"Үшінші елдерге қатысты тарифтік емес реттеудің бірыңғай шаралары туралы келісімді ратификациялау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 11 маусымдағы N 565 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      "Үшінші елдерге қатысты тарифтік емес реттеудің бірыңғай шаралары туралы келісімді ратификациялау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасы Қазақстан Республикасының Парламенті Мәжілісінің қарауына енгізілсін.

       Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                    К. Мәсімов

Жоба  

  Үшінші елдерге қатысты тарифтік емес реттеудің бірыңғай
шаралары туралы келісімді ратификациялау туралы
Қазақстан Республикасының Заңы

      Мәскеу қаласында 2008 жылғы 25 қаңтарда қол қойылған Үшінші елдерге қатысты тарифтік емес реттеудің бірыңғай шаралары туралы келісім ратификациялансын.

       Қазақстан Республикасының
      Президенті

  Үшінші елдерге қатысты тарифтік емес реттеудің
бірыңғай шаралары туралы
келісім

      Бұдан әрі Тараптар аталатын Беларусь Республикасының Үкіметі, Қазақстан Республикасының Үкіметі және Ресей Федерациясының Үкіметі
      Тараптар мемлекеттерінің бірыңғай кедендік аумағын құруға және кеден одағының тиімді жұмыс істеуі үшін қолайлы жағдайды қамтамасыз етуге ұмтыла отырып,
      кемсітпеушілік, жариялылық, өзара пайда және ұлттық мүдделерді қорғау қағидаттарында келісілген сыртқы сауда саясатын жүргізу қажеттілігіне сүйене отырып,
      осы Келісімнің қатысушылары болып табылмайтын мемлекеттер (бұдан әрі - үшінші елдер) тауарларының Тараптар мемлекеттерінің кеден аумағына және ол құрылғаннан кейін Тараптар мемлекеттерінің бірыңғай кедендік аумағына импортының және осы аумақтардан тауарлар экспортының бірыңғай тәртібін орнатуға ұмтыла отырып,
      үшінші елдерге қатысты тарифтік емес реттеудің бірыңғай шараларын қолдану қажеттілігін ескере отырып,
      халықаралық құқықтың жалпыға танымал қағидаттары мен нормаларын басшылыққа ала отырып,
      төмендегілер туралы келісті:

  1-бап
Негізгі ұғымдар

      Осы Келісімде пайдаланылған ұғымдар мыналарды білдіреді:
      "сыртқы сауда қызметі" - тауарлармен сыртқы сауда саласында мәмілелерді жүзеге асыру жөніндегі қызмет;
      "тауарлардың сыртқы саудасы" - тауарлар импорты және (немесе) экспорты. Тарап мемлекетінің кедендік аумағының бір бөлігінен оның кедендік аумағының екінші бөлігіне, егер мұндай бөліктер өзара құрғақ аумақпен байланысты болмаса, сондай-ақ шетел мемлекетінің кедендік аумағы арқылы тауарлардың тасымалдануы тауарлардың сыртқы саудасы болып табылмайды;
      "бірыңғай кедендік аумақ" - Тараптар мемлекеттерінің кедендік аумақтарынан тұратын аумақ;
      "тауардың импорты" - кері әкету туралы міндеттемесінсіз үшінші елдердің кедендік аумағынан Тарап мемлекетінің кедендік аумағына немесе бірыңғай кедендік аумағына тауарды әкелу;
      "тауарлардың жекелеген түрлеріне экспортқа және (немесе) импортқа айрықша құқық" - атқарушы биліктің уәкілетті мемлекеттік органы беретін лицензияның негізінде берілетін тауарлардың жекелеген түрлеріне қатысты сыртқы сауда қызметін жүзеге асыруға арналған құқық;
      "экспортты және (немесе) импортты сандық шектеу" - квоталар белгілеу жолымен енгізіле алатын тауарлардың сыртқы саудасын сандық шектеу жөніндегі шаралары;
      "лицензия және (немесе) рұқсат" - тауарлардың экспортын және/немесе импортын жүзеге асыру құқығын растайтын арнайы құжаттар;
      "лицензиялау" - лицензиялар және (немесе) рұқсаттар беру тәртібін белгілейтін әкімшілік шаралар кешені;
      "тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортын және (немесе) импортын қадағалау" - тауарлардың жекелеген түрлерінің экспорты және/немесе импорты серпінінің мониторингі мақсатында белгіленген уақытша шара;
      "рұқсат беру тәртібі" - лицензиялауды немесе сыртқы сауда қызметін реттеудің өзге де әкімшілік шараларын көздейтін тауарлардың жекелеген түрлерімен сыртқы сауда операцияларын, сондай-ақ Тарап мемлекетінің кедендік аумағынан тыс немесе бірыңғай кедендік аумағынан тыс тасымалданатын мұндай тауарларды кедендік бақылауды және кедендік ресімдеуді жүзеге асыру тәртібі;
      "атқарушы биліктің уәкілетті мемлекеттік органы" - лицензиялар және (немесе) рұқсаттар беру құқығы берілген Тарап мемлекетінің атқарушы билік органы;
      "сыртқы сауда қызметіне қатысушылар" - заңды тұлғалар және заңды тұлғалар болып табылмайтын, Тараптар мемлекеттерінің бірінде тіркелген және осы мемлекеттің заңнамасына сәйкес құрылған ұйымдар, Тараптар мемлекеттері бірінің аумағында тұрақты немесе артықшылықпен тұрғылықты жері бар, осы мемлекеттің азаматы болып табылатын немесе онда тұрақты тұру құқығына ие не осы мемлекеттің заңнамасына сәйкес жеке кәсіпкерлер ретінде тіркелген жеке тұлғалар;
      "тауардың экспорты" - кері әкелу туралы міндеттемесінсіз Тарап мемлекетінің кедендік аумағынан немесе бірыңғай кедендік аумағынан үшінші елдердің кедендік аумағына тауарды әкету;
      "тарифтік емес реттеу шаралары" - экономикалық сипаттағы сандық және өзге де тыйымдар мен шектеулерді енгізу жолымен жүзеге асырылатын тауарлардың сыртқы саудасын реттеу шараларының кешені.

  2-бап
Тарифтік емес реттеудің бірыңғай шараларын қолдану

      1. Бірыңғай кедендік аумақта үшінші елдермен саудаға қатысты осы Келісімнің 3-6 және 9-баптарында баяндалған қағидаттар негізінде тарифтік емес реттеудің бірыңғай шаралары қолданылады.
      2. Тарифтік емес реттеудің бірыңғай шараларын енгізу және қолдану тәртібі Тараптардың жекелеген келісімдерімен айқындалады.

  3-бап
Сандық шектеулер

      1. Үшінші елдермен саудада тауарлар импорты мен экспорты осы бапта көзделген жағдайларды қоспағанда, сандық шектеулерсіз жүзеге асырылады.
      2. Айрықша жағдайларда мыналар белгіленуі мүмкін:
      1) тыйымдар және тауарлар экспортын уақытша шектеулер ішкі нарық үшін елеулі маңызды болып табылатын азық-түліктік немесе өзге тауарлардың ішкі нарығындағы сыни жетіспеушілікті болдырмау не азайту;
      2) егер төмендегілер қажет болса, кез келген түрде әкелінетін ауыл шаруашылығы тауарларының немесе су биологиялық ресурстарының импортын шектеу:
      а) ұқсас отандық тауар өндірісін немесе сатуды қысқарту;
      б) егер ұқсас отандық тауардың елеулі өндірісі жоқ болса, импорттық тауармен тікелей алмастырыла алатын отандық тауар өндірісін немесе сатуды қысқарту;
      в) ұқсас отандық тауардың уақытша артығын тұтынушылардың кейбір топтарына тегін немесе нарықтық құнынан төмен бағамен беру жолымен нарықтан алып тастау;
      г) егер ұқсас отандық тауардың елеулі өндірісі болмаса, импорттық тауармен тікелей алмастырылуы мүмкін отандық тауардың уақытша артығын тұтынушылардың кейбір топтарына тегін немесе нарықтық құнынан төмен бағамен артық тауарды беру жолымен нарықтан алып тастау;
      д) егер ұқсас отандық тауарды өндіру елеусіз болып табылатын болса, өндірісі тікелей, толығымен немесе негізінен импортталатын тауарға тәуелді болса, жануарлардан алынатын өнімдер шығаруды шектеу белгілене алады.

  4-бап
Тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортына және
(немесе) импортына айрықша құқық

      1. Сыртқы сауда қызметін жүзеге асыру тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортына және (немесе) импортына ерекше құқық беру жолымен шектеле алады.
      2. Тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортына және (немесе) импортына айрықша құқық лицензия негізінде жүзеге асырылады.
      3. Тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортына және (немесе) импортына айрықша құқық берілген сыртқы сауда қызметіне қатысушылар кемсітпеушілік қағидатына сүйене отырып және тек коммерциялық ұмтылысты басшылыққа ала отырып, тауарлардың жекелеген түрлерінің экспорты және (немесе) импорты бойынша мәмілелер жасайды.

  5-бап
Тауарлардың сыртқы саудасы саласындағы лицензиялау

      1. Тауарлардың сыртқы саудасы саласындағы лицензиялау мынадай жағдайларда белгіленеді:
      1) тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортына немесе импортына уақытша сандық шектеулер енгізу;
      2) мемлекеттің қауіпсіздігіне, азаматтардың өміріне немесе денсаулығына, жеке немесе заңды тұлғалардың мүлкіне, мемлекеттік немесе муниципалдық мүлікке, қоршаған ортаға, жануарлардың тіршілік етуіне және өсімдіктердің өсуіне қолайсыз әсер етуі мүмкін тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортына және (немесе) импортына рұқсат беру тәртібін іске асыру;
      3) тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортына және (немесе) импортына айрықша құқық беру;
      4) халықаралық міндеттемелерді орындау.
      2. Осы баптың 1-тармағында көзделген жағдайларда атқарушы биліктің уәкілетті мемлекеттік органы беретін лицензия тауарлардың жекелеген түрлерінің экспорты және (немесе) импорты үшін негіз болып табылады.
      3. Лицензияның болмауы кедендік органдардың тауарларды шығарудан бас тартуына негіз болып табылады.
      4. Лицензиялау ережесі Тараптардың жекелеген келісімімен айқындалады.

  6-бап
Тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортын және
(немесе) импортын қадағалау

      Тауарлардың жекелеген түрлерінің экспортын және (немесе) импортын қадағалау мынадай шарттарды сақтаған жағдайда тауарлардың экспортына және (немесе) импортына рұқсаттар беру арқылы жүзеге асырылады:
      1) рұқсаттар алу рәсімі тауарлардың экспортын және (немесе) импортын шектемеу үшін барынша қарапайым болуы тиіс;
      2) рұқсаттар атқарушы биліктің уәкілетті мемлекеттік органына ұсынылған жазбаша өтінім негізінде сыртқы сауда қызметінің кез келген қатысушыларына шектеусіз беріледі;
      3) рұқсаттар беру туралы өтініш тауарларды кедендік ресімдегенге дейін жұмыс күндері берілуі мүмкін;
      4) рұқсаттар беру мерзімі өтінішті берген күннен бастап 3 жұмыс күнінен аспайды.

  7-бап
Тауарлардың сыртқы саудасын қозғайтын және ұлттық
мүдделерді ескере отырып, енгізілетін шаралар

      1.   Тауарлардың сыртқы саудасын қозғайтын реттеу шаралары, егер бұл шаралар:
      1) қоғамдық моральды немесе құқықтық тәртіпті сақтау үшін қажет;
      2) азаматтардың өмірін немесе денсаулығын, қоршаған ортаны, жануарлардың тіршілігін және өсімдіктердің өсуін қорғау үшін қажет;
      3) алтын немесе күміс экспортына және (немесе) импортына қатысты;
      4) мәдени құндылықтар мен мәдени мұраларды қорғау үшін қолданылатын;
      5) орны толмайтын табиғи ресурстарды бітіруді болдырмау үшін қажет және орны толмайтын табиғи ресурстарды пайдалануға байланысты ішкі өндіруді немесе тұтынуды шектеумен бірге жүргізілетін;
      6) отандық материалдардың экспортын осындай материалдармен ішкі өңдеуші өнеркәсіпті жеткілікті санда осындай материалдарға ішкі баға үкімет жүзеге асырған тұрақтандыру жоспарының нәтижесіндегі әлемдік бағаға қарағанда неғұрлым төмен деңгейде тұрған кезеңдер ішінде қамтамасыз ету үшін шектеумен байланысты;
      7) олардың жалпы немесе жергілікті тапшылығы жағдайында тауарларды сатып алу немесе тарату үшін қажет;
      8) халықаралық міндеттемелерді орындау үшін қажет;
      9) қорғаныс пен қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін қажет;
      10) кедендік заңнаманы қолдануға, қоршаған ортаны қорғауға, зияткерлік меншікті және өзге құқықтық актілерді қорғауға қатысты халықаралық міндеттемелерге қайшы келмейтін құқықтық актілерді сақтауды қамтамасыз ету үшін қажет болса енгізілуі мүмкін.
      2. Осы баптың 1-тармағында көзделген шаралар, егер оларды жүзеге асыру тәсілі үшінші елдердің еркін немесе негізделмеген кемсітушілік құралы, сондай-ақ тауарлармен сыртқы сауданың жасырын шектеулері болып табылса қолданылмауы тиіс.

  8-бап
Тауарлардың сыртқы саудасына тыйым салулар мен
шектеулердің ерекше түрлері

      1. Тауарлардың сыртқы саудасы, қабылдануы Біріккен Ұлттар Ұйымының Жарғысына сәйкес халықаралық санкцияларда Тараптар мемлекеттерінің қатысуы үшін қажетті шаралармен, оның ішінде осы Келісімнің 3 және 4-баптарының ережелерінен алшақ шаралармен шектелуі мүмкін.
      2. Сыртқы қаржылық жағдайды қорғау және төлемдік теңгерім тепе-теңдігін қолдау мақсатында тауарлардың сыртқы саудасын шектеу шаралары, оның ішінде осы Келісімнің 3 және 4-баптарының ережелерінен алшақ шаралар енгізілуі мүмкін.

  9-бап Бірыңғай кедендік аумағында тарифтік емес
реттеу шараларын қолдану

      1. Тараптар мемлекеттерінің бірыңғай кедендік аумағына әкелуге және (немесе) оларды осы аумақтан әкетуге қатысты тарифтік емес реттеу шараларын қолдану туралы шешімді 2007 жылғы 6 қазанда Кедендік одақ комиссиясы туралы шартқа сәйкес құрылған Кедендік одақ комиссиясы (бұдан әрі - Комиссия) қабылдайды.
      2. Тараптардың осы келісімде көзделген тарифтік емес реттеу шараларын қолдану туралы шешімдерді қабылдау жөніндегі өкілеттігі Комиссияға Тараптар мемлекеттері басшыларының шешімімен Тараптар мемлекеттерінің бірыңғай кедендік аумағын құрғанға дейін толық немесе ішінара берілуі мүмкін.
      Бұл жағдайда Комиссияның тарифтік емес реттеу шараларын қолдану туралы шешімін Тараптар өз мемлекеттерінің кедендік аумағына тауарларды әкелуге және (немесе) оларды осы аумақтан әкетуге қатысты орындайды.
      3. Айрықша жағдайларда Тараптар Комиссияға осы баптың 2-тармағында көзделген өкілеттіктерді бергеннен кейін немесе бірыңғай кедендік аумағын құрғаннан кейін бір жақты тәртіппен 6 айдан аспайтын мерзімге осы Келісімде көзделген тарифтік емес реттеу шараларын енгізе алады.
      Осы тармаққа сәйкес тарифтік емес реттеу шараларын енгізуші Тарап, басқа Тараптармен ұқсас шараларды қолдану туралы мәселені Комиссияның қарауына енгізеді, сондай-ақ осы Тараптарға мұндай шараларды енгізу және қолдану туралы хабарлайды.
      4. Осы баптың 3-тармағында көзделген шараларды қолданбайтын Тараптар үшінші елдерден осы шараларды қолданатын Тарап мемлекетінің кедендік аумағына тауарларды әкелуді не көрсетілген шаралардан сырт айналып үшінші елдерге тауарларды әкетуді болдырмау үшін қажетті күш қолданады.
      5. Тарап осы баптың 3-тармағына сәйкес тарифтік емес реттеу шараларын үшінші елдерге отандық тауарларды әкетуге тыйым салу немесе шектеу түрінде енгізген жағдайда, көрсетілген шараларды қолданбайтын басқа Тараптар осы Тарап мемлекетінің атқарушы билік уәкілетті мемлекеттік органы берген лицензиясыз және (немесе) рұқсатсыз осы тауарларды әкетуге жол бермейді.
      6. Осы баптың 3-тармағына сәйкес тарифтік емес реттеу шараларын қолданатын Тарап, басқа Тараптардың осы баптың 4 және 5-тармақтарының ережелерін орындауды қамтамасыз етуі үшін қажет күш-жігерді қабылдайды, оның ішінде оларға тауарларды берушілер, тауарлардың сәйкестендіру белгілері, оларды тасымалдаудың белгілі тәсілдері туралы мәліметтер, сондай-ақ оларға қатысты тарифтік емес реттеу шаралары енгізілген тауарларды анықтауға мүмкіндік беретін өзге де ақпаратты ұсынады.
      7. Тараптардың қайсыбірінің мемлекеті атқарушы билік уәкілетті мемлекеттік органы берген лицензияларды және (немесе) рұқсаттарды Комиссия осы баптың 2-тармағында көзделген өкілеттіктерді бергеннен кейін Тараптардың барлық басқа мемлекеттері таниды және Тараптардың барлық мемлекеттерінде бірдей заңды күшке ие болады.
      8. Бірыңғай кедендік аумақта тауарлардың сыртқы саудасын қозғайтын және ұлттық мүдделерге (7-бап) және тауарлардың сыртқы саудасы тыйымдарының және шектеулерінің ерекше түрлеріне (8-бап) сүйене отырып енгізілетін шараларды, оларды бір жақты тәртіпте қолдану жағдайларын қоса алғанда, қолдану тәртібі, сондай-ақ сыртқы сауданың өзге де тыйым салулары мен шектеулері және оларды қолдану тәртібі Тараптардың жекелеген келісімдерімен айқындалады.

  10-бап
Айрықшалық

      Осы Келісім Тараптардың экспорттық бақылау, техникалық реттеу мәселелеріне, санитарлық, ветеринарлық және фитосанитарлық талаптар мен шараларды қолдану, сондай-ақ арнайы қорғау, демпингке қарсы және өтемдік шараларды қолдануға қатысты қарым-қатынастарға қолданылмайды.

  11-бап
Дауларды шешу

      Осы Келісімнің ережелерін қолданумен немесе түсіндірумен байланысты даулар консультациялар және келіссөздер жолымен шешіледі, ал келісімге қол жеткізілмеген жағдайда Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың Сотына қарауға беріледі.

  12-бап
Өзгерістер

      Тараптардың уағдаластығы бойынша осы Келісімге Тараптардың жекелеген хаттамаларымен ресімделетін өзгерістер енгізілуі мүмкін.

  13-бап
Қорытынды ережелер

      Осы Келісімнің күшіне ену, оған қосылу және одан шығу тәртібі 2007 жылғы 6 қазандағы Кедендік одақтың шарттық-құқықтық базасын қалыптастыруға бағытталған халықаралық шарттардың күшіне ену, одан шығу және оған қосылу тәртібі туралы хаттамамен айқындалады.
      Мәскеу қаласында 2008 жылғы 25 қаңтарда орыс тіліндегі жалғыз түпнұсқа данада жасалды.
      Осы Келісімнің түпнұсқа данасы осы Келісімнің депозитарийі болып табылатын, оның куәландырылған көшірмесін әрбір Тарапқа жіберетін Еуразиялық экономикалық қоғамдастықтың Интеграциялық комитетінде сақталады.

             Беларусь           Қазақстан           Ресей
         Республикасының    Республикасының    Федерациясының
          Үкіметі үшін       Үкіметі үшін      Үкіметі үшін

О проекте Закона Республики Казахстан "О ратификации Соглашения о единых мерах нетарифного регулирования в отношении третьих стран"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 июня 2008 года N 565

      Правительство Республики Казахстан  ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      внести на рассмотрение Мажилиса Парламента Республики Казахстан проект Закона Республики Казахстан "О ратификации Соглашения о единых мерах нетарифного регулирования в отношении третьих стран".

       Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Проект

Закон Республики Казахстан О ратификации Соглашения о единых мерах нетарифного
регулирования в отношении третьих стран

      Ратифицировать Соглашение о единых мерах нетарифного регулирования в отношении третьих стран, подписанное в городе Москве 25 января 2008 года.

       Президент
      Республики Казахстан

СОГЛАШЕНИЕ
о единых мерах нетарифного регулирования
в отношении третьих стран

      Правительство Республики Беларусь, Правительство Республики Казахстан и Правительство Российской Федерации, именуемые в дальнейшем Сторонами,
      стремясь создать единую таможенную территорию государств Сторон и обеспечить благоприятные условия для эффективного функционирования таможенного союза,
      исходя из необходимости проведения согласованной внешнеторговой политики на принципах недискриминации, гласности, взаимной выгоды и защиты национальных интересов,
      стремясь установить единый порядок импорта товаров из государств, не являющихся участниками настоящего Соглашения (далее - третьи страны), на таможенные территории государств Сторон и на единую таможенную территорию государств Сторон после ее создания и экспорта товаров с этих территорий,
      учитывая необходимость применения единых мер нетарифного регулирования в отношении третьих стран,
      руководствуясь общепризнанными принципами и нормами международного права,
      согласились о нижеследующем:

Статья 1
Основные понятия

      Понятия, используемые в настоящем Соглашении, означают следующее:
      "внешнеторговая деятельность" - деятельность по осуществлению сделок в области внешней торговли товарами;
      "внешняя торговля товарами" - экспорт и (или) импорт товаров. Перемещение товаров с одной части таможенной территории государства Стороны на другую часть его таможенной территории, если такие части не связаны между собой сухопутной территорией, а также через таможенную территорию иностранного государства не является внешней торговлей товарами;
      "единая таможенная территория" - территория, состоящая из таможенных территорий государств Сторон;
      "импорт товара" - ввоз товара на таможенную территорию государства Стороны или на единую таможенную территорию с таможенных территорий третьих стран без обязательства об обратном вывозе;
      "исключительное право на экспорт и (или) импорт отдельных видов товаров" - право на осуществление внешнеторговой деятельности в отношении отдельных видов товаров, предоставляемое на основе лицензии, которая выдается уполномоченным государственным органом исполнительной власти;
      "количественные ограничения экспорта и (или) импорта" - меры по количественному ограничению внешней торговли товарами, которые могут быть введены путем установления квот;
      "лицензия" и (или) "разрешение" - специальные документы на право осуществления экспорта и (или) импорта товаров;
      "лицензирование" - комплекс административных мер, устанавливающий порядок предоставления лицензий и (или) разрешений;
      "наблюдение за экспортом и (или) импортом отдельных видов товаров" - временная мера, устанавливаемая в целях мониторинга динамики экспорта и (или) импорта отдельных видов товаров (автоматическое лицензирование);
      "разрешительный порядок" - порядок осуществления внешнеторговых операций с отдельными видами товаров, предусматривающий лицензирование или применение иных административных мер регулирования внешнеторговой деятельности, а также таможенный контроль и таможенное оформление таких товаров, перемещаемых за пределы таможенной территории государства Стороны или за пределы единой таможенной территории;
      "уполномоченный государственный орган исполнительной власти" - орган исполнительной власти государства Стороны, наделенный правом выдачи лицензий и (или) разрешений;
      "участники внешнеторговой деятельности" - юридические лица и организации, не являющиеся юридическими лицами, зарегистрированные в одном из государств Сторон и созданные в соответствии с законодательством этого государства, физические лица, имеющие постоянное или преимущественное место жительства на территории одного из государств Сторон, являющиеся гражданами этого государства или имеющие право постоянного проживания в нем либо зарегистрированные в качестве индивидуальных предпринимателей в соответствии с законодательством этого государства;
      "экспорт товара" - вывоз товара с таможенной территории государства Стороны или с единой таможенной территории на таможенные территории третьих стран без обязательства об обратном ввозе;
      "меры нетарифного регулирования" - комплекс мер регулирования внешней торговли товарами, осуществляемый путем введения количественных и иных запретов и ограничений экономического характера.

Статья 2
Применение единых мер нетарифного регулирования

      1. В отношении торговли с третьими странами на единой таможенной территории применяются единые меры нетарифного регулирования на основе принципов, изложенных в статьях 3-6 и 9 настоящего Соглашения.
      2. Порядок введения и применения единых мер нетарифного регулирования определяется отдельными соглашениями Сторон.

Статья 3
Количественные ограничения

      1. Экспорт и импорт товаров в ходе осуществления торговли с третьими странами осуществляются без количественных ограничений, за исключением случаев, предусмотренных настоящей статьей.
      2. В исключительных случаях могут устанавливаться:
      1) запреты и временные ограничения экспорта товаров для предотвращения либо уменьшения критического недостатка на внутреннем рынке продовольственных или иных товаров, которые являются существенно важными для внутреннего рынка;
      2) ограничения импорта сельскохозяйственных товаров или водных биологических ресурсов, ввозимых в любом виде, если необходимо:
      а) сократить производство или продажу аналогичного отечественного товара;
      б) сократить производство или продажу отечественного товара, который может быть непосредственно заменен импортным товаром, в случае если не имеется значительного производства аналогичного отечественного товара;
      в) снять с рынка временный излишек аналогичного отечественного товара путем предоставления этого излишка некоторым группам потребителей бесплатно или по ценам ниже рыночных;
      г) снять с рынка временный излишек отечественного товара, который может быть непосредственно заменен импортным товаром, если не имеется значительного производства аналогичного отечественного товара, путем предоставления этого излишка некоторым группам потребителей бесплатно или по ценам ниже рыночных;
      д) ограничить производство продуктов животного происхождения, производство которых полностью или в основном зависит от импортируемого товара, если производство аналогичного отечественного товара является незначительным.

Статья 4
Исключительное право на экспорт и (или) импорт
отдельных видов товаров

      1. Осуществление внешнеторговой деятельности может ограничиваться путем предоставления исключительного права на экспорт и (или) импорт отдельных видов товаров.
      2. Исключительное право на экспорт и (или) импорт отдельных видов товаров осуществляется на основании лицензии.
      3. Участники внешнеторговой деятельности, которым предоставлено исключительное право на экспорт и (или) импорт отдельных видов товаров, совершают сделки по экспорту и (или) импорту отдельных видов товаров, основываясь на принципе недискриминации и руководствуясь только коммерческими соображениями.

Статья 5
Лицензирование в сфере внешней торговли товарами

      1. Лицензирование в сфере внешней торговли товарами устанавливается в следующих случаях:
      1) введение временных количественных ограничений экспорта или импорта отдельных видов товаров;
      2) реализация разрешительного порядка экспорта и (или) импорта отдельных видов товаров, которые могут оказать неблагоприятное воздействие на безопасность государства, жизнь или здоровье граждан, имущество физических или юридических лиц, государственное или муниципальное имущество, окружающую среду, жизнь или здоровье животных и растений;
      3) предоставление исключительного права на экспорт и (или) импорт отдельных видов товаров;
      4) выполнение международных обязательств.
      2. Основанием для экспорта и (или) импорта отдельных видов товаров в случаях, предусмотренных пунктом 1 настоящей статьи, является лицензия, выдаваемая уполномоченным государственным органом исполнительной власти.
      3. Отсутствие лицензии является основанием для отказа в выпуске товаров таможенными органами.
      4. Правила лицензирования определяются отдельным соглашением Сторон.

Статья 6
Наблюдение за экспортом и (или) импортом товаров
отдельных видов

      Наблюдение за экспортом и (или) импортом отдельных видов товаров осуществляется посредством выдачи разрешений на экспорт и (или) импорт товаров при соблюдении следующих условий:
      1) процедура получения разрешений должна быть максимально упрощена, с тем чтобы не ограничивать экспорт и (или) импорт товаров;
      2) разрешения выдаются без ограничений любым участникам внешнеторговой деятельности на основании письменных заявлений, представленных в уполномоченный государственный орган исполнительной власти;
      3) заявления о выдаче разрешений могут подаваться в рабочие дни до таможенного оформления товаров;
      4) срок выдачи разрешений не может превышать 3 рабочих дней с даты подачи заявления.

Статья 7
Меры, затрагивающие внешнюю торговлю товарами и вводимые
исходя из национальных интересов

      1. Меры регулирования, затрагивающие внешнюю торговлю товарами, могут вводиться, если эти меры:
      1) необходимы для соблюдения общественной морали или правопорядка;
      2) необходимы для охраны жизни или здоровья граждан, окружающей среды, жизни или здоровья животных и растений;
      3) относятся к экспорту и (или) импорту золота или серебра;
      4) применяются для защиты культурных ценностей и культурного наследия;
      5) необходимы для предотвращения исчерпания невосполнимых природных ресурсов и проводятся одновременно с ограничением внутреннего производства или потребления, связанных с использованием невосполнимых природных ресурсов;
      6) связаны с ограничением экспорта отечественных материалов для обеспечения достаточным количеством таких материалов внутренней обрабатывающей промышленности в течение периодов, когда внутренняя цена на такие материалы держится на более низком уровне, чем мировая цена, в результате осуществляемого правительством плана стабилизации;
      7) необходимы для приобретения или распределения товаров при общем или местном их дефиците;
      8) необходимы для выполнения международных обязательств;
      9) необходимы для обеспечения обороны и безопасности;
      10) необходимы для обеспечения соблюдения не противоречащих международным обязательствам правовых актов, касающихся применения таможенного законодательства, охраны окружающей среды, защиты интеллектуальной собственности, и иных правовых актов.
      2. Меры, предусмотренные пунктом 1 настоящей статьи, не должны применяться, если способ их осуществления является средством произвольной или необоснованной дискриминации третьих стран, а также скрытого ограничения внешней торговли товарами.

Статья 8
Особые виды запретов и ограничений внешней
торговли товарами

      1. Внешняя торговля товарами может быть ограничена мерами, принятие которых необходимо для участия государств Сторон в международных санкциях в соответствии с  Уставом Организации Объединенных Наций, в том числе мерами, отступающими от положений статей 3 и 4 настоящего Соглашения.
      2. Меры, ограничивающие внешнюю торговлю товарами, в том числе меры, отступающие от положений статей 3 и 4 настоящего Соглашения, могут быть введены в целях защиты внешнего финансового положения и поддержания равновесия платежного баланса.

Статья 9
Применение мер нетарифного регулирования
на единой таможенной территории

      1. Решения о применении мер нетарифного регулирования в отношении ввоза товаров на единую таможенную территорию и (или) вывоза их с этой территории принимаются Комиссией таможенного союза, учрежденной Договором о Комиссии таможенного союза от 6 октября 2007 года (далее - Комиссия).
      2. Полномочия Сторон по принятию решений о применении мер нетарифного регулирования, предусмотренных настоящим Соглашением, могут быть переданы Комиссии полностью или частично решением глав государств Сторон до создания единой таможенной территории государств Сторон.
      В этом случае решения Комиссии о применении мер нетарифного регулирования выполняются Сторонами в отношении ввоза товаров на таможенные территории своих государств и (или) вывоза их с этих территорий.
      3. В исключительных случаях Стороны могут в одностороннем порядке вводить меры нетарифного регулирования, предусмотренные настоящим Соглашением, на срок, не превышающий 6 месяцев, после передачи Комиссии полномочий, предусмотренных пунктом 2 настоящей статьи, или после создания единой таможенной территории. Сторона, вводящая меры нетарифного регулирования в соответствии с настоящим пунктом, вносит на рассмотрение Комиссии вопрос о применении аналогичных мер другими Сторонами, а также информирует эти Стороны о введении и применении таких мер.
      4. Стороны, не применяющие меры, предусмотренные пунктом 3 настоящей статьи, предпринимают усилия, необходимые для предотвращения ввоза товаров на таможенную территорию государства Стороны, применяющей эти меры, из третьих стран либо вывоза товаров в третьи страны в обход указанных мер.
      5. В случае введения Стороной в соответствии с пунктом 3 настоящей статьи мер нетарифного регулирования в виде запрета или ограничения вывоза отечественных товаров в третьи страны другие Стороны, не применяющие указанные меры, не допускают вывоза этих товаров без наличия лицензии и (или) разрешения, выданных уполномоченным государственным органом исполнительной власти государства этой Стороны.
      6. Сторона, применяющая меры нетарифного регулирования в соответствии с пунктом 3 настоящей статьи, предпринимает усилия, необходимые для обеспечения выполнения другими Сторонами положений пунктов 4 и 5 настоящей статьи, в том числе предоставляет им сведения о поставщиках товаров, идентификационных признаках товаров, известных ей способах их транспортировки, а также иную информацию, позволяющую выявлять товары, в отношении которых введены меры нетарифного регулирования.
      7. Лицензии и (или) разрешения, выданные уполномоченным государственным органом исполнительной власти государства какой-либо из Сторон после передачи Комиссии полномочий, предусмотренных пунктом 2 настоящей статьи, признаются всеми другими государствами Сторон и имеют во всех государствах Сторон одинаковую юридическую силу.
      8. Порядок применения на единой таможенной территории мер, затрагивающих внешнюю торговлю товарами и вводимых исходя из национальных интересов (статья 7) и особых видов запретов и ограничений внешней торговли товарами (статья 8), включая случаи их применения в одностороннем порядке, а также порядок применения иных запретов и ограничений внешней торговли, определяются отдельными соглашениями.

Статья 10
Исключения

      Настоящее Соглашение не распространяется на отношения Сторон, касающиеся вопросов экспортного контроля, технического регулирования, применения санитарных, ветеринарных и фитосанитарных требований и мер, а также специальных защитных, антидемпинговых и компенсационных мер.

Статья 11
Разрешение споров

      Споры, связанные с применением или толкованием положений настоящего Соглашения, разрешаются путем консультаций и переговоров между Сторонами, а в случае недостижения согласия передаются на рассмотрение в Суд Евразийского экономического сообщества.

Статья 12
Изменения

      По договоренности Сторон в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения, которые оформляются отдельными протоколами.

Статья 13
Заключительные положения

      Порядок вступления настоящего Соглашения в силу, присоединения к нему и выхода из него определяется Протоколом о порядке вступления в силу международных договоров, направленных на формирование договорно-правовой базы таможенного союза, выхода из них и присоединения к ним от 6 октября 2007 года.

      Совершено в городе Москве 25 января 2008 года в одном подлинном экземпляре на русском языке.

      Подлинный экземпляр настоящего Соглашения хранится в Интеграционном Комитете Евразийского экономического сообщества, который, являясь депозитарием настоящего Соглашения, направит каждой Стороне его заверенную копию.

            За                    За                     За
      Правительство         Правительство          Правительство
       Республики            Республики             Российской
        Беларусь             Казахстан              Федерации