Түбірімен босатылатын сүрек төлемақысының базалық ставкаларын, Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман пайдалану төлемақысын есептеу ережесі мен оны бюджетке енгізу мерзімін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 15 қазандағы N 950 Қаулысы. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2008 жылғы 31 желтоқсандағы N 1332 Қаулысымен.

       Ескерту. Қаулының күші жойылды - ҚР Үкіметінің 2008 жылғы 31 желтоқсандағы N 1332 (2009 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 12 маусымдағы Кодексінің (Салық кодексі) 473 , 474-баптарына және Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 8 шілдедегі Орман кодексінің 12-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған:
      1) түбірімен босатылатын сүрек төлемақысының базалық ставкалары;
      2) Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман пайдалану төлемақысын есептеу ережесі мен оны бюджетке енгізу мерзімі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын:
      1) "Өсіп тұрған сүрек үшін төлемнің базалық ставкаларын, Орманды пайдаланғаны үшін төлемді есептеу және бюджетке енгізу ережесін, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтыруларды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 15 сәуірдегі N 431 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2002 ж., N 11, 110-құжат);

      2) "Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Қазынашылық комитетінің аумақтық органдары - мемлекеттік мекемелерін қайта атау, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу және күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 24 маусымдағы N 695 қаулысымен (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2004 ж., N 25, 328-құжат) бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырулардың 9-тармағы.

      3. Осы қаулы 2008 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің   
2007 жылғы 15 қазандағы
N 950 қаулысымен
бекітілген  

Түбірімен босатылатын сүрек төлемақысының базалық ставкалары

      1. Түбірімен босатылатын сүрек төлемақысының базалық ставкалары осы ставкалардың 2-тармағында көзделген коэффициенттерді ескере отырып, 1 м 3 үшін төлем ставкасының (бұдан әрі - ставка) мөлшерімен белгіленеді.

       Айлық есептік көрсеткіштермен 1 м 3 үшін төлем
                  ставкаларының мөлшері

Р/с
N

Ағаш-бұта
тұқымдарының
атаулары

Жоғарғы бөлігіндегі дің
кесіндісінің диаметріне
қарай қабықсыз кәделі сүрек

Қабықты
отындық
сүрек

ірі (25
см және
жоғары)

орташа
(13-тен
24 см-ге
дейін)

ұсақ
(3-тен
12 см-ге
дейін)

1

2

3

4

5

6

1

Қарағай

1,48

1,05

0,52

0,21

2

Шренке шыршасы

1,93

1,37

0,68

0,27

3

Сібір шыршасы,
майқарағай

1,34

0,95

0,48

0,16

4

Самырсын

1,19

0,85

0,41

0,15

5

Балқарағай

2,67

1,91

0,93

0,23

6

Ағаш тектес арша

1,79

1,26

0,63

0,27

7

Емен, шаған

2,67

1,91

0,93

0,41

8

Жабысқақ қара
қандығаш, үйеңкі,
шегіршін, жөке

0,60

0,42

0,21

0,14

9

Сексеуіл




0,60

10

Қайың

0,69

0,48

0,23

0,16

11

Көктерек, ағаш
тектес тал, терек

0,52

0,37

0,18

0,11

12

Грек жаңғағы,
шекілдеуік жаңғақ

3,24

2,32

1,15

0,35

13

Өрік, аққараған,
алша, долана, шие,
жиде, шетен,
алхоры, мойыл, тұт
ағашы, алма ағашы,
өзге де ағаш
тұқымдастар

1,90

1,35

0,68

0,23

14

Ағаш тектес арша,
самырсын



0,34

0,18

15

Сары қараған,
жыңғыл, бұта тектес
талдар, шырғанақ,
жүзгін, шеңгел және
өзге де бұталар



0,19

0,12

      2. Осы ставкаларға мынадай көтеріңкі және азайту коэффициенттері қолданылады:
      1) кеспеағаштардың жалпыға ортақ пайдаланылатын жолдардан
қашықтығына қарай:
10 км-ге дейін - 1,30;   10,1 - 25 км - 1,20;  25,1 - 40 км - 1,00;
40,1 - 60 км - 0,75;     60,1 - 80 км - 0,55; 80,1 - 100 км - 0,40;
100 км-дан астам - 0,30.
      Кеспеағаштың жалпыға ортақ пайдаланатын жолдардан қашықтығы кеспеағаш орталығынан жолға дейінгі ең қысқа қашықтық бойынша картографиялық материалдар бойынша анықталады және жергілікті жердің бедеріне қарай мынадай коэффициенттер бойынша түзетіледі:
      жазық бедер - 1,1;
      жоталы бедер немесе батпақты жер - 1,25;
      таулы бедер - 1,5;
      2) аралық мақсатта пайдалану үшін ағаш кесуді жүргізу кезінде - 0,6;
      3) басты мақсатта пайдалануға іріктеп ағаш кесуді жүргізу кезінде - 0,8;
      4) сүректі тау жоталарындағы 20 градустан жоғары ылдидан босату кезінде - 0,7;
      5) осы тармақтың 1)-4) тармақшаларында көзделген коэффициенттер алдыңғы коэффициентті қолданғаннан кейін алынған ставкадан әрқайсысы есептеп шығарылады.
      3. Қалған кесінділер қайта өңдеу үшін немесе отынға пайдалану үшін сүректі түбірімен босату кезінде өткізілетін ұшар басынан жойғаны үшін 40 пайыз мөлшерінде, ал қалған бұтақшалар үшін тиісті ағаш тұқымының отындық сүрегі ставкасынан 20 пайыз мөлшерінде төлем алынады.
      4. Облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті өкілді органдарының»"Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 473-бабының 2-тармағына сәйкес осы ставкалардың мөлшерін екі есеге дейін арттыруға құқығы бар.

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің   
2007 жылғы 15 қазандағы
N 950 қаулысымен
бекітілген  

Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман пайдалану төлемақысын есептеу ережесі мен оны бюджетке енгізу мерзімі

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман пайдалану төлемақысын есептеу ережесі мен оны бюджетке енгізу мерзімі (бұдан әрі - Ереже) орманды пайдаланудың мынадай түрлері үшін төлемді есептеу тәртібін және оны бюджетке енгізу мерзімін айқындайды:
      1) сүрек дайындау;
      2) шайыр мен ағаш шырындарын дайындау;
      3) қосалқы сүрек ресурстарын (қабықтар, бұтақтар, түбірлер, тамырлар, жапырақтар, ағаш бүршіктері және бұталар) дайындау;
      4) жанама орман пайдалану (шөп шабу, мал жаю, марал өсіру, аң өсіру, ара ұялары мен омарталар орналастыру, бау-бақша шаруашылығы және өзге де ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру, дәрілік шөптер мен  техникалық шикізат, жабайы өсетін жемістер, жаңғақтар, саңырауқұлақтар, жидектер және басқа да тағамдық өнімдер, мүк, орман жамылғысы мен түскен жапырақтар, қамыс дайындау және жинау);
      5) мемлекеттік орман қоры учаскелерін мәдени-сауықтыру, рекреациялық, туристік және спорттық мақсаттар үшін пайдалану;
      6) мемлекеттік орман қоры учаскелерін аңшылық шаруашылығының мұқтажы үшін пайдалану;
      7) мемлекеттік орман қоры учаскелерін ғылыми-зерттеу мақсаттары үшін пайдалану.
      2. Мемлекеттік орман қоры учаскелеріндегі орман ресурстары орман пайдаланушыларға 10 жылдан 49 жылға дейінгі мерзімге ұзақ мерзімді орман пайдалануға және бір жылға дейінгі мерзімге қысқа мерзімді орман пайдалануға беріледі.
      Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде қысқа мерзімді орман пайдалану кезінде орман пайдаланудың мына түрлері ғана жүзеге асырылуы мүмкін:
      1) жанама орман пайдалану;
      2) мемлекеттік орман қоры учаскелерін ғылыми-зерттеу мақсаттары үшін пайдалану;
      3) мемлекеттік орман қоры учаскелерін мәдени-сауықтыру, рекреациялық, туристік және спорттық мақсаттар үшін пайдалану.
      3. Мемлекеттік орман қоры учаскелерінде орман пайдалану рұқсаттама құжаттарының: Қазақстан Республикасының орман заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік орман иеленушілер беретін ағаш кесу билеті мен орман билетінің негізінде жүзеге асырылады.
      4. Ағаш кесу билеті орман пайдаланушыға сүрек, шайыр, ағаш шырындарын және қосалқы сүрек ресурстарын дайындауға және тасып әкетуге құқық беретін құжат болып табылады.
      Ағаш кесу билетінде сүрек дайындау және тасып әкету мерзімдері көрсетіледі. Бұл ретте сүректі дайындау мерзімі кеспеағаштарды кесу белгіленген жылдың 1 қаңтарынан бастап 31 желтоқсанына дейін, ал әкету мерзімі келесі жылдың 1 мамырына дейін белгіленеді.
      5. Орман билеті жанама орман пайдалануды жүзеге асыруға, мемлекеттік орман қоры учаскелерін аңшылық шаруашылығының мұқтажы, ғылыми-зерттеу, мәдени-сауықтыру, рекреациялық, туристік және спорттық мақсаттар үшін пайдалануға құқық беретін құжат болып табылады.

2. Орманды пайдаланғаны үшін төлемді есептеу тәртібі және оны бюджетке енгізу мерзімі

      6. Орманды пайдаланғаны үшін төлем мерзімін мемлекеттік орман иеленушілер сүректі түбірімен босату кезінде кеспеағаштарды материалдық-ақшалай бағалау және орман пайдалану көлемі мен түбірімен босатылатын сүрек үшін осы ставкаларды және облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті өкілді органдары белгілейтін орман пайдаланудың өзге түрлері үшін төлем ставкаларын ескере отырып, орман пайдаланудың өзге түрлері үшін есеп-қисаптар негізінде айқындайды.
      7. Орманды пайдаланғаны үшін төлем облыстық (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) бюджет кірістері жіктемесінің тиісті кодына енгізіледі.
      8. Орманды ұзақ мерзімді пайдаланған кезде төлемді бюджетке енгізу орманды пайдалануға арналған шартты мемлекеттік тіркеген күннен бастап орманды пайдаланудың жыл сайынғы көлемінің жалпы сомасынан тең үлестермен төленетін тоқсан сайынғы төлем түрінде келесі тоқсандағы айдың 15-күнінен кешіктірмей жүргізіледі.
      9. Орманды қысқа мерзімді пайдаланған кезде төлемді бюджетке енгізу оларда төлем құжатының деректемелерін көрсете отырып, жасалған ақы төлеу туралы белгі қойылатын рұқсат құжаттарын алғанға дейін жүргізіледі.
      10. Бюджетке төлемақы сомаларын төлеу орман пайдалану орны бойынша банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асырушы ұйымдар арқылы аударып не қатаң есептілік бланкілері негізінде тиісті органда ақшаны қолма-қол төлеу арқылы жүргізіледі.
      Қатаң есептілік бланкілерінің нысанын және қолма-қол ақшамен енгізілген төлемақы сомаларын бюджетке есептеу тәртібін уәкілетті мемлекеттік органның келісімі бойынша Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі белгілейді.
      11. Орман пайдаланушылар түбірімен босатылатын сүрек үшін төлемақыны бюджетке енгізуді жазып берілген ағаш кесу билеттері бойынша сүрек құнының жалпы сомасының тең үлестерімен төленетін тоқсан сайынғы төлем түрінде ағаш кесу билетін алғаннан кейін ағаш кесу билеті жазып берілген жылдың 15 желтоқсанынан кешіктірмей толық төлеуді аяқтай отырып, келесі тоқсандағы айдың 15-күнінен кешіктірмей жүргізеді.
      12. Сүректі түбірімен, шайырды, ағаш шырындарын және қосалқы орман материалдарын (шамамен саны бойынша немесе алаңы бойынша ескере отырып, сондай-ақ қателерді анықтаған кезде) босатқан кезде дайындалған сүректің, шайырдың, ағаш шырындарының және қосалқы орман материалдарының жалпы саны ағаш кесу билетінде (егер дайындау оларда көрсетілген орындардың шегінде жүргізілген кезде) көзделген санына (алаңына) сәйкес келмеген жағдайда мемлекеттік орман иеленушілер орман пайдаланушылардың төлемді кезекті төлеу  мерзімінде қайта есептесу кезінде белгіленген нақты дайындалған көлем үшін төлемнің толық сомасын төлеуін қамтамасыз етеді.
      13. Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе орман шаруашылығы саласындағы уәкілетті органның Қазақстан Республикасының орман заңнамасына сәйкес өз құзыреті шегінде ормандардың қурауы немесе құрып кетуі қатері төнген кезде орман ресурстарын пайдалануға тыйым салу туралы шешім қабылдауын қоспағанда, төленген соманы қайтару жүргізілмейді.
      Бұл ретте төлеуші орман шаруашылығы саласындағы уәкілетті орган берген ағаш кесуге рұқсат билетін, орман пайдалануға орман билетін пайдаланбағанын растайтын құжатты бергеннен кейін қайтару жүргізіледі.
      14. Кезекті мерзімге кесуге берілетін кесілмеген ағаштар, сондай-ақ кесу басталмаған өткен жылғы кеспеағаштар үшін осы Ережеде белгіленген тәртіппен қайталап төлем алу жүргізіледі.
      15. Осы Ереженің 4-тармағының екінші абзацында белгіленген мерзімде ағаш кесу басталып, оларды кесу аяқталмаған кезде, сондай-ақ орманда сүректер дайындалып, бірақ мерзімінде әкетілмей қалған кезде орман пайдаланушы 5 айдан аспайтын мерзімге осы жұмыстарды жүргізу үшін мерзімді ұзарта алады.
      Мемлекеттік орман иеленуші орман пайдаланушының сүректерді дайындауды немесе оларды әкетуді аяқтаудың белгіленген мерзімінен кешіктірмей беруге тиіс жазбаша өтініші бойынша мерзімін ұзартуды жүргізеді.
      Мерзімі ұзартылған ағаш кесу үшін қайтадан төлемақы алынбайды.
      16. Бюджетке төлем сомасын уақтылы енгізбегені үшін орман пайдаланушыларға Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өсімақы есептеледі.
      17. Мемлекеттік орман иеленушілер тоқсан сайын, есепті тоқсаннан кейінгі екінші айдың 1-күнінен кешіктірмей өздері орналасқан жердегі салық органдарына уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген нысан бойынша мәліметтер береді.
      18. Салық қызметі органдары орманды пайдаланғаны үшін төлемнің дұрыс есептелуін, толық алынуы мен уақтылы бюджетке аударылуын бақылауды жүзеге асырады.

Об утверждении базовых ставок платы за древесину, отпускаемую на корню, Правил исчисления и сроков внесения в бюджет платы за лесные пользования на участках государственного лесного фонда

Постановление Правительства Республики Казахстан от 15 октября 2007 года N 950. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2008 года N 1332.

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 31.12.2008 N 1332 (вводится в действие с 01.01.2009).

      В соответствии со статьями 473 , 474 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый Кодекс) от 12 июня 2001 года и статьи 12 Лесного кодекса Республики Казахстан от 8 июля 2003 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:
      1) базовые ставки платы за древесину, отпускаемую на корню;
      2) Правила исчисления и сроки внесения в бюджет платы за лесные пользования на участках государственного лесного фонда.

      2. Признать утратившими силу:

      1) постановление Правительства Республики Казахстан от 15 апреля 2002 года N 431 "Об утверждении базовых ставок платы за древесину, отпускаемую на корню, Правил исчисления и внесения в бюджет платы за лесные пользования, а также изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2002 г., N 11, ст. 110);

      2) пункт 9 изменений и дополнений, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 июня 2004 года N 695 "О переименовании государственных учреждений - территориальных органов Комитета казначейства Министерства финансов Республики Казахстан, внесении изменений и дополнений и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2004 г., N 25, ст. 328).

      3. Настоящее постановление вводится в действие с 1 января 2008 года.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 15 октября 2007 года N 950

Базовые ставки
платы за древесину, отпускаемую на корню

      1. Базовые ставки платы за древесину, отпускаемую на корню, определяются из размера ставки платы за 1 м 3 (далее - ставка) с учетом коэффициентов, предусмотренных в пункте 2, настоящих ставок.

  Размер ставок платы за 1 м 3 в месячных расчетных показателях

N
п/п

Наименования
древесно-кустарниковых
пород

Деловая древесина в
зависимости от
диаметра отрезков
ствола в верхнем
торце, без коры

Дровя-
ная
дре-
весина
в коре

крупная
(25
см и
более)

средняя
(от 13
до
24 см)

мелкая
(от 3
до
12 см)

1

2

3

4

5

6

1

Сосна

1,48

1,05

0,52

0,21

2

Ель Шренка

1,93

1,37

0,68

0,27

3

Ель сибирская, пихта

1,34

0,95

0,48

0,16

4

Лиственница

1,19

0,85

0,41

0,15

5

Кедр

2,67

1,91

0,93

0,23

6

Можжевельник древовидный (арча)

1,79

1,26

0,63

0,27

7

Дуб, ясень

2,67

1,91

0,93

0,41

8

Ольха черная, клен, вяз, липа

0,60

0,42

0,21

0,14

9

Саксаул




0,60

10

Береза

0,69

0,48

0,23

0,16

11

Осина, ива древовидная, тополь

0,52

0,37

0,18

0,11

12

Орех грецкий, фисташка

3,24

2,32

1,15

0,35

13

Абрикос, акация белая, алыча,
боярышник, вишня, лох, рябина,
слива, черемуха, шелковица,
яблоня, прочие древесные породы

1,90

1,35

0,68

0,23

14

Можжевельник, кедровый стланик



0,34

0,18

15

Акация желтая, гребенщик, ивы
кустарниковые, облепиха, жузгун,
чингил и прочие кустарники



0,19

0,12

      2. К настоящим ставкам применяются следующие повышающие и понижающие коэффициенты:
      1) в зависимости от удаленности лесосек от дорог общего пользования:
     до 10 км                                1,30;
     10,1 - 25 км                            1,20;
     25,1 - 40 км                            1,00;
     40,1 - 60 км                            0,75;
     60,1 - 80 км                            0,55;
     80,1 - 100 км                           0,40;
     более 100 км                            0,30.

      Удаленность лесосеки от дорог общего пользования определяется по картографическим материалам по кратчайшему расстоянию от центра лесосеки до дороги и корректируется в зависимости от рельефа местности по следующим коэффициентам:
      равнинный рельеф - 1,1;
      холмистый рельеф или заболоченная местность - 1,25;
      горный рельеф - 1,5;
      2) при проведении рубок промежуточного пользования - 0,6;
      3) при проведении выборочных рубок главного пользования - 0,8;
      4) при отпуске древесины на горных склонах с крутизной свыше 20 градусов - 0,7;
      5) коэффициенты, предусмотренные в подпунктах 1) - 4) настоящего пункта, исчисляются каждая со ставки, полученной после применения предшествующего коэффициента.

      3. При отпуске древесины на корню, где порубочные остатки имеют сбыт для переработки или использования на топливо, взимается плата за ликвид из кроны в размере 40 процентов, а за остальные сучья в размере 20 процентов от ставки на дровяную древесину соответствующей лесной породы.

      4. Местные представительные органы области (города республиканского значения, столицы) в соответствии с пунктом 2 статьи 473 Кодекса Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс) имеют право повышать размеры настоящих ставок до двух раз.

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан  
от 15 октября 2007 года N 950

Правила
исчисления и сроки внесения в бюджет платы за лесные
пользования на участках государственного лесного фонда

1. Общие положения

      1. Правила исчисления и сроки внесения в бюджет платы за лесные пользования на участках государственного лесного фонда (далее - Правила) определяют порядок исчисления и сроки внесения в бюджет платы за следующие виды лесных пользований:
      1) заготовка древесины;
      2) заготовка живицы и древесных соков;
      3) заготовка второстепенных древесных ресурсов (коры, ветвей, пней, корней, листьев, почек деревьев и кустарников);
      4) побочные лесные пользования (сенокошение, пастьба скота, мараловодство, звероводство, размещение ульев и пасек, огородничество, бахчеводство и выращивание иных сельскохозяйственных культур, заготовка и сбор лекарственных растений и технического сырья, дикорастущих плодов, орехов, грибов, ягод и других пищевых продуктов, мха, лесной подстилки и опавших листьев, камыша);
      5) пользование участками государственного лесного фонда для культурно-оздоровительных, рекреационных, туристских и спортивных целей;
      6) пользование участками государственного лесного фонда для нужд охотничьего хозяйства;
      7) пользование участками государственного лесного фонда для научно-исследовательских целей.

      2. Лесные ресурсы на участках государственного лесного фонда предоставляются лесопользователям в долгосрочное лесопользование на срок от 10 до 49 лет и краткосрочное лесопользование на срок до одного года.
      При краткосрочном лесопользовании на участках государственного лесного фонда могут осуществляться только следующие виды лесопользования:
      1) побочные лесные пользования;
      2) пользование участками государственного лесного фонда для научно-исследовательских целей;
      3) пользование участками государственного лесного фонда для культурно-оздоровительных, рекреационных, туристских и спортивных целей.

      3. Лесопользование на участках государственного лесного фонда осуществляется на основании разрешительных документов: лесорубочного билета и лесного билета, выдаваемых государственными лесовладельцами в порядке, установленном лесным законодательством Республики Казахстан.

      4. Лесорубочный билет является документом, дающим право лесопользователю на проведение заготовки и вывозки древесины, живицы, древесных соков и второстепенных древесных ресурсов.
      В лесорубочном билете указываются сроки заготовки и вывозки древесины. При этом срок заготовки древесины устанавливается с 1 января по 31 декабря того года, на который лесосека назначена в рубку, а срок вывозки - до 1 мая следующего года.

      5. Лесной билет является документом, предоставляющим право на осуществление побочных лесных пользований, пользование участками государственного лесного фонда для нужд охотничьего хозяйства, научно-исследовательских, культурно-оздоровительных, рекреационных, туристских и спортивных целей.

2. Порядок исчисления и сроки внесения в бюджет платы
за лесные пользования

      6. Размеры платы за лесные пользования определяются государственными лесовладельцами на основании материально-денежной оценки лесосек при отпуске древесины на корню и расчетов за иные виды лесопользования исходя из объема лесопользования и настоящих ставок за древесину, отпускаемую на корню и ставок платы за иные виды лесопользования, устанавливаемых местными представительными органами области (города республиканского значения, столицы).

      7. Плата за лесные пользования вносится на соответствующий код классификации доходов областного (города республиканского значения, столицы) бюджета.

      8. Внесение в бюджет платы при долгосрочном лесопользовании производится со дня государственной регистрации договора на лесопользование в виде ежеквартальной платы, уплачиваемой равными долями от общей суммы ежегодного объема лесопользования, не позднее 15 числа месяца последующего квартала.

      9. Внесение в бюджет платы при краткосрочном лесопользовании производится до получения разрешительных документов, в которых делается отметка о произведенной оплате с указанием реквизитов платежного документа.

      10. Уплата сумм платы производится в бюджет по месту лесопользования путем перечисления через банки или организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций, либо наличными деньгами в соответствующем органе с использованием бланков строгой отчетности.
      Форма бланков строгой отчетности и порядок зачисления в бюджет сумм платы, внесенной наличными деньгами, устанавливается Министерством финансов Республики Казахстан по согласованию с уполномоченным государственным органом.

      11. Внесение в бюджет платы за древесину, отпускаемую на корню, производится лесопользователями по получению лесорубочного билета в виде ежеквартальной платы, уплачиваемой равными долями от общей суммы стоимости древесины по выписанным лесорубочным билетам, не позднее 15 числа месяца последующего квартала с завершением полной платы не позднее 15 декабря года, на который выписаны лесорубочные билеты.

      12. В случаях, когда при отпуске древесины на корню, живицы, древесных соков и второстепенных лесных материалов (с учетом по примерному количеству или по площади, а также при обнаружении ошибок) общее количество заготовленной древесины, живицы, древесных соков и второстепенных лесных материалов не совпадает с количеством (площадью), предусмотренном в лесорубочном билете (при условии, если заготовка произведена в пределах мест, указанных в них), государственные лесовладельцы обеспечивают уплату лесопользователями полной суммы платы за фактически заготовленный объем, установленный при перерасчете в очередной срок уплаты платежа.

      13. Возврат уплаченной суммы за лесные пользования не производится, за исключением случаев принятия решения Правительством Республики Казахстан или уполномоченным органом в области лесного хозяйства о запрещении использования лесных ресурсов при возникновении угрозы деградации или гибели лесов в пределах своей компетенции в соответствии с лесным законодательством Республики Казахстан.
      При этом возврат производится после представления плательщиком документа, выданного уполномоченным органом в области лесного хозяйства, подтверждающего неиспользование лесорубочного билета, лесного билета на лесопользование.

      14. За передаваемые в рубку на очередной срок недорубы, а также неначатые рубкой лесосеки предыдущего года производится повторное взимание платы в порядке, установленном настоящими Правилами.

      15. При наличии лесосек, начатых и незаконченных рубкой к установленному в абзаце втором пункта 4 настоящих Правил сроку, а также при оставлении в лесу заготовленной, но невывезенной в срок древесины лесопользователь может получить отсрочку на проведение этих работ на срок не более 5 месяцев.
      Отсрочка предоставляется государственным лесовладельцем по письменному заявлению лесопользователя, которое должно быть подано не позднее установленного срока окончания заготовки или вывозки древесины.
      За лесосеки, на которые предоставлена отсрочка, плата повторно не взимается.

      16. За несвоевременное внесение сумм платы в бюджет на лесопользователей начисляется пеня в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      17. Государственные лесовладельцы ежеквартально, не позднее 1 числа второго месяца, следующего за отчетным кварталом, представляют налоговым органам по месту своего нахождения сведения по форме, установленной уполномоченным государственным органом.

      18. Органы налоговой службы осуществляют контроль за правильностью исчисления, полноты взимания и своевременности перечисления платы за лесные пользования в бюджет.