"Тауарлар импорты жағдайында iшкi рынокты қорғау шаралары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 22 қазандағы N 1090 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Yкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      "Тауарлар импорты жағдайында iшкi рынокты қорғау шаралары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламентi Мәжiлiсiнiң қарауына енгізiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Жоба  

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢЫ "Тауарлар импорты жағдайында iшкi рынокты қорғау
шаралары туралы" Қазақстан Республикасының Заңына
өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

       1-бап. "Тауарлар импорты жағдайында iшкi рынокты қорғау шаралары туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 28 желтоқсандағы  Заңына (Қазақстан Республикасы Парламентiнiң Жаршысы, 1998 ж., N 24, 446-құжат; 1999 ж., N 21, 763-құжат) мынадай өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлсiн:

      1. 1-бапта:
      1) мынадай мазмұндағы 1-1) тармақшамен толықтырылсын:
      "1-1) депозиттік шот - уақытша қорғау баждарын төлеудi қамтамасыз ету ретiнде ақша енгізiлетiн кеден органының шоты;";
      2) 8) және 12) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      "8) отандық өнеркәсiп (өндiрушiлер) - Қазақстан Республикасының аумағында жұмыс iстейтiн ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауарларды өндiрушiлердiң не ұқсас немесе тiкелей бәсекелес тауарларды ұжымдық өндiруi Қазақстан Республикасының аумағында осы тауарлардың жалпы өндiрiсiнiң көп бөлiгiн құрайтын өндiрушiлердiң жиынтығы;";
      "12) елеулi залал келтiру қаупi - елеулi залалдың анық болмай қоймайтындығы;";
      3) 11) тармақша "едәуір" деген сөздiң алдынан "жалпы" деген сөзбен толықтырылсын.

      2. 7-баптың 2-тармағының бірінші бөлігінде "елу проценттен астамы" деген сөздер "көп бөлігі" деген сөздермен ауыстырылсын.

      3. 10-баптың 1-тармағы "және барлық мүдделi тұлғаларды iстi қарауға тарту мақсатында хабарламаны мемлекеттік және басқа тiлдерде бұқаралық ақпарат құралдарына таратады".

      4. 13-баптың 2-тармағы мынадай мазмұндағы үшiншi бөлiкпен толықтырылсын:
      "Уәкiлеттi орган мүдделi тұлға жария етудi және жалпы түрде ашуды қаламайтын ақпаратты, егер осы ақпарат ресми көздерден алынбаған жағдайда ғана назарға алмауы мүмкiн.".

      5. 15-баптың бiрiншi бөлiгi мынадай редакцияда жазылсын:
      "Мүдделi тұлғалар басқа тарапты iстiң материалдарымен және болжамдарымен таныстыру мақсатында импорттаушыларға, экспорттаушылар мен басқа да мүдделi тұлғаларға басқа адамдардың өтiнiштерiне жауап беру және қорғау шараларын қолдану Қазақстан Республикасының отандық тауар өндiрушiлерiн және экономикалық қауiпсiздігін қорғауда қызмет ететiндiгі туралы мәселе бойынша өз пiкiрлерiн айту мүмкiндігін қоса алғанда, айғақтар мен болжамдарды ұсынуға мүмкiндiк беретiн тыңдаулардың өткiзiлгендiгі туралы уәкiлеттi органға ұсыным хат беруге құқылы.".

      6. 17-бапта:
      1) мынадай мазмұндағы 3-1-тармақпен толықтырылсын:
      "3-1. Уақытша қорғау баждарын төлеуге арналған ақша сомаларын импорттаушылар Қазақстан Республикасының кеден заңдарына сәйкес Қазақстан Республикасы кеден органының депозиттiк шотына енгізедi және Қазақстан Республикасының Үкiметi уәкiлеттi органның қорғау баждарын қолдану туралы қорытындысының негiзiнде түпкiлiктi шешiм қабылдағанға дейiн мемлекеттiк бюджеттiң кiрiсiне аударылуға жатпайды.";
      2) 4-тармақта ", уақытша шаралардың күшi жойылуға тиiс және импорттаушының Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен төленген сомаларды қайтарып алуға құқығы бap" деген сөздер "немесе қорғау баждарының уақытша қорғау шараларының ставкасынан неғұрлым төмен ставкасын енгiзу орынды деп танылса, артық төленген сома кеден төлемдерiн қайтару үшiн Қазақстан Республикасының кеден заңдарында белгiленген тәртiппен импорттаушыға қайтаруға жатады".

      7. 22-бапта:
      1) 1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      "1. Қорғау шаралары iсi қаралған тауарға қатысты тауар жеткiзудiң елеулі залалын болдырмау немесе жою үшiн қажетті мөлшерде ғана қолданылады.";
      2) 2-тармақта "қорғау шараларының қолданылу ұзақтығы бiр жылдан асқан жағдайда" деген сөздер "қорғау шараларының күтiлетiн қолданылу мерзiмi бір жылдан асқанда, қолданылу кезеңі iшiндегi тең аралық арқылы" деген сөздермен ауыстырылсын.

      8. 23-баптың 2-тармағының үшінші және төртінші бөліктері мынадай редакцияда жазылсын:
      "Импорттық квота тауар беруші елдер арасында бөлінетін жағдайда Қазақстан Республикасының Yкіметі консультациялар жүргiзу жолымен Қазақстан Республикасының аумағында осы тауарды жеткiзуге мүдделiлiгi бар тауар берушi елдермен импорт квотасының үлесiн бөлу туралы уағдаласа алады.
      Мұндай уағдаластыққа қол жеткiзу мүмкiн болмаған кезде Қазақстан Республикасының Үкiметi импорттық квотаны тауар импортының жалпы саны немесе құны негiзiнде бұл елдердiң алдыңғы кезеңдегi жеткiзiлiмдерiнде қалыптасқан үйлесiмде тауар берушi елдер арасында бөледі. Бұл ретте осы тауарларды жеткiзуге ықпал ете алған немесе ете алатын кез келген факторлар ескерiледi.".

      9. 25-баптың 2-тармағында "алты ай" деген сөздер "180 күн" деген сөздермен ауыстырылсын.

       2-бап. Осы Заң ол ресми түрде жарияланған күнiнен бастап қолданысқа енгізiледi.

       Қазақстан Республикасының
      Президентi

О проекте Закона Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в Закон Республики Казахстан "О мерах защиты внутреннего рынка при импорте товаров"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 октября 2004 года N 1090

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О внесении изменений и дополнений в  Закон Республики Казахстан "О мерах защиты внутреннего рынка при импорте товаров".

       Премьер-Министр
       Республики Казахстан

         Проект  

ЗАКОН РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН О внесении изменений и дополнений
в Закон Республики Казахстан
"О мерах защиты внутреннего рынка при импорте товаров"

       Статья 1. Внести в  Закон Республики Казахстан от 28 декабря 1998 г. "О мерах защиты внутреннего рынка при импорте товаров" (Ведомости Парламента Республики Казахстан, 1998 г., N 24, ст. 446; 1999 г., N 21, ст. 763) следующие изменения и дополнения:

      1. В статье 1:
      1) дополнить подпунктом 1-1) следующего содержания:
      "1-1) депозитный счет - счет таможенного органа, на который вносятся деньги в качестве обеспечения уплаты временных защитных пошлин;";
      2) подпункты 8) и 12) изложить в следующей редакции:
      "8) отечественная промышленность (производители) - совокупность производителей подобных или непосредственно конкурирующих товаров, действующих на территории Республики Казахстан, либо производителей, чье коллективное производство подобных или непосредственно конкурирующих товаров составляет большую часть общего производства данных товаров на территории Республики Казахстан;";
      "12) угроза серьезного ущерба - явная неизбежность серьезного ущерба;";
      3) подпункт 11) после слова "существенное" дополнить словом "общее".

      2. В части первой пункта 2 статьи 7 слова "более пятидесяти процентов" заменить словами "большая часть".

      3. Пункт 1 статьи 10 дополнить словами "и распространяет уведомление в средствах массовой информации на государственном и других языках с целью привлечения к разбирательству всех заинтересованных лиц".

      4. Пункт 2 статьи 13 дополнить частью третьей следующего содержания:
      "Уполномоченный орган может не принимать во внимание информацию, которую заинтересованное лицо не желает предавать гласности и раскрывать в общем виде, только в случае, если данная информация не получена из официальных источников.".

      5. Часть первую статьи 15 изложить в следующей редакции:
      "Заинтересованные лица имеют право подать ходатайство в уполномоченный орган о проведении слушаний с целью ознакомления с материалами дела и доводами другой стороны, которые должны позволить импортерам, экспортерам и другим заинтересованным лицам представлять доказательства и доводы, включая возможность отвечать на заявления других лиц и излагать свои мнения по вопросу о том, послужит ли применение защитной меры защите отечественных производителей товара и экономической безопасности Республики Казахстан.".

      6. В статье 17:
      1) дополнить пунктом 3-1 следующего содержания:
      "3-1. Денежные суммы для уплаты временных защитных пошлин вносятся импортерами в соответствии с таможенным законодательством Республики Казахстан на депозитный счет таможенного органа Республики Казахстан и не подлежат перечислению в доход государственного бюджета до принятия Правительством Республики Казахстан окончательного решения на основании заключения уполномоченного органа о применении защитных пошлин.";
      2) в пункте 4 слова ", то временные меры должны быть отменены, и импортер имеет право на возврат уплаченной суммы в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан" заменить словами "или будет признано целесообразным введение более низкой ставки защитной пошлины, чем ставка временной защитной меры, излишне уплаченные суммы подлежат возврату импортеру в порядке, установленном таможенным законодательством Республики Казахстан для возврата таможенных платежей".

      7. В статье 22:
      1) пункт 1 изложить в следующей редакции:
      "1. Защитные меры применяются только в таких размерах, которые необходимы для предотвращения или устранения серьезного ущерба от поставок товара, в отношении которого проводилось разбирательство.";
      2) в пункте 2 слова "при условии продолжительности применения защитной меры более одного года" заменить словами "через равные интервалы в течение периода применения, когда ожидаемый срок действия защитной меры превышает один год".

      8. Части третью и четвертую пункта 2 статьи 23 изложить в следующей редакции:
      "В случаях, когда импортная квота распределяется между странами-поставщиками, Правительство Республики Казахстан может путем проведения консультаций договориться о распределении долей импортной квоты со странами-поставщиками, имеющими заинтересованность в поставках данного товара на территорию Республики Казахстан.
      При невозможности достижения такой договоренности Правительство Республики Казахстан распределяет между странами-поставщиками импортную квоту в пропорции, сложившейся в поставках этих стран в предшествующий период, на основе общего количества или стоимости импорта товара. При этом учитываются любые факторы, которые могли или могут воздействовать на поставку данных товаров.".

      9. В пункте 2 статьи 25 слова "шесть месяцев" заменить словами "180 дней".
 

              Статья 2. Настоящий Закон вводится в действие со дня его официального опубликования.

       Президент
       Республики Казахстан