«Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 12 қазандағы № 1559 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 тамыздағы № 982 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 17 маусымдағы № 448 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 17.06.2015 № 448 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 12 қазандағы № 1559 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2009 ж., № 42, 408-құжат) мынадай өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу ережесі осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                К.Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң     
2011 жылғы 31 тамыздағы
№ 982 қаулысына  
қосымша      

Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң     
2009 жылғы 12 қазандағы
№ 1559 қаулысымен  
бекiтiлген     

Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеу ережесі (бұдан әрi – Ереже) «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесi туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 18 қыркүйектегi Кодексiне сәйкес әзiрлендi және денсаулық сақтау саласында аккредиттеу жүргiзу тәртiбiн белгiлейдi.
      2. Осы Ережеде, мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      денсаулық сақтау ұйымы – денсаулық сақтау саласындағы қызметті жүзеге асыратын заңды тұлға;
      денсаулық сақтау субъектілері – жеке медициналық практикамен және фармацевтикалық қызметпен айналысатын денсаулық сақтау ұйымы, сондай-ақ жеке тұлға;
      медициналық ұйым – негізгі қызметі медициналық көмек көрсету болып табылатын денсаулық сақтау ұйымы;
      тәуелсіз сарапшы – денсаулық сақтау субъектілері қызметіне тәуелсіз сараптама жүргізу үшін белгіленген тәртіппен аккредиттелген жеке тұлға;
      аккредиттелетін субъект – медициналық ұйым, денсаулық сақтау ұйымы, жеке тұлғалар;
      аккредиттеуші орган – денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган);
      халық медицинасы (емшілік) – емдік заттар, сондай-ақ емдік және гигиеналық тәсілдер мен дағдылар туралы халықтың жинаған эмпиризмдік мәліметтерінің жиынтығы және оларды денсаулық сақтау, аурулардың алдын алу мен емдеу үшін практикалық қолдану.
      3. Денсаулық сақтау саласындағы аккредиттеуге:
      көрсетiлетiн медициналық және фармацевтикалық қызметтердiң денсаулық сақтау саласындағы белгiленген талаптар мен стандарттарға сәйкестiгiн тану мақсатында медициналық ұйымдар;
      емші сертификатын беру бойынша қызметпен айналысуға үміткер денсаулық сақтау ұйымдары;
      денсаулық сақтау субъектiлерiнiң қызметiне тәуелсiз сараптамалық бағалау жүргiзу үшiн жеке тұлғалар жатқызылады.
      4. Аккредиттеу ерiктi сипатта болады және аккредиттелетiн субъектiнiң қаражаты есебiнен және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тыйым салынбаған өзге де қаражат есебiнен жүзеге асырылады.
      5. Денсаулық сақтау саласында аккредиттеудi жүзеге асыратын орган (ұйым) аккредиттеу жөнiндегi тиiстi комиссияны (бұдан әрi – Комиссия) құрады және емші сертификатын беру бойынша қызметпен айналысуға аккредиттелген денсаулық сақтау ұйымдарының, денсаулық сақтау саласындағы медициналық ұйымдар мен тәуелсiз сарапшылардың дерекқорын құрады.
      6. Медициналық ұйымдарды аккредиттеудi аккредиттеуші орган не денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган аккредиттеген ұйым жүргiзедi.
      7. Комиссиялардың құрамы мен олар туралы ереже аккредиттеуші органның шешімімен бекiтiледi.

2. Денсаулық сақтау субъектiлерiнiң қызметiне тәуелсiз сараптамалық бағалау жүргiзу үшiн жеке тұлғаларды аккредиттеудi жүргiзу тәртiбi

      8. Денсаулық сақтау субъектiлерiнiң қызметiне тәуелсiз сараптамалық бағалауды жүргiзуге аккредиттеуден өту кезiнде жеке тұлғалар аккредиттеушi органға мынадай құжаттарды:
      1) уәкiлеттi орган бекiткен мамандықтар номенклатурасына сәйкес мәлімделген аккредиттеу саласын көрсете отырып, аккредиттеушi орган бекiткен нысан бойынша аккредиттеуден өтуге арналған өтiнiшті;
      2) жеке куәлiгiнiң көшiрмесiн;
      3) салық төлеушi куәлiгiнiң көшiрмесiн;
      4) жоғары кәсiптiк бiлiмi туралы дипломның көшiрмесiн;
      5) ғылыми дәрежелерiнің, атақтарының (олар болған кезде) болуы туралы құжаттардың көшiрмелерiн;
      6) бiрiншi немесе жоғары бiлiктiлiк санаттарының берiлгенi туралы сертификаттардың көшiрмелерiн;
      7) практикалық денсаулық сақтауда мамандығы бойынша кемiнде 7 жыл жұмыс өтiлiнiң болуын растайтын еңбек кiтапшасының көшiрмесiн;
      8) жұмыс орнынан (негiзгi) мiнездеме немесе кәсiптiк медицина қауымдастықтарының немесе денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдардың немесе медициналық бiлiм беру ұйымдарының (кемiнде екеу) ұсынымдарын;
      9) соңғы 5 жыл iшiнде денсаулық сақтау саласындағы ғылыми ұйымдарда және медициналық бiлiм беру ұйымдарында жалпы көлемi кемiнде 216 сағат бiлiктiлiгiн арттыру және (немесе) қайта даярлау туралы, оның iшiнде сараптама жүргiзу мәселелерi бойынша немесе сараптама қызметiнiң негiздерi бойынша құжаттардың көшiрмелерiн ұсынады.
      9. Аккредиттеуші орган құжаттарды алған сәтінен бастап екі жұмыс күнінің ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілген мерзімдерде жазбаша уәждемемен өтінішті одан әрі қараудан бас тартылады.
      10. Құжаттарды қарау мерзiмi денсаулық сақтау субъектiлерiнiң қызметiне тәуелсiз сараптамалық бағалау жүргiзу үшiн жеке тұлғаларды аккредиттеуден өткiзуге өтiнiш тiркелген сәттен бастап аккредиттеушi орган тиiстi шешiм шығарғанға дейiн 30 күнтiзбелiк күннен аспайды.
      11. Денсаулық сақтау субъектiлерiнiң қызметiне тәуелсiз сараптама жүргiзу үшiн жеке тұлғаларды аккредиттеу конкурстық iрiктеу (тестiлеу және әңгiмелесу) арқылы олардың бiлiктiлiгiн кешендi бағалау негiзiнде жүргiзiледi.
      12. Кешендi бағалаудың қорытындылары бойынша аккредиттеушi орган аккредиттеу немесе аккредиттеуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды. Кешендi бағалауды жүргiзу тәртiбiн уәкiлеттi орган бекiтедi.
      13. Аккредиттеуден өткен субъектiге аккредиттеушi орган бекiтетiн нысан бойынша 3 жыл мерзiмге аккредиттеу туралы куәлiк берiледi.
      14. Мынадай жағдайларда аккредиттеу туралы куәлiк беруден:
      1) ұсынылған құжаттарда бұрмаланған немесе жалған ақпарат болғанда;
      2) кешендi бағалаудың (тестiлеу және әңгiмелесу) қанағаттанғысыз нәтижелерi болғанда;
      3) азаматтардың және заңды тұлғалардың жеке тұлғаның қызметiне мемлекеттiк органдарға комиссиялық тексеру актiлерiмен расталған негiзгi шағымдары болғанда;
      4) жеке тұлғаға қатысты мәлiмделген түрi бойынша қызметпен айналысуға тыйым салу туралы сот шешiмi болғанда бас тартылады.

3. Медициналық ұйымдарды аккредиттеудi жүргiзу тәртiбi

      15. Медициналық ұйымдар аккредиттеуден өту үшiн аккредиттеушi органға мынадай құжаттарды:
      1) аккредиттеушi орган бекiткен нысан бойынша өтiнiшті;
      2) медициналық және (немесе) фармацевтикалық қызметтi жүзеге асыру құқығына қосымшасымен лицензияның көшiрмесiн;
      3) құрылтай құжаттарының және мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiктiң көшiрмелерiн (заңды тұлғалар үшiн);
      4) өзiн-өзi бағалау нәтижелерiнiң өз бетiнше немесе тәуелсiз сарапшыларды тарта отырып жүргiзiлетiн аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгiне көшiрмені тапсырады.
      Мемлекеттік заңды тұлғалар және мемлекет қатысатын заңды тұлғалар заңды тұлға мүлкiнiң меншiк иесiн немесе меншiк иесi өкiлеттiк берген органның не оған құрылтай құжаттарымен өкiлеттiк берiлген заңды тұлға органының заңды тұлғаның мөрiмен бекiтiлген медициналық ұйымдар ұсынған ақпараттың растығын көрсетеді.
      16. Медициналық ұйымдар ұсынған құжаттардың осы Ереженің 15-тармағына сәйкестiгiн қарауды аккредиттеушi органның аумақтық бөлiмшелерi жүзеге асырады.
      17. Аккредиттеуші органның аумақтық бөлімшелері құжаттарды алған сәтінен бастап екі жұмыс күнінің ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілген мерзімдерде өтінішті одан әрі қараудан жазбаша уәждемемен одан әрі қараудан бас тартылады.
      18. Медициналық ұйымдарды аккредиттеу олардың қызметiнiң уәкiлеттi орган бекiткен белгiленген аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгiне сыртқы кешендi бағалау негiзiнде жүргiзiледi және мемлекеттiк тапсырысты орналастыру кезiнде ескерiледi.
      19. Медициналық ұйымдардың аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгiне сыртқы кешендi бағалау:
      1) дербес немесе заңнамада белгiленген тәртiппен аккредиттелген тәуелсiз медициналық сарапшыларды тарта отырып өткiзiлетiн бағалау парақтарын толтыру арқылы аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгiне өзiн-өзi бағалау;
      2) аккредиттеушi органның аумақтық бөлiмшелерi немесе заңнамада белгiленген тәртiппен аккредиттелген тәуелсiз медициналық сарапшыларды тарта отырып өткiзетiн осы Ереженің 15-тармағына сәйкес аккредиттеу рәсiмдерiн өту үшiн ұсынылатын құжаттарды сараптау;
      3) аккредиттеу комиссиясының аккредиттелетiн субъектiге бара отырып, бағалау парақтарын толтыру арқылы аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгiн сараптамалық бағалау;
      4) сауалнама жүргiзу, сұхбат алу;
      5) аккредиттеу стандарттарына сәйкестiктi бағалауды баллдық жүйе, медициналық көмек көрсету сапасының индикаторлары негiзiнде, аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгiн интегралдық коэффициенттi есептеу арқылы жүргiзу кезеңдерінен тұрады.
      20. Медициналық ұйымдар ұсынған құжаттарды қарау Комиссияның отырысында аккредиттеу стандарттарына сәйкестiктi сыртқы кешендi бағалауды ескере отырып жүзеге асырылады.
      Сыртқы кешендi бағалаудың қорытындылары баллдық жүйе, медициналық көмек көрсету сапасының индикаторлары негiзiнде аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгiн интегралдық коэффициенттi есептеу арқылы аккредиттеу стандарттарына сәйкестiктi бағалауды жүргiзумен аяқталады.
      Аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгi 60%-дан 80%-ға дейiн жеткен кезде аккредиттеуден өткен денсаулық сақтау субъектiсiне 2 жыл мерзiмге аккредиттеу туралы куәлiк берiледi, ал аккредиттеу стандарттарына сәйкестiгi 80%-дан 100%-ға дейiн жеткен кезде 4 жыл мерзiмге аккредиттеу туралы куәлiк берiледi.
      Аккредиттеу туралы куәлік нысанын аккредиттеушi орган бекiтеді.
      21. Аккредиттеушi орган тиісті шешім шығарғаннан кейін аккредиттеуден өткен медициналық ұйымға 10 жұмыс күні ішінде аккредиттеу туралы куәлiк беріледi.
      22. Аккредиттеу туралы куәлiктi беруден:
      1) ұсынылған құжаттарда бұрмаланған немесе жалған ақпарат болған;
      2) медициналық ұйымдардың сыртқы кешендi бағалау нәтижелерiне сәйкес белгiленген аккредиттеу стандарттарына сәйкессіздігі;
      3) медициналық ұйымға қатысты мәлімделген қызмет түрімен айналысуға тыйым салу туралы сот шешімі болған жағдайларда бас тартылады.

4. Емші сертификатын беру жөніндегі қызметпен айналысуға денсаулық сақтаудың ұйымдарына аккредиттеу жүргізу тәртібі

      23. Емші сертификатын беру жөніндегі қызметпен айналысуға үміткер денсаулық сақтау ұйымдары (бұдан әрі – денсаулық сақтау ұйымдары) аккредиттеуден өту үшiн аккредиттеушi органға мынадай құжаттарды:
      1) емші сертификатын беру құқығына денсаулық сақтау ұйымын аккредиттеуге өтініш;
      2) құрылтай құжаттарының және мемлекеттiк тiркеу туралы куәлiктiң көшiрмелерiн (заңды тұлғалар үшін), өтініш иесін салық органында есепке қою туралы куәлікті;
      3) меншік құқығындағы үй-жайдың немесе ғимараттың немесе үй-жайға (ғимаратқа) немесе оны жалдауға меншік құқығын куәландыратын құжаттың нотариат куәландырған көшірмелерімен расталған жалдау шартын немесе көрсетілген үй-жайдың (ғимараттың) қабат бойынша жоспары, медициналық қызметке лицензиясының көшірмесін (болған жағдайда);
      4) осы Ережеге қосымшаға сәйкес медициналық және (немесе) арнайы жабдықтың, аппаратураның және аспаптың болуын растайтын құжаттардың көшірмелерін;
      5) медицина қызметкерлері туралы толық мәліметтерді сипаттай отырып, медицина қызметкерлері штатының болуын растайтын құжаттардың көшірмелерін тапсырады.
      24. Аккредиттеуші орган құжаттарды алған сәтінен бастап екі жұмыс күнінің ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда көрсетілген мерзімдерде өтінішті одан әрі қараудан жазбаша уәждемемен одан әрі қараудан бас тартылады.
      25. Өтініштерді қарау:
      1) аккредиттеуші орган маманының (бұдан әрі – маман) денсаулық сақтау ұйымын осы Ережеге қосымшаға сәйкес талаптарға сәйкестігіне тексеруі;
      2) Комиссияның денсаулық сақтау ұйымы ұсынған құжаттар мен маманның актісін зерделеуі;
      3) емші сертификатын беру құқығына денсаулық сақтау ұйымдарын аккредиттеу туралы аккредиттеуші органның шешім қабылдауы орган қалыптастыратын аккредиттелген ұйымдардың дерекқорына енгізу және аккредиттеу кезеңдерінен тұрады.
      26. Өтініш иесін тексеру кезінде маман Ережеге қосымшаға сәйкес талаптарға сәйкестігін кешенді бағалау жүргізу үшін денсаулық сақтау ұйымына барады.
      Кешенді бағалау нәтижелері бойынша маман осы Ережеге қосымшаға сәйкес талаптардың барлық тармақтары көрсетілетін тексеру актісін жасайды.
      27. Құжаттарды қарау мерзімі аккредиттеуден өтуге берілген өтініш тіркелген сәтінен бастап аккредиттеуші орган тиісті шешім шығарғанға дейін 30 күнтізбелік күннен аспайды.
      28. Денсаулық сақтау ұйымдары тапсырған құжаттарды және маманның кешенді бағалау нәтижелері бойынша тексеру актісін қарау Комиссияның отырысында жүзеге асырылады.
      29. Денсаулық сақтау ұйымдарын аккредиттеу туралы мәселені шешу кезінде Комиссия өтініш иесінің осы Ережеге қосымшаға сәйкес талаптарға сәйкестігін белгілейді.
      30. Аккредиттеуші орган Комиссияның ұсынымы бойынша денсаулық сақтау ұйымдарын аккредиттеу немесе аккредиттеуден бас тарту туралы шешім шығарады.
      31. Аккредиттеуден өткен денсаулық сақтау ұйымы Комиссияның шешімі бойынша халық емшісі куәлігін беру жөнінде аккредиттелген денсаулық сақтау ұйымдарының дерекқорына қосылады.
      32. Емші сертификатын беру жөніндегі қызметпен айналысу құқығына денсаулық сақтау ұйымы 3 жылға аккредиттеледі.
      33. Денсаулық сақтау ұйымдарын аккредиттеуге:
      1) ұсынылған құжаттарда бұрмаланған немесе жалған ақпарат болған;
      2) денсаулық сақтау ұйымының осы Ережеге қосымшаға сәйкес талаптарға сәйкессіздігі;
      3) егер денсаулық сақтау ұйымына қатысты өтініш білдірген қызметтің түрімен айналысуға тыйым салу туралы сот шешімі болған жағдайларда бас тартылады.

5. Аккредиттеу туралы куәлiктi қайтарып алу

      34. Медициналық ұйымды және тәуелсіз сарапшыларды аккредиттеу туралы куәлiктi қайтарып алуды Комиссияның шешiмi бойынша аккредиттеушi орган мынадай фактiлер анықталған жағдайда:
      1) медициналық және (немесе) фармацевтикалық қызметтi жүзеге асыру құқығына арналған лицензияны тоқтатқанда немесе қайтарып алғанда;
      2) әкiмшiлiк және қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы заңнамаға сәйкес жүзеге асырады.

6. Қорытынды ережелер

      35. Жеке тұлғаның тегi, аты, әкесiнiң аты және (немесе) медициналық ұйымның атауы, ұйымдық-құқықтық нысаны өзгерген жағдайда аккредиттелген тәуелсіз сарапшылар, медициналық ұйымдар аккредиттеушi органға көрсетiлген мәлiметтердi растайтын тиісті құжаттарды қоса бере отырып, аккредиттеу туралы куәлiктi қайта ресiмдеу туралы өтiнiш бередi.
      Аккредиттеушi орган тиiстi жазбаша өтiнiш берiлген күннен бастап жеті жұмыс күнiнiң iшiнде тәуелсіз сарапшылармен медициналық ұйымдар үшін аккредиттеу туралы куәлiктi қайта ресiмдейдi.
      Бұрын берiлген аккредиттеу туралы куәлiктiң күшi жойылды деп танылады және болған жағдайда аккредиттелген субъектiлердiң дерекқорына тиiстi ақпарат енгiзiле отырып, аккредиттеушi органға қайтарылады.
      Емші сертификатын беру жөніндегі қызметпен айналысуға аккредиттелген денсаулық сақтау ұйымының атауы, ұйымдық-құқықтық нысаны өзгерген жағдайда аккредиттеушi орган мұндай өзгерістер туралы хабарлайды, содан кейін аккредиттелген денсаулық сақтау ұйымының дерекқорына тиісті өзгерістер енгізіледі.
      36. Аккредиттеу туралы куәлiк жоғалған жағдайда аккредиттеушi орган аккредиттелген тәуелсіз сарапшының, медициналық ұйымның жазбаша өтiнiшi бойынша үш жұмыс күнiнің ішінде аккредиттеу туралы куәлiктiң телнұсқасын бередi.
      Бұл ретте аккредиттеу туралы куәлiктiң түпнұсқасының күшi жойылды деп танылады.
      37. Аккредиттеушi орган медициналық ұйымдар мен тәуелсіз сарапшыларды аккредиттеу туралы куәлiктердiң бланкiлерiн дайындауды, есепке алуды және сақтауды қамтамасыз етедi.
      38. Аккредиттелмеген медициналық ұйымдар белгiленген аккредиттеу стандарттарына сәйкессiздiктi жойғаннан кейiн қайта аккредиттеуден өтуге өтiнiш бередi.
      39. Аккредиттеушi органның аккредиттеу туралы не аккредиттеуден бас тарту туралы шешiмiне медициналық ұйымдар, денсаулық сақтау ұйымдары сондай-ақ жеке тұлғалар заңнамада белгiленген тәртiппен шағымдана алады.

Денсаулық сақтау саласындағы
аккредиттеу ережесіне   
қосымша         

нысан

Емші сертификатын беру жөніндегі қызметпен айналысу құқығына үміткер денсаулық сақтаудың ұйымдарына арналған аккредиттеу талаптары

Р/с №

Аккредиттеу талаптары

Өлшемдер

Ақпарат көзі

Талаптарды орындау бағасы

1

2

3

4

5

1. Заңдық мәртебесі

1

Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасының талаптарына сәйкес құқық белгілеуші құжаттар

Мынадай құқық белгілеуші құжаттардың болуы:
Қазақстан Республикасының әділет органы берген заңды тұлғаны мемлекеттiк тiркеу (қайта тіркеу) туралы куәлiк;
мемлекеттік тіркеу туралы әділет органының белгісі бар белгіленген тәртіппен бекітілген жарғы;
салық төлеушінің куәлігі;
денсаулық сақтау ұйымының жарғысында қызметтің үлгісі, түрі, ұйымдық-құқықтық нысаны белгіленген;
жарғының бөлімдерінде ұйымның құрылымы, қызметті басқару тәртібі туралы ереже көрсетілген

Құрылтай құжаттар пакеті

Белгіленген үлгідегі өтінішті ұсынған кезде Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкестік дәрежесін айқындау үшін құқық белгілеуші құжаттардың (көшірмелерінің) пакеті зерделенеді

2

Арнайы жабдық

Емшілікке қабілеттілігін анықтау үшін арнайы жабдықтардың (аппараттардың), атап айтқанда аурографтың, Фоль аппаратының, акупунктуралық нүктелердің электрондық маркерінің, ирридодиагностика үшін қуыс шамдардың, плазмографтың, космограмманың, Корошков аппаратының болуы

Жабдықтар бойынша құжаттама

Арнайы жабдықтармен (аппаратурамен) қамтамасыз етілуі, олардың техникалық (жұмыс) жағдайы тексеріледі

3

Ақпараттық қамтамасыз ету

Қызметкерлердің кәсіби қызметін ақпараттық қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы телекоммуникациялық және компьютерлік жүйелерді пайдалану;
денсаулық сақтау ұйымдары қызметкерлерінің интернет-ресурстарға қолжетімділігін қамтамасыз ету;
денсаулық сақтау саласындағы қазіргі заманғы жетістіктер туралы ақпаратқа қызметкерлердің қол жеткізуін қамтамасыз ету

интернет-ресурсқа қосылуға арналған шарт;
интернет-ресурсқа қосылған;
мамандардың интернет-ресурстармен жұмыс істеу кестелері;
өзекті баспа өнімдерінің келіп түсуін қамтамасыз ету арқылы қызметтің негізгі бөлімдері бойынша қызметкерлердің кәсіби қызметін ақпараттық қамтамасыз ету;
жүйелі келіп түсетін мерзімдік баспа басылымдары;
Денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесіне қол жеткізу;
мерзімдік баспа басылымдары арнайы жабдықталған (үстелдермен, орындықтармен және басқа да мүкәммалмен) және қызметкерлер үшін қолжетімді жерлерде (кітапхананың оқу залы) болады;
қызметкерлер тақырыптық конференцияларға, семинарларға, оқыту бағдарламаларына қатысады

Жұмыс орындары тексеріледі;
ұйым қызметкерлерінің жұмыс күні бойы интернетке еркін қолжетімділігінің болуы;
оқу залын немесе кітапхананы тексеру жүргізіледі, каталогтардың, мерзімдік басылымдардың бар-жоғы тексеріледі;
емдеу кезінде емшілер қолданылатын препараттарға нұсқаулықтар, арнайы жабдықтарды (аппаратураларды) пайдалану жөніндегі нұсқаулық;
басылымдарға (баспа нұсқалары, интернет) жазылуға шарттар;
өзекті әдебиетке, қазіргі заманғы жарияланымға қолжетімді

4

Ұйымдастыру-шаруашылық
қызмет

Арнайы жабдықтарды (аппаратураны) және мүкәммалды сатып алу, жаңарту, есептен шығару жоспарының болуы;
белгіленген тәртіппен есептен шығару актілерін рәсімдеу, есептен шығару уақтылы жүргізіледі;
жабдықтарды алмастыру дереу жүргізіледі.
Арнайы жабдыққа қызмет көрсету мен жөндеуге шарттардың болуы

Денсаулық сақтау ұйымдары ұсынған құжаттама;
тиісті ұйымдармен жабдықтарға жөндеу жүргізу мен қызмет көрсетуге шарттар бар;
жыл сайын жабдықтарды тексеру жүргізіледі

Тиісті құжаттама талданады;
денсаулық сақтау ұйымының алдыңғы үш жылғы қызметіне талдау жүргізіледі;
жарамсыз жабдықтар, жұмыс істейтін жағдайға уақтылы келтіріледі немесе жаңа жабдықпен ауыстырылады

Үй-жайлардың санитариялық ережелер мен нормалардың (бұдан әрі – СанЕН) талаптарына сәйкестігі

Санитариялық-эпидемиологиялық қызметтің бақылау қадағалау органдарының тексеру актілері

Үй-жайлар ғимараттарға қойылатын талаптарға сәйкес келеді;
қосалқы қызметтерді ұйымдастыру үшін үй-жайлар бар

Күзетудің сенімді шараларымен қамтамасыз ету, атап айтқанда:
үй-жайлардың (терезе мен есіктер) торлармен қорғалуы және ұйым үй-жайларының бір бөлігі (касса; қымбат тұратын аппаратурамен жабдықталған диагностикалық кабинеттер; фитодәріхана, қоймалар мен тағы басқалар) қажетті күзет дабылдарымен жабдықталған;
адамдар мен қоршаған ортаға әлеуметті қауіп төндіретін арнайы объектілер (тез тұтанатын баллондар, сұйықтары бар контейнерлер, сәуле шығаратын аспаптар мен басқалар) үшін құлыпқа жабылатын қалқандар мен қаптардың болуы;
тонау мен ғимаратқа бөтен адамдардың кіруінен аулақ болу үшін тәуліктік күзет ұйымдастырылған

Материалдық жауапты қызметкерлерге сұрақ қою;
үй-жайларды тексеру;
күзеттің тексеріп аралауын тіркеу журналы;
күзетшілердің штат кестесі;
объектіні күзетуді жоспарлау мен ұйымдастыру

Ғимараттар мен үй-жайларды тексеру жүргізіледі, күзету шараларының бар екендігі тексеріледі және олардың барабарлығы мен объектіге қарай тиімділігін бағалау жүргізіледі

Сабын-жуу және дезинфекциялаушы құралдардың қажетті мөлшерінің болуы

Үй-жайлардағы сабын-жуу және дезинфекциялаушы құралдар сақталатын арнайы орындарды тексеру;
пайдалану мен сақтау бойынша нұсқаулық

Сабын-жуу және дезинфекциялаушы құралдардың жеткілікті мөлшері бар;
есепке алу құжаты тиісінше, сатып алу күні, жарамдылық мерзімдері көрсетіле отырып рәсімделген

Қажетті техникалық және басқа да қызметтерді ұсынуға мердігерлермен шарттар

Мердігерлермен шарттар

Ұсынылған қызметтерге жасалған шарттар бар;
шарттар тиісті үлгіде жеткізу мерзімдері, есептеулер, сатып алу құны көрсетіле отырып, әзірленген;
қызметтерді ұсыну мерзімдері шартта келісілген талаптарға сәйкес жүргізіледі

Денсаулық сақтау ұйымдарында жеке сумен қамтамасыз ету көздері мен жергілікті суық су беру жүйесі болған жағдайда үздіксіз жұмыс істейтін орталықтандырылған немесе жергілікті су беру жүйесінің осы көзіне санитариялық-эпидемиологиялық қорытындысы бар;
суды тұтыну үшін санитариялық-техникалық аспаптар (ішкі құбырлар, қолжуғыштар, раковиналар, және т.б.) жұмыс істеуге арналып қойылғанын ескере отырып, орналастырылды, олардың техникалық жай-күйі СанЕН талаптарына сәйкес

Су құбыры, су беру және санитариялық-техникалық аспап жүйелерін аралау және тексеру;
санэпидқадағалау органдары жүргізген су құбыры жүйесінің техникалық жай-күйін тексеру және суды зертханалық зерттеулер актілері

Сумен жабдықтау жүйесі үздіксіз жұмыс істейді, денсаулық сақтау ұйымы сумен қамтамасыз етілген, олардың техникалық жағдайы СанЕН талаптарына сәйкес

Механикалық қозғағышымен кіру-сору желдетпе жүйелері, сору желдетпесі, табиғи желдетпе және кондиционердің болуы

Табиғи қозғалтқышымен және табиғи көрсетілген элементтерінің болуы мәніне аралау және тексеру желдеткішпен сору желдеткіші жүйелерінің жоғарыда көрсетілген элементтерінің болуы мәніне аралау және тексеру

Әрбір үй-жайда табиғи қозғағышымен (ауа кіргізіш) үздіксіз жұмыс істейтін сорғыш желдеткішінің жеке арнасы мен табиғи желдеткіш (желкөздер, қайырмалы фрамугтар) жүйесі бар

Жылдың суық мезгілінде тиімді жұмыс істейтін, кабинеттер мен үй-жайларда ауаны біркелкі қыздыруды қамтамасыз ететін орталықтандырылған немесе жергілікті жылу жүйесі;
құбырлар мен қыздыру аспаптарының беті, орналастыру мен пайдалану, сондай-ақ жылу тасымалдағыштардың сипаты СанЕН талаптарына сәйкес

Орталықтандырылған немесе жергілікті жылу элементтерін аралау және тексеру

Жылдың суық мезгілінде тиімді жұмыс істейтін, кабинеттер мен үй-жайларда ауаны біркелкі қыздыруды қамтамасыз ететін орталықтандырылған немесе жергілікті жылу жүйесі бар;
құбырлар мен қыздыру аспаптарының беті, орналастыру мен пайдалану, сондай-ақ жылу тасымалдағыштардың сипаты СанЕН талаптарына сәйкес

Өртке қарсы қауіпсіздіктің қажетті элементтері, оның ішінде конструкциялар мен материалдар (өрттен қорғайтын бояулар, қаптамалық конструкциялар, сыртқы өрт баспалдақтары, лифттер); өрт сөндіру құралдары (гидранттар, қолғаптар, өрт сөндіргіштер); өрт дабылдары мен хабарлағыштар қою;
өрттің таралуын шектеуді қамтамасыз ететін қондырғылар (өртке қарсы бөгеттер, бөліктер мен секциялар, авариялық ажырату және өрт кезіндегі айырып-қосу қондырғылары);
өрт кезіндегі шығулардың, жиналу пункттерінің, қозғалыс бағыттарының және өрт жабдықтарының орналасқан жерінің нақты нұсқаулықтары

Өртке қарсы қауіпсіздіктің жоғарыда көрсетілген элементтерінің болуы мәніне аралау және тексеру, олардың техникалық жай-күйлері бағаланады;
өртке қарсы қызметтерді тексеру актілері

Ұйымның үй-жайларын тексеру кезінде өртке қарсы қауіпсіздік жүйелері талаптарға сәйкес келеді; өртке қарсы қауіпсіздік жүйелері жұмыс істейді, жауапты тұлға тағайындалды;
өрт туындаған жағдайға қызметкерлерге нұсқаулық бойынша жұмыс жүргізілді

2. Кадрлық саясат/қамтамасыз ету

5

Денсаулық сақтау ұйымының басшысы «Қоғамдық денсаулық сақтау/әлеуметтік гигиена және денсаулық сақтауды ұйымдастыру» мамандығы бойынша маман сертификаты бар

Ұйым басшысының «Қоғамдық денсаулық сақтау /әлеуметтік гигиена және денсаулық сақтауды ұйымдастыру» мамандығы бойынша маман сертификаты бар;
ұйым әрбір қызметкермен еңбек шартын жасасқан және екі тарап қол қойған, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес жүзеге асырылады;
жұмысқа қабылдау кезінде маманның емшілікке қабілеттілігі анықталады

Денсаулық сақтау ұйымының басшысына сұрату жасау;
денсаулық сақтау ұйымының басшы мен қызметкерлердің жеке ісі

Басшымен және қызметкермен сұхбат жүргізу арқылы басшы мен қызметкердің жеке ісі зерделенеді;
жұмысқа қабылдау рәсімі еңбек заңнамасына сәйкес жүргізіледі және еңбектің тең талаптарына азаматтардың құқықтарын бұзбайды;
қызметкердің емшілікке қабілеттілігін анықтау жөніндегі рәсімдерді орындауды растайтын шешімдердің нәтижелері, хаттамалар, басқа атрибуттар бар

6

Денсаулық сақтау ұйымдарының қажетті қызметкерлердің санымен жиынтықталуы

Денсаулық сақтау ұйымдарының штат кестесіне сәйкес мамандармен жиынтықталған;
емшілік қабілеттілігіне ие қызметкерлердің медициналық білімі бар;
емшілік қызметті жүзеге асыру үшін қосалқы (техникалық) қызметкерлер

Денсаулық сақтау ұйымдары қызметкерлерінің штат кестесі

Штат кестесіне сәйкес ұйымдағы қызметкерлердің негізделген саны;
денсаулық сақтау ұйымындағы қызметкерлерге қатысты еңбек заңнамасы сақталады;
штат кестесіне сәйкес ұйым мамандармен жиынтықталған

7

Қызметкерлердің этика және деонтология қағидаттарын сақтауы

Этика және деонтология мәселелері бойынша ұйым қызметкерлерімен тұрақты семинар сабақтарын өткізу;
жағдайларды талдау және пациенттер мен келушілерге қызметкерлердің дөрекі қатынастарына, сондай-ақ пациенттерден заңсыз ақша, дәрілер, жабдықтар және т.б. талап етуіне байланысты шаралар қабылдау

Семинар сабақтарының материалдары;
арнайы құжаттама

Денсаулық сақтау ұйымында этика және деонтологияны сақтау мәселелері бойынша қызметкерлері-мен семинар сабақтарын өткізу жоспары мен тақырыбы;
денсаулық сақтау ұйымдарында қабылданған этикалық нормалар мен ережелерді бұзушылыққа шағымдар бойынша талдау мен шаралар қабылдау тәртібі бекітілген;
қызметкерлердің этика және деонтологияны сақтау мониторингі жүргізіледі этикалық қағидалар мен нормаларды жиынтықтау әзірленді

8

Халық медицинасы саласындағы (емшілік) инновациялар мен зерттеулерге қолдау көрсету

Денсаулық сақтау ұйымдарында халық медицинасы саласындағы (емшілік) инновациялар мен зерттеулерді қолдау көрсету жөніндегі көтермелеу жүйесі әзірленді;
ұйымның тарапынан жаңа сынамаларды әзірлеумен және енгізумен айналысатын қызметкерлерге көмек көзделген;
енгізілетін жаңалық конференцияларда талқыланады

Семинар сабақтарының материалдары;
қызметкерлерге сұрату жасау;
арнайы құжаттама

Семинар сабақтарын өткізу кестелері;
инновациялар мен зерттеулерді белгілейтін құжаттар зерделенеді

3. Емшілерге сертификаттар беру әдістері

9

Емшілердің қабілеттілігін тексеру

Емші сертификатын алуға үміткер тұлғамен әңгімелесу жүргізіледі, сондай-ақ дәстүрлі медицинамен емдеу негізі бойынша білімдері тексеріледі;
үміткердің халық медицинасы (емшілік) әдістерімен емдеу мүмкіндігіне қабілеттілігі зерделенеді;
арнайы жабдықтарда (аппаратта) үміткерлерді тестілеу жүргізіледі;
үміткерді сынау жүргізіледі

Әңгімелесу материалдары;
сынау, тестілеу нәтижелері бойынша құжаттамалар

Әңгімелесу, тестілеу және сынау нәтижелері бойынша құжаттар зерделенеді

4. Пациенттерді емдеу әдістері

10

Халық медицинасымен (емшілік) емдеудің барлық әдісіне пациенттерді диагностикалау мен емдеу бойынша үлгілік әдістемелердің болуы

Ұйымда пациенттерді емдеудің үлгілік әдістемелері әзірленіп, бекітілді;
емдеудің әрбір әдісі үшін пациентті емдеудің өзіндік үлгілік әдісі әзірленеді;
үлгілік әдістемелер ауруларды диагностикалауды, емдеу қағидатын, өсімдік, жануар және минерал тектес заттарды пайдалануды, осы емдеу әдісін қолдану өлшемдерін сипаттаудан тұрады

Іс жүргізу рәсімдері;
қызметкерлерге сұрақ қою

Әрбір емдеу әдістемесінің болуы тексеріледі;
«пациентке зақым келтірме» қағидатын ескере отырып, әдістемелердің диагностикаланған ауруға қаншалықты сәйкес келетіндігі бағаланады

11

Пациенттің құқықтарын бұзуға әкеп соққан қызметкердің іс-әрекетіне шағымдану құқығы көзделген

Мемлекеттік және орыс тілдерінде, қол жетімді жерде мынадай ақпараттық материалмен маңдайша жазу орналастырылған:
пациенттің емдеуші қызмет көрсету кезінде құқықтарын бұзуы туралы шағымымен тікелей ұйым басшысына, сондай-ақ пациенттің құқықтарын қорғау жөніндегі тиісті қоғамдық ұйымдарға немесе сотқа шағымдану мүмкіндігі;
пациенттің оларға емшілердің қызмет көрсетуі кезінде құқықтарын бұзушылығы туралы мәселелер бойынша өтініш жасай алатын мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғалар туралы (тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, телефондардың нөмірлері);
ұйымда қызметкерлердің іс-әрекетіне шағымдануы үшін пациенттің құқықтарын қамтамасыз ету жөніндегі жұмыс ұйымдастырылған

Денсаулық сақтау ұйымының ғимаратын аралау;
пациенттің шағымын тіркеу журналы, пациенттермен әңгімелесу, ұйымда пациенттердің шағымдарын қарау жөніндегі комиссия құрылған

Ақпараттық материалмен маңдайша жазу зерделенеді;
пациенттің құқықтарын қамтамасыз ету жөніндегі жұмыс талданады

О внесении изменения в постановление Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2009 года № 1559 "Об утверждении Правил аккредитации в области здравоохранения"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2011 года № 982. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2015 года № 448

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 17.06.2015 № 448 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2009 года № 1559 "Об утверждении Правил аккредитации в области здравоохранения" (САПП Республики Казахстан, 2009 г., № 42, ст. 408) следующее изменение:
      Правила аккредитации в области здравоохранения, утвержденные указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Приложение        
к постановлению Правительства
Республики Казахстан    
от 31 августа 2011 года № 982

Утверждены        
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 12 октября 2009 года № 1559

Правила
аккредитации в области здравоохранения

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила аккредитации в области здравоохранения (далее - Правила) разработаны в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 18 сентября 2009 года "О здоровье народа и системе здравоохранения" и устанавливают порядок проведения аккредитации в области здравоохранения.
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      организация здравоохранения - юридическое лицо, осуществляющее деятельность в области здравоохранения;
      субъекты здравоохранения - организация здравоохранения, а также физические лица, занимающиеся частной медицинской практикой и фармацевтической деятельностью;
      медицинская организация - организация здравоохранения, основной деятельностью которой является оказание медицинской помощи;
      независимый эксперт - физическое лицо, аккредитованное в установленном порядке для проведения независимой экспертизы деятельности субъектов здравоохранения;
      аккредитуемый субъект - медицинская организация, организация здравоохранения, физическое лицо;
      аккредитующий орган - уполномоченный орган в области здравоохранения (далее - уполномоченный орган);
      народная медицина (целительство) - совокупность накопленных народом эмпирических сведений о целительных средствах, а также лечебных и гигиенических приемов и навыков и их практическое применение для сохранения здоровья, предупреждения и лечения болезней.
      3. Аккредитации в области здравоохранения подлежат:
      медицинские организации - в целях признания соответствия оказываемых медицинских и фармацевтических услуг установленным требованиям и стандартам в области здравоохранения;
      организации здравоохранения, претендующие на занятие деятельностью по выдаче сертификата целителя;
      физические лица - для проведения независимой экспертной оценки деятельности субъектов здравоохранения.
      4. Аккредитация носит добровольный характер и осуществляется за счет средств аккредитуемого субъекта и иных незапрещенных средств в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      5. Орган (организация), осуществляющий (осуществляющая) аккредитацию в области здравоохранения, создает соответствующие комиссии по аккредитации (далее - Комиссии) и формирует банк данных аккредитованных организаций здравоохранения на занятие деятельностью по выдаче сертификата целителя, медицинских организаций и независимых экспертов в области здравоохранения.
      6. Аккредитация медицинских организаций проводится аккредитующим органом, либо организацией, аккредитованной уполномоченным органом в области здравоохранения.
      7. Состав и Положение о комиссиях утверждаются решением аккредитующего органа.

2. Порядок проведения
аккредитации физических лиц для проведения
независимой экспертной оценки деятельности
субъектов здравоохранения

      8. При прохождении аккредитации для проведения независимой экспертной оценки деятельности субъектов здравоохранения физические лица представляют в аккредитующий орган следующие документы:
      1) заявление на прохождение аккредитации по форме, утвержденной аккредитующим органом, с указанием заявляемой области аккредитации в соответствии с номенклатурой специальностей, утвержденной уполномоченным органом;
      2) копию удостоверения личности;
      3) копию свидетельства налогоплательщика;
      4) копию диплома о высшем профессиональном образовании;
      5) копии документов о наличии ученых степеней, званий (при их наличии);
      6) копии сертификатов о присвоении первой или высшей квалификационных категорий;
      7) копию трудовой книжки, подтверждающей наличие стажа работы в практическом здравоохранении по специальности не менее 7 лет;
      8) характеристику с места работы (основного) или рекомендации профессиональных медицинских ассоциаций или научных организаций в области здравоохранения или организаций медицинского образования (не менее двух);
      9) копии документов о повышении квалификации и (или) переподготовки, в том числе по вопросам проведения экспертизы или по основам экспертной деятельности в общем объеме не менее 216 часов, в научных организациях в области здравоохранения и организациях медицинского образования за последние 5 лет.
      9. Аккредитующий орган в течение двух рабочих дней с момента получения документов проверяет полноту представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.
      10. Срок рассмотрения документов с момента регистрации заявления на прохождение аккредитации физических лиц для проведения независимой экспертной оценки деятельности субъектов здравоохранения до вынесения соответствующего решения аккредитующим органом не превышает 30-и календарных дней.
      11. Аккредитация физических лиц для проведения независимой экспертизы деятельности субъектов здравоохранения проводится на основе комплексной оценки их квалификации путем конкурсного отбора (тестирования и собеседования).
      12. По итогам комплексной оценки аккредитующий орган принимает решение об аккредитации или отказе в аккредитации. Порядок проведения комплексной оценки утверждается уполномоченным органом.
      13. Субъекту, прошедшему аккредитацию, выдается свидетельство об аккредитации по форме, утверждаемой аккредитующим органом, сроком на 3 года.
      14. В выдаче свидетельства об аккредитации отказывается в случаях:
      1) наличия в представленных документах искаженной или недостоверной информации;
      2) неудовлетворительных результатов комплексной оценки (тестирования и собеседования);
      3) наличия обоснованных жалоб граждан и юридических лиц на деятельность физического лица в государственные органы, подтвержденные комиссионными актами проверок;
      4) наличия решения суда о запрете на занятие деятельностью по заявляемому виду в отношении физического лица.

3. Порядок проведения аккредитации медицинских организаций

      15. Медицинские организации для прохождения аккредитации представляют в аккредитующий орган следующие документы:
      1) заявление по форме, утвержденной аккредитующим органом;
      2) копию лицензии с приложением на право осуществления медицинской и (или) фармацевтической деятельности;
      3) копии учредительных документов и свидетельства о государственной регистрации (для юридических лиц);
      4) копию результатов самооценки на соответствие стандартам аккредитации, проводимого самостоятельно или с привлечением независимых экспертов.
      Государственные юридические лица и юридические лица с участием государства представляют подтверждение собственника имущества юридического лица или уполномоченного собственником органа, либо органа юридического лица, уполномоченного на то учредительными документами, достоверности представленной медицинскими организациями информации, скрепленное печатью юридического лица.
      16. Рассмотрение документов на соответствие пункту 15 настоящих Правил, представленных медицинскими организациями, осуществляется территориальными подразделениями аккредитующего органа.
      17. Территориальное подразделение аккредитующего органа в течение двух рабочих дней с момента получения документов проверяет полноту представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.
      18. Аккредитация медицинских организаций проводится на основе внешней комплексной оценки на соответствие их деятельности установленным стандартам аккредитации, утверждаемым уполномоченным органом, и учитывается при размещении государственного заказа.
      19. Внешняя комплексная оценка на соответствие медицинских организаций стандартам аккредитации состоит из следующих этапов:
      1) самооценки на соответствие стандартам аккредитации путем заполнения листов оценки, проводимой самостоятельно или с привлечением независимых медицинских экспертов, аккредитованных в установленном законодательством порядке;
      2) экспертизы документов, представляемых для прохождения процедуры аккредитации в соответствии с пунктом 15 настоящих Правил, проводимой территориальными подразделениями аккредитующего органа или с привлечением независимых медицинских экспертов, аккредитованных в установленном законодательством порядке;
      3) экспертной оценки соответствия стандартам аккредитации путем заполнения листов оценки с выездом к аккредитуемому субъекту аккредитационной комиссии;
      4) анкетирования, интервьюирования;
      5) проведения оценки соответствия стандартам аккредитации на основе бальной системы, индикаторов качества оказания медицинской помощи, с помощью расчета интегрального коэффициента соответствия стандартам аккредитации.
      20. Рассмотрение документов, представленных медицинскими организациями, осуществляется на заседании Комиссии с учетом внешней комплексной оценки соответствия стандартам аккредитации.
      Итоги внешней комплексной оценки завершаются проведением оценки соответствия стандартам аккредитации на основе балльной системы, индикаторов качества оказания медицинской помощи, с помощью расчета интегрального коэффициента соответствия стандартам аккредитации.
      Медицинской организации, прошедшей аккредитацию, при достижении от 60 % до 80 % соответствия стандартам аккредитации, выдается свидетельство об аккредитации сроком на 2 года, а при достижении от 80 % до 100 % соответствия стандартам аккредитации - свидетельство об аккредитации сроком на 4 года.
      Форма свидетельства об аккредитации утверждается аккредитующим органом.
      21. Медицинской организации, прошедшей аккредитацию, выдается свидетельство об аккредитации в течение 10 рабочих дней после вынесения аккредитующим органом соответствующего решения.
      22. В выдаче свидетельства об аккредитации отказывается в следующих случаях:
      1) наличия в представленных документах искаженной или недостоверной информации;
      2) несоответствия медицинской организации установленным стандартам аккредитации в соответствии с результатами внешней комплексной оценки;
      3) если в отношении медицинской организации имеется решение суда о запрете на занятие деятельностью по заявляемому виду.

4. Порядок проведения аккредитации организаций здравоохранения
на право заниматься деятельностью по выдаче
сертификата целителя

      23. Организации здравоохранения, претендующие заниматься деятельностью по выдаче сертификата целителя (далее - организация здравоохранения), для прохождения аккредитации представляют в аккредитующий орган следующие документы:
      1) заявление на аккредитацию организации здравоохранения на право выдачи сертификата целителя;
      2) копии учредительных документов и свидетельства о государственной регистрации (для юридических лиц), свидетельства о постановке заявителя на учет в налоговом органе;
      3) копии документов, подтверждающих наличие помещения или здания на праве собственности или договора аренды, подтвержденное нотариально заверенными копиями документа, удостоверяющего право собственности на помещение (здание) или на его аренду и поэтажного плана указанного помещения (здания), копию лицензии на медицинскую деятельность (при наличии);
      4) копии документов, подтверждающих наличие медицинского и (или) специального оборудования, аппаратуры и инструментария, согласно приложению к настоящим Правилам;
      5) копии документов, подтверждающих наличие штата медицинских работников с описанием полных сведений о медицинских работниках.
      24. Аккредитующий орган в течение двух рабочих дней с момента получения документов проверяет полноту представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов в указанные сроки дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления.
      25. Рассмотрение заявления состоит из следующих этапов:
      1) обследование специалистом аккредитующего органа (далее - специалист) организации здравоохранения на соответствие требованиям согласно приложению к настоящим Правилам;
      2) изучение Комиссией документов, представленных организацией здравоохранения, и акта специалиста;
      3) принятие решения аккредитующим органом об аккредитации организации здравоохранения на право выдачи сертификата целителя и введение в банк данных аккредитованных организаций здравоохранения, который формируется аккредитующим органом.
      26. При обследовании заявителя специалист выезжает в организацию здравоохранения для проведения комплексной оценки соответствия требованиям согласно приложению к настоящим Правилам.
      По результатам комплексной оценки специалист составляет акт обследования, в котором отражаются все пункты требования, согласно приложению к настоящим Правилам.
      27. Срок рассмотрения документов с момента регистрации заявления на прохождение аккредитации до вынесения соответствующего решения аккредитующим органом не превышает 30-и календарных дней.
      28. Рассмотрение документов, представленных организацией здравоохранения, и акта обследования специалиста по результатам комплексной оценки осуществляется на заседании Комиссии.
      29. При решении вопроса об аккредитовании организации здравоохранения Комиссия устанавливает соответствие заявителя требованиям, согласно приложению к настоящим Правилам.
      30. Аккредитующий орган по рекомендациям Комиссии принимает решение об аккредитации или отказе в аккредитации организации здравоохранения.
      31. Организация здравоохранения, прошедшая аккредитацию, по решению Комиссии включается в банк данных аккредитованных организаций здравоохранения по выдаче свидетельства народного целителя.
      32. Организации здравоохранения на право занятия деятельностью по выдаче сертификата целителя аккредитуются сроком на 3 года.
      33. В аккредитации организации здравоохранения отказывается в следующих случаях:
      1) наличия в представленных документах искаженной или недостоверной информации;
      2) несоответствия организации здравоохранения требованиям согласно приложению к настоящим Правилам;
      3) если в отношении организации здравоохранения имеется решение суда о запрете на занятие деятельностью по заявляемому виду.

5. Отзыв свидетельства об аккредитации

      34. Отзыв свидетельства об аккредитации медицинской организации и независимого эксперта осуществляется аккредитующим органом по решению Комиссии в случаях установления фактов:
      1) приостановления или лишения лицензии на право осуществления медицинской и (или) фармацевтической деятельности;
      2) в соответствии с законодательством об административных и уголовных правонарушениях.

6. Заключительные положения

      35. В случае изменения фамилии, имени, отчества физического лица и (или) наименования, организационно-правовой формы медицинской организации аккредитованные независимые эксперты, медицинские организации подают заявление в аккредитующий орган о переоформлении свидетельства об аккредитации с приложением соответствующих документов, подтверждающих указанные сведения.
      Аккредитующий орган в течение семи календарных дней со дня подачи соответствующего письменного заявления переоформляет свидетельство об аккредитации для независимых экспертов и медицинских организаций.
      Свидетельство об аккредитации, выданное ранее, признается утратившим силу, и в случае наличия, возвращается в аккредитующий орган с внесением соответствующей информации в банк данных аккредитованных субъектов.
      В случае изменения наименования, организационно-правовой формы организации здравоохранения аккредитованные на занятие деятельностью по выдаче сертификата целителя информируют аккредитующий орган о таких изменениях, после чего в базу аккредитованных организаций здравоохранения вносятся соответствующие изменения.
      36. В случае утери свидетельства об аккредитации аккредитующий орган по письменному заявлению аккредитованного независимого эксперта, медицинской организации в течение трех рабочих дней выдает дубликат свидетельства об аккредитации.
      При этом оригинал свидетельства об аккредитации признается утратившим силу.
      37. Аккредитующий орган обеспечивает изготовление, учет и хранение бланков свидетельств об аккредитации медицинских организаций и независимых экспертов.
      38. Неаккредитованные медицинские организации подают заявление на прохождение повторной аккредитации после устранения несоответствий установленным стандартам аккредитации.
      39. Решение аккредитующего органа об аккредитации, либо об отказе в аккредитации обжалуется медицинскими организациями, организациями здравоохранения, а также физическими лицами в установленном законодательством порядке.

Приложение      
к Правилам об аккредитации
в области здравоохранения

форма

                          Требования аккредитации
         для организаций здравоохранения, претендующих на право
           занятия деятельностью по выдаче сертификата целителя

 № п/п


Требования
аккредитации

Критерии

Источник
информации

Оценка
выполнения
требования

 1

2

3

4

5

 1. Юридический статус

 1

Правоустанав-
ливающие
документы в
соответствии с
требованиями
гражданского
законодательства
Республики
Казахстан

Наличие пакета право-
устанавливающих
документов:
свидетельство о
государственной
регистрации (пере-
регистрации) юриди-
ческого лица, выданное
органом юстиции
Республики Казахстан;
устав, утвержденный в
установленном порядке,
имеющий отметку органа
юстиции о государст-
венной регистрации;
свидетельство
налогоплательщика;
в уставе организации
здравоохранения
определены тип, вид,
организационно-правовая
форма деятельности.
В разделах Устава
отражены положения о
структуре организации
здравоохранения,
порядке управления
деятельностью

Пакет
учредительных
документов

Изучается пакет
правоустанавливающих
документов (копии)
для определения
степени соответствия
требованиям
законодательства
Республики Казахстан
при предоставлении
заявления установ-
ленного образца

2

Специальное
оборудование

Наличие специального
оборудования
(аппаратов) для
определения
способностей к
целительству, а именно
аурограф, аппарат Фоля,
электронный маркер
акупунктурных точек,
щелевая лампа для
иридодиагностики,
плазмограф, космо-
грамма, аппарата Корошкова

Документация по
оборудованию

Проверяется
обеспеченность
специального
оборудования
(аппаратуры), их
техническое
(рабочее) состояние

3

Информационное
обеспечение

Использование
современных
телекоммуникационных и
компьютерных систем для
информационного
обеспечения
профессиональной
деятельности
персонала;
обеспечение доступа
персонала организации
здравоохранения к
интернет-ресурсам;
обеспечение доступа
персонала к информации
о современных
достижениях в области
здравоохранения

Договор на
подключение к
интернет-ресурсу;
наличие подключе-
ния к интернет-
ресурсу;
графики работы
специалистов с
интернет-ресурсами;
информационное
обеспечение
профессиональной
деятельности
персонала по
основным разделам
деятельности путем обеспечения пос-
тупления актуаль-
ной печатной
продукции;
систематизировано
поступающие
периодические
печатные издания;
доступ к Единой
информационной
системе здраво-
охранения;
периодические
печатные издания
находятся в
специальном
оборудованном
(столами, стульями
и другим инвента-
рем) и доступном
для персонала
(читальный зал,
библиотека) месте;
персонал участвует
в тематических
конференциях,
семинарах, обу-
чающих программах

Осматриваются
рабочие места;
имеется свободный
доступ персонала в
течение рабочего дня
к интернету
организации
здравоохранения;
проводится осмотр
читального зала или
библиотеки,
проверяется наличие
каталога, периоди-
ческой печати;
инструкции на
препараты применяе-
мые целителями при
лечении, руководства
по эксплуатации
специального обору-
дования (аппаратуры)
договора на подписку
на издания (печатные
варианты, интернет);
доступна актуальная
литература,
современные
публикации

4

Организационно-
хозяйственная
деятельность

Наличие плана приобре-
тения, обновления,
списания специального
оборудования (аппара-
туры) и инвентаря;
оформление актов
списания в установ-
ленном порядке,
списание проводится
своевременно;
замена оборудования
производится
незамедлительно;
наличие договоров на
обслуживание и ремонт
специального оборудования

Документация,
предоставляемая
организацией
здравоохранения;
имеются договоры
на ремонт и
обслуживание
оборудования с
соответствующими
организациями;
ежегодно
проводится поверка
оборудования

Анализируется
соответствующая
документация;
проводится анализ
деятельности
организации
здравоохранения за
предыдущие три года;
оборудование
вышедшее из строя,
своевременно
приводится в рабочее
состояние или
заменяется новым
оборудованием



Соответствие помещения
требованиям Санитарных
правил и норм (далее –
СанПиН)

Акты проверок
контрольно-
надзорных органов
санитарно-эпиде-
миологических
служб

Помещения
соответствуют
требованиям,
предъявляемым к
зданиям;
имеются помещения
для организации
вспомогательных служб

Обеспечение надежными
мерами охраны, а
именно:
защищенность помещений
решетками (окна и
двери) и (или) охранной
сигнализацией части
помещений организации
здравоохранения, где это
необходимо (касса;
диагностические
кабинеты, оборудованные
дорогостоящей
аппаратурой;
фитоаптека, склады и
др.);
наличие запирающихся на
замок щитов и чехлов
для специфических
объектов
(легковоспламеняющиеся
баллоны, контейнеры с
жидкостями, излучающие
приборы и др.),
представляющие
потенциальную опасность
для людей и окружающей
среды;
организация кругло-
суточной охраны во
избежание краж и
проникновения в здание
посторонних лиц

Опрос материально–
ответственного
персонала;
осмотр помещений;
журнал регистрации
обхода охраны;
штатное расписание
охранников;
планирование и
организация охраны
объекта

Проводится обход
зданий и помещений,
проверяется наличие
мер охраны и
оценивается их
адекватность и
эффективность в
зависимости от
объекта



Наличие необходимого
количества мыло-моющих
и дезинфицирующих
средств

Осмотр специальных
мест в помещениях,
где хранятся
мыло-моющие и
дезинфицирующие
средства;
инструкции по их
использованию и
хранению

Имеются в достаточ-
ном количестве
мыло-моющие и
дезинфицирующие
средства;
учетная документация
оформлена должным
образом, с указанием
даты приобретения,
сроков годности

Договоры с подрядчиками
на предоставление
необходимых технических
и других услуг

Договоры с
подрядчиками

Имеются договоры на
предоставление
услуг;
договоры составлены
должным образом, с
указанием сроков
поставок, расчетов,
закупочная
стоимость;
сроки поставок услуг
проводятся согласно
условиям оговоренных
в договоре

Бесперебойно функциони-
рующая централизованная
или местная система
подачи воды, при
наличии в организации
здравоохранения
собственного источника
водоснабжения и местной
системы подачи холодной
воды имеется санитарно-
эпидемиологическое
заключение на данный
источник;
санитарно-технические
приборы для потребления
(внутренние трубопрово-
ды, умывальники,
раковины и др.) воды
размещены с учетом
функционального
предназначения, их
техническое состояние
соответствует
требованиям СанПиН

Обход и осмотр
системы водопро-
вода, подачи воды
и санитарно-
технических
приборов; акты
проверок техничес-
кого состояния
системы водопро-
вода и лабора-
торных исследова-
ний воды, прове-
денных органами
санитарно-эпиде-
миологического
надзора

Система
водоснабжения
функционирует
бесперебойно;
организация
здравоохранения
снабжена водой, их
техническое
состояние
соответствует
требованиям СанПиН



Наличие системы
приточно-вытяжной
вентиляции с
механическим
побуждением, вытяжной
вентиляции,
естественной вентиляции
и кондиционирования

Обход и осмотр на
предмет наличия
вышеуказанных
элементов систем
вытяжной
вентиляции с
естественным
побуждением и
естественной
вентиляции

В каждом помещении
имеется бесперебойно
функционирующий
индивидуальный канал
вытяжной вентиляции
с естественным
побуждением
(воздуховод) и
система естественной
вентиляции
(форточки, откидные
фрамуги)



Эффективно
функционирующая в
холодное время года
система централизован-
ного или местного
отопления, обеспечиваю-
щая равномерное
нагревание воздуха в
кабинетах и
помещениях;
поверхность, размещение
и эксплуатация
трубопроводов и
нагревательных
приборов, а также
характер теплоносителей
соответствуют
требованиям СанПиН

Обход и осмотр
элементов
централизованного
либо местного
отопления

Имеется эффективно
функционирующая в
холодное время года
система централизо-
ванного или местного
отопления, обеспечи-
вающая равномерное
нагревание воздуха в
кабинетах и помеще-
ниях, поверхность,
размещение и эксп-
луатация трубопрово-
дов и нагревательных
приборов, а также
характер теплоноси-
телей соответствует
требованиям СанПиН

Наличие необходимых
элементов противо-
пожарной безопасности,
в том числе:
конструкций и мате-
риалов (огнезащитные
краски, облицовочные
конструкции, наружные
пожарные лестницы,
лифты);
средств пожаротушения
(гидранты, рукава,
огнетушители);
установки пожарной
сигнализации и
оповещения;
устройств, обеспечиваю-
щих ограничение рас-
пространения пожара
(противопожарные
преграды, отсеки и
секции, устройство
аварийного отключения и
переключения при пожаре);
четких указателей пожарных выходов, пунктов сбора, маршрутов движения и мест нахождения пожарного оборудования

Обход и осмотр на
предмет наличия
вышеуказанных
элементов противо-
пожарной безопас-
ности, оценивается
их техническое
состояние;
акты проверок
противопожарной
службы

При осмотре помеще-
ний организации
здравоохранения
системы противо-
пожарной безопас-
ности соответствуют
требованиям;
системы противо-
пожарной безопас-
ности в рабочем
состоянии, назначены
ответственные лица;
проведена работа по
инструктированию
персонала на случай
возникновения пожара

2. Кадровая политика/обеспечение

5

Руководитель
организации
здравоохранения
имеет сертификат
специалиста по
специальности
«Общественное
здравоохранение/
социальная
гигиена и
организация
здравоохранения

Руководитель органи-
зации здравоохранения
имеет сертификат спе-
циалиста по специаль-
ности: «Общественное
здравоохранение
/социальная гигиена и
организация
здравоохранения;
с каждым сотрудником
организации здраво-
охранения заключен
трудовой договор и
подписан обеими
сторонами, осуществ-
ляется в соответствии с
Трудовым кодексом
Республики Казахстан;
при приеме на работу у
специалиста опреде-
ляются способности к
целительству

Опрос руководителя
организации
здравоохранения;
личные дела
руководителя и
персонала
организации
здравоохранения

Изучаются личные
дела руководителя и
персонала, путем
интервьюирования
персонала и руково-
дителя, процедура
приема на работу
производится
согласно трудового
законодательства и
не нарушает прав
граждан на равные
условия труда;
имеются результаты
решения, протоколы,
иные атрибуты,
подтверждающие
выполнение процедур
по определению у
сотрудника
способностей к
целительству

6

Укомплектован-
ность организа-
ции здравоохране-
ния необходимым
количеством
персонала

Организация здраво-
охранения укомплекто-
вана специалистами,
согласно штатному
расписанию;
сотрудники, обладающие
целительскими способ-
ностями имеют медицинс-
кое образование;
вспомогательный
(технический) персонал,
для осуществления
деятельности целителями

Штатное расписание
персонала орга-
низации здраво-
охранения

В организации
здравоохранения
имеется обоснованное
количество персона-
ла, согласно штат-
ному расписанию;
соблюдается трудовое
законодательство в
отношении персонала
организации
здравоохранения;
организация
здравоохранения
укомплектована
специалистами
согласно штатному
расписанию

7

Соблюдение
персоналом
принципов этики
и деонтологии

Проведение регулярных
семинарских занятий с
персоналом организации
здравоохранения по
вопросам этики и
деонтологии;
разбор случаев и
принятие мер в связи с
грубым отношением
сотрудников к пациентам
и посетителям, а также
незаконным требованием
у пациентов денежных,
лекарственных средств,
оборудования и т.д.

Материалы
семинарских
занятий;
специальная
документация

В организации
здравоохранения
имеются план и
тематика проведения
семинарских занятий
с персоналом по
вопросам соблюдения
этики и деонтологии;
утвержден порядок
разбора и принятия
мер по жалобам на
нарушение этических
норм и правил, при-
нятых в организации
здравоохранения;
проводится монито-
ринг соблюдения
персоналом этики и
деонтологии;
разработан свод
этических правил и
норм

8

Поддержка
инноваций и
исследований в
области народной
медицины
(целительства)

В организации здраво-
охранения разработана
система поощрения по
поддержке инноваций и
исследований в области
народной медицины
(целительства);
предусмотрена помощь со
стороны организации
здравоохранения сотруд-
никам, занимающихся
разработкой и внедре-
нием новых изобретений;
вводимые новшества
обсуждаются на
конференциях

Материалы
семинарских
занятий;
опрос персонала;
специальная
документация

Изучаются:
график проведения
семинарских
занятий;
документов,
фиксирующих
инновации и
исследования

3. Методы выдачи сертификата целителям

9

Проверка
способностей
целителей

Проводится собеседова-
ние с лицом, претендую-
щим на получение
сертификата целителя,
также проверяются
знания по основам
лечения традиционной
медициной;
изучаются способности
претендента на возмож-
ность заниматься
лечением методами
народной медицины
(целительства);
проводится тестирование
претендентов на спе-
циальном оборудовании
(аппаратуре);
проводится апробация
претендента

Материалы
собеседования;
документация по
результатам
апробации,
тестирования

Изучаются документы
по результатам
собеседования,
тестирования и
апробации

4. Методы лечения пациентов

10

Наличие типовых
методик по
диагностирова-
нию и лечению
пациентов на все методы лечения народной медициной (целительством)

В организации здраво-
охранения разработаны и
утверждены типовые
методики лечения
пациентов;
для каждого метода
лечения разрабатывается
своя типовая методика
лечения пациента;
типовые методики
содержат описания
диагностирования
заболеваний, принцип
лечения, использование
средств растительного,
животного и минераль-
ного происхождения,
критерии применения
именно данного метода
лечения

Процедуры
делопроизводства;
опрос персонала

Проверяется наличие
методик на каждый
метод лечения;
оценивается,
насколько методики
соответствуют
диагностированному
заболеванию, с
учетом принципа «не
навредить пациенту»

11

Предусмотрено
право пациента
на обжалование
действий
персонала,
повлекшие
нарушение его
прав

На государственном и
русском языках, на
доступном месте
размещена вывеска с
информационным
материалом:
о возможности пациента
обращаться с жалобой о
нарушенных правах при
обслуживании целителем
непосредственно к руко-
водителю организации
здравоохранения, а
также в соответствующие
общественные организа-
ции по защите прав
пациента или в суд;
о должностных лицах
государственных орга-
нов, к которым могут
обратиться пациенты по
вопросам о нарушенных
правах при их обслужи-
вании целителями
(фамилии, имена,
отчества, должность,
номера телефонов);
в организации здраво-
охранения организована
работа по обеспечению
прав пациента на
обжалование действий
персонала

Обход здания
организации
здравоохранения;
журнал для регист-
рации жалоб
пациента, собесе-
дование с
пациентами;
в организации
создана комиссия
по рассмотрению
жалоб пациентов

Изучается вывеска с
информационным
материалом;
анализируется работа
по обеспечению прав
пациента