Мемлекеттік орман кадастры мен ормандардың мемлекеттік мониторингін жүргізу ережелерiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 17 ақпандағы N 188 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 26 маусымдағы № 853 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2012.06.26 № 853 (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 8 шiлдедегi Орман кодексiне сәйкес Қазақстан Республикасының Үкiметi қаулы етеді:

      1. Қоса берiліп отырған:
      1) Мемлекеттiк орман кадастрын жүргiзу ережесi;
      2) Ормандардың мемлекеттiк мониторингiн жүргізу ережесi бекiтiлсiн.

      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:
      1) "Қазақстан Республикасында мемлекеттiк орман кадастрын жүргiзу тәртiбi жөнiндегi ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1993 жылғы 30 қарашадағы N 1198 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1993 ж., N 46, 560-құжат);
      2) "Қазақстан Республикасында орман экологиялық жүйесi мониторингiн жүргiзудiң құрылымы, мазмұны және тәртiбi туралы ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң 1993 жылғы 19 қазандағы N 1030 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮКЖ-ы, 1993 ж., N 42, 496-құжат).

      3. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2004 жылғы 17 ақпандағы
N 188 қаулысымен   
бекiтiлген      

Мемлекеттік орман кадастрын жүргiзу ережесi

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының Орман кодексіне сәйкес әзірленді және мемлекеттік орман кадастрын жүргізу тәртібін белгiлейдi (бұдан әрi - Ереже).
      2. Мемлекеттік орман кадастры Қазақстан Республикасы мемлекеттiк кадастрлар жүйесінің құрамдас бөлiгi болып табылады және орман шаруашылығы саласындағы уәкілеттi органмен (бұдан әрi - уәкілетті орган) және оның аумақтық органдарымен бiрыңғай жүйе бойынша жүргiзіледi.
      3. Орман шаруашылығының мемлекеттiк мекемелерi мемлекеттiк орман кадастрын жүргiзу жөнiндегi жұмыстарға қатысады.
      4. Жекеше орман иеленушілер уәкілетті органға мемлекеттік орман кадастрын жүргізу үшін қажет материалдарды (түсіндірме жазба қоса тіркелген статистика саласындағы уәкілетті орган бекіткен № 1 нысан бойынша «Орман қорының мемлекеттік есебі») уәкілетті орган бекіткен тәртіпке сәйкес береді.
      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2011.09.01 № 1002 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.
      5. Мемлекеттік орман кадастры орман қорының құқықтық режимiн, оны орман иеленушілерiне бөлудi, орман қорының сандық және сапалық жай-күйін, мемлекеттік орман қорын санаттар бойынша бөлу жөнiндегi мәлiметтер жүйесiн және орман шаруашылығын жүргiзу мен шаруашылық қызмет нәтижелерiн бағалау үшiн қажетті орман қорының экологиялық және экономикалық сипаттамалары туралы басқа да деректердi қамтиды.
      Мемлекеттiк орман кадастры көрсеткіштерінiң тiзбесін және ормандардың экономикалық бағалау әдiстемесiн уәкілеттi орган айқындайды.
      6. Мемлекеттiк орман кадастры мемлекеттік жер кадастрымен өзара байланысты. Мемлекеттік орман кадастрын жүргiзу үшiн қажет орман қорының жер учаскелерi туралы мәлiметтер мемлекеттік жер кадастрынан алынады.

2. Мемлекеттiк орман кадастрын жүргiзу тәртiбi

      7. Мемлекеттік орман кадастры орман орналастыру жұмыстарына толық циклын жүргiзу, орман қорының мемлекеттiк есебi материалдарының және орман қоры туралы мәлiметтердi қамтитын басқа да есепке алу құжаттарының негiзiнде жасалады.
      8. Орман шаруашылығының мемлекеттiк мекемелерi:
      есептi жылдан кейiнгі жылдың 1 қаңтарындағы жағдай бойынша ағымдағы өзгерiстер мен орман қорының жай-күйi туралы мәлiметтердi орман кадастрының материалдарына енгізедi;
      есептi жылдан кейiнгi 20 қаңтарға дейiн орман қорында болған өзгерiстер туралы мәлiметтердi уәкiлеттi орган белгiлеген нысан бойынша ведомстволық тегiне қарай уәкілетті органның аумақтық органдарына (бұдан әрi - аумақтық органдар) немесе орман қорын күзету, қорғау, пайдалану, ормандарды қайта өндiру және өсiру саласындағы облыстық атқарушы органдарға (бұдан әрi - облыстық атқарушы органдар) бередi.
      9. Орман шаруашылығы саласындағы аумақтық және облыстық атқарушы органдар жыл сайын, 1 наурызға дейiнгi мерзiмде, түсiндiрме жазбалары бар жиынтық есептемелер әзiрлеп, оларды уәкілеттi органға жолдайды.

3. Қорытынды ереже

      10. Мемлекеттік орман кадастрының деректерi орман шаруашылығын мемлекеттiк басқару, оны жүргiзудi ұйымдастыру, орман шаруашылығын жүргiзумен және мемлекеттiк орман қорын пайдаланумен байланысты емес мақсаттарда орманды жерлердi ормансыз жерлерге көшiру және (немесе) мемлекеттiк орман қорының жерлерiн алу, орманды пайдалану үшін төленетін ақы мөлшерін айқындау, орманды пайдаланушылар мен орман иеленушілердiң шаруашылық қызметiн бағалау кезiнде пайдаланылады.
      11. Мемлекеттiк орман кадастры ақпарат жинаудың, өңдеудiң және сақтаудың электронды жүйелерiн пайдаланып, сондай-ақ қағазға басылған күйiнде жүргiзiледi.

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің       
2004 жылғы 17 ақпандағы
N 188 қаулысымен   
бекiтiлген      

Ормандардың мемлекеттік мониторингін жүргiзу
ережесi

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасының Орман кодексiне сәйкес әзiрлендi және ормандардың мемлекеттiк мониторингiн жүргiзу тәртiбiн белгiлейдi (бұдан әрi - Ереже).
      2. Ормандардың мемлекеттiк мониторингi орман қорын күзету, қорғау және ормандарды молықтыру, орман қорын пайдалану, ормандардың биологиялық әртүрлілігi мен экологиялық функцияларын сақтау саласындағы мемлекеттiк басқару мақсатында орман қорының жай-күйi мен серпінін бақылау, бағалау және болжам жасау жүйесi болып табылады.
      3. Ормандардың мемлекеттік мониторингiн жүргiзудi орман шаруашылығы саласындағы уәкiлетті орган (бұдан әрi - уәкiлетті орган), оның аумақтық органдары мен орман шаруашылығының мемлекеттік мекемелерi Қазақстан Республикасының бүкіл аумағында бiрыңғай жүйе бойынша жүзеге асырады.
      4. Ормандардың мемлекеттік мониторингi бойынша материалдар әзiрлеудi және уәкiлетті органға берудi орман қорын күзету, қорғау, пайдалану, ормандарды молықтыру және орман өсiру саласындағы облыстық атқарушы органдар жүзеге асырады.

2. Ормандардың мемлекеттiк мониторингiн жүргізу тәртiбi

      5. Аумақтың қамтылуына байланысты республикалық, өңiрлiк және жергілікті мемлекеттiк орман мониторингтерi жүзеге асырылады:
      1) республикалық мониторинг Қазақстан Республикасы орман қорының бүкiл аумағын қамтиды;
      2) өңiрлік мониторинг физика-географиялық, әкiмшілік, орман-өсiмдiк, орман экономикалық және өзге де шекаралармен шектелген аумақтарды қамтиды;
      3) жергілікті мониторинг орман қорының жекелеген учаскелерiне және орманның экологиялық жүйелерiнің қарапайым құрылымдарына дейiн өңiрлiк деңгейден төмен аумақтық объектілерде жүргiзіледi.
      6. Орман мониторингi:
      1) мемлекеттік орман қорының санаттары бойынша жүйелi бақылаулар орындау (iздестіру, таспаға түсiру, тексеру, түгендеу);
      2) орман қорының жай-күйiн бағалауды өткiзу;
      3) орман қорының жай-күйiне ықпал ететiн антропогендік әсерлердi реттеу жөнiнде ұсыныстар әзiрлеу;
      4) белгiлi бiр уақыт кезеңiне орман қорының жай-күйiне болжам жасау жөнiндегi жұмыстарды қамтиды.
      7. Орман қорының жай-күйiн бағалау жүргiзiлетiн бақылауларға талдау жасау, өзгерiстердiң бағыты мен жиілігін зерделеу арқылы орындалады.
      8. Орман қорының жай-күйінің нәтижелерi бойынша жедел ақпарлар, баяндамалар, ұсыныстар және ғылыми болжамдар оларға әсiресе терiс сипаттағы өзгерiстердiң етек алу серпінін, бағытын және жиiлiгiн сипаттайтын тақырыптық карталар, диаграммалар, кестелер қоса беріліп, әзiрленедi.
      9. Ормандардың мемлекеттiк мониторингiн жүргiзу үшiн:
      1) қашықтықтан зондылаудың;
      2) орман қорының мемлекеттiк есебiнiң және мемлекеттiк орман кадастрының;
      3) орман орналастырудың;
      4) қор деректерiнiң (жоспарлардың, карталардың, схемалардың, кестелік және басқа да материалдардың);
      5) табиғи зерттеулер мен iздестірулердiң материалдары пайдаланылады.
      10. Ормандардың мемлекеттiк мониторингінiң нәтижелерi қағазға басылған күйiнде де, ақпарат жинаудың, өңдеудiң және сақтаудың электронды жүйелерiн пайдалана отырып та есептемелер, кестелер, карталар және картографиялық материалдар түрiнде ресiмделедi.

3. Қорытынды ережелер

      11. Уәкілетті орган аумақтық және облыстық атқарушы органдар беретін ормандар мониторингiнің деректерiн қорытындылайды және оларды пайдаланушыларға ұсыну үшiн талдау жасайды.
      12. Ормандардың мемлекеттік мониторингi бойынша деректердi пайдаланушылар:
      1) табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану жөнiндегі бағдарламаларды жоспарлау және әзiрлеу мәселелерi бойынша, орман ресурстарын басқаруға байланысты басқа да мәселелер бойынша - мемлекеттiк атқарушы және өкілдiк органдар;
      2) қоршаған орта мен табиғи ресурстар мониторингінің бiрыңғай мемлекеттiк жүйесiн жүргізу мәселелерi бойынша - деректердiң жиынтық банкін жүргізу үшін қоршаған ортаны қорғау саласындағы орталық атқарушы орган;
      3) өзге де жеке және заңды тұлғалар болып табылады.

Об утверждении Правил ведения государственного лесного кадастра и государственного мониторинга лесов

Постановление Правительства Республики Казахстан от 17 февраля 2004 года № 188. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2012 года № 853

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 26.06.2012 № 853 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

      В соответствии с Лесным кодексом Республики Казахстан от 8 июля 2003 года Правительство Республики Казахстан постановляет:

      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Правила ведения государственного лесного кадастра;
      2) Правила ведения государственного мониторинга лесов.

      2. Признать утратившими силу:
      1) постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 30 ноября 1993 года N 1198 "Об утверждении Положения о порядке ведения государственного лесного кадастра в Республике Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1993 г., N 46, ст. 560);
      2) постановление Кабинета Министров Республики Казахстан от 19 октября 1993 года N 1030 "Об утверждении Положения о структуре, содержании и порядке ведения мониторинга лесных экосистем в Республике Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 1993 г., N 42, ст. 496).

      3. Настоящее постановление вcтупает в силу со дня подписания.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан
 

Утверждены                
постановлением Правительства       
Республики Казахстан           
от 17 февраля 2004 года N 188      

Правила ведения государственного
лесного кадастра

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Лесным кодексом Республики Казахстан и устанавливают порядок ведения государственного лесного кадастра (далее - Правила).
      2. Государственный лесной кадастр является составной частью государственной системы кадастров Республики Казахстан и ведется по единой системе уполномоченным органом в области лесного хозяйства (далее - уполномоченный орган) и его территориальными органами.
      3. Государственные учреждения лесного хозяйства участвуют в работах по ведению государственного лесного кадастра.
      4. Частные лесовладельцы представляют в уполномоченный орган материалы (по форме № 1, утвержденной уполномоченным органом в области статистики с приложением пояснительной записки), необходимые для ведения государственного лесного кадастра в соответствии с порядком, утвержденным уполномоченным органом.
      Сноска. Пункт 4 в редакции постановления Правительства РК от 01.09.2011 № 1002 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      5. Государственный лесной кадастр содержит систему сведений о правовом режиме лесного фонда, распределении его по лесовладельцам, количественном и качественном состоянии лесного фонда, распределении государственного лесного фонда по категориям и другие данные об экологических и экономических характеристиках лесного фонда, необходимые для ведения лесного хозяйства и оценки результатов хозяйственной деятельности.
      Перечень показателей государственного лесного кадастра и методика экономической оценки лесов определяются уполномоченным органом.
      6. Государственный лесной кадастр взаимосвязан с государственным земельным кадастром. Сведения о земельных участках лесного фонда, необходимые для ведения государственного лесного кадастра, заимствуются из государственного земельного кадастра.

   2. Порядок ведения государственного лесного кадастра

      7. Государственный лесной кадастр составляется на основе материалов проведения полного цикла лесоустроительных работ, государственного учета лесного фонда и других учетных документов, содержащих сведения о лесном фонде.
      8. Государственные учреждения лесного хозяйства:
      1) по состоянию на 1 января, следующего за отчетным годом, вносят сведения о текущих изменениях и состоянии лесного фонда в материалы лесного кадастра;
      2) до 20 января, следующего за отчетным годом, представляют по ведомственной принадлежности территориальным органам уполномоченного органа (далее - территориальные органы) или областным исполнительным органам в области охраны, защиты, пользования лесным фондом, воспроизводства лесов и разведения (далее - областные исполнительные органы) по установленной уполномоченным органом форме сведения о произошедших изменениях в лесном фонде.
      9. Территориальные и областные исполнительные органы в области лесного хозяйства ежегодно, в срок до 1 марта, подготавливают и направляют сводные отчеты с пояснительными записками к ним в уполномоченный орган.

3. Заключительное положение

      10. Данные государственного лесного кадастра используются при государственном управлении лесным хозяйством, организации его ведения, переводе лесных угодий в нелесные угодья в целях, не связанных с ведением лесного хозяйства и пользованием государственным лесным фондом, и (или) изъятии земель государственного лесного фонда, определении размеров платы за лесопользование, оценке хозяйственной деятельности лесопользователей и лесовладельцев.
      11. Государственный лесной кадастр ведется с использованием электронных систем сбора, обработки и хранения информации, а также на бумажных носителях.
 

Утверждены               
постановлением Правительства      
Республики Казахстан          
от 17 февраля 2004 года N 188      

Правила ведения
государственного мониторинга лесов

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Лесным кодексом Республики Казахстан и устанавливают порядок ведения государственного мониторинга лесов (далее - Правила).
      2. Государственный мониторинг лесов представляет собой систему наблюдений, оценки и прогноза состояния и динамики лесного фонда в целях государственного управления в области охраны, защиты лесного фонда и воспроизводства лесов, пользования лесным фондом, сохранения биологического разнообразия и экологических функций лесов.
      3. Ведение государственного мониторинга лесов осуществляется по единой системе на всей территории Республики Казахстан уполномоченным органом в области лесного хозяйства (далее - уполномоченный орган), его территориальными органами и государственными учреждениями лесного хозяйства.
      4. Подготовка и представление уполномоченному органу материалов по государственному мониторингу лесов осуществляются областными исполнительными органами в области охраны, защиты, пользования лесным фондом, воспроизводства лесов и лесоразведения (далее - исполнительный орган).

2. Порядок ведения государственного мониторинга лесов

      5. В зависимости от территориальности осуществляется республиканский, региональный и локальный государственный мониторинг лесов:
      1) республиканский - охватывает всю территорию лесного фонда Республики Казахстан;
      2) региональный - охватывает территории, ограниченные физико-географическими, административными, лесорастительными, лесоэкономическими и иными границами;
      3) локальный - ведется на территориальных объектах ниже регионального уровня, вплоть до отдельных участков лесного фонда и элементарных структур лесных экологических систем.
      6. Мониторинг лесов включает работы по:
      1) выполнению систематических наблюдений (изыскания, съемки, обследования, инвентаризация) по категориям государственного лесного фонда;
      2) проведению оценки состояния лесного фонда;
      3) разработке рекомендаций по регулированию антропогенных воздействий на состояние лесного фонда;
      4) разработке прогноза состояния лесного фонда на определенный период времени.
      7. Оценка состояния лесного фонда выполняется путем анализа проводимых наблюдений, изучения направленности и интенсивности изменений.
      8. По результатам состояния лесного фонда составляются оперативные сводки, доклады, рекомендации и научные прогнозы с приложением к ним тематических карт, диаграмм, таблиц, характеризующих динамику, направленность и интенсивность развития изменений, в особенности имеющих негативный характер.
      9. Для ведения государственного мониторинга лесов используются материалы:
      1) дистанционного зондирования;
      2) государственного учета лесного фонда и государственного лесного кадастра;
      3) лесоустройства;
      4) фондовых данных (планы, карты, схемы, табличные и другие материалы);
      5) натурных исследований и изысканий.
      10. Результаты государственного мониторинга лесов оформляются в виде отчетов, таблиц, карт и картографических материалов как на бумажных носителях, так и с использованием электронных систем сбора, обработки и хранения информации.

3. Заключительные положения

      11. Уполномоченным органом данные мониторинга лесов, представляемые территориальными и областными исполнительными органами, обобщаются и анализируются для представления их пользователям.
      12. Пользователями данных по государственному мониторингу лесов являются:
      1) государственные исполнительные и представительные органы - по вопросам планирования и разработки программ по рациональному использованию природных ресурсов, другим вопросам, связанным с управлением лесными ресурсами;
      2) центральный исполнительный орган в области охраны окружающей среды для ведения сводного банка данных - по вопросам ведения Единой государственной системы мониторинга окружающей среды и природных ресурсов;
      3) иные физические и юридические лица.