Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 28 маусымдағы № 662 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 12 шілдедегі № 720 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 12.07.2013 № 720 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2007 ж., № 23, 264-құжат) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      тақырыбындағы және 12-тармақтардағы «қызмет көрсетудің» деген сөздер «қызметтің» деген сөзбен ауыстырылсын;
      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:
      «Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 34-бабына және «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:»;
      көрсетілген қаулымен бекітілген Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарты осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Орталық мемлекеттік органдар, оның ішінде Қазақстан Республикасының Президентіне бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдар (келісім бойынша) осы қаулы қолданысқа енгізілген күннен бастап екі ай мерзімде Мемлекеттік қызметтің үлгі стандартына және мемлекеттік қызметтердің тізіліміне сәйкес өзінің құзыретіне кіретін әрбір мемлекеттік қызмет бойынша бөлек мемлекеттік қызметтердің стандарттарын әзірлеуді және бекітуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                   К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2010 жылғы 26 маусымдағы
№ 632 қаулысына   
қосымша      

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің     
2007 жылғы 30 маусымдағы
№ 558 қаулысымен  
бекітілген    

Мемлекеттік қызметтің үлгі стандарты _____________________________________
(қызметтің атауы)

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік қызметті тікелей көрсететін мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де ұйымдардың атауын (мекенжайын, жұмыс кестесін) көрсету.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны:_________________
____________________________________________________________________
      толық автоматтандырылған, ішінара автоматтандырылған, (автоматтандырылмаған).
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын нормативтік құқықтық актінің (заңнамалық акт, Қазақстан Республикасы Президентінің актісі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің актісі) атауы мен бабы (тармағы).
      4. Мемлекеттік қызмет туралы, мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті түрде орналастыру орны туралы ақпарат көздері мен оған қол жеткізу орындарын (интернет-ресурс, call-орталық, қызу желі қызметі, тегін телефон анықтамасы қызметі және тағы басқа) көрсету.
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі (анықтама, рұқсат, лицензия, сертификат, куәлік, медициналық қорытынды және тағы басқа) және оны ұсыну нысаны (қағаз жеткізгіштегі, электрондық жеткізгіштегі құжат, мемлекеттік органның ақпарат жүйесіндегі мәліметтер және тағы басқа).
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімдері:
      1) мына:
      а) тұтынушы осы Стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған;
      б) мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш жасаған (тіркелген, талон алған сәттен бастап және тағы басқа);
      в) мемлекеттік қызметті алу үшін электрондық сұрау берген сәттен бастап мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдері;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты (тіркеген, талон алған кезде, өтініш және электрондық сұраныс берген сәттен бастап және тағы басқа);
      3) өтініш беруші өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты;
      4) басқа мерзімдер.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы немесе тегін екендігін көрсету. Ақылы болған, сондай-ақ жедел қызмет көрсетілген жағдайда құнын, ақы төлеу нысанын, мемлекеттік қызметтің құнын (алымды, төлемді) төлеу кезінде толтыру талап етілетін құжаттың қажетті нысандарын (түбіртегін) көрсету.
      9. Жұмыс кестесін (күндер, сағаттар, үзілістер) көрсету, қызметті алу үшін алдын ала жазылуға бола ма (шарттары мен талаптарын көрсету), жедел қызмет көрсетіле ме (шарттары мен талаптарын көрсету).
      10. Қызмет көрсетілетін орынның жағдайларын көрсету (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жасалған жағдайлар, күтудің және қажетті құжаттарды дайындаудың қолайлы жағдайлары (күту залы, үлгілер қойылған тағандар) және тағы сол сияқты).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Қажетті құжаттар мен оларға қойылатын талаптардың түпкілікті тізбесін көрсету, соның ішінде мемлекеттік қызметті алу үшін жеңілдіктері бар тұлғалар үшін.
      12. Интернет-ресурсқа сілтемені не мемлекеттік қызметті aлу үшін толтырылуы қажет бланкілер берілетін орынды (өтініш нысандары және тағы сол сияқты) көрсету.
      13. Толтырылған бланкілері, нысандары, өтініштері және мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті басқа да құжаттар тапсырылатын жауапты адамның интернет-ресурсына сілтемені не мекенжайын және кабинетінің нөмірін көрсету.
      14. Мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де ұйымдардың мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі қызметінің ішкі тәртібін көрсету.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні бар барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауын және нысанын көрсету.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілін көрсету - электрондық пошта, интернет-ресурс арқылы, жеке келу, курьер және тағы басқа.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Қызметтерді тұтынушыға қатысты мемлекеттік орган басшылыққа алатын жұмыс қағидаттарын санамалау (сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету).

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Үлгі стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және тиімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және тиімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын осы мемлекеттік қызметті әзірлеуге жауапты мемлекеттік органның тиісті бұйрығымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауын, электрондық поштасының мекенжайын, шақыруларды өңдеу орталықтарының (саll-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету.
      22. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда аппеляцияның жоғары тұрған инстанциясының, яғни осы мемлекеттік қызметті көрсетуді ұйымдастыруға жауапты мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де ұйымдардың атауын және мекенжайын, шағым жасалатын лауазымды адамның электрондық поштасының мекенжайын, жұмыс кестесін, байланыс жасайтын деректерін көрсету.
      23. Дұрыс қызмет көрсетілмеген жағдайда шағым берілетін мемлекеттік қызметті тікелей көрсететін мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге ұйымдардың атауын, электрондық поштасының мекенжайын, шағым жасалатын лауазымды адам кабинетінің нөмірін, жұмыс кестесін көрсету.
      24. Шағым берген кезде қажет болатын ресми құжаттардың тізбесін көрсету (мысалы, ресми аппеляция немесе шағым үшін құжаттардың нысандары және басқалар).
      25. Шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орынды көздейтін құжаттың атауын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректерін көрсету.
      26. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат (шақыруларды өңдеу орталықтарының телефондары, қосымша қызметтер туралы ақпарат және тағы басқа).

Мемлекеттік қызметтің
үлгі стандартына  
қосымша       

Кесте. Сапа және тиімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және тиімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының %-ы (үлесі)




2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың %- ы (үлесі)




3. Қол жетімділік

3.1. Қызметті ұсынудың сапасына және оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




3.2. Ақпаратқа электронды форматта қол жеткізуге болатын қызметтер %-ы (үлесі)




4. Шағымдану үдерісі

4.1. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2010 года № 662. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 июля 2013 года № 720

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 12.07.2013 № 720 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" (САПП Республики Казахстан, 2007 г., № 23, ст. 264) следующие изменения:
      в заголовке и пунктах 12 слово "оказания" исключить;
      преамбулу изложить в следующей редакции:
      "В соответствии со статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:";
      Типовой стандарт оказания государственной услуги, утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Центральным государственным органам, в том числе государственным органам, подчиненным и подотчетным Президенту Республики Казахстан (по согласованию), в двухмесячный срок со дня введения в действие настоящего постановления обеспечить разработку и утверждение стандартов государственных услуг отдельно по каждой государственной услуге, входящей в его компетенцию, согласно Типовому стандарту государственной услуги и реестру государственных услуг.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение       
к постановлению Правительства
Республики Казахстан   
от 28 июня 2010 года № 662

Утвержден        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 30 июня 2007 года № 558

Типовой стандарт государственной услуги
_____________________________________
(наименование услуги)

1. Общие положения

      1. Указать наименование государственного органа, государственного учреждения или иных организаций, непосредственно предоставляющих данную государственную услугу (адрес, график работы).
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
_____________________________________________________________________
(полностью автоматизированная, частично автоматизированная, не
автоматизированная).
      3. Название и статья (пункт) нормативного правового акта (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга.
      4. Указать источники и места доступа к информации о государственной услуге, о месте обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги (интернет-ресурс, call-центр, служба горячей линии, бесплатная телефонная справочная служба и так далее).
      5. Результат оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель (справка, разрешение, лицензия, сертификат, свидетельство, медицинское заключение и так далее) и форма ее предоставления (документ на бумажном носителе, в электронном виде, сведения в информационной системе государственного органа и так далее).
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга.
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента:
      а) сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего Стандарта;
      б) обращения для получения государственной услуги (с момента регистрации, получения талона и так далее);
      в) подачи электронного запроса для получения государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя (при регистрации, получении талона, с момента обращения и подачи электронного запроса и так далее);
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя.
      4) другие сроки.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги. В случае платности, а также в случае ускоренного обслуживания указать стоимость, формы оплаты, необходимые формы документа (квитанции), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора, платежа) государственной услуги.
      9. Указать график работы (дни, часы, перерывы), существует ли предварительная запись для получения услуги (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования).
      10. Указать условия места предоставления услуги (режим помещения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (зал ожидания, стойка с образцами) и тому подобное).

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Указать исчерпывающий перечень необходимых документов и требований к ним, в том числе для лиц, имеющих льготы, для получения государственной услуги.
      12. Указать ссылку на интернет-ресурс, либо место выдачи бланков (форм заявлений и тому подобное), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги.
      13. Указать ссылку на интернет-ресурс, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги.
      14. Указать внутренний порядок деятельности государственного органа, государственного учреждения или иных организаций, по оказанию государственной услуги.
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      16. Указать способ доставки результата оказания услуги - через электронную почту, интернет-ресурс, личное посещение, курьер и так далее.
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги.

3. Принципы работы

      18. Перечислить принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки).

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением к настоящему Типовому стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и эффективности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются соответствующим приказом государственного органа, ответственного за разработку стандартов данной государственной услуги.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (call-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы.
      22. Указать наименование вышестоящей инстанции апелляции, то есть наименование государственного органа, государственного учреждения или иных организаций, ответственных за организацию оказания данной государственной услуги, адрес электронной почты, график работы, контактные данные должностного лица, которому подается жалоба в случаях несогласия с результатами оказанной услуги.
      23. Указать наименование государственного органа, государственного учреждения или иных организаций, непосредственно предоставляющих государственную услугу, адрес электронной почты, номер кабинета, график работы должностного лица, которому подается жалоба в случаях некорректного обслуживания.
      24. Указать перечень официальных документов, необходимых при подаче жалобы (например, формы документов для официальной апелляции или жалобы и прочее).
      25. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.
      26. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и так далее).

Приложение          
к Типовому стандарту     
оказания государственной услуги

 Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества и
эффективности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг
информации, которые доступны в
электронном формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала