Мемлекеттiк резервте белгiленген көлемнен тыс дизель отынын қалыптастыру жөнiндегi кейбiр мәселелер туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 9 ақпандағы N 156 қаулысы. Қаулының күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2005 жылғы 26 шілдедегі N 777 қаулысымен

      Көктемгi дала және күзгi дала жұмыстары кезеңiнде дизель отынының бағасын тұрақтандыру, мемлекеттiк резервке дизель отынын белгiленген көлемнен тыс сатып алу тәртiбiн белгiлеу мақсатында және "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 16 мамырдағы Заңының  24-бабына  және "2004 жылға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2003 жылғы 12 желтоқсандағы N 1260  қаулысының  14-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:

      1. Қосымшаға сәйкес құрамда мемлекеттiк резервте дизель отынын белгiленген көлемнен тыс қалыптастыру мәселелерi жөнiндегi ведомствоаралық комиссия (бұдан әрi - Комиссия) құрылсын.

      2. Қоса беріліп отырған:
      1) Комиссия туралы ереже;
      2) Мемлекеттiк материалдық резервке белгiленген көлемнен тыс дизель отынын мемлекеттiк сатып алуды жүргiзу ережесi бекiтiлсiн.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң орынбасары C.M. Мыңбаевқа жүктелсiн.

      4. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi

Қазақстан Республикасы Үкіметінің
2004 жылғы 9 ақпандағы    
N 156 қаулысына        
қосымша           

Мемлекеттiк резервте дизель отынының белгіленген
мөлшерден тыс мөлшерiн қалыптастыру мәселелері жөніндегі
ведомствоаралық комиссияның
құрамы

Школьник                     - Қазақстан Республикасы Энергетика
Владимир Сергеевич             және минералдық ресурстар министрi,
                               төраға

Сарекенов                    - Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк
Қабидолла Зұлқашұлы            материалдық резервтер жөнiндегi
                               агенттiгінiң төрағасы, төрағаның
                               орынбасары

Исаев                        - Қазақстан Республикасының Энергетика
Мұсабек Исаұлы                 және минералдық ресурстар министрлiгі
                               Мұнай өнеркәсiбi департаментiнiң
                               директоры, хатшы

Қадамбаев                    - Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк
Тоқтарбай Қадамбайұлы          сатып алу жөнiндегi агенттiгi
                               төрағасының орынбасары

Сағынтаев                    - Қазақстан Республикасының Табиғи
Бақытжан Абдiрұлы              монополияларды реттеу және
                               бәсекелестіктi қорғау жөніндегi
                               агенттік төрағасының орынбасары
                               (келiсiм бойынша)

Базарбаева                   - Қазақстан Республикасының Қаржы
Әсия Бақытқызы                 министрлігі Салық комитеті
                               төрағасының орынбасары

Әбдiреев                     - Қазақстан Республикасының Индустрия
Батырбек Сейкенұлы             және сауда министрлiгі Өнеркәсiп
                               салалары департаментiнiң директоры

Байшолақов                   - Қазақстан Республикасының Әдiлет
Алмат Мұратұлы                 министрлiгi Заңға тәуелдi актiлердiң
                               сараптамасы департаментiнiң директоры

Доскенов                     - Қазақстан Республикасының Ауыл
Мирас Жүсiпбекұлы              шаруашылығы министрлiгi Ауыл
                               шаруашылығы машинасын құрастыру және
                               техникалық саясат департаментінің
                               директоры

Ермекова                     - Қазақстан Республикасының Экономика
Несiпбала Әбсағитқызы          және бюджеттiк жоспарлау министрлiгi
                               Салалық органдардың шығыстарын
                               жоспарлау департаментi директорының
                               мiндетiн атқарушы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
2004 жылғы 9 ақпандағы   
N 156 қаулысымен     
бекiтiлген       

  Мемлекеттiк резервте дизель отынын белгiленген
көлемнен тыс қалыптастыру мәселелерi жөнiндегi
ведомствоаралық комиссия туралы
ереже

  1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттiк резервте дизель отынын белгіленген көлемнен тыс қалыптастыру мәселелерi жөнiндегi ведомствоаралық комиссия (бұдан әрi - Комиссия) көктемгi дала және күзгi дала жұмыстары кезеңiнде дизель отынының бағасын тұрақтандыруды қамтамасыз ету мәселелерi жөнiндегi Қазақстан Республикасының Үкiметi жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган болып табылады.
      2. Комиссия өз қызметiнде Қазақстан Республикасының  Конституциясы  мен заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентi мен Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кесiмдерiн және мемлекеттiк материалдық резервтi қалыптастыру саласындағы құқықтық қатынастарды реттейтiн Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдерiн, сондай-ақ осы Ереженi басшылыққа алады.

  2. Комиссияның мiндеттерi, функциялары және құқықтары

      3. Көктемгi дала және күзгi дала жұмыстары кезеңiнде дизель отынының бағасын тұрақтандыруды қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттiк органдардың қызметiн үйлестiру жөнiндегi ұсынымдар мен ұсыныстарды әзiрлеу комиссияның негiзгi мiндетi болып табылады.
      4. Комиссияның негiзгi мiндеттерiне, функцияларына сәйкес:
      1) көктемгi дала және күзгi дала жұмыстары кезеңiнде бағаны тұрақтандыру үшiн мемлекеттiк резервке салынатын дизель отынын белгiленген көлемнен тыс қалыптастыру үшiн сатып алудың ең жоғарғы бағасының мерзiмiн, көлемдерiн, деңгейiн және болжамды қажеттiлiктерге сәйкес өңiрлер бойынша оны сақтауға орналастыру тәртiбiн анықтау;
      2) тиiстi жылға арналған бюджеттiк өтiнiмге енгiзу үшiн мемлекеттiк резервке белгiленген көлемнен тыс сатып алу көлемi;
      3) көктемгi дала және күзгi дала жұмыстары кезеңiнде дизель отынының бағасын тұрақтандыру үшiн мемлекеттiк резервте қалыптастырылған дизель отынын белгiленген көлемнен тыс тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктер бойынша сату мерзiмдерi мен көлемдерiн анықтау;
      4) бiр сатып алушыға сатылатын дизель отынының ең жоғарғы көлемiн, сондай-ақ көктемгi дала және күзгi дала жұмыстары кезеңiнде дизель отынының бағасын тұрақтандыру үшiн қажет ең төменгi кесiмдi бағаның деңгейiн белгiлеу;
      5) белгiленген көлемнен тыс дизель отынын сатып алу және (немесе) броньнан шығару тәртiбiмен шығару;
      6) мемлекеттiк резервтен дизель отынын белгiленген көлемнен тыс броньнан шығару тәртiбiмен шығаруды тоқтату мәселелерiн шешу;
      7) дизель отынының экспортына уақытша тыйым салуды енгiзу;
      8) көктемгi дала және күзгi дала жұмыстары кезеңiнде дизель отынының бағасын тұрақтандыру тетiгiн жетiлдiру бойынша ұсыныстар енгiзу жөнiндегi ұсыныстарды әзiрлеу болып табылады.
      5. Комиссия алдына қойылған мiндеттерге сәйкес:
      1) мемлекеттiк органдардан Комиссияның жұмысы үшiн қажеттi кез-келген ақпаратты сұратуға;
      2) Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк материалдық резервтер жөнiндегi агенттiгiне өз құзыретi шегiнде мемлекеттiк резервтiң белгiленген көлемнен тыс дизель отынын сатып алу және сату тәртiбi туралы ұсыныстар енгiзуге;
      3) Қазақстан Республикасының Үкiметiне көктемгi дала және күзгi дала жұмыстары кезеңiнде дизель отынының бағасын тұрақтандыру тетiгiн жетiлдiру бойынша ұсыныстар енгiзуге;
      4) дизель отынының экспортына уақытша тыйым салуды кiргiзу туралы Қазақстан Республикасының Энергетика және минералдық ресурстар министрлiгiне ұсыныстар жiберуге;
      5) Комиссияның отырыстарында мемлекеттiк органдардың жауапты өкілдерiн, өзге де адамдарды тыңдауға;
      6) қажет болғанда мемлекеттiк органдардың тиiстi бөлiмшелерi немесе тиістi салалардағы мемлекеттiк мекемелер мамандарының iшiнен сарапшыларды тартуға;
      7) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң мұнай өнiмдерi өндiрiсi мен айналымы деректерiнiң бiрыңғай базасын пайдалануға;
      8) өз өкілеттiлiгi шегiнде өзге де iс-шараларды жүзеге асыруға құқылы.

  3. Комиссияның жұмыс iстеу тәртiбi

      6. Комиссияны Төраға басқарады. Төраға болмаған жағдайда оның функцияларын Комиссия төрағасының орынбасары атқарады.
      Комиссия Төрағасы комиссияның жұмысына жалпы басшылықты жүзеге асырады, мәжiлiстiң күн тәртiбiн, уақытын және өткiзiлетiн орнын белгiлейдi, оның шешiмдерiнiң iске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады.
      7. Комиссияның хатшысы жұмысты ұйымдастыруды, тиiстi материалдарды, Комиссияның ұсынымдарын әзiрлеудi жүзеге асырады.
      8. Қазақстан Республикасының Энергетика және минералдық ресурстар министрлiгi Комиссияның жұмыс органы болып табылады.
      9. Комиссия отырысы қажеттiлiгiне қарай, айына кемiнде бiр рет өткiзiледi және егер оларға Комиссия мүшелерiнiң жалпы санының кем дегенде үштен екiсi қатысса, ол заңды деп есептеледi.
      10. Комиссияның шешiмi ашық түрде дауыс берумен қабылданады және егер оларға мәжiлiске қатысушы Комиссия мүшелерiнiң жалпы санының көпшiлiгi дауыс берген болса, қабылданды деп есептеледi. Комиссия шешiмдерiн қабылдау хаттамамен ресiмделедi және ұсынымдық сипатқа ие.
      11. Комиссия мүшелерi шешiм қабылдау кезiнде тең дауысқа ие болады. Дауыстар тең болған жағдайда, Төраға дауыс берген шешiм қабылданды деп есептеледi.
      12. Комиссия мүшелерi ерекше пiкiр бiлдiруге құқылы, білдiрiлген жағдайда ол жазбаша түрде баяндалуы және хаттамаға тiркелуi тиiс.
      13. Комиссия отырысында Төрағаның шақыруы бойынша мүдделі мемлекеттiк органдардың басшылары және өзге де лауазымды адамдар қатыса алады.

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң
2004 жылғы 9 ақпандағы     
N 156 қаулысымен      
бекiтiлген      

  Мемлекеттiк материалдық резервке белгiленген
көлемнен тыс дизель отынын мемлекеттiк сатып алуды жүргiзу
ережесi

  1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттiк материалдық резервке белгiленген көлемнен тыс дизель отынын мемлекеттiк сатып алуды жүргiзу ережесi (бұдан әрi - Ереже) республикалық бюджет қаражаты есебiнен рынокқа реттеушiлiк ықпал жасау үшiн мемлекеттiк материалдық резервке белгiленген көлемнен тыс дизель отынын мемлекеттiк сатып алуды жүргiзу тәртiбiн белгiлейдi.
      2. Рынокқа реттеушiлiк ықпал жасау үшiн мемлекеттiк резервке белгiленген көлемнен тыс дизель отынын мемлекеттiк сатып алу Қазақстан Республикасының ұлттық қауiпсiздiгiн қамтамасыз етуге бағытталған ерекше тәртiппен теңдер өткiзу жолымен жүзеге асырылады.
      3. Ережеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) банктiк кепiлдiк - әлеуеттi жеткiзушiнiң тендерлiк өтiнiмде мәлiмдеген жалпы сомасының 3 (үш) пайызы мөлшерiндегi екiншi деңгейдегi банк кепiлдiгi;
      2) сатып алудың ең жоғарғы бағасы - ведомствоаралық комиссия ұсынған және ақпараттық хабарламада жарияланған тауарды сатып алудың ең жоғарғы бағасы;
      3) тендердi ұйымдастырушы - атқарушы және бақылаушы функцияларды, сондай-ақ мемлекеттiк резерв жүйесiне басшылықты iске асырушы мемлекеттiк орган;
      4) жеткiзушi - мемлекеттiк сатып алу туралы шарт жасасу үшiн тендерлiк комиссия анықтаған тендердiң жеңiмпазы;
      5) әлеуеттi жеткiзушi - шарт жасасу мақсатында тауарды мемлекеттiк сатып алу процесiне қатысатын жеке немесе заңды тұлғалар;
      6) тендер - тауарды жеткiзушiнi (жеткiзушiлердi) анықтауға бағытталған конкурстық сауда;
      7) тендерлiк құжаттама - тендерге қатысуға арналған тендерлiк өтiнiмдердi дайындау үшiн әлеуеттi жеткiзушiлерге берiлетiн құжаттама;
      8) тендерлiк өтiнiм - әлеуеттi жеткiзушiлердiң тендерлiк құжаттамаға сәйкес жазбаша нысанда жасалған тендерлiк ұсынысы;
      9) тендерлiк комиссия - тендердiң жеңiмпазын анықтау үшiн құрылатын, ведомствоаралық комиссияның ұсынымы бойынша тендердi ұйымдастырушы құрамын анықтайтын комиссия;
      10) тауар - осы Ережеге сәйкес мемлекеттiк материалдық резервке белгiленген көлемнен тыс мемлекеттiк сатып алуға жататын және рынокқа реттеушiлiк ықпал жасауға арналған дизель отыны;
      11) өтiнiм бағасы - әлеуеттi жеткiзушiлердiң тауарға ұсынатын бағасы.

  2. Тендердi өткiзуге дайындық

      4. Қазақстан Республикасының Үкiметi белгiленген көлемнен тыс қосымша тауар салу туралы шешiм қабылдайды.
      5. Осы шешiмнiң негiзiнде тендердi ұйымдастырушы мемлекеттiк резервте дизель отынын белгiленген запастан тыс қалыптастыру мәселелерi жөнiндегi ведомствоаралық комиссияның (бұдан әрi - ведомствоаралық комиссия) ұсыныстары мен ұсынымдарын ескере отырып тендер өткiзу шараларын ұйымдастырады.
      6. Ведомствоаралық комиссия тендердi ұйымдастырушыға мынадай:
      1) тауарды сатып алудың ең жоғарғы бағалары, тауарды жеткiзу базистерi бойынша;
      2) мұнай өңдеу зауыттарын мұнай жеткiзу және оларды жоспарлы жөндеу кестесiне байланысты тауарды сатып алу мерзiмдерi бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар жiбередi.
      7. Тендердi ұйымдастырушы тендерлiк комиссияны құрады. Тендерлiк комиссияның құрамына төраға, төрағаның орынбасары және тендерлiк комиссияның мүшелерi кiредi. Тендердi ұйымдастырушының бiрiншi басшысы немесе оның орынбасары тендерлiк комиссияның төрағасы болып табылады. Тендерлiк комиссия мүшелерiнiң жалпы саны тақ саннан, тендерлiк комиссияның хатшысын есептемегенде, комиссия төрағасын қосқанда кемiнде үш адамнан құралуы тиiс.
      Тендерлiк комиссияның төрағасы оның қызметiне басшылық жасайды, комиссия отырыстарында төрағалық етедi, оның жұмысын жоспарлайды, оның шешiмдерiнiң iске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады және комиссия жүзеге асыратын қызмет үшiн Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасында белгiленген жауапкершілiкте болады.
      Төраға болмағанда оның мiндетiн орынбасар атқарады.
      8. Тендерлiк комиссияның хатшысын тендердi ұйымдастырушы тағайындайды және ол тендердi ұйымдастырушының тиiстi құрылымдық бөлiмшесiнiң қызметкерi болып табылады. Тендерлiк комиссия шешiмдер қабылдаған кезде тендерлiк комиссия хатшысының дауыс беру құқығы болмайды.
      Тендерлiк комиссияның хатшысы әлеуеттi жеткiзушiлерге тендерлiк құжаттаманы ұсынады, әлеуеттi жеткiзушiлерден құжаттар пакетiн қабылдайды, келiп түскен тендерлiк өтiнiмдердi тiркеудi жүргiзедi, тендерлiк комиссияның отырысы өткеннен кейiн оның хаттамалық шешiмiн ресiмдейдi, тендердiң қорытындысы бойынша барлық әлеуеттi жеткiзушiлердiң мекен-жайына хабарламаларды әзiрлейдi және жiбередi, олардың көшiрмелерiне бұл хабарламаны кiмге және қашан тапсырғанын немесе жiбергендiгiн белгiлейдi.
      9. Тендерлiк комиссия:
      1) өз жұмысының регламентiн дербес әзiрлейдi және бекiтедi;
      2) тендер өткiзедi;
      3) тендерлiк өтiнiмдердi қарайды және тендердiң жеңiмпазын анықтау жөнiнде шешiм қабылдайды.
      10. Тендердi ұйымдастырушы тендерлiк комиссия бекiткен ақпараттық хабарлама әзiрлейдi және мемлекеттiк сатып алу туралы заңнамаға сәйкес белгiленген республикалық баспасөз басылымдарында жариялайды. Хабарлама тендердiң басталуына дейiн кемінде 10 (он) күнтiзбелiк күн бұрын жарияланады. Тендердi өткiзу туралы хабарламада:
      1) тендердi ұйымдастырушының атауы мен орналасқан жерi;
      2) тендердiң өткiзiлетiн орны, күнi мен уақыты, сондай-ақ тендерге қатысуға тендерлiк өтiнiмдi беру орны мен мерзiмi;
      3) ведомствоаралық комиссияның ұсынымы ескерiле отырып қажеттi көлемдi, сатып алудың ең жоғарғы бағасы, жеткiзу шарттары, мерзiмi мен жеткiзу базисi қамтылатын тауар туралы мәлiмет;
      4) тендерлiк құжаттаманы алу орны;
      5) банк кепiлдiгiнiң мөлшерi;
      6) нәтижелердi жариялаудың тәртiбi мен мерзiмдерi қамтылуы тиiс.
      11. Хабарлама тiлдер туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттiк тiлде немесе орыс тiлiнде жарияланады.
      12. Тендердi ұйымдастырушы әлеуеттi жеткiзушiлерге ұсынатын тендерлiк құжаттама осы Ережеде белгiленген барлық талаптарға жауап беруi және тендерге қатысуға өтiнiм нысанынан тұруы қажет.
      13. Тендерлiк құжаттама тiлдер туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттiк тiлде және/немесе орыс тiлiнде берiледi.
      14. Тендердi ұйымдастырушы тендерге қатысқысы келген әлеуеттi жеткiзушiлерге тендерлiк құжаттаманы бергенi үшiн тендерлiк құжаттаманың көшiрмесiн жасаудың нақты шығынынан аспайтын ақы алады.
      15. Тендерге қатысу үшiн әлеуеттi жеткiзушi мынадай бiлiктiлiк талаптарына сәйкес болуы керек:
      1) ұқсас тауарлар рыногында кемiнде бiр жыл жұмыс тәжiрибесiнiң, тауарды жеткiзу туралы шартқа сәйкес мiндеттемелерiн орындау үшiн қажеттi қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарының болуы;
      2) тауарды жеткiзу туралы шарт жасасу үшiн азаматтық құқық қабiлетiнiң болуы;
      3) төлем қабiлетiнiң болуы, таратуға жатпауы тиiс, оның мүлкiне тыйым салынбауы тиіс, оның қаржы-шаруашылық қызметi Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен тоқтатылмауы тиiс;
      4) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес төлеу мерзiмi кейiнге қалдырылған жағдайларды қоспағанда, тендердi өткiзу күнiнен бұрынғы кем дегенде үш ай iшiнде салық борышының және жинақтаушы зейнетақы қорларына мiндеттi зейнетақылық жарналары бойынша борышының болмауы тиiс.
      16. Тендерге қатысу үшін әлеуеттi жеткiзушiнiң мынадай құжаттарды беруi мiндеттi шарт болып табылады:
      1) белгiленген нысан бойынша тендерге қатысуға арналған өтiнiм;
      2) әлеуеттi жеткiзушiге қойылатын бiлiктілік талаптарына сәйкестiгiн растайтын құжаттар тiзбесi;
      сертификаттардың, әлеуеттi жеткiзушiнiң сатып алынатын тауарды жеткiзу және сату құқығын растайтын басқа да құжаттардың нотариалды расталған көшiрмелерi;
      бухгалтерлiк баланс; тендерлiк өтiнiмдерi бар конверттердi ашатын күннен алдыңғы үш ай бұрын банк (банктер) алдындағы әлеуетті жеткiзушiнiң мерзімі өткен борышының жоқтығы туралы бiрiншi басшының немесе оны ауыстыратын адам қол қойған банктiң (банктердiң) анықтамасы (егер әлеуеттi жеткiзушi екiншi деңгейдегі бiрнеше банктердiң немесе филиалдардың, сондай-ақ шетел банкiнiң клиентi болып табылса, осындай анықтама осы банктердiң әрқайсысынан берiледi);
      қызметкерлердiң бiлiктiлiгi, мамандығы бойынша тауар өндiруге арналған жұмыс өтілi көрсетіле отырып олардың болуы мен саны туралы құжат;
      заңды тұлғаның мемлекеттiк тiркелгенi (қайта тiркелгенi) туралы куәліктің немесе тиiстi мемлекеттiк орган берген заңды тұлғаның білiмiнсiз кәсiпкерлiк қызметтi жүзеге асыруына құқық беретiн құжаттың нотариалды куәландырылған көшiрмелерi;
      статистикалық карточканың нотариалды куәландырылған көшiрмесi;
      нотариалды куәландырылған құрылтайшылардың құрамы туралы құрылтай шарттан үзiндi, егер әлеуеттi жеткiзушi акционерлiк қоғам болған жағдайда - акция ұстаушылар тiзiлiмiнен үзiндi;
      тиiстi салық органының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес төлеу мерзiмi ұзартылған жағдайларды қоспағанда, тендер өткiзілетiн күннен бұрынғы кем дегенде үш ай iшiнде салық борышының және жинақтаушы зейнетақы қорына мiндеттi зейнетақы жарналары бойынша борышының жоқ екендiгi туралы бiрiншi басшының немесе осы салық органының мөр басып, қол қоюға құқығы бар адамының қолы қойылған белгiленген нысандағы анықтамасының түпнұсқасы;
      3) әлеуеттi жеткiзушiнiң барлық нақты шығындарын қамтитын, әлеует жеткiзушiнiң ұсынған бағасы;
      4) техникалық ерекшелiгi (халықаралық немесе қазақстандық стандарттарға, бiрыңғай нормалар мен ережелерге ерекшелiктер мен сiлтемелердi қоса алғанда ұсынылатын тауардың техникалық сипаттамасы);
      5) ұсынылатын қосалқы қызмет көрсетулер;
      6) Заңда көзделген жағдайларды қоспағанда тендерлiк өтiнiмдi қамтамасыз етудiң енгiзiлуiн (банк кепiлдiгiн) растайтын құжаттың түпнұсқасы.
      Күнтiзбелiк жыл iшiндегi келесi тендерлерге тiркеу кезiнде әлеуеттi жеткiзушi:
      тиiстi салық органының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес төлеу мерзiмi ұзартылған жағдайларды қоспағанда, тендер өткiзiлетiн күннен бұрынғы кем дегенде үш ай iшiнде әлеуеттi жеткiзушiнiң салық борышының және жинақтаушы зейнетақы қорына мiндеттi зейнетақы жарналары бойынша борышының жоқ екендiгi туралы бiрiншi басшының немесе мөр басып қол қоюға құқығы бap адамның қолы қойылған анықтамасының түпнұсқасын;
      тендерлiк өтiнiмдерi бар конверттердi ашатын күннен үш ай бұрын банк (банкiлер) алдында әлеуеттi жеткiзушiнiң мерзiмi өткен борышкерлiгi жоқтығы туралы бiрiншi басшы немесе оны ауыстыратын адам қол қойған анықтаманы (егер әлеуеттi жеткiзушi екiншi деңгейдегi бiрнеше банктердiң немесе филиалдардың, сондай-ақ шетел банкiнiң клиентi болса, осындай анықтама осы банктердiң әрқайсысынан берiледi) қоспағанда осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетiлген құжаттарды бермейдi.
      Егер күнтiзбелiк жыл iшiнде әлеуеттi жеткiзушiнiң осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетiлген құжаттарда өзгерiстер болған жағдайда, онда ол тендердi ұйымдастырушыға өзiн одан әрi қатысушы ретiнде тiркеуi үшiн сол өзгерiстердi ұсынады (заңды тұлғаның мемлекеттiк тiзiлiмiнен көшiрме).
      Көрсетілген құжаттар ұсынылмаған жағдайда әлеуеттi жеткiзушiнiң тендерлiк өтiнiмi қабылданбайды.
      17. Әлеуеттi жеткiзушi басылатын, қол қойылатын және жекелеген конвертке салынатын тендерлiк өтiнiмнiң түпнұсқасын әзiрлейдi және бередi.
      Тендерлiк өтiнiмде жол арасында енгiзулерге, өшiрулер немесе қоса жазуларға жол берiлмейдi.
      Тендерлiк өтiнiмде әлеуеттi жеткiзушi шарт жасасқан кезде қажеттi негiзгi шарттарды: тауардың атауын, сапалық, техникалық сипаттамаларын, бағасын, мөлшерiн, жеткiзу мерзiмiн, жеткiзу және төлем шарттарын көрсетедi.
      18. Тендерлiк өтiнiмдер тiлдер туралы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттiк не орыс тiлдерiнде жасалып, табыс етiлуi мүмкiн.
      19. Әлеуеттi жеткiзушi тендерге қатысу үшiн талап етiлетiн құжаттар пакетiн тендердi ұйымдастырушыға қолма-қол, поштамен не өзге де қолайлы тәсiлмен тапсыруы керек.
      20. Тендерлiк комиссияның хатшысы әлеуеттi жеткiзушiлердi тiркеу журналын жүргiзедi, онда әлеуетті жеткiзушілердiң атауы, мекен-жайы, телефоны мен факсының нөмiрi, өтiнiмдi ұсынған адамның тегi, аты, әкесiнiң аты, өтiнiмнiң келiп түскен күнi, уақыты, өтiнiмнiң қысқаша мазмұны көрсетiледi.
      21. Әлеуеттi жеткiзушiлердi тiркеу ақпараттық хабарлама жарияланған күннен басталады және тендер өтiнiмдерi бар конверттi ашу уақытына дейiн бiр сағат қалғанда аяқталады.
      22. Өтiнiмдердi қабылдау және әлеуеттi жеткiзушiлердi тiркеу талап етiлетiн құжаттардың толық пакеті бар болған кезде жүргiзіледi. Ұсынылған ақпараттардың толықтығы тендердi ұйымдастырушы әлеуеттi жеткiзушi ұсынған құжаттарды қараған сәтте анықталады.
      23. Тендерге қатысу үшiн қажеттi құжаттар пакетi, осы Ереженiң 20-тармағында көзделген журналда тiркелгеннен кейiн, тендер өткiзiлетiн күнге дейiн тендерлiк комиссия хатшысының арнайы сейфiнде сақталады.
      24. Әлеуетті жеткiзушi тендерлiк өтiнiмдерi бар конверттi ашуға дейiн бiр сағаттан кешiктiрмей тендерге қатысудан бас тарта алады. Бұл жағдайда оның енгiзген банк кепілдiгi тендерге қатысудан бас тартқан сәттен бастап 10 (он) жұмыс күнi iшiнде қайтарылады.

  3. Тендердi өткiзу тәртiбi

      25. Тендер өткiзудiң кезеңдiлiгiн ведомствоаралық комиссияның ұсынымын ескере отырып, тендерлiк комиссия анықтайды және ол тендерлiк комиссия отырысының хаттамасында белгiленедi.
      26. Конверттердi ашу және әлеуеттi жеткiзушілердiң ұсыныстарын жария ету әлеуеттi жеткiзушiлердiң уәкiлеттi өкiлдерiнiң қатысуымен жүзеге асырылады.
      Тендерлiк комиссияның одан кейiнгi отырыстары осы Ереженiң 28-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда әлеуеттi жеткiзушiлердiң уәкiлеттi өкiлдерiнсiз өтедi.
      27. Тендерде әлеуеттi жеткiзушiлердiң өтiнiмдерiмен танысу және тендерлiк ұсыныстарын жариялау жүргiзiледi. Тендерлiк комиссия қатысушылардың ұсыныстарын талдағаннан және бағалағаннан кейiн тендердiң жеңiмпазын анықтайды.
      28. Комиссия тендерлiк өтiнiмдердi қарау, бағалау және салыстыру кезiнде, өтiнiмнiң мазмұнына түсiнiк беру үшiн әлеуеттi жеткiзушiнi өзiнiң отырысына шақыруы мүмкiн.
      29. Ең жоғарғы сатып алу бағасынан жоғары емес әлеуеттi жеткiзушiнiң өтiнiмiндегi баға жеңiмпазды анықтаудың негiзгi өлшемi болып табылады.
      Отандық тауар өндiрушiлер басқа қатысушылар алдында өздерi жеткiзетiн тауарды жеткiзу, бағасы мен төлем шарттары тең болған кезде басымдыққа ие болады.
      30. Тендерлiк өтiнiмдердi қарау кезiнде өтiнiмнiң неғұрлым төмен бағаны ұсынған әлеуеттi жеткiзушілер жеңiмпаз болып табылады.
      31. Тендерлiк Комиссия тендердiң жеңiмпазы деп танылған әлеуеттi жеткiзушiлерге жазбаша нысанда шарттар жасасудың талаптарын: тауар бағасын төмендету, жеткiзу мен төлеу шарттарын өзгерту туралы ұсыныстар жасауы мүмкін.
      Мемлекеттiк сатып алу туралы шарттың жобасына немесе қол қойылған мемлекеттiк сатып алу туралы шартқа жеткiзушiнi таңдау үшiн негiз болған, сапасы, мөлшерi және басқа да жағдайларды өзгертусiз, қалған жағдайда бағаны арзандату бөлiгiнде өзгерiстер енгiзуге рұқсат етiледi.
      32. Тендерлiк комиссияның шешiмi тендерлiк комиссия мүшелерi жалпы санының көпшілік дауысымен қабылданады. Дауыс беру тәсiлiн (ашық, жабық) тендерлiк комиссия анықтайды.
      Тендерлiк комиссия мүшелерi ерекше пiкiр бiлдiруге құқылы, оны бiлдiрген жағдайда, ол жазбаша түрде баяндалады және комиссия отырысының хаттамасына қоса тiркеледi.
      33. Тендерлiк комиссияның шешiмiне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен шағым жасалуы мүмкiн.
      34. Теңдер қорытындысы қорытынды туралы хаттама түрiнде ресiмделедi. Теңдер қорытындысы туралы хаттама тендер өткiзiлген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде жасалады және онда:
      1) тендердiң жеңiмпазының атауы мен орналасқан жерi және ол бойынша жеңiмпаз анықталған шарттар көрсетiле отырып сатып алынатын тауардың атауы мен қысқаша сипаттамасы;
      2) тендерлiк өтiнiмдер берген әлеуеттi жеткiзушiлердiң атауы мен орналасқан жерi;
      3) тендерлiк өтiнiмдер берген әлеуеттi жеткiзушiлердiң біліктiлiк деректерi немесе ондай деректердiң болмауы;
      4) баға және әрбiр тендерлiк өтiнiмнiң басқа да негiзгi шарттарын қысқаша баяндау;
      5) бағалауды баяндау және тендерлiк өтiнiмдердi салыстыру;
      6) тендерлiк өтiнiмдердi қайтарудың себептерiн көрсету;
      7) егер тендердiң нәтижесiнде жеңiмпаз анықталмаса себебiн көрсету;
      8) тендер қорытындысы шығарылған күннен бастап 10 (он) күнтізбелік күннен аспайтын шартқа қол қою мерзiмi көрсетiледi.
      Тендерлiк өтiнiм, тендерлiк құжаттамаға сәйкес онда көрсетiлген мерзiм iшiнде күшiнде болады.
      35. Тендердi ұйымдастырушы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жасалған мемлекеттiк сатып алу туралы шарттың жобасына қол қояды және хабарламамен бiрге оны тендердiң жеңiмпазы - әлеуеттi жеткiзушiге жiбередi.
      Тендердiң жеңiмпазы оның тендерлiк өтінiмi жеңдi деп танылғаны туралы хабарламаны және мемлекеттiк сатып алу туралы шарт жобасын алған күннен бастап үш жұмыс күнi iшiнде осы шартқа қол қояды немесе тендердi ұйымдастырушыны келiспеушiлiктердiң бар екендiгi, қол қоюдан бас тартатындығы туралы жазбаша түрде хабардар етедi.
      Тендерлiк комиссия жеңiмпаз деп белгiленген әлеуеттi жеткiзушi шартқа қол қоюдан бас тартқан кезде, осы Ереженiң 31-тармағында көзделген жағдайларды заңнамада белгiленген тәртiппен банк кепiлдiгiнiң сомасы өндiрiп алынады.
      36. Өтiнiмi қайтарылған әлеуеттi жеткiзушiге банк кепілдiгi тендер өткiзілген күннен бастап 10 (он) жұмыс күнi iшiнде қайтарылады.

  4. Қорытынды ережелер

      37. Әлеуеттi жеткiзушiнiң тендерде қайтарылған өтiнiмi оның жазбаша өтiнiшi бойынша, осы Ереженiң 15-тармағында көрсетiлген талаптар орындалған жағдайда, келесi тендерде қаралуы мүмкiн.
      38. Мемлекеттiк материалдық резервке тауар жеткiзу мемлекеттiк сатып алу туралы шарт жағдайларына сәйкес жүргізіледi.
      Шарт бойынша төлем төлеу жеткізу фактiсi бойынша жүргiзіледi.

О некоторых вопросах по формированию сверхустановленного объема дизельного топлива в государственном резерве

Постановление Правительства Республики Казахстан от 9 февраля 2004 года N 156. Утратило силу - постановлением Правительства РК от 26 июля 2005 г. N 777

      В целях стабилизации цен на дизельное топливо в период весенне-полевых и осенне-полевых работ, определения порядка закупа сверхустановленных объемов дизельного топлива в государственный резерв, в соответствии со статьей 24  Закона Республики Казахстан от 16 мая 2002 года "О государственных закупках" и пунктом 14  постановления Правительства Республики Казахстан от 12 декабря 2003 года N 1260 "О реализации Закона Республики Казахстан "О республиканском бюджете на 2004 год" Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Образовать Межведомственную комиссию по вопросам формирования сверхустановленного объема дизельного топлива в государственном резерве (далее - Комиссия) в составе согласно приложению.

      2. Утвердить прилагаемые:
      1) Положение о Комиссии;
      2) Правила проведения государственных закупок дизельного топлива в государственный материальный резерв сверхустановленного объема.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан Мынбаева С.М.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Приложение         
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 9 февраля 2004 года N 156

Состав
Межведомственной комиссии по вопросам формирования
сверхустановленного объема дизельного топлива
в государственном резерве

Школьник                - Министр энергетики и минеральных ресурсов
Владимир Сергеевич        Республики Казахстан, председатель

Сарекенов               - Председатель Агентства Республики
Кабидолла Зулкашевич      Казахстан по государственным материальным
                          резервам, заместитель председателя

Исаев                   - директор Департамента нефтяной
Мусабек Исаевич           промышленности Министерства энергетики и
                          минеральных ресурсов Республики Казахстан,
                          секретарь

Кадамбаев               - заместитель Председателя Агентства
Токтарбай Кадамбаевич     Республики Казахстан по государственным
                          закупкам

Сагинтаев               - заместитель Председателя Агентства
Бакытжан Абдирович        Республики Казахстан по регулированию
                          естественных монополий и защите
                          конкуренции (по согласованию)

Базарбаева              - заместитель председателя Налогового
Асия Бахытовна            комитета Министерства финансов
                          Республики Казахстан

Абдреев                 - директор Департамента отраслей
Батырбек Сейкенович       промышленности Министерства индустрии
                          и торговли Республики Казахстан

Байшулаков              - директор Департамента экспертизы
Алмат Муратович           подзаконных актов Министерства юстиции
                          Республики Казахстан

Доскенов                - директор Департамента
Мирас Жусупбекович        сельскохозяйственного машиностроения и
                          технической политики Министерства
                          сельского хозяйства Республики Казахстан

Ермекова                - исполняющая обязанности директора
Несипбала Абсагитовна     Департамента планирования расходов
                          отраслевых органов Министерства экономики
                          и бюджетного планирования Республики
                          Казахстан

Утверждено       
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 9 февраля 2004 года N 156

Положение
о Межведомственной комиссии по вопросам формирования
сверхустановленного объема дизельного топлива
в государственном резерве

1. Общие положения

      1. Межведомственная комиссия по вопросам формирования сверхустановленного объема дизельного топлива в государственном резерве (далее - Комиссия) является консультативно-совещательным органом при Правительстве Республики Казахстан по вопросам обеспечения стабилизации цен на дизельное топливо в период весенне-полевых и осенне-полевых работ.
      2. Комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией  и законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, регламентирующими правоотношения в сфере формирования государственного материального резерва, а также настоящим Положением.

2. Основные задачи, функции и права Комиссии

      3. Основной задачей Комиссии является выработка рекомендаций и предложений по координации деятельности государственных органов с целью обеспечения стабилизации цен на дизельное топливо в период весенне-полевых и осенне-полевых работ.
      4. В соответствии с основными задачами функциями Комиссии является выработка рекомендаций по:
      1) определению сроков, объемов, уровня максимальных цен закупки для формирования сверхустановленного объема дизельного топлива, закладываемого в государственный резерв для стабилизации цен в период весенне-полевых и осенне-полевых работ, и порядка размещения его на хранение по регионам в соответствии с прогнозируемыми потребностями;
      2) объему закупок сверхустановленного объема в государственный резерв для включения его в бюджетную заявку на соответствующий год;
      3) определению сроков и объемов реализации по соответствующим административно-территориальным единицам сверхустановленного объема дизельного топлива, сформированного в государственном резерве для стабилизации цен на дизельное топливо в период весенне-полевых и осенне-полевых работ;
      4) установлению максимального объема дизельного топлива, реализуемого одному покупателю, а также уровня минимальных цен отсечения, необходимых для стабилизации цен на дизельное топливо в период весенне-полевых и осенне-полевых работ;
      5) по приобретению и (или) выпуску в порядке разбронирования сверхустановленных объемов дизельного топлива;
      6) решению вопросов прекращения выпуска в порядке разбронирования сверхустановленного объема дизельного топлива из государственного резерва;
      7) введению временного запрета на экспорт дизельного топлива;
      8) внесению предложения по совершенствованию механизма стабилизации цен на дизельное топливо в период весенне-полевых и осенне-полевых работ.
      5. Комиссия в соответствии с поставленной перед ней задачей вправе:
      1) запрашивать у государственных органов любую информацию, необходимую для работы Комиссии;
      2) в пределах своей компетенции вносить предложения Агентству Республики Казахстан по государственным материальным резервам о порядке приобретения и реализации сверхустановленного объема дизельного топлива государственного резерва;
      3) вносить в Правительство Республики Казахстан предложения по совершенствованию механизма стабилизации цен на дизельное топливо в период весенне-полевых и осенне-полевых работ;
      4) направлять Министерству энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан предложения о введении временного запрета на экспорт дизельного топлива;
      5) заслушивать на заседаниях Комиссии ответственных представителей государственных органов, иных лиц;
      6) привлекать при необходимости экспертов из числа специалистов соответствующих подразделений государственных органов или государственных учреждений в соответствующих областях;
      7) пользоваться единой базой данных производства и оборота нефтепродуктов Министерства финансов Республики Казахстан;
      8) осуществлять иные мероприятия в пределах своих полномочий.

3. Порядок работы Комиссии

      6. Комиссию возглавляет председатель. В случае отсутствия председателя его функции выполняет заместитель председателя Комиссии.
      Председатель Комиссии осуществляет общее руководство работой Комиссии, определяет повестку дня, время и место проведения заседаний, осуществляет общий контроль над реализацией ее решений.
      7. Организацию работы, подготовку соответствующих материалов, рекомендаций Комиссии осуществляет секретарь Комиссии.
      8. Рабочим органом Комиссии является Министерство энергетики и минеральных ресурсов Республики Казахстан.
      9. Заседания Комиссии проводятся по мере необходимости, но не реже одного раза в месяц, и считаются правомочными, если на них присутствует не менее двух третей от общего числа членов Комиссии.
      10. Решения Комиссии принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего количества членов Комиссии, присутствующих на заседании. Принятые решения Комиссии оформляются протоколом и носят рекомендательный характер.
      11. Члены Комиссии обладают равными голосами при принятии решения. В случае равенства голосов принятым считается решение, за которое проголосовал председатель.
      12. Члены Комиссии имеют право на особое мнение, которое, в случае его выражения, должно быть изложено в письменном виде и приложено к протоколу.
      13. По приглашению председателя на заседаниях Комиссии могут присутствовать руководители и другие должностные лица заинтересованных государственных органов.

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 9 февраля 2004 года N 156

Правила
проведения государственных закупок дизельного топлива
в государственный материальный резерв сверхустановленного
объема

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения государственных закупок дизельного топлива в государственный материальный резерв сверхустановленного объема (далее - Правила) определяют порядок проведения государственных закупок дизельного топлива в государственный материальный резерв сверхустановленного объема для оказания регулирующего воздействия на рынок за счет средств республиканского бюджета.
      2. Государственные закупки дизельного топлива сверхустановленных объемов в государственный резерв для оказания регулирующего воздействия на рынок осуществляются путем проведения тендера в особом порядке, направленном на обеспечение национальной безопасности Республики Казахстан.
      3. В Правилах используются следующие понятия:
      1) банковская гарантия - гарантия банка второго уровня в размере 3 (трех) процентов от общей суммы, заявленной потенциальным поставщиком в тендерной заявке;
      2) максимальная цена закупки - максимальная цена закупки товара, рекомендованная межведомственной комиссией и опубликованная в информационном сообщении;
      3) организатор тендера - государственный орган, осуществляющий исполнительные и контрольные функции, а также руководство системой государственного резерва;
      4) поставщик - победитель тендера, определенный тендерной комиссией для заключения договора о государственных закупках;
      5) потенциальный поставщик - физические или юридические лица, участвующие в процессе государственных закупок товара с целью заключения договора;
      6) тендер - конкурсный торг, направленный на определение поставщика (поставщиков) товара;
      7) тендерная документация - документация, представляемая потенциальным поставщикам для подготовки тендерных заявок на участие в тендере;
      8) тендерная заявка - тендерное предложение потенциальных поставщиков, составленное в письменной форме в соответствии с тендерной документацией;
      9) тендерная комиссия - комиссия, состав которой определяется организатором тендера по рекомендации межведомственной комиссии, создаваемая для определения победителя тендера;
      10) товар - дизельное топливо, подлежащее государственной закупке сверхустановленных объемов в государственный материальный резерв в соответствии с настоящими Правилами и предназначенное для оказания регулирующего воздействия на рынок;
      11) цена заявки - цена, предлагаемая потенциальными поставщиками за товар.

2. Подготовка проведения тендера

      4. Правительство Республики Казахстан принимает решение о дополнительной закладке товара сверхустановленных объемов.
      5. На основании данного решения организатор тендера организует меры по проведению тендера с учетом предложений и рекомендаций Межведомственной комиссии по вопросам формирования сверхустановленного запаса дизельного топлива в государственном резерве (далее - межведомственная комиссия).
      6. Межведомственная комиссия направляет организатору тендера следующие предложения и рекомендации:
      1) по максимальным ценам закупки товара, базисам поставки товара;
      2) по срокам закупки товара, в зависимости от графика поставок нефти на нефтеперерабатывающие заводы и их плановых ремонтов.
      7. Организатор тендера формирует тендерную комиссию. В состав тендерной комиссии входят председатель, заместитель председателя и члены тендерной комиссии. Председателем тендерной комиссии является первый руководитель организатора тендера или его заместитель. Общее количество членов тендерной комиссии должно составлять нечетное число, не менее трех человек, включая председателя комиссии без учета секретаря тендерной комиссии.
      Председатель тендерной комиссии руководит ее деятельностью, председательствует на заседаниях комиссии, планирует ее работу, осуществляет общий контроль над реализацией ее решений и несет установленную действующим законодательством Республики Казахстан ответственность за деятельность, осуществляемую комиссией.
      В отсутствие председателя его обязанности исполняет заместитель.
      8. Секретарь тендерной комиссии назначается организатором тендера и является сотрудником соответствующего структурного подразделения организатора тендера. Секретарь тендерной комиссии не имеет права голоса при принятии решений тендерной комиссией.
      Секретарь тендерной комиссии представляет потенциальным поставщикам тендерную документацию, принимает от потенциальных поставщиков пакет документов, ведет регистрацию поступивших тендерных заявок, оформляет протокольное решение заседания тендерной комиссии после его проведения, по итогам тендера готовит и отправляет в адрес всех потенциальных поставщиков уведомления, в копиях которых делает отметку кому и когда было передано или отправлено это уведомление.
      9. Тендерная комиссия:
      1) самостоятельно разрабатывает и утверждает регламент своей работы;
      2) проводит тендер;
      3) рассматривает тендерные заявки и принимает решение по определению победителя тендера.
      10. Организатор тендера разрабатывает и публикует в республиканских печатных изданиях, определенных в соответствии с законодательством о государственных закупах, информационное сообщение, утвержденное тендерной комиссией. Сообщение публикуется не менее чем за 10 (десять) календарных дней до начала тендера. Сообщение о проведении тендера должно содержать:
      1) наименование и место нахождение организатора тендера;
      2) место, дату и время проведения тендера, а также место и срок представления тендерных заявок на участие в тендере;
      3) сведения о товаре, включающие необходимый объем, максимальную цену закупки, условия поставки, сроки и базис поставки, с учетом рекомендаций межведомственной комиссией;
      4) место получения тендерной документации;
      5) размер банковской гарантии;
      6) порядок и сроки объявления результатов.
      11. Сообщение публикуется на государственном или русском языке в соответствии с законодательством Республики Казахстан о языках.
      12. Тендерная документация, представляемая организатором тендера потенциальным поставщикам, должна отвечать всем требованиям, установленным настоящими Правилами и состоять из формы заявки на участие в тендере.
      13. Тендерная документация представляется на государственном и/или русском языках в соответствии с законодательством Республики Казахстан о языках.
      14. Организатор тендера взимает плату за представленную тендерную документацию потенциальным поставщикам, изъявившим желание участвовать в тендере, не превышающую фактические затраты на копирование тендерной документации.
      15. Для участия в тендере потенциальный поставщик должен соответствовать следующим квалификационным требованиям:
      1) обладать соответствующим опытом работы на рынке аналогичных товаров не менее одного года, необходимыми финансовыми, материальными и трудовыми ресурсами для исполнения обязательств в соответствии с договором о поставке товара;
      2) обладать гражданской правоспособностью для заключения договора о поставке товара;
      3) являться платежеспособным, не подлежать ликвидации, на его имущество не должен быть наложен арест, его финансово-хозяйственная деятельность не должна быть приостановлена в установленном законодательством Республики Казахстан порядке;
      4) не иметь налоговой задолженности и задолженности по обязательным пенсионным взносам в накопительные пенсионные фонды не менее чем за три месяца, предшествующие дате проведения тендера, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      16. Обязательным условием для участия в тендере является представление потенциальным поставщиком следующих документов:
      1) заявка на участие в тендере по установленной форме;
      2) перечень документов, подтверждающих соответствие квалификационным требованиям, предъявляемым к потенциальному поставщику:
      нотариально засвидетельствованная копия сертификатов, другие документы, подтверждающие право потенциального поставщика на поставку и реализацию закупаемого товара;
      бухгалтерский баланс; справка банка (банков) об отсутствии просроченной задолженности потенциального поставщика более чем за три месяца, предшествующие дате вскрытия конвертов с тендерными заявками, перед банком (банками) (в случае, если потенциальный поставщик является клиентом нескольких банков второго уровня или филиалов, а так же иностранного банка, данная справка представляется от каждого из таких банков) за подписью первого руководителя или лица, его замещающего;
      документ о наличии и количестве работников с указанием их квалификации, стажа работы по специальности для производства товара;
      нотариально засвидетельствованная копия свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица или документа, предоставляющего право на осуществление предпринимательской деятельности без образования юридического лица, выданного соответствующим государственным органом;
      нотариально засвидетельствованная копия статистической карточки;
      нотариально засвидетельствованная выписка из учредительного договора о составе учредителей, в случае, если потенциальный поставщик является акционерным обществом - выписка из реестра держателей акций;
      оригинал справки установленной формы соответствующего налогового органа об отсутствии налоговой задолженности и задолженности по обязательным пенсионным взносам в накопительные пенсионные фонды не менее чем за три месяца, предшествующие дате проведения тендера, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи с печатью данного налогового органа;
      3) предлагаемая потенциальным поставщиком цена, содержащая все фактические затраты потенциального поставщика;
      4) технические спецификации (описание технических характеристик предлагаемого товара, включая спецификации и ссылки на международные или казахстанские стандарты, единые нормы и правила);
      5) предлагаемые сопутствующие услуги;
      6) оригинал документа, подтверждающего внесение обеспечения тендерной заявки (банковская гарантия), за исключением случаев, предусмотренных Законом.
      При регистрации на последующих тендерах, в течение календарного года, потенциальный поставщик не представляет документы, указанные в подпункте 2) настоящего пункта, за исключением:
      оригинала справки установленной формы соответствующего налогового органа об отсутствии налоговой задолженности потенциального поставщика и задолженности по обязательным пенсионным взносам в накопительные пенсионные фонды не менее чем за три месяца, предшествующие дате проведения тендера, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи с печатью данного налогового органа;
      справки банка (банков) об отсутствии просроченной задолженности потенциального поставщика более чем за три месяца, предшествующие дате вскрытия конвертов с тендерными заявками, перед банком (банками) (в случае, если потенциальный поставщик является клиентом нескольких банков второго уровня или филиалов, а так же иностранного банка, данная справка представляется от каждого из таких банков) за подписью первого руководителя или лица, его замещающего.
      В случае, если в течение календарного года у потенциального поставщика произойдут изменения в документах, указанных в подпункте 2) настоящего пункта, то он представляет организатору тендера такие изменения для дальнейшей его регистрации в качестве участника (выписка из государственного реестра юридических лиц).
      В случае непредставления указанных документов тендерная заявка потенциального поставщика отклоняется.
      17. Потенциальным поставщиком подготавливается и представляется оригинал тендерной заявки, который отпечатывается, подписывается и запечатывается в отдельный конверт.
      В тендерной заявке не допускаются вставки между строчками, подтирки и приписки.
      В тендерной заявке потенциальный поставщик указывает основные условия, необходимые при заключении договора: наименование товара, качественные, технические характеристики товара, цена, количество, срок поставки, условия поставки и оплаты.
      18. Тендерные заявки могут быть составлены и представлены на государственном либо русском языках в соответствии с законодательством Республики Казахстан о языках.
      19. Пакет требуемых документов для участия в тендере может быть представлен потенциальным поставщиком организатору тендера нарочно, по почте либо иным доступным способом.
      20. Секретарь тендерной комиссии ведет журнал регистрации потенциальных поставщиков, где указываются наименование, адрес, номер телефона и факса потенциальных поставщиков, фамилия, имя, отчество лица, представившего заявку, дата, время поступления заявки, ее краткое содержание.
      21. Регистрация потенциальных поставщиков начинается со дня публикации информационного сообщения и прекращается за один час до времени вскрытия конвертов с тендерными заявками.
      22. Прием заявок и регистрация потенциальных поставщиков производятся при наличии полного пакета требуемых документов. Полнота представляемой информации устанавливается в момент рассмотрения организатором тендера документов, представленных потенциальными поставщиками.
      23. Пакет документов, необходимых для участия в тендере, после регистрации в журнале, предусмотренном пунктом 20 настоящих Правил, хранится в специальном сейфе секретаря тендерной комиссии до дня проведения тендера.
      24. Потенциальный поставщик может отказаться от участия в тендере не позднее, чем за один час до времени вскрытия конвертов с тендерными заявками. В этом случае внесенная им банковская гарантия возвращается в течение 10 (десяти) рабочих дней с момента отказа от участия в тендере.

3. Порядок проведения тендера

      25. Периодичность проведения тендера определяется тендерной комиссией с учетом рекомендаций межведомственной комиссии и фиксируется протоколом заседания тендерной комиссии.
      26. Вскрытие конвертов и оглашение предложений потенциальных поставщиков осуществляются в присутствии уполномоченных представителей потенциальных поставщиков.
      Дальнейшие заседания тендерной комиссии проходят в отсутствие уполномоченных представителей потенциальных поставщиков, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 28 настоящих Правил.
      27. На тендере производятся ознакомление с заявками и оглашение тендерных предложений потенциальных поставщиков. После анализа и оценки предложений участников тендерная комиссия определяет победителя тендера.
      28. При рассмотрении, оценке и сопоставлении тендерных заявок тендерная комиссия может пригласить потенциального поставщика на свое заседание для разъяснения содержания заявки.
      29. Основным критерием определения победителя тендера является цена заявки потенциального поставщика, которая должна быть не выше максимальной цены закупки.
      Отечественные товаропроизводители имеют преимущество перед другими участниками при равных условиях поставки, цены и оплаты за поставляемый ими товар.
      30. При рассмотрении тендерных заявок признаются победителями потенциальные поставщики, предложившие наиболее низкую цену заявки.
      31. Тендерная комиссия может в письменной форме предложить потенциальным поставщикам, признанным победителями тендера, изменение условий заключения договора: снижение цены на товар, условия поставки и оплаты.
      Допускается внесение изменений в проект договора о государственных закупках или в подписанный договор о государственных закупках в части уменьшения цены при условии неизменности качества, объемов и других условий, явившихся основой для выбора поставщика.
      32. Решение тендерной комиссии принимается простым большинством голосов от общего числа членов тендерной комиссии. Способ голосования (открытое, закрытое) определяется тендерной комиссией.
      Члены тендерной комиссии имеют право на особое мнение, которое, в случае его выражения, излагается в письменном виде и прикладывается к протоколу заседания комиссии.
      33. Решение тендерной комиссии может быть обжаловано в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.
      34. Итоги тендера оформляются в виде протокола об итогах. Протокол об итогах тендера составляется в течение 3 (трех) рабочих дней со дня проведения тендера и в нем указываются:
      1) наименование и краткое описание закупаемого товара с указанием наименования и местонахождения победителя тендера и условия, по которым определен победитель;
      2) наименование и местонахождение потенциальных поставщиков, представивших тендерные заявки;
      3) квалификационные данные потенциальных поставщиков, представивших тендерные заявки, или отсутствие таких данных;
      4) цена и краткое изложение других основных условий каждой тендерной заявки;
      5) изложение оценки и сопоставление тендерных заявок;
      6) указание причин отклонения тендерных заявок;
      7) указание причин, если в результате тендера не был определен победитель;
      8) срок подписания договора, составляющий не более 10 (десяти) календарных дней со дня подведения итогов тендера.
      Тендерная заявка остается в силе в течение срока, указанного в ней в соответствии с тендерной документацией.
      35. Организатор тендера подписывает и направляет с уведомлением потенциальному поставщику - победителю тендера проект договора о государственных закупках, составленный в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Победитель тендера в течение трех рабочих дней с момента получения уведомления о признании его тендерной заявки выигравшей и проекта договора о государственных закупках подписывает этот договор или письменно уведомляет организатора тендера об имеющихся разногласиях или об отказе от подписания договора.
      При уклонении потенциального поставщика, определенного тендерной комиссией победителем, от подписания договора сумма банковской гарантии взыскивается в установленном законодательством порядке, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 31 настоящих Правил.
      36. Потенциальному поставщику, чья заявка была отклонена, банковская гарантия возвращается в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня проведения тендера.

4. Заключительные положения

      37. Заявка потенциального поставщика, отклоненная на тендере, может быть рассмотрена на следующем тендере по его письменному обращению при условии соблюдения требований, указанных в пункте 15 настоящих Правил.
      38. Поставка товара в государственный материальный резерв производится в соответствии с условиями договора о государственных закупках.
      Оплата по договору производится по факту поставки.