Ресей Федерациясының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының Үкіметі арасындағы Қазақстан Республикасына мұнай және мұнай өнімдерін жеткізу саласындағы сауда-экономикалық ынтымақтастық туралы келісімге қол кою туралы

Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2010 жылғы 7 желтоқсандағы № 1317-1 Қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Ресей Федерациясының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының Үкіметі арасындағы Қазақстан Республикасына мұнай және мұнай өнімдерін жеткізу саласындағы сауда-экономикалық ынтымақтастық туралы келісім мақұлдансын.
      2. Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің бірінші орынбасары Өмірзақ Естайұлы Шөкеевке қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізу құқығымен Қазақстан Республикасының Үкіметі атынан Ресей Федерациясының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының Үкіметі арасындағы Қазақстан Республикасына мұнай және мұнай өнімдерін жеткізу саласындағы сауда-экономикалық ынтымақтастық туралы келісімге қол қоюға өкілеттік берілсін.
      3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                             К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің        
2010 жылғы 7 желтоқсандағы
№ 1317-1 қаулысымен   
мақұлданған       

Жоба

Ресей Федерациясының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының
Үкіметі арасындағы Қазақстан Республикасына мұнай және мұнай
өнімдерін жеткізу саласындағы сауда-экономикалық ынтымақтастық туралы
келісім

      Бұдан әрі Тараптар деп аталатын Ресей Федерациясының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының Үкіметі,
      1999 жылғы 26 ақпандағы Кеден одағы мен Бірыңғай экономикалық кеңістік туралы шартқа, 2000 жылғы 10 қазандағы Еуразиялық экономикалық қоғамдастық құру туралы шартқа, 2010 жылғы 9 желтоқсандағы Беларусь Республикасының, Қазақстан Республикасының және Ресей Федерациясының мұнай мен мұнай өнімдерінің ортақ нарықтарын ұйымдастыру, басқару, олардың жұмыс істеуі және оларды дамыту тәртібі туралы келісімді негізге ала отырып,
      Қазақстан Республикасына мұнай мен мұнай өнімдерін жеткізу саласындағы сауда-экономикалық ынтымақтастықты реттеу мақсатында,
      төмендегілер туралы келісті:

1-бап

      Осы Келісім мұнай мен мұнай өнімдерін жеткізу саласындағы Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының арасындағы сауда-экономикалық ынтымақтастық шарттарын айқындайды.
      Мұнай мен мұнай өнімдерін жеткізу саласындағы Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының арасындағы сауда-экономикалық ынтымақтастық өзара мүдделерді қорғауға негізделген және Тараптар мемлекеттерінің әрқайсысының мүдделеріне зиян тигізбеуге тиіс.

2-бап

      Осы Келісімді іске асыру үшін Тараптар құзыретті органдарды тағайындайды:
      Ресей тарабынан - Ресей Федерациясының Энергетика министрлігі;
      Қазақстан тарабынан - Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі.

3-бап

      Тараптар мұнайдың және мұнай өнімдерінің өзара саудасында кедендік әкету баждарын (балама әрекеті бар өзге баждарды, салықтар мен алымдарды) қолданбайды.

4-бап

      Ресей Федерациясы мен Қазақстан Республикасынан Беларусь Республикасына мұнай жеткізу көлемін, сондай-ақ Тараптар мемлекеттерінің арасындағы мұнай мен мұнай өнімдерінің өзара жеткізу көлемдерін қоса алғанда, Тараптардың құзыретті органдары жыл сайын Тараптар мемлекеттерінің аумақтарында мұнайды, мұнай өнімдерін өндіру (өндірісі), тұтыну, жеткізу, импорттау мен экспорттау балансын (бұдан әрі - индикативті баланс) жасайды.

5-бап

      Тараптар 2014 жылғы 1 қаңтардан бастап Тараптар мемлекеттерінің шаруашылық жүргізуші субъектілерінің арасында Тараптар мемлекеттерінің шаруашылық жүргізуші субъектілерінің арасындағы мұнай жеткізу туралы шарттар (келісімшарттар) негізінде жүзеге асырылатын мұнайды өзара жеткізуді баламалы көлемде жүзеге асыру үшін жағдай жасайды.
      Ресей Федерациясы мен Қазақстан Республикасының арасында мұнай жеткізудің көлемін, бағыттарын, сондай-ақ өзге де шарттарын жыл сайын Тараптардың құзыретті органдары қалыптастырып осы, Келісімге хаттамамен бекітеді және ол индикативті баланста көрсетіледі.

6-бап

      Тараптар Қазақстан Республикасының ішкі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін Тараптар мемлекеттерінің аумақтарында бекітілген мұнай өнімдерінің индикативтік баланстарына сәйкес көлемде Тараптардың құзыретті органдарымен келісілген номенклатура бойынша Қазақстан Республикасына мұнай өнімдерін жеткізу үшін жағдай жасайды.
      Қазақстан Тарапы Қазақстан Республикасына әкелінген мұнай өнімдері үшін Ресей Федерациясына мұнайды қарсы жеткізуді жүзеге асырады.
      Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына әкелінген мұнай өнімдері үшін Ресей Федерациясына мұнайды қарсы жеткізу тәртібі осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын әдістемемен белгіленеді.
      Ескерту. 6-бап жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.09.18 № 1215 Қаулысымен.

7-бап

      Осы Келісімнің ережелерін қолдануға немесе түсіндіруге байланысты даулар Тараптар арасындағы консультациялар мен келіссөздер арқылы шешіледі, ал келісімге қол жеткізілмеген жағдайда қарауға Еуразиялық экономикалық қоғамдастық Сотына беріледі.
      Ескерту. 7-бап жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 2012.09.18 № 1215 Қаулысымен.

8-бап

      Осы Келісім Тараптардың оның күшіне енуі үшін қажетті мемлекетішілік рәсімдерді орындағаны туралы соңғы жазбаша хабарлама алынғаннан кейін 2010 жылғы 9 желтоқсандағы Беларусь Республикасының, Қазақстан Республикасының және Ресей Федерациясының мұнай мен мұнай өнімдерінің ортақ нарықтарын ұйымдастыру, басқару, олардың жұмыс істеуі және оларды дамыту тәртібі туралы келісіммен бір мезгілде күшіне енеді және ЕурАзЭҚ Мемлекетаралық Кеңесінің (Кеден одағының жоғарғы органы) 2009 жылғы 19 желтоқсандағы № 35 шешімімен мемлекеттер басшылары деңгейінде бекітілген Беларусь Республикасының, Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының Бірыңғай экономикалық кеңістігін қалыптастыру жөніндегі іс-әрекеттер жоспарында қол қою көзделген барлық келісімдер Тараптар мемлекеттерінің аумағында қолданылу шартымен Тараптар мемлекеттерінің арасындағы қатынастарда қолданылады.
      Осы Келісім 2014 жылғы 1 қаңтарға дейін қолданылады. Осы Келісімнің қолданылу мерзімін ұзарту қажет болған жағдайда, Тараптар 2013 жылғы 1 шілдеден кешіктірмей тиісті келіссөздер жүргізеді.
      Келісім_______________қаласында 2010 жылғы «__»________ әрқайсысы орыс және қазақ тілдерінде екі түпнұсқа данада жасалды, әрі екі мәтіннің де күші бірдей.

      Ресей Федерациясының                 Қазақстан Республикасының
          Үкіметі үшін                            Үкіметі үшін

2010 жылғы 9 желтоқсандағы
Қазақстан Республикасының Үкіметі мен
Ресей Федерациясының Үкіметі  
арасындағы Қазақстан Республикасына
мұнай және мұнай өнімдерін жеткізу
саласындағы сауда-экономикалық  
ынтымақтастық туралы келісімге  
қосымша               
Мәскеу қаласы

Қазақстан Республикасына Ресей Федерациясынан әкелінетін мұнай
өнімдері үшін Ресей Федерациясына мұнайды қарсы жеткізу
ӘДІСТЕМЕСІ

       Ескерту. Келісім әдістемемен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 2012.09.18 № 1215 Қаулысымен.

      1. Осы әдістеме 2010 жылғы 9 желтоқсанда Ресей Федерациясының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының Үкіметі арасындағы Қазақстан Республикасына мұнай және мұнай өнімдерін жеткізу саласындағы сауда-экономикалық ынтымақтастық туралы келісімнің 6-бабына сәйкес әзірленді және Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына әкелінетін мұнай өнімдеріне қатысты Ресей Федерациясының федералдық бюджетінің шығасысын өтеу тетігін айқындайды.
      2. Осы әдістеменің мақсаттары үшін мынадай негізгі терминдер пайдаланылады:
      «тауар» – Ресей Федерациясынан Кеден одағының шегінен тысқары жерлерге шығару кезінде шығарудың кеден баждары белгіленген, мұнай өнімдерінің жыл сайынғы индикативтік балансына енгізілген және оны Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына әкету кезінде Ресей Федерациясының федералдық бюджетінің шығасысын Қазақстан Республикасынан Ресей Федерациясына мұнайдың қарсы жеткізілімі есебінен өтеу міндеттемесі туындайтын мұнай өнімдері;
      «қарсы жеткізілетін мұнай көлемі» – Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына есепті тоқсан ішінде жеткізілген тауарлар үшін осы Әдістеменің ережелеріне сәйкес есептелген Қазақстан Республикасынан Ресей Федерациясына жеткізілетін мұнайдың көлемі.
      3. Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына шығарылатын тауарларға қатысты Ресей Федерациясының федералдық бюджетінің шығасысын өтеу 2012 жылғы 1 қаңтардан бастап, Қазақстан Республикасынан Ресей Федерациясына мұнайдың қарсы жеткізілімі арқылы жүзеге асырылады.
      Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына шығарылатын тауарларға қатысты есепті кезең үшін Ресей Федерациясының федералдық бюджетінің шығасысы шамасының есептемесі шығарылатын тауарларға Ресей Федерациясының кеден органы кедендік декларацияны тіркеу күнінде Ресей Федерациясында қолданыстағы кеден бажы ставкалары негізге алынып жүргізіледі.
      Ресей Тарапының құзыретті органы Қазақстан Тарапының құзыретті органын тауарларға шығару кеден баждарының ставкаларын белгілеу және (немесе) өзгерту және оның күшіне ену мерзімдері туралы шешім қабылданғаны туралы ол қабылданған күннен бастап 10 күннен кешіктірмей хабарлайды.
      Егер Ресей Федерациясында тауарларға шығару кеден баждары ставкалары АҚШ долларымен белгіленсе, Ресей Федерациясының федералдық бюджетінің шығасысы шамасының есептемесін жүзеге асыру үшін шығару кеден баждарын есептеу Кеден одағының Кеден кодексінде белгіленген тәртіппен АҚШ долларымен жүзеге асырылады.
      4. Тоқсан сайын, есеп берілетін тоқсаннан кейінгі айдың 25-інен кешіктірмей, Қазақстан Тарапынан – Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі, Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі, Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі, Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі және «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы және Ресей Тарапынан – Ресей Федерациясы Энергетика министрлігі, Федералдық кеден қызметі, Ресей Федерациясы Қаржы министрлігі, «Ресей темір жолдары» ашық акционерлік қоғамы мен «Транснефть» мұнай тасымалдау жөніндегі акционерлік компания» ашық акционерлік қоғамы Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына шығарылған тауарлардың көлемі туралы мәліметтерді салыстыруды жүргізеді және көрсетілген деректер негізінде Ресей Федерациясының федералдық бюджетінің шығасысы шамасын есептеуді жүзеге асырады.
      Жүргізілген салыстыру нәтижелері бойынша Қазақстан Тарапынан – Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі, Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі, Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі, Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі және «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы және Ресей Тарапынан – Ресей Федерациясы Энергетика министрлігі, Федералдық кеден қызметі, Ресей Федерациясы Қаржы министрлігі, «Ресей темір жолдары» ашық акционерлік қоғамы мен «Транснефть» мұнай тасымалдау жөніндегі акционерлік компания» ашық акционерлік қоғамы мұнайдың қарсы жеткізілімінің көлемін алдын ала есептеу үшін пайдаланатын еркін нысанда 2 данадағы аралық салыстыру актісіне қол қояды.
      Мұнайдың қарсы жеткізілімі көлемінің әр тоқсандағы түпкілікті есептемелері және Ресей Федерациясының федералдық бюджетінің шығасысы шамасы Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына шығарылған тауарлардың көлемі туралы ақпаратты қамтитын есепті жыл үшін жиынтық салыстыру актісі негізінде жүргізіледі.
      Есепті жыл үшін жиынтық салыстыру актісіне Қазақстан Тарапынан – Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрлігі, Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі, Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі, Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі және «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы және Ресей Тарапынан – Ресей Федерациясы Энергетика министрлігі, Федералдық кеден қызметі, Ресей Федерациясы Қаржы министрлігі, «Ресей темір жолдары» ашық акционерлік қоғамы және «Транснефть» мұнай тасымалдау жөніндегі акционерлік компания» ашық акционерлік қоғамы есепті жылдан кейінгі жылдың 1 наурызына дейін, еркін нысандағы 2 данаға қол қояды.
      Атап санамаланған ұйымдардың қайсы бірі жиынтық салыстыру актісіне қол қоюдан бас тартқан жағдайда, Тараптар жағдайды реттеу және соттан тыс тәртіппен уағдаластыққа қол жеткізу үшін барлық мүмкін болатын шараларды қолданады.
      Қол қойылған аралық және (немесе) жиынтық салыстыру актісінің деректері негізге алына отырып, мұнайдың қарсы жеткізілімі көлемінің есептемесі мына формула бойынша жүзеге асырылады:
      

Мұнайдың қарсы жеткізілімінің көлемі (тонна)*

=

Ресей Федерациясының тауарларға шығару кеден баждарының есепті тоқсанның бірінші айындағы есептемелік сомасы
(АҚШ доллары)
_______________

+

Ресей Федерациясының тауарларға шығару кеден баждарының есепті тоқсанның екінші айындағы есептемелік сомасы
(АҚШ доллары)
______________

+

Ресей Федерациясының тауарларға шығару кеден баждарының есепті тоқсанның үшінші айындағы есептемелік сомасы
(АҚШ доллары)
______________

Ресей Федерациясының шикі мұнайға шығару кеден баждарының есепті тоқсанның бірінші айында қолданылатын ставкасы
(тонна үшін АҚШ доллары)

Ресей Федерациясының шикі мұнайға шығару кеден баждарының есепті тоқсанның екінші айында қолданылатын ставкасы
(тонна үшін АҚШ доллары)

Ресей Федерациясының шикі мұнайға шығару кеден баждарының есепті тоқсанның үшінші айында қолданылатын ставкасы
(тонна үшін АҚШдоллары)

      * - мұнайдың қарсы жеткізілімінің көлемі жиынтық салыстыру актісінің негізінде нақтылануы мүмкін.
      5. Қазақстан Республикасынан мұнайды қарсы жеткізу көлемінің осы Әдістемеге сәйкес жүргізілген есептемесі негізінде Тараптардың құзыретті органдары ағымдағы тоқсанда мұнайды қарсы жеткізу көлемі туралы ақпаратты есепті тоқсан ішінде Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына жеткізуді жүзеге асыратын ресейлік ұйымдардың арасында сол қарсы жеткізілетін мұнай көлемінің үлестірілетіндігі туралы Қазақстан Тарапынан оператор-компанияның («ҚазМұнайГаз»– өңдеу және маркетинг акционерлік қоғамының немесе Қазақстан Тарапы тағайындаған өзге ұйымның) және Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына мұнай жеткізуді жүзеге асыратын ресейлік ұйымдардың назарына жеткізеді, олар көрсетілген ақпарат берілгеннен кейін 10 күн ішінде Қазақстан Республикасынан Ресей Федерациясына тиісті көлемде мұнай жеткізуге шарттар жасасады. Шарттардың өзге елеулі талаптарын оператор-компаниялар екіжақты келіссөздер барысында белгілейді.
      Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына есепті тоқсанда мұнай жеткізуді жүзеге асыратын ресейлік ұйымдар арасында қарсы жеткізілген мұнай көлемін үлестіруді Ресей Федерациясының Энергетика министрлігі есепті тоқсанда Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына қарсы жеткізілген мұнай көлемдеріне үйлесімді түрде жүзеге асырады.
      Ағымдағы тоқсаннан кейінгі тоқсанда жоғарыда аталған мұнай жеткізу шарттарын жасасқан ресейлік ұйымдарға Ресей Федерациясының табиғи монополиялар саласындағы заңнамасының талаптарын ескере отырып, тоқсан сайын тиісті көлемде Ресей Федерациясының Энергетика министрлігі белгіленген тәртіппен бекітетін Ресей Федерациясының аумағынан тыс жерлерге магистралдық құбырлар арқылы мұнай тасымалдау кестесінде көрсетілген мұнай тасымалдау көлемінен астам мұнай тасымалдау қызметтеріне рұқсат беріледі.
      Ресейлік ұйымдар қарсы мұнай жеткізудің бағасын белгілегенде, аталған ұйымдар Ресей Федерациясынан Қазақстан Республикасына мұнайды жеткізу кезіндегі сондай баға белгілеу тәртібі қолданылады.
      Шарттардың елеулі өзге де жағдайлары Тарап мемлекеттердің шаруашылық субъектілерімен келіссөздер барысында белгіленеді.
      6. Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі жыл сайын Қазақстан Тарапынан оператор-компанияға мұнай жеткізуді жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушылардың тізбесін бекітеді.
      7. Тоқсан сайын қарсы жеткізуге тиіс мұнай көлемі анықталған күннен бастап 5 жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі осы Әдістеме шеңберінде Қазақстан Тарапынан оператор-компанияға жеткізуге тиіс көлемді әрбір жер қойнауын пайдаланушы үшін бекітеді.
      8. Мұнайдың қарсы жеткізілімі кезінде:
      компания-оператор және Қазақстан Тарапынан жер қойнауын пайдаланушылар осы Әдістемеге сәйкес жеткізілетін мұнайдың бекітілген көлемінен экспортқа рента салығын төлемейді;
      Қазақстан Республикасының жер қойнауын пайдаланушылары осы Әдістемеге сәйкес сатылатын мұнай көлеміне Қазақстан Республикасының ішкі нарығына шикі мұнайды сату және (немесе) беру кезіндегідей төмендетілген 0,5 коэффициентін қолдана отырып пайдалы қазбалар өндіруге салық төлейді;
      осы Әдістемеге сәйкес берілетін тауар мен мұнайдың бағасы Қазақстан Республикасының трансферттік баға белгілеу туралы заңнамасымен реттеуге жатпайды.
      Осы шарттар Қазақстандық Тараптың мұнайды оператор-компанияларға және (немесе) жер қойнауын пайдаланушыларға осы ұйымдардың қарсы жеткізу бойынша міндеттемелерін толық орындағанға дейін қолданылады.
      9. Қазақстан Тарапы мұнай өнімдерінің индикативтік балансымен бекітілген нормалардан тыс тауарларды жеткізуден бас тартып, аталған шешім туралы Ресей Тарапына хабарлауға құқылы.
      Келісім және осы Әдістеме шеңберінде тауар жеткізу теміржол көлігімен жүзеге асырылады.
      Тауар жеткізіліміне бақылау мен мониторингті Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі, Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігі, Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі және «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы мұнай өнімдерінің жылдық индикативтік балансы негізінде Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі бекіткен және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігімен келісілген тауарлар жеткізу кестелері негізінде жүзеге асырады.
      Қазақстан Республикасының теміржол әкімшілігі «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамы арқылы Қазақстан Республикасының тиісті үкіметтік органдарының тапсырмасы бойынша Қазақстан Республикасының межелі станциясына тауар жеткізу көлеміне шектеу енгізуге құқылы.

О подписании Соглашения между Правительством Российской Федерации и Правительством Республики Казахстан о торгово-экономическом сотрудничестве в области поставок нефти и нефтепродуктов в Республику Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 7 декабря 2010 года № 1317-1.

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Одобрить прилагаемый проект Соглашения между Правительством Российской Федерации и Правительством Республики Казахстан о торгово-экономическом сотрудничестве в области поставок нефти и нефтепродуктов в Республику Казахстан.

      2. Уполномочить Первого заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан Шукеева Умирзака Естаевича подписать от имени Правительства Республики Казахстан Соглашение между Правительством Российской Федерации и Правительством Республики Казахстан о торгово-экономическом сотрудничестве в области поставок нефти и нефтепродуктов в Республику Казахстан с правом внесения в него изменений и дополнений, не имеющих принципиального характера.

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня подписания.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Одобрен
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 7 декабря 2010 года № 1317-1
Проект

Соглашение
между Правительством Российской Федерации и
Правительством Республики Казахстан о торгово-экономическом
сотрудничестве в области поставок нефти и нефтепродуктов
в Республику Казахстан

      Правительство Российской Федерации и Правительство Республики Казахстан, именуемые в дальнейшем Сторонами,

      основываясь на Договоре о Таможенном союзе и Едином экономическом пространстве от 26 февраля 1999 года, Договоре об учреждении Евразийского экономического сообщества от 10 октября 2000 года, Соглашении о порядке организации, управления, функционирования и развития общих рынков нефти и нефтепродуктов Республики Беларусь, Республики Казахстан и Российской Федерации от 9 декабря 2010 года,

      в целях урегулирования торгово-экономического сотрудничества в области поставок нефти и нефтепродуктов в Республику Казахстан,

      согласились о нижеследующем:

Статья 1

      Настоящее Соглашение определяет условия торгово-экономического сотрудничества между Российской Федерацией и Республикой Казахстан в области поставок нефти и нефтепродуктов.

      Сотрудничество между Российской Федерацией и Республикой Казахстан в области поставок нефти и нефтепродуктов основывается на защите взаимных интересов и не должно наносить ущерба интересам каждого из государств Сторон.

Статья 2

      Сноска. Статья 2 в редакции постановления Правительства РК от 20.07.2017 № 436.

      Для реализации настоящего Соглашения Стороны назначают компетентные органы:

      с Казахстанской Стороны – Министерство энергетики Республики Казахстан;

      с Российской Стороны – Министерство энергетики Российской Федерации.

Статья 3

      Стороны во взаимной торговле нефтью и нефтепродуктами не применяют вывозные таможенные пошлины (иные пошлины, налоги и сборы, имеющие эквивалентное действие).

Статья 4

      Компетентные органы Сторон ежегодно составляют баланс добычи (производства), потребления, поставки, импорта и экспорта нефти, нефтепродуктов на территориях государств Сторон, включая объемы поставок нефти из Российской Федерации и из Республики Казахстан в Республику Беларусь, а также объемы взаимных поставок нефти и нефтепродуктов между государствами Сторон (далее - индикативный баланс).

Статья 5

      Стороны начиная с 1 января 2014 года создают условия для осуществления взаимных поставок нефти между хозяйствующими субъектами государств Сторон в эквивалентном объеме, которые осуществляются на основе договоров (контрактов) о поставках нефти между хозяйствующими субъектами государств Сторон.

      Объемы, направления, а также иные условия поставок нефти между Российской Федерацией и Республикой Казахстан ежегодно формируются и утверждаются компетентными органами Сторон протоколом к настоящему Соглашению и отражаются в индикативных балансах.

Статья 61

      Сноска. Статья 6 в редакции постановления Правительства РК от 20.07.2017 № 436.

      1. В целях обеспечения охраны окружающей природной среды, а также обеспечения национальной безопасности, выполнения международных обязательств и защиты внутреннего рынка государств Сторон компетентные органы Сторон определяют перечень нефтепродуктов, запрещенных или ограниченных к вывозу из Российской Федерации в Республику Казахстан, перечень нефтепродуктов, запрещенных или ограниченных к экспорту из Республики Казахстан за пределы таможенной территории Евразийского экономического союза, путем заключения протокола между ними, который не подлежит ратификации.

      2. Указанные в пункте 1 настоящей статьи запреты или ограничения применяются без ущерба для положений подпункта "г" пункта 8.2 статьи 8 Договора аренды комплекса "Байконур" между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации от 10 декабря 1994 года.

      3. Запрет экспорта нефтепродуктов из Республики Казахстан за пределы таможенной территории Евразийского экономического союза не распространяется на нефтепродукты, экспортируемые в качестве гуманитарной помощи в соответствии с законодательством Республики Казахстан, а также на нефтепродукты, вывозимые из Республики Казахстан с целью проведения лабораторных исследований и испытаний.

      4. Указанные в пункте 1 настоящей статьи перечни согласовываются с уполномоченным органом в области регулирования внешнеторговой деятельности Республики Казахстан.

      5. Указанные в пункте 1 настоящей статьи перечни согласовываются с Министерством экономического развития Российской Федерации.

Статья 7

      Споры, связанные с применением или толкованием положений настоящего Соглашения, разрешаются путем консультаций и переговоров между Сторонами, а в случае недостижения согласия передаются на рассмотрение в Суд Евразийского экономического сообщества.

      Сноска. Статья 7 в редакции постановления Правительства РК от 18.09.2012 № 1215.

Статья 8

      Сноска. Статья 8 в редакции постановления Правительства РК от 20.07.2017 № 436.

      Настоящее Соглашение вступает в силу после получения последнего письменного уведомления о выполнении Сторонами внутригосударственных процедур, необходимых для его вступления в силу, одновременно с Соглашением о порядке организации, управления, функционирования и развития общих рынков нефти и нефтепродуктов Республики Беларусь, Республики Казахстан и Российской Федерации от 9 декабря 2010 года.

      Настоящее Соглашение действует до 1 января 2019 года, по окончании этого срока оно автоматически продлевается на 5 лет, если ни одна из Сторон письменно не уведомит другую Сторону не менее чем за 6 месяцев до истечения первоначального срока действия настоящего Соглашения о своем намерении прекратить его действие.

      Совершено в городе Москве 9 декабря 2010 года в двух подлинных экземплярах, каждый на казахском и русском языках, причем оба текста имеют одинаковую силу.

За Правительство

За Правительство

Российской Федерации

Республики Казахстан


  Приложение
к Соглашению между
Правительством Республики Казахстан и
Правительством Российской Федерации о
торгово-экономическом сотрудничестве в
области поставок нефти и нефтепродуктов в
Республику Казахстан от 9 декабря 2010 г. Москва

МЕТОДИКА
встречной поставки нефти в Российскую Федерацию
за ввезенные из Российской Федерации в Республику
Казахстан нефтепродукты

      Сноска. Соглашение дополнено методикой в соответствии с постановлением Правительства РК от 18.09.2012 № 1215.

      1. Настоящая методика разработана в соответствии со статьей 6 Соглашения между Правительством Республики Казахстан и Правительством Российской Федерации о торгово-экономическом сотрудничестве в области поставок нефти и нефтепродуктов в Республику Казахстан от 9 декабря 2010 г. и определяет механизм компенсации потерь федерального бюджета Российской Федерации в отношении нефтепродуктов, вывозимых из Российской Федерации в Республику Казахстан.

      2. Для целей настоящей методики используются следующие основные термины:

      "товар" - нефтепродукты, в отношении которых установлены вывозные таможенные пошлины при вывозе из Российской Федерации за пределы Таможенного союза, которые включены в ежегодные индикативные балансы нефтепродуктов и при вывозе которых из Российской Федерации в Республику Казахстан возникает обязательство компенсировать потери федерального бюджета Российской Федерации в натуральной форме за счет встречной поставки нефти из Республики Казахстан в Российскую Федерацию;

      "объем встречной поставки нефти" – объем поставки нефти из Республики Казахстан в Российскую Федерацию, рассчитанный в соответствии с положениями настоящей Методики за товары, поставленные из Российской Федерации в Республику Казахстан за отчетный квартал.

      3. Компенсация потерь федерального бюджета Российской Федерации в отношении товаров, вывозимых из Российской Федерации в Республику Казахстан, начиная с 1 января 2012 г. осуществляется посредством встречной поставки нефти из Республики Казахстан в Российскую Федерацию.

      Расчет величины потерь федерального бюджета Российской Федерации в отношении товаров, вывозимых из Российской Федерации в Республику Казахстан, за отчетный период производится исходя из ставок вывозных таможенных пошлин, действующих в Российской Федерации на день регистрации таможенным органом Российской Федерации таможенной декларации на вывозимые товары.

      Компетентный орган Российской Стороны информирует компетентный орган Казахстанской Стороны о принятии решения об установлении и (или) изменении ставок вывозных таможенных пошлин на товары и сроках вступления его в силу не позднее 10 дней с даты его принятия.

      Если в Российской Федерации ставки вывозных таможенных пошлин на товары установлены в долларах США, то исчисление вывозных таможенных пошлин для расчета величины потерь федерального бюджета Российской Федерации осуществляется в долларах США в порядке, установленном Таможенным кодексом Таможенного союза.

      4. Ежеквартально не позднее 25-го числа месяца, следующего за отчетным кварталом, Министерство экономического развития и торговли Республики Казахстан, Министерство нефти и газа Республики Казахстан, Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Агентство Республики Казахстан по статистике и акционерное общество "Национальная компания "Казахстан Темир Жолы" - с Казахстанской Стороны и Министерство энергетики Российской Федерации, Федеральная таможенная служба, Министерство финансов Российской Федерации, открытое акционерное общество "Российские железные дороги" и открытое акционерное общество "Акционерная компания по транспорту нефти "Транснефть" - с Российской Стороны проводят сверку сведений об объемах товаров, вывезенных из Российской Федерации в Республику Казахстан, и на основании указанных данных осуществляют расчет величины потерь федерального бюджета Российской Федерации.

      По результатам проведенной сверки Министерство экономического развития и торговли Республики Казахстан, Министерство нефти и газа Республики Казахстан, Министерство транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Агентство Республики Казахстан по статистике и акционерное общество "Национальная компания "Казахстан Темир Жолы" - с Казахстанской Стороны и Министерство энергетики Российской Федерации, Федеральная таможенная служба, Министерство финансов Российской Федерации, открытое акционерное общество "Российские железные дороги" и открытое акционерное общество "Акционерная компания по транспорту нефти "Транснефть" - с Российской Стороны подписывают промежуточный акт сверки в произвольной форме в 2 экземплярах, используемый для предварительных расчетов объема встречной поставки нефти.

      Окончательные расчеты объема встречной поставки нефти и величины потерь федерального бюджета Российской Федерации в каждом из кварталов производятся на основе итогового акта сверки за отчетный год, содержащего информацию об объемах товаров, вывезенных из Российской Федерации в Республику Казахстан.

      Итоговый акт сверки за отчетный год подписывается Министерством экономического развития и торговли Республики Казахстан, Министерством нефти и газа Республики Казахстан, Министерством транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Агентством Республики Казахстан по статистике и акционерном обществом "Национальная компания "Казахстан Темир Жолы" - с Казахстанской Стороны и Министерством энергетики Российской Федерации, Федеральной таможенной службой, Министерством финансов Российской Федерации, открытым акционерным обществом "Российские железные дороги" открытым акционерным обществом "Акционерная компания по транспорту нефти "Транснефть" - с Российской Стороны и - до 1 марта года, следующего за отчетным, в 2 экземплярах в произвольной форме.

      В случае отказа какой-либо из перечисленных организаций подписать итоговый акт сверки Стороны принимают все возможные меры для урегулирования ситуации и достижения договоренности во внесудебном порядке.

      Исходя из данных подписанного промежуточного и (или) итогового актов сверки осуществляется расчет объема встречной поставки нефти по следующей формуле:





Объем встречной поставки

нефти (тонн)*

=


Расчетная сумма вывозных таможенных пошлин Российской Федерации на товары в первом месяце отчетного квартала(долларов США)

+

Расчетная сумма вывозных таможенных пошлин Российской Федерации на товары во втором месяце отчетного квартала

(долларов США)

+

Расчетная сумма вывозных таможенных пошлин Российской Федерации на товары в третьем месяце отчетного квартала(долларов США)

ставка вывозной таможенной пошлины Российской Федерации на нефть сырую, действующая в первом месяце отчетного квартала (долларов США за тонну)

ставка вывозной таможенной пошлины Российской Федерации на нефть сырую, действующая во втором месяце отчетного квартала (долларов США за тонну)

ставка вывозной таможенной пошлины Российской Федерации на нефть сырую, действующая в третьем месяце отчетного квартала (долларов США за тонну)

      * - объем встречной поставки нефти может быть уточнен на основе итогового акта сверки.

      5. На основании расчета объема встречной поставки нефти из Республики Казахстан, проведенного согласно настоящей методике, компетентные органы Сторон доводят информацию об объеме встречной поставки нефти в текущем квартале до сведения компании-оператора с Казахстанской Стороны (акционерного общества "КазМунайГаз – переработка и маркетинг или иной организации, назначенной Казахстанской Стороной) и российских организаций, осуществляющих поставку нефти из Российской Федерации в Республику Казахстан, о распределении данного объема встречной поставки нефти среди российских организаций, осуществляющих поставку из Российской Федерации в Республику Казахстан в отчетном квартале, которые в течение 10 дней после предоставления указанной информации заключают договоры на поставку нефти из Республики Казахстан в Российскую Федерацию в соответствующем объеме.

      Распределение объема встречной поставки нефти между российскими организациями, осуществлявшими поставку нефти из Российской Федерации в Республику Казахстан в отчетном квартале, производится Министерством энергетики Российской Федерации пропорционально поставленным объемам нефти из Российской Федерации в Республику Казахстан в отчетном квартале.

      Российским организациям, заключившим вышеуказанные договора на поставку нефти, в квартале, следующем за текущим, предоставляется доступ к услугам по транспортировке нефти по магистральным трубопроводам на указанный объем нефти, сверх объемов транспортировки нефти, указанных в графике транспортировки нефти по магистральным трубопроводам за пределы территории Российской Федерации, утверждаемом в установленном порядке Министерством энергетики Российской Федерации ежеквартально с учетом требований законодательства Российской Федерации в области естественных монополий, в соответствующем объеме.

      При определении цены встречной поставки нефти российскими организациями применяется такой же порядок ценообразования как при поставке нефти данными организациями из Российской Федерации в Республику Казахстан.

      Прочие существенные условия договоров определяются хозяйствующими субъектами государств Сторон в ходе двусторонних переговоров.

      6. Министерство нефти и газа Республики Казахстан ежегодно утверждает перечень недропользователей, осуществляющих поставку нефти компании-оператору с Казахстанской Стороны.

      7. Ежеквартально, в течение 5 рабочих дней со дня определения объема нефти, подлежащего встречным поставкам, Министерство нефти и газа Республики Казахстан утверждает объем для каждого недропользователя, подлежащий поставке компании-оператору с Казахстанской Стороны в рамках настоящей методики.

      8. При встречной поставке нефти:

      компания-оператор и недропользователи с Казахстанской Стороны не уплачивают рентный налог на экспорт с утвержденного объема нефти, поставляемого в соответствии с настоящей методикой;

      недропользователи Республики Казахстан уплачивают налог на добычу полезных ископаемых на нефть с применением понижающего коэффициента 0,5, как при реализации и (или) передаче сырой нефти на внутренний рынок Республики Казахстан на объем нефти реализуемых в соответствии с настоящей методикой;

      цена передаваемых в соответствии с настоящей методикой товара и нефти не подлежит регулированию законодательством Республики Казахстан о трансфертном ценообразовании.

      Данные условия, распространяются на встречные поставки нефти компанией – оператором и (или) недропользователями с Казахстанской Стороны до полного исполнения обязательств настоящими организациями по встречным поставкам нефти.

      9. Казахстанская Сторона вправе отказаться от поставок товаров, сверх объемов, утвержденных индикативным балансом нефтепродуктов, известив об указанном решении Российскую Сторону.

      Поставка товара в рамках Соглашения и настоящей методики осуществляется железнодорожным транспортом.

      Контроль и мониторинг поставок товара осуществляются Министерством нефти и газа Республики Казахстан, Министерством транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, Агентством Республики Казахстан по статистике и акционерным обществом "Национальная Компания "Казахстан Темир Жолы" на основании графиков поставок товаров, утвержденных Министерством нефти и газа Республики Казахстан и согласованных с Министерством транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, на основании годового индикативного баланса нефтепродуктов.

      Железнодорожная администрация Республики Казахстан в лице акционерного общества "Национальная компания "Казахстан Темир Жолы", по поручению соответствующих правительственных органов Республики Казахстан вправе вводить ограничения объемов поставок товара на станции назначения Республики Казахстан.