"Ақпараттық жүйелерді, бағдарламалық өнімдерді, бағдарламалық кодтарды және нормативтік-техникалық құжаттаманы депозитке салу" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 22 желтоқсандағы N 1402 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 136 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 24.02.2014 № 136 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.08.03 N 1021 (алғашқы ресми жарияланғанынан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Бюджет кодексінің 34-бабының 2-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлiп отырған «Ақпараттық жүйелерді, бағдарламалық өнімдерді, бағдарламалық кодтарды және нормативтік-техникалық құжаттаманы депозитке салу» мемлекеттік қызмет стандарты бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.08.03 N 1021 (алғашқы ресми жарияланғанынан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Қаулысымен.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министр                            К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің      
2010 жылғы 22 желтоқсандағы
№ 1402 қаулысымен   
бекітілген      

«Ақпараттық жүйелерді, бағдарламалық өнімдерді, бағдарламалық кодтарды және нормативтік-техникалық құжаттаманы депозитке салу» мемлекеттік қызмет стандарты

      Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.08.03 N 1021 (алғашқы ресми жарияланғанынан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) Қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. «Ақпараттық жүйелерді, бағдарламалық өнімдерді, бағдарламалық кодтарды және нормативтік-техникалық құжаттаманы депозитке салу» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің «Мемлекеттік техникалық қызмет» республикалық мемлекеттік кәсіпорны 010000, Астана қаласы, Жирентаев көшесі, 1/1, 404-кабинет мекенжайы бойынша көрсетеді.
      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 28.01.2013 № 49 Қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 9-1-бабының 3) тармақшасы, «Электрондық ақпараттық ресурстар мен ақпараттық жүйелердің мемлекеттік тіркелімін және депозитарийді жүргізу ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 21 қарашадағы № 1124 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – стандарт) www.mtc.gov.kz, www.reginfo.kz интернет-ресурстарында орналастырылады, мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы анықтамалық ақпаратты (87172) 55-29-77 телефоны арқылы алуға болады.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі депозитке салу объектісінің депозитарийде тіркелгені туралы анықтама беру (бұдан әрі – анықтама) болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет электрондық ақпараттық ресурстар мен ақпараттық жүйелердің меншік иелері немесе иеленушілері болып табылатын Қазақстан Республикасының жеке және заңды тұлғаларына (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) мемлекеттік қызмет алушы осы стандарттың 11-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған кезде:
      тексеру нәтижесі оң болған жағдайда - мемлекеттік қызмет алушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап жиырма жұмыс күнінен аспайды;
      депозитке беруге өтінімі тиісінше ресімделмеген не депозитке салуға ұсынылған материалдар толық болмаған жағдайда, депозитке беру өтінімі мен материалдар жиынтығының қайтарылуы – мемлекеттік қызметті алушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап күнтізбелік он үш күннен аспайды;
      2) қажетті құжаттарды тапсыруға кезекті күту үшін рұқсат етілген ең көп уақыт – жиырма минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызметті алушы өтініш жасаған күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алушыға қызмет көрсету (рұқсат етілген ең көп уақыт) – он бес минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Байланыс және ақпараттандыру комитетінің (бұдан әрі - Комитет) жұмыс кестесі: демалыс және мереке күндерінен басқа, күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.
      10. Мемлекеттік қызмет алушыдан құжаттарды қабылдау Комитеттің үй-жайында жүзеге асырылады. Үй-жай пандустары бар кіреберістермен, күту залымен жабдықталған, физикалық мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жағдайлар көзделген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушылар мыналарды ұсынады:
      1) ақпараттық жүйелерді, бағдарламалық өнімдерді, бағдарламалық кодтарды және нормативтік-техникалық құжаттаманы депозитке салуға арналған белгіленген нысандағы өтінім;
      2) ілеспе хаттан бөлек бір конвертке (пакетке) екі данада (түпнұсқасы және көшірмесі) мына жиынтықта салынған электрондық тасығыштағы (компакт-дискілердегі) материалдар:
      ақпараттық жүйенің мыналарды қамтитын атқарылатын бағдарламалық кодтары:
      авторлық кұқықтармен қорғалғандардан басқа, ақпараттық жүйенің бастапқы бағдарламалық кодтары;
      қолмен және автоматты түрдегі компиляциясы үшін қажетті қызметтік файлдар;
      компиляция процесінің (әзірлеу ортасы мен оның нұсқасын көрсете отырып), депозитке салынатын бағдарламалық өнімді құрастыру үшін қажетті әзірлеу ортасын ретке келтіру ерекшеліктерінің сипаттамасы;
      ақпараттық жүйелердің мыналарды қамтитын инсталляциялау пакеті:
      депозитке салынатын бағдарламалық өнімді орнату бағдарламасының қалыптастырылған пакеттері;
      депозитке салынатын бағдарламалық өнімнің бағдарламалық өнімді әзірлеушілер тікелей құрған, құрастырылған модульдері (құрауыштары), сондай-ақ басқа әзірлеушілердің құрастырылған модульдері (құрауыштары), депозитке салынатын бағдарламалық өнімді компиляциялау, орнату және оның толыққанды жұмыс істеуі үшін қажетті ретке келтіру мен жұмыс деректері бар файлдар;
      қажет болған жағдайда, мемлекеттік қызмет алушы айқындайтын қосымша бағдарламалық қамтамасыз ету;
      ақпараттық жүйенің аңдатпалық немесе жарнамалық сипаттамасы;
      қатты қағаздан жасалған конвертке (пакетке) салынған және алдын ала тігілген қағаз тасығышта екі данадағы (түпнұсқасы мен көшірмесі), сондай-ақ бөлек конвертке (пакетке) салынған электронды түрдегі компакт-дискіде екі данадағы (түпнұсқасы мен көшірмесі) нормативтік-техникалық құжаттама мынадай жиынтықта ұсынылады:
      депозитке салынатын бағдарламалық өнімнің ерекшелігі;
      техникалық тапсырма (бағдарламалық өнімді дамытудың барлық кезендерінің);
      формуляр (негізгі сипаттамалары, жинақтылық және депозитке салынатын бағдарламалық өнімді пайдалану туралы мәліметтер);
      бағдарламалық өнімнің сипаттамасы (жұмыстың және өзара әрекет схемалары мен диаграммаларымен қоса алғанда, бағдарламалық өнімнің логикалық құрылымы мен жұмыс істеуі туралы мәліметтер);
      түсіндірме жазба (алгоритм схемасы, бағдарламалық өнім алгоритмінің және (немесе) жұмыс істеуінің жалпы сипаттамасы, сондай-ақ қабылданған техникалық және техникалық-экономикалық шешімдердің негіздемесі);
      қолданылу сипаттамасы (бағдарламалық өнімнің мақсаты, қолданылу саласы, қолданылатын әдістер, шешілетін міндеттердің сыныбы, қолдану үшін шектеулер, техникалық құралдардың ең төменгі кескіні туралы мәліметтер);
      орнату жөніндегі басшылығы;
      әкімшілік басшылығы;
      пайдаланушының басшылығы;
      техникалық тапсырма бойынша талап етілетін өзге де құжаттар;
      3) мемлекеттік қызмет алушының қалауы бойынша басқа да бағдарламалық құралдар мен құжаттар.
      12. Өтінім нысандары мен оларды толтыру бойынша түсіндірмелер www.mtc.gov.kz, www.reginfo.kz интернет-ресурстарында орналастырылған.
      13. Құжаттарды қабылдауды: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, 8-үй, «Министрліктер үйі» әкімшілік ғимараты, 14-кіреберіс, № А746 кабинет, телефон: (87172) 74-03-64 мекенжайы бойынша Комитеттің кеңсесі жүзеге асырады.
      14. Ілеспе хаттың көшірмесіндегі белгі және оны алу күнінің көрсетілуі мемлекеттік қызмет алушының оны алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайды.
      15. Мемлекеттік қызмет алушыға куәлікті немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы жауапты жеткізу пошта арқылы немесе қолма-қол жүзеге асырылады.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін депозитке салуға берілген өтінімнің тиісті ресімделмеуі және/немесе ұсынылған құжаттардың толық еместігі негіз болып табылады.

3. Жұмыс қағидаты

      17. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі Комитеттің әрекеттері Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңдарын, жүктелген функцияларды орындау кезінде заңдылықты сақтауға негізделеді және сыпайылылық, толық ақпарат беру, оның сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету қағидаттарымен жүзеге асырылады.

4. Жұмыс нәтижелері

      18. Мемлекеттік қызмет алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және тиімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      19. Комитеттің мемлекеттік қызмет көрсетуінің сапа және тиімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәндері жыл сайын Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің бұйрығымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      20. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелеріне шағымдану тәртібі туралы ақпаратты, сондай-ақ шағымды дайындауға көмекті № А 757 кабинет, (87172) 74-06-85 телефоны, kci@mtc.gov.kz мекенжайы бойынша Комитеттің лауазымды тұлғасынан алуға болады.
      21. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда мемлекеттік қызметті алушы шағымды Комитет Төрағасының атына: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, 8-үй, «Министрліктер үйі» әкімшілік ғимараты, 14-кіреберіс, № А729 кабинет, (87172) 74-03-24 қабылдау бөлмесі телефоны, kci@mtc.gov.kz мекенжайы бойынша жолдайды.
      Жұмыс кестесі: демалыс және мереке күндерінен басқа, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.
      22. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде дұрыс қызмет көрсетілмеу мәселелері бойынша шағымды мемлекеттік қызметті алушы:
      1) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің «сенім телефонына» (87172) 24-29-09;
      2) www.mtc.gov.kz интернет-ресурсының «сенім беті» бөліміне;
      3) Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрінің блогына (Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің www.mtc.gov.kz интернет-ресурсының «Көлік және коммуникация министрінің блогы» беті).
      Жазбаша шағым Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің кеңсесіне: Астана қаласы, Қабанбай батыр даңғылы 32/1, электрондық пошта мекенжайы: mtc@mtc.gov.kz, телефон: (87172) 24-13-12 мекенжайы бойынша беріледі.
      Жұмыс кестесі: демалыс және мереке күндерінен басқа, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.
      23. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда мемлекеттік қызмет алушының заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа шағымдануға құқығы бар.
      24. Шағым еркін нысанда, екі данада ресімделеді.
      25. Шағымның екінші данасында берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны, сондай-ақ шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғаның байланыс деректерінің көрсетілуі шағымның қабылданғанын растайды.
      26. Мемлекеттік қызмет туралы қосымша ақпаратты www.mtc.gov.kz немесе www.reginfo.kz интернет-ресурстарынан және (87172) 74-06-85 телефоны арқылы алуға болады.

«Ақпараттық жүйелерді,    
бағдарламалық өнімдерді,   
бағдарламалық кодтарды және  
нормативтік-техникалық құжаттаманы
депозитке салу» мемлекеттік қызмет
стандартына          
қосымша            

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және тиімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылғы нысаналы мәні

Есепті жылдағы көрсеткіштің ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап қызметтерді белгіленген мерзімде ұсыну жағдайларының % (үлесі)




2. Сапасы

2.1. Қызметтерді көрсету процесінің сапасына қанағаттанған мемлекеттік қызмет алушылардың % (үлесі)




3. Қолжетімділігі

3.1. Қызметтердің көрсету сапасына және оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған мемлекеттік қызмет алушылардың % (үлесі)




3.2. Ақпаратқа электрондық форматта қол жеткізуге болатын қызметтердің % (үлесі)




4. Шағымдану процесі

4.1. Осы қызмет түрлері бойынша қызмет көрсетілген мемлекеттік қызмет алушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)




5. Сыпайылығы

5.1.Персоналдың сыпайлылығына қанағаттанған мемлекеттік қызмет алушылардың % (үлесі)




Об утверждении стандарта государственной услуги «Депонирование информационных систем, программных продуктов, программных кодов и нормативно-технической документации»

Постановление Правительства Республики Казахстан от 22 декабря 2010 года № 1402. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 136

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 24.02.2014 № 136 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Сноска. Заголовок в редакции постановления Правительства РК от 03.08.2012 № 1021 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Депонирование информационных систем, программных продуктов, программных кодов и нормативно-технической документации".
      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правительства РК от 03.08.2012 № 1021 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 22 декабря 2010 года № 1402

Стандарт государственной услуги «Депонирование информационных
систем, программных продуктов, программных кодов и
нормативно-технической документации»

      Сноска. Стандарт в редакции постановления Правительства РК от 03.08.2012 № 1021 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Депонирование информационных систем, программных продуктов, программных кодов и нормативно-технической документации» (далее - государственная услуга) оказывается Республиканским государственным предприятием «Государственная техническая служба» Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан по адресу: 010000, город Астана, улица Жирентаева 1/1, кабинет 404.
      Сноска. Пункт 1 в редакции постановления Правительства РК от 28.01.2013 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования).
      2. Форма оказания государственной услуги: неавтоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 3) статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», постановления Правительства Республики Казахстан от 21 ноября 2007 года № 1124 «Об утверждении Правил ведения государственного регистра электронных информационных ресурсов и информационных систем и депозитария».
      4. Стандарт государственной услуги (далее – стандарт) размещается на интернет–ресурсах: www.mtc.gov.kz., www.reginfo.kz, справочную информацию о порядке предоставления государственной услуги можно получить по телефону: (87172) 55-29-77.
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки о регистрации объекта депонирования в депозитарии (далее – справка) на бумажном носителе.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам Республики Казахстан, являющимися собственниками или владельцами электронных информационных ресурсов и информационных систем (далее – получатели государственной услуги).
      7. Сроки оказания государственной услуги составляют:
      1) при сдаче получателем государственной услуги необходимых документов для депонирования, определенных в пункте 11 настоящего стандарта:
      в случае положительного результата проверки - не более двадцати рабочих дней с момента подачи получателями государственной услуги необходимых документов;
      в случае ненадлежащего оформления заявки на депонирование либо неполноты предоставленного комплекта материалов, представленных на депонирование, возврат заявки на депонирование и комплекта материалов – не более тринадцати календарных дней с момента их подачи;
      2) максимально допустимое время для ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - не более двадцати минут;
      3) не более пятнадцати минут (максимально допустимое время) для обслуживания получателей государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателями государственной услуги.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. График работы Комитета связи и информатизации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Комитет): ежедневно с 9.00 до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней.
      10. Прием документов от получателей государственной услуги осуществляется в помещении Комитета. Помещение оборудовано входом с пандусами, залом ожидания, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатели государственной услуги предоставляют:
      1) заявку на депонирование информационных систем, программных продуктов, программных кодов и нормативно-технической документации, установленной формы;
      2) материалы на электронных носителях (компакт-дисках) в двух экземплярах (оригинал и копия), упакованные отдельно от сопроводительного письма в один конверт (пакет) в следующей комплектации:
      исполняемые программные коды информационной системы, включающие:
      исходные программные коды информационной системы, кроме защищенных авторскими правами;
      служебные файлы, необходимые для ручной и автоматической компиляции;
      описание процесса компиляции (с указанием среды разработки и ее версии), особенностей настроек среды разработки, необходимых для компилирования депонируемого программного продукта;
      инсталляционный пакет информационных систем, включающий:
      сформированные пакеты программы установки депонируемого программного продукта;
      откомпилированные модули (компоненты) депонируемого программного продукта, созданные непосредственно разработчиками программного продукта, а также откомпилированные модули (компоненты) сторонних разработчиков, файлы с настройками и рабочими данными, необходимыми для компиляции, установки и полноценного функционирования депонируемого программного продукта;
      дополнительное программное обеспечение в случае необходимости, определяемой получателями государственной услуги;
      аннотационное или рекламное описание информационной системы;
      нормативно-техническую документацию в бумажном виде в двух экземплярах (оригинал и копия), предварительно переплетенную и упакованную в конверты (пакеты) из плотной бумаги, а так же в электронном виде на компакт-дисках в двух экземплярах (оригинал и копия), упакованные в отдельный конверт (пакет) представленную в следующей комплектации:
      спецификацию депонируемого программного продукта;
      описание информационной системы,
      программа и методика испытаний,
      техническое задание (всех этапов развития программного продукта);
      формуляр (основные характеристики, комплектность и сведения об эксплуатации депонируемого программного продукта);
      описание программного продукта (сведения о логической структуре и функционировании программного продукта, включая схемы и диаграммы работы и взаимодействия);
      пояснительную записку (схема алгоритма, общее описание алгоритма и (или) функционирования программного продукта, а также обоснование принятых технических и технико-экономических решений);
      описание применения (сведения о назначении программного продукта, области применения, применяемых методах, классе решаемых задач, ограничениях для применения, минимальной конфигурации технических средств);
      руководство по установке;
      руководство администратора;
      руководство пользователя;
      иные документы, требуемые техническим заданием;
      3) другие программные средства и документы по желанию получателей государственной услуги.
      12. Формы заявок и пояснения по заполнению к ним размещены на интернет-ресурсах: www.mtc.gov.kz., www.reginfo.kz.
      13. Прием документов осуществляется канцелярией Комитете по адресу: 010000, город Астана, улица Орынбор, дом 8, административное здание «Дом министерств», 14 подъезд, кабинет № А746, телефон: (87172) 74-03-64.
      14. Отметка на копии сопроводительного письма и указание даты его получения подтверждает, что получатель государственной услуги сдал все необходимые документы для ее получения.
      15. Доставка получателю государственной услуги справки или ответа об отказе в предоставлении услуги осуществляется по почте или нарочно.
      16. Основанием для отказа в оказании государственной услуги является установление фактов ненадлежащего оформления заявки на депонирование и/или неполноты предоставленного комплекта материалов.

3. Принципы работы

      17. При оказании государственной услуги действия Комитета основываются на соблюдение действующего законодательства Республики Казахстан, законности при исполнении возложенных функций и осуществляется на принципах вежливости, предоставления полной информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги получателями государственной услуги измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      19. Целевые значения показателей качества и эффективности государственной услуги Комитета ежегодно утверждаются приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.

5. Порядок обжалования

      20. Информацию о порядке обжалования результатов оказания государственной услуги, а так же содействие в подготовке жалобы можно получить у должностного лица Комитета, кабинет № А 757, адрес электронной почты: kci@mtc.gov.kz телефон (87172) 74-06-85.
      21. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги жалоба получателем государственной услуги подается на имя Председателя Комитета по адресу: 010000, город Астана, улица Орынбор, дом 8, административное здание «Дом Министерств», 14 подъезд, кабинет № А729, адрес электронной почты: kci@mtc.gov.kz, телефон приемной (87172) 74-03-24.
      График работы: с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней.
      22. Жалоба по вопросам некорректного обслуживания при оказании государственной услуги получателем государственной услуги направляется:
      1) на «телефон доверия» Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (87172) 24-29-09;
      2) в раздел на «страницу доверия» интернет-ресурса www.mtc.gov.kz;
      3) на блог Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (страница «Блог Министра транспорта и коммуникаций» интернет-ресурса Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан: www.mtc.gov.kz).
      Письменная жалоба подается в канцелярию Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, по адресу: г. Астана, пр. Кабанбай батыра 32/1, адрес электронной почты: mtc@mtc.gov.kz, телефон: (87172) 24-13-12.
      График работы: с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней.
      23. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, получатель государственной услуги имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      24. Жалоба оформляется в произвольной форме, в двух экземплярах.
      25. Указание на втором экземпляре жалобы срока и места получения ответа на поданную жалобу, а также контактных данных должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы, подтверждает ее принятие.
      26. Дополнительную информацию о государственной услуге можно получить на интернет-ресурсах: www.mtc.gov.kz или www.reginfo.kz и по телефону: (87172) 74-06-85.

Приложение            
к стандарту государственной услуги
«Депонирование информационных  
систем, программных продуктов, 
программных кодов        
и нормативно-технической     
документации»          

Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества и эффективности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя в
отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги
в установленный срок с момента сдачи
документа




2. Качество

2.1. % (доля) получателей государственной
услуги, удовлетворенных качеством процесса
предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) получателей государственной
услуги, удовлетворенных качеством и
информацией о порядке предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг, информация о которых
доступна в электронном формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) получателей государственной
услуги, удовлетворенных существующим
порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) получателей государственной
услуги, удовлетворенных вежливостью
персонала