"Заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 29 қыркүйектегі N 965 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкiметi  ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      "Заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламентi Мәжiлiсiнiң қарауына енгізiлсiн.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Жоба  

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ЗАҢЫ Заңсыз жолмен алынған кірiстерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы

      Осы Заң заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимылдың құқықтық негiздерi мен қағидаттарын, Қазақстан Республикасының заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл саласындағы қаржы мониторингі субъектiлерiнің, уәкiлеттi органның және басқа да мемлекеттiк органдардың құқықтары мен мiндеттерiн айқындайды.

  1-тарау. Жалпы ережелер

       1-бап. Қазақстан Республикасының Заңсыз жолмен алынған
               кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және
               терроризмді қаржыландыруға қарсы iс-қимыл туралы
               заңнамасы

      Қазақстан Республикасының Заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының  Конституциясына негiзделедi, осы Заңнан және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтiк құқықтық актiлерiнен, сондай-ақ Қазақстан Республикасы бекiткен халықаралық шарттардан тұрады.

       2-бап. Осы Заңда пайдаланылатын ұғымдар

      Осы Заңда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      заңсыз жолмен алынған кiрiстер - қылмыс немесе әкiмшiлiк құқық бұзушылық жасау нәтижесiнде алынған ақша, бағалы қағаздар және өзге мүлiк, оның ішінде мүліктiк құқықтар (бұдан әрi - ақша немесе өзге мүлік);
      заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыру (жылыстату) - қаржы операцияларын және басқа мәмілелердi жасау арқылы көрiнеу заңсыз жолмен алынған ақшаны және (немесе) өзге де мүлiктi заңды айналымға тарту, сол сияқты көрсетiлген қаражатты немесе өзге де мүлікті кәсiпкерлiк немесе өзге экономикалық қызметтi жүзеге асыру үшін пайдалану;
      ақшамен және (немесе) өзге мүлiкпен жасалатын операциялар - жеке және заңды тұлғалардың олармен байланысты азаматтық құқықтарды және мiндеттердi белгiлеуге, өзгертуге немесе тоқтатуға бағытталған оларды жүзеге асыру нысаны мен әдiсiне қарамастан ақшамен және (немесе) өзге де мүлiкпен жасайтын әрекеттерi;
      ақшамен және (немесе) өзге де мүлiкпен жасалатын күмәндi операция - оны жасау нәтижесiнде заңды айналымға заңсыз жолмен алынған кiрiстердiң тартылатынын болжауға негіздерi бар операциялар;
      қаржы мониторингiнің уәкiлетті органы - Қазақстан Республикасының Президентi айқындайтын қаржы мониторингiн жүзеге асыратын және өзге де шараларды қабылдайтын осы Заңға сәйкес заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл бойынша мемлекеттiк орган (бұдан әрi - уәкiлеттi орган);
      қаржы мониторингi - қаржы мониторингi субъектiлерiнен келiп түсетiн ақшамен және (немесе) өзге де мүлiкпен жасалатын операциялар туралы ақпаратты жинау және талдау жөнiндегі шаралардың жиынтығы;
      терроризмдi (террористiк қызметті) қаржыландыру - террористiк iс-әрекеттердi жүзеге асыру үшін террористердi және (немесе) террористiк ұйымдарды ақшамен және (немесе) өзге де мүлiкпен қамтамасыз ету.

  2-тарау. Заңсыз жолмен алынған кiрiстерді
заңдастырудың (жылыстатудың) және терроризмді
қаржыландырудың алдын алу

       3-бап. Қаржы мониторингiнің субъектiлерi

      1. Осы Заңның мақсаттары үшін қаржы мониторингінің субъектiлерiне:
      1) банктер, банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдар және ломбардтар;
      2) биржалар;
      3) сақтандыру және қайта сақтандыру ұйымдары, сақтандыру брокерлерi;
      4) лизинг қызметiмен айналысатын ұйымдар;
      5) жинақтаушы зейнетақы қорлары;
      6) бағалы қағаздар рыногының кәсiби қатысушылары, орталық депозитарий;
      7) нотариустер;
      8) клиенттердiң атынан ақшамен немесе өзге де мүлікпен операциялар жасау бойынша заң қызметтерiн көрсететiн жеке және заңды тұлғалар;
      9) аудиторлық ұйымдар (аудиторлар);
      10) мүлiктi сенімгерлікпен басқару бойынша қызметтер көрсететін ұйымдар;
      11) жылжымайтын мүлікке, не мемлекеттiк тiркеуге жататын өзге де мүлікпен жасалатын мәмiлелерге арналған құқықтарды мемлекеттік тiркеу бойынша қызметтер көрсететін ұйымдар;
      12) сауда-саттықты және аукциондарды ұйымдастырушылар;
      13) ойын мекемелерi - тотализатор және букмекер кеңселер ұстайтын, сондай-ақ лотереялар, тотализаторлар (бәc тiгу) және өзге де тәуекелге негiзделген, соның ішінде электрлі түрдегі ойындарды ұйымдастыратын және өткiзетiн ұйымдар;
      14) ақша аударымы қызметтерiн көрсететін почта операторлары;
      15) қымбат бағалы металдармен, қымбат бағалы тастармен, сондай-ақ олардан жасалған бұйымдармен жаса қойып операцияларды жүзеге асыратын ұйымдар жатады.
      2. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдары қаржы мониторингінің субъектілерi болып табылмайды.

       4-бап. Ақшамен немесе қаржы мониторингіне жататын
               өзге де мүлiкпен жасалатын операциялар

      1. Ақшамен және (немесе) өзге мүлікпен жасалатын операциялар, егер өз сипаты бойынша ол осы баптың 2-тармағында көзделген операциялар түрлерiнің бiрiне қатысты болса, ал ол жасалған сома:
      осы баптың 2-тармағының 1) тармақшасында көрсетілген операция үшін - үш мың АҚШ долларының боламасына;
      осы баптың 2-тармағының 2)-18) тармақшаларында көрсетiлген операциялар үшiн - отыз мың АҚШ долларының боламасына;
      осы баптың 2-тармағының 19)-20) тармақшаларында көрсетiлген операциялар үшін - жүз мың АҚШ долларының боламасына тең немесе одан астам болса қаржы мониторингiне жатады.
      2. Ақшамен (және) немесе қаржы мониторингіне жататын өзге де мүлiкпен жасалатын операцияларға мыналар жатады:
      1) лотереяда, тотализаторда (бәс тiгу) және өзге де тәуекелге негiзделген, соның iшiнде электрондық нысандағы ойындарға қатысқаны үшiн ақша алу және көрсетілген ойындарды жүргiзу нәтижелерi бойынша сыйлықақы (сыйлық) төлеу немесе беру;
      2) шетел валютасымен айырбастау операцияларын ұйымдастыруға арналған лицензиясы бар ұйымдардың арасында қолма қол шетел валютасын сатып алуды, сатуды және айырбастауды қоспағанда, қолма қол шетел валютасын сатып алу, сату және айырбастау;
      3) бiр жолғы операция ретiнде де дәйектi жетi күнтiзбелік күн iшiнде жүзеге асырылатын операция ретiнде де чек немесе вексель бойынша ақша алу;
      4) бiр жолғы операция ретiнде де дәйектi жетi күнтiзбелiк күн iшiнде жүзеге асырылатын операция ретiнде де бір құндағы банкнотты екiншi құндағы банкнотқа айырбастау;
      5) бiр жолғы операция ретінде де дәйектi жеті күнтiзбелiк күн iшiнде жүзеге асырылатын операция ретiнде де қолма қол ақшаны клиенттің банк шотынан алу немесе банк шотына салу операцияларын жүзеге асыру;
      6) бiр жолғы операция ретiнде де дәйектi жетi күнтiзбелiк күн iшiнде жүзеге асырылатын оффшорлық аймақта тиесілi тiркелген, тұрғылықты жерi немесе орналасқан жерi бар және оффшорлық аймақта тiркелген банкiде есепшоты бар жеке немесе заңды тұлғаның ақшаны клиенттің банкiлiк есешпотына салуды немесе аударуды жүзеге асыруы не көрсетiлген санаттағы тұлғалардың пайдасына клиенттiң ақшаны аударуы;
      7) жасырын иеленушiге арнап ашылған шоттарға (салымдарға) операция ретінде де шетелден ақша аудару; бiр жолғы операция ретiнде де дәйектi жетi күнтiзбелiк күн iшiнде жүзеге асырылатын операция ретiнде де шетелден жасырын иеленушiге арнап ашылған шоттардан (салымнан) ақшаның түсуi;
      8) үшiншi тұлғаның пайдасына сақтандыру есепшотын (салымын) ашу және (немесе) мұндай есепшотқа ақшаны енгiзу;
      9) өтеусiз негiзде үшінші тұлғалардың пайдасына клиент немесе бiрнеше клиенттер жүзеге асыратын жүйелi отыз күнтiзбелiк күндерi iшiнде жасалатын ақша төлемi және аудару, сонымен бiрге бiр реттiк операциялар мен басқа да операциялар;
      10) Қазақстан Республикасына (Қазақстан Республикасынан) мәдени құндылықтарды сатып алу (сату), әкелу (әкету);
      11) мемлекеттiк тiркеу мезетiнен кемiнде үш ай өткен заңды тұлғалар жасайтын операциялар;
      12) банкiлер жүзеге асырушы қолда бар валютаны енгiзудi алмағанда, Қазақстан Республикасына (Қазақстан Республикасынан) қолма қол валютаны әкелу (әкету);
      13) сақтандыру төлемiн жүзеге асыру немесе сақтандыру сыйақысын алу;
      14) қымбат бағалы металдардан жасалған ұлттық валюта монеталарынан басқа ақшамен, бағалы қағаздармен, қымбат бағалы металдармен және тастармен, олардан жасалған зергерлiк бұйымдармен және өзге құндылықтармен ломбардтық және сейфтiк операциялар жасау;
      15) жинақтаушы зейнетақы қорларына ерiктi зейнетақы жарналарын енгiзу, аудару, сондай-ақ ерiктi зейнетақы жарналарының есебiнен жинақтаушы зейнетақы қорларынан зейнетақы төлемдерiн жүзеге асыру;
      16) қаржы лизингiнің шарты бойынша мүліктi алу немесе беру;
      17) қызмет көрсету бойынша мәмiле, соның есебiнде мердiгерлiк, тасымалдау, көлiк экспедициясы, сақтау, комиссиялар, мүлiктi сенiмгерлiк басқару;
      18) қымбат бағалы металдарды, қымбат бағалы тастарды, сондай-ақ олардан жасалған бұйымдарды сатып алу, сату және олармен жасалатын өзге де операциялар;
      19) міндетті мемлекеттiк тiркеуге жататын жылжымайтын және өзге мүлiкпен жасалатын мәмілелер;
      20) бағалы қағаздарды сатып алу.
      3. Күмәндi операциялар, олардың жасалған немесе жасалуы тиiс сомасына қарамастан, қаржы мониторингiне жатады.

       5-бап. Қаржы мониторингi субъектілерiнiң мiндеттерi

      1. Қаржы мониторингiнiң субъектiлерi мониторингiне жататын операцияны жүргiзу туралы клиент жүгiнген күннен кейiнгi жұмыс күнiнен кешіктiрмей мынадай мәліметтердi құжаттамалық тiркеуге және уәкiлеттiк органға ұсынуға мiндетті:
      1) операцияның түрi және оны жасаудың негiздемесi (мәмiленiң мәнi);
      2) операцияны жасау күнi мен уақыты, сондай-ақ ол жасалған немесе жасалуы тиiс сома;
      3) ақшамен және (немесе) өзге мүлiкпен операция жасайтын жеке тұлғаны сәйкестендiру үшiн қажеттi мәліметтер (жеке болып куәландырылатын құжаттың деректерi), салық төлеушінің тiркеу нөмiрi (Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес клиентке салық төлеушінің тiркеу нөмiрi берiлмеген жағдайларды қоспағанда), сондай-ақ тұрғылықты жерінің және (немесе) орналасқан жерiнiң мекен-жайы;
      4) ақшамен немесе өзге мүлікпен операция жасаған заңды тұлғаның атауы, салық төлеушiнiң тiркеу нөмiрi (Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес клиентке салық төлеушінiң тiркеу нөмiрi берiлмеген жағдайларды қоспағанда), мекен-жайы;
      5) ақшамен немесе өзге де мүлікпен жасалған операция бойынша алушыны және оның өкiлiн сәйкестендiру үшін қажеттi мәлiметтер (операция жасырып алушының пайдасына жасалған жағдайларды қоспағанда), оның iшiнде салық төлеушiнiң тiркеу нөмiрi (ол бар болса), алушының және оның өкілінің тұрғылықты жерінің және (немесе) орналасқан жерiнің мекен-жайы, сондай-ақ алушының немесе өкiлiнiң қолтаңбаларын (бар болса) салыстыру туралы белгi.
      2. Басқа тұлғаның тапсырма бойынша және оның атынан қаржы мониторингiне жататын операциялар жүргізiлген жағдайда, оның тапсырмасы бойынша және атынан осы баптың 1-тармағында операциялар жасалатын жеке немесе заңды тұлғаны сәйкестендiру үшін қажеттi мәлiметтер де тiркеледi.
      3. Ақшамен немесе қаржы мониторингiне жататын өзге де мүлiкпен жасалатын операциялар туралы мәліметтердi қаржы мониторингiнiң субъектiлерi уәкiлеттік орган мүдделi мемлекеттiк органдардың келiсiмi бойынша айқындайтын тәртiппен уәкілеттiк органға ұсынады.
      Ақшамен және (немесе) қаржы мониторингіне жататын өзге мүлікпен жасалатын операциялар туралы мәліметтердi уәкiлеттік органға берумен, сондай-ақ көрсетiлген мәліметтердi беру үшін қажетті техникалық құралдарды орнатумен байланысты шығыстарды қаржы мониторингінiң субъектiлерi көтередi.

       6-бап. Қаржы мониторингi субъектілерiнiң iшкi бақылауды
               енгiзуi

      1. Қаржы мониторингiнің субъектілерi оларға сәйкес өздерi көрсететiн қызметтердi басқа адамдар заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыру (жылыстау) және терроризмдi қаржыландыру немесе соған жәрдемдесу мақсаттары үшiн пайдаланбайтын шаралар қабылдайды.
      2. Қаржы мониторингiнің субъектiлерi заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруды (жылыстатуды) және терроризмдi қаржыландыруды болдырмау мақсатында iшкi бақылау ережесiн және оны жүзеге асыру бағдарламасын әзiрлейдi, ереженiң сақталуына және бағдарламаның iске асырылуына жауапты арнайы лауазымды тұлғаларды тағайындайды.
      3. Қаржы мониторингiнiң субъектілерi iшкi бақылау ережесiн мүдделi мемлекеттік органдармен келiсiм бойынша уәкiлетті орган бекiткен талаптарды ескере отырып, әзiрлейдi.
      4. Осы Заңның 5-бабында көрсетiлген мәліметтердi растайтын құжаттарды, сондай-ақ тұлғаны сәйкестендiру үшiн қажеттi құжаттардың көшірмелерiн қаржы мониторингiнiң субъектiлерi клиентпен қарым қатынас тоқтатылған күннен бастап кемiнде 5 жыл сақтауға тиiс.
      5. Уәкілетті органға ақпарат беретiн қаржы мониторингінiң субъектiлерiнің оларға қатысты ақпарат берілетiн клиенттерге және өзге де тұлғаларға бұл туралы хабарлауға құқығы жоқ.
      6. Қаржы мониторингi субъектілерiнiң уәкiлеттік органға мәлiметтер мен құжаттарды осы Заңда көзделген мақсаттарда және тәртiппен ұсынуы банктiк, қызметтен, коммерциялық немесе Заңмен қорғалатын өзге құпияны жария ету болып табылмайды.
      7. Ақпарат осы Заңға сәйкес уәкiлеттiк органға ұсынылған жағдайда қаржы мониторингінің субъектiлерi, олардың лауазымды тұлғалары хабарламаның нәтижелерiне қарамастан Қазақстан Республикасының заңдарында немесе шарттың талаптарында көзделген жауапкершiлiкте болмайды.

       7-бап. Ақшамен және (немесе) мүлiкпен жасалатын
               операцияларды жүргiзуден  бас тарту және мұндай
               операцияларды тоқтата тұру

      1. Қаржы мониторингінің субъектілерi осы Заңның 5-бабына сәйкес ақпаратты тiркеу үшін қажетті мәліметтердi белгілеу мүмкiн болмайтын және (немесе) қаржы мониторингіне жататын өзге де мүлiкпен жасалатын операцияларды жүргiзуден бас тартуға мiндетті.
      2. Заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастырудың (жылыстатудың) алдын-алу және жолын кесу мақсатында қаржы мониторингiнiң субъектiлерi күмәндi операциялар жүргiзудi олардың өткiзiлетiнi туралы клиент жүгiнген кезден бастап үш жұмыс күнiне дейінгi мерзiмге операция тоқтатыла тұрған сәттен бастап, бұл туралы жиырма төрт сағат iшiнде уәкiлетті органды мiндеттi түрде хабардар ете отырып, тоқтата тұруға мiндеттi.
      3. Қаржы мониторингінің субъектiлерi тараптардың бipeуi террористiк ұйымдар немесе террористік iс-әрекеттi жүзеге асырған үшiн жауапкершілікке тартылған тұлғалар болып табылатын операцияларды ол туралы операция тоқтата тұрған сәттен бастап жиырма төрт сағат iшiнде қаржы мониторингінiң уәкiлетті органын мiндеттi түрде хабардар ете отырып, дереу тоқтата тұруға мiндеттi.
      Teppopистік ұйымдардың және террористік қызметтi жүзеге асырғаны үшін жауапкершілікке тартылған тұлғалардың тізбесін уәкілетті орган қаржы мониторингi субъектілерiнiң назарына, Қазақстан Республикасының Yкiметi белгiлеген тәртiппен жеткiзедi.
      4. Қаржы мониторингiнiң субъектiсiнен операция жүргiзудi тоқтатыла тұрғаны туралы ақпарат алып, уәкілеттi орган осы баптың 2-тармағы көзделген операцияны тоқтата тұруға арналған мерзiм өткенге дейiн, мұндай операцияның бес күнтізбелiк күнге дейiн мерзiмге тоқтата тұрғаны туралы қаулыны шығаруға және қаржы мониторингiнiң субъектiсiне жолдауға не операцияны одан әрi тоқтата тұруын қажеттілiгi жоқтығы туралы хабарлама жiберуге мiндетті. Операцияны тоқтата тұру туралы қаулыға бiрiншi басшының (оны алмастыратын тұлғаның) қолы қойылуы және уәкiлетті органның мөрiмен расталуы тиiс.
      5. Қаржы мониторингiнің субъектiсi операцияны жүргізудi тоқтатқан мезетiнен бастап, үш жұмыс күнi ішінде уәкiлеттi органның ақшамен және (немесе) өзге мүлiкпен операцияны тоқтату туралы қаулысын немесе операцияны тоқтату қажет еместiгі туралы хабарламасын алмаған жағдайда, егер, осы операцияны жүргiзуге кедергі келтiретiн Қазақстан Республикасының заң актiлерiмен көзделмеген өзге негiздер болмаса, операция жүргiзiлуi тиiс.
      6. Осы баптың 1-3-бөлiмдерiне сәйкес қаржы мониторингi субъектiсінің операцияны орындаудан бас тарту немесе ақшамен және (немесе) өзге мүлiкпен операциясын жүргiзудi тоқтату, қаржы мониторингi субъектiсінің шарттың (мiндеттеменiң) алғышарттарын бұзғандығы үшiн азаматтық-құқықтық жауапкершілiкке негіз болып табылмайды.

  3-тарау. Уәкiлеттi органның міндеттері,
функциясы және өкiлеттiктерi

       8-бап. Уәкiлеттi органның мiндеттерi

      Уәкiлетті органның негізгі мiндеттерi:
      1) заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы мемлекеттiк саясатты әзiрлеу және жүргізу;
      2) заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы iс-қимыл, мемлекеттік органдардың қызметін бұл бағытындағы жұмысын үйлестiру;
      3) заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында бірыңғай ақпараттық жүйені құру және республикалық деректер қорын енгізу;
      4) Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарына сәйкес заңсыз жолмен алынған кірiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласында шетел мемлекеттерінің құзыреттi органдарымен өзара iс-қимыл және ақпарат алмасуды жүзеге асыру;
      5) халықаралық ұйымдарда заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл мәселелерi бойынша Қазақстан Республикасының мүдделерiн бiлдiру болып табылады.

       9-бап. Уәкiлеттi органның функциялары

      1. Заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл жасау мақсатында уәкiлеттi орган:
      1) осы Заңға сәйкес ақшамен және (немесе) қаржы мониторингiне жататын өзге де мүлiкпен операциялар туралы ақпаратты жинауды және өңдеудi жүзеге асырады;
      2) белгiленген тәртіппен алынған ақпаратты тексерудi және талдауды жүзеге асырады;
      3) мүдделi мемлекеттік органдардың келiсiмi бойынша ақшамен және (немесе) өзге де мүлікпен жасалатын күмәндi операциялардың белгiлерiн айқындайды және олардың тiзбесiн қаржы мониторингi субъектiлерiнiң назарына жеткiзеді;
      4) мемлекеттiк органдардың заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл саласындағы қызметiн үйлестiредi;
      5) соттың сұратуы бойынша оның өндiрiсiнде бар материалдарды шешу үшін ақшамен және (немесе) өзге де мүлiкпен жасалған операциялар бойынша қажеттi ақпаратты жолдайды;
      6) ақшамен және (немесе) өзге де мүлікпен жасалған операциялардың (мәміленің) заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастырумен (жылыстатумен) және терроризмдi қаржыландырумен байланысты деуге негiздемелер болған кезде, ақпаратты прокуратура органдарына немесе құқық қорғау органдарына олардың құзыреттерiне сәйкес процессуалдық шешiм қабылдау үшiн жолдайды;
      7) заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл мәселелерi бойынша халықаралық ынтымақтастық бағдарламаларын әзiрлеуге және жүзеге асыруға қатысады;
      8) pеcпубликалық деректер қорын қалыптастыруды және жүргiзу ұйымдастырады, сондай-ақ заңсыз жолмен алынған кірiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл саласындағы ақпараттық жүйелердiң әдiснамалық бірлігін және келiсілген жұмысын қамтамасыз етедi;
      9) қаржы мониторингі субъектілерiнiң осы Заң талаптарын орындауына, соның ішінде олардың қызметiне тексерiс жүргізу арқылы, бақылауды жүзеге асырады;
      10) осы Заң талаптарын бұзғаны үшін заңды тұлғалар мен олардың лауазымды адамдарын Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген жауапкершілікке тарту үшiн шаралар қабылдайды;
      11) Қазақстан Республикасының заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамасын бұзудың алдын алу жөнiндегi іс-шараларды әзiрлейдi және жүргізедi;
      12) мемлекеттік органдардан және өзге ұйымдардан алынатын ақпараттың негізiнде заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасын қолдану практикасын қорытады, сондай-ақ оны жетілдiру бойынша ұсыныстар әзiрлейдi және енгізедi;
      13) заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимылдың халықаралық тәжiрибесi мен практикасын зерделейді;
      14) заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы кадрларды қайта даярлау және олардың бiлiктiлiгiн арттыру бойынша iс-шаралар өткiзедi;
      15) заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл саласындағы халықаралық ұйымдар қызметiне белгіленген тәртiппен қатысады;
      16) қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеудi және қадағалауды жүзеге асыратын органмен келiсiм бойынша осы Заңның мақсаттар үшiн оффшорлық аймақтардың тiзбесiн айқындайды, сондай-ақ оны қаржы мониторингi субъектілерiнiң назарына жеткiзедi.

       10-бап. Уәкілетті органның құқықтары мен мiндеттерi

      1. Уәкiлеттi орган:
      1) қаржы мониторингінің субъектілерi болып табылмайтын жеке және заңды тұлғалардан қаржы мониторингіне жатпайтын операциялар бойынша қажеттi ақпаратты сұратуға;
      2) заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыру (жылыстату) және терроризмдi қаржыландыру белгiлер анықталған жағдайда ақшамен және (немесе) өзге де мүлiкпен операцияларды бес күнтiзбелiк күнге дейiнгi мерзiмге тоқтата тұру туралы қаулы шығаруға;
      3) заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы, iс-қимыл мәселелерi бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актiлерiнiң және халықаралық шарттарының жобаларын әзiрлеуге қатысуға;
      4) сұрату бойынша немесе дербес түрде шетел мемлекетiнiң қаржы мониторингін жүргiзуге уәкiлеттi органымен ақпарат алмасуға;
      5) мемлекеттік және өзге заңмен қорғалатын құпияны қорғау бойынша талаптарды сақтай отырып, қаржы мониторингi саласында сараптамалар жүргiзу, оқыту бағдарламаларын, әдiстемелiк материалдарды әзiрлеу, бағдарламалық және ақпараттық қамтамасыз ету, ақпараттық жүйелердi құру үшін ғылыми-зерттеу және басқа ұйымдарды, сондай-ақ жекелеген мамандарды жұмысқа, соның iшiнде шарттық негiзде тарту құқылы.
      2. Уәкiлеттi орган:
      1) заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимыл бойынша шаралар қабылдауға;
      2) өз қызметi процесiнде алынған қызметтiк, банктiк, салық, коммерциялық немесе өзге де Заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпаратты сақтаудың, қорғаудың және сақталуының тиiстi режимiн қамтамасыз етуге;
      3) қаржы мониторингін жүзеге асыру процесiнде адам мен азаматтың, заңды тұлғалардың және мемлекеттiң құқықтары мен заңды мүдделерiнiң сақталуын қамтамасыз етуге мiндеттi.

       11-бап. Уәкiлеттi органның Қазақстан Республикасының
                мемлекеттік органдармен және шетел
                мемлекеттерiнiң құзыреттi органдарымен
                өзара іс-қимылы

      1. Уәкілетті орган және Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдары Қазақстан Республикасының Yкiметі айқындайтын тәртiппен қаржы мониторингін және заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмдi қаржыландыруға қарсы iс-қимылды жүзеге асыру үшiн қажетті ақпаратпен алмасады.
      2. Өз құзыреті шегінде құқықтық статистика мен арнайы есеп саласындағы статистикалық қызметтi жүзеге асыратын мемлекеттiк орган террористік ұйымдар мен террористік қызметті жүзеге асырғаны үшiн жауапкершілiкке тартылған тұлғалардың тiзбесiн уәкілетті органға жолдайды.
      Аталған тiзбе өзгертiлген (және) немесе толықтырылған жағдайда, өз құзыреті шегінде құқықтық статистика мен арнайы есеп саласында статистикалық қызметті жүзеге асыратын мемлекеттiк орган жаңартқан уәкiлеттi органға жiберiледi.
      3. Қазақстан Республикасының мемлекеттiк органдары күмәндi операцияларды өз бетімен анықтаған жағдайда бұл туралы уәкiлетті органды хабардар етуге құқылы. Күмәндi ақпарат туралы ақпарат уәкiлетті органға ақпарат беру банктiк, қызметтiк, коммерциялық немесе Заңмен қорғалатын өзге де құпияны жарна ету болып табылмайды.
      4. Уәкiлеттi органның және Қазақстан Республикасы өзге де мемлекеттік органдарының шетел мемлекеттерiнiң заңсыз жолмен алынған кiрiстердi заңдастырумен (жылыстатумен) және терроризмдi қаржыландырумен байланысты әрекеттердiң алдын-алу, анықтау, жолын кесу және тергеу саласындағы құзыретті органдармен ынтымақтастығы, сондай-ақ көрсетiлген кiрiстердi тәркілеу заңдарға және Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын халықаралық шарттарға сәйкес жүзеге асырылады.

  5-тарау. Қорытынды ережелер

       12-бап. Осы Заңның бұзылғаны үшiн жауапкершiлік

      Осы Заңның бұзылуына кiнәлi тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауапкершілікте болады.
      Жеке және заңды тұлғаларға қаржы мониторингiн жүзеге асырумен байланысты заңсыз әрекетпен немесе әрекетсiздiкпен зиян келтiргенi үшін уәкiлетті орган және оның лауазымды тұлғалары Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жауапкершілікте болады.

       13-бап. Осы Заңды қолданысқа енгiзу тәртiбi

      Осы Заң жарияланған күнiнен бастап алты ай өткеннен кейiн қолданысқа енгізiледi.

       Қазақстан Республикасының
      Президентi

О проекте Закона Республики Казахстан "О противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 29 сентября 2005 года N 965

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма".

       Премьер-Mинистр
    Республики Казахстан

Проект   

ЗАКОН РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН О противодействии легализации (отмыванию) доходов,
полученных незаконным путем, и финансированию терроризма

      Настоящий Закон определяет правовые основы и принципы противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма, права и обязанности субъектов финансового мониторинга, уполномоченного органа и других государственных органов Республики Казахстан в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма.

  Глава 1. Общие положения

       Статья 1. Законодательство Республики Казахстан о противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма

      Законодательство Республики Казахстан о противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма основывается на  Конституции Республики Казахстан, состоит из настоящего Закона и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан, а также международных договоров, ратифицированных Республикой Казахстан.

       Статья 2. Понятия, используемые в настоящем Законе

      В настоящем Законе используются следующие понятия:
      доходы, полученные незаконным путем - деньги, ценные бумаги и иное имущество, в том числе имущественные права (далее - деньги или иное имущество), полученные в результате совершения преступления или административного правонарушения;
      легализация (отмывание) доходов, полученных незаконным путем - вовлечение в законный оборот денег и (или) иного имущества, полученного заведомо незаконным путем, посредством совершения финансовых операций и других сделок, а равно использование указанных средств или иного имущества для осуществления предпринимательской или иной экономической деятельности;
      операции с деньгами и (или) иным имуществом - действия физических и юридических лиц с деньгами и (или) иным имуществом независимо от формы и способа их осуществления, направленные на установление, изменение или прекращение связанных с ними гражданских прав и обязанностей;
      подозрительная операция с деньгами и (или) иным имуществом - операция, по которой имеются основания полагать, что в результате ее совершения в законный оборот вовлекаются доходы, полученные незаконным путем;
      уполномоченный орган финансового мониторинга - государственный орган, определяемый Президентом Республики Казахстан, осуществляющий финансовый мониторинг, и принимающий иные меры по противодействию легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма в соответствии с настоящим Законом (далее - уполномоченный орган);
      финансовый мониторинг - совокупность мер по сбору и анализу информации об операциях с деньгами и (или) иным имуществом, поступающей от субъектов финансового мониторинга;
      финансирование терроризма (террористической деятельности) - обеспечение террористов и (или) террористических организаций деньгами и (или) иным имуществом для осуществления террористической деятельности.

  Глава 2. Предупреждение легализации (отмывания) доходов,
полученных незаконным путем, и финансирования терроризма

       Статья 3. Субъекты финансового мониторинга

      1. Для целей настоящего Закона к субъектам финансового мониторинга относятся:
      1) банки, организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций, и ломбарды;
      2) биржи;
      3) страховые и перестраховочные организации, страховые брокеры;
      4) организации, занимающиеся лизинговой деятельностью;
      5) накопительные пенсионные фонды;
      6) профессиональные участники рынка ценных бумаг, центральный  депозитарий;
      7) нотариусы;
      8) юридические и физические лица, оказывающие юридические услуги по совершению от имени клиента операций с деньгами или иным имуществом;
      9) аудиторские организации (аудиторы);
      10) организации, оказывающие услуги по доверительному управлению имуществом;
      11) организации, оказывающие услуги по государственной регистрации прав на недвижимое имущество, либо сделок с иным имуществом, подлежащих государственной регистрации;
      12) организаторы торгов и аукционов;
      13) игорные заведения - организации, содержащие тотализаторы и букмекерские конторы, а также организующие и проводящие лотереи, тотализаторы (пари) и иные основанные на риске игры, в том числе в электронном виде;
      14) операторы почты, оказывающие услуги по переводу денег;
      15) организации, осуществляющие операции с драгоценными металлами, драгоценными камнями и изделиями из них.
      2. Государственные органы Республики Казахстан не являются субъектами финансового мониторинга.

       Статья 4. Операции с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащие финансовому мониторингу

      1. Операция с деньгами и (или) иным имуществом подлежит финансовому мониторингу, если по своему характеру она относится к одному из видов операций, предусмотренных пунктом 2 настоящей статьи, а сумма, на которую она совершена, равна или превышает:
      для операции, указанной в подпункте 1) пункта 2 настоящей статьи - эквивалент трех тысяч долларов США;
      для операций, указанных в подпунктах 2) - 18) пункта 2 настоящей статьи - эквивалент тридцати тысяч долларов США;
      для операций, указанных в подпунктах 19) - 20) пункта 2 настоящей статьи - эквивалент ста тысяч долларов США.
      2. К операциям с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащим финансовому мониторингу, относятся:
      1) получение денег за участие в лотерее, тотализаторе (пари) и иных, основанных на риске играх, в том числе в электронной форме, и выплата либо выдача призового вознаграждения (приза) по результатам проведения указанных игр;
      2) покупка, продажа и обмен наличной иностранной валюты, за исключением покупки, продажи и обмена наличной иностранной валюты между организациями, имеющими лицензию на организацию обменных операций с иностранной валютой;
      3) получение денег по чеку или по векселю, как разовая операция, так и операция, осуществляемая в течение семи последовательных календарных дней;
      4) обмен банкнот одного достоинства на банкноты другого достоинства, как разовая операция, так и операция, осуществляемая в течение семи последовательных календарных дней;
      5) снятие с банковского счета или зачисление на банковский счет клиента наличных денег, как разовая операция, так и операция, осуществляемая в течение семи последовательных календарных дней;
      6) зачисление или перевод на банковский счет клиента денег, осуществляемое физическим или юридическим лицом, имеющим, соответственно, регистрацию, место жительства или место нахождения в оффшорной зоне, а равно владеющим счетом в банке, зарегистрированном в оффшорной зоне, либо перевод денег клиентом в пользу указанной категории лиц, как разовая операция, так и операция, осуществляемая в течение семи последовательных календарных дней;
      7) переводы денег за границу на счета (во вклады), открытые на анонимного владельца; поступление денег из-за границы со счета (вклада), открытого на анонимного владельца, совершенные как разовая операция, так и операция, осуществляемая в течение семи последовательных календарных дней;
      8) открытие сберегательного счета (вклада) в пользу третьего лица и (или) внесение денег на такой счет, как разовая операция, так и операция, осуществляемая в течение семи последовательных календарных дней;
      9) платежи и переводы денег, как разовые операции, так и операции, совершаемые в течение последовательных тридцати календарных дней, осуществляемые клиентом либо несколькими клиентами в пользу третьего лица на безвозмездной основе;
      10) приобретение (продажа), ввоз (вывоз) культурных ценностей в (из) Республику (и) Казахстан;
      11) операции, совершаемые юридическими лицами, с момента государственной регистрации которых прошло менее трех месяцев;
      12) ввоз (вывоз) наличной валюты в (из) Республику (и) Казахстан;
      13) осуществление страховой выплаты или получение страховой премии;
      14) совершение ломбардных и сейфовых операций с деньгами, ценными бумагами, драгоценными металлами и камнями, ювелирными изделиями из них и иными ценностями, кроме монет национальной валюты, изготовленных из драгоценных металлов;
      15) внесение, перечисление добровольных пенсионных взносов в накопительные пенсионные фонды, а также осуществление пенсионных выплат из накопительных пенсионных фондов за счет добровольных пенсионных взносов;
      16) получение или предоставление имущества по договору финансового лизинга;
      17) сделки по оказанию услуг, в том числе подряда, перевозки, транспортной экспедиции, хранения, комиссии, доверительного управления имуществом;
      18) купля, продажа и иные операции с драгоценными металлами, драгоценными камнями и изделиями их них;
      19) сделки с недвижимым и иным имуществом, подлежащим обязательной государственной регистрации;
      20) приобретение ценных бумаг.
      3. Подозрительные операции подлежат финансовому мониторингу независимо от суммы, на которую они совершены или должны быть совершены.

       Статья 5. Обязанности субъектов финансового мониторинга

      1. Субъекты финансового мониторинга обязаны документально фиксировать и представлять в уполномоченный орган не позднее рабочего дня, следующего за днем обращения клиента о проведении операции, подлежащей финансовому мониторингу, следующие сведения:
      1) вид операции и основание ее совершения (предмет сделки);
      2) дату и время совершения операции, а также сумму, на которую она совершена либо должна быть совершена;
      3) необходимые для идентификации физического лица, совершающего операцию с деньгами (и) или иным имуществом (данные документа, удостоверяющего личность), регистрационный номер налогоплательщика (за исключением случаев, когда клиенту не присвоен регистрационный номер налогоплательщика в соответствии с законодательством Республики Казахстан), а также адрес места жительства и (или) места нахождения;
      4) наименование, регистрационный номер налогоплательщика (за исключением случаев, когда клиенту не присвоен регистрационный номер налогоплательщика в соответствии с законодательством Республики Казахстан), адрес юридического лица, совершающего операцию с деньгами или иным имуществом;
      5) сведения, необходимые для идентификации получателя по операции с деньгами и (или) иным имуществом и его представителя (за исключением случаев, когда операция совершена в пользу анонимного получателя), в том числе регистрационный номер налогоплательщика (при его наличии), адрес места жительства и (или) места нахождения получателя и его представителя, а также отметка о сверке подписи получателя или представителя (при наличии).
      2. В случае проведения операции, подлежащей финансовому мониторингу, по поручению и от имени другого лица, также фиксируются сведения, необходимые для идентификации физического или юридического лица по поручению и от имени которого совершается такая операция, перечисленные в пункте 1 настоящей статьи.
      3. Сведения об операциях с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащих финансовому мониторингу, представляются в уполномоченный орган субъектами финансового мониторинга в порядке, определяемом уполномоченным органом по согласованию с заинтересованными государственными органами.
      Расходы, связанные с передачей в уполномоченный орган сведений об операциях с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащих финансовому мониторингу, а также установкой технических средств, необходимых для передачи указанных сведений, несут субъекты финансового мониторинга.

       Статья 6. Ведение субъектами финансового мониторинга внутреннего контроля

      1. Субъекты финансового мониторинга принимают меры, в соответствии с которыми оказываемые ими услуги не будут использованы другими лицами для целей совершения или оказания содействия в легализации (отмывании) доходов, полученных незаконным путем, и финансировании терроризма.
      2. Субъекты финансового мониторинга в целях предотвращения легализации (отмывания) доходов, полученных незаконным путем, и финансирования терроризма, разрабатывают правила внутреннего контроля и программы его осуществления, назначают специальных должностных лиц, ответственных за соблюдение правил и реализацию программ.
      3. Правила внутреннего контроля разрабатываются субъектами финансового мониторинга с учетом требований, утвержденных уполномоченным органом по согласованию с заинтересованными государственными органами.
      4. Документы, подтверждающие сведения, указанные в статье 5 настоящего Закона, а также копии документов, необходимых для идентификации личности, подлежат хранению субъектами финансового мониторинга не менее 5 лет со дня прекращения отношений с клиентом.
      5. Субъекты финансового мониторинга, представляющие информацию в уполномоченный орган, не вправе извещать об этом клиентов и иных лиц, в отношении которых передается информация.
      6. Предоставление в уполномоченный орган сведений и документов субъектами финансового мониторинга в целях и в порядке, предусмотренных настоящим Законом, не является разглашением банковской, служебной, коммерческой или иной охраняемой Законом тайны.
      7. В случае предоставления в уполномоченный орган информации в соответствии с настоящим Законом, субъекты финансового мониторинга, их должностные лица не несут ответственности, предусмотренной законами Республики Казахстан или условиями договора, независимо от результатов сообщения.

       Статья 7. Отказ от проведения операций с деньгами и (или) иным имуществом и приостановление таких операций

      1. Субъекты финансового мониторинга обязаны отказать в проведении операций с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащих финансовому мониторингу, по которым невозможно установить сведения, необходимые для фиксирования информации в соответствии со статьей 5 настоящего Закона.
      2. Субъекты финансового мониторинга в целях предупреждения и пресечения фактов легализации (отмывания) доходов, полученных незаконным путем, обязаны приостановить проведение подозрительных операций на срок до трех рабочих дней с момента обращения клиента об их проведении, с обязательным уведомлением об этом уполномоченного органа в течение двадцати четырех часов с момента приостановления операции.
      3. Субъекты финансового мониторинга обязаны незамедлительно приостановить проведение операции, где одной из сторон являются террористические организации или лица, привлеченные к ответственности за осуществление террористической деятельности, с обязательным уведомлением об этом уполномоченного органа финансового мониторинга в течение двадцати четырех часов с момента приостановления операции.
      Перечень террористических организаций и лиц, привлеченных к ответственности за осуществление террористической деятельности, доводится до сведения субъектов финансового мониторинга уполномоченным органом в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан.
      4. Уполномоченный орган, получив информацию от субъекта финансового мониторинга о приостановлении проведения операции, обязан до истечения срока для приостановления операции, предусмотренного пунктом 2 настоящей статьи, вынести и направить субъекту финансового мониторинга постановление о приостановлении такой операции на срок до пяти календарных дней, либо направить уведомление об отсутствии необходимости дальнейшего приостановления операции. Постановление о приостановлении операции должно быть подписано первым руководителем (лицом его замещающим) и заверено печатью уполномоченного органа.
      5. В случае не получения субъектом финансового мониторинга в течение трех рабочих дней с момента приостановления проведения операции постановления уполномоченного органа о приостановлении операции с деньгами и (или) иным имуществом либо уведомления об отсутствии необходимости в приостановлении операции, операция должна быть проведена, если не имеется иных оснований, предусмотренных законодательными актами Республики Казахстан, препятствующих проведению данной операции.
      6. Отказ от выполнения операции или приостановление проведения операции с деньгами и (или) иным имуществом, совершенные субъектом финансового мониторинга в соответствии с пунктами 1-3 настоящей статьи, не являются основанием для гражданско-правовой ответственности субъектов финансового мониторинга за нарушение условий соответствующих договоров (обязательств).

  Глава 3. Задачи, функции и полномочия
уполномоченного органа

       Статья 8. Задачи уполномоченного органа

      Основными задачами уполномоченного органа являются:
      1) разработка и проведение государственной политики в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      2) противодействие легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма, координация работы государственных органов в этом направлении деятельности;
      3) создание единой информационной системы и ведение республиканской базы данных в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      4) осуществление в соответствии с международными договорами Республики Казахстан взаимодействия и информационного обмена с компетентными органами иностранных государств в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      5) представление интересов Республики Казахстан в международных организациях по вопросам противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма.

       Статья 9. Функции уполномоченного органа

      В целях противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма уполномоченный орган:
      1) осуществляет сбор и обработку информации об операциях с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащих финансовому мониторингу в соответствии с настоящим Законом;
      2) осуществляет в установленном порядке проверку и анализ полученной информации;
      3) по согласованию с заинтересованными государственными органами определяет признаки подозрительных операций с деньгами и (или) иным имуществом и доводит их перечень до сведения субъектов финансового мониторинга;
      4) координирует деятельность государственных органов в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      5) по запросу суда направляет необходимую информацию по операциям с деньгами и (или) иным имуществом, подлежащим финансовому мониторингу, для разрешения материалов, находящихся у него в производстве;
      6) при наличии оснований полагать о том, что операция (сделка) с деньгами и (или) иным имуществом связана с легализацией (отмыванием) доходов, полученных незаконным путем, и (или) финансированием терроризма, направляет информацию в органы прокуратуры или правоохранительные органы в соответствии с их компетенцией для принятия процессуального решения;
      7) участвует в разработке и осуществлении программ международного сотрудничества по вопросам противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансирования терроризма;
      8) организует формирование и ведение республиканской базы данных, а также обеспечивает методологическое единство и согласованное функционирование информационных систем в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      9) осуществляет контроль за выполнением субъектами финансового мониторинга требований настоящего Закона, в том числе посредством проведения проверок их деятельности;
      10) принимает меры к привлечению юридических лиц и их должностных лиц к установленной законодательством Республики Казахстан ответственности за нарушение требований настоящего Закона;
      11) разрабатывает и проводит мероприятия по предупреждению нарушений законодательства Республики Казахстан в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      12) обобщает практику применения законодательства Республики Казахстан в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма, на основании информации, получаемой от государственных органов и иных организаций, а также разрабатывает и вносит предложения по его совершенствованию;
      13) изучает международные опыт и практику противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      14) проводит мероприятия по переподготовке и повышению квалификации кадров в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      15) участвует в установленном порядке в деятельности международных организаций в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      16) по согласованию с органом, осуществляющим регулирование и надзор финансового рынка и финансовых организаций, определяет перечень оффшорных зон для целей настоящего Закона, а также доводит его до сведения субъектов финансового мониторинга.

       Статья 10. Права н обязанности уполномоченного органа

      1. Уполномоченный орган вправе:
      1) запрашивать необходимую информацию по операции, подлежащей финансовому мониторингу, у физических и юридических лиц, не являющихся субъектами финансового мониторинга;
      2) выносить постановление о приостановлении операций с деньгами и (или) иным имуществом в случае обнаружения признаков легализации (отмывания) доходов, полученных незаконным путем, и финансирования терроризма на срок до пяти календарных дней;
      3) участвовать в разработке проектов нормативных правовых актов и международных договоров Республики Казахстан по вопросам противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      4) по запросу или самостоятельно обмениваться информацией с органом иностранного государства, уполномоченным на ведение финансового мониторинга;
      5) привлекать к работе, в том числе на договорной основе, научно-исследовательские и другие организации, а также отдельных специалистов для проведения экспертиз, разработки программ обучения, методических материалов, программного и информационного обеспечения, создания информационных систем в сфере финансового мониторинга с соблюдением требований по защите государственной и иной охраняемой законом тайны.
      2. Уполномоченный орган обязан:
      1) принимать меры по противодействию легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма;
      2) обеспечивать соответствующий режим хранения, защиты и сохранность полученной в процессе своей деятельности информации, составляющей служебную, банковскую, налоговую, коммерческую или иную охраняемую Законом тайну;
      3) обеспечить соблюдение прав и законных интересов человека и гражданина, юридических лиц и государства в процессе осуществления финансового мониторинга.

       Статья 11. Взаимодействие уполномоченного органа с государственными органами Республики Казахстан и компетентными органами иностранных государств

      1. Уполномоченный орган и государственные органы Республики Казахстан обмениваются информацией, необходимой для осуществления финансового мониторинга и противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных незаконным путем, и финансированию терроризма в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан.
      2. Государственный орган, осуществляющий в пределах своей компетенции статистическую деятельность в области правовой статистики и специальных учетов, направляет в уполномоченный орган перечень террористических организаций и лиц, привлеченных к ответственности за осуществление террористической деятельности.
      В случае изменения (и) или дополнения названного перечня, обновленный перечень государственным органом, осуществляющим в пределах своей компетенции статистическую деятельность в области правовой статистики и специальных учетов, направляется в уполномоченный орган.
      3. Государственные органы Республики Казахстан при самостоятельном выявлении подозрительных операций вправе информировать об этом уполномоченный орган. Представление информации о подозрительной информации в уполномоченный орган не является разглашением банковской, служебной, коммерческой или иной охраняемой Законом тайны.
      4. Сотрудничество уполномоченного органа и иных государственных органов Республики Казахстан с компетентными органами иностранных государств в области предупреждения, выявления, пресечения и расследования деяний, связанных с легализацией (отмыванием) доходов, полученных незаконным путем, и финансированием терроризма, а также конфискации указанных доходов осуществляется в соответствии с законами и международными договорами, участником которых является Республика Казахстан.

  Глава 5. Заключительные положения

       Статья 12. Ответственность за нарушение настоящего Закона

      Лица, виновные в нарушении настоящего Закона, несут ответственность в соответствии с законами Республики Казахстан.
      За нанесение вреда физическим и юридическим лицам незаконным действием или бездействием, связанным с осуществлением финансового мониторинга, уполномоченный орган и его должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

       Статья 13. Порядок введения в действие настоящего Закона

      Настоящий Закон вводится в действие по истечении шести месяцев со дня опубликования.

      Президент
Республики Казахстан