ситуации, устранения их последствий, расследования причин их возникновения;
      организация мониторинга и информирования населения";
      пункт 4 изложить в следующей редакции:
      "4. В состав ГСЧС:
      центральный исполнительный орган Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям с его территориальными органами и подведомственными организациями;
      органы управления центральных и местных исполнительных органов, организаций, обеспечивающие предупреждение и ликвидацию чрезвычайных ситуаций по вопросам, входящим в их компетенцию.";
      пункт 5 изложить в следующей редакции:
      "5. Для координации действий центральных и местных исполнительных органов, организаций создаются комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций:
      Межведомственная государственная комиссия по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций;
      территориальные комиссии по чрезвычайным ситуациям областей, городов и районов;
      комиссии по чрезвычайным ситуациям центральных исполнительных органов Республики Казахстан (далее - отраслевые комиссии по чрезвычайным ситуациям;
      Национальная комиссия по реагированию на нефтяные разливы;
      Координационный совет по обеспечению безопасности и противодействия терроризму на транспорте;
      областные (городские) комиссии по обеспечению безопасности на транспорте;
      республиканская и территориальные эвакуационные комиссии;
      эвакуационные и эвакоприемные комиссии центральных и местных исполнительных органов;
      комиссии по чрезвычайным ситуациям, эвакуационные и эвакоприемные комиссии организаций, независимо от форм собственности (далее - организации), создаваемые по решению начальников Гражданской обороны.
      ГСЧС включает в себя территориальные, функциональные и отраслевые (объектовые) подсистемы <*> и имеет два уровня: местный и республиканский (государственный).
      Сноска <*>. Имеющиеся, а также создаваемые структуры, силы и средства по предупреждению и ликвидации ЧС в центральных и местных исполнительных органах и в организациях.";
      в пункте 6:
      абзац второй после слов "дежурную службу" дополнить словами "или Службу спасения 051";
      абзац четвертый изложить в следующей редакции:
      "Задачи, организация и порядок функционирования территориальных подсистем, порядок взаимодействия государственных органов при объектовых и местных чрезвычайных ситуациях определяются положениями, утверждаемыми местными исполнительными органами по согласованию с центральным исполнительным органом Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям.";
      абзац третий пункта 7 изложить в следующей редакции:
      "Основные задачи, организация и порядок деятельности функциональных подсистем определяются положениями о республиканских службах гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций, утверждаемыми центральным исполнительным органом Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям. Перечень республиканских служб гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций определяется решением Правительства Республики Казахстан.";
      в пункте 8:
      слова ", на предприятиях", ", предприятиями", "предприятий и" исключить;
      в абзаце третьем слова "отраслевые комиссии по ЧС" заменить словами "комиссии по чрезвычайным ситуациям центральных исполнительных органов Республики Казахстан (далее - отраслевые комиссии по чрезвычайным ситуациям)";
      в пункте 10:
      слова "(акимы областей, районов, городов)", "предприятий и" исключить;
      слова "комиссии по ЧС местных исполнительных органов" заменить словами "соответствующие территориальные комиссии по чрезвычайным ситуациям";
      в пункте 12:
      абзац седьмой изложить в следующей редакции:
      "местные исполнительные органы, рабочими аппаратами которых при управлении территориальными подсистемами ГСЧС являются территориальные органы центрального исполнительного органа по чрезвычайным ситуациям, отделы (работники) по Гражданской обороне в местных исполнительных органах; руководители организаций (руководство объектовыми подсистемами ГСЧС)";
      абзац одиннадцатый изложить в следующей редакции:
      "Межведомственная государственная комиссия по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций возглавляется Первым заместителем Премьер-Министра Республики Казахстан, а территориальные и отраслевые комиссии по чрезвычайным ситуациям - заместителями акимов областей, городов, районов, заместителями руководителей центральных исполнительных органов соответственно.";
      абзацы первый, второй, третий, четвертый и пятый пункта 13 исключить;
      пункт 14 изложить в следующей редакции:
      "14. Силы и средства наблюдения и контроля состоят из:
      дежурных служб Центрального исполнительного органа по чрезвычайным ситуациям;
      дежурных служб центральных и местных исполнительных органов;
      дежурно-диспетчерских служб потенциально опасных объектов;
      диспетчерских служб центров медицины катастроф;
      подразделений Государственной противопожарной службы;
      органов Государственного надзора за чрезвычайными ситуациями, технического и горного надзора;
      органов, осуществляющих государственный надзор за радиационной и ядерной безопасностью;
      органов, осуществляющих государственный надзор за безопасным ведением нефтяных операций на море и внутренних водоемах;
      органов, осуществляющих контроль за безопасной эксплуатацией транспорта;
      органов, осуществляющих архитектурно-строительный контроль;
      органов Государственного санитарно-эпидемиологического надзора;
      органов, осуществляющих государственный контроль в области ветеринарии, фитосанитарии, карантина животных и растений;
      службы мониторинга окружающей среды и природных ресурсов, в том числе по гидрометеорологии и загрязнению природной среды;
      органов, осуществляющих государственный контроль в области охраны окружающей среды;
      служб республиканской системы сейсмологических наблюдений и прогноза землетрясений;
      служб мониторинга селей, оползней и лавин;
      служб мониторинга лесных и степных пожаров.
      Силы и средства ликвидации ЧС состоят из:
      частей гражданской обороны;
      республиканского и региональных аэромобильных оперативно-спасательных отрядов;
      подразделений Государственной противопожарной службы;
      формирований водно-спасательной службы;
      водолазных аварийно-спасательных отрядов;
      аварийно-спасательных и аварийно-восстановительных формирований, в том числе штатных горноспасательных, газоспасательных, противофонтанных и других специализированных служб;
      Служб спасения 051;
      служб обеспечения пожарной безопасности в лесах, включая службу авиационной охраны и защиты лесов;
      территориальных и объектовых формирований гражданской обороны;
      служб по обеспечению селевой, паводковой и снеголавинной безопасности;
      воинских частей постоянной готовности войск радиационной, химической и биологической защиты, инженерных и других родов войск Министерства обороны Республики Казахстан;
      единой авиационной поисково-спасательной службы.";
      в абзаце первом пункта 15:
      слова "На базе частей ГО, республиканского оперативно-спасательного отряда Государственного комитета Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям, областных оперативно-спасательных отрядов, воинских частей постоянной готовности химических, инженерных и других родов войск Министерства обороны Республики Казахстан, подразделений Департамента государственной противопожарной службы Государственного комитета по чрезвычайным ситуациям" заменить словами "На базе сил центрального исполнительного органа по чрезвычайным ситуациям, подразделений Государственной противопожарной службы, водно-спасательной службы, Служб спасения 051, воинских частей постоянной готовности войск радиационной, химической и биологической защиты, инженерных и других родов войск Министерства обороны Республики Казахстан";
      слова "и предприятий" исключить;
      пункт 16 дополнить абзацами следующего содержания:
      "При возникновении чрезвычайной ситуации информация об обстановке передается:
      аппаратами акимов городов, районов, районов в городе, поселков, аулов (сел), аульных (сельских) округов, а также организациями - незамедлительно в территориальные органы центрального исполнительного органа Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям;
      организациями - незамедлительно в центральные исполнительные органы в соответствии с их полномочиями;
      территориальными органами центрального исполнительного органа Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям - незамедлительно в государственное учреждение "Республиканский кризисный центр Агентства Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям".
      В случае возникновения глобальных и региональных чрезвычайных ситуаций информация о них передается:
      территориальными органами центрального исполнительного органа Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям - акимам граничащих административно-территориальных единиц Республики Казахстан;
      центральными исполнительными органами - в государственное учреждение "Республиканский кризисный центр Агентства Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям" о чрезвычайных ситуациях в подведомственных организациях;
      центральным исполнительным органом Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям - незамедлительно в Правительство Республики Казахстан, в центральные исполнительные органы в соответствии с их полномочиями.";
      пункт 18 изложить в следующей редакции:
      "18. Как правило, непосредственное руководство ликвидацией чрезвычайных ситуаций осуществляют:
      руководители организаций с участием при необходимости территориальных органов центрального исполнительного органа Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям, руководящих органов территориальных подсистем ГСЧС при объектовых чрезвычайных ситуациях;
      местные исполнительные органы, территориальные органы центрального исполнительного органа Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям в зависимости от границ распространения аварий, катастроф, стихийных бедствий при местных чрезвычайных ситуациях;
      по поручению Правительства Республики Казахстан центральный исполнительный орган Республики Казахстан по чрезвычайным ситуациям с координацией действий со стороны Межведомственной государственной комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций при региональных и глобальных чрезвычайных ситуациях.
      Первые руководители центральных и местных исполнительных органов, организаций несут ответственность за неисполнение или несвоевременное выполнение указаний руководящих органов ГСЧС.";
      в абзаце третьем пункта 19 слова "Соединения и воинские части Вооруженных Сил Республики Казахстан, иные войска и воинские формирования" заменить словами "Соединения и части Вооруженных Сил, другие войска и воинские формирования Республики Казахстан";
      абзац второй пункта 20 исключить;
      в абзаце втором пункта 21 слова "Департамента государственной противопожарной службы ГКЧС" заменить словами "Государственной противопожарной службы";
      3) приложение к указанному постановлению изложить в редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.     

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Приложение         
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 31 декабря 2003 года N 1387

Приложение         
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 28 августа 1997 года N 1298

Функции
центральных исполнительных органов Республики Казахстан
по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций

      1. Министерство внутренних дел Республики Казахстан.
      Обеспечение постоянной готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях республиканской службы охраны общественного порядка гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций.
      Организация подготовки и обучения сотрудников органов внутренних дел и военнослужащих внутренних войск в области чрезвычайных ситуаций.
      Охрана (поддержание) общественного порядка и обеспечение общественной безопасности, борьба с преступностью, в пределах компетенции охрана материальных и культурных ценностей, государственных и иных объектов и коммуникаций всех видов собственности, личного имущества граждан при чрезвычайных ситуациях. Изоляция (блокирование) районов чрезвычайных ситуаций, очагов поражения. Участие в проведении совместно с иными государственными органами карантинных, санитарных, природоохранных (экологических) и эвакуационных мероприятий при чрезвычайных ситуациях.
      Осуществление государственного надзора и контроля за обеспечением безопасности дорожного движения. В пределах своей компетенции сопровождение и обеспечение сохранности гуманитарных и иных грузов при доставке их в зоны (районы) чрезвычайных ситуаций.
      Участие в расследовании аварий, бедствий и катастроф, приведших к возникновению чрезвычайных ситуаций.
      В пределах своей компетенции осуществление государственного контроля за обеспечением сохранности оружия и боеприпасов (за исключением воинских), взрывчатых и сильно действующих ядовитых веществ, радиоактивных материалов и веществ на объектах разрешительной системы.
      В необходимых случаях участие органов внутренних дел в проведении аварийно-спасательных работ в зонах (районах) чрезвычайных ситуаций.
      Обеспечение участия согласно планам взаимодействия или по указанию Президента Республики Казахстан соединений и частей внутренних войск в мероприятиях по ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Участие в оперативном оповещении руководящих органов Государственной системы предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций, а также населения об угрозе возникновения чрезвычайных ситуаций.
      Участие в обеспечении безопасности и противодействия терроризму на транспорте.
      Планирование и осуществление мероприятий по защите органов внутренних дел и внутренних войск в условиях чрезвычайных ситуаций. В пределах компетенции организация и проведение аварийно-спасательных и других неотложных работ по ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций.
      2. Министерство здравоохранения Республики Казахстан.
      Обеспечение постоянной готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях республиканской медицинской службы гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций и формирований медицины катастроф.
      Осуществление Государственного санитарно-эпидемиологического надзора.
      Создание и обеспечение деятельности формирований Службы экстренной медицинской помощи в чрезвычайных ситуациях (включая Центр медицины катастроф Республики Казахстан и региональные центры медицины катастроф), санитарно-карантинных пунктов и полевых госпиталей.
      Создание, организация своевременного освежения и замены медицинских резервов, оснащение медицинским имуществом бригад специализированной медицинской помощи.
      Формирование государственного резерва медикаментов и средств медицинского назначения.
      Организация работ по медико-санитарному обеспечению ликвидации чрезвычайных ситуаций. Участие в выполнении мероприятий по предотвращению завоза и распространения особо опасных инфекционных заболеваний, их ликвидации. Обмен информацией с другими странами и международными организациями по эпидемиологической обстановке.
      Проведение санитарно-разъяснительной работы среди населения.
      Участие в организации охраны территории Республики Казахстан от завоза и распространения особо опасных и карантинных инфекционных заболеваний.
      3. Министерство иностранных дел Республики Казахстан.
      Содействие в развитии международного сотрудничества в области предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций, оказании взаимной помощи при авариях, катастрофах и стихийных бедствиях.
      Уведомление зарубежных стран о проводимых в Республике Казахстан противоэпидемических мероприятиях, а также об угрозе трансграничного воздействия с территории Республики Казахстан природных и техногенных аварий и катастроф.
      Содействие в рамках международной помощи ускоренному получению въездных, выездных виз спасателям в доставке гуманитарных грузов в зоны чрезвычайных ситуаций.
      4. Министерство образования и науки Республики Казахстан.
      Организация проведения научных исследований в интересах совершенствования и развития Государственной системы предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Участие в разработке и организации государственной научно-технической экспертизы аварийно-спасательной техники и оборудования, предлагаемых к производству и закупке.
      Организация сейсмических наблюдений на территории Республики Казахстан. Разработка и внедрение надежных методов прогноза землетрясений, в первую очередь краткосрочных.
      Ведение мониторинга сейсмической опасности.
      Организация и осуществление космического мониторинга для сбора данных о состоянии окружающей природной среды, потенциально опасных территорий и объектов, передача их на регулярной основе в республиканскую автоматизированную информационно-управляющую систему по чрезвычайным ситуациям для срочного оповещения об аварийных и предаварийных ситуациях.
      Организация подготовки кадров для Государственной системы предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Обучение учащихся действиям по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Осуществление мероприятий по предупреждению и ликвидации последствий чрезвычайных ситуаций в подведомственных учреждениях.
      Создание и поддержание в необходимой степени готовности невоенизированных аварийно-спасательных формирований.
      5. Министерство обороны Республики Казахстан.
      Обеспечение участия в установленном порядке частей и подразделений Вооруженных Сил Республики Казахстан (в первую очередь войск радиационной, химической и биологической защиты и инженерных войск) в мероприятиях по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Организация совместно с центральным исполнительным органом по чрезвычайным ситуациям функционирования системы гражданской обороны в период военного положения.
      Обеспечение функционирования авиационной поисково-спасательной службы.
      Оказание содействия Министерству внутренних дел Республики Казахстан в изоляции районов чрезвычайных ситуаций и охране материальных и культурных ценностей в зонах чрезвычайных ситуаций.
      Участие в системе оповещения и связи при угрозе и возникновении чрезвычайных ситуаций.
      Выделение полос радиочастот для организации связи в чрезвычайных ситуациях.
      Подготовка военных специалистов для Государственной системы предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Оказание специальной помощи военно-техническими средствами при ликвидации последствий промышленных чрезвычайных ситуаций.
      6. Министерство энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан.
      Осуществление мероприятий по предупреждению и ликвидации последствий аварий и катастроф на подведомственных объектах, в том числе расположенных на трансграничной территории и в водной среде.
      Обеспечение ядерной и радиационной безопасности, надзор за нею на территории республики.
      Организация наблюдения и контроля за обстановкой на потенциально опасных подведомственных объектах и прилегающих к ним территориях. Информирование населения.
      Координация работ по размещению объектов с учетом промышленной и экологической безопасности. Участие в проведении спасательных, аварийно-восстановительных и других неотложных работ силами ведомственных и профессиональных аварийно-спасательных подразделений, входящих в Государственную систему предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Организация научных исследований и разработка нормативных правовых актов, содержащих технические и технологические нормы в области безопасности продукции, работ и процессов производства на подведомственных объектах, с учетом международного опыта.
      Обеспечение сейсмостойкости объектов энергетики и промышленности, трубопроводных магистралей и сетей на вновь вводимых в эксплуатацию объектах. Обеспечение постоянной готовности отраслевых аварийно-технических и аварийно-спасательных служб к действиям в чрезвычайных ситуациях на подведомственных объектах.
      Определение порядка реагирования на техногенные чрезвычайные ситуации на подведомственных объектах, устранения их последствий, расследования причин их возникновения.
      Обеспечение постоянной готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях республиканских служб гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций.
      7. Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан.
      Осуществление мероприятий по предупреждению и ликвидации последствий аварий и катастроф на подведомственных объектах, эпизоотий и эпифитотий.
      Организация и координация работ по контролю за загрязнением сельскохозяйственных угодий, водного пространства химически опасными и радиоактивными веществами и тяжелыми металлами. Обеспечение рационального ведения сельскохозяйственного производства на загрязненных территориях.
      Организация и координация работ по эпизоотологическому, фитопатологическому и токсикологическому контролю, ликвидации эпизоотий и эпифитотий. Организация карантинных мероприятий.
      Обеспечение оперативного получения, обработки и выдачи необходимой для сельскохозяйственного производства информации по оценке чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера.
      Проведение санитарно-разъяснительной работы среди населения по предупреждению распространения эпизоотий и эпифитотий. Обучение сельского населения действиям в случае чрезвычайных ситуаций.
      Обеспечение постоянной готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях республиканской службы защиты животных и растений гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций.
      Осуществление мероприятий по предупреждению и ликвидации пожаров и очагов болезней и вредителей на территории лесного фонда. Организация и координация работ по лесопатологическому надзору, выдача необходимой информации по оценке пожарной и энтофитопатологической ситуации в лесах.
      Проведение профилактической разъяснительной работы среди населения по предупреждению возникновения лесных пожаров. Обучение специализированных команд действиям в случае возникновения лесных пожаров. Обеспечение постоянной готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях службы лесной охраны.
      Организация мероприятий по предупреждению и ликвидации последствий наводнений, паводков, прорывов плотин, по водообеспечению населения и отраслей экономики в условиях чрезвычайных ситуаций.
      Наблюдение за водным режимом, регулирование использования водных ресурсов.
      8. Министерство индустрии и торговли Республики Казахстан.
      Организация архитектурно-строительного контроля.
      Разработка методов проектирования, строительства и эксплуатации объектов в районах с экстремальными условиями, методов и средств изучения, оценки и прогнозирования опасных природных и техногенных процессов, разработка новых и совершенствование существующих методов инженерной защиты территорий. Организация научных исследований в области надежности и сейсмостойкости зданий и сооружений.
      Нормативное обеспечение строительства и инженерной защиты объектов с опасными производствами, а также объектов, эксплуатируемых в экстремальных условиях.
      Экспертиза проектной документации. Разработка методологии проведения расчетов ущерба и потребности в материально-технических ресурсах при проведении спасательных и аварийно-восстановительных работ при ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Контроль за качеством строительства, а также антисейсмическим усилением зданий и сооружений.
      Регулирование строительства на селе- и оползнеопасных участках, в зонах тектонических разломов, на участках с расчетной сейсмичностью свыше 9 баллов, на зараженных, химически и радиационно опасных территориях.
      Создание банка данных по авариям строительных конструкций, повреждению и обрушению зданий и сооружений при стихийных бедствиях и техногенных катастрофах.
      Обеспечение мер безопасности при проектировании, строительстве и эксплуатации зданий и сооружений, в том числе расположенных в водной среде.
      Осуществление мероприятий по предупреждению и ликвидации последствий аварий и катастроф на подведомственных объектах, в том числе расположенных на трансграничной территории и в водной среде.
      Организация наблюдения и контроля за обстановкой на потенциально опасных подведомственных объектах и прилегающих к ним территориях. Информирование общественности.
      Координация работ по размещению объектов с учетом промышленной и экологической безопасности. Участие в проведении спасательных, аварийно-восстановительных и других неотложных работ силами ведомственных и профессиональных аварийно-спасательных подразделений, входящих в Государственную систему предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Организация научных исследований и разработка нормативных правовых актов, содержащих технические и технологические нормы в области безопасности продукции, работ и процессов производства на подведомственных объектах, с учетом международного опыта.
      Организация производства аварийно-спасательной техники и оборудования в республике. Разработка проектов законов и нормативных актов по обеспечению безопасности в промышленности. Организация обучения работников организаций и проживающего вблизи них населения правилам и порядку действий в чрезвычайных ситуациях при возникновении в этих организациях аварий и катастроф.
      Обеспечение постоянной готовности отраслевых аварийно-технических и аварийно-спасательных служб к действиям в чрезвычайных ситуациях на подведомственных объектах.
      9. Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.
      Контроль за обеспечением безопасности пассажиров и грузов и противодействия терроризму на транспорте.
      Предупреждение и ликвидация аварий и катастроф на железнодорожном, автомобильном, авиационном, речном и морском транспорте.
      Обеспечение проектирования и строительства капитальных, надежных и безопасных дорог, путепроводов, мостов. Обеспечение дублирования работы объектов инфраструктуры при чрезвычайных ситуациях.
      Организация научных исследований и внедрение передового мирового опыта по повышению надежности работы объектов инфраструктуры в условиях чрезвычайных ситуаций.
      Разработка нормативных правовых актов, содержащих технические и технологические нормы в области безопасности продукции, работ и процессов производства на транспорте, с учетом международного опыта.
      Участие в мероприятиях по предотвращению завоза и распространения особо опасных инфекционных заболеваний.
      Обеспечение перевозок сил, средств и материально-технических ресурсов, необходимых для проведения работ по ликвидации чрезвычайных ситуаций, осуществление эвакуационных мероприятий.
      Участие сил ведомственных формирований в пределах их тактико-технических возможностей в проведении спасательных работ в районах чрезвычайных ситуаций.
      Обеспечение готовности к действиям восстановительных и пожарных поездов.
      10. Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      Обеспечение ускоренной процедуры выдачи лицензий и разрешений на работу иностранного персонала, прибывающего в Республику Казахстан в соответствии с планами ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      11. Министерство охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      Обеспечение государственного контроля за экологической обстановкой в республике, планирование и осуществление мер по ее улучшению, предупреждение техногенных катастроф и аварий путем проведения экологической экспертизы проектов и экологического контроля организаций, оповещение о возможности возникновения экологических катастроф.
      Методическое руководство работами по ликвидации экологических чрезвычайных ситуаций. Проведение оперативного контроля и осуществление измерений радиоактивного и химического загрязнения, обусловленных авариями и катастрофами.
      Создание и руководство соответствующими подсистемами наблюдения и контроля Государственной системы предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Прогнозирование опасных гидрометеорологических явлений, селей, снежных лавин, высокого уровня загрязнения окружающей природной среды и масштабов, связанных с ними чрезвычайных ситуаций, своевременное оповещение об их угрозе.
      Предоставление гидрометеорологической информации и данных об уровнях загрязнения окружающей природной среды органам управления Государственной системы предупреждения и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Создание и руководство соответствующими функциональными подсистемами наблюдения за состоянием окружающей природной среды и системами предупреждения об опасных метеорологических явлениях. Научные исследования по разработке эффективных методов долгосрочного и краткосрочного прогнозов опасных гидрометеорологических явлений.
      12. Комитет национальной безопасности Республики Казахстан (по согласованию).
      Предоставление центральным и местным исполнительным органам информации о возможных предпосылках, характере и причинах чрезвычайных ситуаций, об эпидемиологической обстановке в зарубежных странах, о конкретных действиях преступных групп и отдельных лиц по умышленному созданию чрезвычайных ситуаций.
      Осуществление мероприятий по обеспечению государственной безопасности при оказании иностранными государствами содействия в работе по вопросам чрезвычайных ситуаций в Республике Казахстан.
      Участие при необходимости специальных сил и средств в мероприятиях по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций.
      Организация правительственной связи при возникновении чрезвычайных ситуаций.
      Участие в мероприятиях по предотвращению завоза и распространения особо опасных инфекционных заболеваний.
      Обеспечение в соответствии с международными договорами Республики Казахстан упрощенного пропуска аварийно-спасательных формирований, грузов гуманитарной помощи, беженцев через государственную границу.
      13. Министерство информации Республики Казахстан.
      Обеспечение оперативного оповещения населения об угрозе возникновения чрезвычайных ситуаций. Организация обучения населения через средства массовой информации правилам и порядку действий при чрезвычайных ситуациях.
      Организация регулярных публикаций в печати, передач по радио и телевидению по пропаганде знаний в области защиты от чрезвычайных ситуаций, правил безопасности в быту и на производстве. Информирование населения о принимаемых государством мерах по предупреждению и ликвидации стихийных бедствий, техногенных катастроф и аварий.
      Обеспечение постоянной готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях республиканской службы информации гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций.
      14. Агентство таможенного контроля Республики Казахстан.
      Обеспечение приоритетного порядка таможенного оформления грузов гуманитарной помощи, аварийно-спасательной техники и оборудования при чрезвычайных ситуациях.
      Участие в мероприятиях по предотвращению завоза и распространения особо опасных инфекционных заболеваний.
      Радиационный контроль на Государственной границе Республики Казахстан.
      15. Агентство Республики Казахстан по информатизации и связи.
      Участие формирований гражданской обороны, формируемых организациями и службами оповещения и связи, в проведении спасательных, аварийно-восстановительных и других неотложных работ в зонах чрезвычайных ситуаций.
      Обеспечение связью органов управления при ликвидации чрезвычайных ситуаций в приоритетном порядке.
      Техническое обеспечение действующих средств оповещения органов государственного управления об угрозе возникновения чрезвычайных ситуаций.
      Обеспечение дублирования каналов связи в условиях чрезвычайных ситуаций.
      Обеспечение постоянной готовности к действиям в чрезвычайных ситуациях службы оповещения и связи гражданской обороны и чрезвычайных ситуаций.
      16. Агентство Республики Казахстан по государственным материальным резервам.
      Разработка номенклатуры и норм хранения материальных ценностей государственного материального резерва.
      Размещение заказов на поставку материальных ценностей в государственный материальный резерв.
      Осуществление формирования, хранения и обслуживания запасов государственного материального резерва.
      Осуществление выпуска в порядке заимствования, освежения и замены материальных ценностей государственного материального резерва получателям, предусмотренным решениями Правительства Республики Казахстан.